w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
יואב יצחק
יואב יצחק
חקירה שהתקיימה בישראל נגד גרטלר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שנתן שוחד לדנינו ולגורמים נוספים, הסתיימה בלא כלום, לאחר שלא נמצאו ראיות; כך גם חקירה שהתקיימה ע"י FBI בחשד לשוחד בקונגו ...
חיים רמון
חיים רמון
שר הביטחון והמטכ"ל מפחידים את הציבור תוך שימוש פסול בתקשורת    כל התוכניות ההזויות שפרסם גלנט לניצחון ברצועה ולהקמת שלטון חדש ברצועה במקום חמאס, התפוגגו בלי שום הישג, וזה עדיין לא מ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אלילי ההפרטה של האוצר שרפו את ההר הירוק
מאת: איתן קלינסקי  |  07/12/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איתן, מסכימה איתך
  אפרת   8/12/10 10:12
אלילי ההפרטה שורפים את החברה הישראלית.
כתוב תגובה ל- אפרת
2
שורף את החברה הישראלית
  אלילי ההפרטה   8/12/10 10:18
כתוב תגובה ל- אלילי ההפרטה
3
המשרד התאב בצע,והעומד בראשו
  פלא יועץ   8/12/10 10:43
מייצגים כבר תקופה ארוכה אינטרסים של אילי הון בלבד.גם משום שרוב עובדיו עוברים לעבוד אצל אותם עשירי ארץ,בתום שרותם הציבורי,[ללא תקופת צינון] והם דואגים להבטחת עתידם. וגם משום התפיסה המושחתת המסירה כל אחריות של המדינה כלפי רווחת אזרחיה,זכויותיהם הסוציאליות,מגורים, עמידה בתנאי תעסוקה המכבדים את העובד,ליצור תחושת תלות וחרדה קיומית.המביאה אנשים לעבוד תמורת סכום בו אינם יכולים לפרנס משפחה בכבוד.מפחד גליוטינת הפיטורים המונפת על צווארם.וגם מתוך זלזול,יהירות של אני ואפסי עוד,תפיסת עולם קאפיטליסתית חזירית ואטומה המביאה אותם לדאוג לאינטרסים שלהם בלבד.ראש המכשלה אח שמאל נבליהו רצה להיות קרוב לקופה ולמצוץ את לשדה,ולכן גם מינה את עושה דברו המלקק לו לשר החרפה והחוסר בושה,אך למעשה מאחורי הקלעים הוא זה שבוחש ומניע בנבזות אינטרסים שפלים אשר אין להם קשר לרוב אזרחי המדינה. -ונקוה במהרה למנהיג אמת במקום כל הנפלים היושבים בצמרת,ובוזזים את הקופה הישראלית. אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
לחטא זה שותפות המפלגות הדתיות
  לפלא יועץ   8/12/10 11:11
להפרטה המטורפת של השירות הציבורי כל המפלגות הדתיות הן שותפות בכירות.להפרטה המטורפת של שירותי הבריאות המפלגות הדתיות המציגות עצמן חברתיות , הביעו את תמיכתן. ככל המפלגות הדתיות, כולל אלי ישי, ייבשו את שירותי הכבאות כדי לחולל רפורמה - כדי לפטר כבאים עם זכויות סוציאליות. אלי ישי נאחז בקרנות המזהח של מי שנתן וליום . משקר שנתן 100 מליו שקל ובפועל בקושי 25 מליון. והפקיר את עם ישראל לכבאעיות זקנות בנות שלושים וחש שנה ותקו חסר.
כתוב תגובה ל- לפלא יועץ
4
המאמר נכתב בשינה?.
  איש עצוב   8/12/10 10:46
המאמר נכתב בשינה?, כי רק בשינה אפשר לחלום חלומות כל כך עמוקים. איתן, אני מתבייש בשבילך בשמה של העיתונות לדורתותיה ..... יש בהמשך שני לינקים לשני נוסחים שונים של הצעת חוק הכבאות האחד מ 2006 והשני מ 2009, בשניהם מדובר להבנתי על העסקתם של הכבאים כעובדי מדינה, עם משכורת של שוטרים. מעניין מהיכן הבאת את ענייני ההפרטה, אשר הם במוקד מאמרך, ואשר אני לא מוצא להם זכר בהצעות החוק ............knesset.gov.il ולינק נוסף knesset.gov.il סלע המחלוקת האמיתי המונע את הסדרת נושא הכיבוי אפשר למצוא בדיוניה של ועדת הפנים של הכנסת ......knesset.gov.il העברת תקציבים לשירותי הכיבוי על ידי חלק מהרשויות המקומיות ובעיקר קרע בין הכבאים וההסתדות מחד מול נציב הכבאות והאוצר מאידך, סירוב הכבאים וההסתדרות להסכמה לאיסור שביתות - והשורה התחתונה לדידי - נרפותה של הממשלה בכך שלא מפטרת את כל הכבאים ומיבאת שירות כיבוי רציני מחו"ל (זמנית עד הקמת שירות ראוי בארץ).
כתוב תגובה ל- איש עצוב
איש עצוב חי בשינה ומשקר!!!
  לאיש עצוב   8/12/10 13:18
בשום מדינה מתוקנת בעולם לא משאירים שירותי כבאות שנים ללא תקציב , כי יש חילוקי דעות . גם בחוק הרפורמה של אחיות בתי הספר לא כתוב חברות קבלן . אבל מה קרה פיטרו את כל האחיות שהיו עומס תקציבי ומסרו את כל השירות לחברות פרטיות . וקיבלנו מפגש מקרי של ילד עם אחות שמזריקה זריקות בקצב של מכונה . זה מה שמתחיל עכשיו בטיפות חלב . מר איש עצוב אתה לא רק משקר ביודעין אלא אתה אדם רע . ההצעה שלך לפטר את כל הכבאים היא מבית המדרש של מדינה דיקטטורית . לא כתוב בהצעת החוק , שהכבאים יהיו עובדי מדינה . מה שכתוב שאסור להם לשבות כמו ששוטריפ אסור להם לשבות. שרי האוצר ייבשו את השירות בכוונת מכוון כדי למצוא הצדקה להתפטר מהנטל של כבאים , הלוחמים בין היתר על זכויות סוציאליות. זה פשע של ממשלה ליבש מערכת להצלת חיים , כאשר יש ויכוח בין כבאים ובין ממשלה. אם הכבאים אינם מוכנין לוותר על זכות השביתה מגיע לעם ישראל שייבשו את השירות הזה ???? אני מעריך את עבודתו של כותב הרשינה , ומתפלא שאתה מצטט מדמיונך שבהצעת החוק כתוב שהם יהיו עובדי מדינה , שרק אסור להם לשבות.
כתוב תגובה ל- לאיש עצוב
איש עצוב תפטר את כל הכבאים
  יוסי בן   8/12/10 14:06
איש עצוב ,
כתוב תגובה ל- יוסי בן
חבריא, תקראו את הצעת החוק
  איש עצוב   8/12/10 21:53
חבריא, תקראו את הצעת החוק, ובדיוני ועדת הפנים של הכנסת, אבן הנגף המרכזית בחידלון שאחז את שירותי הכיבוי, איננו האוצר, איננו משרד הפנים, אלא ועד הכבאים, ההסתדרות, והרשויות המקומיות. וממשלה ממחדלת בכך שהיא לא מתגברת על הקשיים האלה, למשל על ידי הבאת כבאים מחו"ל, בפועל מסתבר שהמחדל קטן יותר כי לפחות כשיש שרפה גדולה לא ניתן עוד לסמוך על שירותי הכיבוי בארץ, ולכן ייבאו כבאים מחו"ל, לדעתי הוכחה כשיטה טובה מאד יכולה לשמש כפתרון ביניים עד אשר יסכימו הכבאים לאיסור השביתה בשרות שלהם, וכאשר יסכימו, יחוקק סוף סוף חוק הכבאות, ואז תתאפשר הרפורמה. ואם לא תתאפשר, אז יש לרשות הפלשטינית שירותי כבאות מצויינים (פרפטום מובילה - ערבים מישראל יציתו הערבים מהשטחים יכבו)
כתוב תגובה ל- איש עצוב
5
ההפרטה היא התבערה הגדולה
  א.ב.ד.   8/12/10 10:54
כשבבתי הספר פיטרו את כל האחיות והכניסו חברות קבלן, קיבלנו מכונות המקציבות דקה דקותים לזריקה לילד בלי מעקב אנושי של אחות. כך מנסה לעשות האוצר בשירותי הכבאות. אינני מסכימה איתך שאלי ישי אינו אשם. אלי ישי כמו הבוס ביבי נתניהו תומך בהפרטה. תומך בשינוי המבני לראות חברות קבלן במקום שרות כבאות של ממשלה האחראית לבטחון אזרחיה. ממשלה המעניקה שכר וזכויות סוציאליות מלאות לכבאי, ולא כמו בחברות קבלן. והעיקר דואגת לציוד ברמה הגבוהה ביותר והחדיש ביותר .
כתוב תגובה ל- א.ב.ד.
מי המציא את הקבלן הזה?
  איש עצוב   8/12/10 21:56
איך אפשר לכתוב קבל עם ועדה, בלי להביט בהצעת החוק??????

כתוב תגובה ל- איש עצוב
6
האל מילטון פרידמן וביבי נביאו
  עידן סובול   8/12/10 11:25
ההפרטות הפראיות הן תולדה של יחסי פריצוּת בין הון לשלטון; הן מטפחות עבדות מודרנית, שבה סוחרי העבדים מכונים בלשון נקיה "חברות כוח-אדם".
כתוב תגובה ל- עידן סובול
עידן, סובול, אתה צודק
  א.ב.ד.   8/12/10 15:09
התפיסה של האידיאולוג המפלצתי הזה הנחתה את נתניהו ויצרה תופעה מזעזעת שהשירות החברתי מופרט. הפרטה פירושה רווח כספי. הפרטה מזעזעת נעשתה בחוק הסיעוד. אין כבר בתי אבות סיעודיים ציבוריים. הכל הופרט. ורמת הסיעוד היא פונקציה של כסף. זה מה שביקשה המפלצת של ההפרטה לעשות לשירותי הכבאות. ויבול זעיר של המפלצת הזו מצאתי אצל אחד המגיבים לרשימה של איתן המבקש לפטר את כל הכבאים ולהביא שרותי כבאות מחו"ל "עד יעבור זעם".
כתוב תגובה ל- א.ב.ד.
הצעת החוק היא מ 2006
  איש עצוב   8/12/10 22:00
מה לה ולביבי???? מאיפה הוקרץ כל נושא ההפרטה בהקשר של מערך הכיבוי???
כתוב תגובה ל- איש עצוב
עידן, סובול, אתה צודק
  א.ב.ד.   8/12/10 15:13
כתוב תגובה ל- א.ב.ד.
עידן, מי מציע ע' קבלן לכבאות?
  איש עצוב   8/12/10 21:58
עידן, מי מציע ע' קבלן לכבאות? מאיפה הקרצת את השטות הזו????
כתוב תגובה ל- איש עצוב
7
שוטה משטה בכם שוטים.
  הרוכל הנוכל   8/12/10 15:13
ועכשיו שרה יכולה לאמר לביבי: בוא ביבי הולכים כי המדינה כבר נשפרת.
כתוב תגובה ל- הרוכל הנוכל
תגובה -הכותב כותב אמת כואבת
  יהודה בן ששון   8/12/10 17:18
כן ביבי אשם!!!!!!
ביבי סוגד להפרטות!!!!!!
הפרטות פירושן הפקעת שירותים ציבוריים ומסירתם לחברות קבלן!!!
ביבי וקודמיו- שרון, אולמרט וציפי אשמים ביבוש שירותי הכבאות.
כתוב תגובה ל- יהודה בן ששון
8
ההפרטה שרפה את הכרמל
  יהודה בן בסט   8/12/10 17:22
כתוב תגובה ל- יהודה בן בסט
ההפרטה שורפת את מדינת ישראל
  אלי ישי   8/12/10 17:37
אני מקווה שממשלת ישראל תתעורר ותפסיק את הפרטת השירות הציבורי
כתוב תגובה ל- אלי ישי
מה בקשר בין כיבוי להפרטה???
  איש עצוב   8/12/10 22:02
מה הקשר הין עובדי קבלן לכיבוי???? או אולי הכבאים שנחים כעת מהשרפה שכיבו מדינות העולם, והם מטקבקים כעת בלחץ???
כתוב תגובה ל- איש עצוב
לאיש עצוב
  איתן קלינסקי   9/12/10 07:14
ממשלת ישראל הפריטה בשנים האחרונות את השרות הציבורי והעבירה לידיפ פרטיות. ידים פרטיות פירושן חברות קבלן-צוברות רווח במינימום שרות .
לפי דו"ח מבקר המדינה מאז מלחמת המפרץ כמעט ולא חידשו ציוד, לא רכשו ציודים חדשים. השאירו מכונות כבוי זקנות בנות כשלושים שנה על הכביש. כל הזרמה תקציבית מותנית במילה גואלת רפורמה. כך עשו לטיפות החלב, כך עשו לשירותי האחיות בבתי הספר. הזרמה תקציבית רק אם תהיה רפורמה. כך עשו לשירותי הסעד , הזרמה תקציבית רק אם תהיה רפורמה. הרפורמה הזו היתה זריקה של כל העובדים בהסכפ קיבוצי שהוא"נטל כספי" כי יש שם זכויות סוציאליות כמו קרן פנסיה, והכניסו במקומם עובדי קבלן.
גם במשרדי הממשלה עובדים היום כחמשת אלפים פקידים בתפקידים זוטריים מחברות כוח אדם.
המילה רפורמה. היא תחליף להכנסת חברות כוח אדם.
מר איש עצוב, לצערי, באחת התגובות שלך אמרת דבר שבאמת אין בו מהאמת.
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
האם קראת את טיוטת הצעת החוק?
  איש עצוב   9/12/10 18:24
בוא נלך צעד דעת אמת שלי ואמת שלך ונראה מי מדייק יותר ומי מדייק פחות. (ואין לי זכיון על אמת) האמירה שלי על הכבאים בעוכדי מדינה היתה שגויה בתום לב, אנא פרט אתה את טעויותיך הרבות בהתייחס להצעת החוק.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
9
לשחרר את ישראל מההפרטה
  עמי ישראלי   10/12/10 12:44
כתוב תגובה ל- עמי ישראלי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il