s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גורלו של ליברמן כבר נחרץ
מאת: עו"ד יוסי דר  |  16/01/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
I really hope you're right
  benny   16/01/11 12:28
כתוב תגובה ל- benny
2
אנטי מימסדי,עאלק
  קרטופל   16/01/11 13:01
" טיפוסים כמו קצב וליברמן" אולי אפשר לדעת מה הקשר? מאמר בזוי וחסר שחר.מאחורי החזות האנטי מימסדית של הכותב מסתתר רדיקל שמאלני אשר ימכור את כל עקרונותיו להשגת מטרה פוליטית.בכל מקום אחר במערב התיק שדל ליברמן היה מסתיים בלא כלום.כאן אנו אמורים להתפעל מהסימביוזה המוחלטת בין השופטים,הפרקליטות והתקרשורת מאחר והיא משרתת את מטרותיו הפוליטיות של הכותב.בושה
כתוב תגובה ל- קרטופל
קרטופלה לא בשל
  עץ הזית   16/01/11 14:28
קרטופלה עשה לעצמך טובה ותקרא שוב ושוב את שכתב מר דר.אפילו ידרשו עשרים פעם.לא הבנת את מה שכתב ואתה מתפרץ לדלת פתוחה,מתלהם ומשמיץ את הכותב.מר דר מסביר לך שהמאפיה השמאלנית כבר סגרה את כל הקצוות והכינה לליברמן עמוד תליה.תקרא עוד פעם ותבקש סליחה שלא תצא טמבל.
כתוב תגובה ל- עץ הזית
3
לכו לחתום על עצומה חשובה! -
  גם גלנט אינו ראוי   16/01/11 13:03
atzuma.co.il

כתוב תגובה ל- גם גלנט אינו ראוי
4
הבלנדר, חומר רך, והבסטיליה....
  ירון זכאי   16/01/11 14:13
הבלנדר של המשטרה, הפרקליטות, והמשפט אוהב חומר רך מסוגו של ליברמן! חומרים אחרים כמו; אהוד ברק והעמותות שלו, שמעון פרס והתרומות לרעיונות ההזויים שלו, אינם חומר ראוי לחקירה ותביעה. לכן "מעכרת המשפט" שהיא סניפי מרץ האחרונים שעוד נותרו יטחנו את עצמם לדעת בתיקי ליברמן, עד אשר יסתער העם עם קילשונים על הבסטיליה המשפטית ויחריב אותה עד אבק.!!!!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
5
ברח לרוסיה ותצחק אחרי הבחירות
  עמוס שנער   16/01/11 14:53
ברח לרוסיה מהר ולפני שיהיה מאוחר ותצחק אחרי שמפלגתך תקבל בבחירות כמות מנדטים שלא תשאיר אף אחד אדיש.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
6
נינצל ממנו ומשנתו.
  אולי כך   16/01/11 15:01
כתוב תגובה ל- אולי כך
7
צריך לנקות הת האורוות מהמפיה
  שינשין   16/01/11 15:06
השמאלנית שהשתלטה על מערכת החוק והתקשורת והמשטרה!
כתוב תגובה ל- שינשין
8
גילאון אמר עליו שהוא סוכן בכיר
  של הK.G.B   16/01/11 15:23
למה אף אחד לא בודק את הטענה? למה ליברמן לא תובע על דיבה?
המלחמה היא בין הC.I.A (בייניש)הK.G.B והערבים מי ישלוט אחרי שישחטו את היהודים.יהודים יקרים אתם לא שמים לב שמחלקים להם את ירושלים לרוסים ולאמריקאים.
כתוב תגובה ל- של הK.G.B
9
ליברמן אדם מושחת
  אליהו חיים   16/01/11 16:23
עושים כאן הצגה כאילו הפרקליטות מתעללת בקוז'ק המסכןולא מבינים כאן כי לקוז'ק יש חלק גדול בהצגה, מדוע שותפו לעברה לא מגיע לארץ? ומדוע כאשר נוסעים לאוסטריה בורח הצדיק מהחוקרים ושולח את עורכי דינו בכדי לטשטש עקבות,והאם הבת של טבריש ליברמן כל כך מוכשרת לנהל מליונים הרשומים בחברות שבבעלותה או שהיא ממש מוכשרת כמו בנותיו של ברק שגם להן יש חברות השוות מליונים?
ויש עוד הרבה שאלות לשאול ולמה להתנפל ולהאשים את השמאל ,אולי אתם זוכרים עשה את זה פעם אחד בגרמניה ששרף את הרייכסטג ואחר כך היה את מי להאשים.
לא צריך להיות בשמאל בכדי לתעב את האיש ומעשיו, מותר גם מהימין לתעב את המתועב.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
אתה אדם מושחת, לא ליברמן !!!
  שF   16/01/11 19:48
באיזו חוצפה אתה חורץ דינו של אדם בלי שבדקת את התיק שלו, את הראיות שלו, ובלי שהוסמכת ע"י העם לשפוט אנשים?
המצב העובדתי הוא שלא הוגש כתב אישום נגד ליברמן; החשדות נגדו לא התבררו בבית המשפט; שום בית משפט לא הרשיע אותו; לא ניתנה לו אפשרות לערער, כי עדיין לא ניפסק דינו.
למותר לציין שמשרת נאמן של דורית בייניש מסוגו של אליהו חיים מעולם לא שמע על חזקת החפות. בעיני כנופיית בייניש ומשרתיה מסוגו של אליהו חיים, כל אזרחי ישראל אשמים במשהו כל עוד לא הוכח ההיפך.
כתוב תגובה ל- שF
אתה חי בגן עדן של שוטים.
  אליהו חיים   16/01/11 21:18
חבל שיש כל כך הרבה בבונים עמי ארצות במדינה שאתה מיצגם נאמנה ,זאת המדינה שאתה והדומים לך רוצים לחיות בה ,שיערב לכם גם חזירים אוהבים להתבוסס בבוץ ,אני נלחמתי ונלחם למדינה אחרת.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
אליהו לא יקבל את המילה האחרונה
  אליהו חיים מושחת   17/01/11 02:13
כתוב תגובה ל- אליהו חיים מושחת
לא האמנתי שי עוד אידיוטים כמוך
  ברוריה מהקריות   17/01/11 15:03
שמאמינים למה שכותבים בעתונים. כל מילה שכתבת עשית קופי-פסט ממאמרים מושחתי העתונים השמאלנית. בקדת? היית שם? מאיפה בדיוק אתה יודע שליברמן ברח באוסטריה ושלח את עורך הדין שלו? מעתונים נכון? רק מוגבלים בשכלם מאמינים עדיין למה שכותבים בעתונים או רואים בTV ואפילו ברשת האינטרנט לא עושים סינון. אלוהים ישמרני.
כתוב תגובה ל- ברוריה מהקריות
אליהו
  ליהו חיים   29/01/11 23:24
אליהו אתה דפוק כבר לא תהיה ככה זה כשמפטמים אוזים בדפים של עיתונים ותחשוב על זה
כתוב תגובה ל- ליהו חיים
10
רדיפה פוליטית = מדינת משטרה
  מתפרת בייניש בע"ם   16/01/11 18:49
ציטוט מדברי יוסי דר: "כי ליברמן יוצר סביבו אווירה ציבורית כל-כך עוינת - תוך חידוד גובר והולך של הפרופיל הציבורי שלו - עד שאין למעשה שום אפשרות שבית המשפט יוכל להתעלם מכך בבואו לבחון את הראיות נגדו.וגם התקשורת לא תאפשר תוצאה אחרת מאשר ליברמן בכתום."
יוסי דר מודה בריש גלי שאין שום ראיות המצדיקות הגשת כתב אישום נגד ליברמן. כפי שהוא מציין בצדק, מדובר בלינץ' משפטי שכל מטרתו לנקום באביגדור ליברמן בגלל דיעותיו הפוליטיות. השאיפה העממית להשליכו לכלא נובעת היא רדיפה פוליטית נטו, בדומה ל"מישפט" שערך ולדימיר פוטין למיכאיל חודורבסקי, אשר כל פשעו שרצה להגיש אף הוא מועמדות לנשיאות חבר העמים.
יוסי דר לא כ"כ חזק בחשבון. החקירה הרשמית נגד אביגדור ליברמן החלה בסוף שנת 1997. הנובע מכך שחקירתו נכנסה זה עתה לשנתה ה-14. מאחר שכל פרטי "החקירה שאינה חקירה" כבר דלפו לעיתונות, אין לי כל ספק שאין נגד ליברמן שום ראיות שמצדיקות הגשת כתב אישום נגדו.



.

כתוב תגובה ל- מתפרת בייניש בע"ם
11
שודד אדמות צבוריות רמטכל ????
  איריס ......   16/01/11 19:08
איך יכול להיות רמטכל שודד אדמות ???
כתוב תגובה ל- איריס ......
איני קולט רמטכל צירף קרקע לעצמ
  ליאור....   16/01/11 21:51
אי מתבייש לאן הגענו.
רמטכל מתמנה למרות שגנב אדמה ציבורית לעצמו.
באם אני הייתי גונב הייתי עכשיו בבית הסוהר.
כתוב תגובה ל- ליאור....
12
זה לא כ"כ פשוט
  חיים טובים   16/01/11 19:54
אם אחרי 14 שנים של חקירות אין כתב אישום, נראה שאין לפרקליטות ראיות של ממש. לפני שנה הופיע לדור בטלויזיה והבטיח "הכרעה תוך שבועות" בעניינו של ליברמן וגם ההבטחה "הפרקליטות תתכנס..." היא מאותו הסוג. מסקנה, החקירות הן המטרה. גם אם יצליחו להגיש נגדו כתב אישום ולגרום לו להתפטר מהכנסת, הוא ישוב בכנסת הבאה עם הרבה יותר מנדטים. ראו מקרה שרון שיצא "חייב" בועדת חקירה ממלכתית וחזר כראש ממשלה.
כתוב תגובה ל- חיים טובים
13
דבר לא חדש ממה שכתבת.
  8   16/01/11 20:58
כתוב תגובה ל- 8
14
עצוב שדעותיו קשורות להרשעה
  משה ג.   16/01/11 21:21
זה יותר גרוע ממדינת משטרה, זה שלטון של כת "שלטון החוק"
שאין דבר הקושר אותה לחוק מלבד תעמולה זולה. אחרת מה קשורות דעותיו הפוליטיות של ליברמן להרשעתו במשפט?
עם מליץ יושר כמו כותב הכתבה אני מעדיף להיות יתום.
כתוב תגובה ל- משה ג.
15
קלטתי את הסיפור - הסכיתו ושמעו
  המגף של ברוך   16/01/11 23:05
ליברמן - יודע כנראה (כמו כותב הכתבה) שאוטוטו מגיעה המשאית מהפרקליטות לאסוף אותו. אז ליברמן כבר מכין את הקרקע: מתלהם בצורה מטורפת. רודף שמאלנים בצורה קולנית. מאיים על טורקיה, חזבאללה ושאר העולם. בקיצור בונה את עצמו כאמאמא של הימניים הכי הכי שרופים. בבוא היום (בקרוב..) יוכל לזעוק - שוב הפרקליטות ובתי המשפט השמאלניים רודפים אנשי ימין שרק אהבת ישראל בלבם ושהם אומרים מה שהעם רוצה. בתי המשפט מונעים מהעם את מנהיג הימין "האמיתי" בגלל שהם שמאלנים ובגלל שהם פוחדים מכוחו המתעצם. בקיצור - ליברמן הולך על "תפרו לי תיק מסיבות של רדיפה אדאולוגית", בדיוק כמו קצב ודרעי. מעניין אם עו"ד פלדמן יהיה פנוי לקחת על עצמו גם את התיק הזה.
כתוב תגובה ל- המגף של ברוך
16
הקלפים בידיים של הרוסי
  עין לציון   16/01/11 23:48
יש לי הרושם שגם אם לפרקליטות יש חומר כלשהוא נגד ליברמן, הם יהססו לגעת בו. ההצהרות האחרונות שלו נגד השמאל אינן פליטות פה פוליטיות,אלא איתות לשמאלני כנופיית השלטון האומר: "תיזהרו,צברתי במשך השנים הרבה חומר נגדכם ואם תיגעו בי ,אפתח את הפה ואקבור את כולכם"....
הפרקליטות,בית המשפט והמשטרה קלטו את המסר וכל מה שהם יוצרים זה מסך עשן של "כאילו". אנשים שהיו בעמדות מפתח פחותות בהרבה משל ליברמן יכולים למוטט את כל המערכת באיבחה אחת אם רק יפתחו את פיהם. על אחת כמה וכמה מיודענו ליברמן.
כתוב תגובה ל- עין לציון
17
אביגדור הוא ראש הממשלה הבא
  ואז ייעלם שלטון ה   17/01/11 02:20
המשפח, המשפכ, השיפכה והשיפחה. השמאל יודע כפי שאנו, בוחריו העתידיים לראשות הממשלה, יודעים. כשאביגדור יהיה ראש הממשלה, אין יותר ידיעות אחרונות, אין יותר הארץ, הקרן לישראל חדשה מחוץ לחוק וכל חבריה ואלה שהתמנו בעזרתה למערכת המשפח, יעלו למשפט בפני הציבור. זוהי מדינתו היחידה של העם היהודי. לא דו לאומית ולא בטיח. לא ירצו שלום אמת, אין בעיה, נחליף איתם שטחים ונסגור אותם מאחורי חומות. יחד איתם נשים את כל השמאלנים המתנגדים להצהרת נאמנות. כל המשתמטים מהצבא, כל גונבי המסמכים מהצבא, כל אלו שחושבים שמותר לשפוט את הצבא ולמצוא את ילדינו אשמים בפשעי מלחמה [מבויימים בוידיאו]. כולם. והם מפחדים.
כתוב תגובה ל- ואז ייעלם שלטון ה
בבתי הכלא קוראים לכאלה מנהיג
  הצחקת   17/01/11 08:46
האסירים,זה התחליף לראש ממשלה בחומות הכלא.
כתוב תגובה ל- הצחקת
אז סוףסוף ישלוט האספסוף
  אילן גינייס   17/01/11 13:05
ויוביל את המדינה למחיקה סופית
כתוב תגובה ל- אילן גינייס
תחשוב טוב
  אילן 2   29/01/11 23:31
אילן אתה מבר בהתלהמות " כותב" ככה שמראה שאתה האספסוף האמיתי שתביא למחיקה ולא אנחנו העם שמתקרא ככה על ידך הדיוט
כתוב תגובה ל- אילן 2
18
בולשביקים עליך ישראל=הצילו!!!
  קורןנאוה טבריה   17/01/11 04:41
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
19
"מערכת צדק" ? הבדיחה הכי טובה
  בעשור האחרון.   17/01/11 11:06
כתוב תגובה ל- בעשור האחרון.
20
עצ הזית צודק מאוד קרטופלה
  ברוריה מהקריות   17/01/11 14:55
קרא את המאמר עד שתבין, גם אם זה יקח לך יומיים. אצלנו הרי המשטרה מחליטה את מי לעצור, הפרקליטות מי אשר ומי לא והשופטים אומרים אמן..אחר כך אתה צריך להוכיח שלא היית בבית כשזה קרה ובודאי שאין לך אחות. אין מצב שאצל אדם כמו אביגדור ליברמן הפרקליטות תבוא ותוכיח שהוא אשם. הוא צריך להוכיח שהוא לא אשם וגם זה לא יעזור לו.

אגב, בקשר לקצב: לא היה שום אונס. היות ויש גם גברים שהם חולי מין - הרי שהוא ניצל את המבחר הרב שבפניו ופתח בורדל בכל מקום שהוא עבד - בהשתתפותם המלאה של הגברות. באותם ימים היה מקובל שאם את רוצה להתקדם בעבודה ובמעמד את חייבת לעבור דרך המיטות של הבוסים. תאמין לי , כך זה היה.
כתוב תגובה ל- ברוריה מהקריות
21
מסכים שאסור לגמגם.
  גדי5432   18/01/11 21:37
למרות שכל האספסוף יקום בצעקה שהשמאל נגד ליברמן ושכל מערכת המשפט במדינה היא השמאל (שזה קישקוש בכייני אחד גדול !), עדיין יש ראיות או אין ראיות. אם יש- שילך לכלא. ואם אין- אז לא.

והלוואי שכן יש ראיות. כי האיש הזה הוא לדעתי קרימינל ברמה הכי גבוהה שיש. הן מהבחינה האישית ובמיוחד מהבחינה הציבורית. גזען ופשיסט שמתסיס אנשים לשנאת חינם מהבוקר עד הערב.
כתוב תגובה ל- גדי5432
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il