s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דין לבני הנבל
מאת: דודו אלהרר  |  18/06/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צודק ללכת עד הסוף להסרת החרפה.
  דניאל סבלדי   18/06/10 17:10
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
2
מעשה נבלה
  וסי שפניר   18/06/10 18:06
הגירוש- כך בפירוש, לא פינוי, לא התנתקות ולא "נעליים" הוא מעשה נבלה ונבזות שאין דוגמתה. חשתי זאת אז וגם עכשיו. גירושם והפקרתם של אלפי אנשים ( כפי שהוכרז עתה רשמית), הוא מעשה הנוגד את הצדק הבסיסי ביותר. לטעמי, כל אדם הגון חייב לדחות ולהתנגד לו אינטואיטיבית. למרבה הצער, מעט מידי אנשים המזוהים עם המגזר החילוני שאני נמנה עליו, עשו זאת. יתר על כן, אף אחד מההוגים והאחראים לא נטל על עצמו את האחרויות על התוצאות הקשות, בהרבה תחומים של העוולה הזאת.
עם זאת, נראה לי שהשפה בה משתמש הכותב בסיפא, חריפה מידי.
כתוב תגובה ל- וסי שפניר
3
איזה הקשר מטופש של דודו
  שי גור   18/06/10 18:23
איני מבוחריו ומאוהדיו של אריק שרון וגם סברתי בזמנו, שפינוי חד צדדי של גוש קטיף הינו שגוי, אך אני מתקומם כנגד הקשר ההזוי והמטופש שעושה דודו אלהרר, בין היכולת של היועץ המשפטי להגיש כתב אישום נגד אריק שרון ו\ או בניו,לבין פינוי גוש קטיף. איזה לוגיקה מגוחכת זו שיכולה להיקלט רק על ידי אספסוף מוסת וקיצוני בעם.איזה אינטרס או מניע קיים ליועץ מישפטי, להגיש כתב אישום או לא להגיש , כנגד משפחת שרון, בהקשר לפינוי או לא פינוי של שטחים בעזה ? האם הדחת אריק שרון מתפקידו בטרם הפינוי, בעקבות הגשת כתב אישום נגדו, אמורה "להזיז " ליועץ מישפטי שאינו פוליטיקאי ואלהרר בכלל אינו יודע מהי דעתו הפוליטית בהקשר לפינוי הגוש ? מדוע יש לקבל פרשנות חוצפנית וחסרת בסיס של אלהרר, שהיועץ המישפטי מסוגל להימנע מלהביא לדין איש ציבור כולשהו, שיש כנגדו ראיות, רק כדי להשפיע על מהלך פוליטי ? , אני, אם הייתי מני מזוז, הייתי תובע את דודו אלהרר על הוצאת דיבה.
כתוב תגובה ל- שי גור
גור לך!
  דודו אלהרר   18/06/10 19:34
אלף, זה ממש לא מעניין אותי אם אתה מקבל או לא מקבל את עמדותי. אני רק מרחם על קוצר הבנתך...

בית, אתה בפירוש יכול להציע למר מזוז לתבוע אותי, אבל כשהוא יסרב, והוא כמובן יסרב - תתכנס בעצמך ותתחיל לחשוב, אולי אולי יש ממש בדברים...
כתוב תגובה ל- דודו אלהרר
בג"צ כתב בפרוש כי הדחת שרון
  תפגע בהיתנתקות!!!   18/06/10 20:31
לא להאמין אבל פאקט זו גם עובדה.
כתוב תגובה ל- תפגע בהיתנתקות!!!
תגובה לאלהרר
  שי גור   19/06/10 00:04
אם הנושא כל כך בער בעצמותיך [ פינוי לא מוצדק של גוש קטיף ] כפי שמסתמן מדבריך [ מכנה ראש ממשלה לשעבר - נבל ], ומאחר ואתה כל כך בטוח בפרשנות שלך , לגבי המניע לאי הגשת כתב אישום כנגד שרון, מדוע לא עתרת לבגצ כדי לכפות על היועמש להגיש כתב אישום , כפי שעשו בהצלחה אירגוני הנשים בפרשת קצב ?, אולי לא היו לך הוכחות להקשר ההזוי בין מזוז לפינוי הגוש ?, מהיכן יש לך מידע על הראיות [ אם מספיקות או לא ] בתיקי החקירה שהתנהלו אז כנגד שרון ?, מדוע צריך היה שרון להאמין אז, שבמידה שיפנה את גוש קטיף, אזי, יסגור מזוז את התיקים נגדו ? . לסיכום, דודו, כל ההתייחסות שלך לנושא הינה רדודה ודמגוגית ,ספקולציה הזויה ולא ניתוח רציני של הנתונים. ואני מציין שוב שאיני נמנה על חובבי אריק שרון ואני סבור שפינוי גוש קטיף חד צדדית היה מישגה.
כתוב תגובה ל- שי גור
דעתו הפוליטית של מזוז
  zoomarch   18/06/10 19:46
א. 19/1/2009 - אין מקום למנוע מהרשימות הערביות מלהתמודד בבחירות לכנסת ה-18. שמאלן?!

ב. האם אביגדור ליברמן ראוי להתמנות לשר החוץ לנוכח החקירה הפלילית נגדו? מזוז: "מדינה מתוקנת לא צריכה להגיע למצב כזה". שמאלן נגד הימין?!

ג. חתום על כתבי אישום נגד צחי הנגבי, אברהם הירשזון, חיים רמון, יחיאל חזן, מיכאל גורולובסקי, עמרי שרון, נעמי בלומנטל, יאיר פרץ, שלמה בניזרי, השופטות אסנת אלון לאופר ודליה מארק הורנצ'יק ובכירי רשות המסים. הוא גם פירסם דו"ח ציבורי חריף נגד הרב הראשי יונה מצגר, והוביל 50 חקירות בענייני שחיתות ברשויות המקומיות.


ד. מאז נכנס לתפקידו סימן מזוז את מוקדי השחיתות במיפלגות הימין.

ה. פרידמן. ראש בראש

אז מה דעתו הפוליטית? כל כך מסובך?

כתוב תגובה ל- zoomarch
ועוד קצת על קצה המזלג
  zoomarch   18/06/10 19:56
ניפלאות מזוזינו
כב' היוע"מ לממשלה

1. איך יתכן כי חה"כ אחמד טיבי התייצב ברמאללה , ולפני קהל קרא לאחד את הכוחות (החמאס והפתח) כדי להמשיך במאבק; והיוע"מ לממשלה אינו פועל, ובפרט כאשר התבטאות שכזו היא האחרונה בשרשרת התבטאויות דומות?

2. איך יתכן כי חה"כ עזמי בשארה, נוסע לבירות ודמשק ושם מכריז על סולידאריות עם החיזבללה ואומר כך: "בפעם הראשונה מאז שנת 1967, טעמנו את טעם הניצחון"?, וכב' לא הגיש נגדו כתב אישום בגין בגידה?

3. איך יתכן כי שי-דרומי, הגן על רכושו בפני גנבים, בדואים אשר שנים פועלים באין מפריע בכל רחבי הנגב, והמשטרה אינה עושה דבר?!

ומאידך – פרקליטות המדינה מבקשת לעוצרו עד תום ההליכים, תוך כוונה להאשימו ברצח או הריגה?

4. איך יתכן דרור אטקס (בכיר בתנועת "שלום עכשיו") כותב מאמר (בעיתון "הארץ" מיום 20/11/06), ובו הוא טוען כי ועידת מכחישי השואה שהתקיימה בטהרן, היא בבואה של "ניצול ציני של השואה ע"י הממסד הישראלי" לשם הנצחת כל עוולותיה של ממשלת ישראל ובמיוחד לשם הנצחת הכיבוש?
ואף אחד מבכירי הפרקליטות, אינו דורש להעמיד לדין את הנ"ל, בגין "זילות השואה"?!

איך יתכן כי אותו הנ"ל כותב באותו מאמר, כי מקור הלגיטימיות של מדינת ישראל, אינו זכות ההגדרה העצמית, אלא העובדה כי כאן – חיים 7 מיליון אזרחים, בני מוצאים ולאומים שונים!

אך, היוע"מ לממשלה אינו מורה לחוקרו בגין קעקוע מכוון של החלטות בינלאומיות (החלטת האו"ם מיום 29/11/47, לפיה בא"י תוקם מדינה יהודית), והחלטות ראשונות של הממשל היהודי עם ההכרזה על הקמת המדינה היהודית (מגילת העצמאות)!

5. איך יתכן, כי ביום 7/12/06 התפרסמה מודעה בעיתון "הארץ", לפיה 7 אירגונים (האגודה לזכויות האזרח, מחסום ווטש, הועד נגד עינויים בישראל, ועוד), הודיעו – כי לא יצייתו לצו אלוף פיקוד המרכז (שיכנס לתוקף ביום 19/1/07), לפיו חל איסור על הסעת פלשתינים ברכב של ישראלים ו/או של עובדי אירגונים בינ"ל; אך – היוע"מ לממשלה אינו מורה על הגשת כתב אישום, בגין המרדה ואי-ציות לחוק?

6. איך יתכן כי למרות הנ"ל, כאשר חה"כ אפי איתם ואסתרינה טרטמן, קראו לבדוק עניין נאמנותם של ערביי ישראל, ולא לפגוע במטרת הציונות (קרי – הקמת מדינה יהודית ב-א"י), אזי היוע"מ –מודיע כי דברים של אלו, דינם בגדר הסתה לגזענות, והאמירות תבדקנה במישור הפלילי?

7. איך יתכן כי בראיון (מוסף עיתון "הארץ" מיום 19/1/07), אומר כי בפרשת "האי-היווני לא היו ראיות אלא בלון ריק מתוכן, ולכן לא הגשת כתב אישום; מאידך, שופט (בדימוס) בביהמ"ש העליון מישאל חשין, אומר בראיון לעיתון "הארץ" מיום 26/5/06 כך: "בעקבות השאלה: איך קרה שאף שופט לא הצטרף לעמדתך בעניין פרשת האי-היווני? תשובה: יכול להיות שבגלל שמזוז היה אז יוע"מ חדש, אזי רצו לחזק אותו. אני יכול רק לאמר שכשאדם – בשביל לשוטט באינטרנט – מקבל 600,000$ והבטחה לעוד 2 מיליון, צריך להיות שוטה כדי לחשוב שהוא קיבל את הכסף בשביל העבודה. לא חשבתי להיות במיעוט, אבל באותו הזמן, כל העם רצה ששרון לא יועמד לדין, בגלל שהייתה תכנית ההתנתקות, ואם שרון היה עומד לדין לא הייתה התנתקות".

8. איך יתכן כי בפרשות "חיים רמון" ו"הנשיא קצב", כב' החליט להגיש כתב אישום למרות שבעניין רמון, אמר בראיון כי הסיכוי להרשעה הנו 50:50?; ואילו בעניין הנשיא, א' (הראשונה) מעולם לא הגישה תלונה, ואילו א' אחרת (שעבדה במשרד התיירות) פנתה אליכם רק 8 שנים לאחר "האירוע" הלכאורי; ולמרות זאת החלטת להגיש כתבי אישום נגד הללו?

המשתמע מהחלטותיך, כי לכאורה – מותר
כתוב תגובה ל- zoomarch
קצה המזלג? זה קילשון לא מזלג
  לוציפר   18/06/10 20:18
כתוב תגובה ל- לוציפר
כגודל הגירוש כגודל האיתרוג של
  שרון - אתה תמים   18/06/10 22:18
או עיוור לא ברור שכל הגירוש היה כדי להגן על שרון וסיפוק רשת בטחון לאדם המושחת הזה....
המלל והשטויות שאמר היו חלק ממערך הסתה-הטעיה והסטת דעת הציבור
מהאמת.............
כתוב תגובה ל- שרון - אתה תמים
4
שרון היה שקרן מקצוען כל חייו.
  שקר שהוא חורבן   18/06/10 19:10
כתוב תגובה ל- שקר שהוא חורבן
5
ביבי יעצור וועדת חקירה,בנושא
  ביבי זה שמאל   18/06/10 19:23
פייגלין היה כבר ממנה וועדת חקירה לפשע הגירוש
כתוב תגובה ל- ביבי זה שמאל
6
אם ערביי עזה היו אזרחי ישראל?
  דמוקרט אמיתי   18/06/10 19:51
מדוע ערביי לוד לא יורים קסאמים על דודו אלהרר מראשון ולעומת זאת ערביי עזה יורים קסאמים על שדרות? הרי הים אותו ים והערבים אותם ערבים.ערביי לוד ורמלה אינם אוהבינו , אך ישנם יחסי שכנות ושוויון(ת.ז כחולה) .יש איבה אך אוטבוסים לא מתפוצצים לכן השקט היחסי . בעזה היה משטר אפרטהייד של בעלי מטעים בעלי זכויות וילידים נחותים נטולי זכויות.
כמו דרא"פ בזמנו גם אריאל שרון לא היה מעוניין באפרטהייד ולכן פינה את הקולוניה בעזה , אל אף הסיכונים, אך לא השלים את המלאכה, עזה מכותרת מהים ומהאוויר והמצור נשאר.אם היו נותנים שוויון זכויות לערביי עזה , אפשר היה להתיישב שם וכמות הפיגועים שהיו נעשים בם היו זהים לכמות הפיגועים שערביי לוד עושים ברחוב המעיין בראשון, אך הגזע היהודי מעוניין להישאר רוב לכן הדבר לא נעשה .
מה לעשות כל משטר אפרטהייד סופו להתחסל גם אם הוא של העם שלך.
כתוב תגובה ל- דמוקרט אמיתי
לדמוקרט!
  דודו אלהרר   19/06/10 08:22
אני מודה לך מקרב לב על ההסבר הכל-כך משכנע. כל מה שקראתי בכל ימי חלדי אינו עומד מול חוכמתך הנאצלת. סוף סוף הבנתי איפה אני חי... המשל של לוד ועזה הוא הברקה מדינית שאפילו ווינסטון צ'רצ'יל לא היה עולה עליה... עכשיו אני יודע למה יורים עלינו מעזה ולא יורים עלינו מלוד... ולא רק מלוד... גם מיפו, ועכו, ורמלה ועוד המון כפרים ערביים... אפרטהייד...? וואו!!! בגלל האפרטהייד החליט אריק שרון לצאת מעזה? יא אללה, איך לא חשבתי על זה? הוא חשב על צדק, על שיוויון... שמע, אתה לא רק דמוקרט... אתה ממש גאון! אולי תרוץ לרשות הממשלה? אנחנו זקוקים לאחד כמוך... מה-זה זקוקים... בוא להושיע אותנו... איפה נמצא חשיבה כל-כך מקורית... כל כך מובנת... כל-כך נכונה... איזו ראייה חדה של המציאות... ולא רק ראייה, אלא בעיקר אבחנה מדוייקת... מזהירה... תגיד, אולי אתה המשיח?
כתוב תגובה ל- דודו אלהרר
הדמוקרט בטוח שארץ ישראל לא של
  עם ישראל. זהו.   19/06/10 10:35
כתוב תגובה ל- עם ישראל. זהו.
תגובה
  צנחן   19/07/10 11:07
תגובה לדמוקראט נוכח שאלותיו גם לי יש שאלה אחת דומה:למה הכלב מלקק את אשכיו אתה יודע??? רק כי הוא יכול.יום נעים לך ידידי.
כתוב תגובה ל- צנחן
7
שרון אמר קדימה ושכמותו הלכו אח
  חץ   18/06/10 21:20

לדודו אלהרר: אמן.

שרון אמר קדימה ושכמותו הלכו אחריו.

אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה.

עקבו אחר רשימת קדימה ותמצאו שכולם שרון.
כתוב תגובה ל- חץ
8
יש הרבה ממש בכתוב..
  אמנון לביא-לוי   18/06/10 21:34
ועוד איך שיש ממש .
נראה לי שלעולם לא נדע עד כמה ועד היכן היה אראל שרון מושחת.
אך,אישית אין לי מניעה שילדיו ישלמו את מחיר אביהם המושחת.
ושי גור לא נכלל בין אלה שנסחפים אחר הכתבה אני דיי מבין,הוא גם פתח את תגובתו שהוא לא שמעולם לא היה שייך לפעולותיו של אריק שרון..
אולי כבר בפתיחה זו ישנה איזו שהיא הגנה לעצמו ע"מ להראות כמה הוא צודק בהמשך תגובתו.
שי לא היית חייב לפתוח בשור זו,הייה ענייני, לא נראה לך כתוב איני מסכים עם דעתו של זה או זה......

כתבה מעניינת וטעמי אף נכונה...
אני רק מקווה שריבון עולם ימשיך להיות לא מעוניין באריאל שרון.
כתוב תגובה ל- אמנון לביא-לוי
9
לא להרפות מהפושעים=כל הכבוד!
  קורןנאוה טבריה   19/06/10 05:16
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
יועץ ושמו מני (מזוז)
  משה אר   19/06/10 06:10
הוא האיש שמונה ליועץ המשפטי לממשלה "והלבין" את החשדות נגד בניו של שרון, כאשר קבע נחרצות שאין ראיות נגדם למרות המלצות המשטרה והפרקליטות. וללא קשר לסיגנונו של אלהרר אכן שרון היה אדם ללא עקבות מוסרית ומושחט שהתעניין רק בעצמו כל השאר נועד לשרת אותו ואת מטרותיו,
כתוב תגובה ל- משה אר
11
צודק צודק צודק צודק צודק צודק
  צודק   19/06/10 07:03
כתוב תגובה ל- צודק
12
שריד שירת כשר מ-6.7.99-24.6.00
  קלוד   19/06/10 08:26
שריד שירת כשר כנ"ל.

מה יכול אדם לעשות ב-11 חודש?

הבן אדם חולה נפש מחד ומגלומן מאידך.
כתוב תגובה ל- קלוד
13
ההתנתקות -קונספירציה פלסטינית?
  מציאות או דימיון?   19/06/10 10:35
רבים שואלים איך ייתכן שגנרל שרון, האיסטרטג הצבאי הדגול, עשה כזאת שטות כמו ההתנתקות האווילית והנפשעת?
חודרת בי ההכרה, שאריאל שרון המושחת קיבל שוחד ושלמונים מהפלסטינים (במעטפות? כמו הירשזון?) כדי לבצע את ההתנתקות האווילית וכדי להקים את מפלגת קדימה, ולא מן הנמנע שההתנתקות ומפלגת קדימה הם קונספירציה פלסטינית מתוכננת מראש שמטרתה היתה להחליש את המדינה היהודית.
הפלסטינים הם הרבה יותר ערמומיים ומתוחכמים מאיתנו והם תיכננו את הקונספירציה כך, שתפיל את מדינת ישראל לקרשים.
ע"פי מה שקורה לנו היום, אכן הם הצליחו.
הם זיהו אצל שרון ואצל בניו מעוררי הגועל את נקודת התורפה ששמה: בצע כסף.
הם שימנו את חשבון הבנק של שרון ושל בניו בכמה מליונים ודחפו אותו לבצע את ההתנתקות הנפשעת והבוגדנית (כי אחרת אי אפשר להסביר איך איש צבא ואיסטרטג כמו שרון, יעשה מעשה דבילי כזה).
המשכה של הקונספירציה הפלסטינית היה בשיחודו של שרון כדי שיפרוש מהליכוד ויקים מפלגת שמאל משלו.
גם הפעם הם שימנו את שרון תאב הבצע והשלמונים בכמה מליונים שהועברו ישירות לידיו במזומן, או לחשבון הבנק של שני בניו מעוררי הבחילה.
הם זיהו את הפוטנציאל ההרסני למדינת ישראל הגלום בהתנתקות מהרצועה, בהפקרתה לידי מחבלי החמאס, ובמעברם של פוליטיקאים אופורטוניסטים - מושחתים בראשותו של שרון הפופולארי, למפלגת שמאל חדשה ורופסת שתוקם על-ידו ותתפוס את השלטון.
והנה, הקונספירציה הצליחה מעל ומעבר לציפיותיהם של הפלסטינים, כששרון פתאום נרדם ואולמרט הדפוק תפס פיקוד.
נפילה כזאת ל"יאהודים", הם לא תיארו לעצמם אפילו בחלומותיהם הוורודים ביותר.
והנה, אנחנו עומדים היום חסרי אונים מול החמאס, שלמרות המכות שקיבל במבצע עופרת יצוקה ממשיך להתעצם ולצחוק לנו בפרצוף.
והנה, גם נסראללה עומד מצידה השני של הגדר, מאתר את חולשותינו ומאיים עלינו.
וככל שעובר הזמן, אנחנו קולטים שכל זה קורה בגלל ההתנתקות האווילית שהביאה לפילוג בתוכנו ושהרסה לנו את כוח ההרתעה.

אמנם מה שכתבתי נשמע מופרך ודימיוני ובטח יהיו כאלה שיקראו לי פנטזיונר, אך עלינו לזכור שתמיד, אבל תמיד, המציאות עולה על כל דימיון.
כתוב תגובה ל- מציאות או דימיון?
מאחורי הקונספירציה עומדים בעלי
  פלא יועץ   21/06/10 19:18
ממון מהמערב ,אשר קשורים לאירגון הבונים החופשיים,והם קוראים לכך "סדר עולמי חדש",כל הצמרת הפוליטית והכלכלית שלנו קשורה בקשרי עסקים מסועפים עימם,ומקבלים דיבדנדים ,כבדים. האיש שעומד בראשם בארץ מזה 35 שנים,הוא שמעון פרס והוא גם ראש הממשלה בפועל{"מזרח תיכון חדש".}והמומחה הכלכלי העולמי שלהם הוא-סטנלי פישר. כל ענין ההפרטה שביבי עושה,היא לצורך מכירת נכסי המדינה לאותם אנשים ואירגונים,{כמו הותיקן,וכמו שאולמרט העביר נכסים בירושלים לפוטין}.זאת הסיבה שכל מי שמגיע לעעמדה בכירה בשלטון קולו לפתע נעלם ולא נשמע יותר.ומוותר על עמדותיו הרעיוניות.וכל פעולותיהם,כפי שבאות לידי ביטוי בתקשורת הן רק מסך עשן ,למעשיהם מאחורי הקלעים.אלו אנשים ציניים חסרי ערכים ורגש,המשחקים בחיינו,כמו על לוח שחמט.ו-ה יצילנו מידם.ב"ב אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
14
ומיהו זה שיעשה כאן את "הסדר"?
  הניה   19/06/10 11:44
כתוב תגובה ל- הניה
יש לך רעיון?
  דודו אלהרר   19/06/10 14:18
כתוב תגובה ל- דודו אלהרר
דודו.. מה עשית בצה'ל ?
  להקת הרבנות   12/11/10 17:07
זה מה שקורה שזמר חתונות ניכשל ,מנסה דרכו בנפיחת דעות ימניות פוליטיות .(ראה אריאל זילבר)--- סופכם זמרי רחוב ובדרנים במבנה הפיל הלבן באריאל ..
כתוב תגובה ל- להקת הרבנות
15
שוחד השחיתות לעתונות=הגירוש!!
  dodel   19/06/10 12:55
כתוב תגובה ל- dodel
16
אם ערביי 67 היו מסופחים?
  לדודו אלהרר   19/06/10 18:34
אם מיד אחרי מלחמת 67 ערבי עזה והגדה היו מסופחים אלינו כמו ערביי 48 , היו לנו איתם בדיוק אותם יחסים. אך מכיוון שאנו מיעוט בין הירדן לים אין לנו מה להציע זולת אפרטהייד.
אתה לא יכול לנגב חומוס בלוד מבלי שמישהו יתפוצץ לידך , לא ענית לי מדוע בלוד כן ובעזה לא,אולי בזכות משטרת לוד המהוללת?
כתוב תגובה ל- לדודו אלהרר
17
איחולי לשרון
  ש. כהן   20/06/10 08:30
מאחל לשרון לחזור לחוות השיקמים רגע לפני לכתו לגיהנום.
ובין עירפול חושים אחד למשנהו, שיחזור להכרתו לכמה שניות.
ובשניות הבודדות האלה, שיבין את המתרחש סביבו ושמוחו המעוות יקלוט את תוצאות מעשיו הבזויים: את ההינתקות הנפשעת שביצע, את גירוש בני עמו והפיכתם לפליטים בארצם, את השפלתם, את שבירת מטה לחמם, את הרס היישובים הפורחים, את חילול ועקירת קברי הבנים שנפלו ושנקברו בגוש, ואת חוסר התוחלת שבמעשיו הבזויים.
ורגע לפני שיחזיר את נשמתו השחורה לבוראו, יבוא ההוא עם הזקן הלבן וילחש לו על אוזנו: תשמע יא חתיכת סבוטניק. מה חשבת? שתוכל סתם כך להתעלל בעם ישראל כדי לחפות על מעשיך הפליליים? עם ישראל חזק ממך. הרבה יותר חזק ממך. עם ישראל מתחיל שוב ליישב ולאכלס את גוש קטיף. על אפך ועל חמתך! נכשלת ונענשת!
כתוב תגובה ל- ש. כהן
18
מקס ומוריץ, בניו של שרירון
  פלא יועץ   21/06/10 19:51
פועלים כבר שנים ארוכות מאחורי הקלעים,ידם בוחשת בכל קדירה בה מתבשלת טריפה או נבלה,ואינם בוחלים בדבר וגם לא מדקדקים בכשרות הדרך להשגת מטרותיהם.שני ה"נזירים"מחוות השתקנים,למדו מאביהם איך לפרוש זרועות תמנון לכל עבר,ולעשות הכל למילוי תאוותיהם הבלתי מרוסנות,הם אנשים מסוכנים לקיומה של חברה תקינה ונורמטיבית במדינת ישראל. יש לעקוב אחריהם בזכוכית מגדלת כי הם לא נחים לרגע.הם קשורים בקשרים אפלים וסבוכים עם אנשי עסקים שונים ומשונים,ובשביל להבין מה כוחו של א.שרון,די לבדוק לעומק באיזו דרך השיג את חוותו,וכל מי שהצליח להשיג לעצמו חווה,בשנים קודמות היה מקורב לא.שרון,באופן כל שהוא.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
19
nazi cries foul
  nazibuster   29/06/10 17:38
nice to see a nazi crying foul
כתוב תגובה ל- nazibuster
20
לאשפז את אלהרר!!
  הדודה קלרה   30/06/10 20:27
האלימות המילולית והגידוף כלפי כל מה שזז ואינו נושא חן בעיניו, ההקשרים המוטרפים שהוא עושה, האובססיות שלו-אין ברירה-לאשפזו.
כתוב תגובה ל- הדודה קלרה
דודו ונאוהקורן זוג משמיים
  וועד חוסי אברבנאל   12/11/10 16:59
כתוב תגובה ל- וועד חוסי אברבנאל
21
התגובות המרושעות הן חלק מהקרן
  לישראל החדשה.   16/07/10 18:10
די ! הפסיקו להיות תמימים ! לכל מאמר חשוב כלשהו יהודי=ישראלי=לאומי - מיד צצות התגובות המרושעות שהן אנטי אנטי אנטי ישראל, ובעד בעד בעד הפלסטינים.

יש לקבוצה הזאת שיטה: להפוך את כותבי המאמרים לשוטים...

הגיע הזמן להתאחד ולצאת לככרות כדי להוכיח קבל עם ועולם שעם ישראל מאוחד, וכל היתר הם שוליים מנופחים, נרפים וחסרי עמוד שדרה, מסוכנים לעתידנו, וקשורים כך או אחרת לכל הפרעות שעברו עלינו מאז הסכם אוסלו ועד לאסון הנורא: חורבן גוש קטיף.

בסיפור קמצא ובר קמצא, מאגדות החורבן, סופר על האורחים שישבו ליד השולחן, צפו במתרחש ולא העזו לומר מלה. על כך נאמר שבשתיקתם נוכח החרפה, השותפות למעשה הנבזה נגעה גם בהם.
שתיקת העם הנאור לנוכח כל העוולות שהתרחשו כאן, כמוה כמתן הכשר לזוועה הזאת.

ר.ב.
כתוב תגובה ל- לישראל החדשה.
22
אתה מר, מר וממורמר
  מלמד הנביא   19/07/10 20:25
כתוב תגובה ל- מלמד הנביא
23
ועוד לא נגעת בכלום!נרדם העם
  לל   9/11/10 19:54
כתוב תגובה ל- לל
24
שירת הזמר המזרחי המנוול הנכשל
  זמר חתונות אשכנזי   12/11/10 16:37
דודו הזה מתאים להופיע באולם הזמר החסידי החדש באריאל
כתוב תגובה ל- זמר חתונות אשכנזי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il