|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
אחד שתוהה |
|
16/10/10 10:05
|
|
|
|
אפשר להעמיד לדין עם בקשה לקיום דיונים בדלתיים סגורות. כמו שעשו עם ואנונו ועם יאצה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד שתוהה
|
|
|
|
|
|
|
הבהירה) |
|
16/10/10 11:30
|
|
|
|
במשפט פלילי יש חובה להעביר את כ-ל חומר החקירה לסנגורים.
כנראה החשש של המשטרה שהעברת החומר הסודי לסנגורים ,משמעו העברת מידע למי שלא מוסמך לקבלו.
מצד שני א-י העברת כל חומר החקירה פוגע בזכויות הנאשם ובית המשפט עשוי לזכותו רק בגלל זה.
|
|
כתוב תגובה ל-
הבהירה)
|
|
|
|
|
|
|
אחד העם |
|
16/10/10 12:59
|
|
|
|
יש להוציא מחומר החקירה המועבר לסנגוריה את כחומר הסודי, ואין בעייה כל עוד אינו משמש את התביעה.
לא יתכן כי התעלול שעשה פושע זה (לכאורה...) יהוה מגן בפני העמדתו לדין.
משפט הוגן זה דבר חשוב מאד, אך גם על הנאשם חלים כללי הגינות מינימליים, ואם הופרו מתוך כוונה לנצל חולשה בחוק, אין לתת לו ליהנות מכך.
מצידי שיגיש בג"ץ נגד הפרקליטות ושהבג"ץ יאמר דברו בסוגיה.
אסור לםרקליטות להתנהל תחת איום, מתוך חשש.
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד העם
|
|
|
|
|
|
|
לא אחד העם |
|
16/10/10 17:59
|
|
|
|
ציטוט מהמאמר: "פוליגרף - בועז הרפז עבר בדיקת פוליגרף. בהסכמתו, כמובן. והנה מתברר, כי כל הגרסאות שמסר, בשקר יסודן. הוא נמצא דובר שקר גם בהתייחסו לשאלה: האם הוא שזייף את המסמך. ובמילים פשוטות: לפי הפוליגרף, על-אף המלצת המשטרה להעמידו לדין באשמת זיוף - מישהו אחר זייף המסמך."
אילו היה לך קצת שכל והיית מבין את מה שאתה קורא, היית יודע שבועז הרפז לא חשוד ובוודאי שלא נאשם. אין שום הוכחה שהוא זייף את המסמך חוץ מהודאתו, שהתבררה כשיקרית.
מסקנה: המשטרה צריכה להתאמץ יותר טוב ולחדש את החקירה, כדי לברר מי באמת זייף את המיסמך.
יש כמובן שאלה פתוחה: האם זה מועיל לאזרחי ישראל שהמשטרה מבזבזת כל כך הרבה זמן על חקירה לא חשובה כזאת?
לדעתי הרבה יותר חשוב שהמשטרה תאסוף את הנשק הבלתי חוקי במיגזר הערבי. זה הרבה יותר מסכן אותנו מהמיסמך המזויף על יואב גלנט. הבעיה היא שהמשטרה מפחדת להיכנס לכפר ערבי לאסוף את הנשק. הרבה יותר משעשע אותה לעסוק יומם ולילה ברכילויות על גבי אשכנזי ויואב גלנט. כרגיל, המפסיד מכל העסק הזה הוא האזרח הקטן, שבטחונו האישי מופקר לגמרי.
|
|
כתוב תגובה ל-
לא אחד העם
|
|
|
|
|
|
|
ירון זכאי 1 |
|
20/04/12 14:06
|
|
|
|
המאמר כתוב בזהירות עיתונאית נפלאה, כאשר המעט מחזיק את המרובה;
1. אכן כפי שתהה אחד המגיבים, אי אפשר להעמידו לדין בדלתיים סגורות. התעלול הזה שבו כאילו עושים משפט, אבל בפועל לא מראים אותו לציבור, מתאים לבית המשפט למשפחה. שם יכולות נשים להעליל כיד הדימיון, והשופטת תתעלל בקורבן באין רואים. באמריקה אין משפט בדלתיים סגורות. משפט מודיעין נעשה כמו כל משפט אחר מול מצלמות, והמבוכה של התביעה מתפרסמת. כך צריך להיות, וחבל שלא כך היה במשפט פולארד עד הסוף! לכן התאפשרה שם קנוניה. מכאן תבינו שמשפט בדלתיים סגורות מאפשר עלילה בקלות רבה מבלי שהשופט יסתכן בזעם ציבורי. לכן זה לא יהיה משפט!
2. אם אנשים בכירים בתחום המודיעין חשפו בפני אדם מידע, או ביקשו ממנו להביא ידיעה, או ביקשוהו לעשות מעשה, הם למעשה גייסו אותו. אם אינכם מאמינים קראו היטב את חוק השב"כ. אילו איש שב"כ היה פונה אל קצין הקבע המסקנה שהייתה מתבקשת היא שהוא נהנה מחסינות על מה שעשה בקשר לעניין. לגבי שאר ארגוני המודיעין אין חוק כזה, אבל אדם בר דעת צריך להניח כי בימ"ש סביר יצטרך להגיע לאותן מסקנות.
3. אם החשוד כאן הזכיר נושאים כבדים בהרבה מעל לראשם של החוקרים, ואם ברור שאותם נושאים לא יכולים להיות מטופלים על ידי שופט באולם ביהמ"ש ועורכי דין, אזי ברור שיש לאיש טיעונים חזקים, מה שמביא אותנו מלכתחילה לעניין מדוע חשפו אותו קצינים בכירים למידע ונועצו עמו!!!!!
4. בפשטות אומר לנו יואב יצחק שהוא שיקר בפוליגרף, אבל המסקנה היא שגם שיקר כשלקח את אשמת הזיוף על עצמו. אם כך מדובר באדם שאינו יודע לשקר או שרצה כי המכונה תעיד עליו שאצלו העניין נעצר וממנו לא ייוודע מי זייף את המסמך. עובדה זו מביאה אותנו לאיכויות הראשונות אשר בגללן הוא נחשף על ידי בכירים לסודות. כנראה שלא יהיה מנוס אלא לקבור סופית את הפרשה. המשטרה והפרקליטות לא יצאו טוב יותר ממה שיצאו עד עתה. יש גבול למה שאפשר לחולל בגלל נייר מטופש שנים אחרי שנכתב. האיש גדול עליהם בכמה וכמה מספרים.
|
|
כתוב תגובה ל-
ירון זכאי 1
|
|
|
|
2 |
|
|
אלישמע |
|
16/10/10 10:16
|
|
|
|
ראשית אני מסכים עם התוהה מתגובה 1,משפט בדלתיים סגורות הוא המענה לבעיה. שנית, עולה מהרשימה הזאת שהחוקרים נכשלו כישלון חרוץ בחשיפת האמת אם אין להם כל ראיה לגבי מזייף המסמך.לכן צריך להחזיר את הכדור למגרש שלהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלישמע
|
|
|
|
3 |
|
|
בביצים? |
|
16/10/10 10:43
|
|
|
|
|
|
|
|
פחחחחח |
|
16/10/10 14:58
|
|
|
|
|
4 |
|
|
הרב עובדיה יוסף |
|
16/10/10 10:58
|
|
|
|
הרב עובדיה יוסף : "פוליגרף אינו אלא אומדנה של החוקר".
קצין שיפוט בכיר
משטרה צבאית, כלא 4
קצין משטרה לשעבר
|
|
כתוב תגובה ל-
הרב עובדיה יוסף
|
|
|
|
|
|
|
ש. שאול |
|
17/10/10 08:30
|
|
|
|
מתי והיכן שירתת במשטרה? באיזה תפקידים?
|
|
כתוב תגובה ל-
ש. שאול
|
|
|
|
|
|
|
ומי השואל |
|
6/09/11 14:02
|
|
|
|
קמב"ץ משא"ז ת"א צפון
מחליפו בתפקיד, דאז, של רנ"צ בדימוס דודי כהן
|
|
כתוב תגובה ל-
ומי השואל
|
|
|
|
5 |
|
|
ללב הבעיה |
|
16/10/10 11:27
|
|
|
|
יואב יצחק וכל המגיבים עד כה, לא מתייחסים לפן החשוב ביותר של הפרשה:
בועז הרפז איננו משרת בצה"ל מזה שנים, כי הואשם בעבירות בטחון שדה. למרות שהוא לא משרת בצה"ל ואסור להעביר לו מידע סודי, מסתבר שקציני צה"ל בכירים, כולל הרמטכ"ל, דרסו ברגל גסה את הוראות בטחון שדה והעבירו לאזרח בועז הרפז סודות כל כך מסוכנים שאסור אפילו לשופט או לחוקר משטרתי לדעת עליהם.
במדינה מתוקנת היו מפטרים את הרמטכ"ל ומעמידים אותו למשפט צבאי בעוון בגידה. לצערי אנו לא מדינה מתוקנת. מבקר המדינה שאמור לחקור את עבירות הבטחון של הרמטכ"ל הוא בעצמו מושחת.
בעיה נוספת: פירסום המאמר של יואב יצחק הוא מסוכן לישראל כי הוא מעלה ערכו המודיעיני של בועז הרפז. גורמים עוינים עשויים להציע לו סכומי עתק תמורת המידע שברשותו. לאור זה תמוהה החלטת השופטת להתיר את יציאתו מהארץ. במקומו לא הייתי חוזר ארצה, כמו ד"ר עזמי בשארה.
|
|
כתוב תגובה ל-
ללב הבעיה
|
|
|
|
|
|
|
ביחס להרפז |
|
16/10/10 11:46
|
|
|
|
אם הג'וקר הזה נחשף למידע סודי ביותר וכעת יואב יצחק פירסם זאת ברשות הרבים,אזי יכולה להיות מוטיבציה בידי גורמים עוינים לפתות אותו בכסף/עיסקה ווירטואלית ולחטוף אותו,....
ביחס להפקרות של העברת מידע להרפז ע"י כל מיני קצינים,אתה צודק בהחלט במסקנתך.
|
|
כתוב תגובה ל-
ביחס להרפז
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
16/10/10 12:26
|
|
|
|
חזור וקרא את הקטע הבא מתוך הטוקבק שלי:
"פירסום המאמר של יואב יצחק הוא מסוכן לישראל כי הוא מעלה ערכו המודיעיני של בועז הרפז. גורמים עוינים עשויים להציע לו סכומי עתק תמורת המידע שברשותו."
במה זה שונה ממה שאתה אומר, הא ???
|
|
כתוב תגובה ל-
...
|
|
|
|
|
|
|
המידע,אלא שיחטף |
|
16/10/10 14:57
|
|
|
|
|
|
|
|
לא חשבת על זה? |
|
17/10/10 12:04
|
|
|
|
זו פעם שלישית בתולדות המדינה שאזרחים מחזיקים סודות כמוסים של צה"ל כנראה ללא רשות:
1- אלחנן טננבאום.
2- ענת קם.
3- בועז הרפז.
מעניין שבכל שלושת המקרים הנ"ל טיפלו שלטונות החוק בכסיות משי. מעניין גם לדעת, האם יש עוד אזרחים שמחזיקים סודות מדינה בהיקף כזה?
|
|
כתוב תגובה ל-
לא חשבת על זה?
|
|
|
|
6 |
|
|
איש עצוב |
|
16/10/10 12:42
|
|
|
|
(1) המלמ"ב אולי פחות אלים מבעבר, אך אם היו רוצים לבלום אותו, היו בולמים אותו. כנראה שלא רוצים, או בגלל שהם לא מבינים (סבירות מיליונית פרומיל) או בגלל שהם לא חוששים או בגלל הפרטים שיש בידיו, שאינם קשורים לבטחון המדינה (מידע מביך אל אנשים) ואני מניח שמדובר בשילוב בין השניים האחרונים. (2) תראו מה עשו לוענונו והוא כולה לא ידע כלום וגם כמעט לא פרסם כלום - מדינה לא סולחת למי שמגלה את סודותיה הכמוסים אלא אם יש אינטרסים אישיים מאד מאד עקומים לאנשי שלטון, או אנשים שהיו בשלטון והשפעתם עדיין ניכרת, אשר על מנת להגן על ישבנם משתפים פעולה עם גילוי סודות תוך שהם מסכנים את בטחון המדינה(3) מסמך גאלאנט הוא ככל הנראה ניסיון סיכול של ברק על ידי גורמים פוליטיים, חפשו את אויביו הפוליטיים של ברק, חפשו למי היה אינטרס להעיף אותו מן הדרך ומן הממשלה, ותמצאו עקבות אפשריים של המסכלים (4) הרבה יותר סביר שמדובר בגורמים פוליטיים בעלי עוצמה, אשר ייתכן וקשורים בגורמים כלכליים בעלי עוצמה, אשר אולי קשורים בגורמי מדיה בעלי עוצמה, ואלה כדיוע יש להם מהלכים במערכת אכיפת החוק, וככל שיחפצו יימצאו את הדרך למנוע העמדתו לדין של "קצין שסרח" והעובדה היא שהוא חוזר לעבודה, חוזר לחו"ל מישהו מאד דומינאנטי דואג לו ככל הנראה צמוד צמוד(5) עצם העובדה שמכל האפשריויות לסיכול פוליטי נדונה בתקשורת רק האפשרות הכי פחות סבירה של ניסיון סיכול עצמי על ידי ברק, מעידה שכולם יודעים הרבה יותר ממה שמספרים לנו, סביר שכולם מפחדים מאותו גורם שעמד מאחורי המסמך הזה, ומעדיפים לא להתעסק אתו. (6) השקט בעניין ועדת בריק, אחרי שעבודתה הוקפאה, לכאורה עקב חקירה של הפרקליטות הצבאית, והעובדה שאין שום תוצאות של חקירה ואין גם ועדת בריק, מעידה שכולם מעדיפם לקבור את הפרשה הזו קבורת חמור (7) כנראה שהרפז יודע הרבה על הרבה, ללא כל קשר לביטחון המדינה, כנראה הסביר למי שצריך להסביר שהוא לא יהיה הפראייר היחידי בפרשה, אם תמות נפשו, היא תמות עם הפלישתים, והפלישתים שיש להם הרבה הרבה מה להסתיר, מבינים כזו שפה, ופועלים כנראה בדיוק על פי הנחיותיו הכוללות: אחיזה לכאורה בעיגולים, סיבוב ימינה, שמאלה והרפיה, ימינה, שמאלה והרפיה - תנסו (הבנים שבקרבכם) ותבינו למה הוא זה שמנהל את העניינים ולא שלטונות החוק, ימינה, שמאלה והרפיה, ימינה, שמאלה והרפיה.
|
|
כתוב תגובה ל-
איש עצוב
|
|
|
|
|
|
|
מטאטא |
|
16/10/10 16:35
|
|
|
|
בועז הרפז הוא בסך הכל דג רקק בכל הסיפור. יש כאן הרבה מעבר לזה, וזה אגב היה ברור מהרגע הראשון. כל הסיפורים של יואב יצחק על ידיעותיו הבטחוניות של בועז הרפז אינן רלוונטיות לסיפור. אם היה מדובר רק בקטע בטחוני, האיש היה יושב בבית סוהר מייד, ולא היו נותנים לו לצאת מהארץ. יש כאן פרשה מלוכלכת בסגנון ווטרגייט של ריצ'ארד ניקסון, ומערכת המשפט המלוכלכת מנסה לסגור את הכל בפנים. בארצות הברית, בעובדה, זה לא הצליח. לדעתי מי שמסר ליואב יצחק את הידיעה האכיל אותו לוקשים. כל הנושא הבטחוני, זה קשקוש. מיסוך עשן לדרגים הפוליטיים שיזמו את המהלך הזה. ואני, יש לי תחושה חזקה, כי זה דווקא הגיע מכיוונה של לשכת סר הביטחון. עשה את זה מישהוא שדווקא רצה לקדם את יואב גלנט, כלומר הפוך על הפוך...
|
|
כתוב תגובה ל-
מטאטא
|
|
|
|
|
|
|
איש עצוב |
|
16/10/10 17:05
|
|
|
|
ואומרים שהוא חכמולוג רציני, אבל עד למרחק ההוא לא סביר שהאיש היה מגיע. הסבירות הלוגית הגבוהה ביותר שזה בא מכיוון יריביו הפוליטיים, הכי הגיוני (לוגית) מאלה שציפו ומצפים לרשת אותו במשרד הבטחון, ואת מפלגת העבודה בממשלה.
|
|
כתוב תגובה ל-
איש עצוב
|
|
|
|
|
|
|
איש עצוב |
|
16/10/10 17:08
|
|
|
|
פרשה אמריקאית שעשתה עליה. גייט נישט ביידיש זה "לא הולך"
|
|
כתוב תגובה ל-
איש עצוב
|
|
|
|
|
|
|
ירדן22 |
|
6/11/10 14:01
|
|
|
|
|
|
|
|
מורשת רבין |
|
16/10/10 20:14
|
|
|
|
בהדחת יואב גלנט מעונין העולם הערבי. הוא כיום הקצין הישראלי המוכשר ביותר, שהצטיין בין היתר במבצע עופרת יצוקה עד שברק הפסיק אותו באמצע (שיטת מישגל נסוג). הערבים לא מעונינים שקצין מוכשר כזה יהיה רמטכ"ל ישראל. יש להם מספיק כסף בשביל לשלם למי שצריך כדי לשים לו רגל. עיין בקישור הבא איך יובל רבין ושות' עובדים יחד עם העולם הערבי:
secid.org
|
|
כתוב תגובה ל-
מורשת רבין
|
|
|
|
|
|
|
איש עצוב |
|
16/10/10 21:03
|
|
|
|
מה שבטוח הוא שהרבה עיתונאים הבכירים יודעים הרבה יותר ממה שהם מספרים, ודאי שיש להם חשדות הרבה יותר מבוססים מאלה שהיו ל 3 העיתנאים שפרסמו את הסיפור, ואין גם צוי איסור פרסום. מדינה חרא כבר אמרנו???
|
|
כתוב תגובה ל-
איש עצוב
|
|
|
|
|
|
|
הפוליטיקאים הבעיה |
|
17/10/10 12:11
|
|
|
|
להערכתי קיימים במישטר שלנו פוליטיקאים שמקבלים במישרין או בעקיפין שוחד מהערבים. זה צריך להדאיג אותך יותר ממידע זה או אחר שנימצא ברשות עיתונאים.
האם שכחת שיוסי גינוסר, סגן ראש השב"כ, ניהל את חשבונות הטרור של יאסר ערפאת בשוויץ, תמורת עמלה כספית נדיבה?
|
|
כתוב תגובה ל-
הפוליטיקאים הבעיה
|
|
|
|
|
|
|
איש עצוב |
|
17/10/10 13:02
|
|
|
|
העיתונאים הם כלבי השמירה ואם שותקים כנראה שיש לכך סיבה. וחוץ מזה העיתונות היא כור היתוך ליצירת פוליטיקאים, חלקם מפוקפקים.
|
|
כתוב תגובה ל-
איש עצוב
|
|
|
|
|
|
|
איש עצוב |
|
17/10/10 17:38
|
|
|
|
העיתונאים הם כלבי השמירה ואם שותקים כנראה שיש לכך סיבה. וחוץ מזה העיתונות היא כור היתוך ליצירת פוליטיקאים, חלקם מפוקפקים.
|
|
כתוב תגובה ל-
איש עצוב
|
|
|
|
7 |
|
|
הניה |
|
16/10/10 12:57
|
|
|
|
|
8 |
|
|
שישי |
|
16/10/10 14:00
|
|
|
|
|
9 |
|
|
שלומי -כלכלן |
|
16/10/10 14:29
|
|
|
|
א- לא יתכן שאשכנזי לא ישלם על חוסר האחריות, בניגוד מוחלט למה שהוא לתדמית שהעתונות דאגה להציג לציבור.
ב- מחזור כמעה לאחור, אתם זוכרים את מופז בתפקידו הבטחוני, כאשר בכל העיתונים היו כותרות ענק "לחיזבלה ארסנל 30000 טילים ". מר מופז לא עשה כלום כלום כלום בעניין, ופוליטית הוא מוצג כמר בטחון, לא הייתי נותן לו לנהל מכולת. למזלנו נפלה עלינו מלחמת לבנון האחרונות ששם נחשפו כל הכשלונות ובין השאר אוזלת ידו של מופז.
ראוי לציון דווקא מי שלא מבין בבטחון, עמיר פרץ הוא הוא שהביא לטיפול מהיר והקמת וועדה ולאחריה קבלת החלטה מעדית של ביצוע, ואם היום מדברים על פתרון של 80-90% הרי שיש לזקוף חלק נכבד למר עמיר פרץ. אם הציבור ימשיך לשתוק למנהיגים המחיר שאזרחי ישלמו יהיה כבד.
ג- נלך למקום אחר, למחיר הדירות ומחירי השכירות, הרי נתניהו הוא הוא שצריך לשלם את המחיר, לא יעלה על הדעת שמדינה שיש לה שליטה מלאה על שיווק הקרקעות קרי: המדינה מחזיקה 93% מהקרקעות המדינה בידי המנהל/המדינה, והנה משהוא בממשלה שכח לפתוח את הברז (ברז שיווק קרקעות) וכך במשך השנים נוצר מחסור ענק- שתוצאותיו אנו רואים במחירי שכירות במחירי הדירות, המצב הגיע עד כדי שבבאר שבע מחיר שכירות הגיעה ל 3000 מה שבעבר עלה 1200 ש"ח !! אם על לא מעמידים לדין או לא מוציאים דו"ח מתאים לציבור אז חבל על הזמן.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלומי -כלכלן
|
|
|
|
10 |
|
|
רון47 |
|
16/10/10 14:56
|
|
|
|
בטרם יבשה ההחלטה לסגירת תיק "וירג'יניה" (עוזרת הבית של נילי פריאל "ולא" של אהוד ברק), ע"י היועץ המשפטי לממשלה, וכבר משרד המשפטים עומד בצומת דרכים, לאור המיתווה שבועז הרפז (על פי הכתבה כמובן) הניח לפניהם.
מסקנה, החוכמה לא נמצאת רק אצל גורמי אכיפת החוק, והנה עוד נחקר שעושה בית ספר לפרקליטות.
|
|
כתוב תגובה ל-
רון47
|
|
|
|
11 |
|
|
קול המציאות |
|
16/10/10 16:07
|
|
|
|
לאדם מפוקפק כמו הרפז לצאת ולהיכנס ללשכתו? הוא לא אחראי לדליפת סודות מדינה? ויש כנראה גם אחראים אחרים שימשיכו לשרת.
|
|
כתוב תגובה ל-
קול המציאות
|
|
|
|
12 |
|
|
THIS PEOPLE CONTR |
|
16/10/10 16:46
|
|
|
|
|
13 |
|
|
ציפור שיר |
|
16/10/10 16:50
|
|
|
|
את מר הרפז סודות מדינה לא מענינים מפני שהאיש לא הולך למכור אותם לאף אחד. הידע שלו (וזה עוצמתי הרבה יותר)הוא איזה יד רוחצת איזו יד וכמה ירוקים וטובות הנאה שינו כיוון במרחץ הזה. האיש אינו פראייר וכניראה שיש בידיו הוכחות שיכולות לגרום לרעידת אדמה שתנפנף פוליטיקאים למקום ששם עליהם לשבת(כלאמר בבית האסורים). זהו הפחד הגדול של העילית המושחתת ואני קורא לאיש לפתוח את הפה לצורך ניקוי האורוות .מגיע לעם הזה יותר מהדרעק שמנהל את חיינו וממלא את כיסיו.
יתר הסיפורים על "סודות בטחוניים" כביכול הם נפיחה של מי שחושש שהוא ידבר.
|
|
כתוב תגובה ל-
ציפור שיר
|
|
|
|
14 |
|
|
עין צופיה |
|
16/10/10 17:23
|
|
|
|
מושחת חסר עכבות, כי אז המערכת פוחדת במקום שתמלא את תפקידה.
נפלא.. נפלא...
האמת ששאלה די גדולה מה עושה טיפוס כזה בלשכת הרמטכל, מילא בביתו, אבל בלשכה? לאפשר לו להיות בקשר עם הבכירים במדים, יותר מתמוה!
והגולש שפאר את פרץ בביטחון - כדאי לדעת על מה מדברים, ונראה שאתה יודע כמו שפרץ ידע בביטחון.
לגזור קופונים, זה הוא ידע ויודע, זה נכון!
|
|
כתוב תגובה ל-
עין צופיה
|
|
|
|
15 |
|
|
סתם אחד |
|
16/10/10 19:27
|
|
|
|
לא אתפלא אם האדון יחוסל בקרוב מאד.
תוחלת חייו קצרה ביותר
|
|
כתוב תגובה ל-
סתם אחד
|
|
|
|
16 |
|
|
חשדנית |
|
16/10/10 20:00
|
|
|
|
פורסם בחדשות ערוץ 10 - לפני כחודש פנה הרמטכ"ל אשכנזי ליוה"מ ויינשטיין במכתב רשמי ובו בבקשה להמשיך את החקירה בעניין מסמך גלנט, לעומק. הטענה היא שאמנם המשטרה בדקה ומצאה כי הרפז זייף את המסמך (ועכשיו מסתבר שגם זה לא נכון), אך זה לא סוף פסוק. יש לבדוק מי הזין את הרפז, היות ותוכן המסמך היה אמת וכל מה שכתוב בו אכן התבצע במציאות בפועל.
לדעתי, אשכנזי מכוון כנראה שברק ושות' ארגנו את כל העסק. שלחו אליו את הרפז עם המסמך במטרה שיבין את הרמז ויתפטר. אשכנזי התעלם ושם במגירה במשך 4 חודשים. אחרי שהתפרסמו הדברים, ניסו לעשות הפוך על הפוך ולהאשים את אשכנזי ולשכתו, בעזרת התקשורת.
אם זה אמנם נכון, נראה שדווקא ברק הוא זה שניסה לעשות פוטש לאשכנזי. כמובן ללא הצלחה. כמו תמיד, ברק יודע לתכנן, אבל הביצוע תמיד מתפקשש לו...חחחח
|
|
כתוב תגובה ל-
חשדנית
|
|
|
|
17 |
|
|
אל היועץ המשפטי |
|
16/10/10 22:13
|
|
|
|
ליועץ המשפטי
הפעם בניגוד לדעתי לרשימות אחרות - קודמות אין הדלפה של חמרי - רשימות החקירות.
כן ישנה, מן הסתם לדעתי, שיחת הבהרה של מי
במערכות האכיפה לעתונאי - העורך יואב יצחק.
נא בדוק האם זה נעשה ברשות ובהיתר
שאם לא כן יש לסכור הפרצים.
|
|
כתוב תגובה ל-
אל היועץ המשפטי
|
|
|
|
18 |
|
|
האשמים המפיצים |
|
16/10/10 22:19
|
|
|
|
מותר לבעז הרפז או לכל אחד לכתב על הניר כל מה שירצה. למשל לכתב כי אהוד ברק זכה בפרס נובל לרפואה או כי צפורה לבני יודעת אנגלית. האשמה היא על מי שהפיץ את הניר הזה כאלו הוא 'מסמך' אמתי, ותקף את הרמטכ''ל על זאת. מי שהוציא לשון הרע על גבי אשכנזי הוא אמנון אברמוביץ והעורכים והמפיקים שלו בערוץ 2. מדוע קוראים לניר הזה 'מסמך' - האם אפשר להסתמך על מה שכתוב בו?
|
|
כתוב תגובה ל-
האשמים המפיצים
|
|
|
|
19 |
|
|
מוציקו |
|
17/10/10 08:45
|
|
|
|
אם את וענונו השתיקו משך עשרות שנים גם את הרפז ניתן להשתיק.
|
|
כתוב תגובה ל-
מוציקו
|
|
|
|
20 |
|
|
מרק_טווין |
|
17/10/10 09:39
|
|
|
|
מסתבר שמסלול זה הוא טכניקה חדשה לחסינות של עבריינים
|
|
כתוב תגובה ל-
מרק_טווין
|
|
|
|
21 |
|
|
משה ג. |
|
17/10/10 15:53
|
|
|
|
מתברר שמערכת המשפט רק עוזרת לפושעים.
כמה שאתה יותר פושע בכיר, אתה גם יותר חסין.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה ג.
|
|
|
|
22 |
|
|
ביבר |
|
13/11/10 17:42
|
|
|
|
שבוע טוב.
חובה על רשויות החוק לחקור בכל האמצעים החוקיים את הנושא
ולחשוף את האמת ונקות את המוגלה מן הפצע הזה אשר לא ייסגר
עד אשר ינוקה מכל המוגלה שבתוכו.
הדבר מחוייב המציאות במדינה מתוקנת ויש לחשוף את העובדות
גם אם יהיחו כואבות ביותר על מנת להגיע לחקר האמת, מבלי
להתחשב במעמד או בדרגה של זה או אחר.
בנפשנו הדבר עכשיו ולדורות הבאים.
אנא מכם עשו מעשה לטובת המדינה ולנקיונה.
|
|
כתוב תגובה ל-
ביבר
|
|
|
|
23 |
|
|
זאב 1234 |
|
13/02/11 22:54
|
|
|
|
מדינה מפגרת , איך כל מכסי התחת והלקקנים בצבא איפשרו לאדם הזה להשתולל ועוד להגן עליו. יש להכניסו לאף שבו ייעלם ל20 שנה עד אז כבר הוא לא יהיה נזק אולי גם לא תהיה מדינה
|
|
כתוב תגובה ל-
זאב 1234
|
|
|
|