|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרופסור חוסאם חאיק מול הבושה
מאת: איתן קלינסקי  |  19/01/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
2 שאלות:
  ע. הנביא   19/01/11 15:37
1. מתי ביקשו אי פעם את פרופ' חוסאם חאיק להצהיר על נאמנות מיוחדת, או מי טען שיבקשו ממנו בעתיד הצהרה כזו?

2. מתי טענו פאינה קירשנבאום או דני דנון כי אין לקבל אפילו גרוש אחד מהאיחוד האירופי לכל מטרה שהיא?


כתוב תגובה ל- ע. הנביא
ידידי, כולנו כבר לא פותחים
  מאמרי שיטנה ולא   19/01/11 19:01
מגיבים לשטויות שלהם. עשה לנו שירות והפסק גם אתה לפתוח כתבות של השמאלן המיזדקן.
כתוב תגובה ל- מאמרי שיטנה ולא
לעידו
  מערכת הבחירות   19/01/11 19:35
מה פירושה של הסיסמא "בלי נאמנות אין אזרחות" . למי היא הופנתה ??? כמה מנדטים עשתה סיסמת הבחירותהנלוזה הזו, שהיתה מלווה שנאה כלפי האזרח הערבי , בן הארץ הזו בדיוק כמוך.
אני נאמן למדינת ישראל , אבל אינני נאמן למורשת של ליברמן שהכריז בלי נאמנות לא תהיה אזרחות .
נאמנות למה??? נאמנות לחוקי הגזע הליברמנים???
סליחה , אתה לא שמעת את המשפט - "אין לקבל מהאיחוד האירופי אפילו יורו אחד , כי זה פוגע בכבוד הלאומי. המשפט הזה לא נאמר בכנסת . הוא לא נאמר על ידי מר דנון???
כתוב תגובה ל- מערכת הבחירות
לא עידו, אבל צודק
  ע. הנביא   19/01/11 23:10
הפרופסור חייק לא נדרש ולא יידרש לכל הצהרת נאמנות, וכך גם ילדיו, נכדיו וצאצאיהם, מן הסיבה הפשוטה שכולם נולדו אזרחים ישראליים ולכן אזרחותם אוטומאטית. ההצהרה הנידונה (בין אם אני מסכים לה או לא) מיועדת רק למבקשי אזרחות חדשים. ובקשר לאמירה של דנון, כמובן שהוא התכוון "כסף לצרכים פוליטיים". מכאן ועד למה ששמת בפיו כביכול "לכל מטרה שהיא", המרחק רב.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
2
יופי של רשימה
  שולה.   19/01/11 16:25
איתן, רואים שהקומוניסט שבך , בוער עם מטענים כל כך חזקים של רעות ואחווה בין יהודים וערבים , שהם בניה של הארץ הזו, ועל כך נתונה תודתי לך. למרות שאני נשארתי אותה שמוצניקית.
כתוב תגובה ל- שולה.
3
מצטרף לדעתה של שולה
  ידידיה   19/01/11 16:30
כתוב תגובה ל- ידידיה
ידידיה ושולה=קיקטורה
  אלישמע   20/01/11 17:50
כתוב תגובה ל- אלישמע
4
לפחות שרהחוץ רוצה בטובת המדינה
  יוסף יוסף   19/01/11 18:58
ואתה עם מוחי הכפיים הפתטיים שלך משת"פים של אויבי המדינה, כל היום יושב ומחפש איך להשמיץ ולנגח אני מתבייש בך ובמרעך שאתם משתייכים לעם היהודי
כתוב תגובה ל- יוסף יוסף
5
כמו כל קומוניסט מהסמול הסהרורי
  וההזוי -האמת אצלם   19/01/11 19:10
נשארה בכותרת העיתון פרבדה.

כתוב תגובה ל- וההזוי -האמת אצלם
6
קלינסקי-חדל קשקשת ברשת..
  מטאטא   19/01/11 19:24
הצהרת נאמנות לכולם, ולא רק לערבים. גם לאדם מופרע והזוי כמוך, וגם לי. לכל אחד ואחת במדינת ישראל. לא רק לערבים או מוסלמים. והחוק גם ייצטרך לפרט בדיוק מהי נאמנות, ומהם הסנקציות שיבואו באם לא תהיה נאמנות. (שלילת זכות ההצבעה במנקרים "הקלים" עד שלילה מוחלטת של האזרחות במקרים הקשים).
כתוב תגובה ל- מטאטא
קלינסקי, ואולי הוא חפרפרת? כנס
  חץ   20/01/11 11:52
מוכם להתערב אתך ש"הפרופסור" הזה (על פי העדפה מתקנת) מצהיר ומגדיר עצמו פלשתינאי ולא ערבי ישראלי.

תבחנו ותחקרו כיצד הוא מטבטא על "מדינתו" ישראל בחוגים שאין בהם ציונים. פתאום תגלו שהוא פטריוט ערבי מוסלמי השואף לחסל את הישות המיונת בפלסטינה שלו.

גדולים ורבים מאוד הסיכויים שהנ"ל הוא חפרפרת ומסיבה טובה זו אין הוא מוכן לקבל משרה מכובדת בחול ששפ יתגלה כסתם מרגל יותר ממדען.
כתוב תגובה ל- חץ
כמה שנאה נודפת ממך
  תגובה לחץ   20/01/11 13:39
הפרופסור הוא אזרח ישראלי.
הוא נולד למשפחה נוצרית בנצרת , כמו שאתה נולדת למשפחה יהודית במקום שנולדת .
מדוע לשדר שנאה לאחר.
מדוע לא לשדר יחס של הערכה לחמישית מהאוכלוסיה בישראל המגדירה עצמה אחרת ממך , מר חץ.
כולנו בנים לארץ הזו .
כתוב תגובה ל- תגובה לחץ
7
עשית כותרת שקרית במקום שאין
  פלא יועץ   19/01/11 19:26
בה שום צורך.איש לא דרש משהו כגון זה.יצרת פיל מזבוב, ולבסוף מה הינך בכלל יודע על מימון מחקרים בארץ? כי לפי דברך יש משהו מדאיג מאד,המראה כי רק בגלל שהפרופסור הינו ערבי האיחוד האירופי נותן לו מימון נדיב.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
מה דרש לברמן במערכת הבחירות?
  לפלא יועץ המתמם   19/01/11 21:51
מדוע דרש ליברמן "בלי נאמנות אין אזרחות" ?
הוא ביקש את השנאה לאחר , בן הארץ הזו.
מהשנאה הזו הוא התפרנס.
מהשנאה הזו הוא קיבל 15 מנדטים.
מהשנאה הזו הוא עלול לצבור כוח יותר גדול בבחירות הבאות.
נגד השנאה הזו יש להלחם .
כתוב תגובה ל- לפלא יועץ המתמם
כמי ששהה לא מעט שנים באירופה,
  פלא יועץ   20/01/11 07:02
וקיבל אזרחות של מדינה אירופית-דמוקרטית למהדרין,התנאי הבסיסי ביותר שנתבקשתי היה -נאמנות.ושירות בכוחות הביטחון שלה,כך שמבלי לעמוד בשני התנאים הללו לא ניתן לקבל בה אזרחות.גם במדינת ישראל,שהינה כבשה בין שבעים זאבים,אין לתת לאדם שאינו מקבל את עצם קיומה,אינו מוכן לתרום לה דבר,לעיתים חותר תחת קיומה ועושה לה דה לגיטימציה,שלא לדבר על שיתוף פעולה עם אויביה בדיצה ובששון,מעוות את ההיסטוריה בצורה שתתאים להשקפת עולמו ההצרה,[ראה מקרה א.קלינסקי]מחנך את ילדיו נגד ערכיה בגלוי,אינו משלם מיסים,ורק מנצל את הדמוקרטיה שלה בשביל להחריבה,לא יכול להיות אזרח ישראלי בעל זכויות מלאות.כמו כן אין לתת לאיש הבא לא"י אזרחות ללא כמה שנות תושבות ובדיקה מי הוא אותו האיש.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
8
על אמינות הכותב אפשר ללמוד
  אלברט א.   19/01/11 19:32
מענין פעוט: האיש שאותו הוא מציג כפרופסור, אינו כזה. חוסאם חייק הוא מרצה בכיר ותוארו "ד"ר". הוא מדען טוב ואם יתמיד אכן יגיע להיות פרופסור ואף רחוק יותר. מה שאי אפשר להגיד על כותב הכתבה, אדם ששמאלנותו ושנאתו ליהודי הארץ מעוורת את עיניו ומעבירה אותו על מעט דעתו שהקציב לו האל, מתוך רחמים בודאי.




כתוב תגובה ל- אלברט א.
אתה טועה ומטעה!
  ראמי   19/01/11 23:32
לצערך ככל הנראה אך חוסאם חאיק הוא אכן פרופסור! בבקשה לינק מאתר הטכניון: lnbd.technion.ac.il אתה טועה ומטעה!!
כתוב תגובה ל- ראמי
חאייק הוא פרופסור.
  לאלברט א. המלעיז   20/01/11 03:26
כתוב תגובה ל- לאלברט א. המלעיז
אלברט משקר - חאיק הוא פרופסור!
  לאלברט א. המלעיז   20/01/11 07:33
כתוב תגובה ל- לאלברט א. המלעיז
לכל אוהבי: אתר הטכניון
  אלברט א.   20/01/11 08:57
chemeng.technion.ac.il

שהוא האתר הרשמי של הפקולטה להנדסה כימית (ולא האתר הפרטי של ד"ר חאיק המוזכר באחת התגובות) מציין במפורש "senior lecturer", שהוא "מרצה בכיר". אבל לא זו הנקודה. חאיק זכה בתאריו בזכות, לא בחסד, כמו רובם המכריע של המרצים במחלקות למדעים מדוייקים (במדעי החברה והרוח המצב שונה רדיקלית: בחלק מהמחלקות חבר מביא חבר והאיכות האקדמית אינה גורם כלל). איש לא דרש ממנו הצהרה נגד אש"פ או חמאס. אם יהיה צורך בשבועת אמונים למדינה, יצטרך להשבע כמוני וכמו קלינסקי. בדמוקרטיה אמיתית החוקים אינם מפלים. חובות שוות וזכויות שוות. אגב, אני בטוח שלחיאק יהיה קל יותר להשבע אמונים למדינה מאשר לקלינסקי.
כתוב תגובה ל- אלברט א.
אלברט משקר-חאיק הוא פרופסור
  אוהבי אלברט א   20/01/11 10:30
מר אלברט - ההכרזה של ליבמרמן "בל נאמנות אין אזרחות" היתה מתוך מטרה אחת ויחידה ליצור שנאה כלפי האוכלוסיה הערבית שחיה כאן.
חבל שליברמן אינו מבין, שהערבים הם ילידי הארץ הזו. הם אזרחים בדיוק כמוני וכמו מר אלברט וכמו מר ליברמן.
כתוב תגובה ל- אוהבי אלברט א
9
דמגוגיה זולה.
  איש אחד   19/01/11 19:57
רבותי עברית צריך לקרא עד הסוף. אותו פרופסור מכובד והלואי שיהיו רבים כמותו אינו צריך להישבע אמונים למדינת ישראל מכיוון שהוא אזרח המדינה. אם הוא לא מקבל עליו את כל חוקיה זאת סוגיה אחרת שהמחוקק ופרקליטות המדינה יפעלו בנידון ! כל תרומה מכל גוף זר שהוא שנתרמת על מנת להתערב ולשנות את החיים הפוליטיים במדינת ישראל חייבת להיות פסולה על פי חוק. שוב זאת אשם המחוקק .
כתוב תגובה ל- איש אחד
10
קלינסקי, שמך נגזר מקלון?
  יוסלביץ   19/01/11 23:27
התלבלת לגמרי. ליברמן מדבר על הצהרת נאמנות מזרים - עובדים זרים עבריינים, ערבים, סודנים - שעם כל תיעובם אותנו, מתים להיות אזרחי ישראל ולחיות כעלוקה על גבנו.
כתוב תגובה ל- יוסלביץ
11
הצהרת נאמנות היא רק הצהרה
  דן ה   20/01/11 04:24
כמו אותם מחבלים שמשוחררים וחותמים על הצהרה שלא יחזרו לטרור גם בארה"ב כל מי שמושבע בקבלת אזרחות מצהיר על נאמנותו רק בישראל הסמול המסריח משחיתות לא מוכן לחתום ולמה שיחתמו הערבים אם הסמולנים לא יחתמו הרי הסמול חותר תחת המדינה ורוצה להעבירה לידי הערבים זו כל מטרתם כולל הכותב המדופלם לוחם הצדק
כתוב תגובה ל- דן ה
12
כיהודיה,אני מתביישת בטפשות של
  קורןנאוה טבריה   20/01/11 06:07
שלך=ותפסיק להתנשא ולהעליב את הערבים=הם שונאים חנפנים בעיקר אם החנפן הוא ממוצא "יהודי"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
מצא יוצא מין הכלל כדי להעיד על
  מוציקו   20/01/11 07:36
נו באמת אז יש ערבי אחד שמישום מה בניגוד לכל המיגזר שלו תורם משהו יצרני, אז? האם זה מעיד על הכלל של מוצצי הדם הערבים? מצאתה לך אחד באמת יוצא דופן (וכל הכבוד לו)ואתה מבקש להראות כמה היהודים לא נאורים שמבקשים ממנו ... מה?הצהרת נאמנות? שצריכה להיות בדיוק כמו בארה"ב (ודרך אגב מדובר על הצהרה למתאזרחים חדשים ולא קימים וגם יהודים שמבקשים להתאזרח יצטרכו לתת אותה הצהרה)אז באמת תחסוך מאיתנו את מאמריך רווי השנאה העצמית .
כתוב תגובה ל- מוציקו
14
אתה צודק אבל אנא עשה מעשה.
  יתרו   20/01/11 10:19
אני במקום פרו' חוסאם הייתי דורש ממך לא הצהרת נאמנות כי אם חזרה למקום שממנו באת כי כבשת נחלת אבות שלו.
כמורה לתנ"ך היית צריך להיות מודע לזכותו של עם ישראל לשוב לארצו ולכונן מדינה שתהיה בעלת ערכים אוניברסליים.
כל עוד שזה אינו המצב, הרי שגם לך וגם לליברמן אין מקום בארץ הזו כי אם לבעליה האמיתיים (פרופ' חוסאם, משפחתו ועמו)
כתוב תגובה ל- יתרו
15
דמגוגיה והטעיה
  מחוקק   20/01/11 12:16
ע"פ ההצעה יצהירו נאמנות רק מתאזרחים חדשים.
זה מקובל בהרבה מאד מדינות.
אף אחד לא מבקש הצהרת נאמנות מאזרחים יהודים או ערבים.
כתוב תגובה ל- מחוקק
16
אחרון הבולשביקים
  יוא"ב   20/01/11 13:08
קודם כל יש לדרוש הצהרת נאמנות מקלינסקי וחבריו.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
17
פרשת השבוע - פרשת יתרו
  תגובה ליתרו   20/01/11 14:27
למר יתרו שלום
השבוע אתה קורא בוודאי את פרשת יתרו. לפחות מהפרשה הזו אולי תאמץ את המעמד של מתן כבוד לכל ברואי בצלם. תן כבוד ללאומיות של פרופסור חאייק , לדתו - אם הוא דתי , לתרבותו , לעובדה שהוא ומשפחתו נולדו כאן, לתרומה שלו למדע בישראל וכמוהו ישנם ערבים רבים בשטחי חיים רבים.
מבלי שאני מכיר את פרופסור חאייק , אני משוכנע שהוא מכבד את תרבותך , את לאומיותך , את דתך - אם אתה איש דתי , ואתה לא מציג את מה שנדרש מיהודי - אהבה לכל ברואי בצלם.
אני מכבד את איתן קלינסקי. לא מעניין אותי שהוא קומוניסט. הגישה ההומאנית שהוא מבטא חייבת להיות מנת חלקו של כל אדם החי בארץ הזו.
כתוב תגובה ל- תגובה ליתרו
כל הכבוד לפרופ' חוסאם.
  יתרו   20/01/11 23:31
אם קרית לא שנית ואם שנית לא שילשת! אכן אני הוא המכבד את פרופ' חוסאם שזו היא מולדתו ולא את מר קלינסקי או מר ליברמן שהינם מבחינתו כובשים שהשתלטו על אדמתו.
כתוב תגובה ל- יתרו
זו השיטה הבולשביקית של החבר ק.
  אלישמע   21/01/11 10:46
כאילו מישהו אמר משהו נגד הפרופסור. אז השיטה אומרת כך: ראשית תקבע עובדה. אחר כך תוכיח בשער שהיא מבישה ולבסוף תטיף מוסר. העניין הוא כשלבושביקים היה כח הסיפור היה מסתיים בסיביר אך כעת כשהם הפכו לקוריוז פתטי הם מסתפקים בתוכחות ואנחות. עלובי נפש.
כתוב תגובה ל- אלישמע
18
איתן, כתוב על פרשת השבוע.
  שולה.   20/01/11 14:32
כתוב תגובה ל- שולה.
19
פששששששששששששש
  רונן גולדשטיין   20/01/11 14:56
איזה נאור והומאני הקלינסקי הזה,הא?
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
20
פקשוש בעובדות
  נחמני רחמים   20/01/11 16:37
למי שנולד בישראל ולא חשוב היכן, לא נדרש לכל הצהרת נאמנות. היא נדרשת רק ממי שרוצה להתאזרח (כוטלל עולים חדשים). בעיקר זה נגד היבוא אשל נשים ערביות מהשטחים... ונגד יבוא עובדים זרים.
כתוב תגובה ל- נחמני רחמים
שצועקים בלי נאמנות אין אזרחות
  לנחמני רחמים   20/01/11 18:52
כשצועקים בלי נאמנות אין אזרחות עושים הדרה של כל ערבי באשר הוא. וחבל שמי שמכהן כשר חוץ של ישראל בחר להשתלח נגד אזרחים שנולדו כאן. ...והם בדיוק כמוך וכמוני .
כתוב תגובה ל- לנחמני רחמים
למה מדינה תסכים לאזרח לא נאמן?
  אלישמע   21/01/11 12:00
תן לי סיבה אחת טובה
כתוב תגובה ל- אלישמע
21
כתבה מטעה ומגמתית
  חמורבי השלישי   20/01/11 19:55
הפרופסור הנכבד הוא לא מתאזרח, אלא אזרח ישראל, ולכן גם לפי דרישת ליברמן אינו חייב בהצהרת נאמנות. הצהרת הנאמנות נועדה רק למתאזרחים. ניתן לבקר את החוק הזה גם בדרכים לגיטימיות ונכונות ולא בעזרת מניפולציות זולות
כתוב תגובה ל- חמורבי השלישי
אתה לא צודק....
  מיכאל בקונין   21/01/11 09:30

מניפולציות זולות הן לחם חוקו של כל סטאלינאצי - במיוחד

כאשר אותו סטאלינאצי מתהדר גם בתואר "משורר".

בלי מניפולציות זולות אדולף קלינסקי הוא סתם עוד שמאלן.

שתהיה לך שבת שלום.
כתוב תגובה ל- מיכאל בקונין
תארת את עצמך יפה מאוד.
  למיכאל בקונין   21/01/11 10:55
כתוב תגובה ל- למיכאל בקונין
22
הפרופ' המקסים יהודי או ערבי?
  לא הבנתי   24/03/16 08:16
יהיה אשר יהיה, אני נרגשת ושולחת לו צרור של מיטב ברכותי לזכייתו ומאחלת לו עוד הצלחות רבות בעתיד ותודה מקרב לב על כל הטוב שהוא עושה בעולמנו שזקוק לעוד הרבה אנשים טובים ומועילים כמוהו.
כתוב תגובה ל- לא הבנתי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il