s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
להכיר בישראל
מאת: עמוס גבירץ  |  27/12/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אז מה אין כבר שום בשורה טובה
  פלא יועץ   27/12/10 16:03
לבשר על פעילות המשטרה במרחב הפזורה בבדואית? וזאת לאחר שב-20 התנחלויות בדואיות לא חוקיות בנגב,נתפסו כמויות גדולות של מתכות גנובות,כולל חלקי מטוסים צבאיים,פגזים, תמרורי תעבורה,בתי נרות נשמה,ועוד."הצדיקים" הישמעאלים, כמובן לא יודעים מאיפוא המתכות הגיעו אליהם,ממש מסכנים. -וזאת לאחר שבחוות מנוחה בהר חברון,נגנב כל עדר הצאן של האלמנה שבעלה נרצח ע"י במרעה לפני כמה שנים.-ולאחר שרועה ערבי ממג'דל בני נעים,האשים בעזרת הנבלות מ"בצלם",את מתנחלי איתמר שהציתו לו כבשים במרעה,אך מה לעשות שנתברר כי הכפר נמצא במרחק של כ-50 דקות נסיעה מאיתמר,ועוד שהמקרה אירע בשבת.למרות הייעוץ שקיבל מ"בצלם בהמה",נאלץ להודות כי בדה את הסיפור,כי רצה פיצויים מישראל,ולצאת גיבור בעיני הבלסטינים.אך הוא עצמו הבעיר קוצים במרעה אשר שרפו לו את הכבשים.אכן קשה לאדם כמוך להודות באמת,אז אתה עושה קפיצת פליק פלאק לאחור בלוליינות מרשימה,ופשוט מתעלם. כמה יהודי יכול להיות עלוב נפש,מתרפס וחסר דעת. והקב"ה יושיענו במרה ממך ומחבריך.אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
2
ההתנחלויות
  מיקיס   27/12/10 16:09
נגבה לגיטימית כמו אריאל, להב חיוני כמו בית אל.

מי שמפריד בין ההתנחלויות שקדמו לשנת 67 לאלה שקמו אחריהן, הוא שוטה, דמגוג וגזען.
כתוב תגובה ל- מיקיס
3
הכותב אינו פעיל שלום
  הוא פעיל טרורסטים   27/12/10 16:44
אדם שפועל נגד צה''ל ונגד הישראלים תושבי יש''ע מסכן את חיינו כאן. אין הוא מקרב שלום אלא מקרב את המלחמה הבאה של הערבים נגדנו.

הוא מדביק לעצמו את התאר פעיל שלום. הרשות בידו להדביק לעצמו כנוי מגוחך כמו מועמד לפרס נובל לשלום - אבל מדוע משתמשת המערכת בכנוי הזה. התקשרת קוראת לו גם כן פעיל שלום. ובאמת אנשים אלה הם קיצונים בשרות הפשיזם האסלמי.
כתוב תגובה ל- הוא פעיל טרורסטים
4
הפלסטינים התאיידו שוב
  ע. הנביא   27/12/10 16:56
פשוט קשקוש מוחלט. ערפאת לא "הבין" שום דבר. כל הסכם אוסלו היה מבחינתו תרמית אחת גדולה (ראה דבריו ביוהנסבורג על הסכם קורייש של מוחמד). והמשך או אי המשך מפעל ההתנחלויות לא שינה לגביו מאומה. הוא פוצץ את ועידת קמפ דייויד בגלל הפליטים וירושלים ולא בגלל ההתנחלויות.

המשא ומתן עם אולמרט היה עקר? אז מדוע אבו מאזן עצמו הודה בראיון לוושינגטון פוסט כי אולמרט הציע לו מדינה על 97% משטחי הגדה, חילופי שטחים וזכות שיבה ל-100,000 פלסטינים, דבר שאפילו ברק בקמפ דייויד לא הציע לערפאת? האם אבו מאזן שיקר, רחמנא ליצלן? ואם ההתנחלויות יצרו מציאות בלתי הפיכה, אז איך שרון פינה את כל ההתנחלויות בעזה בלי למצמץ אפילו?

ואם הקפאת הבניה היתה כל כך חשובה לאבו מאזן, מדוע לא נכנס למו"מ כאשר נתניהו הקפיא את ההתנחלויות לעשרה חודשים? ההקפאה לא סיפקה אותו? אם כך אז מדוע הוא כן נכנס למו"מ בדיוק שבועיים לפני תום ההקפאה? ברור לגמרי מדוע. הוא לא נכנס תשעה וחצי חודשים כי הוא אינו מעוניין בשום משא ומתן, וקפץ לשיחות ברגע האחרון בצורה מחושבת לגמרי, רק כדי לפוצץ הכל ולקצור רווח פוליטי תוך האשמת ישראל.

כרגיל בכל מאמר של השמאל ההזוי, האשם הנצחי הוא ישראל. הפלסטינים קיימים רק לצורך אחד - כדי לשמש בתפקיד הניצבים המסכנים והמדוכאים. ברגע שמדובר על אחריות כלשהי למעשיהם, הם פשוט מתאיידים כלא היו. זוהי הגזענות האמיתית של השמאל, שמתייחס לערפאת, אבו מאזן ועריקאת כאל ילידים נחותים שאינם אחראים למעשיהם. הם הרי ערבים, אחרי ככלות הכל.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
5
שכנעת אותנו, עכשו חזור לפולין!
  דמר94   27/12/10 17:56
לאחר 500 "אל תגידו לא ידענו" שלך, הצלחת לשכנע אותנו שהערבושים הם מלאכים ואילו היהודים כולם רוצחים! מה היינו עושים בלעדיך? איזה מזל שיש לנו אותך להזהיר אותנו מעצמנו! ועכשו יהודון לך חזרה אל הקיבוץ שלך שאדמותיו שייכות לערבושים הצדיקים, תגרש מבתיהם את כל החברים הסמולנים הצדקנים כמוך שגם הם יושבים על אדמות שדודות ותחזור לגטו בפולין שממנו באת!
כתוב תגובה ל- דמר94
6
ברור שהכותב עובד עבור אש"פ
  תועמלן סמול-קיצון   27/12/10 18:57
כתוב תגובה ל- תועמלן סמול-קיצון
7
אויר
  מהפך 77   27/12/10 22:02
.שיקרנו לאירופה. מה זה לאומת 6 מיליון שחותים.
גבירץ. אתה חייב לעשות מה שהוא לגבי הרווח בין השינים .
זה מכניס לך יותר מידי אויר לחלל הראש.
כתוב תגובה ל- מהפך 77
8
או שקרן או טפש
  ע.ג4   28/12/10 06:48
האינתיפאדה השניה החלה בשנת 2000. מסע הרצח של ערפאת החל בשנת 1994 מיד לאחר שחזר בחסות הסכם אוסלו לגדה המערבית. כדי לקשור בין שניהם צריך להיות או טפש או שקרן או שניהם יחד.
כתוב תגובה ל- ע.ג4
9
Israel must survive
  Gilead   28/12/10 07:21
for that it requires to change the borders of 1967. If you have a problem with it, just move your house to Gaza strip. You definitely not welcome in Israel. get lost Amos Gvirtz
כתוב תגובה ל- Gilead
10
היום ברור שהסמול אטום ללא תקנה
  חץ   28/12/10 09:50
כתוב תגובה ל- חץ
11
מכל הלב תודה לעמוס גבירץ.
  מ.לופיאנסקי   29/12/10 03:42
אלה הדברים שחובה לאמרם בימים אלה. ישנו עדיין צבור ישראלי לא גדול לצערי, שאינו מעוניין בהתפשטות הישראלית אל עבר השטחים הפלסטינאים. צבור זה הוא היעד למאמרו המצוין של עמוס גבירץ. ואשר למגיבים הבורים והפרימיטיביים למאמר החזק הזה אומר: "בינו, בוערים בעם; וכסילים, מתיי תשכילו?" (תהילים צ"ד ח')
כתוב תגובה ל- מ.לופיאנסקי
12
נכון
  דוריאן   29/12/10 06:46
כן, מדינת ישראל, במשך כל שנות הכיבוש, המשיכה בהתנהגותה להוכיח שאין לה באמת עניין בשלום. כל העת נגסה במה שלא שייך לה, ומן הסתם גם לא יהיה שייך לה בעתיד. כן, הונו אותנו, וברור שכותבי הטוקבקים לא מתייחסים לכך כלל. זו כנראה עובדה מקרית ושולית בעיניהם. העובדה שאנחנו, בכוח צבאנו, מעמיקים ומרחיבים את האחיזה באותם שטחים, שלכאורה עליהם "רוצים" לנהל משא ומתן לשלום. הה, הה, הה...
כתוב תגובה ל- דוריאן
מי לא מתייחס לעובדות
  ע. הנביא   29/12/10 10:30
ברור שנוח לך לדבר במושגים כלליים במקום להתייחס לעובדות ואירועים ספציפיים, כי כך קל יותר לשקר. ישראל "כל העת נגסה במה שאינו שייך לה", חוץ מזה שיזמה את תהליך אוסלו, פעמיים הציעה לפלסטינים מדינה כמעט על כל השטח עם חילופי שטחים, והם השליכו את ההצעות לפח, ופעם אחת ביצעה נסיגה חד-צדדית מכל שטחי עזה, וקיבלה על זה אלפי מטחי קסאמים.

ומי הונה אותנו? רבין? פרס? ביילין? יוסי שריד? יכול להיות באמת. אז הנה לך כמה ציטוטים להנאתך:

* עבדל ברי עטואן, העורך של העיתון החשוב -אל קודס אל ערבי- הרגיש חופשי לספר בטלוויזיה הלבנונית את האמת על ערפאת: בשיחה בתוניס בשנת 1994, סמוך לפני הגעתו לעזה, אמר לו ערפאת מילים אלה:
"חי אללה, אני אשגע אותם. אני אהפוך את ההסכמים האלה לאסון עליהם, לא בימי, אבל בימיך אתה תראה את הישראלים בורחים מפלסטין ,רק היה סבלני. אל תדבר על זה. שמור זאת אצלך (מעריב 24.2.2006)

* ערפאת ב-12.2.96 בשטוקהולם, באוזני 40 דיפלומטים ערבים: " אנחנו באש"ף נרכז את כל המאמצים להעמקת הפילוג בחברה הישראלית. תוך חמש שנים יהיו בפלשתין 5 עד 7 מיליון מאחינו. בכוונתנו ליצור תנאים בהם חיי היהודים בפלשתין יהיו בלתי נסבלים" (העיתון הנורבגי "דאגן", 16.2.96(הנאום נישא בעת כהונתה של ממשלת פרס, פרס שנשאל על כך הסביר ``שערפאת התכוון לג`יהאד למען ...השלום`)

* ערפאת לאנשיו הקרובים : "תשמעו למה שאני אומר לכם ישירות או להוראות הכתובות, לא לנאומים בחוץ".

* אבו-מאזן בהרצאה בעזה ביולי 2002: "ישראל ביצעה את הטעות הגדולה בחייה כשחתמה על הסכם אוסלו". ובהרצאה נוספת: "זהו (אוסלו) הבסיס היחיד (ליחסים) בינינו לבין ישראל. כשהוא יסתיים תסתיים גם ההצדקה ליחסים או לשותפות בינינו..., חוץ מהתותח".

* במסגרת ה"חגיגות" בחמאס למלאת עשור לאינתיפאדת אל-אקצא, חבר הלשכה המדינית של התנועה, מחמוד אל-זהאר, חשף (8.9.10) בכנס באוניברסיטה האסלאמית בעזה, כי כל פעם שהתעוררו קשיים במו"מ עם ישראל, יאסר ערפאת הורה לחמאס לבצע פיגועים בלב ישראל.

* פייסל חוסייני בנאום שנישא בפני עורכי דין בביירות - בעיתון הלבנוני אל-ספיר, מה- 21/03/2001
"קיים הבדל בין המטרה האסטרטגית של העם הפלשתינאי, אשר אינו מוכן לוותר ולו על גרגר אחד של אדמה פלשתינאית לבין המאמץ הפוליטי שקשור למאזן הכוחות ולאופי של המערכת הבינלאומית הנוכחית. המאמץ האחרון שונה מהראשון. אנחנו עשויים לנצח או להפסיד אבל עינינו ימשיכו לשאוף אל היעד האסטרטגי, כלומר, לפלשתין מהנהר עד הים. כל מה שנקבל עכשיו לא יכול לגרום לנו לשכוח את האמת העליונה הזאת"

* פייסל חוסייני בראיון לעתון המצרי אלערבי בתאריך 24.6.2001:
"לו היו ארה"ב וישראל יודעות לפני אוסלו כי כל מה שנשאר מהתנועה הלאומית הפלסטינית והתנועה הפאן ערבית היה סוס עץ שנקרא ערפאת או אש"ף, הם לא היו פותחים לעולם את שעריהם המבוצרים ומכניסים אותו אל תוך החומות שלהם."
והוא מבהיר למען הסר ספק:
"אנשי טרויה טיפסו על חומות עירם ולא מצאו כל עקבות של צבא יווני חוץ מסוס העץ הענק. הם שמחו וחגגו, בחשבם שכל הכוחות היווניים הסתלקו, ובעזבם השאירו סוס עץ בלתי מזיק. לכן הם פתחו את שערי עירם והכניסו את סוס העץ. כולנו יודעים מה קרה אחר כך."

עכשיו תראה לנו מי לא מתייחס לעובדות.

כתוב תגובה ל- ע. הנביא
13
עמוס אתה סטם טיפש או מתחזה לכך
  זקן   29/12/10 16:55
כתוב תגובה ל- זקן
14
או שלום או התנחלויות
  רון וייס   1/01/11 13:50
זו היתה ונשארה הברירה.או שלום או התנחלויות.צריך להחליט.
כתוב תגובה ל- רון וייס
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il