s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קיצורי הדרך של אורי בר-לב
מאת: עו"ד יוסי דר  |  26/11/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מעניין מה חלקו של אהרונוביץ
  אין עשן בלי אש   26/11/10 11:36
איך יתכן ששר לביטחון פנים השר לעניני המשטרה שכשל בתפקידיו במשטרה ולא הגיע למפכ'לות , לא יודע או ידע על מעללי הפיקוד העליון של המשטרה שכשלה מיום מינויו כשר ביטחון פנים .....
כתוב תגובה ל- אין עשן בלי אש
כנראה שאהרונוביץ לא הגיע
  ברוריה מהקריות   26/11/10 17:20
למפכלות כי לא שכב עם אף אחת. אגב, אני חושבת שאם בר לב היה רוצה לשכב עם ה"בלונדה" בודאי שלא היה עושה זאת על הדשא. לא נעים לומר אבל סיפרו לי , במכון הכושר, כמה אנשים שהכירו אותה באונ' חיפה שהדרך לדוקטורט שלה רצפוה במיטות של המרצים.(!?!) כך הם אומרים. לא אני. ייתכן שכל הסיפור עם בר לב נובע מכך שאולי הוא דווקא לא רצה לשכב איתה??? אגב, אם יש מישהו במדיה ה"חסודה" שלא שכב עם מישהו/י אחרת מאשר הבן או בת זוגו - שיקום!!!!!!!
כתוב תגובה ל- ברוריה מהקריות
האם את רומזת שאהרונוב הומו ?
  תגובה לברוריה   26/11/10 18:34
לפי תגובתך או שאהרונוביץ היה ניצב כושל במשטרה , או שהאיש לא נימשך לנשים מפתות ( הומו )....
כתוב תגובה ל- תגובה לברוריה
את מתכוונת לנשים מפתות
  כמו אורלי אינס?   26/11/10 21:05
הייתי מחכה שבוע בגשם ולא עולה על עגלה כזאת...
כתוב תגובה ל- כמו אורלי אינס?
2
אילן פרנקו הפושע האמיתי. יוסי
  דר מסיח את דעתנו   26/11/10 12:58
דין אילן פרנקו כדין משה קצב. כל האוכלוסיה יודעת בדיוק מה התרחש בלישכת הנשיא. הפקידה הזוטרת קיימה יחסי מין בהסכמה עם הבוס על מנת לזכות בקידום מהיר. משה קצב תיגמל היטב את המאהבת שלו והפך אותה במהירות שיא לראש לישכתו.
בדיוק אותו הדבר קרה עם אורלי אינס. היא הרגישה שהפרויקט שלה "עיר ללא אלימות" בסכנת סגירה מכיון שלא הצדיק את הכספים הרבים שהושקעו בו. מה עושה הגברת? נכנסת למיטה עם שני הבוסים שמוסמכים לסגור או להאריך את המיכרז שלה: מנכ"ל המישרד חגי פלד וסגן המפכ"ל ניצב אילן פרנקו. שניהם אחראים במישרין על הפרויקט שלה.
הסכמה של בוס לקיים יחסי מין בהסכמה עם עובד הכפוף לו מהווה עבירה חמורה בהתאם לסעיף 3, סעיף קטן 6(ג) בחוק למניעת הטרדה מינית התשנ"ח 1998. חגי פלד הבין זאת מיד והתפטר כמו ג'נטלמן. ניצב אילן פרנקו כנראה קשה הבנה ומחכה שיגידו לו להתפטר. בתור אזרח נאמן, אני מוכן להגיש לו את השירות הזה. יועיל אילן פרנקו לעיין בנוסח החוק בקישור הבא:

tamas.gov.il

למרות שהוא שוטר, אני תיקווה שהוא מסוגל לקרוא ולהבין טקסט בעברית ללא ניקוד. אם לא מבין לבד, יש במשטרה מספיק יועצים משפטיים שיכולים להסביר לו לאט לאט מה משמעות החוק ומה משמעות העבירה שהוא ביצע. המסקנה שלי חד משמעית. יש לפטרו מן המשטרה לאלתר ולהעמידו לדין, בדיוק כפי שנהגו בנשיא המדינה משה קצב. אין שום הבדל בין העבירות שהם חשודים בביצוען.
כתוב תגובה ל- דר מסיח את דעתנו
הכל נכון. כעת צריך לבדוק אם
  הפרויקט הכרחי!   26/11/10 17:29
דבר אחד בטוח ( לדעתי): אף מנהל/גבר לא יקח את הדוקטורית הנ"ל לעבודה....
כתוב תגובה ל- הפרויקט הכרחי!
צריך להעמיד את פרנקו לדין
  לא לבדוק הפרוייקט   26/11/10 21:19
יש כרגע בעיה דחופה של מינוי מפכ"ל. צריך להעמיד בדחיפות את אילן פרנקו לדין, כדי שלא יהיה ספק שהזיין הזה לא מתאים להיות מפכ"ל משטרת ישראל.
כתוב תגובה ל- לא לבדוק הפרוייקט
3
עו"ד יוסי דר
  אחד העם 15   26/11/10 17:51
אני מקווה שאתה עו"ד מוצלח יותר מפובליציסט - ברור לחלוטין שהמילה האחרונה טרם נאמרה. כמי שמכיר את זאן דארק החדשה מזה שנים אני מבטיח לך שמדובר בעורבא פרח שנועד לקדם את עסקיה ולהוציאה מהמיצר של כשלון הפרוייקט האוילי שלה
כתוב תגובה ל- אחד העם 15
4
בעולם ניצב משטרה שניכשל מסולק
  אצלינו הופך לשר   26/11/10 18:29
בכל העולם המתורבת ..קצין משטרה בכיר שניכשל בתיפקודו מסולק ממערכת בטחון הפנים ...במדינת הבננות של הליכוד הופך הכישלון ניצב בגרוש אהרונוביץ, לשר המופקד על המשטרה . וכך גם ניראת המשטרה שבאחריותו המפוקפקת .
כתוב תגובה ל- אצלינו הופך לשר
אתה לא חכם גדול ולא טיפש קטן
  זרש   26/11/10 20:07
ציטוט מדבריך: "במדינת הבננות של הליכוד הופך הכישלון ניצב בגרוש אהרונוביץ לשר לבטחון פנים."
רק טיפש כמוך יכול להגיד דבר כזה. אנחנו לא מדינה של הליכוד אלא של מפא"י. מיום שקמה המדינה ועד עצם היום הזה שולטים בנו המפא"יניקים. היום זה שמעון פרס, אהוד ברק ודורית בייניש. שרי הליכוד מתהלכים זקופים מתחת לשטיח במשרד ראש הממשלה. הכל ניקבע ע"י אהוד ברק.
כתוב תגובה ל- זרש
אלטע קאקר?
  נקה את התחתונים   27/11/10 08:45
כתוב תגובה ל- נקה את התחתונים
5
אני לא בטוח
  aviku   26/11/10 20:31
כל התמונה הראייתית זועקת חיסול ממוקד מתוכנן.ואם זה כך הרי תפרו לו תיק. אני במקום בר לב שעד עתה מתנהג כחשוד למופת מכנס מסיבת עיתונאים ביום שיוגש כתב אישום ובגילוי לב מבקש: אני מועמד להיות מפכל ואני מרגיש ראוי. אני חושב שעשו לי חיסול ממוקד. אני מבקש שהמשפט יתנהל מידית מיום ליום יסתיים תוך מס' שבועות ובסיומו אני מאמין שאזוכה ותינתן לי הההזדמנות להיות מפכל. השר לבטחון פנים ודאי יהיה מוכן לחכות מספר שבועות. השאלה היא אם היועץ המשפטי לממשלה יסכים. מדוע שלא ייעתר? המיכרז לפרקליטת מחוז תל אביב עוכב עד להחלטה בבגץ והכל כדי לתת לאריאלה סגל את ההזדמנות להיבחר. למה שהיועץ יפעל רק עבור אנשיו ולא ייתן לשוטר את ההזדמנות הראוייה?
כתוב תגובה ל- aviku
אתה תמים לאללה
  או   26/11/10 21:17
כנופיית בייניש השתלטה על כל המדינה באמצעות בתי המשפט, הפרקליטות, השב"כ והמשטרה. טכניקת השליטה במדינה מבוססת על תפירת תיקים. מי שלא מוצא חן בעיני הכנופיה מקבל חקירות למשך שנים ארוכות (כמו ליברמן, עמרי שרון, צחי הנגבי) ובסוף נאלץ להתפטר מכל המישרות ובמקרה הגרוע להיכנס לכלא (לדוגמא נעמי בלומנטל, עמרי שרון).
מאותו רגע שהכנופיה סימנה אדם, הוא כבר לא יכול להשתחרר מהמלכודת. מה שיותר גרוע: הוא הופך לעבד נירצע של הכנופיה לכל חייו, כפי שקרה ליעקב נאמן, בנימין נתניהו ואחרים.
אורי בר-לב לא שונה מן המקרים הנ"ל. הוא מסכן את שלטון הכנופיה כי הוא תיכנן לעשות רפורמות במשטרה. להפוך אותה לידידותית לאזרח, דמוקרטית ונימנעת מתפירת תיקים. בכך שהודיע את כוונותיו מראש, הפך אורי בר-לב למטרה לחיסול ממוקד מטעם הכנופיה. הוא לא הראשון ולא האחרון שהובס על ידם. אילו לא היתה אורלי אינס קמה לעזור לכנופיה, היו מוצאים דמות אחרת שהכירה את אורי בר-לב לפני 20 שנה ומתלוננת היום שהוא דרך לה על הרגל בכוונה בעצרת זכרון לחללי צה"ל. בתחום הזה הכנופיה מאד יצירתית. ואם אין סעיף אשמה מתאים, אז ממציאים משהו.
כל המשטרה יודעת שאורלי אינס שכבה עם אילן פרנקו (ואולי ממשיכה עד עכשיו בפעילות הזאת). המעשה הוא עבירה פלילית חמורה מצידו של אילן פרנקו. מדובר בקיום יחסי מין בהסכמה תוך יחסי מרות בין מנהל לכפוף לו. בתור סמככ"ל המשטרה, פרנקו יכול לאשר או לדחות את הארכת המיכרז של אורלי אינס. היא תלויה בו כלכלית לשבט ולחסד. בתנאים כאלו אסור היה לו לשכב איתה. זו הטרדה מינית par excellence. עיין בקישור הבא בסעיף 3, סעיף קטן 6(ג):

tamas.gov.il

עצם העובדה שאיש לא מזכיר את החובה להשעות את אילן פרנקו מעבודתו ולהגיש נגדו כתב אישום מוכיחה כאלף עדים שהכוונה לעשות חיסול ממוקד לאורי בר-לב בלבד.
כתוב תגובה ל- או
6
אור בר לב
  צדק   26/11/10 21:58
אם כל מה שמספרים עליה הוה נכון יש לבדוק דחוף את קשריה הרומנטים עם ראש עירת אילת ומה קבלה בתמורה לבדוק דחוף מה המניעים האמתים שלה ואיזה עבודה קבלה ללא מכרז
כתוב תגובה ל- צדק
7
בר לב צריך לצאת לקהל הרחב. הוא
  זוכה לאהדה ותמיכה   27/11/10 10:03
יותר מהדוקטור.
כולם כבר הבינו מכל העיתונים ואתרי האינטרנט איך סללה את דרכה לצמרת. כולל הפרוייקט אותו מנהלת.
בעברה המישפט בו ניסתה לקחת לעצמה את הירושה ובית המישפט הסביר לה איך רואה אותה.
צריך לעודד את בר לב לצאת לתיקשורת ולדבר בגילוי לב.
הדוקטור תבין בקרוב שנשארה לבד גם ללא פרוייקט.
אין ספק שהמפכ"ל החדש ירחיק אותה ומהר.
אין אף גבר שיקח אותה לעבודה.
נשים תתרחקנה ממנה חוץ מכמה פמניסטיות. היא ביישה נשים בהתנהגותה.
גם היא לא מאמינה בכישוריה אם כל הדרך ניכנסה לחדרי חדרים כדי לשמר את מקומה או להתקדם.
אתמול ד"ר לוצאטו אצל איילה חסון אמרה על הופעתה שהיא מניפולטיבית. זו ההרגשה של כולם.
כתוב תגובה ל- זוכה לאהדה ותמיכה
8
עו"ד דר מאכזב אותי
  בני בנקר   27/11/10 12:55
דווקא ממי שיצא כנגד השופט(והפוליטיקאי) בדימוס אהרון ברק בספרים מעולים,חורץ את דינו של אורי ברלב ללא משפט ושוכח את האמירה הידועה והנכונה,הנבואה ניתנה לשוטים.
הוא קונה את ההאשמה שאורי ברלב תקף במקום ציבורי את היפהפיה ההורסת ד"ר אינס, שביקרה לפי הידוע בינתים במיטותיהם של מנכ"ל משרד המשטרה המתפטר,ניצב פרנקו,ראש עירית אילת ועוד היד(הגברת ?) נטויה.
רק עיוור כמו מפכ"ל ברירת המחדל(כך הוגדר ע"י השר לשעבר ריכטר שמינה אותו) דודי כהן, או בעל עניין כמו כהן בהכשלתו של ברלב, יכול שלא לראות את העלילה שניתפרה בתפרים גסים כנגד אפשרות מינויו של ברלב למפכ"ל.
ומה נקבל כעת ? מינוי של אדם שמתאים למלא את התפקיד בהצלחה או ברירת מחדל חדשה ?
ואשר להבט המוסרי לכאורה,מנין לכל תוקפי ברלב שאישתו לא מכירה את התכשיט,מכירה את אהבת הנשים שלו(להזכירכם: ג'ון קנדי הרים כל חצאית שנקראה לדרכו,זה לא מנע מאישתו לחיות לצידו) והיא השלימה עם זה כדי לחיות לצד מי שהיא אוהבת.ואם היא ידעה,אז ברלב לא חשוף לשום סחיטות לכאורה והוא לא שונה מרבים וטובים בהנהגת המדינה שנשפטו על פי מעשיהם בתפקידים הציבוריים ולא ע"י עלילות המיטה שלהם.מספיק עם הכניסה לתחתונים,מה אתם רוצים שרק רבנים ינהלו אותנו ? הסיבה המרכזית לדעתי להתדרדרות העמוקה ברמה של הפוליטיקאים בכל בעולם היא הכניסה של התקשורת לתחתונים של כל מועמד והצהבת הנוראה של כל כלי התקשורת שמונעת ממועמדים איכותיים לפנות למישור הציבורי,מה הם צריכים ליפול למלתעות התקשורת ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
מילותך כחקוקות בסלע
  הסכמה שבשתיקה   27/11/10 14:55
ראשית לא נחטא לאמת אם נואמר שלבטח אישתו מודעת לכך[כמוני]שהעיר מלאה בפיתויים,הן יודעות הייטב את מלאכת הפיתוי והצייד,יודעות לתת שירות ברמה אחרת,זה לא בנאלי ונדוש כמו עם האישה,הראש שלהן טרוד בלתת את הסקס הטוב ביותר לטרף שבידן,וזאת בניגוד לאישה.לא יעזור לאף אחד זיון מהצד לא ידמה לסקס עם אישתך מיכבר הימים.בתנאי העבודה שדורשת היעדרות רבה מהבית,ושלא נדבר על כך שהניצוד שווה ביותר,קשה לימנוע את לכידת הגבר ברשתן של השרלילות.לכן,אין לאישה שליטה ממשית הנידון,ולכן יש הסכמה בשתיקה,וכן הדחקה.ושלא נדבר על אישתו של ברלב[קראתי שהיא הולנדית]ומי שמכיר את המנטליות ההולנדית,לא עושים אישו מבגידות.שם לא עושים אישו מימוסד הנשואים,וזה לא מונע מהנישואים והנשואות להיתהולל מהצד ולחזור הביתה בשלום.
כתוב תגובה ל- הסכמה שבשתיקה
מה הפלא??????????
  אהבה התלויה בדבר   27/11/10 16:47
סקר שנערך לאחרונה מצביע על 85 אחוזים מהגברים בוגדים בינשותיהם.ללא ספק הפיתוי הענק גורם למעידתם,ולו החד פעמית.אז שישבו בשקט כל יפי הנפש ולא יטיפו,כי מי שלא בוגד היום,זה לבטח יעבור לו,והבוגד בפוטנציה יעשה זאת מחר.לצערנו זאת הנורמה כיום,ביפרט בימקומות העבודה במיגזר הציבורי.רוב רובם מנהלים סטוצים,ושלא נאמר רומנים מיחוץ למיסגרת,ותאמינו לי שזה מה יש,ולו גם אם נסרב ליקרוא לילד בישמו.אשכרא סדון ועמוראעעעעעעעע
כתוב תגובה ל- אהבה התלויה בדבר
נסכם את הידוע לנו כעובדות
  בני בנקר   27/11/10 18:22
שלא הוכחשו ע"י איש:
- הד"ר אניס ניהלה רומנים עם מנכ"ל משרד המשטרה שהתפטר,ניצב פרנקו וראש עירית אילת שעדיין לא התפטרו.
- הד"ר אניס קיבלה ללא מכרז,כספק אפשרי יחיד במדינת ישראל,ניהול פרוייקט עם שכר "צנוע" של 2 מליון ש"ח ל 4 שנים.
- מי שהעניק לה את העבודה ללא מכרז היו שני שותפיה למיטה.
- אותם שותפים הם גם הממונים הישירים עליה בעבודתה.

נותר לבדוק רק:
- האם ד"ר אינס סחטה מהממונים עליה את המשרה הנחשקת מאחר ודי ברור שהם ביצעו עבירה פלילית בקיום הקשר הרומנטי עם הכפופה להם ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
9
כל הדמויות קשורות לד"ר א.תמוה
  es1804   27/11/10 15:32
כל הדמויות המפלילות את הקצין קשורות לד"ר א.שמא בידה הכוח למנות מפכ"ל? ואולי גם רמטכ"ל?
כתוב תגובה ל- es1804
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il