s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מדוע מוצנע יום-ההולדת לשלום עם ירדן?
מאת: נפתלי רז  |  25/10/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אולי עדיין לא הגיעה השמועה
  פלא יועץ   25/10/10 16:31
לאוזניך,אך יש לנו לוח שנה עברי,שלפיו יש לציין כל תאריך משמעותי בחיינו.אך משום שאתה וחבריך לא בדיוק רוצים להיות יהודים,והשבת והחג אינם נחשבים בעיניכם,וכל מבוקשכם הוא אך להידמות לאומות העולם וללכת בדרכיהן הנלוזות,אז גם ראוי לך תאריך האומות,ממנו מתבהר לנו כי הינך בן מזל עקרב,וזה מסביר דברים רבים לגבי תפיסת עולמך המעוותת,מתוך רצון לעקוץ את כולם בנקמנות קטנונית,ללא סליחה וללא חמלת אמת. ובעיקר בענין שייקוב הדין את ההר,העיקר שאני אנצח בכל מחיר,ולא חשוב באילו אמצעים אשתמש לצורך השגת המטרה,כי הכל כשר לשם כך בעיניך,כולל הרס עצמי והרס המדינה בה הינך חי,והכל מתוך עשיית עיניים מתחסדות בחנופה מתרפסת כלפי בני ישמעאל,תתחיל להתפקח,ושיהיה לך במזל טוב.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
2
כמובן שביבי אשם
  מיכאל ב   25/10/10 17:19
ואל תשכח את המתנה בדמות מליוני קוב מים שישראל נותנת לירדן מתוך המעט שיש לנו.
מענין תמיד אנחנו בצד הנותן.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
חמישים מיליון מטר מעוקבים מים
  התאבדות של ישראל   26/10/10 00:38
כתוב תגובה ל- התאבדות של ישראל
3
תשובה לרז: מדוע הוא מוצנע
  משה, עורך-דין   25/10/10 21:11
"יום ההולדת" למה שמכונה "הסכם השלום", ואינו אלא הסכם שביתת נשק בין ישראל ובין ירדן, אינו מוזכר מטעמים ברורים. הערבים אזרחי ירדן, שאינם עם נפרד - בדיוק כפי שה"פלסטינים", הסורים, העיראקים, הלבנונים ושאר תושבי המזרח התיכון אינם עמים נפרדים אלא כולם ערבים חוץ מהיהודים שביניהם - מקבלים את הג'אנאנה כל אימת שמזכירים להם את ההסכם. הם שונאים אותנו, בדיוק כמו שהמצרים ובדיוק כמו ששאר הערבים שונאים. אותו הסכם אינו מעיד על השלמה איתנו ועל כינון יחסי שלום, כמו שנעשה לדוגמה באירופה לאחר מלחמת העולם השניה, אלא על החשבון הקר של ממשלת ירדן, שהצביע על כדאיות לחתום עליו.

אריאל שרון בשחצנותו ובטפשותו (הוא היה רחוק מטפשות, אך לפעמים גילה שכבות של אוילות כמו ב"התנתקותץ") הסכים להעניק לירדן, חינם, 50 מיליון מ"ק מים מתוקים בשנה, מהמאגר המדולדל של ישראל.

העם בירדן, כמו בשאר מדינות ערב, שונא אותנו, וגילויי האהבה של נפתלי רז נתקלים בבוז תהומי, כראוי לכל המתרפס בפני אויביו ושונאיו, אך רז אינו מבחין בכך כמו שהישראלי הממוצע אינו מבין ואינו חש את גילויי האנטישמיות התכופים כלפיו בארצות אחרות. הוא טועה לחשוב, כי חיוכים מתוקים ומסחריים מעידים על אהבה כלפיו.

הירדנים יפירו את ההסכם, וכמוהם המצרים ושאר הערבים, לרבות ה"פלסטינים" אם יחתם עימם חלילה הסכם דומה, ברגע שבו יגיעו למסקנה כי קלוש הסיכוי לקבל משהו נוסף מישראל בכוח מתק השפתיים. או-אז יחדל נפתלי רז מלראות גילויי אהבה כלפיו, ואני מקווה בשבילו כי רק יושלך מירדן בבעיטה באחוריו, ללא סכין בין צלעותיו.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
כל מלה חקוקה בסלע
  נביל   26/10/10 03:20
השמאלנים המסכנים, שטופי המוח, עדיין מאמינים שיום יבוא והמוסלמים יקבלו את היהודים כאן. תיאוריה מעוותת זו היא נחלת השמאל היהודי שמנהיגיו מכרו את נשמתם לאויבים. מי מממן את ארגוני השמאל בישראל? נכון, השמאל העולמי. ומי מממן את השמאל העולמי? האיסלם. כדאי שתפנימו: האיסלם חותר להשתלט על כל אומות העולם ובאמצעות חרבו רווית הדם לאסלם את כולם. נכון שפה ושם צץ מוסלמי יוצא דופן כמו המקורב לשייך ג'עברי בחברון, או הסטודנט המצרי וכיוצ"ב. מספרם של שפויים אלה מועט ביותר ואין להם שום השפעה על הרוב המוחלט החפץ בהשמדת מדינת ישראל. יש להתעורר ולהתחיל ב"נקוי האורוות" כלומר בחיסולה של תופעת השמאל היהודי בארץ ובעולם ובכל האמצעים האפשריים כולל חיסולים ממוקדים. רק מדינה יהודית ללא שמאל יהודי יכולה לשרוד את השינאה התהומית שמרבית בני האדם רוחשים לה. עצמה גורמת להרתעה, רפיסות גורמת להשמדה.
כתוב תגובה ל- נביל
4
בעיניך הישראלים אשמים בכל
  שי אלידע   26/10/10 00:39
אינך מבין שעבדאללה אינו מעוניין בהבלטת השלום ומידי פעם הוא משדר "ביקורת" כלפי ישראל, שהיא מס-שפתיים לאלה הממתינים לשעת כושר לסלקו !!!
אם את יודע מה שאזרח פרטי יודע אז טענתך כלפי נתניהו היא עוינות נפוצה בין שונאי-ציון !! אם אינך יודע את המציאות זה מאכזב שאתה מתהדר באיצטלה של מומחה ??
"רדיפת השלום" של צ'מברליין מנעה את האפשרות לעצור את היטלר בטרם נכנס מצעד חגיגי לצ'כוסלובקיה, ששדרגה את צבאו לקראת מלחמת העולם השניה.
אין זו חכמה שלאחר מעשה, היא מדינאי ומצביא (מיג'ור) שחזה את הדברים ובספרו הראשון "חשרת הסופה" מביא את כל הראיות שעד 1938 ניתן היה לבלום את הצבא הגרמני, אך צ'מברליין טס מצויד במטריה למינכן (קנוסה) והביא עימו "שלום לדורות" ???
כתוב תגובה ל- שי אלידע
5
תגובות לתגובות
  נפתלי רז   26/10/10 05:05
ל-1: אתה מציין בתאריך העברי גם את כ"ט בנובמבר?... ותודה על הברכות.
ל-2+2א': ירדן מיובשת, עד שהממשלה נאלצת לעצור את המים בעמאן יום בשבוע, ובבתי המלון בוטלו האמבטיות! שכנים החיים בשלום - עוזרים.
ל-3: עו"ד חזקה שהוא יודע שזה הסכם שלום - לא "שביתת נשק" ולא נעליים, וששרון העניק לירדן מים אחרי נסיון ההתנקשות במשעל כמחיר לשחרור מתנקשי המוסד.
ל-3א': ערב העצרת לזכר רבין - אכן בחרת מועד מתאים להסית לחיסול השמאל.
ל-4: כמורה להיסטוריה: צ'מברליין נתבקש ע"י חיל האוויר הבריטי "לקנות זמן" עד שהאוויריה תיערך למלחמה.
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
לקומראד רז
  זקן לא סנילי   26/10/10 09:51


מה אתה מנסה למכור הפעם ?

הסכם ה"שלום" עם ירדן נחתם ב25.07.94 וכלל את המים (סעיף

6-1 בהסכם).

ניסיון ההתנקשות בחלאה המוסלמונאצית היה בתאריך 25 לספט'

1997. ב"תמורה" ישראל שחררה את רב המרצחים השייך יאסין.

חדל קשקשת בבקשה.

הדרכתי עשרות קבוצות בירדן. לעתים קרובות נתקלתי בעוינות.

כאשר "הזכרתי" פעם לערבי זקן שיש כבר שלום, הוא הביט בי

משתאה וענה: "רבין לחץ יד לחוסיין. למה בדיוק זה מחייב

אותי ?
כתוב תגובה ל- זקן לא סנילי
אני מציין בתאריך העברי את י"ז
  פלא יועץ   26/10/10 19:06
בכסלו תש"ח. יום הכרת האומות בזכותנו על א"י. הרעיון עוויים של ההכלאה המוזרה של כ"ט בנובמבר,מראה את פיצול האישיות הקשה של התנועה הציונית לאורך כל דרכה,וכל זאת בא לה "כי עזבו בריתך בני ישראל".ולא מהמשענת הרצוצה של האומות אשר אנו מבקשים להישען עליהן תבוא ישועתנו.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
6
כי לשקר אין רגליים,אמת מארץ תצ
  קורןנאוה טבריה   26/10/10 05:13
תצמח וצדק משמיים נשקף!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
7
מדוע השמאל לא חוגג את ה-שלום
  עם מצרים? האם זה   26/10/10 09:57
כיוון שמנחם בגין (ליכוד) עשה זאת? האם גם בזה ביבי נתניהו אשם?

דרך אגב, מדברים על שנת בצורת, בגלל ביבי, על תאונות דרכים בגלל ביבי... הפסקות חשמל בגלל ביבי.. מדוזות בים בגלל ביבי... כשלון אלקטוראלי של השמאל גם בגלל ביבי?

הטיעונים שלך כל כך שקופים, חוזרים על עצמם פעם אחר פעם, ומוכיחים שמי לא למד מטעות הופך אותה לשגיאה.. דבריך כאן מראים באופן מובהק על חוסר יכולת עצמית ללמוד משגיאות וגם מצביעה על חוסר יכולת להבין את המצב את המציאות. אשר על כן, אי אפשר לקחת את דבריך ברצינות. מצטער.

ועוד דבר, לפי כל האינדקטורים, שלטון של השמאל, חזרה להנהגה, אפילו לא מזוהה באופק, בין היתר בגלל רשימות כשלך, תקליט שחוק של שידור חוזר. תמשיך כך!!!
כתוב תגובה ל- עם מצרים? האם זה
8
עוד תגובות לעוד תגובות
  נפתלי רז   26/10/10 13:05
ל-5א': ברישא טעית פעמיים - ההסכם נחתם ב-26.10.94. היו בו אכן סעיפי מים, אך את 50 מיליון קוב המים הוסיף שרון (כשליחו של נתניהו) לשחרור אנשי המוסד. ובסיפא - תמיד אפשר למצוא מתנגדים בודדים שלום, גם אצלנו...
ל-6: ...וארס יש לא רק לנחש...
ל-7: טיעוני חוזרים - ותקפים. ההוכחה - ראשי הימין אימצו את דעותי... גם את השלום עם מצרים השמאל ואני חוגגים בשמחה, ומברכים את בגין ואת סדאת על השגתו.
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
לקומראד רז
  זקן לא סנילי   26/10/10 13:44

מתוך ההסכם עם ירדן:

"ירדן תקבל מישראל באופן ישיר ובאופן עקיף כבר בשלב א'

כ-50 מיליון קוב מים בשנה מצפון הארץ".

יופי לך ולחבריך שאתם "חוגגים את השלום".

הקוראן, פרשת השולחן, פסוק פ"ו:

"אכן תמצא כי העזים בכל האדם בשנאתם למאמינים הם היהודים".

מתחשק לך לשמוע מה כתוב בקוראן על "אנשי השמאל" ?

באמת ? רק תבקש.
כתוב תגובה ל- זקן לא סנילי
9
תשובה לנפתלי רז
  משה, עורך-דין   29/10/10 06:43
בתשובתך לדברי, צירפת שקר לאיוולת. אתחיל מהסוף:

אתה מסלף את העובדות, אולי משכחה ואולי מחמת זדון, בטענתך כי שרון העניק 50 מיליון מ"ק מים לשנה לירדן, כתגמול על פרשת משעל. לא נכון!. הענקת המים לירדן נעשתה בד-בבד עם חתימת ההסכם, ללא כל קשר לפרשת משעל והרבה לפניה. בפרשת משעל, התגמול שניתן לירדנים היה שחרור השייח אחמד יאסין, לצד מסירתו של החומר המנטרל את זריקת הרעל שנעשתה במשעל (וחבל מאוד שלא הושלמה פעולתה).

תחילת תשובתך מתאימה לצערי למי שמתיימר להיות מורה בישראל: תשובה לא-עניינית, עילגת ומטופשת. לטענותי הענייניות על כך שההסכם הוא בפועל רק הסכם שביתת-נשק, שיופר ברגע המתאים, שכן את שנאת הירדנים (ושאר הערבים) אלינו רואים מדי יום והיא ברורה - ענית במילותיו של ילד בן 8 שאינו מסוגל להשיב לעניין: "לא שביתת נשק ולא נעליים". הו, איזו עברית עשירה, איזה עומק מחשבה ועמקות הביטוי. "לא שביתת נשק ולא נעליים". היית צריך להיות על הר סיני כשנכתבו עשרת הדברות, ואולי היית תורם שם מעושר לשונך. ואולם, אפילו קוף בבון היה מבין, שטענתי היא כי ההסכם אומנם נחזה כהסכם שלום אך אינו כזה. לטענה זו אינך מסוגל להשיב עניינית, ואני משוכנע כי אתה יודע היטב, בסתר לבך, שהיא נכונה.

אני מרחם על ילדי הקיבוצים, ה"מתחנכים" על-ידך. אין תימה בכך שהם יוצאים בבגרותם ובפיהם מנטרות עבשות על פאשיזם, שלום, שנאת יהודים שאינם חושבים כמוהם (ככל שזו מחשבה) ושאר ירקות שמאלניים רקובים.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il