s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
להאיר את פרשת קצב (ד')
מאת: אבי דוידוביץ  |  17/06/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שומר את הצימוקים בכיס, או
  zoomarch   18/06/10 08:34
מפיק מרגליות מתגוביות?

זוהי תחושתי הראשונית, כי חלק ד נבנה על בסיס הטוקבקים בחלקים הקודמים.
יפה.
אז החלטת להביא קצת אמת.
ומה על רשלנויות החוקרים, ואתה בראשם? גם על זה נקבל פרק נפרד?


ועוד קצת ביקורת:

1. מדוע אתה משתמש במינוח "לפוצץ את הפרשה"? האם כיון שהמשטרה [בנהריה, למשל] היא המפוצצת?
אתה שב לתחום עברייני של פיצוצים וכדו'. הסבירות היחידה כאן היא שתאוות הפירסום של חוקרי משטרה בכירים היא זו שחשפה את הפרשה לציבור, היא זו שגרמה לטיפול נמרץ כדי לכסות את מערומיה, של התאווה הזו.


2. אתה מדגיש כי אין בעובדת גילוי ההטרדה על ידי א' במסגרת חקירתה כסוחטת, כשלעצמה, לפגוע במהימנות הודעתה .

בתיק זה אין כלל! מתלוננות...
אף לא אחת מנשים אלו התייצבה מיוזמתה במשטרה או בפני כל גורם אחר והגישה תלונה כנגד קצב! יתרה מכך! אף לא אחת מהן במשך כל השנים לא העלתה טענה זאת בפני חברות אחרות לעבודה. בפני ממונה אחר שעה שמר קצב עבד תחת ממונים אחרים והן תחתיו. לא רמזה ולא בקשה לעבור לתפקיד אחר על אף שהיה ביכולתה לעשות זאת.
אלא כיצד בכלל הגיע הנושא לחקירה ולפתע "נמצאו" מתלוננות.

הנשיא עצמו! הגיש תלונה כנגד "א" על ניסיון סחיטה. וכתגובה העלתה היא את גרסתה כמשיבה לתלונה עדות שהפכה לתלונה כנגד הנשיא.

או אז המשטרה היא שהגיעה עד לאותן נשים אחרות שלא הגיעו מיוזמתן וגם לא שמחו או רצו לשתף פעולה, וגבו מהן את תלונתן כביכול על המעשים שביצע בהם הנשיא.
כולנו זוכרים את עדותה של החיילת שהתלוננה כנגד השר רמון ושמענו כיצד גובה המשטרה ולמעשה כיצד היא "משכנעת" את האומללה להעיד.

החיילת למשל כמעט הפכה לנאשמת בעצמה עד שתגיש היא תלונה. מי יודע מה אמרה המשטרה לאותן מתלוננות בפרשת קצב...


3. האם פעל כראוי העיתונאי אמנון אברמוביץ'? אתה טוען כי: למיטב הבנתי, מעולם לא טענה המשטרה במקרה דנן כי הפרסום המוקדם גרם נזק לחקירה.

זה השקר שלך, אבי.

פעם היה מושג "סוביודיצה" כי הבינו שלתקשורת בהחלט יכולת להשפיע מחוץ לכותלי בית המשפט על מה נעשה בתוכו. ועל כן נזהרו והקפידו שלא לעבור על כך. ואילו היום! היום כל המשפט ומקדמיו אפילו שלב החקירה במשטרה! הכול מתנהל מעל דפי העיתון הטלוויזיה והרדיו. שם נקבעות מסקנות החקירה. מסקנת היועמ"ש. משקל הראיות ולבסוף פסק הדין ואף גזר הדין. הכול מעל גלי התשקורת השונים.

קשה לי בכלל להאמין כי אין לכך השפעה על מקבלי ההחלטות השונות בכל שלבי התנהלות התיק. החל מהשוטר הלאה בקצין, הלאה בפרקליט וביועמש ובתובע ועד השופט. זה פשוט לא מציאותי! וסדרת מאמרים זו היא הראייה החותכת.

התשקורת בוחנת את כוחה היום להגיע למצב בה היא מובילה ומסיטה חקירה ותיק משטרה תיק פלילי וחקירה למצב בו ההכרעה בו תהיה כמבוקשה.

היא לא רק שלא שומרת על "סוביודיצה" ההפך מכך. היא עושה הכול להשפיע במכוון במערכת השיקולים של כל מקבלי ההחלטות השונים. והיא "מלהטטת בהם" מוסיפה גם את להטוטיה בפוליטיקאים השונים להתייחס לתיק זה עד לקבלת תוצאה סופית מיוחלת.
כך בתיק רמון. כך בתיק קצב, וכך בתיק רצח הנערה תאיר ראדה.

בתיק דרעי היא השתפשפה. בתיקים אלו היא הפכה למפלצת..!


4. ואברמוביץ?
על הצביעות:

המצב המוסרי ערכי השורר במסדרונות הבוהמה והתקשורת ועולם הבידור הישראלי ידוע ומוכר לכולנו. ערכי משפחה ונאמנות לא בדיוק בלקסיקון. ועיסוקם במין ותאווה עבר ממזמן את גבולות הערכים המקובלים אפילו לציבור החילוני החי במדינת ישראל. וחולי זה מלווה גם את הפוליטיקאים. גם את אנשי החוק ו
כתוב תגובה ל- zoomarch
קצרה היריעה - המשך
  zoomarch   18/06/10 09:14
4. ואברמוביץ?
על הצביעות:

המצב המוסרי ערכי השורר במסדרונות הבוהמה והתקשורת ועולם הבידור הישראלי ידוע ומוכר לכולנו. ערכי משפחה ונאמנות לא בדיוק בלקסיקון. ועיסוקם במין ותאווה עבר ממזמן את גבולות הערכים המקובלים אפילו לציבור החילוני החי במדינת ישראל. וחולי זה מלווה גם את הפוליטיקאים. גם את אנשי החוק והמדים. השררה מנוצלת להשגת כיבושים ונערות וערכי המוסר והמשפחה נשכחים במחוזות אלו.

והנה כולם מצביעים היום כאילו בשאט נפש על הנשיא קצב ומנסים למכור לנו מוסריות מזויפת כאילו הוא מבייש את מוסד הנשיאות. מבייש במה? בכך שנתפש...? הלא בכמות הסיפורים העסיסיים המסתובבים במסדרונות הכנסת ניתן להלבין את פני המזרח התיכון כולו....

והתשקורת...? היא כן, היא מטיפה לפתע מוסר וערכים. יושב פוץ גדול, אברמוביץ, ומעיז למתוח בתוכניתו ביקורת על הנשיא ולשאול את מראייניו שאלות המכוונות לתוצאה זאת. וזאת כאשר הוא עצמו הביא ילד מאישה שבעלה לא נמצא עמה בנסיבות מאוד מצערות...ומעמדה כעת הוא לא "פנויה"
אז מי בדיוק מנסה להטיף לנו מוסר ולגלגל עיניים צדקניות למרומים
קפה. פורום רוטר.
rotter.net

העיתונות בחסות המשטרה הובילה כאן לינץ' כנגד אדם שהם לא רצו אותו מהרגע הראשון במשרה הרמה הזאת.
וזוהי אחריותך, אבי. ואשמתך.

כואב לי שהציבור, ובכללו מנהל אתר נכבד זה והמשתתפים בו, נגררים אחרי זה.
אני כלל לא בטוח שיש משפט. הכל הרי נסתר מאיתנו.



5. מתנחלת יהודייה בפורום סקופים ברוטר הכירה את הנשיא עוד כשהתחיל בצעדיו הפוליטיים וכמה שנים לאחר מכן. הוא היה במצודת זאב שנים רבות, אדם חייכני ועדין נפש, הוא מעולם לא 'פלירטט' עם נשים, ההיפך, תמיד היה ביישן ונחבא אל הכלים, ומה שאתה כותב מצוץ מהאצבע. ואם בעובדה זאת אתה לא אומר אמת, וממשיך ומלכלך את כתיבתך בכל מיני ביטויים זולים ומכוערים, הסקת מסקנות אישיות פרטיות שמתאימות לצהובון, הרי הכל אומר עלייך, מי אתה באמת. כבר אי אפשר להתייחס למאמרים שלך בכובד ראש.

והיא מציינת, למיטב הבנתך, אבי: "מעבר להיותו נשיא הוא אדם רגיל לחלוטין ויותר מזה, פשוט, זה מה שהיה תמיד, אדם פשוט. איך הרגיש כשקיבל את תפקיד הנשיאות אני לא יודעת, תפקיד משנה לעתים קרובות דפוסי מחשבה והתנהגות. יחד עם זאת, אתה מתעלם מהעובדה שגם בתקשורת הודלפו ידיעות לגבי הקשר שאותן נשים שהתלוננו עליו יצרו איתו אחרי ה"אונס", חלקן רצו לעבוד איתו או לחזור לעבודה וההתנהגות שלהן מוזרה לאור ה'אונס' שהיה.

אני כותבת לך כאשה. אשה לא תרצה לעולם להפגש עם מי שאנס אותה. אונס זה לא משחק ילדים. מעשה אונס משאיר צלקת וחרדה לכל החיים בכל גיל שזה קורה. התגובות של הנשים האלה כפי שהתקשורת הוציאה נראו לי משונות עד מגוחכות, הכעס שלי על קצב יצא בנושא החנינות ולא בנושא האונס, אבל כששמעתי אותו אומר בפני כל העם שהוא מתחייב להתפטר אם ימצאו ולו חנינה אחת שכשל בה - האמנתי לו.

לגבי המשטרה והמערכות החוקרות כולל הפרקליטות ואדון מזוז כל המערכות האלה כשלו כשלון חרוץ, כל אחד כאן בפורום היה לו איזה שהוא נסיון עם אחת המערכות האלה ואף אחד לא יגיד לך שהן מבצעות את תפקידן. המשטרה האיומה שלנו שמקבלת נתונים שחור על גבי לבן על שחיתויות ועבריינים - זורקת את הנתונים לפח. מה מצאה לה המשטרה להתעסק עם קצב ? כולנו יודעים, ויש לכך ראיות, שיש יותר מקשרי עבודה בין המשטרה לפרקליטות, לבתי המשפט ולשלטון. אני כמעט בטוחה שיום אחד נדע כולנו למה הח
כתוב תגובה ל- zoomarch
2
ומארש הסיום
  zoomarch   18/06/10 12:06
לגבי המשטרה והמערכות החוקרות כולל הפרקליטות ואדון מזוז כל המערכות האלה כשלו כשלון חרוץ, כל אחד כאן בפורום היה לו איזה שהוא נסיון עם אחת המערכות האלה ואף אחד לא יגיד לך שהן מבצעות את תפקידן. המשטרה האיומה שלנו שמקבלת נתונים שחור על גבי לבן על שחיתויות ועבריינים - זורקת את הנתונים לפח. מה מצאה לה המשטרה להתעסק עם קצב ? כולנו יודעים, ויש לכך ראיות, שיש יותר מקשרי עבודה בין המשטרה לפרקליטות, לבתי המשפט ולשלטון. אני כמעט בטוחה שיום אחד נדע כולנו למה החליטו לרמוס את קצב. יש לזה סיבה ואנחנו נדע אותה.
מתנחלת יהודיה "

6. הבנת אותה, אבי? נכשלת כישלון חרוץ.
אם תודה, נקבל אותך בחזרה לחברת השפויים.
תמשיך במליצותייך ותאוותך לפירסום הדורסת זכויותינו? נמשיך לבקר.

להלן:

7. טענת: החלטת המחוזי בדלתיים סגורות: טוב, כאן אתה מתחיל להיכנס לעובי הקורה, אותה קורה שביקשת ממני ליטול....

8. טענת: התנגדות הנאשם לדלתיים הסגורות תמוהה: טוב, אתה לא מוותר על הטיפשות כחלק בלתי נפרד מהיותך שוטר.

יש לזה סיבה ואנחנו נדע אותה.
האם גם אתה תשתדל לחשוף את הסיבה?

תודה
כתוב תגובה ל- zoomarch
זה נראה כמו עוד נאום של קצב
  גדי סוקניק   18/06/10 18:24
ארוך, מייגע, מבולבל, חסר מיקוד, תוקפני וזועם. אה ובעיקר מאשים את כל העולם. למה עובדת שמוטרדת ע"י המומנה שלה היא זו שצריכה להחליף משרה??? אולי כדאי שתנסה לסגור חשבונות לא על גבן של הקורבנות. משה קצב לכלא! תודה ויום טוב.
כתוב תגובה ל- גדי סוקניק
רק ציטוט יעזור לך
  zoomarch   18/06/10 20:15
"ואם אסביר לך, תבין? עצם הדבר שאתה משתמש במילה "הגיון" מוכיח שאם קראתָ לא שַנִיתָ, ואם שַנִיתָ לא שִילָשְתָ, ואם שִילָשְתָ ועדיין לא הבנתָ - מה יועיל כאן פירוש?" : דודו אל-הרר
כתוב תגובה ל- zoomarch
זום-ערס תמיד צודק
  ערס אסלי   18/06/10 22:13
תנסה לכתוב ולחתום בעברית כי הפרענקים שבחרו בקצב לנשיאות לא יודעים לקרא לועזית
כתוב תגובה ל- ערס אסלי
14נשים יהודיות רובן מזרחיות
  נתנו עדות שמתארת   19/06/10 08:50
את קצב כעבריין מין סידרתי.עיתונאים ועסקנים ממרכז הליכוד הכירו סיפורים על התנהלותו של קצב תקופה של 30שנה.בתקשורת היתה ידיעה גם על מזכירה במטה הליכוד שסיפרה אבל לא התלוננה.לפי העדות של א' קצב אמר לה"אני נשיא ואת כלום"המשפט הזה מסביר הכל על קצב האיש והערכים שלן.
כתוב תגובה ל- נתנו עדות שמתארת
פרענק אחייה ,פרענקיניע אמחייה
  אשכנזי   19/06/10 12:43
תרגום מאידיש ..פרענק = חיה -- פרענקית = מחייה.נ ק ו ד ה ..
כתוב תגובה ל- אשכנזי
אוי כמה שאתה טועה
  ציונה   21/06/10 08:23
לא מענין אותי התוכן של הדברים אלא הרעיון שאיש ציבור במקרה זה חוקר משטרה מנצל מרה ידיעות פנימיות נכונות או הזויות ומציג עצמו כמומחה לענין,מעלה בכתובים רפש וצחנה בעוד מתקיים המשפט.מה שלא צלח בידי החוקר בחקירה הוא מציג חלקי דברים ופרשנות בתקשורת.בוש והיכלם לך מר דבידוביץ' הקרמינולוג.
כתוב תגובה ל- ציונה
השיטה נשארה ללא שינוי..
  יורי   21/06/10 12:36
זאת שיטתו של החוקר/דיוקנאי/קרימינולוג דוידוביץ........ולא ב"חקירה" זו בלבד (בהדגשה).
אילו טרח לחקור את מעשיו-הוא, דיוקנו העצמי ומעלליו - היה מגיע לממצאים המעלים חלחלה.
אבל, זהו דוידוביץ השוטר ואין בילתו...למרבה הצער או לחילופין - טוב שאין רבים כמוהו.
כתוב תגובה ל- יורי
3
אתה אדם גס ובוטה
  גילה ק.   18/06/10 18:29
בדיוק כמו משה קצב.מקומך איתו בתא.
כתוב תגובה ל- גילה ק.
שכחת שמפרסמים כאן IP?
  zoomarch   18/06/10 20:38
109.64.47.156 גם גדי סוקניק וגם גילה קצב? אני לפחות מתמיד בזיהוי עצמי. ואת? חחח
כתוב תגובה ל- zoomarch
אנחנו מצפצפים על איומי הימין
  שמאלן לאומי   18/06/10 22:07
נגמרו הימים של האלפרונים ממרכז הליכוד .......
כתוב תגובה ל- שמאלן לאומי
4
קצב הוא סמל המזרחים בליכוד
  אין חדש תחת השמש   18/06/10 22:02
פרענק תמיד ישאר פרענק פערך ..אפילו אם יתחתן עם פולניה
כתוב תגובה ל- אין חדש תחת השמש
5
להחליף מטרה.
  אליהו חיים   20/06/10 09:14
קצב כבר מנוקב ככברה ,עניינו יבורר בבית המשפט ימשך ויסחב ובסופו שישלם מחיר אבל עכשיו פרס יושב שם והוא אינו טוב מקצב ויש הטוענים שאף גרוע מימנו לא הגיע הזמן להשתלח בפרס? רבין ,בגין, ושמיר כבר אמרו שהאיש לא ראוי , הגדיל לעשות משה שרת שכתב "אני שולל את שימון פרס תכלית השלילה ורואה בעלית קרנוקלקלה מוסרית ממארת ביותר, אקרע קריעה על המדינה אם אראנויושב על כיסא של שר בישראל".
ואני שואל? שימון יושב במשכן הכסיל כמו המלך פארוק בזמנו, נוסע על חשבוננו לטייל בעולם,מסדר לנו מזרח תיכון חדש שאנחנו משלמים בדם על הזיותיו והוא ממשיך לשבת במשכן הכסיל ואין פוצה פה ומצפצף, כמה עלוב העם הזה.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
תגובתך רצינית ונכונה אך...
  אראל   21/06/10 08:34
שימון יושב בכס הנשיא בעקבות תמיכתו הנמרצת של המושחת אולמרט כך שהעם הכסיל היושב בציון חטא פעמיים.
כתוב תגובה ל- אראל
6
להאיר את פרשת קצב (ד')
  ציונה   21/06/10 08:10
מעניין האם זו דרך נאותה להתפרנס מכתבות על גבו של אדם שעדיין לא הורשע והוא בגדר נאשם בלבד? מתי כבר החוק יפסיק את ניצול המידע הפנימי של אנשי שררה כאלה שאין עליהם בקרה הגונה ?
כתוב תגובה ל- ציונה
מעניין מה תאמרי אם היה משחק לך
  אליהו חיים   21/06/10 18:37
היה ידוע ברבים כי חביבות על קצב נערות צעירות וחטובות עוד טרם כניסתו למשכן הכסיל, זה שכתבלבי הסמרטוטונים איתרגו את קצב זאת בעיה אחרת , פרקליטי קצב יעשו הכל אבל הכל למזמז ולמסמס ולמשוך את המשפט כפי שעושים פרקליטי אולמרט ,ישנם מספיק מסכנים הנטחנים בגלגלי הצדק, רוצי להגנתם , קצב ואולמרט אינם זקוקים להגנתך.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
היה ידוע לך, מר אליהו? או
  zoomarch   22/06/10 15:00
שהסקת זאת משקריו של דוידוביץ? ומה איתך, אליהו? עוברת כוססית ברחוב, אתה לא מזנב מבט עורג? שקרן.
כתוב תגובה ל- zoomarch
מדוע היום לא לקחת כדורים?
  אליהו חיים   22/06/10 20:21
משפיע לא טוב כאשר אתה שוכח לקחת את הכדורים.
באשר לי, אצלי הכל מידע אישי ונוכחות ליד המושחתים.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
מעניין מה תאמרי
  ציונה לחיים   24/06/10 12:22
אינני מגינה על אף אחד אך מחר אני או אתה ניפול בידי אותו חוקר ומשלא תעלה חקירתו מאומה ננותח שנינו בתקשורת.הסר ספק מליבך,והיה ויימצא זה או זה אשם ראויים הם לעונש חמור.
"אין המטרה מקדשת את האמצעים"
כתוב תגובה ל- ציונה לחיים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il