s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קלונו של הנגבי הוכח
מאת: גורי גרוסמן  |  14/07/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הנגבי? שקרן. חרדון מחליף צבעים
  חץ   14/07/10 15:45
כתוב תגובה ל- חץ
חרדון אינו מחליף צבעים. שמא
  התכוונת לזיקית??   14/07/10 16:53
אתה לא מתמצא בזואולוגיה ואולי אתה גם חלש בנושאים פוליטיים ומשפטיים?
כתוב תגובה ל- התכוונת לזיקית??
אתה צודק.אני חלש אבל הוא זיקית
  חץ   16/07/10 12:13
כתוב תגובה ל- חץ
2
גורי גרוסמן עיתונאי בלתי אחראי
  ג'ור נאליסט   14/07/10 16:51
גרוסמן הוא אותו טיפוס שדרש עונש מוות ליגאל עמיר למרות שמחצית אוכלוסיית ישראל כבר יודעת שהוא לא רצח את רבין.
המסקנה המתבקשת: גורי גרוסמן משרת את אנשי השב"כ שפוחדים שהאמת הבלתי נעימה תצא לאור.
כתוב תגובה ל- ג'ור נאליסט
עונש מוות לרוצחים
  המחבר   14/07/10 17:37
1.אני בעד עונש מוות לרוצחים שפלים שהודו והורשעו בבית המשפט, כמו יגאל עמיר רוצח ראש הממשלה, או אלי פימשטיין שרצח את ביתו הודיה.
2.אגב,מהיכן מקור המידע שלך בדבר מחצית מאזרחי ישראל שבטוחים שיגאל עמיר חף מפשע?
3. מה עניין שמיטה... לקלונו של הנגבי?
כתוב תגובה ל- המחבר
המחבר הוא אדם חסר יושרה
  פליקר.   14/07/10 22:49
1- תגובתך לדברי מחזקת את עמדתי השלילית לגביך.
2- בתור עיתונאי פעיל אתה יודע בדיוק את מה שאני יודע, דהיינו שהודאה שנגבית מחשוד ע"י המשטרה או השב"כ לא שווה כלום. אני בטוח שאני לא מחדש לך שום דבר.
3- רק למען הקוראים שאין להם המידע המצוי בידך אני מביא את הקישור למאמר המוכיח את אפסות ההודאה כראיה משפטית בישראל:

he.wikipedia.org

4- המקרים המזעזעים ביותר המוכרים לכולנו של גביית הודאה באמצעים פסולים היו:
טאריק נוג'ידאת מכפר כנא שהודה ברצח החייל אולג שייחט ואף שיחזר את המעשה. רק סמוך לפתיחת משפטו התגלה הנשק של הנירצח וגם הרוצח האמיתי נתפס. נוג'ידאת חתם על הודאה במעשה שלא עשה לאחר שהיה של כחודש ימים במתקן החקירות של השב"כ;
פאבל סמירנוב נחקר במטה המשטרה של מחוז ת"א. הודה ברצח ושריפת הגופה של סרגיי דבורין ואף שיחזר את המעשה את מול מצלמות המשטרה. סמוך לפתיחת המשפט הופיע סרגיי דבורין והודיע שהוא בחיים. איך מביאה המשטרה אזרח ישראל לחתום על רצח של אדם שנמצא בין החיים?
חברי חבורת מע"ץ עונו עינויי תופת בידי שוטרי מחוז ת"א, הודו במעשה שלא עשו וישבו 8 שנים בכלא לשווא;
הקצין הצ'רקסי עיזאת נאפסו עונה בידי השב"כ וסיפר שהם איימו לסרסו באמצעות זריקה. בעיקבות לחץ בלתי אפשרי כזה חתם על הודאה שריגל לטובת סוריה. רק לימים הודה יוסי גינוסר, סגן ראש השב"כ, שהכל בשקר יסודו.
יגאל עמיר בודד בקור אימים בכלא אשל בדרום, ללא שמיכה להתכסות בה. למרות שכל הראיות בתיק רצח רבין מעידות על כך שהוא נורה מלפנים, הרשיע אדמונד לוי אדם חף מפשע על סמך הודאה בלבד. השופט לוי התעלם לחלוטין מעדותו של פקד גלדשטיין שציין שהפצעים בגבו של רבין הם פצעי מגע מטווח אפס, בעוד שיגאל עמיר ירה כדורי סרק ממרחק של מטר וחצי.
5- מר גרוסמן: כל מה שכתבתי לעיל ידוע לך. זה מראה שאתה אדם חסר יושרה. אתה משרת את אדוניך בשב"כ ומטיף להוצאה להורג של יגאל עמיר כדי שהאמת המרה לא תיוודע לנו לעולם.
6- עובדות אלו קשורות לכל מאמר שאתה כותב. אתה אדם לא ישר שמכר את נשמתו לשטן. אין להאמין למילה אחת שיוצאת מפיך.
כתוב תגובה ל- פליקר.
יש קשר בין שמיטה להר סיני
  פליפר.   15/07/10 00:06
אתה מטיף מוסר במאמריך. מציג את עצמך כמעין סמכות מוסרית נעלה. למעשה אתה רשע וניקלה. בדמוקרטיה אמיתית אין להטיל על אדם עונש רטרואקטיבי. יגאל עמיר ואלי פימשטיין נדונו למאסר עולם. איך יש לך החוצפה לדרוש עונש מוות באופן רטרואקטיבי.
עמדות כמו שלך מטילות צל כבד על אופייך ומעידות שאתה אדם חסר יושרה. על רקע כזה אין טעם לקרוא את מאמריך, שהם מן הסתם פאשיטסיים כמו הדיעות שהבעת בטוקבק הנ"ל שלך.
כתוב תגובה ל- פליפר.
ליקוי חמור בהבנת הנקרא
  המחבר   15/07/10 07:16
אתה סובל מליקוי חמור בהבנת הנקרא, הרי ברור לכל בר דעת כי אין מטילים עונש רטרואקטיבי.אולם אם יחוקק עונש מוות בישראל אז בעתיד רוצחים מתועבים שיורשעו בדין ישלמו את מלוא המחיר!!!
כתוב תגובה ל- המחבר
לאיזה רוצחים אתה מתכוון? שהודו
  לאחר עינויים ?   15/07/10 08:49
אין לי ספק שפרשת מאיר טוביאנסקי ידועה לך. הוא הואשם לשווא בריגול והוצא להורג מיד לאחר משפטו. רק לאחר שנים התברר שהוא חף מפשע. עיין בקישור הבא:

he.wikipedia.org

מה עוזר הזיכוי הרטרואקטיבי לאלמנתו? האיש חף מפשע אך מת !!! לפי שיטתך היו מוציאים להורג את עמוס בראנס בגין אונס ורצח שלא ביצע, למרות שהשופט העליון חיים כהן הזמינו לביתו והתנצל בפניו על הטעות המשפטית הנוראה. לפי שיטתך כמעט שהיו מוציאים להורג את פאבל סמירנוב על רצח כביכול של סרגיי דבורין (שבכלל לא נרצח אלא עדיין חי בעת כתיבת שורות אלו).
מאחר שמערכת החקירותה של המשטרה והשב"כ מפעילה לחץ בלתי חוקי על חלק מהנחקרים, עונש מוות לא בא בחשבון בישראל, מחשש של הוצאת אנשים חפים מפשע להורג. אני בטוח שבתור עיתונאי ותיק הדברים ידועים לך לפני ולפנים. זה מה שמטיל צל חמור במיוחד על דבריך.
כתוב תגובה ל- לאחר עינויים ?
ההשוואה בין פימשטיין לעמיר
  היא שטנית   15/07/10 09:23
אלי פימשטיין הוביל את חוקריו לגופה של בתו הודיה. רק הוא ידע היכן הגופה. זה "הדבר הנוסף" עליו מקפיד כל כך המשפט האנגלי. במקרה של יגאל עמיר אין שום דבר נוסף. רק הודאה שניבגתה תחת לחץ, לאחר שיגאל עמיר בודד במשך כמה חודשים במתקן חקירות של השב"כ. הראיות האמיתיות מדברות כולן בעד חפותו של יגאל עמיר. פקד גלדשטיין העיד במשפט שהפצעים בגב של רבין הם מטווח אפס. זה לא מתאים למה שראיתי בסרט של "הצלם החובב" קמפלר. על ידיו של יגאל עמיר לא נמצאו שרידי אבק שריפה לאחר ירי כדורי הסרק. הנוכחים צעקו סרק סרק. המורה מרים אורן שליוותה את רבין עד לרגע כניסתו למכונית העידה בטלביזיה שלא קרה לו כלום. ד"ר אפריים סנה ופרופ' גבי ברבש הודיעו בטלביזיה שרבין ניפגע מיריות בחזה, לא בגב. ועוד עשרות ראיות מסוג זה אשר לבטח ידועות למר גרוסמן.
כתוב תגובה ל- היא שטנית
פתי מאמין לכל דבר
  טיטו   15/07/10 22:50
ראשית כל, אני מסכים למה שנאמר על אופן גביית הודאות ושיפוט במדינת ישראל. בכל זאת, יש להטיל עונש מוות על המחבלים מכמה סיבות ואחת היא למנוע חטיפות אזרחים למטרת לשחרר אותם מחבלים.
דבר שני, יגאל עמיר לא הודה אחרי חודש ימים של ישיבה במרתפי שב"כ אלא מיד אחרי מעצרו. מי שהודה אחרי עינויים זה אחיו חגי. אם אתם מצדדים בתורת הקשר צריך להצביע חד משמעי על מניע של שב"כ להרוג את ראש ממשלה. איזו מניע היה לשב"כ שבראשו אז עמד שמאלני קיצון כרמי גילון לחסל ראש ממשלה שהגשים חלומות רטובים של שמאל הקיצון. אשר ליריות - יגאל עמיר ירה מאקדח מסוג ברטה שתי יריות מטווך אפס מה שרואים ברור בסרט שהוזכר. רבין אחרי זה צועד עוד שני צעדים לעבר מכוניתו ומזה ברי חמיש עושה תילי תילים של דרשות. כל מי שמבין בנשק יודע היטב שאחרי פגיעת קליעה 9 מ"מ של ברטה הנפגע עדיין מסוגל להגיב ואפילו להשיב אש. כך אין זה פלא שלרבין עוד היה כח לצעוד שני צעדים. אילו שב"כ היא טוען שיגאל עמיר ירה ממגנום או מסמית & ווסטון מטווך אפס ואז רבין המשיך לצעוד הייתי אומר לברי מחיש שהוא צודק.
אינני חשוד למתן אימון במערכת משפט בישראל אבל מפה להאמין בסיפורי אלף לילה ולילה בנוסח ברי חמיש דרך היא ארוכה.
כתוב תגובה ל- טיטו
3
ואם כבר הזכרת את עמיר-
  אריה פרי   14/07/10 22:53
גרוסמן, בד"כ אני מסכים עם עמדותיך, יחד עם זאת אם כבר הזכרת את יגאל עמיר, רצוי כי תקרא את מאמרי(המופיע בבלוג שלי ב-news1) אודות רצח רבין בו תיווכח כי יגאל עמיר ירה יריות סרק!!
גם בסרט הצילום(סרט שנערך מחדש ע"י השב"כ,[כן גרוסמן אותו השב"כ של קו 300] לאחר מכן)סרטו של ה-"צלם החובב" קמפלר רואים 2 הבזקים של הירי ואח"כ רואים מיד את רבין מסתובב לאחור...
מי שנפגע ע"י כדור בגבו-נופל ובטח שאינו יכול להסתובב לאחור!!
חבל שאתה נופל למלכודת של המחלקה היהודית (שמאלנית?) בשב"כ, גם בפרשת הילד מוחמד-א-דורה מיהר הרמטכ"ל הרופס מופז להתנצל כלפי העולם הצבוע... וכל מי שכינה את הפרשה פיברוק כונה אז הזוי...בדיעבד ראינו מי צדק ומי יצא הזוי מכל העניין...
בנוגע להנגבי-הוא אדם צבוע שמבייש את פעילות אימו ואף את פעילותו שלו בצעירותו-(כאשר היה אמיץ ונחוש), מזלו היה כי כעת הוא "מתון בקדימה" ולא "קיצוני בליכוד"-משמע הנגבי אותרג בגלל שיוכו ל-"מפלגה הנכונה"...
מזכיר לך את המהפך שנעשה ל-"גנרל צמא הדם" שהפך בן רגע ל-"סב החביב" אריק שרון?
כתוב תגובה ל- אריה פרי
בארכיון שלי יש ציטוט וידאו של
  נרי אבנרי   15/07/10 07:23
דמתי. הנהג של רבין שבו הוא מאשר ששמע את הקריאות "סרק סרק"...
כתוב תגובה ל- נרי אבנרי
רצח רבין מויקפדיה
  גורי גרוסמן   15/07/10 08:56
ב-4 בנובמבר 1995, התקיימה עצרת תמיכה בתהליך השלום בכיכר מלכי ישראל (כיום כיכר רבין) בתל אביב. העצרת אורגנה כתגובה להפגנות הימין, תחת הסיסמה "כן לשלום, לא לאלימות". בתום העצרת חיכה עמיר לרבין במגרש החנייה הסמוך ושם רצח אותו ביריות אקדח.

לאחר שירה כדור ראשון מטווח קצר ביותר לכיוון עמוד השדרה של רבין, ירה עמיר שני כדורים נוספים, ובמשפטו הסביר את המניע לכך:

"יריתי את שני הכדורים ליתר ביטחון שאני פוגע בו. לא רציתי שום סיכוי שהוא יישאר פעיל בתור ראש ממשלה. לכן הכדור הראשון לא היה מספיק בשבילי כי ייתכן שלא פגעתי בעמוד השדרה, לכן יריתי כדי להיות בטוח שאני פוגע".
הרצח גרם לזעזוע עמוק בציבור, כפי שניתן ללמוד, בין השאר, מדבריו של שופט בית המשפט העליון, אליעזר גולדברג, בפסק הדין שבו דחה את ערעורו של עמיר על הרשעתו:

שמענו ערעור זה, שאנו דוחים אותו בזה, ביום כ' בתמוז, יום פטירתו של בנימין זאב הרצל. את המדינה חזה. האפשרות כי מנהיג יהודי במדינת היהודים שתקום, יירצח בידי יהודי, ודאי שלא עלתה על דל מחשבתו. לא כך חזו ראשונים כי יקרה בהגיענו לעצמאות. ואף אנו, שכבר למדנו לעמוד על הפער בין החזון למציאות, לא נטה לבנו להאמין כי נבלה אשר כזאת תהיה בישראל. באה המציאות וטפחה על פני ראשונים ואחרונים. ראש ממשלתה של מדינת ישראל אכן נרצח בידי המערער.
– ע"פ 3126/96, יגאל עמיר נ' מדינת ישראל, פ"ד נ(3), 638
כתוב תגובה ל- גורי גרוסמן
מר גרוסמן, כל מה שכתבת הוא
  שקר וכזב   15/07/10 20:59
כל המאמר בויקיפדיה על רצח רבין חובר ע"י אנשי השב"כ, שכנראה בעצמם רצחו את רבין. לא אתפלא אם גורי גרוסמן בעצמו חיבר את המאמר השקרי בוקיפדיה.
כל מי שעקב אחרי שרשרת הטוקבקים הנ"ל יכול להבין מיהו בדיוק גורי גרוסמן: אדם חסר חוט שידרה מוסרי שמכר את נפשו לשטן, כלומר לחבורת רוצחי רבין שמקדישים כבר 16 לטוויית בועה של שקרים סביב הרצח, כדי להמשיך לשכנע אותנו שיגאל עמיר רצח את רבין ושהמאבטח יורם רובין חף מכל פשע.
כתוב תגובה ל- שקר וכזב
כל דברי מר גרוסמן בשקר יסודם
  הוא מכר את נפשו   15/07/10 21:03
כל המאמר בויקיפדיה על רצח רבין חובר ע"י אנשי השב"כ, שכנראה בעצמם רצחו את רבין. לא אתפלא אם גורי גרוסמן בעצמו חיבר את המאמר השקרי בוקיפדיה.
כל מי שעקב אחרי שרשרת הטוקבקים הנ"ל יכול להבין מיהו בדיוק גורי גרוסמן: אדם חסר חוט שידרה מוסרי שמכר את נפשו לשטן, כלומר לחבורת רוצחי רבין שמקדישים כבר 16 לטוויית בועה של שקרים סביב הרצח, כדי להמשיך לשכנע אותנו שיגאל עמיר רצח את רבין ושהמאבטח יורם רובין חף מכל פשע.
כל מי שקורא את מאמרי גורי גרוסמן בעתיד צריך לזכור היטב את דבריו דהיום ולהבין שמדובר באדם לא ישר שמכר את מצפונו לכל המרבה במחיר.
כתוב תגובה ל- הוא מכר את נפשו
אין להאמין למילה היוצאת מפיו
  של גורי גרוסמן   15/07/10 22:51
ציטוט מדברי גרוסמן: "לאחר שירה כדור ראשון מטווח קצר ביותר לכיוון עמוד השדרה של רבין, ירה עמיר שני כדורים נוספים."
זה גיבוב שקרים.
1- צפיתי בקלטת הוידיאו של הצלם החובב קמפלר. רואים שם את יגאל עמיר עומד במרחק של שני מטרים לפחות מיצחק רבין. איך הופכים אצל גרוסמן שני מטרים "לטווח קצר ביותר"?
2- יגאל עמיר לא ירה לכיוון עמוד השדרה של יצחק רבין. נימצא בידי דו"ח הנתיחה לאחר המוות של פרופ' יהודה היס. שם כתוב במפורש שחוט השדרה של רבין לא ניפגע: לא בזמן כדורי הסרק של יגאל עמיר, ולא לאחר מכן. אז מי משקר פה: גורי גרוסמן או פרופ' יהודה היס? לדעתי גורי גרוסמן.
3- ראיתי בקלטת הוידיאו: לאחר יריות הסרק ממשיך יצחק רבין לעמוד ומסתובב לאחור. אדם שקיבל כדור בחוט השדרה מתמוטט, לא מסוגל להמשיך לעמוד ובוודאי שלא להסתובב. עוד שקר של גורי גרוסמן.
4- מצוי בידי עותק מלא של דו"ח ועדת שמגר. המאבטח יורם רובין הצהיר בפני הועדה שרבין נכנס בכחות עצמו למכונית השרד. אדם שניפגע בחוט השדרה לא מסוגל להתכופף ולהיכנס בכחות עצמו למכונית. עוד שקר של גורי גרוסמן.
5- מה שטוב אצל גורי גרוסמן: הוא בעצמו מספק את החומר כדי להוכיח שהוא שקרן.
כתוב תגובה ל- של גורי גרוסמן
לדעתי הדברים שכתבת ידועים לו
  לכן דבריו חמורים   15/07/10 08:33
1- לדעתי לא היה צריך להעמיד את הנגבי לדין. שלטון מפא"י מינה למישרות חשובות רק מפא"יניקים. לכן כל המינויים של מפא"י היו פוליטיים.
2- גם כשהציבור בוחר ממשלת ימין, מפא"י ממשיכה לשלוט. עמיר פרץ השבית את הנמלים כדי להשפיל את ממשלת שרון-נתניהו ולהראות שמפא"י וההסתדרות עדיין שולטות.
3- שיטת המינויים הפוליטיים של מפא"י נמשכת גם עכשיו. הפרקליטות לא מוטרדת מכך ולא מעמידה מפא"יניקים לדין בגין מינויים פוליטיים. לפני חודשיים התכנס מרכז מפלתג העבודה ומינה את שלום שמחון ליו"ר הקרן הקיימת. יותר פוליטי מזה לא יכול להיות. למרות זאת לא מוגש כתב אישום נגד אהוד ברק בגין מינוי פוליטי.
4- המיכרזים בשירות המדינה הם עד היום פוליטיים. במישרות זוכים רק מקורבים להסתדרות ולועד העובדים.
5- מינוי אנשים מוכשרים מחוגי הימין זוכה להתנגדות חריפה של השמאל. יוסי שריד נלחם נגד המינוי של מאיר דגן לראש השב"כ. הוא טען שהמינוי לא ראוי כי מאיר דגן מוכר לאריק שרון.
6- פרשת מאיר דגן חוזרת היום שוב בצורת מלחמת השמאל נגד מינוי אפי איתם ליו"ר חברת החשמל, בגלל ידידותו עם בנימין נתניהו. אילו היה מיודד עם אהוד ברק (כמו שלום שימחון), היה המינוי כשר למהדרין.
7- מסקנה: לדעת מערכת המשפט כל מינוי איש שמאל הוא כשר. כל מינוי של איש ימין הוא מינוי פוליטי פסול. מערכת המשפט נותנת גושפנקה למינויים פוליטיים של השמאל. מכאן שיש להעמיד אותה לדין על מינויים פוליטיים, בפני בתי משפט עממיים.
כתוב תגובה ל- לכן דבריו חמורים
4
נעץ סכין בגב המחנה הלאומי יחד
  ישע   15/07/10 15:04
עם שרון אולמרט ציפורה שפיצר ורודפי בצע ושררה מי קדימה צריך לעמיד אותם לדין "פשע נגד העם והמדינה
כתוב תגובה ל- ישע
5
רק קלון הוא העונש על עדות שקר?
  הניה   18/07/10 19:42
כתוב תגובה ל- הניה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il