s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כיבוש יום טוב שני
מאת: הרב אליהו קאופמן  |  04/10/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הלך הזרזיר אצל העורב
  יואל קורנבלום   4/10/10 17:12
נראה שאין גבול לשנאה העצמית הצצה מכל כתבה המופיעה באתר "על צד שמאל". לא מספיק שלכותבים בדרך כלל אין קשר לדת או בכלל מתייחסים אליה כאל דבר מאוס שצריך לסבול הנה הפלא ופלא הדת מצאה דרך להופיע באתר "על צד שמאל" וכל זאת בגלל יכולת הכפשת מדינת ישראל. מעתה הווה אומר לא משנה מה יאמרו או עוצמת הטמטום המופיעה בכתבה כל עוד מכפישים את מדינת ישראל ופועלים נגד מדינת ישראל יש להם מקום באתר "על צד שמאל". רוב הכתבות באתר "על צד שמאל" מזכירות לי תכסיס של הנאצים שקראו ליהודים לחזור לגטו ולא יאונה להם כל רע. כמובן שלאחר שחזרו לגטו נשלחו למחנות השמדה. לעצם הרעיון המופיע בכתבה ממש קשה אפילו להתייחס לטימטום אותם חסרי מוח שנוהים אחרי איזה אדמו"ר ללא מחשבה ולא משתמשים במוח שאלוהים העניק להם. או במחשבה שניה האם יתכן שאלוהים לא העניק להם מוח? או אולי העניק להם מוח אבל השמיט אל החלקים הקשורים במחשבה? ובנוסף כתוב שהאדמו"ר מסאטמר "ניבא" את הפחד של הדתיים מהציונות? קראתי את זה כמה פעמים לבדוק שאני לא טועה. האם לא ידוע לכותב אחרי חורבן בית המקדש הנבואה ניתנה לשוטים?
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
2
גיבוב של שטויות
  צפנת   4/10/10 19:48
הרבה זמן לא קראתי גיבוב גדול כזה של שטויות ביוהרה שכזו! לכל נושא הלכתי הגדרות משלו. אינו עניין יום טוב שני לדיני גיטין, וגיטין לעניין מצוות התלויות בארץ. והצד השווה בכל אלה שהם זוכים לדיון הלכתי מקיף ויסודי. יתכבד מר קאופמן ויפתח את הספרים הדנים בסוגיות אלא. אם יזכה אולי אף יבין דבר מה.
כתוב תגובה ל- צפנת
3
אנא,NEWS1,הניחו לנו מקשקשן זה
  יוסלביץ   4/10/10 20:03
כתוב תגובה ל- יוסלביץ
4
יש כאן בעיה.
  ינקי   4/10/10 21:34
מר צפנת, אתר אינטרנט איננו מכון לימודיולכן זו דימגוגיה לבקש מהכותב סקירה הילכתית בעניין א"י, גבולותייה וקדושתה. הכותב התיחס בעיקר לעינייני יום טוב שני ולשמיטה והבעיות אמנם נכונות- באילת רוב הפוסקים מסכימים על יום טוב שני של גלויות , וכן רובם מסכימים על כך שבשנת שמיטה אפשר לקבל תוצרת חקלאית מהערבה הדרומית.מנגד כשמגיע החג אין מכריזים הרבנים על בעיית יום טוב שני באילת וסביבתה בגלוי. ואמנם בכל המפות במגזר החרדי הערבה הדרומית נימצאת בתוך "מפת ארץ ישראל" . אז יש כאן בעיה או לא?
כתוב תגובה ל- ינקי
5
על צד שמאל
  יהודה, מאה שערים.   5/10/10 01:09
תגידו, "על צד שמאל", השתגעתם? אין לכם מה לעשות? אין לכם כבר אצל מי לחפש חיזוק מוסרי אלא אצל מחלקת חולי הנפש של הציבור החרדי? ומה הצעד הבא? תשרפו איתו פחים? תזרקו יחד איתו ועם חביריו אבנים על הרב אליישיב כי הוא אמר להצביע בבחירות?

על צד שמאל, פשיטת רגל!
כתוב תגובה ל- יהודה, מאה שערים.
6
אז מי הוא אליהו קאופמן??
  שם   5/10/10 09:28
ובכן, מדובר באנטישמי מהזן החביב על אחמדיניג'אד, אדם שהצדיק את טבח יהודי חברון, אנטיציוני וכמובן, חוזר בתשובה עד לנטורי קרתא.

מי שרוצה לבטל את זמנו עוד ולדעת מי האיש מוזמן לקרוא כאן.

מי שזמנו יקר לו רצוי שיפסח על הקישורים מטה ועל כל פסולת שקאופמן חתום עליה, אלה אם, כמובן, הקורא הוא איש חמאס או נאו נאצי מתלמד.


מי אתה אליהו

רב מעללים

80 שנה לפרובוקציה
כתוב תגובה ל- שם
7
קומבינציה חרדית רפורמית:
  צבי גלברד   5/10/10 09:38
לרגע חשבתי שאולי מדובר ב"רב" רפורמי. אבל התמונה של האיש מנטורי קרתא הבהירה את המצב. "על צד שמאל" קיבלו שחקן רכש שינסה לשכנע אותנו לקרוע את הנגב וצפון הארץ לטובת הבדואים והערבים.  אני מקווה שהאיש הנכבד לא נכנס לכל מיני אתרי "תועבה" בעל צד שמאל - רחמנא ליצלן.
כתוב תגובה ל- צבי גלברד
8
יום טוב שני אינו נקבע לפי גבול
  ברי לכל בר בי רב   5/10/10 12:13
א"י-אלא לפי מקום ששלוחי ב"ד היו מגיעים לשם.
הדבר מבואר בתלמוד ומפורש בפוסקים.
הכותב אינו בקי בהלכה.
כתוב תגובה ל- ברי לכל בר בי רב
הכותב, קאופמן, לא יהודי
  שם   5/10/10 12:32
כמו הנצרות, קראים ושבתאים בזמנו כך נטורי קרטא בימינו, זרם שהתפלג מהיהדות ואין בהם דבר עמנו מלבד מוצא גנטי משותף.
כתוב תגובה ל- שם
9
לינקי
  צפנת   5/10/10 12:49
כאשר מדובר על מגורים בארץ ישראל, השאלה כמה ימים צריך לקיים את דיני יום טוב אינה רלבנטית. הרב מיכל פיינשטיין שמר שני ימים בבני ברק. לדעת החזון איש כך צריך לנהוג בכל מקום ישוב חדש בארץ ישראל. החיוב של מצוות התלויות בארץ אף הוא איננו רלבנטי. הוא תלוי במקום היישוב בתקופת בית שני. מה נשאר לנו? דיני הולכת גט? האם המיקום של יישוב יהודים בזמן המשנה, כאלה שיודעים אם בפניהם נכתב ונחתם צריך לקבוע בימינו את מקום המגורים? המגורים בארץ ישראל תלויים בקדושת הארץ. אכן סביר שאילת איננה בתחום זה. לא זכור לי שתלמידי חכמים גדולים בחרו את משכנם בעיר השמש הנצחית אלא אם כן כוונתם היא לקרב יהודים תחת כנפי השכינה.
כתוב תגובה ל- צפנת
10
שם בלי שם
  אנשין   5/10/10 23:06
חבל ששם אינו מזדהה בשמו המלא אחרת היינו יודעים באמת אם הרב קאופמן אנטישמי אוחבר בחמ'ס. עד עכשיו גם לא הבנתי משם מהי תוכן המחלוקת שהוא מחולק עם הרב קאופמן , לגבי מאמרו הנוכחי.באשר לשייכותו של הר קאופמן ל"נטורי קרתא", אני- כמי שמכירו ממאמריו או כתבות עליו יודע שאמנם הוא אנטי ציוני(וזו לא בושה...) אך מעולם לא היה חבר באותו אירגון אלא שייך לפריפריית חסידי האדמו"ר מסאטמר . ושוב -חבל שם נישאר בלי שם...
כתוב תגובה ל- אנשין
אנטי ציונות היא בושה
  שם   6/10/10 21:12
שכן היא שוללת את זכותם של היהודים להגדרה עצמית, מכך היא אנטישמיות. עצם ההשתיכות לחסידות סאטמר היא בושה. לגבי שאר טענותיך, חבל על זמני.
כתוב תגובה ל- שם
11
בין קראים ליהודים
  הרשי   5/10/10 23:20
שם פשוט הוא בור בהסטוריה.הקראים, הצדוקים , הבייתוסים והנוצרים הקדמונים היו כיתות שדרשו שינויים מודרנים היהדות, ביקשו לאמץ את תרבות העמים והמעצמות השליטות ואת לאומניותן וכמובן גיורי סרק ובכוח הזרוע. לא פעם כיתות כאלה הפכו גם לרוב בעם היהודי (הצדוקים למשל) שגם מלכים (החשמונאים לדוגמא) עמדו מאחוריהם אך לבסוף כולם התנדפו , ניטמעו בעולם הנוכרי ופסו מהיהדות ודווקא המיעוט שדגל במעמד הר סיני, בגידרי הידות הקשוחים ובמלחמה בכופרים(ולוו דווקא בגויים) נותר. מכאן שכל הכתות שהזכיר שם(קראים , נצרות וכו') מזכירות יותר את הציונות כמובן עם גרורייה מה"מזרחי " וחלק מהחרדים הציונים שמשרתים את הציונים .דווקא חסידי סאטמר וסביבתם הם המשך הפרושים ותלמידי יוחנן בן זכאי. או שאולי שם (מעניין למה הוא נישאר אנונימי...)הפך את היוצרות ונוכרים כרפו'ל אנסטזיה מיכאלי וטדי קולק הם היהודים...
כתוב תגובה ל- הרשי
מאידך היכן הפילוסופיה הרביעית?
  שם   7/10/10 00:04
הקיצוניים, הפנאטים ופורקי העול מהזרם המרכזי אבדו ואינם.
ובכך נטורי קרתא אינם שונים מאלה.

מעולם, אף אחת מהכתות שהתפצלו מהיהדות לא שיתפה פעולה באופן כל כך בוטה עם אוייב היהדות, עם רוצחי יהודים כפי שעושים הסאטמרים (וכמה שמאלנים בזויים).


אגב סאטמר, חסידות זו אינה שונה מהשבתאים, אלה ואלה הונהגו ע"יי פחדנים שהעדיפו להקריב את חסידיהם בתמורה לעורם, אלה ואלה גרמו נזק עצום ליהדות. אלה נשארו כקוריוז בהסטוריה היהודית וזה יהיה דינם של הסאטמרים.


מיכאלי יהודיה טובה ממך וממני, היא, להבדיל ממך, בחרה ביהדות, עברה גיור על פי ההלכה והינה אם לתשעה.
מזכירה לך מישהי?? אולי הרבנית רות בן דויד?

קראים לא דרשו שינוי או קדמה, ההיפך, הקראים פסלו את התורה שבע"פ ומכאן שמם, מקרא ומקרא בלבד.



הפרושים, שאתה מיחס עצמך אליהם, היו לזרם המרכזי ביהדות מסיבה אחת ויחידה, הקמת הסנהדרין.
הקמת הסנהדרין הביאה ליכולת קיום יהודית ללא בית המקדש, ללא משיח וגאולה אך עם התאמת היהדות למציאות.

ואילו אתה ובני הכת לה אתה משתייך, טוענים ההיפך, קיום יהודי עצמאי יתכן רק עם בוא המשיח ובניית בית המקדש. אתה ודומיך טוענים בעד סטגנציה של היהדות, "חדש אסור מן התורה".


השם הרשי ממש מזהה אותך, הרי ישנו הרשי אחד ויחיד בעולם.

אני אקרא לך ההרשי ואתה תקרא לי השם...
כתוב תגובה ל- שם
שם בלי שם
  הרשי   7/10/10 13:08
אילו הפרושים דאז היו קיימים דהיוםבמלוא עוזם הרי שמלחמתם באלכסנדר ינאי היתה מחוירה לעות מה שהיו עושים ל"צדיקים" שלך - נתניהו, ברק ושומר הדיסקוטקים לשעבר- ליברמו.חוץ מזה גם לצוענים יש תישעה ילדים ובבית המשפט דנים בגיורים הפיקטיביים של "רבנים" אורתוכסים שעדיין עובדים ברה"ר.צעניין שעל "היהודים המפורים שך - רפו'ל, שרון וקולק לא הגבת. אתה כשהציונות תיעלם כמו הצלבנות והקרים או הצדורים אני מקווה שגם אתה תלך איתם.
כתוב תגובה ל- הרשי
12
צפנת פענח
  חיים מאיר כ"ץ   5/10/10 23:40
ולמרות כל סיפוריו של צפנת יש לציין כי הגרב"צ אבא שאול , הרבי מלובאבישט, ה"מנחת יצחק"ואפילו הגר"י הרצוג פסקו שבדרום הערבה יחזיקו יומיים של חג בעוד שבשאר א"י יום אחד , ואין מקישים ופסקים מן היוצא מהכלל אל הכלל. שנית, כמעט כשני עשורים אילת - ברוך ה' , איננה מיותמת מציבור שומרי תורה ומצוות, עם כוללים ולא מעט יהודים חרדים(ואין מדובר ב"כמה" דתיים בלבד) , ומחר זה יכול להיות המצב גם במצפה רמון למשל( שלדעת הגר"ח קנייבסקי חו"ל בנגב מתחיל מדרום לנחל צין ומצפה רמון כלולה שם).אבל אם באמת מודה מר צפנת שדרום הערבה הוא חו"ל ,אזי, בכל המפות החרדיות אין אנו רואים זאת. מנגד, אם אותן מפות רואות בגולן חלק מא"י( ללא קשר לישות החדשה "מדינת ישראל")אז מדוע גם עבר הירדן איננו כלול בהן? ובכלל מדוע אותן מפות כל כך מדויקות בנוגע לקוי שביתת הנשק בנגב(כולל משולשי ה"זיג-זג" שם)ובקוים אלה(במפות החרדיות) גם בצפון הארץ מדויקים לקוי שביתת הנשק מ-1948 ולא עפ"י ההלכה ?
כתוב תגובה ל- חיים מאיר כ"ץ
13
יש גבול להתלהמות
  שיינדל   5/10/10 23:57
אילו האתר לא היה מפרסם עמדות של דתיים בנושאים דתיים מר קורנבלום היה טוען לשינאת דת ודתיים אך כשזה כן קורה הוא מאשים את המדור בצביעות. תיראו מי שמדבר על מוסר כפןל...
בכלל הקורנבלום הזה הוא לא רק חוצפן אלא עז פנים לגהינום. במדור הזה הוא מפרסם דיברי בלע ומשווה את כותביו לנאצים ימ"ש!יש גבול להתבהמות ושינאת עם ישראל- המדור חייב להגיב משפטית!
כתוב תגובה ל- שיינדל
שיינדל יקירי/תי, לא להתלהם
  יואל קורנבלום   6/10/10 03:51
ראשית תילמד/י לקרוא אני לא נגד דתיים או כתיבה של דתיים באתר זה או בכל מקום אחר. אני נגד הכפשת מדינת ישראל והחלשתה ע"י כל מיני גורמים אם חילוניים או דתיים או אחרים כפי שזה מובא בכתבה, למשל. בנוסף לא טענתי שמישהו דומה לנאצים אלא שמשתמשים בשיטות דומות. כלומר מנסים להרגיע בהתחלה ולומר שהכל בסדר ויש פיתרון וכן הלאה כדי שהציבור יהיה רגוע ולא מוכן לרע ואחר כך פוגעים בציבור כשהוא לא מוכן. עד כמה שזכור לי גם הרב של סאטמר בימי מלחמת העולם השניה הצליח להרגיע את צאן מרעיתו ואחר כך ברח ועזב את צאן מרעיתו שילכו להשמדה. אז זהו, כדאי ללמוד לקרוא תגובות וגם לקרוא קצת את ההיסטוריה במיוחד זאת הקרובה לסאטמר.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
ה"נכבא" שלנו
  שיינדל   6/10/10 10:23
ההיסטוריה שאתם לומדים במדינה הזו- ובמיוחד על השואה המרה,היא מצונזרת ומשוכתבת.סטלין היה יכול ללמוד שיעור מהציונים אייך משקרים ונשארים "הדימוקרטיה היחידה במזה"ת".ולעיניינינו:את "רכבת ההצלה" אירגן יהודי חרדי בשם הרב דב - בר וייסמנדל מסלובקיה והיא מומנה מכספים יהודים בחו"ל ושל חרדים רבים בין השאר. אך הציונים - בזכות קישריהם ה"מיוחדים" עם הנאצים ימ"ש, השתלטו עלייה. היה זה קסטנר( שרק בישראל קיים רחוב על שמו של פושע נאצי- קרי , קסטנר, בחיפה ) ימ"ש עם חבריו , הנאצים הטובים , קורט בכר וויסליצני שסייעו לו והוא הפך רכבת הצלה יהודית לרכבת של אחמי"ם ציונים. קסטנר לא התכוון לעלות את הרבי מסאטמר על הרכבת ( על אף שהבטיח זאת לרב וייסמנדל ) אך בלילה שלפני הנסיעה הופיעה הופיעה בחלומו של קאסטנר( עדות לכך מדברי קאסטנר עצמו )אימו המנוחה והודיעה לו כי הרכבת לא תגיע ליעדה בלעדי האדמו"ר מסאטמר.רק כך השתכנע הרשע לעלות את הרבי מסאטמר.ולכן - לפני שתדבר על "היסטוריה" קרא מעט על ה"נכבא" שנעשתה ליהודים האומללים ע"י הציונות , כמו בפרשת השואה, גניבת ילדי תימן וגירוש התימנים מכנרת,עקירת מצוות בכח הזרוע מבני עדות המזרח והנחת פצצות בבתי כנסת בעירק לשם עידוד אנטישמיות לצורך "עליה לא,י". בקש מגדעון סער - כעו"ד חומר על כך.בין השאר מומלץ לרא:,אות קין",,שרופי הכבשנים מאשימים","ילדי טהרן מאשימים", ,שואה בארה"ק(באנגלי- אסור לפרסמו ב"דמוקרטיה של המזה"ת"), "קראתי ואין עונה" ,"כחש" ו"מן המיצר".
כתוב תגובה ל- שיינדל
סיפורים סיפורים
  יואל קורנבלום   6/10/10 16:37
בכל אופן העובדות הן שהרב ניצל וצאן מרעיתו לא. הוא חי וצאן מרעיתו הושמדו. הוא עלה לרכבת לחופש וצאן מרעיתו עלתה לרכבת להשמדה. האם הרב היה תלוש מצאן מרעיתו? הרי בדרך כלל הם חיים ביחד ופתאום הוא כאן והם שם? האם לא עלה בדעתו ללכת לחפש את צאן מרעיתו? האם לא עלה בדעתו שהם, צאן מרעיתו, צריכים אותו שיסביר להם מה לעשות וכן הלאה? היו הרבה מקרים של אפילו מורים שהלכו להשמדה עם תלמידהם רק כדי לא לעזוב אותם ואילו כאן הרב של סאטמר לכאורה חכם עוזב את צאן מרעיתו בלי לשאול שאלות או להתנגד? האם עד כך חלוש דעת היה שלא העלה על דעתו שמפרידים בניהם? בסופו של דבר הרבה רבנים ואדמורים הלכו להשמדה עם צאן מרעיתם. מדוע דווקא כאן ניצל הרב? האם יתכן שהוא נטש את צאן מרעיתו בתמורה להצלת חייו? בסופו של דבר הוא תמיד יכול לטעון שאלוהים הופיע בחלומו ואמר לו להציל את עצמו במחיר אבדן צאן מרעיתו. כמובן שאחרי כל זה יבואו עוד כמה חסידים מטומטמים שלא מסוגלים להשתמש במוח שלהם באופן עצמאי ויקבלו את הסיפור שהרב לא אשם וקסנטר אשם בכל זה וגו' רק כדי להמשיך את הטמטום של סאטמר. או אולי יתכן שסאטמר זה עונש מאלוהים על שרוב הציבור לא אוכלים כשר. בכל אופן ברור שסאטמר הוא מוקצה מחמת מיאוס מכיוון שהם אנטי ציונים ורוב היהודים הם ציונים. לכן אני לא מצפה ממך להיות אוהב ישראל אבל אני נגד הכפשת מדינת ישראל המובאית בכתבה ולכן כתבתי את מה שכתבתי. בכל אופן אנחנו חיים בדמוקראטיה וגם לכם יש זכות לדעותיכם אפילו אם הן פוגעות בעם ישראל. האם אתם מודים לאלוהים במודה אני לפניך על הזכות הזאת?
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
14
הרם את הכפפה
  זוויל   7/10/10 02:01
מר קורנבלום הדיון - בתגובתה השניה של שיינדל, עלה נושא ה"נכבא" היהודית. כשענית לה על הרבי מסאטמר בלבד ברחת מהתמודדות. הייתי שמח לשמוע מה יודע יהודי כמוך על גניבת ילדי תימן, גירוש התימנים מכנרת, מעללי הציונות נגד הצלת קורבנות השואה , קליטת יהודי המזרח בשנות ה-50, הנחת הפצצות בבתי כנסת בעירק (ע"י פעילי התנועה הציונית), ועוד מעללים שהציונות שאתה סוגד לה וש"מדינת ישראל" היא התוצר שלה היא אם כל האסונות. אני לא מאמין שאתה יודע בכלל מה זו ציונות ולאיזה אסונות וסכנות הביאה אותנו. קרא רק חלק מרשימת הספרים המומלצת לעיל- ואם אתה אדם ישר, אני מבטיחך שאז כבר לא תוציא בקלות מפיך את המילים הדוגמטיות:"אני ציוני".
כתוב תגובה ל- זוויל
עוד סיפורים
  יואל קורנבלום   7/10/10 16:43
שמעתי על הטימטום הזה שנקרא "גניבת יהודי תימן" שלא היה ולא נברא. שים לב, באותו זמן היה מקרה שבו לכאורה נפגע כבודה של אמו של אחת התימנים במעברת משמר העמק (טענו שהיא גנבה משהו). הלכו הם התימנים וחברו יחד עם מעברות אחרות והפכו עולמות והמשטרה נאלצה להתערב ואסרה כמה מהם ולבסוף דוד בן גוריון בכבודו ובעצמו התערב ודרש את שחרורם של התימנים האסורים וכך נגמרה הפרשה. כל זה נכתב בעיתונים של אותה תקופה. עכשיו צא ולמד ותסביר לי איך יתכן שהיתה מהומה כל כך גדולה על פגיעה לכאורה בכבודה של אישה אחת ואילו על גניבת ילדים אין פוצה פה ומצפצף. לפי הסיפורים ששמעתי טוענים שגנבו חמשת אלפים ילדים. תחשוב על זה, לכל אחד יש שני הורים, כמה אחים ואחיות, דודים ודודות סבים וסבתות ושכנים לכן נאמר לכל הפחות חמישים אלף איש שידעו ולא אמרו דבר? לא הפכו עולמות? מסתבר לפי הטמטום הזה שפתחו במהומות על כלום ואילו כאן לפי הטענה לוקחים להם את הילדים ואף אחד לא קם? לכן אפילו אתה עם ההיגיון הסאטמרי צריך להבין שכל זה הסיפור הזה מצוץ השד יודע מאיפה במטרה להכפיש את מדינת ישראל. נראה שבצורה הזאת אתה ממשיך דרכם של קאופמן ושל שיינדל או אולי כולכם אותו אדם בשמות שונים. בקשר ל "מעללי הציונות נגד הצלת קורבנות השואה" כפי שאתה כותב אז גם זה שטויות מכיוון שנשלחו שליחים, למשל חנה סנש וחבריה להציל את יהדות אירופה וגם העם בישראל התגייס לצבא הבריטי כדי להלחם בנאצים וגם כאן אתה מפליג בדמיונות ובחזיונות שוא וכל זה במטרה להכפיש את מדינת ישראל. בקשר "הנחת הפצצות בבתי כנסת בעירק" כפי שאתה כותב אז קראתי שהיו אלא דווקא חסידי סאטמר שעשו את זה במטרה להפחיד את את יהודי עיראק ולהראות להם את מה שמחכה להם בישראל אם יעלו לישראל. גם שאר הדברים שאתה מעלה הם חסרי בסיס. הציונות לא גרמה נזקים ליהדות אתה בטח מתבלבל כאן עם הרבי מסאטמר שגורם הרבה בעיות ליהודים בכל מקום. בקיצור הציונות הקימה את מדינת ישראל ונתנה כבוד ליהודים בכל העולם ויצרה גוף ששומר על חייהם וכבודם של היהודים בכל העולם. כל זה נעשה בפקודת וכדבר האלוהים שהופיע בחלומו של הרצל ואמר לו להקים את מדינת היהודים בארץ ישראל והשאר כתוב בספר דברי הימים של מדינת ישראל. כמובן שאלוהים לא הופיע בחלומו של הרב מסאטמר ולכן זה לא יודע שהמשיח הגיע ומדינת ישראל קמה. אז אולי כדאי לך לשים לב ולשנות את דרכיך ולהתחיל לתמוך במדינת ישראל במקום להכפיש את מדינת ישראל ולהתחבר לאוייבי היהודים בכל מקום.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
הבל שאתה אטום
  זוויל   7/10/10 23:01
קורנבלום, חבל שאת אטום כמו כל "ישראלי" הפוחד להודות שהציונות איננה טובה מהמשטרים האפלים בעולם ושבינה לעם היהודי אין שום קשר חוץ מרכיבתה עלאסונותיו למטרותייה הנלוזות. וכלן הצעה אחרונה:1) קרא את רשימת סיפרי הביב ליוגרפיה שציינה שיינדל.2) לגבי חנה סנש- עיין בפרוטוקול משפטו של קאסטנר ימ"ש וקרא על עדות הורייה ביחס לפקרתה ע"י הציונים והסגרתה ע"י קסטנר לנאצים ימ"ש (של השניים...).3)קרא "בעולם הזה", "הארץ", "המחנה החרדי"ובעוד דוקומנטריה כי מי שניתפס בעירק בהנחת הפצצות היו מרדכי בו פורת(לבסוף ברח לארץ) ויהודה תג'ר(ישב בכלא העירקי על כך)- פעילי הציונות, וכן עוד חיים בארץ יהודים מעירק שיעידו על כך.4)כיום כולם יודעים שגניבת ילדי תימן התרחשה. פנה לעו"ד זורח רוזנבלום והוא כבר יוציא לך תיעוד. פשוט חבל שאדם כמוך - שנישמע אמיתי, מסתגר בדוגמטיותו.
כתוב תגובה ל- זוויל
עוד ועוד סיפורים
  יואל קורנבלום   8/10/10 00:24
באמת יש להצטער שאתה גולש להכפשות אישיות עלי וזה מראה לי שאתה חסר אונים להגיב בצורה עניינית לעצם העניין ובעצם אין לך מה לומר. כמובן שכל אחד יכול לשלוח כל אחד אחר לקרוא פה ושם וזה תכסיס די ידוע ומשתמשים בדרך כלל כל מיני דמאגוגים כשאין להם אפשרות להוכיח מה שהם אומרים או שאינם מסוגלים להגיב בתגובות ענייניות. אל תשכח שהדיון הוא כאן ולא ב"עולם הזה" או אצל עו"ד אחד או אחר. אין לך את היכולת להגיב להיגיון שהצגתי בקשר לילדי תימן ולכן אתה מנסה לפגוע בי באופן אישיץ זאת שיטה די עתיקה ונראה לי שהרבה משונאי ישראל השתמשו בה כדי להכפיש את היהודים בכל מקום ובאמת אני מתפלא שאתה משתמש בזה. בכל אופן ציונות זה דבר חשוב מאד וכולנו צריכים להודות ולהלל ולשבח שהציונות באה לעולם ועזרה להקים את מדינת היהודים ושומרת על האינטרסים של היהודים בעולם. אני יודע שסאטמר הם נגד כל זה וחושבים שאלוהים יעשה את העבודה בשבילם אבל נראה לי שאין ביכולתם להבין שהציונות היא כלי שנתן אלוהים בידי הרצל ואילו שבאו אחריו כדי להקים מדינה יהודית לשמור על האנטרסים של היהודים. בעניין הזה אני נזכר בסיפור שמאד מתאים למצב של סאטמר. מספרים על יהודי חרדי נאמר לצורך העניין חסיד סאטמר שהיה על גג ביתו בזמן שטפון עז ולא יכול היה לרדת או למצוא איזה דרך להציל את עצמו. פתאום עברה סירה והם זרקו לו גלגל הצלה ואמרו לו שישחה לסירה. הוא סירב ואמר שהוא סומך על אלוהים שיציל אותו. עברה הסירה ובאו מצילים עם סירה גדולה ואמרו לו לקפוץ לסירה להציל את עצמו והוא סירב עוד פעם מאותה סיבה מקודם. אחר כך בא הליקופטר והוריד סולם אבל החסיד לא רצה לעלות כי הוא אמר שאלוהים יציל אותו. לבסוף טבע החסיד ונשמתו עלתה לשמים ולפני אלוהים הוא טען שהיה תמיד חסיד והאמין באל והנה כשהוא החסיד בצרה אלוהים לא בא לעזור לו. האל נדהם ואמר על מה אתה מדבר? שלחתי לך גלגל הצלה ולא לקחת, שלחתי לך סירה להציל אותך ולא ירדת, שלחתי לך הליקופטר להציל אותך ולא עליתה. אז מה אתה רוצה ממני עכשיו? זה בערך איך שאני מרגיש כלפי סאטמר. הגאולה וההצלה כבר כאן במדינת היהודים בארץ ישראל אבל סאטמר לא מצליח להבין את זה. שיהיה לך שבת שלום.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il