s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האם הוא באמת אשם?
מאת: אבישי לוין, מונטריאול  |  31/12/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צודק מאה אחוז
  חכם חלפון   31/12/10 16:45
מזימה שפלה של הפרקליטות והשופטים שיושבים למעלה
מי שם אותכם לדון אנשים חפים מפשע- אין דבר ה' ישלם לך קרא-כול כלב ביגי יומו
ולך קצב- ברח מהארץ אין לך מה לעשות כאן מדינה אוכלת יושביה
כתוב תגובה ל- חכם חלפון
לשון נקיה בבקשה
  אהישי לוין   31/12/10 18:27
אין צורך להשתמש בביטויים כגון "כלב שבא יומו". חובה לשמור על תרבות-דיבור מכובדת, ולכבד את בית-המשפט אף אם ההחלטה נראית בעינינו שגויה. אפשר רק לקות שאם אכן טעה בית-המשפט - הטעות תתוקן.
כתוב תגובה ל- אהישי לוין
חלפון ..אתה חרא כמו מוסה קצב
  תגובה עדינה לזבל   1/01/11 13:08
רק שפה כזו מבינים הפרענקים חברי ליכוד !
כתוב תגובה ל- תגובה עדינה לזבל
2
אדון אבישי לוין לו זו אחותך
  מיכאל10   31/12/10 17:14
האם היית כותב כך ?
לוא אחת המלוננות היו אחותך/בתך/אשתך היית מעלה את הקצב על המוקד.
כמעט כל העולם וסגנו ידעו על מעלליו של האנס חולה המין ,עיתונאים, מקורבים וכולם שתקו.
כתוב תגובה ל- מיכאל10
צדק, אבל בדין-צדק
  אבישי לוין   31/12/10 18:33
אכן, אם היה מדובר במישהי בת משפחתי, ואכן היה מוכח מעל לכל ספק שאיש באמת אשם - אני מניח שבשמחה הייתי מעלהו על המוקד. נושא המאמר הוא "האם קצב באמת אשם", והדגשתי שאם אכן הוא אשם - עונשו חייב להיות חמור. לא הוכח שהיו אנשים שידעו על התנהלות-פסולה של קצב בעבר. יש להזהר מחריצת-דין בעקבות שמועות, לחישות, רכילות או פנטזיות. רק ראיות-מוצקות קבילות הן להכרעת-דין.
כתוב תגובה ל- אבישי לוין
אבישי לוין, אתה קשקשן....
  מטאטא   31/12/10 20:40
התחלתי לקרוא את מאמרך, ברם לאחר הפיסקה הראשונה הבנתי, כי אתה חרטטן. כתבת שהיו צריכים להיות שני שופטים ושופטת אחת ולא ההיפך. אז לידיעתך: מבדיקה מקיפה שנערכה במהלך השנים בבתי המשפט הגיעו למסקנה חדה כתער: שופטים גברים מחמירים הרבה יותר עם עברייני מין מאשר נשים. על יתר טעוניך מיותר להגיב ומיותר לקרוא, כי אתה חרטטן מדופלם. אגב לך ללמוד הסתברות וסטטיסטיקה באוניברסיטה, כדי לחשב מה הסיכוי ש-12 נשים יספרו בדיוק את אותו סיפור, שקרי (לתפיסתך) לפרטי פרטים על אדם מסויים, למרות שמעולם לא הכירו אחת את השנייה, והכל קרה בזמנים שונים בהבדלים של עד 15 שנה בין מקרה למקרה. הסיכוי שזה יקרה בערך כמו הסיכוי לזכות בלוטו בפרס הראשון חמישים פעם ברציפות.
כתוב תגובה ל- מטאטא
התנהגות גסה
  אבישי לוין   31/12/10 21:21
זכותך לחלוק עלי והביע דעה שונה. מותר לך גם לומר שאתה חושב שאני טועה. אבל אסור לך להשתמש בעלבונות ובמילי -נמוכות. מי שמכנה את הזולת "חרטטן מדופלם" וכדומה, ואינו מסוגל להתבטא בצורה תרבותית - אין צרוך להתייחס ברצינות למה שיש לו לומר. וזה, ידידי, המקרה אתך.
כתוב תגובה ל- אבישי לוין
מטאטא אתה טועה ו/או מטעה
  שוויק החייל   1/01/11 05:21
דעתו של אבישי מקובלת גם עלי,
איני מכיר את קצב ואין לי עניין אלא בטובת כלל אזרחי המדינה שפעם רובם האמינו בבית המשפט, ועתה רובם אינם מאמינים, אתה מטאטא כיודע סטטיסטיקה מוזמן להסביר מה קרה כאן, העם השתגע פתאום או מישהם גרמו לו לשנות דעתו...?
גם ידיעותיך בסטטיסטיקה קיפצו דילגו מעל העיקר,
ממש כמו שעשו השופטות והשופט בתיק,
צא וראה, (ונצל ידיעותיך הרבות בסטטיסטיקה..)
אם רוב רובן של הנשים אמרו שקצב חיבק, קצב נישק,
קצב נגע, ורק מפוטרת אחת אמרה
(במגומגם ובאיחור רב) קצב אנס..
כי אז, גם לשיטתך קצב לא אנס,
אלא במחילה, חרמן לא קטן, כך הרי שיתפת אותנו בידיעותיך..,
לאמור, מה שאומר הרוב הוא הנכון סטטיסטית...
אז מילא אתה טועה בחישוב הסטטיסיקה,
וגם מקפץ מעל החומר "הבעייתי"
הבעיה היא שהשופטות והשופט עושים אותו דבר...,
וזה מדאיג מאוד.
כתוב תגובה ל- שוויק החייל
בוחני כליות ולב.
  אנשי מגדל בבל....   1/01/11 14:16
ללא ספק..בטוח. מלכות הראיות מאחורי פרגוד..יש ספק 'יש בשיטה ספק גדול מאוד,ההבדל בין גאונות לטיפשות דק מאוד.העם היהודי בצרה גדולה,חבל.
כתוב תגובה ל- אנשי מגדל בבל....
קצב היה זנאי ,אך לא אנס.
  אליהו חיים   1/01/11 18:58
היו זנאים ונואפות לפניו ואחריו, הוא לא המציא את זה ואני לא מדבר על סמך שמועות , אני הייתי שם,ואת שמה של הנואפת לא אזכיר כי אחרי מות קדושים אמור, ואם אספר לכם שלנשיא קציר הייתה חברה אתם לא תאמינו ,ואוסיף שפעם בחודש היה יורד לבדו לרחובות עם המאבטח שהיה צופה מחדר סמוך על דירתו אתם יכולים גם לא להאמין,לשר המשפטים תמיר הייתה ראש לישכה שעוזר ויצמן אמר שכל רגע שהיא עומדת זה ביזבוז, ולמנוח אלון הייתה מאהבת שהייתה איתו כל אימת שהיה מתגורר בדירה ברובע היהודי בירושלים עיר הקודש, ועוד הרשימה ארוכה.
במה קצב טעה?הוא חשב שהוא המציא את החכמה וטווה מערכת שקרים שבסופו הסתבך בה ונפל למלכודת שהכין,אי אפשר לשקר את כל העולם כל הזמן , במקום לספר את הסיפור האמיתי ולצאת אמין הוא לא חדל מלשקר ,השופטים כבר לא האמינו לשום מילה שלו וזאת הייתה טעותם כי לגבי האונס הוא לאשיקר כי לא היה של אונס.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
3
העיקר לקשקש
  טיפו   31/12/10 18:00
מזה שנים רבות ידעו על מעללי האיש כולל עתונאים ששתקו, אז כל העדים וכל העובדות ששמו על השולחן הן שקריות ותפירת תיקים, וזה עוד לא הכל,הרי עשו עמו חסד ולא העמידו אותו לדין על קשריו עם העולם התחתון, אל עסקי נדל"ן שלו על חנינות שכמעט בצע אם ריח צחנה מאחוריהם ועוד,
אז הראש ניתן ע"מ לחשוב
כתוב תגובה ל- טיפו
4
פסק דין שהוא חד צדדי מעורר
  סימני שאלה.   31/12/10 18:09
כל אדם בר דעת מבין שקצב נשפט לפני המשפט וגזר דינו כבר נכתב. מי שעוקב אחרי הסיפור שואל את אותן השאלות ששואל הכותב כאן.והשאלה העיקרית, למה נשארה לעבוד אצלו, ולמה אחרי שאנס אותה לדבריה הלכה איתו למלון.
סימן שאלה גדול גדול.
כתוב תגובה ל- סימני שאלה.
5
כל מי שסבור שנעשה לקצב עוול
  דודי81   31/12/10 18:28
שיחשוב לרגע איך הוא היה מתנהג אם היו עושים את המעשים הנוראים האלה לביתו/אישתו/אחותו. הכותב ממחזר כמה מהטענות החלולות של סנגורי קצב:למה לקח ל-א' כל כך הרבה זמן להתלונן? למה לא חל שינוי בהתנהגותה? למה המשיכה לעבוד? כל ההיבטים האלה לא רלבנטים במורכבות של עבירות מין והתהליך הפוסט טראומטי שעוברת נפגעת עבירת מין. אין תהליך נפשי מוגדר שעובר על כל נפגעת.לא ניתן להשתמש בטענות האלה כדי לפגוע באמינות הנפגעת. חומר הראיות היה מספיק מוצק כדי להרשיעו ללא צל של ספק וסיכומי הכרעת הדין מעידים על כך. מי שנותן אמון בבית המשפט צריך לכבד את ההחלטה ולא לרוץ לתסריטי קונספירציה.אם הנאשם היה יוצא בעיסקת הטיעון שהוצעה לו היה זה חטא כפול כלפי הנפגעות וכלפי החברה הישראלית.
כתוב תגובה ל- דודי81
טוב שאמרת מי שנותן אמון...
  סמטוחה   1/01/11 05:42
רוב רובו של הציבור ענה שהוא אינו נותן
אמון בבית המשפט, ומדובר באותו ציבור ממש
שפעם האמין לו,
קראתי את תקציר פסק הדין,
ועתה גם אני לא מאמין לבית המשפט,
יש שם התלהמות ממש,
שיטת משפט בה יכול אתה השוהה בפריז
להיות מורשע כי באותה עת אנסת ברמת גן...
ולכן טוב שציינת מי שמאמין לבית המשפט...
אני חסיד קטן מאוד של קצב,
וקטן עוד יותר של בית המשפט דהיום.
כתוב תגובה ל- סמטוחה
מי שלא נותן אמון בבית המשפט
  דודי81   1/01/11 10:40
צריך לחפש מדינה אחרת כי הוא לא יוכל לקבל אף הכרעה הרת גורל בענייני ניהול המדינה,פרשות שחיתות,מלחמה בארגוני פשע, הקטל בדרכים ועוד. במשפט על עבירת מין, השופטים צריכים לבדוק את גרסת ההגנה מול התביעה ולהחליט ע"ס הראיות למי הם מאמינים.הגרסה של קצב היתה גבינה שוויצרית.ראש אגף החקירות במשטרה אמר אתמול שלאחר 5 דק' של חקירה מול קצב הוא הבין שהוא משקר. היתה עבודה מאד יסודית של בדיקת גרסת ההגנה מול גרסת התביעה. בסופו של יום, לתביעה היו ראיות מוצקות ועדויות חד משמעיות שהוצלבו ואומתו.לתביעה היה אוסף שקרים,מניפולציות ומערכת שלימה שפעלה נגד המתלוננות. אסור לטעות,קצב הוא לא הקורבן כאן.הקורבנות הם המתלוננות. קצב הוא התוקפן השיטתי שניצל את מרותו ומעמדו לטובת עבירותיו. ולחשוב שמזוז רצה להוציא אנס סדרתי בעיסקת הודאה בחיבוק!
כתוב תגובה ל- דודי81
6
אבישי אתה בחור אמיץ
  מישהו   31/12/10 18:44
כי למיטב ידיעתי אתה היחידי בכל התקשורת שקוטע את צהלות השמחה וההכנות לתליה בכיכר העיר. נכון להיום לא שמעתי אחד שמלמד על קצב סנגוריה.

אני בנתיים שותק. למיטב ידיעתי פורסם עד עכשיו רק תמצית פסק הדין. אף אחד לא באמת התעמק בפסק הדין. כדי לגבש דעה הייתי רוצה לראות את פסק הדין המלא וכן את סיכומי ההגנה במשפט קצב. זה המינימום שבמינימום שאני זקוק לו. אני זקוק לסיכומי ההגנה כי כבר יצא לי לראות פסקי דין שבהם לא היה איזכור לטענות הגנה מרכזיות, או שטענות ההגנה הוצגו בצורה מוחלשת מאד ולא כפי שהן.

לצערי המשפט נוהל במחשכים תחת צנזורה כבדה. בסוף ההליך, נופפו שלושה שופטים בתמצית פסק דין שקובע שקצב אשם. כולם מקבלים את תמצית פסק הדין כתורה למשה מסיני למרות שסביר להניח שיש בו בעיות רבות.

להזכיר לכולם, ארנלדו לזרובסקי זוכה לאחרונה בבית המשפט העליון במשפט חוזר על עבירות מין וגם אצלו הכל היה עניין של אמינות. גם במקרה אחר, שם הורשע נאשם על סמך זכרונות מודחקים של ביתו, בית המשפט העליון זיכה. נראה, שלשופטים מסוימים בבית המשפט העליון נמאס כבר שאנשים מורשעים על סמך חומר ראיות הזוי, כמו במקרה לזרובסקי והמקרה השני. אני מזכיר לכולם שגם ישראל פרי הורשע (גם זה תיק הזוי לחלוטין) וגם סולימאן אל עביד הורשע.

אנחנו בישראל התרגלנו כנראה שכדי להרשיע נאשמים לא באמת צריך ראיות.

צר לי, אני לא מצטרף לחגיגה נגד קצב
כתוב תגובה ל- מישהו
7
מי ידע הרפתקאות קצב ובחר בו !!
  אנו רוצים לדעת:   31/12/10 19:29
חיקרו מי ידע על מעלליו ובחר בקצב לנשיא מדינת ישראל???!!!
ליכודניקים,למה בחרתם בקצב לנציגכם בנשיאות??!!
וכיצד פרס ה"חתרן" לא לחש לבוחרים:אל תבחרו בקצב??
והיכן היתה דליה איציק הצדיקה??!!
האם פרס החזיר את הכסף למליונר?(340 אלף דולר..)
והאם דליה גמרה לשפץ את ביתה?? שכחתם הכל!!!
כולכם אשמים!!
כולכם אשמים !
כתוב תגובה ל- אנו רוצים לדעת:
הוא אשם ועוד איך
  לימונצ'יק   1/01/11 00:04
זו הבעייה הכי חמורה, ידעו שהאיש עבריין וסקס מניאק וקשור לעבריינים כבדים ובכל זאת מרכז הליכוד "המפואר" הצליח להביאו לנשיאות
כתוב תגובה ל- לימונצ'יק
8
Tאתה קשקשקן לא יאומן
  קורא המום   1/01/11 06:37
אדם כותב שהוא לא ראה את הראיות - והוא מערער כאן עליהן? הרב אבינר שפט במשפט שאפשר להסתמך עליו? הוא כן ראה את הראיות ושמע את העדויות? ואיפה ומתי השופטת סוקולוב הרשיע מישהו בעבירות מין אחרי שהמתלוננת חזרה בה מתלונתה? ואם שופטות נשים מוטות לרעת גבים אז השופטים ודאי מוטים לטובת הגברים, לאט? כמו ששופטים דתיים מוטים לטובת חובשי כיפה ולרעת חילונים מחללי שבת (ואכן הגיע הזמן לנקות את מערכת המשפט מגברים שומרי שבת) מאיפה אוסף השטויות הזה - ולמה האתר הזה מוכן בכלל לפרסם שטויות כל כך לא בדוקות?
כתוב תגובה ל- קורא המום
9
אין משפט צדק בישראל
  מאג   1/01/11 11:59
אחרי פעמיים שנסחטתי ושילמתי דמי לא יחרץ לפקידות על לא עוול בכפי אצלי כבר לא עובדות נשים !
כתוב תגובה ל- מאג
10
Miriam soklolov--my god
  benny   1/01/11 12:36
כתוב תגובה ל- benny
11
אבישי ..שב בחו'ל וסתום פיך
  נפולת נמושות   1/01/11 13:03
מוסה קצב ,אנס מזרחי שקרן שניצל את מזרחיותו לקידום פוליטי כמס שפתיים למזרחים .שעל גבם ניצל את מעמדו
כתוב תגובה ל- נפולת נמושות
שניצל או קובה מחשי?
  מעדיף קובה מחשי   1/01/11 20:02
כתוב תגובה ל- מעדיף קובה מחשי
12
הרשעת משה קצב
  פטריוט ישראלי   1/01/11 13:20
אומר כך : לפני מספר חודשים כינה עורך דין קורב את שופטי בית המשפט חמורים , ועורך דין קורב הוא בחור רציני שגם עובד עם אותם שופטים ומכיר אותם היטב , וכנראה אמר כך בגלל היכולת שלו ואחרים בפרקליטות לתמרן את השופטים בלי קשר לתיק הראיות האמיתי והחוק הכתוב...
רבותי כנראה שעורך דין קורב צודק,
במדינה בה 99.9% מכתבי האישום מורשעים בדין מה הפלא שזה המסקנה של קורב,
רק שבמקרה של קצב מאחר והוא נשיא לשעבר הענין זועק, אבל רבותי בישראל יש אלפים שאינם מקבלים משפט צדק ואף אחד לא קם, לסיום קראו מה כתב השופט טימין כשפרש מהמחוזי זה יסביר הכל.
שנה טובה
כתוב תגובה ל- פטריוט ישראלי
13
אוי, כמה שאתה מטומטם
  Samion   1/01/11 16:46
מי זה האבישי לוין הזה לכל הרוחות?!
כתוב תגובה ל- Samion
14
אני יותר ממסכים ומדוע?
  פריטס זלהיים   1/01/11 18:30
קודם כל איין צדק במדינת ישראל!! פשוט לא קיים! המובן של מה זה צדק לא מתייחס לצדק הישראלי !
מי שזוכר את האלוף עזר ויצמן ואחרכך נשיא מדינת ישראל, אם קצב הוא סוטה מין אז עזר הייה עבריין מין גם בבסיס ואחר כך בקן הנשיאות. הוא לא יכול הייה לעבור ליד אישה שרואים לה את הפיטמות ולא לצבות אותה... אם הוא לא רדף את כמעט כל אישה במרחק 3 ק"מ מביתו בצהלה אז היא לא הייתה שם. הוא דרס למוות וטען שהשמש הייתה בעיניו וזוכה. אבל עזר הייה הבן של הנשיא הראשון של מדינת בן גוריון, גם פרס הוא ילד הפינוקים של בן גוריון.
אני לא מתייחס לזאת שקצב ספרדי כי זה לא חשוב. אעפי שהספרדים הם לא משתווים לאשכנזים. האשכנזים הטובים פעם היו לטייס לאחר מכן לח"ול. והספרדים שיוצאים לח"ול מקלקלים את השם הטוב של האשכנזים. אבל בקשר לקצב. אני שקט שהוא לא אנס שרשרת או אנס בכלל. שיבוא גבר ששכב עם הרבה נשים ויאמר שלא פגש ושכב עם אישה שאוהבת להשכב בצורה מאונסת, אם יגיד אז הוא יכול לספור על האצבעות את הנשים שהוא שכב איתן. הרבה נשים ישראליות במיוחד שבתת ההכרה שלהן זה דבר רע לשכב בשביל התענוג, הרבה מאד, ואחרי שהן התלבשו הן מרגישות רע, שהן עשו את זה, כמו קלימקס הוא לא נמשך שבוע, וכשהוא נגמר אז או רוצים עוד אחד, או מרגישים אשמים כי אמא ואבא החדירו בראש שלשכב תמורת תענוג זה רע.
אז מאד קל להביא נשים כאלה להעיד נגד הגבר שהסכים להשכיב אותן.
בית המשפט בארץ הוא מהמפגרים בעולם המערבי. שופט ישראלי (רובם) חושבים שהם המציאו את החוק המשפט ועושים משפט בחדרם לפי ראות עניהם לא לפי החוק.
מי שעובד בשטח יתן על כך תצהיר בשבועה. מי שלא, עתיד להיות שופט.
אם לא היו סודות בטחוניים למה סגרו דלתות?
למה לא נותנים ללקרוא תיקים בארץ?
לכו לבית משפט בכל עיר עיירה או כפר בארהב נאמר וכל תיק (חוץ מבטחוני) פתוח לכל דיכפין. פה לא, רק אם אתם צד.
דמוקרצייה??
אני מסכים, לבית דין ישראלי לא הייתה הזכות לשפוט את קצב,
ל נשיםבמדינה שלנו לא הייתה הזכות לשבת בדין.
מי שלא מבין שהכל מזימה, שיסביר לי למה פרס קפץ על הנשיאות עם כל הכובד? לפי תפיסתי ריבלין התאים הרבה יותר להיות נשיא מפרס.
אנחנו בוחרים מנהיגים לעשות לנו רע!! בגלל שגמרו את ייל או איזו אוניברסיטה שלא קיימת ברוסייה.
מודה הצבעתי ליברמן כי לא הייה יותר טוב. הטובים לא צריכים את זה וגם הוא לא עושה לנו טוב תראו מה קרה אחרי שביקר בדרום אמריקה= כולם נגדנו,.
למה שר המשפטים לא מתערב בדברים קלוקלים כאלה.
עכשיו כל גבר עם יצר מין בריא מפחד להפגש עם אישה זרה.
אם היא תרצה היא תלך למשטרה ותעשה לו קצבייה.
טוב שתהייה לכולם שנת 11 מצליחה. ותחתימו כל אישה לפני שהיא מתחננת לשכב איתכם שהיא מבקשת לשכב איתכם או שתשפטו בדלתיים פתוחות אתם לא הייתם קצבים
כתוב תגובה ל- פריטס זלהיים
15
מאמר מגעיל ומעורר חלחלה
  משפטן   1/01/11 18:54
כותב המאמר מתגלה כאדם בעל תפיסות מיושנות ומטומטמות. נאנסת צריכה לצעוק? איפה אתה חי? כל המאמר מלא בתפיסות שהופרכו לפני עשרות שנים על ידי החוקרים בתחומי הפסיכולוגיה. לא כל אישה מגיבה אוטומטית לאונס על ידי שינוי התנהגות. כל האקסיומות שלך מוטעות. תקרא קצת יותר לעומק את פסק הדין ותגלה איך קצב לא הפסיק לשקר ולנסות להמציא ראיות בצורה מביכה ופאתטית.

תמשיך לשיר "הוא זכאי" אבל בקרוב הוא יהיה זכאי לשיחת טלפון ביום.
כתוב תגובה ל- משפטן
כתבה מדאיגה מדי
  תות שדה   1/01/11 21:42
הנה עוד אחד עם תסמונת קונספירציה. את קנדי לא רצח זה שנתפש. את רבין לא רצח יגאל עמיר את הנאנסות והמוטרדות לא אנס והטריד משה קצב הנשיא והשר המושלם.ממש משפט דרייפוס אכן כל העולם קונספירציה.
כתוב תגובה ל- תות שדה
16
אתה הוא הגס כאן
  צדוק   1/01/11 19:03

כן אנס לא אנס ? ברור לכולם שהאיש לא חף מפשע
ואם נשיא מדינה שצריך לשמש דוגמא מרשה לעצמו להתנהג בצורה שהוא נהג מקומו בכלא לשנים רבות ואפילו אם עשה רק חלק ממה שנאמר עליו
זה לא סתם שבכירי מדינתינו מושלכים לכלא אחד אחרי שני וזה רק קצה הקרחון
אתה מעלה הירהורים הזויים לגבי איזה קנוניה שנרקמה נגדו
אדרבא תביא הוכחות לכך תעשה תחקיר עיתונאי!!! אתה פוגע בכל קורבנות האונס שקוראות את המאמר שלך ומרגישות שאונסים אותן עוד פעם באתר ניוז 1

אתה חרטטן גדול וגם קשקשן אתה יודע למה כי אתה מרפה את ידם של האנשים הטובים שעושים מאמצים עיליים לנקות את האורווה ומנציח את שיטת הריקבון והשחיתות שפשטה בנו

אתה לא רק קשקשן אתה גם בנוסף לא חכם!! מה יצא לך ממאמר שכזה? מגן החלשים מפני שופטי ישראל "האכזריים" עלק !! אתה מגן על אדם שהיה רב עוצמה עם הרבה כסף והרבה אנשים במקומות הנכונים
אני מתפלא שאתר כזה נותן לאחד כמוך לכתוב באמתלא שמגיע גם זכות להשמיע דעה הפוכה ,אבל זאת לא דעה הפוכה זאת דעה שהייתה רוות כאן עד לא לפני הרבה זמן , אנחנו נעשה מה שאנו רוצים לעשות!!! ונסמוך על עורכי דין מהמעלה הראשונה שיציאו אותנו מזה!!אבל לשמחת עם ישראל זה נגמר ולא בזכותך
כתוב תגובה ל- צדוק
17
אתה צודק ויותר מכך.
  משפטנית שיודעת.   1/01/11 20:25
כתוב תגובה ל- משפטנית שיודעת.
18
גם סנגורי קצב אינם מאמינים לו
  עזרא מנצור   1/01/11 21:31
אדון לוין - לא שמת ליבך לנקודה חשובה: אנסי קצב טען בלהט כי מעולם לא קיים יחסי מין מחוץ לנישואין, ומכאן שהכל עלילה... אבל הסנגוריה העלתה בבית המשפט אפשרות שהיו יחסי מין אבל הם היו בהסכמה! אתה הבנת את זה, ברוך? הפרקליטים של קצב גם הם אינם מאמינים לו!!! בכך שקצב עמד על הטיעון שלא היו דברים מעולם הוא הציב עצמו בעמדה בלתי אפשרית. פרקליטיו היו מודעים לחולשת טיעונו וניסו לסייע לו באמירה - שהיתה "הסכמה"...
לעניין עצמו - עוד בהיותו שר התחבורה כבר הגיעו לאזניי עלילות הסקס של אדון קצב. בית המשפט שם את החותמת הסופית!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
19
תגובה לאבישי
  אפיס   2/01/11 05:07
מר אבישי הנכבד.
הסנגוריה שלך על הקצב היא נראת חשודה.
מי הזמין את המאמר המגמתי נגד כולם חוץ מהעבריין.
כמה מקבלים על יצירה כזאת.
כתוב תגובה ל- אפיס
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il