|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
דן מרגלית
דן מרגלית
במשפחתי קיימת מחלוקת. יש השואפים לראות את היריבה משחקת בימי שישי במגרשים שלעתים יש בהם יותר חול מאשר דשא, ויש האומרים כי מוטב ששחקני הפועל יישארו בליגה הגבוהה עימנו, וכך נזכה בכל ע...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יהדות באשפתות הגזענות
מאת: יאיר רוטקוביץ'  |  29/12/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תנסה לשכור דירה בג'לג'וליה
  גדעון אמיר   29/12/10 23:36
או לגבות צ'ק שניתן ע"י תושב אום אל פחם וחזר ללא כיסוי.
כתוב תגובה ל- גדעון אמיר
2
יאיר רוטקוביץ' ממש נאור
  יואל קורנבלום   29/12/10 23:41
אולי אם היה חושב מחוץ לקופסה הסמולנית היה מבין שאנחנו נלחמים בגיזענות המוסלמית. היהודים לא מקובלים בשום מדינה מוסלמית אבל זה לא מפריע לנאור יאיר והוא יכול להתעלם מכל הגיזענות המוסלמית ולהמשיך לדקלם את כל השטויות שלו. בנוסף אפילו בארץ יהודי לא יכול לחיות בכפר ערבי או בכלל להכנס לכפר. אפילו המשטרה מפחדת להכנס לכפרים הערביים אבל מה זה משנה כל עוד הנאור יאיר יכול להסתובב בשקט בשנקין ולתעלם מכל הבעיות בסביבה. מה משנות העובדות הכי קל זה להכפיש את מדינת ישראל וזה עובד בעולם ואפשר לקבל כל מיני פרסים על נאורות. עובדה כל הסרטים שמכפישים את ישראל זכו בכל מיני פרסים. בכל אופן יאיר הנאור יכול היה להשתמש בדיו שבמקלדת שלו כדי להסביר לכולם שאנחנו אי של דמוקרטיה וסובלנות בים של דיקטטורות מוסלמיות אבל הוא בחר להכפיש את ישראל מהסיבות שהוזכרו למעלה. מצד שני יאיר הנאור יודע שבישראל יש סובלנות רבה ואפילו דעות מטומטמות כמו שלו נסבלות ואף אחד לא יפגע בו. אבל הוא יודע שאם יתחיל עם המוסלמים אז איזה אייטולה עוד יכול להזמין חוזה על הפרצוף הנאור של יאיר ויגרום ליאיר לפחד אפילו להופיע בשנקין אז מי צריך את כל זה? בנוסף יאיר הנאור אפילו לא יקבל תמיכה מהקרן החדשה לישראל וזה לא טוב.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
הבנת הנקרא
  יאיר רוטקוביץ   30/12/10 14:19
"זכותה וחובתה של המדינה להגן על אזרחיה מהבאים להילחם על קיומה. אך כשאותה מדינה, בהסכמה שבשתיקה, מממירה לאויב כל אשר אינו יהודי, היא חותרת תחת הצדקת קיומה. פחד קיומי מוצדק של מדינה מוקפת אויבים הופך לפרנויה מטמטמת משולחת רסן, גזענית ומזיקה. פרימיטיביות ערבית גזענית מקבילה, שדוחה באלימות יהודי, נהיית לנימוק להצדקת פרימיטיביות יהודית, ועוד בשם העם, המדינה, ההלכה והמסורת"

מי שלא בונה חומה בגבול המצרי הוא הכתובת לטענותיך, לא "נאור" שכמוני.

כתוב תגובה ל- יאיר רוטקוביץ
הבנת הנכתב
  יואל קורנבלום   30/12/10 20:00
לא נראה לי יאיר רוטקוביץ' שאתה מבין בדיוק מה שאתה כותב. אולי אתה מבין את כל המלים לחוד אבל לא נראה לי שאתה לא מבין את כל המשפט וכל ההשלכות הנובעות ממנו. אי אפשר להגדיר אותנו היהודים כגיזענים או פרנואידים או פרימיטיביים כפי שאתה כותב בשום צורה ואופן. אנחנו נלחמים על חיינו ועל זכותינו בים של דיקטטורות מוסלמיות ששואפות למחוק אותנו מעל האדמה. הדיקטטורות הנ"ל אפילו לא מסתירות את כוונתן למחוק אותנו מעל האדמה וגם יצאו למלחמה נגדינו כמה פעמים. לכן יש לנו זכות וחובה להתגונן ולא תמיד זה נראה יפה אבל זה הכרחי. אבל במקום להבין את זה אתה מאמץ את התעמולה של הדיקטטורות המוסלמיות ופועל להכפשת ישראל ולהחלשתה של מדינת ישראל בעולם. היית יכול להשתמש באנרגיה שהוצאת על כתיבת המאמר חסר הטעם שלך שלעיל ולהסביר את עמדתה של ישראל והעם היהודי במלחמתו נגד הדיקטטורות המוסלמיות. אבל לא עשית את זה ובמקום זה הכפשת והחלשת את ישראל. האם לדעתך אפשר להגדיר את זה כבגידה? בסופו של דבר אתה חי בין יהודים ובתוך דמוקרטיה ואתה פועל נגד היהודים ונגד הדמוקרטיה. אולי תסביר. בקשר לגדר עם מצרים אני מסכים אתך אבל היית יכול לכתוב את המאמר שלך בסגנון אחר. מצד שני אם היתה גדר עם מצרים יתכן שההסתננות הייתה באה מירדן. זה שאנחנו לא יורים במסתננים היה כבר צריך להדליק במוחך המון נורות בשלל צבעים ולהוכיח לך שאין הצדקה להכפשות שלך.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
תשובה
  יאיר רוטקוביץ   30/12/10 20:55
גילוי וחישוף גזענות יהודית, אינו מצדיק גזענות איסלאמית.

גילוי רגישות כלפי רדיפת ערבים ישראלים באשר הם, אינו הצדקה לחיזוק מגמות כוחניות בקרבם.

ביקורת על הכיבוש של הפלסטינאים אינו הצדקה לטרור הצומח אצלם.

המסתיר את חסרונותיו ובעיותיו נחלש. ביקורת היא היא עוצמת הדמוקרטיה. סביבנו אין דמוקרטיות כי הן מסתירות ביקורת פנימית. כי אצלן "הכל בסדר".

המאמר הוא בבחינת "את אשר יאהב יוכיח".

אתה תסכים איתי בוודאי שעוצמתה המוסרית של ישראל היא נכס מרכזי בהוויה הציונית. ועל נכס לא מוותרים.

מי שלא יחדל לחשוב כמיעוט נרדף ומפוחד בעוד בעצם הוא רוב חזק, יתגלגל להיות נבזי, מתועב, יאבד את חוזקו ויהפך להיות... מיעוט נרדף.
כתוב תגובה ל- יאיר רוטקוביץ
יאיר, מבחן המציאות קובע
  יואל קורנבלום   30/12/10 22:20
אי אפשר לומר "אני צריך להיות בסדר" לפי איזה קוד הזוי ולהתעלם מזה שרוצים לחסל אותך. צריך הדדיות בכל דבר. אם המוסלמים לא רוצים אותך אז אל תרצה אף מוסלמי כי בסופו של דבר בשעת מבחן אותו מוסלמי ילך עם שאר המוסלמים ויפגע בך למרות שהוא אזרח ישראלי. אם אתה לא מאמין תראה מה קורה בלבנון או מה שקרה ביגוסלביה. המלחמה שיש לנו היא בין מוסלמים לבין יהודים ולא בין פלסטינאים לבין ישראלים ככל שתפנים את מהר יותר יהיה קל יותר לכולנו. צריך הפרדה מלאה בין המוסלמים והיהודים ואני ממש אבל ממש לא מתנצל על זה כי זה מצב שניכפה עלינו על ידי המוסלמים. אם לאחר ההפרדה הנ"ל המוסלמים יחליטו שהם מוכנים לסבול את שאר הדתות ניתן יהיה לדבר. בנתיים אני חושב שזה ממש ילדותי ואכן מסוכן מאד להתעלם ממה שקורה מסביב ולומר כפי שאת מציע אנחנו צריכים להיות בסדר ולא משנה מה עושים האחרים. כמובן ידוע לך שערבי לא ימכור נכס ליהודי אלא אם כן הוא רוצה למות וגם לא להשכיר ליהודי. זאת ההדדיות שאני מדבר עליה וצריך לשים לב לזה. לכן במבחן המציאות הכתבה שלך הכפישה את מדינת ישראל וגם את היהודים והציגה אותנו כגיזענים מה שלא נכון. לכן להבא שים לב להשלכות הנובעות מדבריך ואפילו אם פעילות מסויימת אינה מתאימה לאיזה קוד הזוי ואולי תנסה לראות ולהבין את כל התמונה ולא רק מה מה שצריך להיות.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
3
שמאלנות באשפתות הצביעות=חבל שה
  קורןנאוה טבריה   30/12/10 06:55
שהרבנים שלנו לא מוציאים פסק הלכה בדומה לזה שהוציא הווקף:גזר דין מוות לכל ערבי "שימכור בית או שדה ליהודי"=והם אפילו מימשו זאת מספר פעמים בפרהסיה=ורבים אחרים הוברחו מחופשים מהארץ= מבלי ששמאלן אנטישמי סלקטיזי אחד יקום ויזעק?!אילו היו לנו רבנים כאלה כל המזרח השימון החד"ש היה נראה אחרת=וגם שום שמאלן אנטישמי סלקטיזי לא היה מרהיב עוז לנאץ את היהדות הקדושה שלי ורבנים שלא מועלים בתפקידם!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
4
מאמר זבל שכולו השמצה
  אחד העם   30/12/10 08:46
ידידי יאיר, "כך לא בונים חומה" - כך לא בונים מאמר רציני. כל המאמר הזה הינו השתלחות של חזרה בלתי פוסקת על המילים "אשפה" "זבל" "גזענות" מבלי להביא ולו קצהו של טיעון רציני. יאיר, התדרדרת לרמה הנמוכה אותה אתה משייך לאחרים הבזויים בעינייך. במקום לנמק מדוע הם טועים בחרת לכתוב מאמר שמקומו בזבל, ואין בו ולא כלום.
כתוב תגובה ל- אחד העם
5
חתיכת צבוע
  שמוליק 22   30/12/10 08:48
אני מבקש ממך לנסוע כעת לטייבה ולבקש את ידה של אחת נשים שם מאביה. האם אתה חושב ששם יסתפקו רק במכתב שאוסר נישואין ליהודי?

אתה יודע מה, הם ישלקו לך את ה****, יחתכו אותך לחתיכות קטנות, תוך שהם גוררים את גופתך המרוסקת ברחבי העיר.

יהודי לא יכול בשום פנים ואופן לחלל את גופה של נערה מוסלמית!! אני מבין שזה מוגדר כדבר ראוי אצללך, אבל לערבי מותר לחלל את גופה של נערה יהודיה

אצלנו מסתפקים בקריאה, לא ברצח על כבוד המשפחה. הראיה העקומה שלך, רואה "קריאה" כגזענות, אך מעשה רצח ברברי (שניתן למצוא כמוהו במאגרי סרטונים הפזורים ברשת בקלות)- לא מקבל ממך אפילו איזכור!! חתיכת צבוע מגעיל.

מה גם, שחמור גרם כמוך, לא מודע לרבות מהתוצאות של הקשרים עם ערבים. כיום כ15 אלף בנות יהודיות מוחזקות בכפרים, רבות מהן מוכות, ומתחננות שיוציאו אותן משם. ארגון יד לאחים פועל ללא לאות לנסות להציל בנות שהתפתו לקשר עם ערבים.
אף אחד לא נרצח שם על חילול כבוד בת ישראל, אף אחד לא מוכה, היא רק מוצאת מביה וחוזרת לחייה- לזה יקרא "גזענות".

אם אתה כזה "מתקדם" ולא "גזען", אני רוצה לראות כיצד תגיב ביום שבתך תהיה בקשר עם ערבי....

וזה אותו דין לעניין השכרת בתים- כשתגור בסביבה מרובת ערבים, ותתחיל להרגיש מאויים, אז נראה כמה תהיה חכם אחר כך
כתוב תגובה ל- שמוליק 22
ראה התשובה ל 2. ועוד דבר.
  יאיר רוטקוביץ   30/12/10 14:25

יפה שעוזרים לנשים מוכות, עכשיו תוכלו גם לעזור לנשים מוכות יהודיות שהוכו ע"י בעליהן היהודים (יש יותר כאלה).

אתה מבין..? אתה משייך תוקפנות מובנית ע"פ מוצא אתני בעיקר. ומה הטענה בעצם..? שמכיון שישנפ ערבים גזענים אלימים, מותר גם לנו להיות מתועבים ?
כתוב תגובה ל- יאיר רוטקוביץ
6
יאללה, קרטל השקרים יוצא למלחמה
  ע. הנביא   30/12/10 09:21
לאחר שקמפיין "זועות פשעי המלחמה" כביכול של צה"ל איבד הרבה מאמינותו בעקבות הודאתו של בכיר חמאס כי ב"עופרת יצוקה" נהרגו 650 שאהידים – כלומר הוא אישר שאחוז הבלתי מעורבים שנהרגו בידי צה"ל הוא הנמוך ביותר, וללא כל פרופורציה, לכל צבא מערבי אחר בהיסטוריה – מצא כעת קרטל השקרים של הקרן החדשה נושא לקמפיין חדש (בעצם מחודש): ישראל היא גזענית. אז יאללה כולנו לבליץ התיקשורתי עם כל הכלים הכבדים. אז העסק הולך ככה: המילה גזענות חייבת להופיע בכל משפט שלישי, המילה פשיזם בכל משפט רביעי, ובעיקר – נאצים. הזכר נאצים עוד ועוד ועוד. שלח רמיזות עבות כפיל על ויימאר, "ככה זה התחיל גם שם", "גם היטלר נבחר בבחירות דמוקרטיות", בקיצור, הכה שוב ושוב בהשוואה לנאצים.

לעומת זאת חלילה מלהזכיר כי המיעוט הערבי, באמצעות נציגיו בכנסת ובציבור, מאיים בריש גלי לחסל את המדינה במלחמה דמוגרפית, הס מלדבר על הגזענות הערבית האיסלמית הבוטה, שלעומתה כל מכתבי הרבנים למיניהם הם משחקי ילדים תמימים, ובוודאי שאין להזכיר אפילו ברמז את העובדה שברשות הפלסטינית מוטל על פי חוק עונש מוות על מי שמוכר בית ליהודי.

תשמע, מר יאיר, אני בשבילך כמובן גזען, שונא כל מי שאינו יהודי, רוצה לגרש ילדים מהארץ רק בגלל שלא עשו להם ברית מילה, שונא את האחר (בודהיסטי, נוצרי, אינדיאני, איש מאדים) הכל מטעמי גזענות טהורה. אבל תגיד לי רק דבר אחד: איך תסביר את העובדה שהאנשים שאני הכי מתעב, יותר מערבים, יותר משחורים, יותר מאדומים ויותר ממלוכסנים, הם יהודים כשרים למהדרין ששופכים ממקלדתם פרצי שנאה, שקרים, נאצות והשוואות מבחילות, ובו בזמן מחפים על גזענות ניאו נאצית ופשיזם מהסוג הגרוע ביותר אם הם נעשים בשם האידיאולוגיה הקרובה לליבם – בקיצור, אנשים כמוך? אז אולי אני בכלל אנטישמי?
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
יאללה יאללה תלמד לקרוא
  יאיר רוטקוביץ   30/12/10 21:10
עובדה: אחוז זניח של תקציב הקרן החדשה ניתן לארגונים שנויים במחלוקת, לך ולמד את עיקר פועלה בתחומי חינוך פלורליזם וסביבה. (פתאום מאמינים לכל מילה בעיתונות)

לא הזכרתי נאצים. כי אין דימיון. היטלר ודומיו לא יזכו לעולם למקבילה.

כתבתי: ממתי אמות המידה המוסריות של הערבים הם אמת המוסר שלנו. למה צריך להידמות לגזענים אצלם.

למה אתה מתעב שכמותי? אין לי מושג, לך לסדנת מדיטציה, תעבוד על זה, אולי תגלה.
כתוב תגובה ל- יאיר רוטקוביץ
מודה ועוזב ירוחם חלקית
  ע. הנביא   30/12/10 22:21
אני מקבל את תגובתך במובן מסוים, בעיקר משום שבינתיים קראתי מאמרים נוספים שלך ונוכחתי שאתה באמת לא שייך לחבורת המטורפים שאליה התכוונתי. אבל חייבים לציין שהמאמר הזה מאופיין בהתלהמות יתר, בחד-צדדיות לא קטנה ובשימוש במושגים וצירופים מקוממים שמשמשים את האנטישמיות המרכסיסטית-איסלאמית בת זמננו ("יהודו-גזעני" הוא מונח שיוצר כבר מעצמו טרמינולוגיה אנטישמית). אם אתה מצפה לתגובות מאוזנות, למה לכתוב בצורה קיצונית כזו?
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
7
ואגב שקרים פתולוגיים
  ע. הנביא   30/12/10 10:10
ציטוט: "הנרטיב של "אתה בחרתנו" (...) הפך להיות לסיסמת שנאת המיעוט".

זהו משפט שקרי על פניו, השמצה מבחילה שנובעת רק מאפלת המשטמה החולנית שלך. האם אתה מתכוון לומר שכל מי שמתנגד להשתלטות ערבית זוחלת על המדינה מאמין בעליונות הגזע היהודי? אתה מנסה לטעון שכל מי שצופה את חיסול המדינה שלנו בידי מיליוני "פליטים" מוסלמים מאמין ב"אתה בחרתנו"? השנאה והעיוורון האידיאולוגי העבירו אותך על דעתך והפכו אותך לטיפש המציג לראווה את טיפשותו.

ועוד משהו. השימוש החוזר בנשנה בצירוף "יהודו-גזענות" הוא רעיון מעולה מבחינת הקופירייט, ולתלמידי גבלס בשמאל מגיע כל הקרדיט המקצועי עליו. אין כל ספק הוא עושה היטב את מלאכת שטיפת המוח שנועדה לו. אבל לאור המתרחש באירופה כעת, בייחוד לאור גל הטרור השמאל האנרכיסטי בשבוע האחרון, אני יכול להבטיח לך שהצירוף "השמאל הניאו-נאצי" יעבוד הרבה יותר טוב (ויש גם מי שידאג לזה).
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
8
למר רוטקוביץ.
  מורה נבוכים   30/12/10 11:21

אתן למקבילך המוסלמונאצי להגיב במקומי.

המופתי של לבנון בכנס באוניברסיטת אל-אזהאר שבקהיר:

"היהודים הינם הכלבים של האנושות. הם אינם עם או אומה

אמיתיים. רשעותם מועברת לכל אורך ההיסטוריה באמצעות

מורשתם התרבותית. בשל התנהגותם, היהודים מעוררים שנאה

ונרדפים על ידי כל אלה שבאו עימם במגע".

הוא התכוון גם אליך, דמגוג סטאלינאצי צבוע.
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
אל תצפה לתשובה מהסמולני
  דמר94   3/01/11 21:26
אם במקום המופתי היה כתוב הרב עובדיה ובמקום יהודים היה כתוב מוסלמים, היהודונים היו קופצים כנשוכי נחש להגיב על "הגזענות היהודית" האיומה הזאת, אבל אם מדובר במוסלמי נגד יהודים, הס מלהזכיר! היהודונים הם משתפי"ם שישפטו בעתיד על בגידה שדינה מוות!
כתוב תגובה ל- דמר94
9
תשובת הרמב"ם ל-בן האדומי,אדום
  פלא יועץ   31/12/10 14:26
החזה. הרמב"ם-איגרת תימן:"אומת ישמעאל רעתם חזקה עלינו, בהם מתחכמים להרע ולמאוס אותנו,כמו שגזר עלינו יתברך:"ואויבינו פלילים"[דברים ל"ב],ושלא עמדה על ישראל אומה יותר אויבת ממנה ולא אומה כמותם.שאפילו דוד המלך ע"ה כשראה ברוח הקודש כל הצרות העתידיות לישראל מהם,החל לצעוק ולקונן-"אוי לי כי גרתי משך שכנתי עם אהלי קדר,אני שלום אדבר המה למלחמה". [תהילים קכ"ה] וראו איך זכר קדר משאר בני ישמעאל,לפי שנביאם מבני קדר הוא.וכל זמן שאנו רודפים שלומם הם רודפים אחרינו בחירום ובמלחמה."-מלמדנו הרמב"ם כי אין לרדוף אחריהםבשום פנים ואןפן כדי להשלים עמם,כי כל כוונתם אך שקר וכזב,ופניהם למלחמה.וידוע ש"נביאם" לימדם כי מותר לשקר ולהפר הסכמים.[הר' מרדכי אליהו] -שבת שלום
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il