s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גלנט, אם נדבר גלויות...
מאת: משה מכנס  |  02/02/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גלנט אינו ראוי נקודה!נכון שהוא
  קורןנאוה טבריה   4/02/11 02:02
שקרן,רמאי ומושחת קטן "בתום לב"=יחסית לדיין ושרון=אבל עם כל הכבוד על תרומתו לצה"ל,זה לא הופך אותו לראוי,כך על פי אמות מידה של היהדות,עליהן חונכתי,ובניגוד לאמות מידה של הציונות החילונית שהרסה כל חלקה טובה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אך, כמה שאת צודקת נאווה מטבריה
  רק הדתיים טובים   4/02/11 18:06
1- שר הבריאות יצחק רפאל (מפד"ל) לקח שוחד לכיסו בקשר לבניית בית החולים בתל גיבורים.
2- אריה דרעי מש"ס קנה את ביתו ביפה נוף בירושלים מכספי שחוד וישב בשל כך 4 שנים בכלא.
3- שלמה בניזרי מש"ס שלשל לכיסו הפרטי כספי שוחד.
4- הרב הספרדי שלמה חשוד בכך ששכר את שירותיהם של פושעים ערביים מהכפר קלנסווה כדי שיפליאו את מכותיהם בחבר היהודי של בתו.
5- הרב אליאור (יהדות התורה) התעלל קשות בתינוקות וגרם להם לנכות קשה. הורשע ומרצה את עונשו בכלא.
6- הרב אלון הודה בפני פורום פנימי בניצול מיני של נערים שבאו ללמוד אצלו גמרא.
7- אם זה לא מספיק לך, יש לי עד לפחות שלושים דוגמאות לטוהר המידות של המיגזר הדתי בישראל.
כתוב תגובה ל- רק הדתיים טובים
2
תודה משה למשה
  משה-רבינו   4/02/11 07:48
ובמה בסך הכל אני חטאתי!! קצת התרגזתי נשברתי לא רציתי כלום לעצמי רק הכל בשביל העם הזה ובקשו ממני,הלכתי במדבר
בחום ובלי מים עם עם של עבדים קוטרים
אז מה עם קצת נשברתי גם לי מגיע אני סך הכל בן אדם.
כעסתי מאד והתאכזבתי שאני לא אכנס לארץ המובטחת ,
מה לא מגיע לי !?
היום כשאני מסתכל אחורה אני מבין כי זה לא היה ענין של צדק
או קיפוח ,הבנתי כי גם אני כנראה שייך לאותו עם שנגע מצריים דבק בו נגע העבדות וההשעבדות ואם צריך לצאת לחייפ חדשים בארץ חדשה לא בטוח שאני הייתי מתאים
ולכן בראיה לאחור אני כבר לא מרגיש מקופח פשוט לא מתאים.




כתוב תגובה ל- משה-רבינו
3
מאמר מ ע ו ל ה ! !
  הניה   4/02/11 10:28
עו"ד מכנס, אין מילים בפי, כדי להעריך את דבריך במכתב גלוי זה.
כתוב תגובה ל- הניה
4
לא ראוי
  יהושע קוצינסקי   4/02/11 10:49
אולי לוחם טוב-אבל גנב
בדיעבד האם קצב היה ראוי לו ידענו? התשובה ידועה
וכך יש לנהוג עם גלנט
גלנט תודה ושלום
כתוב תגובה ל- יהושע קוצינסקי
5
צדקנות, צביעות, חוסר אחריות
  איש עצוב   4/02/11 11:34
לוקחים טעות איומה של הרמטכ"ל אשכנזי הופכים אותה לדוגמא, ובאמצעות אותה טעות יסודית מבקשים לשכפל אותה עוד ועוד על מנת להמשיך ולטעות. מי שזרק את עימאד פארס מהצבא מתוך הנחה שדיווח לא אמת למפקדו בעניין הרכב הצבאי בו נהגה אשתו, פעל באופן חסר אחריות ומזיק. מי שעשה כן לצ'יקו תמיר בגין הדיווח על תאונת הטרקטורון, פעל באופן חסר אחריות ומזיק. על אחת כמה וכמה מי שלקח את הפאקאטע זיתים של גלנט או את הפאקאטע שביל הגישה לביתו והפך אותם לנושא שעליו יקום או ייפול הרמטכ"ל, פעל ופועל באופן חסר אחריות שבעתיים ומזיק שבעיתייים. בייחוד לחושכו של המסמך המזוייף אשר נכתב על פי החשד על ידי מקורב המטכ"ל אשכנזי, אשר נראה שיש לו אינטרס משמעותי, חברי וכספי להמשך שלטונם של אשכנזי ושושלתו, והודלף לתקשורת משלכתו של הרמטכ"ל אשכנזי באמצעות קצין אשר יש לו אינטרס אישי וחברי בהמשך שלטונו של אשכנזי ושושלתו, ויצא פיזית מלשכת הרמטכ"ל באמצעות מקורב אחר של הרמטכ"ל אשכנזי, אשר יש לו אינטרס חברי ומקצועי בהמשך השלטון של אשכנזי ושושלתו - והכל הכל מטוהר על ידי הפרקליט הצבאי הראשי, וכאשר (מאוחר יותר) עולים הדברים המסוכנים האלה על פני השטח, פועל אותו פרקליט בבכיר (אלוף בצה"ל) לפתיחת הליכי לשון הרע, נגד החושפים, וכאשר ברקע מצרף הרמטכ"ל את החשוד בזיוף (טרם נודע הזיוף בצבור), אשר יש לו רקורד עשיר בכל בקשור לאמינות יושר, ו"הגהת מסמכים", לפגישותיו עם ראשי צבא איטליה, כאשר המזייף עוסק במסחר בציוד בטחוני, כל אלה לחוד וביחד מצביעים על גלנט, פארס, תמיר כאנשים סופר סופר טהורים - לעומת הנורמות המקובלות, וחשוב וכדאי לשאול איזה סיכוי היה להרפז להמשיך ולהגיע לרמטכ"ל האיטלקי, או היווני או השד יודע איזה רמטכ"ל אם גלנט היה מתמנה או לחילופין אם היה מתמנה הבא בשושלת אשכנזי, איזו השפעה הייתה לאשכנזי ובני ביתו על הצבא, אם גלנט היה מתמנה לרמטכ"ל, או אם מקורבו של אשכנזי היה מתמנה. וראוי לחשוב גם איזה סכומים של כסף נוגעים בסיפור הזה. ראוי גם לחשוב על דברים אלה כעת - כאשר ממנים את הרמטכ"ל הבא. על אשכנזי ללכת מיד, עוד לפני ה 14/2 ויש לוודא כי גם השושלת שלו נחתכת באופן שלא תחזור לעולם לשרת בתפקיד בכיר בצבא או במדינה.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
עצוב-שמענו..יש לך משהוא חדש?
  מטאטא   4/02/11 17:25
אתה חוזר כמו תקליט שבור על אותו עניין. ובוא נניח שאתה צודק, ואפילו יש לי הרגשה כזאת.. האם שחיתות לכאורה של קצינים אחרים, מכשירה את שחיתותו של גלנט. טענותיך המגוכחות פשוט נשגבות מבינתי, אלא אם כן אתה קצין בכיר לשעבר בצבא, ואז אתה משתייך לאחת הקליקות... בקיצור גלנט לא מתאים בגלל מעשיו הרקובים במשך שמונה שנים רצופות, ואל תנסה אפילו להשוות את מעשיו לתמיר או פארס.
כתוב תגובה ל- מטאטא
6
מילים כדורבנות!
  מנטע   4/02/11 12:34
כתוב תגובה ל- מנטע
7
האם גודל הדירה הוא קריטריון
  לבחירת רמטכ"ל?   4/02/11 12:37
ציטוט מדברי מכנס: "גם אם כל פרוטה שהשקעת בביתך הפומפוזי הושגה ביושר, מראהו הותיר בלב הציבור את הרושם שמדובר בגנרל המקסיקני קסטנייטאס."
לאור המוניטין העלוב של מכנס, טוב יעשה אם ידבר בשם עצמו ולא בשם הציבור. הערתו המרושעת על דירת גלנט מגלה את אופיו הנאלח. אני שואל את עצמי: איזו אכסניה מוזרה העניקה לעלוב נפש כמו מכנס תואר עו"ד?
מדינה שנותנת מינוי רמטכ"ל לפי גודל הדירה, אל תתפלא אם ישמידוה אויביה תוך זמן קצר. אם זה יקרה, מסתבר שהרוויחה זאת ביושר.
כתוב תגובה ל- לבחירת רמטכ"ל?
לא יעזור כלום אתה פשוט אידיוט
  מושלם אם מיתמם   4/02/11 16:22
כתוב תגובה ל- מושלם אם מיתמם
8
לדעתי מכנס שקרן לא מדבר גלויות
  ...   4/02/11 13:06
אם לדעת האזרח מכנס הדבר היחידי שמעיד על יושרו של אדם הוא גודל ביתו, אני דורש ממנו לפרסם מיד באינטרנט תמונה של בית משה מכנס באינטרנט, תוך ציון המטרז' שלו ומקורות המימון להקמת הבית. אם לא יעשה כן, חל עליו דין "הפוסל במומו פוסל".
כתוב תגובה ל- ...
ל- 8 - האם קראת את המאמר?
  שלש נקודות האמיתי   4/02/11 14:29
למר 8 - כשאתה משתלח בכותב המאמר בהביעך עמדה כה נחרצת - כאילו כותב המאמר טען שהדבר היחידי שמעיד על יושרו של אדם הוא גודל ביתו. נותר לתהות האם קראת את המאמר כלל? אני דווקא קראתי ומצאתי שם מספר סיבות מנומקות לעילא והבית הגדול לא הוצג שם כעדות לאי יושר אלא באופן אחר. ומכייון שאינך אוהב כנראה לקרוא לעומק אסביר לך בקצרה עוד משהו שכנראה לא הבנת - אילו כותב המאמר היה מועמד לכהונת רמטכל/ראש ממשלה או כל תפקיד רם אחר הנושא גם בסמכות מוסרית היה עניין ציבורי בכל עניין חריג כמו בית מפלצתי - אך כיוון שהוא כנראה אינו מועמד לתפקיד כזה רכושו וגם רכושך ורכושי אינם מדד ליושרנו. אני מציע לך לקרוא קצת באינטרנט מהי "דמות ציבורית" לא יזיק לך קצת לקרוא... לפני שאתה משתלח.
כתוב תגובה ל- שלש נקודות האמיתי
אתה עצמך לא קראת את המאמר
  ...   4/02/11 17:50
הקטע הבא מופיע במאמר של מכנס: "גם אם כל פרוטה שהשקעת בביתך הפומפוזי הושגה ביושר, מראהו הותיר בלב הציבור את הרושם שמדובר בגנרל המקסיקני קסטנייטאס."
זה מוכיח: הדבר היחידי שמפריע למכנס הוא גודל ביתו של גלנט. מאותו רגע שמכנס משתלח בדמות ציבורית, הוא עצמו הופך לדמות ציבורית. לאור זאת, עליו להוכיח שהוא עצמו גר בבית צנוע ושלא קיבל את הכסף הדרוש לבנייתו ממקורות ערביים.
לעניות דעתי, אין כל קשר בין גודל הדירה לבין התאמת המועמד למלא תפקיד ממלכתי. התעסקות מכנס בנושא פרטי של המועמד מוכיח עד כמה נמוך הוא מסוגל לרדת ולרכל.
כתוב תגובה ל- ...
קרא את המאמר מתחילתו
  נחום שחף   5/02/11 16:52
המאמר התחיל בחשיפת תרגיל ההונאה היחצני כאילו הוא תרם למדינה בהתנדבות בלא שכר. המשיך בלקיחת קרקע לא לו, בהצהרות השקר לבית המשפט ולבג"צ, בהסחבקות עם בכירים להחלקת הגניבה בין חברים. וקינח באמירה שבנית אחוזת פאר מנקרת עיניים לחיילים ולקצינים שאמורים לראות בו בראש הצבא סמל, מספיקה לבדה.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
9
מה החלופה?
  אריאלס   4/02/11 14:20
למשה השלום והברכה

מה החלופה? בסוף נשאר רק עם איציק,לא מרדכי אלא דליה

בזה אתה מעוניין?

כתוב תגובה ל- אריאלס
דליה איציק טובה עשרת מונים
  מיואב גלנט   4/02/11 17:57
דליה איציק רק שיפצה את דירתה ע"ח תקציב המדינה, והואילה בטובה להחזיר 25.000 שח' עבור הקרמיקה. זה פחות חמור מסלילת כביש גישה לבית. במקום זה היה גלנט יכול לקפוץ הביתה מעל לצמרות העצים, לא?
כתוב תגובה ל- מיואב גלנט
לא אלמן ישראל
  מחלקת החומוס   4/02/11 21:33
לא אלמן ישראל, ונמצא תחליף מתאים לגלנט. בכלל, תמיד כשמדובר בקצין בכיר ש"פישל", נמצאים החסידים השוטים ועיתונאי החצר שלו, המללים אותו ואת גבורתו, כאילו בלעדיו היתה המדינה הולכת מזמן לאיבוד. בראיונות עם גלנט בטלוויזיה בסוף השבוע, הוא מדבר כך על עצמו, והוא כבר זקוק לתרופה להורדת הנפיחות, לאחר שהתנפח מרוב חשיבות עצמית.
כתוב תגובה ל- מחלקת החומוס
10
שיקולים למינוי רמטכ"ל
  אורי מילשטיין   5/02/11 08:20
משה,

אכן ראוי שאנשים לא ישקרו אבל הם משקרים. במחקריי על מלחמות ישראל לא מצאתי אדם אחד, ובייחוד בכיר, שלא שיקר ביודעין בנושאים מבצעיים (דווחות, תחקירים ועדויות) ואלה שקרים חמורים יותר משקרים שאינם קשורים לפעילות הצבאית.

ולפיכך השיקול, לעניות דעתי, צריך היה להיות במינוי רמטכ"ל אחד בלבד: האם המועמד יכין טוב יותר מאחרים את צה"ל למלחמה ויפקד עליו טוב יותר מאחרים במלחמה. מכיוון ש"כן אלמן ישראל" ולא רק ישראל, ורק מעטים מאוד מסוגלים למלא בצורה מירבית תפקיד זה ראוי לא לוותר בקלות על מי שראוי לכך לפי השיקול הנ"ל.

אבל מכיוון שלא זה השיקול המנחה את הציבור בישראל ואת השיח הישראלי שאתה שותף פעיל בו, אלא כמו שהתבטא היועץ המשפטי לממשלה "שיקולים אתיים" הרי לא ראוי שיואב גלנט יהיה רמטכ"ל ועליו לפרוש מייד מערכת הביטחון כי לחלק נכבד מן הישראלים אין בו אמון ורמטכ"ל זקוק לאמון מכסימאלי כדי להצליח.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
11
המאמר וכותב-המאמר
  zorik126   5/02/11 12:03
לכל-מאן-דבעי, משה מכנס וכותב-שורות-אלה,בני שנות-הארבעים של המאה שעברה.ראינו את המדינה קמה ונלחמנו ארבע מלחמות עבורה.ראינו גם כיצד היושר והצניעות של מנהיגי-המדינה וקציני-צה"לנו מפנים מקומם לשקרנות,יוהרה וחוסר-כבוד שאינם ראויים למעמדם ובעיקר-אינם ראויים לנו.לא לאנשים כאלה פיללנו,גם לא להתנהלות כזו של מוסדות השיפוט והביקורת שלנו.אנחנו מובילים את עצמנו לבור-שחת!!! עכשיו למשה מכנס.היכרותי עם האיש-כ-25 שנה.הינו אחד מאלה שהייתי מכנה "מלח-הארץ".למרות מיגבלותיו הפיזיות,ובגיל מתקדם (אישי), נהג משה לקום מכסא עורך-הדין ולצאת למילואים בשירות שדה של יחידה קרבית,עם צעירים ממנו,כשהוא איננו נרתע ממילוי תפקידיו ככל חיל אחר.יש לו,אם-כך,זכות דיבור וביקורת,נכון? מה-עוד שאני מסכים עם כל מילה שהוא כתב!!! סליחה מראש,אבל גלנט היה ילד קטן(פישר,באידיש) כשאנו הקמנו את הצבא הזה והיינו גאים עד הגג בכל מה שצה"ל עשה!! האם אנו יכולים להיות גאים בצבא ובקציניו גם היום? ענו לי אתם!!
כתוב תגובה ל- zorik126
12
המדינה זה אני גלנט פרס בייניש
  נחום שחף   5/02/11 16:02
או ברק (שניהם) וכל שאר בעלי תפקידים בכירים במדינה המאמינים שמשרתם הוענקה להם כמתת אל, ואין הם רואים כנכון להכיל על עצמם את חוקי המדינה. המאמר מעולה וראוי להכיל שיקולים אתים בסיסיים על כל שאר בעלי המשרות הבכירות בישראל. החל מבית המשפט העליון ומטה, דרך פרקליטי המדינה, קציני משטרה בכירים, ופקידי מס הכנסה הנוהגים בתפקידם כאילו היה מתת אל. המדינה זה אני, אמר לואי ה-15. אתה גלנט עם כל הכבוד ויש לי כבוד רב אליך, אינך המדינה. לא אתה לא ברק לא פרס ולא בייניש, ולא כל שאר האוליגרכים במדינה הרואים עצמם מעבר לכל ביקורת מעבר לכל חוק.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
לשים סוף למסורת גניבת תרנגולות
  נ.ש.   5/02/11 16:41
של ימי הפלמ"ח.
כתוב תגובה ל- נ.ש.
13
תשובה למכתב נגד המינוי של גלנט
  יוסף סגל יוסקה   12/02/11 19:44
קראתי כאן את המכתב הארוך נגד מינויו של יואב גלנט.
ואומר כך חבל שלא ראיתם את הראיון עם השר לשעבר נסים חבר בועדת טירקל וזה היה אולי מכניס לכם לראש מה עשו לגלנט. הכל הכל הכל עבודה בעיניים של העיתונאים והתקשורת טלוויזיה כל הערוצים במיוחד ערוץ 2 ו 10 הרדיו והעיתונות הכתובה. לא יעזור שום דבר זו עובדה לעיתונות יש כוח שקיבלו וגם לעורכי הדין יותר מדי כוח יש בידיהפ הם יכולןים למנות ראשי ממשלה ולהוריד אותם זהוולכן אני לא קורא ולא אקרא עיתונות גלנט היה ועדיין ראוי להיות לא רק רמטכל אלא גם ראש ממשלה. ואם אתם שם עושים סקר תעשו אותו אמיתי
השר ניסים לשעבר אמר דברים נכונים ואמיתיים ומי שלא ראה את הראיון איתו שיבקש להקרין לו את הראיון וזו כל האמת לאמיתה.
כתוב תגובה ל- יוסף סגל יוסקה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il