|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בית ספר לשוטרים מתעללים
מאת: בועז סנג'רו  |  23/09/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חזקת הפטפוט של השופט לשעבר
  עידן סובול   23/09/10 20:51
מי שמכיר את יחסו של מי שהיה שופט בבית המשפט העליון, מישאל חשין, לחזקת החפות - לא יכול להיות מופתע מהזילזול של מערכת אכיפת החוק בחזקה הבסיסית הזאת של כול אדם באשר הוא שם.
 מכירת חיסול של חזקת החפות
כתוב תגובה ל- עידן סובול
2
מי יבוא חשבון עם השוטרים והתוב
  ירון זכאי   23/09/10 22:41
אכן פסק הדין ירד לחקר האמת, הוכיח כי התובע נפל קרבן לפושעים במדים, וניזוק עקב כך נזק משמעותי מאוד בבריאותו ויכולתו לשוב לחיים תקינים. נשאלת השאלה מי יכתוב פסקי דין ראויים למען אלפי אזרחים אחרים שלא הגיעו לשלב זה? ייתר על כן מי בדיוק במשטרה יפטר חוקרים כאלו? ומי בתביעה יפטר תובע שתמך בפשעי חקירה כאלו ללא בקרה? הניסיון מראה כי אין שום כוח ציבורי שפועל לתיקון המערכות. הן ממשיכות להתדרדר כמו מכונית בלי בלמים בירידות הקסטל...!!!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
אי אפשר להבריא את המשטרה ואת
  הפרקליטות המושחתת   24/09/10 09:05
ביקורתך נגד משטרה ופרקליטות נכונה. גם מערכת המשפט אשמה במה שקורה. ברוב המקרים משמשים השופטים כחותמת גומי לכתבי אישום מפוברקים. לא קיים גורם בארץ שיכול לטהר המשטרה והפרקליטות. החכ"ים פוחדים שמערכת המשפט תתפור להם תיק. תפירת התיק לחיים רמון מדאיגה כל ח"כ. גם שרי ממשלה פוחדיםה ממערכת המשפט. היוע"מ יושב כמרגל של מערכת המשפט בישיבות הממשלה. כל שר יודע שאם הוא ידבר אחת נגד מערכת המשפט, היא תעשה בו לינץ' משפטי. הדוגמאות: תפירת תיק לד"ר יעקב נאמן, אביגדור קהלני, רפאל איתן, ונסיונות תפירת תיק לראובן ריבלין ואביגדור ליברמן. אצל ליברמן נכנסת החקירה לשנתה ה-13 ולא נראה סיום באופק. אף חבר ממשלה לא מעונין להיקלע למצב כזה. גם השר פרידמן הותקף ע"י מערכת המשפט. הם לא הצליחו לתפור לו תיק, אך גייסו את כל התקשורת והמערכת הפוליטית נגדו. גם מבקר המדינה מושחת ולא יכול לעזור לנו. אחרון חביב: אזרחי ישראל נוהגים כעדר כבשים המובלות לשחיטה. לא אצפה ממיליוני אזרחים לצאת להפגנות רחוב כדי לדרוש את טיהור מערכת המשפט. מאחר שמדינה לא יכולה להתקיים לאורך זמן עם מערכת משפט רקובה, הפתרון היחידי הוא סגירת המדינה ופיזור אזרחיה ברחבי העולם. זה יפסיק את התעללות המשטרה והפרקליטות באזרחים, וגם יפטור למערב את בעיות הספקת הנפט ויספק לפלסטינים מדינה, כמו שהשמאל כ"כ רוצה.
כתוב תגובה ל- הפרקליטות המושחתת
3
אל ירפו ידיך פרופ סנג'רו בנפשנ
  eric   23/09/10 22:44
עניין זה וקרוביו הרבים הוא בנפשנו. צריך לטהר את בית המשפט.
כתוב תגובה ל- eric
המשטרה - בשיא השחיתות!!!!!
  מורה נבוכים   24/09/10 22:28
המשטרה שלנו היא חובבנית, רקובה, שטחית ומושחתת מהראש. המשטרה מצויה היום בשיא השפל. המשטרה לוקה במחלה ממארת. קראו בבקשה את דוח הסנגוריה הציבורית החדש על הדלפות המשטרה כדי להאדיר את שמה. המשטרה מושחתת ממש. החל מהשר לבט"פ שנכשל וכלה במפכ"ל והמינויים הכושלים שלו ושל קודמיו. ראו למשל דודי כהן, אחיו היקר [קשרים ופרוטקציה] מוטי כהן [ושיראל...] שבא בנעלי מאיר בוקובזה - עמיחי שי הכושל, יוחנן דנינו, חברו הטוב של דנינו - יואב סגלוביץ', ועוד כמה שם - כל אלו יחד ולחוד הביאו ועודם מביאים את הכשלון הקולוסאלי למשטרה העקומה והרקובה שלנו. המינויים הללו הוכחו ככושלים . תקראו את דוח מבקר המדינה האחרון על המינויים במשטרה. המשטרה היא כיום הגוף הממלכתי הכי מושחת. סכנה של ממש לדמוקרטיה. איציק אהרונוביץ' נכשל כשהוא לא רואה מה קורה במטא"ר.....
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
אתה טועה הפרקליטות מושחתת ממנה
  נחום שחף   5/10/10 06:40
כתוב תגובה ל- נחום שחף
4
להקיא את המושחתים והמטייחים
  מצדה   24/09/10 00:08
כתוב תגובה ל- מצדה
5
קרן אור בחשכת המשפט
  פרצלה   24/09/10 01:32
לקרוא בימינו פסק דין הוגן, ראוי, נוגע בעיקר
ולא מסתירו,
הפך אצלנו לחזון שקשה להשיגו,
ועל רקע זה ראויה השופטת גנות ליישר כח
ולברכות על עבודתה,
ובוז לשופטים שגרמו לציבור
להיות מופתע מכל פסק דין הוגן
המשתרבב לתוך אין ספור פסקי דין
העלובים והמעוותים שלהם.
כתוב תגובה ל- פרצלה
6
כל הכבוד-קצת אור לשפשף את העני
  שלומי -כלכלן   24/09/10 03:29
כתוב תגובה ל- שלומי -כלכלן
7
שר המשטרה אמר שיגן על שוטרים
  בכל מצב   24/09/10 08:51
ציטוט מהמאמר: "הפרקליטות מצדה אישרה את פברוק הבדיקה הגנטית (!) ונכשלה כישלון חרוץ בפיקוח על חוקרי המשטרה ובבדיקה רצינית של פירות עבודתם הבאושים."
אני חושב שהמשפט הזה לא נכון. לדעתי יזמה הפרקליטות את מצג השווא של בדיקת ד.נ.א. מזויפת, ולא אישרה אותו לאחר מעשה. לכן, הפניית כל חיצי הביקורת לעבר המשטרה היא לדעתי לא נכונה במקרה הזה.
מה שחמור בהתנהגות המשטרה הוא הכאת החשוד. אפילו אם יש ראיות לכאורה נגד החשוד, אין לאף שוטר זכות להרים יד על חשוד.
כתוב תגובה ל- בכל מצב
8
די לרדת על השוטרים כנסו:
  צבי גלברד   24/09/10 11:50
מי שצריך ביה"ס, אלה השופטים: קצת התייעלות במקום התפלספות במשפטים ארוכים וכתיבת ספרים עבי כרס. ובעיקר לשלוח עבריינים אמיתיים לתקופות מאסר ארוכות יותר. ולא לרדת על שוטרים שעשו טעות מרוב לחץ בעבודה . העם סובל מהעבריינים, לא מהשוטרים.
כתוב תגובה ל- צבי גלברד
השקפה מסוכנת ושגויה
  משה, עורך-דין   24/09/10 13:37
לטעון כי השוטרים עשו את העוולות לתובע, בשל לחץ עבודתם - זוהי אמירה מסוכנת מאין כמוה. אילוץ העציר שבידיהם לאונן בפניהם, התגת ראיה בדויה בפניו כי נמצא דנ"א שלו אצל הנאנסת, הכאתו ושאר מעשים פסולים - אין אלה תוצאות של לחץ העבודה, אלא תוצאות של סדיזם, רשלנות, עצלנות, זלזול תהומי בזכויות העציר, אי-אכפתיות בדבר הרשעת חף מפשע בעבירה שלא עשה, מקצוענות עלובה ורמאות כלפי בית המשפט.

משטרה אלימה וגסת-רוח, ששוטריה אינם מקצועיים די הצורך וכדי לחפות על כך מבצעים בעצמם פשעים נוראים, ואשר מפקדיה והשר הממונה עליהם "נותנים גיבוי" לשוטר שהוציא להורג ללא משפט עבריין-רכב עלוב, בהצמידו אקדח לראשו מטווח אפס ובאין שום איום עליו-עצמו - זוהי המשטרה שאנו מקבלים, כאשר מתקבלת השקפה כמו זו של צבי גלברד.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
נכון אמרת...
  רון47   24/09/10 18:16
תגובתך כל כך נכונה... וכל המוסיף רק גורע
כתוב תגובה ל- רון47
יישר כוח לעוה"ד משה
  יוסי פלס   24/09/10 20:37
כל הכבוד (הפעם) לעוה"ד משה על תגובתו הקולעת והמשכנעת.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
משה העו"ד- הגזמת עלילת דם
  צבי גלברד   25/09/10 19:59
1) גם טעויות מהסוג שאתה טוען עלולות לנבוע מלחץ. מי שמך לקבוע מה לחץ ושחיקה עלולים לעשות? 2) אולי תספר קצת על אותו אחד שנחקר במשטרה? האם היה מל"ו צדיקים? מה הסיפור שאילצו אותו לאונן? לפעמים גבר שסובל מבעיה רפואית, נדרש לבצע בדיקה הכרוכה באוננות לתוך כוס. מה הבעיה? משה- אתה סתם מגזים. מצידי שכל החשודים יאוננו ( וגם יהנו....) אם זה מה שיקדם את החקירה. 3) בעקבות המקרה של השוטר שהפך למשותק לאחר שנדקר בראשו מגנב רכב. קצת מוגזם לדרוש מהשוטרים ליטול סיכונים מיותרים. אל תדון אדם עד שתגיע למקומו, השוטרים אינם בשר תותחים של ביהמ"ש או חבורת עו"ד שמקדמת את העבריינים. באיזו זכות מותר להקריב את חיי השוטר במקום את חיי הגנב? מי שגונב רכב שיידע- דמו בראשו.
כתוב תגובה ל- צבי גלברד
אתה טועה בגדול
  אזרח- באר שבע   24/09/10 18:20
אנו סובלים מפושעים וגם משוטרים, שאינם עושים את תפקידם במקרה היותר טוב, או כמו במקרה הזה, וגם משקרים במצח נחושה.
אין לי בעיה עם שוטרים, יש לנו בעיה עם מערכת שלא עשה נגד שוטרים כאלה שום דבר או כמעט שום דבר.
כתוב תגובה ל- אזרח- באר שבע
אתה טועה קח קונטרה
  קונטרה   24/09/10 22:20
המשטרה היא חובבנית, רקובה, שטחית ומושחתת מהראש. החל מהשר לבט"פ שנכשל וכלה במפכ"ל והמינויים הכושלים שלו ושל קודמיו. ראו למשל דודי כהן, אחיו היקר [קשרים ופרוטקציה] מוטי כהן [ושיראל...] שבא בנעלי מאיר בוקובזה - עמיחי שי הכושל, יוחנן דנינו, חברו הטוב של דנינו - יואב סגלוביץ', ועוד כמה שם - כל אלו יחד ולחוד הביאו ועודם מביאים את הכשלון הקולוסאלי למשטרה העקומה והרקובה שלנו. המינויים הללו הוכחו ככושלים . תקראו את דוח מבקר המדינה האחרון על המינויים במשטרה. המשטרה היא כיום הגוף הממלכתי הכי מושחת. סכנה של ממש לדמוקרטיה. איציק אהרונוביץ' נכשל כשהוא לא רואה מה קורה במטא"ר
כתוב תגובה ל- קונטרה
9
בועז - אתה נתלה באוויר
  עידו סמולי   24/09/10 12:36
השופטת המכובדת עוד תתגלה ויחשפו מעלליה ותסיים את כס שיפוטה די מהר, עוד לשפי שתספיק להטיף לסטודנטים שלך את התורה החדשה שהיא המציאה, כדי להגן על עבריינים מאימת הדין.
כתוב תגובה ל- עידו סמולי
10
דליה גנות מהבודדים שמביאה כבוד
  נחום שחף   24/09/10 20:59
למקצוע, המשאירה לנו האזרחים איזה בדל סיכוי לחיות כאן.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
11
דודי כהן נכשל כשלון חרוץ ממש!!
  קציני משטרה   24/09/10 21:08
דודי כהן, מוטי כהן [ושיראל...] עמיחי שי, יוחנן דנינו, חברו יואב סגלוביץ', כל אלו יחד ולחוד הביאו את הכשלון למשטרה העקומה שלנו. המינויים הללו הוכחו ככושלים
כתוב תגובה ל- קציני משטרה
12
המינויים כושלים = משטרה מושחתת
  הספ"כ   24/09/10 21:14
המשטרה היא חובבנית, רקובה, שטחית ומושחתת מהראש. החל מהשר לבט"פ שנכשל וכלה במפכ"ל והמינויים הכושלים שלו ושל קודמיו. ראו למשל דודי כהן, אחיו היקר [קשרים ופרוטקציה] מוטי כהן [ושיראל...] שבא בנעלי מאיר בוקובזה - עמיחי שי הכושל, יוחנן דנינו, חברו הטוב של דנינו - יואב סגלוביץ', ועוד כמה שם - כל אלו יחד ולחוד הביאו ועודם מביאים את הכשלון הקולוסאלי למשטרה העקומה והרקובה שלנו. המינויים הללו הוכחו ככושלים . תקראו את דוח מבקר המדינה האחרון על המינויים במשטרה. המשטרה היא כיום הגוף הממלכתי הכי מושחת. סכנה של ממש לדמוקרטיה. איציק אהרונוביץ' נכשל כשהוא לא רואה מה קורה במטא"ר.
כתוב תגובה ל- הספ"כ
13
קל להבין הסיבה למצב הירוד
  ש. קלמן   25/09/10 04:32
מי שקורא פסקי דין יבין בנקל כיצד הגענו למצב הביש הזה
הנה למשל שופטת מחוזי חיפה ש. שטימר בעניין אזרחי
לפניה חבילת זיופים שנעשו בתאגיד גדול,
שעומדים לפגוע באדם מבוגר בצורה אנושה,
תצהירי העדים לפניה,
העדים עומדים להעיד,
אבל היא "לא בנויה" לקבל טענות הסוג כזה,
וגם לזה יש שטיק,
היא קובעת כי תקבל כנכונים את האמור לגבי הזיופים
ולכן אין צורך להעיד את העדים הממתינים...
מושכת את העניין כמה שנים,
ופוסקת ש... לא הובאו ראיות להוכיח את הנטען...
צא ולמד מזה, כמה אנשים נפגעו כך,
צא ולמד איזה עידוד מקבלים מזייפי מסמכים
וגוזלי גזל,
וידעת למה הגענו לכך שאין לשוטר תובע וכו'
בעיה עם פברוק ושקר לפני בית המשפט המגונן כל כך
"ויעיל" כל כך על מעשי נפסדות וגזל .










כתוב תגובה ל- ש. קלמן
14
גם אצל זדורוב בידו ראיות
  מישהו   25/09/10 12:19
אמרו שמצאו דם על הבגדים שלו, אמרו לו שהוא שיקר בבדיקת הפוליגרף, שיש עדים שראו מישהו דומה לו, בלבוש כמו שלו שהתנהג בעצבנות רבה ושטף ידיים. השוטרים נתנו לו להבין שהם בטוחים שזה הוא ושכל הראיות מצביעות לכיון שלו. לאור כל הראיות המפוברקות הללו, זדורוב התחיל להאמין כי הוא אכן ביצע את העבירה ושהוא רק שכח שהוא עשה את זה. החוקרים והמדובב לא הרפו ובסופו של דבר זדורוב אמר בדיוק את מה שהם רצו לשמוע.

השופטים מאשרים את ראיית ההודאה כאשר הם מסתמכים על השופט קדמי שכתב כך:

""המבחן שעל-פיו נקבעת פסלותה של תחבולה, נעוץ בשאלה אם היה בה כדי לשלול את 'יכולת הבחירה': מצטמצמת המרמה להצגת מציאות כוזבת בלבד, כאשר נשמרת לו לנחקר היכולת לבחור, על רקע המצג הכוזב, אם למסור הודיה אם לאו – הרי זו תחבולה 'נסבלת', שאינה פסולה ואינה פוסלת; לעומת זאת, אם השמיטה המרמה את הבסיס מתחת ליכולתו של הנחקר לעשיית השימוש בזכות השתיקה או בזכות ההיוועצות – הרי זו תחבולה 'נפסדת', העשויה להוביל לפסילת הודיה הנמסרת בעקבותיה"

...כך מציין קדמי בספרו, בין כל יתר הדוגמאות, כי כאשר אומרים לחשוד, שטביעות אצבעותיו נמצאו על-גבי מסמכים שנגנבו בשוד או כאשר בוימה הודעה של שותף לעבירה או כאשר אומרים לחשוד, כי בידי החוקרים ישנה קלטת בה נשמעים המערערים מודים בביצוען של עבירות, אף שקלטת כזו אינה בנמצא, הרי שבכל המקרים הללו, מדובר בתחבולה נסבלת היות ולא פגמה ביכולתו של הנחקר לעשות שימוש בזכות השתיקה ...

לצערי ההלכה הזאת שגויה והיא למעשה מתירה עינויים פסיכולוגים כנגד נאשם. כי כאשר מבדים ראיות בפני נחקר, או שגורמים לו עוגמת נפש עצומה (שכל אחד מהקוראים יחשוב איך הוא היה מרגיש אם הוא היה חף מפשע אבל מצד שני הוא היה מאמין לשוטרים כי יש בידם טביעת אצבעות או בדיקת די אן אי שקושרת אותו לעבירה) שיכולה להוציא אותו שבר כלי (כמו את רגב שוובר) או שפשוט היא יכולה לגרום לאדם להאמין שהוא אכן ביצע את העבירה.
כתוב תגובה ל- מישהו
מיהו שופט עליון יעקב קדמי?
  נחום שחף   5/10/10 06:09
קדמי, למי ששכח עמד בראש ועדת החקירה הממלכתית שחיפתה על חטיפת אלפי ילדי תימן.
קדמי, יש להזכיר, חיפה על קצין המשטרה המושחת מרכוס שסחט מעמוס ברנס שיחזור רצח רחל הלר באמצעות מכות.
לא פלא שאותו יעקב קדמי התיר שבירת נאשם באמצעות הצגת ממצאים כוזבים.
אני תקווה שיום אחד יתעוררו אזרחי המדינה בתביעה להקמת ועדת חקירה ממלכתית שתבחון את תפקוד שופט עליון יעקב קדמי, וכמה מחבריו לכנופיה החוק.
קדמי מהשופטים המושחתים שקמו למדינת ישראל, וכאלו לצערי לא חסרים לנו.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
15
רצח החייל שייחט ז"ל
  פסטרנק   27/09/10 01:44
אם שופטים 'סטנדרטיים' רפי דעת, פקידוני הרשעות בפלילי ומצדדי חזקים באזרחי, מכל הערכאות, כולל העליון כמובן , יעמיקו ללמוד ולהפנים מהשופטת גנות איך כותבים פסק דין,
כיצד ניגשים להתמודד עם מעשים נילוזים של בעלי שררה,
כי אז לא היו מעיזים לעצור חפים מפשע דוגמת אלה שנעצרו
כשנרצח החייל שייחט ז"ל,
הוצאו מהם הודאות וגם שיחזור - שומו שמיים,
והם בכל לא קשורים לעניין !!
כל בתי המשפט כולל העליון לא טרחו כלל לבדוק את טענות הקורבנות על הפעלת לחץ לא חוקי, והעצורים עמדו לסיים את מרבית חייהם בכלא, סתם כך כי המערכות, במיוחד השיפוטית רקובות! באים ב- 8 מזיקים לציבור והולכים ב - 16
מזלם של האומללים היה שהרוצחים ניסו שוב ונלכדו,
וכל מערכת החוק על שוטריה המביאים הודאות ושיחזור..
על פרקליטיה שנוסעים מבלי לראות את מי הם דורסים,
ובעיקר אלה שאמורים להגיע לאמת הלוא הם השופטים האוטומטיים
נתגלו במערומיהם, ומערומיהם חשפו את כיעורם,
השופטת גנות הראתה שאפשר גם אחרת,
לא רק שההגינות מחייבת גם החוק מורה לשפוט בצדק,
ומי שאינו יכול להגיע לזה - שיעוף לעזעזל הביתה,
וכל הכבוד לשופטת גנות שמבינה במה היא עוסקת,
ועושה את זה בגישה מעוררת כבוד.

כתוב תגובה ל- פסטרנק
16
מחוסר צדק
  העם סובל   27/09/10 23:32
כתוב תגובה ל- העם סובל
17
לא רק המשטרה והפרקליטות
  לא חשובה   13/10/10 11:27
גם שופטים מתיחסים אל נאשם כאל אשם אפילו מתבררת נוכלות המתלונן יחפו על זה בכל הדרכים אפילו פליליות. האם בזה נגמרת השחיתות? לא ולא!! גם נציבות תלונות הציבור על השופטים גם היא מטייחת. לפי נציבות "הבעיה העיקרית של המערכת הינה התמשכות ההליכים" - התמשכות ההליכים עם כל העול שהיא יוצרת, היא רק אחת הבעיות ולא החמורה ביותר, לכן פחות פוחדים להתלונן. בהיותה גלויה לא ניתן להתכחש אליה ואין צורך בחקירה. הלזה צריך נציבות תלונות, האם לא נתן להשתמש למשל בהנהלת בתי המשפט? טיפול בבעית התמשכות ההליכים משמשת לנציבות כסות לחוסר לאי רצונה לטפל בנושאים אלו והטענה כי זו הבעיה העיקרית, היא זריית חול בעיניים.

הבעיה העיקרית הינה חוסר יושרם של השופטים ולא רק האינטלקטואלי אלא חוסר יושר כפשוטו וגם חוסר מצפון ומוסר ואחריות כלפי החברה. במעשים זה מתבטא ביחס של איפה ואיפה, בדיווח כוזב, חיפוי על עבריינים, הפרעה והפסקת עדויות, הפעלת לחץ איומים, בידוי ראיות הדרכת עד - אם כי בצורה מתוחכמת באופן שיראה כשאלות ספקניות אשר גוררות תשובת תיקון, וכן כל מה שהוא שיבוש הליכי משפט. גם חוסר עצמאות שיפוטית ואי שמירה על עקרון הפרדת הרשויות, התנהגות פרועה ומשתלחת ואי כיבוד האדם. אני כותבת זאת בלשון רבים כיון שאני קוראת מה שקודם לא שיערתי שאין אני היחידה העוברת זאת. נראה ששופטים יודעים היטב להעביר בינם שיטות. דיבור אחד לציבור ואחר בינם לבין עצמם.

דרך פעולתה של הנציבות מונעת חקירה וברור עובדתי לא כל שכן מענה לבעיות. מקובל שלמתלונן נתנת הגנה תוך כדי ברור ובמיוחד אם מתקיימים יחסי תלות. הנציבות על עובדיה התגלו כחסרי מצפון מוסרי, לבקש שאתיר לפנות אל השופטת בזמן המשפט די בזאת, אך עוד כשאינם חוקרים כלל ואין להם הוכחות להראות לשופטים שנתפסו בקללתם, אחת מטרתה - לשמר את עריצותם של השופטים על חשבון הציבור הסובל. נציבות התלונות לא רק שאינה מועילה עם כל עלותה, אלא מזיקה מאוד בכך שמוכיחה לשופטים כי מותר להם לנהוג כאוות נפשם, וכל אשר יטענו יתקבל.

הנציבה הקודמת דאגה בהצלחה לכך שנציבות תלונות הציבור על שופטים לא תהיה בפיקוח מבקר המדינה.
כתוב תגובה ל- לא חשובה
18
משטרת התנועה כיצד היא פועלת
  תילי   20/10/10 08:52
משטרת התנועה מחלקת לארבע רמות חומרה את עברות תנועה/תאונות דרכים:
א'. הקלה ביותר כולל דוחות. ב'.ג'. הרמות האמצעיות כוללות פגיעות גוף גם קשות והרס כלי רכב. ד'. החמורה ביותר מות או פגיעות מסכנות חיים. משטרת התנועה מטפלת אך ורק בשתי רמות ד. ממנה אינה יכולה להתעלם. ורמה א'. אין היא מתיחסת לרמות האמצעיות. המגישים תלונה על תאונה ברמות ב' וג' אפילו נפגעו קשה בגופם, אפילו נהרס רכבם לחלוטין, אומרים להם קחו פרטים מהנהג. אם הנהג סרב לתת פרטים וגם אם לפי הרישום קשה למצא כי אין מספר טלפון אומרים להם גשו לחברת הביטוח, ואינם זוכים להתיחסות נוספת. גם אי מסירת הפרטים על ידי הנהג אינה מעניינת אותם, להוציא תקופות שבהן המשטרה יוצאת ב"מבצע" בנושא. משטרת התנועה עובדת בשיטת המבצעים, מה שלא זוכה להתיחסות בדרך כלל נהיה חמור בעת מבצע. מעניין להשוות זאת לעבודתה של משטרת הפלילים. האם משטרת הפלילים עורכת מדי פעם מבצע בנושא תקיפה או שוד?

משטרת התנועה מטפלת באופן פעיל ביותר ברמה א', זו הפחות חמורה. דוחות על עברות גם דוחות שוא בין בהזדמנות ובין במבעים. כאן המשטרה אוהבת להראות את כוחה. ברמה זו אי מסירת פרטים הינה בכל מקרה חמורה גם אם לא היתה נזק ואפילו אם גם לא היתה תאונה אלא כל הסימנים מעידים שבוימה תאונה. מקרים אלו נעשים יותר ויותר נפוצים על במיוחד על ידי קטנועים ורוכבי אופניים. כאן המשטרה תופרת תיקים בשיטות שהיא מלמדת את חוקריה. הפחות חמורה במקרים שלפחות נראים כפחות מסובכים המשטרה פעילה ביותר להראות כמויות – זה ההישג שלה וזה הכי קל. ברמה זו המשטרה משוחררת מביקורת הפרקליטות.
כתוב תגובה ל- תילי
19
קרן האור
  ולטרן   30/10/10 19:24
השופטת וכאן מתאים לומר כבוד השופטת דליה גנות היא קרן האור והנחמה בתוך הסחי והמיאוס של רוב השופטים. הבעיה העיקרית הינה חוסר יושרם של רוב השופטים ולא רק האינטלקטואלי אלא חוסר יושר כפשוטו וגם חוסר מצפון ומוסר ואחריות כלפי החברה. במעשים זה מתבטא ביחס של איפה ואיפה, בדיווח כוזב, חיפוי על עבריינים, הפרעה והפסקת עדויות, הפעלת לחץ איומים, בידוי ראיות הדרכת עד - אם כי בצורה מתוחכמת באופן שיראה כשאלות ספקניות אשר גוררות תשובת תיקון, וכמו כן הוראה לעורך הדין המייצג מה לטעון ומה לא ולאחר מכן רשום בפרוטוקול כאילו הוא טען מיוזמתו בעקבות מהלך הדיון, וכן כל מה שהוא שיבוש הליכי משפט. גם חוסר עצמאות שיפוטית ואי שמירה על עקרון הפרדת הרשויות, התנהגות פרועה ומשתלחת ואי כיבוד האדם. נראה ששופטים יודעים היטב להעביר בינם שיטות. דיבור אחד רשמי ואחר בינם לבין עצמם.
כתוב תגובה ל- ולטרן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il