|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
איתמר לוין
איתמר לוין
"עשרת הימים הנוראים הלאומיים" - מיום השואה, דרך יום הזיכרון ועד יום העצמאות - מקבלים השנה משמעות קשה במיוחד    כמה מחשבות על השבוע שעבר והשבוע הבא
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ההחלטה לתקוף את צרפת; קרב קאנאי של חניבעל כמודל; הגנרל הנאצי-יהודי פון מנשטיין-לוינסקי; היטלר כאסטרטג מעולה; מקריות ומזל שהולידו את אחד המבצעים הצבאיים המוצלחים ביותר בהיסטוריה; הס...
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עשר שנים לטבח (ב')
מאת: איתן קלינסקי  |  05/10/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איתן, תמשיך להיות אותו איתן .
  ידידיה אבן חן   5/10/10 14:29
איתן, אולי נתבדה ונראה את נתניהו - שבע שנים אחרי פרסום הדו"ח - מקים את הוועדה בראשותו ,כפי שהמליצה וועדת אור. אולי נופתע ונשמע על החלטת הוועדה להפשיר קרקעות לבידואים, או אולי נשמע על הקמת עיר ערבית אחת אחרי 62 שנות קיומה של המדינה , כדי לסייע בפתרון מצוקת הדיור. אולי נשמע על יוזמה של הקמת עיר בישוב חריש לחרדים ולערבים ללא הפקעת אדמות ממושבים, מכפרים ערבים וקיבוצים.
כתוב תגובה ל- ידידיה אבן חן
אולי נשמע אותו כותב על ילדי
  איציק ש. התקוה   5/10/10 19:47
תימן שנחטפו פה בארץ ישראל אולי נשמע אותו על ילדי שכונת
התקוה ללא לימודים או תעסוקה אולי נשמע את איתן דואג לאנשים כמוני בני 56 ללא בית בן להורים שהקימו את המדינה
ושירת בצהל אבל איתן אוהב זרים
כתוב תגובה ל- איציק ש. התקוה
הוא אוהב במיוחד שחורים
  יערי א   5/10/10 19:57
כתוב תגובה ל- יערי א
2
ישראל קברה את החלטות ועדת אור
  שולמית אבן חן   5/10/10 14:36
כתוב תגובה ל- שולמית אבן חן
3
שוב אשתך הפלסטינאיתהכתיבה תוכן
  dodel   5/10/10 14:53
כתוב תגובה ל- dodel
4
איתן.. תודה
  יהודית בן ששון   5/10/10 15:00
איתן, אל תשים לב לתגובות המשמיצות.
כתוב תגובה ל- יהודית בן ששון
5
האיש חולה
  שם   5/10/10 15:43
לא לחינם כותב הלץ הלז בצוותא עם אליהו קאופמן...
כתוב תגובה ל- שם
6
גם בפרק ז' יחטא לאמת
  איש עצוב   5/10/10 16:14
קשה לתפוס את ההגיון העומד מאחורי איש אשכולות כמו קלינבסקי, כי הרי בעניין בו נהרגים 13 איש מאש של כוחות הביטחון, יש מספיק מה למתוח ביקורת, תוך דבקות באמת. (1) הקצינים קודמו לפני שהוועדה פרסמה מסקנותיה, דבר הוסבר לקלינסקי בפוסט קודם והוא חוזר על קשקושי הביצים שלו (2) ניסיון לקדם את אחד הקצינים קידום נוסף במשרד לבטחון פנים ב 2006 בוטל על ידי בג"ץ בנימוק שלא חלפו 4 שנים. (3) דווקא בשל הרגישות והרצון להקטין את נקודות החיכוך עם האוכלוסיה הערבית (אשר חלקה עוין, וחלקה מאד מאד עוין) הוקמה ועדה שרים מיוחדת בראשות השר לפיד (מקובלת עלי הטענה שמדובר בכסת"ח אבל הכסת"ח הזה לא מוכר לי משום ועדה אחרת, ועצם השארת הנושא חם על שולחן הממלשה והציבור יש לה השפעה (חיובית) מכרעת על הנושא והשלכותיו (5) מה קרה עם מסקנות הועדה (על פי ויקיפדיה) " 1. הקמת אגף אסטרטגי במשרד לביטחון פנים. 2. חלוקת עבודה בין השב"כ לבין המשטרה בנושא המודיעין על הפרות סדר במגזר הערבי. 3. הקמת מערך מודיעין ומחקר של המשטרה בנושא הפרות סדר. 4. הקמת פורום ציבורי מלווה למשטרה (לא הוקם). 5. הקמת ועדת שרים קבועה לענייני המגזר הערבי ... 6. הקמת רשות לקידום מיעוטים. 7. ניסיון לשלב את הציבור הערבי בשירות אזרחי (למרות התנגדות ראשיו). 8. האצת הכנת תוכניות אב ליישובים הערביים. 9. יצירת שבוע "הכרת האחר" ויום הסובלנות לטיפוח ערכים של שיתוף פעולה יהודי-ערבי... ההשלכות: עוד במהלך דיוני ועדת אור הוציאה המשטרה סדרת נהלים מחמירים יותר ויותר על השימוש בכדורי גומי,.....במהלך דיוני ועדת אור יצרה המשטרה תורת הפעלה ספציפית לאירועים של הפרת סדר שתואמת את מרבית ההמלצות בנושא..... כל ההחלטות האישיות בוצעו במהירות יחסית..... לאחר סיום הדיונים, נפתחה חקירת מח"ש בכל הנושאים עליהם המליצה הוועדה, חקירות אלו נסגרו ב־18 בספטמבר 2005 בעיקר עקב אי יכולת להשיג ראיות מספיקות.... בכל הנושאים האחרים לא חלה התקדמות משמעותית בזמן שחלף מאז הוועדה וזאת עקב סיבות שונות ובעיקר חוסר תקציב. " והראיה המרכזית לכך שהנושאים נשקלו בכובד ראש (לדעתי כבד מידי) היא העובדה שלמרות שההסתה במסגדים ואצל ה"פוליטיקאים" הערביים נמשכת, וייתכן שאף מתגברת, נמנעים עימותים אלימים. והלואי שהיו מתייחסים לדוח ועדת וינוגרד לפחות כפי שהתייחסו לדוח אור.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
תגובה
  א.יתן   5/10/10 17:29

השר לבטחון פנים קידם את הקצינים המואשמים באשמות חמורות. עצם הקידום הוא התרסה כלפי הוועדה. גם אחרי שהדו"ח פורסם הם המשיכו בתפקידם.(!!!!) למרות שהוועדה אמרה את דבריה כלפי שני הקצינים האלו, השר לבטחון פנים לא מצא לנכון להדיח אותם מתפקידם כשוטרים. אם המפכ"ל של המשטרה נמצא כאדם לא אמין, שהסתיר מידע של ירי צלפים מהדרג המדיני, מה יש לדרוש מקציני משטרה?
אינני מוכן להמשיך לדון עם אדם שמשתמש בעברית מאוד מנומסת- "קשקושי ביצים".
כתוב תגובה ל- א.יתן
דברי הוצאו מהקשרם
  איש עצוב   6/10/10 07:39
קלינסקי, אתה איש יקר, אבל כאשר אתה משקר, מה תרצה שאומר לך? שקרן? כזבן? אני העדפתי קשקושי ביצים, להבא אני אשתמש בקשב"צ שיישמע קצת יותר טוב. ולמה אתה מסרב לדון? כי אתה כמו כל חבריך, תבוסתן, כאשר מישהו מראה לך ולכל הציבור, בעובדות, שאתה מקשב"צ אתה בורח לפינה, מתכנס בתוך עצמך ומעדיף להיעלם מאשר להתמודד (אתה גם בפועל פועל ע"מ שהמדינה תיעלם במקום להתמודד) אתה מוכן לדון עם מרצחי ילדים, ואתה דוחף אומה שלמה לדון ולוותר לרוצחי ילדים, אך אינך מוכן לדון עם בן עמך, אוהבי אותו תנ"ך, אדם שמאד מעריך אותך, ואת תרומתך לאורך השנים על אף המחלוקת, בגלל שהוא מכנה אתך קשב"צ ? זה נראה לך רציני? אתה פשוט לא מסוגל להתמודד מול האמת שאני מציג לך פעם אחר פעם, אתה לא מוכן להתמודד עם הצגתך כאדם שהאמת איננה מכוונת את מטרותיו, אלא מטרותיו מכוונות את האמת, קלינסקי, תחשוב על זה, ושתיקה כהודיה דמיא.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
7
ועדה שנולדה בטפשות
  משה, עורך-דין   5/10/10 17:34
מטעמי פופוליזם זול בציבור הערבי העוין, הקים אהוד ברק את הוועדה. אך כל מי שעיניו בראשו הבין, כי שום טובה לא תצמח לוועדה זו למדינת ישראל. היה ברור כי אחת משתיים: אם הוועדה תמצא שהמשטרה נהגה כראוי, יזעקו הערבים שהוועדה מכורה ומעוותת את הצדק, ואאם הוועדה תמצא שהמשטרה פעלה שלא כשורה - או-אז יזעקו הערבים כי הנה, ועדת חקירה ממלכתית קבעה שמדינת ישראל רצחה 13 תושבים.

העובדה שהערבים לא התכוונו להפגין הפגנה תרבותית, היתה ברורה מלכתחילה, מאחר שהם השדתמשו בביקור שרון בהר הבית כאמתלה עלובה לארגון פרעות ביהודים. הקימו מחסומים בכביש 65 (נחל עירון, הקרוי בפיהם ואדי ערה), הוציאו נוסעים ממכוניותיהם וכשמצאו כי אלה יהודים - היכו אותם קשות ושרפו את המכונית. אלמלא פעלה המשטרה ביד ברזל, היו חוסמים לימים רבים את עורק התנועה הראשי הזה, לצד כבישים אחרים שגם בהם ארגנו פרעות.

ואופייני לקלינסקי ולשמאלנים אדוקים שכמותו, שאינם טורחים להזכיר את ז'אן בכור הי"ד, שתושבי ג'יסר א-זרקא רצחו בהשלכת אבן גדולה על מכוניתו, מהגשר שבקרבת הישוב. שום ערבי, וגם שום שמאלני, לא בא לנחם את משפחתו של קורבן תמים זה לרצחנות הערבית, שהיתה בעצם ניסיון לעשות שפטים ביהודים.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
למשה, עורך דין
  אדם יערי   6/10/10 07:33
אתה בודאי צודק , שהמפגינים באוקטובר 2000 לא התכוונו להפגנה תרבותית.
גם בגוש קטיף לא היתה הפגנה תרבותית. יתרה מזאת השליכו חפצים רבים לעבר השוטרים, שפכו מים על שוטרים , היתה גם תופעה של ידית אבנים מהגגות לעבר השוטרים, ושם לא היה צלף אחד - וטוב שכך - אבל כשמדובר בערבים , כנראה , זה כבר אחרת.
אני בניגוד לך מחמיא לכותב.
כתוב תגובה ל- אדם יערי
לו היה כותב אמת גם אני הייתי
  איש עצוב   6/10/10 11:15
מר יערי, אתה מנסח תגובה מאוזנת, ברור שציבור, ממשלה, המחליטים לחקור משהו, וסמכותם בחוק היא שלא לקבל את המסקנות / המלצות ובכל זאת מקבלים, לא נכון להתייחס למסקנות כפי שעו"ד משה מתייחס (אם כי עדיין ניתן לסבור שהן שגויות). על פי מסקנות הועדה יש הרבה ביקורת למתוח על השלטון, ועל המנהיגות הערבית שהסיתה לפגיעה באנשי הבטחון, אך הבעיה עם הכותב והכתוב, הוא שחלק מפרקי ה"טבח" הם קשקשוש ביצים ללא תכלית (קשקבלצל"ץ) כי הכותב לא נצמד לאמת ונותן לדמיונות הפורחים שלו להוביל אותו, ומילא הדימיונות הפורחים היו נעים באופן מאוזן, אז לא ולא כולם נוטים שמאלה מהשמאל. בעצם יש תכלית לקשקבלצל"ץ המקושקבלצל"ץ הזה, התכלית של הולכת הציבור באף, תוך ניצול לא ראוי ולא הוגן של חופש הביטוי.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
תשובה לאדם יערי
  משה, עורך-דין   7/10/10 06:35
ראשית, בגוש קטיף לא היתה שום התנגדות של האוכלוסיה היהודית - לבטח לא התנגדות פיסית. היו אנשים שהתנגדו פסיווית, כלומר נשכבו על הכביש והיה צורך להרימם למכונית, אך לא היו מקרים של הכאת שוטרים או חיילים, או אלימות אחרת נגדם.

שנית, אתה מתכוון ככל הנראה לפרשת העקירה מהיישוב ימית. ההשוואה לפרעות שעשו הערבים באוקטובר 2000 מעידה על אובדן חוש המידה והבנת הנעשה, במוחך ובמוחם של אנשי השמאל כמוך. היהודים שהתנגדו לעקירה בימית, אומנם נהגו בניגוד לחוק הפורמלי ומהבחינה המשפטית גרידא היו "עבריינים", אך יש חשיבות עצומה למטרתם של אותם עבריינים: הם אוהבי המדינה, הרוצים בכל ליבם ומאודם בטובתה ומוכנים להקריב עצמם למענה (ואף עושים זאת בפועל, כל אימת שיש צורך בכך). גם אם טעו בהתנגדותם (ובשום פנים ואופן אינני רואה כך את ההתנגדות לבגידת בגין בהבטחותיו), כוונתם לא היתה למגר את המשטרה ואת הצבא, אלא דווקא לחזקם יחד עם חיזוק המדינה כולה. אינני ממליץ על התנגדות לפעולת המשטרה הנעשית באופן חוקי, אך מותר לבחון גם את מניעיו של העבריין: האם ניסה לשדוד בנק, או שמא גנב לחם כדי לחלקו לאנשים מזי רעב.

כיצד אתה משווה את הפטריוטים הנלהבים בימית לערבים פורעי אוקטובר 2000, השונאים בכל ליבם את המדינה, רוצים ברעתה, שותפים סבילים - ולעיתים קרובות םעילים - למחבלים וממשיכים את הדרך שבה הלכו כל מדינות ערב בשנת תש"ח, בנסיונן שכשל למחוק את המדינה היהודית הצעירה ולהשליך את כל תושביה היהודים לים - לא באופן ציורי אלא בפועל ממש?.

כיצד אתה משווה את ההשתוללות הלא-מזיקה של היהודים בימית - לא נרשמו שום אבידות בין השוטרים והחיילים, והיה רק צורך לשלוח את בגדי אחדים מהם לכביסה - אל הפוגרום המאורגן ורחב הידיים שערכו הערבים באוקטובר 2000?. רק לפני ימים אחדים הודיע אבו-מרזוק (או א-זהאר - לא כל כך משנה לי מיהו הנבל איש חמאס) כי ערפאת עצמו, צדיק הדור, ידידם של פרס וגם של נתניהו, למרבה החרפה, בעל פרס נובל לשלום, הוא שהורה אישית לפתוח באותה "אינתיפאדה". ועל כך מקימה ממשלת ישראל ועדה ממלכתית מכובדת, המבקעת את הבטן, מוציאה את המעיים וקובעת כי הגוף נגוע. הערבים צפו במחזה האבסורד הזה כשחיוך של לעג על פניהם, ובצדק.

אופייני לאנשים כמו קלינסקי, שאיש מהם אינו טורח להזכיר את רצח היהודי ז'אן בכור הי"ד, במסגרת הפוגרום. הערבים, שהנשיאה באחריות חמולתית ומשפחתית היא אצלם מניע לרצחנות תמידית בשל "כבוד המשפחה" ו"נקמת דם", לא טרחו עד היום לבקש סליחה ממשפחת הנרצח, וערביי ג'סר א-זרקא יודעים היטב כי אילו היה הנרצח ערבי, לבטח אילו היה בדואי - היו כל תושבי הכפר חשופים לנקמת דמו ע"י בני משפחתו. אך היהודים העלובים הללו, יודעים רק לנשק את היד שסטרה בכוח על פרצופם.

לא איכפת לי מה מצאה הוועדה לגבי קצין פלוני או שוטר אלמוני. היו ביניהם שטעו, ואולי גם הורו מוקדם מדי לפתוח בירי, אך כללית נבהלה המשטרה בצדק מהאפשרות שהמדינה תושבת כליל, עורקי התנועה שלה יחסמו, פוגרומים ימשכו כפי שאירע בקרבת אום אל פחם, ותתעורר ממש מלחמת אזרחים בישראל. תחושתי היא כי, אלמלא נקטה המשטרה מיד ביד ברזל, לא היו 13 הרוגים ערבים אלא אלף ושלוש מאות, ואולי לבסוף אפילו שלושה עשר אלף, נרצחים יהודים.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
תגובה למשה, עו"ד הלאומן,הגזען:
  די לפאשיזם מתועב!   7/10/10 10:09
מי אמר לאומן קיצוני, גזען נפשע ופאשיסט מושבע, נלעג ונתעב, מתלהם, מפיץ שקרים ללא הנד עפעף, שטוף-מוח מהתעמולה הלאומנית-גזענית ופאשיסטית, שמקורה בממשלה הנוכחית בעלת הצביון הפאשיסטי היודו-נאצי, בסיוע כלי-התקשורת הממלכתיים - שופריה, המגבים אותה ביצירת אוירה רוויה בפאשיזם נאלח ובשינאה חולנית ומחליאה לשכנינו, התושבים הערבים - ולא קיבל?
כתוב תגובה ל- די לפאשיזם מתועב!
איך מחברים מחט לתחת
  גרגלה   7/10/10 10:08
מר יערי,לפי תגובתך אני חושש לא רק לראייתך,אלא לשיקול דעתך הכולל. אם אינך מבחין בין יהודים המגורשים מביתם על לא עוול בכפם לבין אספסוף שונא ישראל ופורע חוק,התוקף נוסעים תמימים בדרך אתה בצרות אמיתיות.
כתוב תגובה ל- גרגלה
8
קלינסקי,אתה חרפה לעם ישראל
  אלישמע   5/10/10 18:16
טיפוסים כמוך נזכרים לדראון עולם
כתוב תגובה ל- אלישמע
אלישמע, אתה חרפה לישראל
  אדם יערי   6/10/10 07:01
אדם מצטט מתוך דו"ח של ועדה שהתמנתה על ידי הממשלה. מה החרפה בכך? אולי החרפה היא בכך שאלישמע שונא את האמת הכאובה העולה מהדו"ח של ועדת אור, ורואה את אלו שהדו"ח מיסר בשוטים כגיבורים מטעם עצמו.
כתוב תגובה ל- אדם יערי
כמוך,כל מה שקלינסקי רואה זה את
  אלישמע   6/10/10 09:06
הצד הערבי. הוא מצטט מהדוח את מה שמתאים לו אך לא מצטט למשל את כל הפרק על הנסיבות שהביאו את השוטרים לפתוח באש חיה. קלינסקי מזדהה לחלוטין עם הנרטיב הערבי בכל מצב ובכל סיטואציה ולכן הוא נתעב בעיני. פוליטרוק עלוב של העניין הערבי וזה חל על כל תומכיו הפתאים.
כתוב תגובה ל- אלישמע
לאלישמע: מי אמר לאומן ימני
  די לפאשיזם הנתעב!   6/10/10 22:06
קיצוני, גזען נפשע שטוף-מוח נלעג, עלוב ופאשיסט נאלח יודו-נאצי ניאו-נאצי, המנסה להתחרות בתעמולת הזוועה של הגרועים בתועמלנים הפאשיסטים, בגרמניה, ספרד ואיטליה הפאשיסטיות מתקופת מלחמת העולם ה-2 - ולא קיבל???
כתוב תגובה ל- די לפאשיזם הנתעב!
אין לי שיח עם פסיכופאטים
  אלישמע   7/10/10 12:46
כתוב תגובה ל- אלישמע
9
אכן,כשל מערכתי חמור.
  פלא יועץ   5/10/10 19:00
המשטרה היתה ראויה לציון לשבח,על הדרך בה היא פעלה,אהוד ברק ברפיסותו העלובה נכנע והקים את ועדת "חושך",אשר הפכה את יכולת כוחות הבטחון ואת המוטיבציה שלהם להגן על האזרחים למסורסת לחלוטין.הפוגרום של המרד הערבי אשר קראו לטבוח בכל היהודים,וכמעט ורצחו כמה נוסעים תמימים אשר נקלעו ללב המהומה,רק משום היותם יהודים.היה צורך לשלול באופן מיידי את אזרחותם של כל הפורעים שצולמו וזוהו, ולגרשם מהארץ.היה צורך לקבוע בחוק ובבית המחוקקים חוקים נוקשים וברורים,לגבי כל מי שיאמץ דפוס פעולה זהה בעתיד, לעצור את המסיתים המשתלחים בנו להביא לחיסולנו. עלינו לבקש סליחה מקציני המשטרה שהוקרבו בצורה מכוערת וצינית ע"י פוליטיקאים קטני אמונה וחסרי ערכים.ועלינו להבהיר בצורה חדה וברורה לכל ישמעאלי שבאם יפעל בדרך זו הינו בן מות.[אפשר ללמוד משהו בנידון משליטי ערב המקיפים אותנו]. ולבסוף הלקונה התקשורתית,אשר למרות כל מה שכולם ראו וחוו מכסה ומעלימה את האמת העירומה כפי שקרתה,בושה וחרפה.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
10
איתן - תודה
  אברהם בן דוד   5/10/10 19:32
כתוב תגובה ל- אברהם בן דוד
11
כמובן שהכותב
  פנחס   6/10/10 12:56
והתשקורת הסמולנית לא מזכירים את ז'ק כהן היהודי שנשרף חיים ברכבו על ידי הפורעים הערבים.
זה עומד בניגוד לתזה שלהם המתכחשת לעובדה שהערבים יצאו למסע פרעות ביהודים ושרפו תחנות משטרה. ואילו לא היו יורים בהם מספר הנרצחים היהודים לא היה אחד אלא הרבה
כתוב תגובה ל- פנחס
12
הטפשות והשקר
  ע.ג4   7/10/10 09:31
בצדק נזרקו מסקנות ועדת חשך לפח האשפה. רק במדינת ישראל מיעוט שמכריז על רצונו בהשמדת המדינה מתחיל בפרעות כנגד האזרחים היהודים בה ותוך הזדהות מוצהרת בארגוני הטרור שהחלו באינתיפדה השניה והתוצאה היא הקמת ועדת חקירה נגד מי ששמרו על היהודים ולא כנגד הפורעים. התוצאה היא כמובן שבפעם הבאה שתהיה התפרעות כזו השוטרים יסתכלו לצד שני והדבר יעלה בחיי אדם. אבל העיקר שהצדק ינצח. עד כאן הטפשות. ובענין השקר שהו ענין רגיל אצל השמאל החום - ניצב משנה ולדמן פרש מהמשטרה בעקבות דו"ח ועדת חשך ובנצי סאו לא קודם בדרגה במשך שלש שנים בדיוק כפי שקבעה הועדה. זה בנגוד למה שלינסי כתב באסף ההבלים שלו.
כתוב תגובה ל- ע.ג4
13
איש שמאל ללא פניות
  ציפור   7/10/10 09:51
מר קלינסקי, מאחר ואתה מתיימר להיות איש ישר ,ללא פניות לצד זה או אחר, הנה אמליץ לך על נושא השווה בדיקה שתוכל למלא בו םפר שלם והוא: "ההטפה וההסתה הערבית במסגדים בארץ".שב נא ידידי ותשכנע אותנו על בסיס ההטפה שלהם שאנו צריכים לנהוג באזרחים הערביים בשויון מלא. רק אל תספר שמיעוט מגיע למסגדים, מפני שמהמקום שאני גר בואדי ערה אני רואה הדברים בעינים.
כתוב תגובה ל- ציפור
ציפור יקר,העובדות לא מענינות
  אלישמע   7/10/10 12:52
את הקומיסר איוואן,איוואנוביץ' קליסקי. יש לו עבודה לעשות.
כתוב תגובה ל- אלישמע
14
למה אין שיוויון?
  חמיס   3/12/10 09:15
בוודאי שיש שוויון: הערבים לא משלמים מיסים, מצפצפים על החוק, לא משרתים בצבא או בשרות לאומי (למעט כמה חריגים) משתוללים בכבישים, חיים על קצבאות הביטוח הלאומי שהיהודים משלמים, מקבלים מלגות באוניברסיטאות על חשבון יהודים תורמים מארה"ב, ומטרידים צעירות יהודיות בכל מקום. תמורת זה, הם לא יכולים להתקבל למקומות עבודה ממשלתיים וציבוריים רבים. מה לא בסדר בסידור הזה? זה עוןבד יפה כבר הרבה מאוד שנים...
כתוב תגובה ל- חמיס
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il