|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הגירוש והחורבן על-פי שטרוזמן
מאת: דודו אלהרר  |  18/07/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
סקופ הפרשה הבאה להיחקר!!
  סמי וסוסו   18/07/10 12:30
פרשת שרה נתניהו וליליאן פרץ
מעניין יהיה לראות, איך דודו ושטרוזמן יקשרו בין סגירת תיק ליליאן פרץ לחורבן הבא עלינו לטובה.כמה הררי מילים ונביחות צפויות לנו , הכינו את הממחטות.
כתוב תגובה ל- סמי וסוסו
2
השמאל שונא את זהותו היהודית.
  אין לזה פתרון.   18/07/10 12:31
כתוב תגובה ל- אין לזה פתרון.
למה אין פתרון? יש והוא יופעל
  רפאל1   18/07/10 19:51
אך טרם הגיע הזמן.
כתוב תגובה ל- רפאל1
הגרמנים פתרו את זה יופי
  בבר שונא תנורים   19/07/10 15:53
הגרמנים הלכו 5 דורות אחורה והזכירו להם נשכחות. גם התנורים עזרו להם לזכור והתנורים אמורים לגרום גם לנו לזכור ,ואם נשכח התנורים יפתחו מחדש למרות ה"לא עוד" הפאתטי. לא עוד עאלק.
כתוב תגובה ל- בבר שונא תנורים
3
לא מוסרי , לא צודק ולא נבון
  יוסי שפניר   18/07/10 12:40
תודה לדודו על המאמר. לטעמי , כל הכותב או מביע דעה המצביעה על הרשע , העוול והנזק שגרם הגירוש הן לקורבנותיו והן לישראל, עושה מעשה ראוי וחשוב. יותר מזאת, אסור לתת למעשה המחפיר לשקוע בתהום הנשיה, ולא רק משום חומרתו, אלא כהתראה חמורה מפני הישנותו- והיא בהחלט אפשרית. חיוני שכל מי שהיתה לו יד ורגל בעידודו ובשיווקו של הצעד המביש, אף שידע את הסיבות לכך של מבצעו, ייתן את הדין על כך. על מאמרו החשוב של השופט שטרוזמן, הגבתי בגוף מאמרו. ולסיכום: השימוש בשפה אורווליאנית מכובסת לכינויו של מעשה הנבלה הזה בשם "התנתקות", מעיד כאלף עדים על כך שגם רבים מתומכיו הבינו שיש פה עוולה החייבת בהסוואה והעלמה. סילוק כנגד רצונם של אלפי אנשים מישוביהם והריסת בתיהם - הוא עקירה, ושום סמנטיקה מעוקמת ומעוותת לא תשנה זאת.
כתוב תגובה ל- יוסי שפניר
4
דודו היקר.
  מ.משה   18/07/10 19:19
דודו היקר.לא צריכים אנו לחכות לשופט שטרוזמן בכדי לדעת שהמנוול לא עשה את הגירוש ממניעים אדיאולוגים.מי יתן וסופו מוות ביסורים.
כתוב תגובה ל- מ.משה
5
אבות אכלו בוסר שיני בנים חוזקו
  בני שרון   18/07/10 20:19
בני שרון עדייו נהנים מהקופה הצבורית מהכסף שלי ושלך
משרד בתל השומר שירותי משרד על חשבוננו
גלעד שרון שמר על השתיקה לא בזכות אלא בחסד הפרקליטות בכל מקום
אחר שומר חוק האיש הזה היה הולך עם אפל למאסר אבל במדינת הצ-חוק
מקבל הטבות ושומרים על אבי רעיון גירוש היהודים כמו על אתרוג
כתוב תגובה ל- בני שרון
6
מה השטויות האלה, דודו ?
  זלמן הכהן   18/07/10 22:26
זה לא פעם ראשונה שדודו אלהרר מקשר את המניע של שרון לפינוי חד צדדי של גוש קטיף, לעניין החקירות הפליליות נגדו באותה עת. הקשר המטופש וחסר ההגיון הזה , מקבל כנראה תימוכין אצל השופט הפוליטיקאי שטרוזמן. מדוע צריך יועץ מישפטי לממשלה , שאינו פוליטיקאי, לחשוש מלהגיש כנגד שרון כתב אישום [ הוא עשה כך ללא מורא כנגד עמרי ונגד אולמרט ]במידה וישנן ראיות, ומדוע אמור אריק שרון להאמין שאם יבצע מהלך פוליטי כולשהו [ במקרה זה - פינוי חד צדדי של גוש קטיף ], יקח זאת היועמ"ש כפקטור בר השפעה להחלטתו אם להגיש כתב אישום נגדו ?. מה הקשר בכלל ? מה השטויות האלה אדון אלהרר ?, מה החוצפה הזו של דוד אלהרר להאשים את מני מזוז , שהחלטותיו מוטות פוליטית ?, מהיכן מכירים אלהרר ושטרוזמן את חומר הראיות שהיה אז כנגד שרון, כדי לקבוע [ למעשה ] שהיה ראיות להגיש כתב אישום , אך היועמ"ש סגר את התיקים משיקול זר ?, איזה אינטרס יש למזוז לעשות מעשה אידיוטי וחסר הגיון ומושחת כזה ? ואיזה הגיון יכול להנחות את שרון שכך ינהג מזוז ?. אולי האמת הינה פשוטה - שרון האמין באמת [ לדעתי האישית, בטעות ]שיוכל כך לקבל גיבוי אמריקאי לגבי השארת רוב הישובים ביהודה ושומרון , כתמורה ואילו סגירת התיקים נגד שרון היתה מוצדקת מחוסר ראיות ?, האם האמת אינה יותר הגיונית מהתסריט ההזוי וחסר הבסיס של אלהרר ושטרוזמן ?
כתוב תגובה ל- זלמן הכהן
תגובה
  צנחן   19/07/10 10:39
מכובדי. מה נשמע יותר מופרך לדעתך:דעה ראשונה האומרת שאין שום קשר בין הדברים וכי שרון באמת האמין שמעשיו יביאו שקט ושלווה או דעה שנייה האומרת הדמויות המרכזיות המעורבות במהלך כולן נתונות תחת חקירה משטרתית או משפטית חלקן בדרך לבית האסורים המהלך כולו על אשליותיו נכשל כשלון חרוץ כפי שטענו מתנגדיו מראש .שרון דחף את המהלך לגרונה של מדינת ישראל בכוח שכמותו לא זכור תוך רמיסת כל הליך דמוקראטי ובבהילות משונה וחסרת פשר. עכשיו אדוני הייתי מבקש שתבחן את דעתך שוב.יום נעים
כתוב תגובה ל- צנחן
התייחסות לצנחן
  זלמן הכהן   19/07/10 13:40
גם אם לא ברור המניע "האמיתי " של אריק שרון, לפינוי גוש קטיף, עדיין לא ברור לי ולכל אדם בר דעת , כיצד זה מתקשר להגיון מוזר, שאם אריק יפנה את גוש קטיף , אזי, יחשוש היועמ"ש מלהגיש נגדו כתב אישום. מדוע ? מה הקשר ? איך יסביר מזוז לבג"צ [ בעתירות שהיו מוגשות ] מניע אידיוטי ומושחת כל כך לסגירת תיק פלילי ? מדוע אריק שרון היה אמור להאמין, שאם יפנה את גוש קטיף , אז הוא מחוסן מאישומים פליליים ?. אני מציע שהמתנגדים לפינוי , יתנו ציון שלילי לשרון על המהלך השגוי [ לטעמם ] ולא ימציאו עילות מטופשות והזויות כדי "ללכלך" את שרון, וכך גם לזרוק רפש לא מוצדק על מני מזוז.
כתוב תגובה ל- זלמן הכהן
זה לא שהיועץ חשש.
  רשי   19/07/10 16:21
פעולות שמאלניות של שרון הסופר ימני לשעבר מירקו את חטא ימניותו בעיני התקשורת השמאלנית (ששמרה עליו כמו על אתרוג יקר) ובעיני ביהמ"ש העליון (שידע להכשיר את השרץ) ובעני האליטות שהגנו עליו וריפו את ידיו של היועץ גם אילו חשב אחרת. נשמע דמיוני? מה לעשות שהמציאות אכן עולה על כל דמיון. עובדה.
ראו גם מקרה אולמרט הימני שלאחר שנחשפו פשעיו הפך פתאום יונה צחורה. וצחי הנגבי הימני הסוער שהפך להיות יונה מתונה (אפילו גוזל) כל עוד משפטו היה תלוי ועומד. פתאום אידאולוגיה פחות חשובה כשמדובר בישיבה בכלא.
כתוב תגובה ל- רשי
פניה שמאלה מקנה חסינות
  דוד איש 1   19/07/10 18:12
בפני האליטות ובג"ץ. ביום ו' האחרון בNRG ומעריב חשף דווקא העיתונאי השמאלני שלום ירושלמי כיצד פנייתו שמאלה של צחי הנגבי באה כתוצאה מהבנתו שזה יכול להקנות לו הגנה יחסית בבית המשפט, ואיך בפועל אומנם זה מה שקרה. חפשו את המאמר של ירושלמי בNRG יום ו' האחרון. כך שהתיזה ששרון הבין את מה שהנגבי הבין עוד קודם לכן, שאם נתקלת בחוק, כדאי לך לפנות מהר שמאלה ואולי להינצל. זה מה שקרה לשרון ואין זאת תאוריית קונספירציה מופרכת אלה מציאות כהווייתה המוכרת לכל מי שמצוי בנבכי מסדרונות הכוח בישראל הנישלטים על ידי העליון - אגב, באופן אנטי דמוקרטי בעליל.
כתוב תגובה ל- דוד איש 1
שוב תגובה לידידי
  צנחן   19/07/10 17:12
מר הכוהן.ארענן את זכרונך.זוכר את תמונת גלעד בחקירת המשטרה מדגים כיצד יכבלו בקרוב את ידיו נוכח מעשה ה"שוחד" שנתפס בהם ואני מתמקד כרגע בעובדה שהובטחו לו סכומים יפים תמורת שיטוט באינטרנט.זוכר???אני מניח שאתה אדם ישר ורודף צדק אך החיים אינם סדרה בלשית בטלוויזיה ששם בסוף הנאשם פוצח בהרצאה ארוכה המסבירה את מניעיו לפשע שביצע.ובכל זאת הייתה פה כעין הודאה מסדרת טלוויזיה פשוטה ברורה ותכליתית.האם ישב האדון בכלא עד היום???האם לא הוכח הקשר שבין כל עסקי הבנים לאב???האם לא הוכח שהבנים לא עסקו בחקלאות מזמן אלא היו שליחי האב החשדן לכל משימותיו??מה עוד תרצה אדוני על מנת שיובהר לך מקרה אחד לדוגמא של לקיחת שוחד על ידי ראש הממשלה דאז ובניו???אני מבין ומקבל את זהירותך אבל כאן הדברים עולים לאור השמש ואתה מתקשה לקבל זאת לדעתי נוכח הכאב שזה גורם לך וגם לי כאזרחים שומרי חוק.ידידי הנכבד ליגלגנו תמיד על משטרים מושחתים ברוסיה הקומוניסטית ובארצות דרום אמריקה האם לא הגענו לצערינו לאותו מקום גם אנו???אנו רואים וקוראים יום יום על עוולות בית המשפט האם לא נעשתה העוולה הגדולה ביותר בהסטוריה של מדינת ישראל כנגד מתיישבי גוש קטיף והשומרון על ידי בית משפט העליון???האם כהה ליבך נוכח בכי הילדים והגברים??האם כהה ליבנו כולנו??.
כתוב תגובה ל- צנחן
7
יסודות הגירוש והחורבן נזרעו לפ
  ישע   18/07/10 23:08
ני הקמת המדינה החל מי עלילות רצח ארלוזורוב הסזון .אלטלנה ממשלה בלי חרות ומקי ועוד הרבה מעשי נבלה עד ימים אלה המחנה הלאמי הגדול לא יודע להתמודד :שהציבור ידע את האמת תתרחש רעידת אדמה 10בסולם ריכטר<ציטטות> התקשורת הפרטית ששולטת גם על התקשורת הממלכתית הם" אבי אבות הטומה "
כתוב תגובה ל- ישע
8
תגובה
  צנחן   19/07/10 10:55
דודו במלוא הכבוד והצניעות אשאל היכן הייה השופט שטרוזמן בזמן הפינוי???האם נשא דבריו ברמה???האם קולו נשמע למרחקים?? היום לטעמי יש צורך בהקמת ועדת פיוס וסליחה ממלכתית שיישבו בה נציגי העם לגווניו ונציגי הכנסת לגווניה הפוליטיים ויביאו לפניהם כל אחד ואחד מהדמויות הקשורות למהלך החל בפוליטיקאים שופטים חברי כנסת אנשי צבא שוטרים מתיישבים עיתונאים כל מי שידו הייתה במהלך הפוליטי הזה לבוא להישבע ולהסביר את נימוקיו .כל מי שידו הייתה במהלך המבצעי הזה ולא אמר את דעתו .כל מי שידו הייתה מורמת אך ליבו נפול בקרבו. על כולם להתייצב יום יום ולספר את קורות השנה הרעה הזאת .הוועדה תהייה ציבורית ובעלת סמכות ענישה אחת בלבד כנגד אומרי שקר.על מנת לברר את האמת הקשה הזאת ולהפיק לקחים לעתיד.לא יושתו עונשים אחרים.חקירות הוועדה יצולמו וישודרו בשידור חי .למעט חלקים סודיים אם ישנם הכל יהיה שקוף.אני קורה לך אדוני לשקול את הרעיון היום ערב החורבן ט' באב . ואם יש בדעתך על העתון כולו להתגייס להקמת ועדת פיוס לאומית שכזאת.אוליי כך נרד לשורשי הפצע המדמם הזה בטרם ייעלמו האחראים לביצועו .
כתוב תגובה ל- צנחן
לצנחן
  דודו אלהרר   19/07/10 14:32
הלואי והיינו יכולים להוציא את העם הזה מאדישותו שיתבע במפגיע את מה שמגיע לו - את האמת!

ובקשר לשופט אורי שטרוזמן:

haaretz.co.il
כתוב תגובה ל- דודו אלהרר
תגובה
  צנחן   19/07/10 17:37
מתנצל ולוקח את דבריי בקשר לשופט שטרוזמן בחזרה.
כתוב תגובה ל- צנחן
9
לא גרוש כי אם הסתלקות והרסנות!
  מייק פלג   24/07/10 15:10
הרס הישובים על הבתים והחחמות הם סימן ההכר של ההסתלקות מגוש קטיף שעליו נוסף הרס המשפחות, הרס האמון, התקווה שהסתבר כחורבן של ממש.

לפני ההסתלקות כתבתי לשרון והתחננתי שלא יפגעו בבתים ובחקלאות ."נלך לבתי משפט ונדרוש שישלמו לנו בעבורם" כתבתי לו אך שרון כמו שרון, על דעת עצמו ובניגוד לעצתיבחר להרוס אולי כדי לפייס משהו את המסולקים

מאז נראים המסולקים- מדוכאים והרוסים!
כתוב תגובה ל- מייק פלג
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il