s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אסור משפטית, אבל לא בהכרח פלילי
מאת: פרופ' אריאל בנדור  |  01/11/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אני אזרח ישראל מיום הקמתה
  נחש בן כמה אני?   2/11/10 01:51
מיום הקמת המדינה לא זכור לי מינוי אחד חשוב שלא היה פוליטי. בן גוריון הקים אפילו משרד מיוחד (אז משרד המשטרה) כדי לתת מינוי של שר ספרדי (אז בכור שטרית). זכור לי שכל שופטי ביהמ"ש העליון מאז קום המדינה מונו לפי מפתח פוליטי. זכור לי שהיה מינוי לשופט דתי בשם קיסטר. מינויים חשובים במנגנון הממשלתי הותנו אז בפינקס הסתדרות (הפינקס האדום). עבדתי שנים בתפקידים זוטרים במנגנון הממשלתי. מהר מאד גיליתי שכל המיכרזים תפורים, בתיאום בין ההסתדרות לועד העובדים. לא היה בד"כ קשר בין הכישורים שנדרשו במיכרז לבין המועמד שזכה בו. בד"כ קובעים בארץ קשרים פוליטיים, לא כישורים. אני בטוח שאני לא מחדש כאן כלום לאף אחד מהקוראים. לאור המציאות הזאת, לא ברור לי מה רוצים מצחי הנגבי. הוא הפעיל את שיטות מפא"י בזמן שהיה שר בממשלת הליכוד. אז מה, לדעת השמאל זה כשאחרים לומדים את השיטות המסורתיות שלו? הרי השמאל יכול רק מינויים פוליטיים. רק לפני חודשיים ראינו איך העביר אהוד ברק החלטה במרכז מפלגת העבודה למנות את שלום שמחון ליו"ר הקרן הקיימת. אם זה לא מינוי פוליטי אז מה זה? ומדוע לא הועמד אהוד ברק לדין כמו צחי הנגבי? בשמאל זה מותר, בימין זה אסור?
כתוב תגובה ל- נחש בן כמה אני?
חנן וייס-בישראל כמו בהרבה
  מדינות באירופה   2/11/10 09:29
ובכלל , למעט ארה"ב ואנגליה,

רוב החברות הינן חברות משפחתיות, בשאר החברות שהן מוסדיות:

בבעלות הממשלה, הרשויות, הבנקים (שהמדינה בעלת ענין גדול בהן וגם מחויבות ברישיון, קרי פיקוח צמוד של הרגולטור),

מה שאומר : קשרים (קשרי משפחה, קשרים פוליטיים)

כדוגמת הרמטכ"ל אשכנזי שהיה מנכ"ל משהב"ט (מנכ"ל משרד ממשלתי, הנו בהגדרה - משרת אמון), אחרי שפרש מצה"ל כסגן רמטכ"ל ולאחר שהוכיח נאמנות למפלגת העבודה מונה לרמטכ"ל של המפלגה.


אין נפקא מינה, בין חברה ציבורית, ממשלתית, תפקידים בכירים
וכיוצ"ב בתובנה שהינן פוליטיות פאר אקסלנס.
כתוב תגובה ל- מדינות באירופה
מסכים בהחלט, השמאל מחזיק
  בשלטון ובחוק   2/11/10 09:39
הימין טרם הגיעה לשלטון,

השמאל מחזיק בכוחות השולטים:
הסתדרות
נשיאות
ועדים
ח"ח
הועדים הגדולים
נשיאת העליון
רמטכ"ל
מפכ"ל
הקיבוצים (הקיבוצים היו אנטי בורסה אבל לאחר שגילו את נפלאותיה, במיוחד שלא צריך להחזיר אג"חים ((הלוואות)), שניתן למחזרם לעולמים, הן הפכו לחסידיה).



ושר הבטחון עם תקציב הגדול מתקציב על הממשלה כולה , כולל ראש הממשלה, עם יכולות למינויים פוליטיים של מאות אלפי אנשים,

אז להגיד שביבי ראש ממשלה ?! על איזה ממשלה בדיוק, ואיזה ממשל/מדינה בדיוק הוא מנהיג כשהכוח עדיין אצל השמאל ?!



בכיר במיל' פעיל (אסור להפקיר את הצבא)
לא קבע בדימוס
 הקיבוצים היו אנטי בורסה אבל לאחר שגילו את
כתוב תגובה ל- בשלטון ובחוק
2
דליה דורנר, בן LAWYER, ו -44
  איש עצוב   2/11/10 07:18
כמו כל אמא יהודיה טובה, ציפתה כנראה דליה דורנר לבן רופא או בן עו"ד, והנה אריאל, הפרופסור אריאל בנדור, כותב המאמר, לא רק עו"ד אלא עוד ועוד עו"ד, פרופסור למשפטים. ומדוע מתפרסמים הדברים היום, כ"ה במרחשוון תשע"א?, איזה סיבה יש לבכיר ובעל שם באקדמיית המשפט, לטחון דווקא בין פסק הדין לבין גזר הדין של הנגבי, את פסק דינו של ההרכב הירושלמי, אשר זיכה את הנגבי מאשמת הפרת אמונים, בכל הקשור למינויים הפוליטיים כרימון שיזם במשרד לאיכות הסביבה?. האם מתקרב יום ההולדת של הנגבי? או האם הוא עומד לצאת לגמלאות?, נולד לו נכד?, לא אז מה מביא את המאמר הזה למקום הזה דווקא בין לבין? חשבתי וחשבתי ולא הצלחתי להעלות כל השערה. ואז עלתה בחכתי האפשרות המאד מאד לא סבירה, אך מנגד מאד מאד מסוכנת, שהדברים רואים אור כעת, בשל ההחלטה הצפויה בימים אלה על ידי בית המשפט בגזר הדין (עונש) בעבירה שכן הורשע בה (עדות שקר בפני יו"ר ועדת הבחירות המרכזית). ולמה זה מסוכן? כי זה עלול להישמע כניסיון להשפיע על השופטים, על ידי אדם אשר מעמדו הרם הוקנה לו מ-2 סיבות עיקרוית (1) עילוי במשפט, (שנים בחיפה וכיום בבר-אילן) ובעיני השופטים, אם העילויים סוברים שצדקנו, על אף הביקורת הקשה, מי אנו שנחשוב אחרת, ובשל כל ההליך, שומה עלינו להקל בעונשו, על עבירה שנגררה בפועל מהאשמת שוא, ולכן את המאסר החליף המאמר, ואת הקלון נהפוך לבלון (2) כבנה של דליה דורנר, סביר מאד להניח שבעיני השופטים (בלי קשר אם יש לכך בסיס או לא) מאמרו של בנדור כאילו נכתב על ידי בית המשפט העליון, ומבחינת השופטים הוא עלול להתפס לא רק רק קו מנחה (אשר לכשעצמו אסור ודוחה), אלא הוראה מגבוה, על ידי מי שאחראי על תפקידם הבא במערכת המשפט (הועדה למינוי שופטים). ומי אמר שהשופטים קוראים NEWS1 ? (אני מניח שהם קוראים כל הבכירים קוראים) - אז שימו לב למטה, המאמר פורסם בבטאון עורכי הדין, אשר סביר מאד שהשופטים מנויים עליו וקוראים בו, ורק מצוטט באתר NEWS1 ואף אם נכתב המאמר לא בימים האחרונים הרי שודאי נכתב בין מועד פסק הדין לבין מועד גזר הדין, על ידי אדם הנתפס כגורם המקושר ברמה האישית משפחתית לבית המשפט העליון, ועל כן חלה עליו חובה מיוחדת לשים את סכר אסואן לפיו, ואם הוא בכל זאת לא מסוגל לנצור לשונו, הוא חייב לציין באותיות ק י ד ו ש ל ב נ ה את ייחוסו המשפחתי ואת הקשר החי הנושם והבועט של אותו קשר לבית המשפט העליון של היום, ובנדור, לצערי לא עשה כן (ויכול עוד לעשות). ודרגת חומרה משמעותית נוספת לאמור לעיל, באשר משפטן ברמתו של בנדור אסור שיתעלם מסעיף חוק מכריע שהא התרופה הבלעתי למחלת המטנויים הפוליטיים, אי האזכרה בהבלטה של סעיף 44 לחוק שירות המדינה (מינויים) (אשר לא הוזכר כלל) סעיף הקובע: "שולם שכר מאוצר המדינה לאדם שנתקבל לשירות המדינה בניגוד להוראות חוק זה או לתקנות, חייב מי שקיבלו לעבודה להחזיר לאוצר המדינה כל סכום ששולם" כלומר הסעיף אינו עוסק בהחזרים על ידי 80 או 100 מקבלי השכר שנהנו מהמינויים - אלא על גביה של כל הסכום על מי שקיבלם לעבודה, לו הנדבי היה מחויב לשלם את הסכומים, הוא היה מזמן מטכרז כפושט רגל, בלי בית, בלי משכורת, בלי אוטו, ודאי שלא ח"כ. ואם באמת סעיף חוק זה היה מקויים - לא היו כאן מינוים פוליטיים, אך כנראה שמערכות המשפט, האכיפה, האקדמיה, והשלטון רוחצים ידיים במשותף, עם הרבה בוץ ורפש, על מנת להחביא את הסעיף מתחת לשטיח, כנראה שכולם כולם כולם נהנים מהמינויים הפוליטיים, ולא מנסים כלל ועיקר להפסיקם, ע ו ב ד ה.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
ה DESERT
  איש עצוב   2/11/10 10:32
העבירה הנותרת של הנגבי, בגינה הורשע, ואשר בגינה ייגזר דינו בימים הקרובים, היא עדות שקר בפני יו"ר ועדת הבחירות המרכזית (באותה עת השופט העליון בדימוס מישאל חשין). דליה דורנר כיהנה יחד חשין שנים רבות באותו בית משפט, המתואר באופן לא לגמרי מחמיא בספרה של נעמי לויצקי "העליונים" אני מאמין שלא אחטא לאמת אם אומר שחשין ודורנר שייכים לאותה קהילת שופטים עליונים, שנויים במחלוקת, אשר יש רבים הסוברים כי באמצעות כלי החוקה המאד מאד "פתוחים" שנוזמו על ידי אנשים הדומים להם בתורת העולם, הכניסו דעות אישיות, ושנויות מאד במחלוקת אל תשתית הפסיקות המחייבות בישראל. (פסיקות אשר הכנסת מאד מתאמצת כעת לתקן לאחר שנגרמו נזקים עצומים בשל הפסיקות הנ"ל) ומאחר שכל אחד ובכלל זאת השופטים של השלום בירושליים, יכולים לסבור, ובצדק, שהפרופסור בנדור, בהיותו בן בית, לא יתייחס לפרשה כזו, שהשופט חשין ומעמד בית המשפט העליון הם הנפגעים בה, ללא ברכת ה"נפגעים", הרי שהם (השופטים) יכולים להקיש, או לפחות לחשוש, שהמוסד שנפגע והאדם שנפגע סולחים לעובר העבירה, והיום - בניגוד לעבר, יש משמעות לדעתו של הנפגע בשלב גזירת העונש. ואיזה סיבה שבעולם יש לשופטים עליונים ולבית המשפט העליון לסלוח על עבירה שהורשע בה אדם ושהם היו הנפגעים שבמוקדה (ככל שאכן סלחו) - את זה צריך לשאול אותם, לדעתי יש קשר מובהק למערכת יחסים של הנגבי עם דור השופטים הנ"ל כאשר כיהן כשר משפטים, ולהפתעתם שר (סר) למרותם, חזרתו בתשובה של הנגבי לחיק השמאל, והעובדה שרכש מכונת כביסה חדשה דו תכליתית ללשונו, המחוברת למרכז המוח, ושומרת עליו כך שיתבטא כמו יורם אמיתי, וכך שילקק בדיוק במקומות הנכונים, לתכלית ראויה, ובאופן שאינו עולה על הנדרש, וניתן להאמין , לפחות השופטים בשלום רשאים להאמין והציבור רחב רשאי להאמין שכל אלה מצאו נתיב מאד מאד מר ומייאש, ל DESERT שאני מגיש לכם בעקבות דבריו לעיל של הפרופסור אריאל בנדור (דורנר)
כתוב תגובה ל- איש עצוב
3
אם כל הכבוד לפרופסור המלומד
  יוסי ק   2/11/10 08:16
הרי יש כאן זריית חול בעיינים מר צחי הנגבי צריך לבוא על עונשו לא בגלל המנויים הפוליטיים כי שם בת המשפט זיכה אותו כי אם על עדות שקר , ועדות שקר היא עניין פלילי ועל כך הוא צריך לשלם , אי אפשר שנבחר ציבור ישקר במצח נחושה ולא יואמר אמת כי אין דבר הפוגע באימון הציבור יותר מדבר שקר של הנבחר, אם כך במי הציבור אמור להאמין???
כתוב תגובה ל- יוסי ק
חנן וייס-להזכירך, רבין שיקר
  כראש ממשלה   2/11/10 09:04
נניח שנלך לקולא בעבירות של גניבת מ"ה והמדינה והתותח הקדוש ועוד ועוד,

אבל התפטרותו שיקר כי הכסף היה שייך לאשתו, שלא עבדה.

הכסף להזכירך היה בחשבון משותף.

גם לא גם לה לא היה אישור עבודה בארה"ב, מה שהיה גורם למחיקת זכאותו לויזה אמריקנית.



שופט בכיר בדין משמעתי, במיל פעיל
לא קבע בדימוס
יו"ר דירקטוריון (בקרוב מוסמך)
מומחה לעבירות שחיתות
EMBA בר אילן 2011


לוט סעיף 3 , מפי שופטת העליון בדימוס דליה דורנר
 לוט סעיף 3 , מפי שופטת העליון בדימוס דליה דורנר
כתוב תגובה ל- כראש ממשלה
4
אם כל הכבוד לפרופסור המלומד
  יוסי ק   2/11/10 08:26
הרי יש כאן זריית חול בעיינים מר צחי הנגבי צריך לבוא על עונשו לא בגלל המנויים הפוליטיים כי שם בת המשפט זיכה אותו כי אם על עדות שקר , ועדות שקר היא עניין פלילי ועל כך הוא צריך לשלם , אי אפשר שנבחר ציבור ישקר במצח נחושה ולא יואמר אמת כי אין דבר הפוגע באימון הציבור יותר מדבר שקר של הנבחר, אם כך במי הציבור אמור להאמין???
כתוב תגובה ל- יוסי ק
5
הכל ברור כשמש
  נצר יעקב   2/11/10 11:13
הכותב אינו פרופסור אמריטוס או חבריתוס בשום אוניברסיטה; גם לא חבר סגל בשום מכללה אקדמית או פסאודו-אקדמית; אינו מקורב בשום דרך לשום רודף כבוד ו/או בעל-שררה באחד ממוסדות המדינה החיוניים ו/או המיותרים; אינו שופט ולא בן שופט, ולמרות שיש לו היכרות ארוכת שנים עם לפני ואחורי הקלעים של מערכת המשפט וקרא מידֵי פעם, בתוקף תפקידו אלפי הכרעות-דין שנהרו ונולדו ברוב סוגי הערכאות, ולמרות שיש לו מושג סמיך למדַי על טיבם של אותן הכרעות ועל טיבם של מכריעיהן - הוא חי חיים שבכול רפובליקת-בננות נחשבים שיגרתיים למדַי.. במיוחד אחרי שסיים את פרויקט כתיבת שאלות התאוריה של משרד התחבורה ברפובליקט הבננות והגיע למסקנה עגומה כי "המדינה רקובה" ו"הארץ" טובה, אֶרֶץ זָבַת חָלָב, וּדְבָשׁ.

כשאומרים "מדינה" לא מתכוונים לכרמי גפן וזית, לפרדסי-הדר, לשדות חיטה ושעורה, לנירים ולכרי מרעה; גם לא לימות ולאגמים, לנחלי איתן ונחלי אכזב, לבתות, לפרחי-בר, לגריגות, לחורשות וליערות, להרים ולעמקים. לא. כלל וכלל לא.
כשאומרים "מדינה" מתכוונים לערב-רב של פקידי רשויות כלליות ומקומיות, בכירים יותר ובכירים פחות; מתכוונים לשרים, לסגני שרים, לחברי-כנסת/זונות פוליטיות, לעוזרים/ות פרלמנטריים, למנכ"לי משרדי ממשלה, וסמנכ"ליהם, לכול מיני מוסדות מדינה ומוסדות ציבור שקמו מכוח כול מיני חוקים, רובם שונים ומשונים או דומים ומשונים; חוקים שנחקקו על-ידי כול מיני פוליטיקאים רודפי כבוד ושררה ששכר נאה בצידם, שהפכו למחוקקים מכוח חוקי בחירות שחוקקו קודמיהם רודפי הכבוד והשררה ששכר נאה בצידם; כשאומרים "מדינה" מתכוונים ליחסים נפקניים בין הון לשלטון: לגנרלים שמלתחילה נשאו עיניהם וישבניהם לכס ראש הממשלה או לפחות לתפקיד שר בכיר;
כשאומרים "מדינה" מתכוונים למשטר ולמוסדות השלטון;
מתאים לפרחחים פוליטים להיות "סמל השלטון" של מדינה שמוסדות השלטון בה רקובים מן היסוד.
ונשאלת השאלה באיזה שלב נחליט לעלות לירושלים ?

יום טוב מקודמו
ונהיגה בטוחה
י. נצר
מומחה לשחזור תאונות דרכים
09-8988006 050-6420843

כתוב תגובה ל- נצר יעקב
6
מורחי דין,
  איש עצוב   2/11/10 12:18
פניתי אל העיתון של עורכי הדין, לשמחתי איני עורך דין, כך שאיני מחוייב בכבוד המקצוע, ולכן אין לי אל להסיק שמדובר במורחי דין אפילו לא באורחי דין. ודאי שלא בעורכי דין. 4 משפטנים, כאיש אחד, כל אחד עם שקית טענותיו, מגבה בפועל את החלטת השופטים בשלום בירושלים לזכות את הנגבי -תוך שהוא מסמן בפועל לשלב הבא (גזר הדין), כי לולא היה מסמן, מה אצה לו הדרך להתייחס טרם גזר הדין. העמודים הנכבדים ביותר - 10 עד 29 מתוך כ 150 משמשים בשירותו של הנגבי, כאשר במוקד מובעת גם דעה אשר ניתן לסבור ברמה גבוהה של צדק שבאה ממסדרונות בית המשפט העליון (אריאל בנדור). והכל הכל ערב מתן גזר הדין, ושלא יינסו לספר לנו שאין כאן ניסיון להשפיע. אפשר היה לחכות לגליון הבא, הגליון שלאחר מתן גזר הדין. (1) הפרופסור דפנה ברק ארז - מכוונת לאי נפקותו של הדין הפלילי בעניין מינויי מקורבים - אם לא בצדק אזי כרע הכרחי, ומציעה לתת משקל לאטרנטיבות, בדרגים הזוטרים מכרזים, ובבכירים משמעת. (2)ישגב נקדימון מאדיר את הפסיקה ועקרון ההגנה מן הצדק, וזאת על אף שכולם עושים פיפי במים והנגבי עשה זאת בגדול ומהמקפצה, וזה מה שאמור היה להקפיץ את בית המשפט - ההשתנה של הנגבי מהמקפצה ולא מינוי וחצי של יוסי שריד או של אחר, אל מול העשרות של הנגבי (כולל ניסיון הטיוח- אשר הופך את ההמינויים עצמם לכאלה עם יסוד נפשי, כי מי שלא יודע שטעה לא מטייח). ולכך לא ראיתי התייחסות נרחבת(על אף שלא קראתי לעומק) (3) על אריאל בנדור (דורנר) ובית המשפט העליון דיברנו כבר ו (4) קנת מן מבקש שלא להטיל על בתי המשפט את נטל ההחלטה על קלון, הוא טוען במידה רבה של צדק שהקלון הוא תוצאה של שיפוט חברתי ולא שיפוט פלילי - מה שלא ראיתי אצל כולם זה התייחסות לסעיף 44 לחוק שירות המדינה (מינויים) המורה לחייב את הממנה במינוי פוליטי את הממנה. פתרון קל ופשוט המעוגן בחוק, שאינו מיושם כי אף אחד לא רוצה ליישמו, ולו הפרופסורים הנכבדים היו רוצים, הם ודאי היו מזכירים אותו. בכל המקומות גם אם יש התייחסות לשרות הציבורי, ולענייני משמעת שם, ההתייחסות במאמרים היא לכמיהה לעיגון הנושא ולאכיפתו - מדברים על הוראות היועץ המשפטי לממשלה - ועל תקנון השרות - אבל מי צריך את כל אלה כאשר יש חוק, ברור, מובהק, אשר כולם כולל "תותחים" של התחום קוברים עמוק עמוק באדמה. והם לא מזכירים אותו בכלל והוא מוכן, על מגש של כסף רק אף אחד לא עושה כלום, כי העתונות נהנית מהמינויים האלה, האקדמיה נהנית מהמינויים האלה, עורכי הדין נהנים מהמינויים האלה, הפוליטיקאים נהנים מהם, החברים שלהם, והחברים של החברים שלהם, וכל הועדות שמשחיתות זמן וכסף ונהנים מהם פרקליטים ושופטים ועורכי דין, רק האזח הפשוט נדפק מהם, והחוק? שמוק!!!! וכך הולכת מדינתנו מדחי אל דחי, השוטרים ישנים, המשפט מוסט לצדדים, והאקדמיה משרתת את השילטון וניזונה ממנו. העיתונאים מלקקים וגובים, מלקקים וגובים כמה חבל וכמה מייאש. לא בטוח שדאי להתאמץ מול הערבים, אולי כדאי לוותר להם וגמררנו, קוראים לזה המתת חסד. אולי לשם מכוון השמאל המייאש כל השנים.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
7
התפלפלות משפטית בזוייה
  אחד העם   2/11/10 20:26
צחי הנגבי היה שר לאיכות הסביבה כדי לדאוג לאינטרסים של אזרחי ישראל.
צחי הנגבי יצר מינויי מקורבים בסיטונות, 80 איש במשרד ממשלתי כה קטן. לא לשם כך מונה לתפקיד שר.

זוהי הפרת אמונים במלוא מובן המילה. כל הבלה-בלה המשפטי לא משנה את העובדות ואה הצדק שנפגע במקרה זה.

החוק ומערכת המשפט נועדו לשרת את הציבור והצדק, ונראה שפרופ' זה הינו בכיס של הפוליטיקאים, כמו אותם יועצים משפטיים של משפחות המאפיה...

כתוב תגובה ל- אחד העם
לפנים! זו בדיוק הנקודה
  tornado1   14/11/10 22:54
בדיוק זו התפלפלות. לא חייבת להיות התייחסות ישירה בחוק ל"מינויים פוליטיים" כמעשה שנחשב מעילה באמון. כשם שלא חייבת להיות התיייחסות ישירה בחוק לכל מקרה שמהווה מעילה באימון. צריך לבחון האם מקרה מהווה מעילה באמון לפי הגדרתה בחוק. וברור שמינוי מקורבים עובר על החוק!- זוהי מעילה באמון הציבור בכך שהשר מחלק משרות למקורביו בתמורה לתמיכתם - כלומר מונע משיקולים זרים, שיקולים שהם לא ענייניים, ומועל באמון הציבור בכך שמשתמש בכוח לשם קידום ענייניו האישיים על חשבון קידום ענייני הציבור ( טובת הציבור היא מינוי האנשים המתאימים ביותר לתפקיד ולא מקורבים!, שמירה על שוויון בסיכוי לתעסוקה ועוד...)
כתוב תגובה ל- tornado1
8
כשר אבל מסריח
  אליהו חיים   3/11/10 00:08
נגד הריח לא מוזכר שום דבר, לא חסרים קונסילריות היודעים לטהר את השרץ,ועוד דובר במשרד לאיכות הסביבה ,אז אם כל כך מסריח שם ,איזו איכות יש לסביבה הזאת שכה רוצים שהשרץ ימשיך לכהן שם לטובת הציבור, באיזה ציבור מדובר?
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
טרף ומצחין, נבלה וטרפה גם יחד
  איש עצוב   3/11/10 07:14
טרף ומצחין, נבלה וטרפה גם יחד, שם המשפחה לשעבר של כותב המאמר הוא דורנר, בנה של שדליה דורנר, יו"ר מועצת העיתונות ושופטת לצידו של הנפגע לכאורה מתצהיר השקר של הנגבי (יו"ר ועדת הבחירות המרכזית אז, השופט חשין). קשה יהיה לסתור את ה ס ב ר ה שיש כאן איתותי סליחה מצד בית המשפט העליון, והעיתונות לשופטי השלום (וזאת ימים ספורים לפני גזר הדין) . ודאי שיש כאן מתקפה על בית משפט השלום (4 מאמרים במקור של 4 מומחים, ובכללם בנדור (דורנר) אף אחד מהם לא מצד התביעה) על מנת הבטיח שבית המשפט לא יפגע בפיטם ח"ו של האתרוג. טרף ומצחין, נבלה וטרפה גם יחד.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il