w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות ט...
יצחק בריק
יצחק בריק
לנתניהו, גלנט, הרצי הלוי, בני גנץ וגדי איזנקוט יש גם אשמה ישירה על שהפסדנו לחמאס במלחמה ברצועת עזה, והרע מכול - עוד לפנינו    איך זה ייתכן שהחבורה הזו שאחראית על המחדל והאסון הגדול ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
תפקודה הלקוי של צרפת בכלל ושל הצבא הצרפתי בפרט בתחילת מלחמת העולם השנייה; לאנשי צבא בכירים אין כישורים לפתח קונספציות ולקרוא את הכתובות על הקיר; דמיון בין התפתחויות ומגמות ב-1940, ...
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
יורם דורי
יורם דורי
כולי תקווה שהפעם הלקח נלמד כראוי וצניעות וענווה ינחו את המדינאים והאלופים    רצוי שאלו יפסיקו לנצח מלחמות בהבל פה וילמדו מהלוחמים שמנצחים בזכות מעשים נועזים ולא בגלל מילים ריקות מתו...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
לא יכולתי להסיר עיני ממודעת האבל בעיתון, שהייתה מצורפת לתמונה    חברי שקדו בנמרצות להעלות על הכתב את דברי המרצה, ואני שקדתי באותה נמרצות על כתיבת טיוטה לשיר "סליחה מאוחרת"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כלומניק
מאת: יואב יצחק  |  18/06/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נאה ונאות דרשת
  א מ רול   18/06/10 23:56
כתוב תגובה ל- א מ רול
יופי היכית את השליח
  אין לך שכל במיל   19/06/10 01:33
כתוב תגובה ל- אין לך שכל במיל
יואב יצחק חוקר פרשיות עם קבלו
  שושפרי   20/06/10 12:48
יואב יצחק חוקר פרשיות עם קבלות הצלחה.
הכותבים נגדו הם מטעם אולמרט וחבריו הפושעים ,
העושים הכל להציל את אולמרט מכבלי בית הסוהר
כתוב תגובה ל- שושפרי
ולזה הגם והגנה על יאיר לפיד:
  ע.ס.א.   20/06/10 03:59
הגם ובשעה שכזאת::: מיתבקש!!: לאור כמו ולנושא חוות דעתו יאיר לפיד: נראה לי שהאדם יאיר לפיד זקוק גם ובהחלט למילים טובות זאת ולאור עיון שלי הכותב לפני דקות מספר את חוות דעתו שהוצגה בידיעות אחרונות ולעניין המקרה ולאור כבסמיכות לארוע ההפגנה: בצורה הגם ורק עקרונית צודק, (טענת הציבור שהופלה אכן נכונה כמהותית הגם וצורמת), אבל: ולעניין זה רואה את הדברים בשחור לבן וממהר בחדות ונחרצות מסקנות. הדברים מורכבים הגם שמכונה ועדינים ושיותר יש גם טענות נגד כמו יתכן וחסר מבט בראי. נו אז צריך להגיד את ועניות דעתי הכותב (789238) במפורט (כמו: מה הן הטענות ומה אם ושחסר המבט בראי, איך ניתן כרעיונית לפתור זאת ואחרת)???. בנוסף גם והערה נוספת: יש אדם בפוליטיקה הישראלית שמקבל במה כה נרחבת כמו יאיר לפיד?: התשובה ברורה וזה אומר שאם בפוליטיקה כך ובוחר, הגינות בסיסית ותקופת צינון מיתבקשת?: יותר ונדרשת. הגם אם ועניות דעתו ושל עוד סתם אזרח ((כזה ואחר)). בהצלחה ורבה הערך הטוב ובטוב, בברכה.
כתוב תגובה ל- ע.ס.א.
(אם רק והשלם) !!וחסר:
  ע.ס.א.   20/06/10 04:17
נוסף ועניות הדעה, דעתו ושל עוד סתם אזרח ((כזה ואחר)): כעקרוני כפשטות ומילים:לעניין בית המשפט: עקרונית צודק בראיתו הכללית, יתכן מאוד שלא בשיטת הענישה:כיתכן שאין שחסרים לו כלים לכך: וכן מקבל מצב כונתון. {אם ודרך: צריך ובסובלנות והדדית ולשאוף:השקעה ראויה ראויה מהותית כחברתית ויותר כמכונה ו'שווה'} לעניין הקביעה של העדה החרדית: הטענה: רוצים מצויינות ולענייני תורה(לשם שמיים): מה שקורה בפועל,באמת אם וסליחה: כמה שהמטרה ניראית כפנים ונישגבה: היפוכו של מהות העיקרים ובפשט. מה יתכן אפשרי כן לעשות כלשלב: אם ריבוי תלמידים?: כיתת מצויינות, ואם אין אפשרות שכזאת?: שעות נוספות לאותם מצויינים ולשם מטרה זאת ומבלי גריעה בשעות הפרט, נכון שהעניין התקציבי לכך, יתכן כעניין מהותי, !!וחסר בקטן והשלם תגובה שבזאת. בברכה.
כתוב תגובה ל- ע.ס.א.
[גם וגם וגם]:
  עוד סתם אזרח   20/06/10 19:40
שנוסף כמו וגם: טענתו של מר מאיר פורוש: שעדיין אין העובדות בשלמות הובהרו, כמו וגם ואין העובדות בהירות השלם במלואן. הגם ועוד סתם אזרח ((כזה ואחר)) (789238): {במקום להאשים ה-1 את ה-2: אם רק וקטן [כמו וגם] שבנוסף השלם שכולל}: [גם וגם וגם]: ** בהצלחה ורבה הערך הטוב ובטוב *, בברכה.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
2
טומי, יאיר- אותה הגברת ב'שינוי
  פרווה   19/06/10 00:58
לא בשר ולא חלב- פרווה
כתוב תגובה ל- פרווה
3
עיתון במחנה מוציא ראשי ממשלה
  דן ה   19/06/10 02:30
עם ישראל חייב להתעורר לפני שאינטרסנטים לוקחים לו את המדינה כל הזמן אותם אנשים שולטים במדינה בחפיפה ביניהם כל אחד מהם מולטי מיליונר על חשבון אזרחי המדינה ביבי למרות הכל הוא ברירת מחדל לציפי וברק האם יתכן שידיעות אחרונות מריץ את לפיד כדי שילחם בעיתון ישראל היום מתוך הממשלה, סתם תאוריית קונספירציה נקווה שעם ישראל מספיק חכם וחוץ משטיפת המח התמידית של ערוצי התקשורת ניתן למצוא מידע ברשת אין טיפת פטריוטיות בלפיד הסמולן שאביו סידר לו כל"ב היה מגיע עם האופנים לבסיס הוא היה כתב "במחנה" כמו אהוד אולמרט, שדר בגלי צה''ל מה קורה שם בעיתון המחנה שמוציא ראשי ממשלות
כתוב תגובה ל- דן ה
4
לא כלומ-ניק אלא מלא בדרק
  פותח הסתימות   19/06/10 02:59
יצא הדרק ישאר רק הכלומניק.
כתוב תגובה ל- פותח הסתימות
5
אמור לי מי החברים שלך,יאיר,ואו
  קורןנאוה טבריה   19/06/10 05:31
ואומר לך מי אתה=כלומניק!וטוב שיש יואב יצחק!מי שמחפה על מושחתים גרוע מהם!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאווה קורן הרבצן הצדיקה מטבריה
  bubush   19/06/10 06:53
מפעילה מחשב ביום שבת קודש!
תועבה!!!
כתוב תגובה ל- bubush
נאווה..את פרענקית או אשכנזיה ?
  אשכנזי   19/06/10 10:50
רק לפרענקית ימנית יש סיבה לשנוא את יאיר בנו של טומי לפיד ז'ל נושא לפיד האשכנזים השפויים ..
כתוב תגובה ל- אשכנזי
לפי הבג"ץ אתה גזעני, בניסוח
  תגובתך.   20/06/10 08:28
התגובה שלך מתנשאת ימו יאיר לפיד וטומי לפיד.
אם כך אתה מגיב מה תלין על החסידים בעמנואל?
אתה כמו טומי ויאיר ךפיד, שונאי חרדיםפ ודתיים לתאבון.
אני לא יודע עם יאיר לפיד כלומניק או לא, אבל אתה כלומניק ללא כל ספק.
אני אשכנזי עסלי מדורות שלא יודע לשנוא
כתוב תגובה ל- תגובתך.
למה אתם תוקפים את נאווה ?
  איש1   19/06/10 12:36
הנושא הוא אחר כמדומני.ככה זה שאין מה לומר
כתוב תגובה ל- איש1
נאוה קורן הנסיכה מהצפון
  עדות אישית   20/06/10 07:17
בברנג'ה קוראים לאשה היפהפיה הזו הנסיכה מהצפון, מי שלא ראה את נאוה קורן לא ראה עוד אשה כמותה שיש בה 9 קבין של יופי חכמה ובינה.
אני מכירה אותה והיא אשה של יופי חסד ורחמים, נכון לעיתים קשה להכיל את כתיבתה אבל האמינו לי פיה וליבה שווים כל כתיבתה מהמקום הנקי ביותר של האדםהמוסרי על פי תפישת העולם שלה.
וכל השוביניסטים שונאי הנשים שאינם מסוגלים לקבל את כתיבתה אנ רסנו את המקלדת שלכם כי מי שפוגע בנאווה צריך לפחד ועוד איך לפחד מבורא עולם.
כתוב תגובה ל- עדות אישית
6
!!!אך ורק כפוף ותשובה:
  עוד סתם אזרח   19/06/10 05:47
!!!אך ורק כפוף ותשובה: היום עובדתית ומיסתבר, שחזרה הבריכה בגג, הגם ובביתו הגם ושל עוד סתם אזרח ((כזה ואחר)). השאלה, האם ורק במקרה יאיר לפיד/י.אחרונות גם קשורים ולכך?: אם אך ורק ואכן התשובה, חס וחלילה התשובה חיובית: ממליץ ולא בשמחה גם כבהחלט ופתיחת התיק בדבר שארע לדודו טופז. אם רק קטן ובנוסף: !במידה והתשובה שלילית!: {הגם אם ואכן חיובית} יש כבהגינות מלאה כבבקשה לצרף תגובה לזאת התגובה. {{{אך ורק כפוף בזאת ותשובה!!: שכן החשד ומדובר כבר ובזבל אנושי}}} {{{הווה אומר עולה וההחשד: שלא היה צרוף מקרים לסמיכות תקיפת ילדתי לארועי התקיפה, !כן ושפסולים מכל וכל! דאז, זאת יתכן כדי לנטוע בי הכותב את החשד, שאיש הבידור היה מעורב גם ובזאת:::להימנע/להיתרחק מהגנה עליו}}}. {כן/לא אגב, ניראה וגם החקירה המשטרתית מסיבה כזאת ואחרת מוזמזה כנידחתה, !זאת למרות שבתי זיהתה את אותו התוקף, וכשבועות לאחר אותו המקרה, כנקווה מאד, הגם ודאגתי לכך ושכותב אם ובדל האמצעים להשפיע ולכוון כמניעה חס שלום ילדות וילדים ** חס שלום * !לציין ביתי ובנס לא נפגעה ועם זאת השפיעה עליה חזק יחד עם זעזוע נפשי עמוק:טרואמה}. את אם וקטן התגובה, !!!אך ורק כפוף ותשובה, הגם עוד סתם אזרח כזה ואחר, ולא לשקר ולהודות: איתן בוקס, כלאשר: 0507-789238.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
תבדוק את המקלדת שלך
  yorgo   19/06/10 08:20
או את הראש שלך (במידה ואתה לא היית שתוי בזמן הכתיבה)
מזל שלא שומעים אותך באודיו
אין שום קשר בין כל קבוצה של שלוש מילים לשניה
כתוב תגובה ל- yorgo
יוגרו שלום בר?!?:
  עוד סתם אזרח   19/06/10 16:04
{!כוקודם הישתדלות הבנה: אולי כיתכן לא הבנתי להודות שלך המילים שבסיסית כוונה: הגם אם ורק כתובת IP: {כמו בהחלט יתכן כלא ממש ומובן:כבוד השואל/המשיב!?}: שהינך מוזמן/ת ושיותר שבזה שבזאת לפרט, ובבקשה:} טוב כמו ונראה ועדיין אין נושא לו ותשובה. ובקשר לרמיזתך כטענתך: רצון ועוד סתם אתגר כזה ואחר?: ובבקשה::: {תקף רק והחל ממוצ"ש: !! הרבה הרבה כסף, 1 ל-10 לטובת המאתגר.} כמו גם ולמי שרוצה כרוצה, ובבקשה: עוד ובטרם שיפוץ של בית כזה ואחר ועד יום זה (לפחות), יושבת לה פחית בודדה של בירה בביתו של עוד סתם אזרח כזה ואחר, {לא/כן אגב, ביהדות אין איסור לכך, כמותר כמו אם וקטן להמליץ: @@ואם?: כבקרה כמו במינון ונכון@, אבל! אבל!: כבכול הכבוד: יש טעם כמו הבנה באיסור: שכן אם ועלול חס שלום להוביל לחוסר שליטה, חוסר שליטה בכך עלול להוביל לא רק לתוצאה שמכונה בריאותית גם לסביבה בעיקר ולתא המשפחתי: ** חס שלום *}. {ובבקשה מי שרוצה כורוצה הגם כפוף שבזאת: ולא ברור כחוסר ובקיאות שבזאת וכותב !!!ולהודות!!!:האם הטעם (כך ובערך סביבות 3 ושנים), מותר שימוש או והישתבח}. {אם רק וקטן הנ.ב.: אם והישתבח ורצון ימים סמוכים והעת?: הגם בנוסף מוכנות [יוגרו שלום בר?!?]: מספיק וב: 2 פחיות קולה כנגד אותה אם רק וקטן והיסטורית 1/2 הליטר ושאותה הפחית, כמו ואישור (789238)). בברכה.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
רפואה שלימה במהרה
  אביחי   19/06/10 21:54
כתוב תגובה ל- אביחי
הרבה הרבה תודה
  עסא   20/06/10 13:52
כתוב תגובה ל- עסא
והאבסורד:
  עוד סתם אזרח   20/06/10 04:58
לגדולי הדור בעדה החרדית שלום רב: {פשטות המילים הגם ושל עוד סתם אזרח} מהותית כעקרונית: הינכם אנשים טובים ראויים, יחד עם זאת כבכל הצניעות לוקים בהבנה האלוקית, יש שיאמרו חוטאים לאלוקות?: זה שמכונה והאבסורד הלא קל שממש לא ופשוט: שכן בפועל הינכם בעיקר ובמהות חוטאים ולעצמכם. {!ולשם שמיים?: אם רק וקטן ועניות הדעה שבזאת וחוזר}. בהצלחה ורבה הערך הטוב ובטוב, בברכה.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
7
יאיר לפיד לא אמין בלשון המעטה!
  הסברה   19/06/10 07:43
אין לו סיכוי !!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- הסברה
8
הוא לא רק כלומניק
  רונן גולדשטיין   19/06/10 08:11
הוא גם שוויצר שובניסט מסוקס צבוע ושקרן,שתפס את מקומו של אביו האנטישמי כזולל הדתיים התורן של המדינה,שכמובן יקבל את תמיכת הבג"צ,אם מישהו יעתור לבג"צ כנגד ניגוד העינינים שהתגלה בפועלו כאיש תשקורת שמנצל את הבמה הציבורית בכדי להריץ את עצמו לפוליטיקה.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
9
איזה מאמר רדוד, ממש "כלום"
  שלמה הכהן   19/06/10 08:22
יואב יצחק, מה קרה לך ? , איזה סגנון כתיבה זה ? . גם אני איני מתלהב מכניסתם של עיתונאים לפוליטיקה, וזאת מחתמת חוסר נסיונם בניהול ואירגון גופים ומוסדות, אך כאשר אני רואה בערוץ הכנסת את הרמה של חברי הכנסת , ניתן לומר שהעיתונאים שבהם, הינם היותר טובים מכולם. המאמר שלך כנגד יאיר לפיד ובעיקר כותרתו, הינו בוטה, חסר עומק, לא משכנע ומתאים לסגנון של מריבת שכנים . אתה לא מקפיד על גילוי נאות בגין הסיכסוך הקשה והממושך שלך עם טומי לפיד בעבר ואתה מאבד נקודות באמינותך העיתונאית. יואב, זה לא ניתוח נתונים ופרשנות עיתונאית , זה גבב מילים חסר עומק. כמו הכותרת שלך למאמר , זה היה מאמר של "כלום " .
כתוב תגובה ל- שלמה הכהן
תגובה
  צנחן   20/06/10 00:23
אדון הכהן.מה יש לך להלין על חברי הכנסת??מה זאת הרמה הירודה שאתה מתלונן עליה??הכנסת היא לא מושבם של מדעני מחשב למיניהם היא אמורה לייצג רק את העם על כל שכבותיו ותו לא. היא ראי הצבור ואלה שלוחיו .אין ולא הייתה כנסת או כל פרלמנט בעולם שיכול למלא אחר ציפיותיך הגבוהות.ושוב אבהיר הכנסת היא מקום מושבם של שליחי הצבור לכל גווניו.
כתוב תגובה ל- צנחן
10
ערוץ 2 ציבורי?תעמולת ביבים שמא
  dodel   19/06/10 08:32
כתוב תגובה ל- dodel
11
כל מילה בסלע לפיד לא מתאים
  משרתם של אדונים   19/06/10 08:41
כתוב תגובה ל- משרתם של אדונים
12
האם יואב יצחק עתונאי מתאים?
  גדעון ירושלמי   19/06/10 08:46
אדם שהעיורון מכסה את מוחו והאובססיביות ממלאת את כתבותיו האם הוא מתאים להיות עתונאי ,או שמא הוא נפל שנזרק כבר מעתונות ידועה והקים לעצמו בסיס שבו נפלים כמו אבנרי וטוקבקיסטים אימבצילים לוקחים חלק .
כתוב תגובה ל- גדעון ירושלמי
כלומניק
  אור   19/06/10 18:24
בתשובה לשאלתך יואב יצחק הוא אכן עיתונאי ראוי. הוא הוכיח זאת בעבר. התהיות שהוא מעלה בכתבתו הם נכונות.
כתוב תגובה ל- אור
תגובה
  צנחן   20/06/10 00:17
גדעון יקירי למה כל הכעסים???למה השפה הזאת???מה הדבר החמור שקרה????
כתוב תגובה ל- צנחן
13
לא הבאת הבהרות לשלילי.
  אורי....   19/06/10 08:50
על מנת שנקבל את השלילי צריכים לבוא הבהרות לכל אחד מהם.
כתוב תגובה ל- אורי....
14
לא תעודת בגרות לא בגרות פוליטי
  isadora   19/06/10 08:58
כתוב תגובה ל- isadora
15
אתה טועה, יואב
  זהבה המתוקה   19/06/10 09:01
לפיד עוד לא הגיע למדרגת כלומניק. הוא בשלב הרבה יותר נמוך מזה.
כתוב תגובה ל- זהבה המתוקה
כמה שזהבה צודקת :)
  נתי בן משה   19/06/10 09:47
מה שנקרא "אפס זה מספר ענק לעומתו" כל זב חוטם חושב להיות פוליטקאי ...השאלה האם הם אשמים או שאנחנו הציבור אשם. אולי אנחנו צריכים להיות פעילים בכל ימות השנה ולהביע תמיכה באנשים הטובים ולא רק בבחירות ???
כתוב תגובה ל- נתי בן משה
זהבה מתונה מאוד וזהירה בדבריה
  פשוט זהירה   19/06/10 19:38
כתוב תגובה ל- פשוט זהירה
תגובה
  צנחן   20/06/10 00:29
תגובתי מכוונת אל נתי וזהירה.אינני מסכים להגדרות של "אפס מאופס" או "פחות מאפס" .לפיד הוא איש ככל האנשים לא פחות ולא יותר .אין צורך לכעוס כל כך כי הדבר רק מאדיר את שמו .איש רגיל שמחפש משרה בכנסת בדרך לא דרך.לא חכם יותר ולא טיפש יותר.לא נקי יותר ולא מלוכלך יותר.איש רגיל לגמרי.
כתוב תגובה ל- צנחן
אתה מתעלם מהנזק-הצפת ישראל בדם
  בגלל עוד שמאלן רע   20/06/10 11:06
כתוב תגובה ל- בגלל עוד שמאלן רע
16
לפיד השחיתות יאיר לנצח את
  התקשורת השמאלנית   19/06/10 09:52
כתוב תגובה ל- התקשורת השמאלנית
17
לפיד "גונב דעת "בשרות דיקטטרה
  ישע   19/06/10 10:27
תקשורתית גם תקשורת ממלכתית בשרות מוזס שוקן נימרודי: גורמים מסוכנים לעם למדינה שמתמחים בשוד המדינה
כתוב תגובה ל- ישע
18
לפיד הוא הוא עיתונואות חזירית!
  איש חסר מוסר כלל   19/06/10 10:28
כתוב תגובה ל- איש חסר מוסר כלל
19
פחות"כלומניק"מרוב חברי הכנסת
  מיכל מירושלים   19/06/10 10:30
שגם הופכים לשרים מיד כיוון שיש להם גייסות מהצ'כונה שדורשים זאת - והמבין יבין למי הכוונה.

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
20
כתבה נוטפת שקרים ונובעת מקנאה
  ג'וז דוידסון   19/06/10 10:47
כתוב תגובה ל- ג'וז דוידסון
21
לפיד הוא חבוקי, לא מנהיג
  מייק   19/06/10 10:49
כתוב תגובה ל- מייק
22
מר לפיד,,שים קצוץ על המשטינים
  רק השמאל יכול   19/06/10 10:55
עדר הכלבים הימנים המזרחים נובחים , והרוב האשכנזי ימשיך לנצח !!!
כתוב תגובה ל- רק השמאל יכול
תגובה
  צנחן   20/06/10 00:40
אל ידידי מהשמאל.אני מבקש ברשותך לשאול אותך האם באמת התכוונת לכתוב את שכתבת???האם אתה שונא בני עדות מזרח באופן כל כך קיצוני???האם כולם שווים בעיניך???אין יותר טובים או פחות טובים???הייתי גאה בך אם היית מגיב פעם נוספת וכותב שאתה באמת מתנצל אבל אוליי רק רצית להקניט ואתה לגמרי לא מתכוון באמת שאתה לא כל כך שונא מזרחיים ...את כל המזרחיים.בטח היינו בתיכון ביחד או בפלוגה בטח ישבנו על כוס בירה פעם עם כל החברה שאתה אוהב וחלקם בני עדות המזרח בטח נפגשנו עם כמה מהם בתאילנד חלק אהבת וחלק לא .זה לגמרי לגיטימי ואנושי אבל לשנוא את כולם???בארץ למודת סבל ושכול??בארץ שאויביה היו רוצים להשמיד את כולנו ללא הבדלי מוצא ???בחייך תצא גבר שבגברים בעיניי אם תכתוב שוב ותגיד שטעית ובעצם אחדים ממכריך או חבריך הטובים מזרחיים.בירה על חשבוני.
כתוב תגובה ל- צנחן
23
קנאה צרופה
  ג'וז   19/06/10 10:56
אשתדל להיות עדין וענייני כלפי הכותב כדי למנוע "הצדקת" מחיקת תגובתי. הכותב הינו "עבד כי ימלוך" אשר מנצל במה שהוא יצר כדי להכפיש אחרים ולצבור מוניטין מלאכותי שהינו חושף שחיתויות כביכול. בעניין לפיד הלכתה רחוק מדי. אינך מגיע לקרסוליו בכשרונותיו המרובים וגם העיתונאיים. העם זקוק לאנשים שכמותו והעם יומר את דברו בבוא היום.
כתוב תגובה ל- ג'וז
לא קנאה אלא פחד מהמשך טבח
  ביהודים סתם כך.   19/06/10 13:09
שהרי לפיד, טומי, בג"צ, שמאל, אוסלו כולם כולם טבח ביהודים מתמשך שמציף את ארצנו בדם ילדים חפים מפשע ומחריב את מעמדנו בעולם. איננו מקנאים בזה.
כתוב תגובה ל- ביהודים סתם כך.
24
שורש הבעיה אינה הכלומניק אלא..
  שורש הבעיה   19/06/10 11:10
כל אלה שיבזבזו את קולם בקלפי על אפיזודה חולפת (הכלומניק, שיבדל לחיים ארוכים, כמו אביו המנוח) במקום לקחת צד אמיתי שיהיה זה צעד נכון למתן כח אמיתי לאחת המפלגות הגדולות.
כתוב תגובה ל- שורש הבעיה
25
אפורטוניסט בעל כשרון כתיבה
  אלישמע   19/06/10 11:13
המלך הוא עירום.כמעט עירום,לכתוב הוא יודע אבל מי מאמין לו.
כתוב תגובה ל- אלישמע
26
ביניש פורצת דרך ללפיד 2
  מב"י   19/06/10 12:37
התחכום הערמומי של "הנשיאה" ביניש שבא לידי ביטוי כבר מהמניפולציות שלה כפרקליטת המדינה (ר' ספרו של יואב יצחק "מחלקה ראשונה" תחקירים 1995) הוא שהביא לפסק הדין השקרי והכוזב שמטרתו להכניס את הציבור החרדי למלכודת של בחירה בין "תורת ישראל" לבית ערוות ישראל - שהיא הבג"צ שהוכיח עצמו כמעט תמיד כסניף של מרץ!
הבג"צ, שמניות האימון שלו בבורסה של הציבור היהודי נפלו עד לתחתית הבוז וחוסר האימון, החל לשקשק מחרדה. כל 14 המשובטים על פי דמותו של ה"גורו האלוהי", אהרון ברק, החלו ממש לחשוש לעתידם הכוחני, העריצי והמוחלט, שקובע כל דבר במדינת ישראל. האם זה פלא שדוקא עכשיו אחרי 10 שנים הם הגיעו לפסק דין שערורייתי שמשרת נסיון כושל לשפץ ולשקם את כבודם ומעמדם?
ה"נשיאה" ביניש מצאה הזדמנות פז לנגח את החרדים, לאלץ אותם לחנך כדרכה ולא כדרכם, דחתה כל פשרה, והסתייעה ב"דתי ספרדי", להטות את הדין לטובת הבנות "הספרדיות המקופחות" אצל האשכנזים ולצוות לכלוא בעלים, נשים וילדים, ובהם גם ספרדים. קודם כל שביהמ"ש העליון יגיע לאותם 27% בייצוג העדתי שלו כפי שמיוצגות הספרדיות בבתי הספר האשכנזיים.
פסק הדין הוא בפירוש הסתה של הציבור החילוני נגד הציבור הדתי חרדי, שעל גליו העכורים חתר והגיע לחוף מבטחים טומי, לפיד 1, שהספיק לבעור קדנציה אחת בלבד ונגמר לו דלק השנאה לחרדים, אבל שירת היטב את "שרטון הקליקה" שכופה עלינו את ה"אג'נדה" ההזויה שלו. עכשיו פורץ הבג"צ ליאיר, לפיד 2 את הדרך להקמת מפלגה קיקיונית, המבוססת על השנאה הזכה והטהורה ליהודים החרדים, אבל ללא ספק ישרת נאמנה את אבירי הבג"צ במלחמת ההשרדות שלהם המורכב על טהרת האשכנזים (להוציא שופט אחד "דתי ספרדי" שהתלהב והתלהם יתר על המידה להגן על בנות עדתו!!- הוא היוצא מן הכלל המלמד על הכלל).
ברור שהבג"צ מחפש משענות של כל קנה רצוץ לתמוך בקיומו המפוקפק. יש ניב שאומר: "לאלוהים אין אבנים לרגום בהן את החוטאים", אבל אם לא אבנים... גם נעל המתעופפת בכינון ישיר לפרצוף זה לא רע!
כתוב תגובה ל- מב"י
לפיד - בייניש חיבור ל "מופת"
  המבקש להבהיר   19/06/10 20:43
כל מילה בתגובה זו נכונה. לכן, כל שיש לי להוסיף מתייחס לשאלה: האם יאיר לפיד דובר אמת או לא?
ובכן, למיטב זכרוני, לפני הפינוי - גירוש מחבל עזה כתב לפיד מאמר שבו שטח את דעתו החיובית ( לא היה ניתן לצפות שאחרת יכתוב) על הפינוי - גירוש תוך שהוא טוען שיהיה שיפור משמעותי במצב הבטחוני בדרום,ובהמשך, נוכל להתקדם לעבר ה "שלום הבטוח" גם ביהודה ושומרון.
לאחר הפינוי - גירוש לפיד כתב מאמר נוסף שבו יצא המרצע מהשק. במאמר זה הוא גילה את דעתו האמיתית.
הוא הזכיר את כתבתו לפני הפינוי - גירוש והסביר,כי כל שכתב לא בא מתוך דאגתו לבטחון אלא הוא בא מתוך שנאתו וסלידתו מהמתיישבים. הוא המשיך וטען בלהט כי הוא מקווה שגם כל ה"מתנחלים" הנמצאים ביהודה ושומרון - יגורשו משם. הוא בכלל לא מצמץ. זוהי אמונתו וזוהי משנתו - שינאה ועוד שינאה ועוד שינאה (גם לחרדים).
לכן, כשאדם כזה מבקש אמון מהציבור יש לבחון מיהו בכלל אדם זה, ובהשאלה מפלטו שרון יש לשאול "מה הוא עשה בשביל המדינה?" לטעמי, כלום. אפס. ומי שחושב שאין זה נכון שיקום ויטען אחרת עם דוגמאות ולא סתם אמירה נבובה וריקה.
לי אין ספק שתדמיתו של לפיד תתמוסס ותתפרק הרבה לפני הבחירות הבאות. הציבור פשוט יגלה שהוא חלל ריק.
תוצאה צפויה זו מזכירה לי את מועמדותו הזמנית של אמנון שחק לראשות הממשלה. זוכרים? בסקרים הוא קיבל 50% סיכוי להיבחר לראש ממשלה (ובל נשכח שהמדובר ברמטכ"ל יוצא)ומה קרה? הוא החל לאבד גובה במהירות ועוד לפני הבחירות "המליכו" לשעה במקומו, את יצחק מרדכי. וכל שקרה בהמשך זה כבר הסטוריה.
לכן, אינני מודאג מ"סיכוייו" של לפיד, כי לדעתי, אין לו כל סיכוי. ואם כן, זה יהיה לתקופה קצרה ומבלי יכולת להשפיע כלל.
כך יעשה לאנשים חלולים ורדודים שמנסים למנף את תדמיתם על שנאה והתרסה בלבד בעזרתם של מיעוט מבוטל הנמצא בתקשורת ובבג"צ.
כתוב תגובה ל- המבקש להבהיר
27
עתונות ביבים=מוזס -נמרוד-אולמר
  dodel   19/06/10 12:39
כתוב תגובה ל- dodel
28
צודק! מסכים עם כל מילה
  אמיר2008   19/06/10 13:01
כתוב תגובה ל- אמיר2008
29
"הגרושות מרעננה"-תומכות בלפיד.
  אמיר ש.   19/06/10 13:47
הוא כל-כך "שרמאנטי", "השיער עם הג'יל"..הוא כל כך .."לבן" כזה כזה..כאילו....
אוי, אנחנו, נשות צפון תל-אביב והסביבה..לא יכולות לעמוד בפניו..(כן..גם אנחנו, הגברברים בונבוני מדינת תל-אביב..).
למה אתם אומרים שאין בו שום דבר... ג ו א ל י ם ...
כתוב תגובה ל- אמיר ש.
30
הפלייבוי רוצה להיות ראש ממשלה
  ככה אנחנו נראים   19/06/10 14:55
כתוב תגובה ל- ככה אנחנו נראים
31
נכון שהוא כלומניק ומסוכן לא"י
  דניאל סבלדי   19/06/10 16:36
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
32
אל דאגה : (ה) לפיד (לא) יאיר
  מ.אלקרייאף   19/06/10 18:11
המדע לא עדיין לא מצא את הפתרון . שאפשר להדליק לפיד שיאיר בחומץ בן חומץ
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
33
אל דאגה: (ה) (לא) יאיר
  מ.אלקרייאף   19/06/10 18:17
המדע עדיין לא מצא תקון לתגובה הקודמת...
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
34
חצוף
  שלוס   19/06/10 18:48
ריק מתוך וחוצפן עם הרבה עזות מצח
כתוב תגובה ל- שלוס
35
סבלדי דניאל נפל
  איר קרושינוב   19/06/10 19:00
דני סבלדי אתה היית נפל של קבוץ
היית נפל כמומחה בארצות חוץ
היית נפל בחיי הנישואיןנ שלך
אתה נפל בדעותיך הימניות הקיצוניות
אתה יכול להיות מביא כדורים במשחק בו יאיר לפעד הוא הכוכב ומבקיע השערים
כתוב תגובה ל- איר קרושינוב
36
[כושיקול דעתכם/ן המבורך]:
  ע.ס.א.   19/06/10 20:19
מדובר בארוע הפריצה של אתר של זמרת ידועה ומפורסמת, אין לי מושג הכותב מי באמת ופרץ לאתר, ואולי בכלל כיתכן וראו בזה את כפרשנות ולשמה, {אומר גם: אין כוונה כלל לפגוע בזמרת, בטח לו בה כבוד כתמימות אוצר הזמר היצירה תרבות ואומות} {עניין של טעם אישי כמו וזכות המאזינות והמאזינים ובחירה, לזאת אין התייחסות אישית להודות בזאת התגובה}. {= במפורש ואם להגיד: !!!לא סובל את סיגנון שירתך זמרת (או שכן, לך תדע)} טוב אם וכך?: כן/לא דעה, מה עוד ונראה ומדובר באישיות תמימה,וללא כוונה של זדון, אם ברור וכך: מבקש כותב התגובה: כהמשך וחסר טעם: @@'טייב' עם זה ומספיק@ {=הבקשה היא וכוללת כמו רב כבוד התרבויות ושהצדדים: הגם ודלות המילים כועקרוני:} הגם וחזור ואין מושג ושעבר, שבכך [וכללית הקריאה שבזאת], [כושיקול דעתכם/ן המבורך]: בהצלחה ורבה הערך הטוב ובטוב. בברכה. 'טייב' עם זה ומספיק (?): {עוד סתם תוכי: אין ולא היה מענה, ול!עוד סתם .כ.ו.}: עם זה כן ובהחלט כמו ורשות מלאה, אם ואם שנמצא ושצורך: (כבאותם התנאים 1 ל 10)בבקשה ולאתגר. לעניין [כושיקול דעתכם/ן המבורך]: בהחלט ובנוסף: בברכה.
כתוב תגובה ל- ע.ס.א.
37
יהיר הוא הוא משיח השקר.
  ציונה הציונית   19/06/10 21:30
זה כבר לא סוד שמדי שנה בשנה האליטה הלבנה מחפשת מנהיג חדש כדי לרכך את אכזבתם מאיבוד מעמד אדוני הארץ.
משיח השקר החדש של האליטה הלבנה הוא יהיר לפיד שאין בו מאום לא עבר לא הווה וכמובן עתיד.
תנו לאליטה להתבשם בו לחלום בו ולהרגיש את שכרון הכוח שעוד יבוא היום וקופת המדינה טיפול שדודה בידי יהיר משיח השקר וכמובן הוא ידאג להם כמו שאולמרט שרון וכן הלאה עשו זאת.
הרי אנו האזרחים הסבירים החיים בתוך עמם יודעים היטב שהחלום הרטוב הזה לא יתגשם.
ולכן ככל שהם יתעסקו בחיפוש במשיחי השקר, לנו ייטב כי פחות שינאת חינם לשון הרע מלשינות ועדות שקר יופנו כלפי אזרחי המדינה הסבירים.
כתוב תגובה ל- ציונה הציונית
38
מה אגיד
  שמואל-ד   19/06/10 21:38
את הגששים אתם זוכרים.
יואב "קלע לו בול בפונים"
כתוב תגובה ל- שמואל-ד
39
יאיר לא יאיר את הלפיד שכיבה אב
  אחד מרבים   19/06/10 22:31
מר לפיד כבוי שכמותך על שכמותך נאמר מה עשית בשביל מדינה
תגידדדד,עזוב אני אגיד כלום -0-,אה כןאתה חבר של הארחי מושחת אולמרט,וזכור מאוד ולרעה החיבוק הדב שלך איתו,
כתוב תגובה ל- אחד מרבים
40
יאיר לפיד עשה תרגילים קמו אביו
  boris d   19/06/10 22:33

יאיר לפיד עשה תרגילים קמו אביו, -הוא מתכוון לרוץ. רק ברגע נכונה.

אנו עם שוטה: -גנבו לנו מדינה ומוצצים אותה מתחזים שונים ומשונים. - וציבור אוכל את זה, ומצביע עבור צבועים.
כתוב תגובה ל- boris d
41
גיבור בחירות: יאיר כלומניק
  קורא   19/06/10 23:23
אולי לא שמתם-לב שיואב יצחק בעצם חיסל הערב את הקריירה של לפיד הצעיר עוד לפני שהתחילה: הכינוי "יאיר כלומניק", הוא כל-כך קולע ושנון שזה כבר לא חשוב אם יאיר לפיד יש בו יכולת כלשהי. מה שחשוב זה שיריביו ישתמשו בכינוי שהדביק לו יואב בכדי לחסל את סיכוייו. תחשבו על זה: "יאיר כלומניק"... ובמאת, יש לו בכלל משהו להציע?
כתוב תגובה ל- קורא
הכינוי "כלומניק" מהווה פגיעה..
  מה יעשה הכלומניק   20/06/10 01:30
ולכן נראה את הכלומניק מגיש תביעת לשון הרע.אם לא יגיש הרי שהכל אמת ויריביו הפוליטיים יהיו זכאים לכנותו "הכלומניק" בלי לחשוש מתביעה.
כתוב תגובה ל- מה יעשה הכלומניק
42
יאיר בן טומי
  אהרונוביץ   20/06/10 01:34
בן פיצפון לאבא קטן!
כתוב תגובה ל- אהרונוביץ
43
חומץ בן חומץ
  יין   20/06/10 02:04
תפוח תופח שנפל קרוב לעץ- נפל והתפוצץ. בכלל לא חבל
כתוב תגובה ל- יין
44
אפס מאופס
  רועי12345   20/06/10 04:06
אבל זה לא אומר כלום הרי זה המטרה של העיתונות להכניס סוסים טרואיאנים לכנסת שיהרסו את המדינה מבפנים
כתוב תגובה ל- רועי12345
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il