|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גלנט היה ראוי להגנה מן הצדק
מאת: אריה פרי  |  11/02/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הכותב חסר הבחנה
  משה, עורך-דין   11/02/11 17:51
הכותב שם בסל אחד התנהגות חיילים ומפקדים תחת אש, או בשעת לחץ מבצעי, לצד התנהגותו של יואב גלנט בחייו האזרחיים. האומנם אין גבול לטפשות ולחוסר היכולת להבחין בין הדברים?.

יואב גלנט מסר תצהיר כוזב, נהג בכוחנות בשכניו, חמס רכוש ציבורי, השתמש ללא בושה בפרוטקציה מכוח מעמדו כמזכיר הצבאי של ראש הממשלה וניצל זכות שהוענקה לו באורח מפוקפק "לפנים משורת הדין" ע"י מינהל מקרקעי ישראל, בידיעה כי הוא היחיד מאנשי המושב הזוכה בזכות זו, שהוענקה לו חינם עקב מעמדו בצבא. הוא אפילו לא ראה צורך להצטדק על כך. על "הצלחתו" במבצע עופרת יצוקה אנו למדים מדי יום, כשסופרים את הטילים שנורו על הנגב המערבי. הרקע הקרבי שלו אינו רלוונטי, כשבודקים התאמת שקרן לתפקיד רגיש וגורלי כמו הרמטכ"ל.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
לעו"ד המלומד
  אריה פרי   11/02/11 19:57
אתה טועה באבחנתך את הסיטואציה- תאמר נא לי את מי אתה מעדיף במצב מלחמה-אדם נחמד המחייך יפה ,מדבר יפה, מכסת"ח יפה אך ברגע האמת מתפקד כדן חלוץ 2?,או שמא אתה מעדיף אדם עם רקורד אשר הוכיח את עצמו?
ולגבי הקאסאמים הממשיכם ליפול-אין זו אחריותו של גלנט אשר דווקא דרש לסיים את המבצע ב-"נוק אאוט" ולא בנקודות כפי שגרסו ורצו לסיים ברק, אולמרט ו-"משקם הצבא" הכסת"חיסט אשכנזי.
האם אתה מעדיף אדם אשר הפקיר חייל למרות שהיתה לו אפשרות להצילו?
או שמא אתה מעדיף אדם הדורש לסיים את הלחימה בנצחון ולא בתיקו?
כעו"ד כדאי שתדע ותבין כי בוחרים רמטכ"ל ולא ראש ישיבה או כולל!!!
מספיק עם הצדקנות המזויפת הזו, ברור כי חיפשו את גלנט ולכן הוציאו את הפרשה החוצה-כל אדם שיחפשו אצלו בקרביים יצוצו פרשיות...
אף אחד לא מלאך.
אך בסיכום הדברים יש להעדיף את הלוחם הטוב יותר ולא את "הצדיק הנולד" אשר בבוא היום חיוכו ו-"צדיקותו" ימיטו עלינו בכי גדול.
כתוב תגובה ל- אריה פרי
סומך ידי על תשובתך
  א מ רול   11/02/11 23:38
משה, הפעם עלית על בנקט לוגי ומעשי.
האם אני מריח בתגובתך אבק צדקנות וטהרנות המתובלות בתקינות פוליטית?
כותב המאמר צודק לחלוטין. אני כקצין קרבי (בדימ.) מעדיף לצאת למלחמה עם גלנט אחד על פני 10 כסת"חים כאשכנזי.

על גלנט אני יכל לסמוך כי יגבה אותי ויתמוך בי בסערת הקרב וגם לאחריו. על אשכנזי אני יכול לשמוך רק שינגב עימי את אחוריו.
כתוב תגובה ל- א מ רול
סילקו את גלנט דוקא כשצריך אותו
  מב"י   12/02/11 00:48
(משלי כ"ד 6): "בתחבולות תעשה לך מלחמה". רמטכ"ל צריך להיות בעל יכולת לתחבל תחבולות כדי להוביל ולהנהיג את צה"ל לנצחון במלחמת שתמיד תיכפה עלינו ומטרתה להמיט עלינו שואה שניה ושוב יציאה לגלות (מי שישאר בחיים) ועקירת המדינה היהודית משרשיה "אחת ולתמיד"!
גלנט כמפקד פיקוד דרום, למד את בעיות הסכנות האורבות למדינת ישראל מדרום: החמאס, הבדואים בסיני וכמובן הצבא המצרי, ולכן במצב המסוכן שהתעורר בעקבות הסתלקותו של מובארך והחשש לתפיסת השלטון ע"י "האחים המוסלמים" יכל היה גלנט להגן על המדינה הרבה יותר טוב מגנץ ששימש מפקד פיקוד צפון.
אנו צריכים רמטכ"ל לא "חנון" ולא "יורם", שהתנסה ב"לתחמן" את הביורוקרטיה המטומטמת והסחבת המעצבנת של כמעט כל מוסדות המדינה. באמת צריך להיות מוכשר במיוחד כדי להצליח לעקוף את אבני הנגף בהתנהלות "מינהל מקרקעי ישראל" וועדות הרישוי והבניה של הרשויות השונות (כמובן מבלי לגזול מאחרים).(אצל אזרחינו הערבים אין יותר קל מזה: אדמות הגליל והנגב מוצפות בעשרות אלפי בתים שנבנו בלי רשיון וללא תב"ע והמשטרה מרוב יראה ופחד אפילו לא נכנסת לשם...) צריך להיות מוכשר במיוחד כדי לעקוף את הרוע והסחבת של הפקידות... ועל אחת כמה וכמה אנו רוצים קצין מנוסה וגם חכם שידע להערים על אויבינו האכזריים ולנצחם בתחבולות...
והנה לכם עוד מקור חוכמה - ומי יותר חכם ונבון מגדולי הרבנים שבתלמוד (מסכת יומא דף כ"ב ב) "אמר רבי יוחנן משום רבי שמעון בן יהוצדק: "אין מעמידין פרנס על הציבור אלא אם כן קופה של שרצים תלויה לו מאחריו"...כלומר לא אחד תמים ואהבל, אלא מי שיודע את כל הטריקים והשטיקים..
הערבים בשפתם נתנו לכך ביטוי נפלא: "תמים עד כדי כך שחתול אוכל את ארוחת הערב שלו" כלומר הולך לישון רעב בגלל...חתול
כתוב תגובה ל- מב"י
גלנט עוד יחזור בקדנציה הבאה
  דודי 29   12/02/11 10:20
ראשית גלנט מוכשר ומצויין ככל שיהיה אינו הבחירה היחידה ויש לנו אלטרנטיבות לא פחות טובות ממנו למשל כמו גנץ. אסור להיסחף ולומר שרק גלנט יכול להצעיד כעת את צה"ל כי עובדתית יש לכל המועמדים לרמטכ"לות כישורים וניסיון קרבי דומים. אין כמעט הבדל בין המסלולים הצבאיים שכל מועמד עבר.
לגבי גלנט,הוא חייב לנקות את עצמו מהחשדות ואח"כ הוא יהיה מועמד מועדף לתפקיד הרמטכ"ל ה21 (אחרי גנץ)ויתמודד מול נווה ואייזנקוט.אחרי שאשכנזי חזר לצבא כעבור שנתיים באזרחות,גם גלנט ניוכל תיאורטית.
כתוב תגובה ל- דודי 29
עדיפה הגנה מן השחיתות, במקום..
  אליהו חיים   12/02/11 16:37
הגנה מן הצדק.
שחיתות כולם יודעים מה היא, הגנה מן הצדק זה דבר חדש.
יהודונים לא מבינים שהשחיתות מסוכנת מהגרעין האירני ומכל הסכנות שיש מסביב, מדינה עם כל כך הרבה שחיתות אין לה שום זכות קיום וכל אלו שיוצאים עכשיו נגד טהרנים וצדיקים כפי שהם קוראים לכל אחד היוצא נגד השחיתות, הם לא מבינים את הדבר הפשוט הזה.
גלנט הוא לא בן יחיד ,ישנם עוד כמה שיש בתרמילם את שרביט הרמטכ"ל,אבל זה לא העיקר, צבא חזק יכול להיות רק אצל עם חזק, אין ולא יכולה להיות הפרדה בין צבא לעם(את זה ראינו עכשיו במצרים) והשחיתות לא פוסחת על סיפו של הצבא.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
2
רק שלא נבכה את אי בחירתו .
  ישמעאל   11/02/11 18:57
יואב גלנט היה מועמד לרמטכלות משכמו ומעלה מכל הבאים אחריו כולל גנץ . איני יודע מה היו המניעים של הגורמים שהכשילו את הבחירה ואני מקווה שהם ואנחנו לא נצטער עוד על כך , אבל , הם יכלו למצוא בחירה אחרת פחות מנקרת עיניים .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
נסה לחשוב למי גלנט עמד להפריע!
  משה ב'   11/02/11 21:43
כתוב תגובה ל- משה ב'
הפגנה18.2שעה13=ביי ביי בייניש!
  ע_הראל   13/02/11 01:53
התקשורת לא אשמה, אלא מגויסת לשמש בתור שכפ"צ, לגונן על האסכולה השיפוטית ולספוג עבורה את הזעם.

אסכולת השיפוט אחראית לפסילת האלוף גאלנט יצ"ו ורמיסת הדמוקרטיה משיקולי סמול זרים; כי לאחר שהמבקר ניפח עכבר לפיל, סירבה האסכולה להפעיל שום שיקול מזערי של סבירות ומידתיות, ולא השאירה פתח תקווה לגישור כגון בנזיפה לגאלנט או הערה פיקודית, אזי הוכח לציבור שאין זו אלא רדיפה פוליטית - כאשר מינויו של האלוף גנץ עם חשדות יותר כבדים עבר ללא ציוץ!

איך אמר לי שמאלני אחד, אם גאלנט יהיה רמטכ"ל אז אח"כ יהיה ראש ממשלה גרוע מביבי! עניתי לו – אז אתה מודה ברדיפת איש יקר על רקע פוליטי!

ובכן אסכולת השיפוט עברה כל קו אדום, ועלולה לסכן את הדמוקרטיה מפני שהרמטכ"ל המיועד – ספק אם יהיה כפוף לממשלה ולדרג הפוליטי הנבחר, אלא כפוף לאסכולה השיפוטית שמרוצה ממנו, ושנתנה להבין ברור בתקשורת הקנויה שאין להפריע לו!

לכן נפגין להחלפת הנשיאה בייניש ולהצלת הדמוקרטיה בסיסמא [רפורמה משפטית – ביי ביי בייניש] ביום שישי הבא 18 לפברואר 2011, שעה 13 בצהריים ברחבת הסינמטק בתל אביב; ונפגין הלאה בימי שישי לסירוגין עד שהיא תוחלף בס"ד!

כתוב תגובה ל- ע_הראל
3
הערות
  לא ליברל   11/02/11 22:11
יש מספר תובנות חמורות העולות מפרשת גלנט ללא שום קשר ל"בעייתיות" של האיש :
1. השתלטות הדיקטטורה המשפטית על המדינה - השלטון עובר מן נבחרי הציבור, הפוליטיקאים לאליטה האולגירכית המשפטית הסמולנית, שלא נבחרת ולא נושאת כלל באחריות או חייבת דין למישהו. הם קובעים מי יהיה הרמטכ"ל, המפכ"ל, היועץ המשפטי, שר המשפטים וכד'. הפוטש בוצע בהצלחה! כל החלטה פוליטית\מדינית\ צבאית חייבת אישור של האוליגרכיה מהיועץ המשפטי, הפרקליטות ועד הבג"צ. נחברי הציבור הם פקידים חסרי כוח, מותקפים ללא רחמים ע"י התקשורת (אחת הזרועות של האוליגרכיה) ונתונים לחסדיה.
2. מי שם את היועץ המשפטי לאביר המוסר והערכים ? אם יש חשדות פליליים כנגד גלנט תואיל נא המשטרה או הפרקליטות להגיש כתבי אישום, אם לא אז שהציבור ישפוט ביום הבחירות את הממנים. מעניין כי גירוש אלפי יהודים מבתיהם או להבדיל שחרור אלפי מחבלים לא מתנגש עם ערכיהם המוסריים של אנשי האוליגרכיה...
3. הבליץ התקשורתי על גלנט היה קמפיין זדוני, מתוזמן וערמומי על מנת לשמר את כוחה של האוליגרכיה ולנגח על הדרך את ביבי וברק. מסמך הרפז היה ניסיון סיכול ראשון שנכשל והוא חמור פי כמה מהעברות לכאורה של גלנט (ממש פרשת דרייפוס מודרנית) אך התקשורת עברה לסדר היום. פתאום חזרו לפרשה שפורסמה לפני שנתיים (ולא עניינה אף אחד), "גילו" ממצאים חדשים, הבליטו אותה, ניפחו אותה לדרגת "פשע מלחמה" וביצעו לינץ' תקשורתי באדם שתרם שנים רבות לביטחון המדינה מה שלא ניתן לומר על אנשי התשקורת. החד צדדיות והרוע נועדו לחפות על "התקווה הלבנה הגדולה" של הסמול, גבי אשכנזי העטוף בצמר גפן ומאותרג ע"י האוליגרכיה כעושה דברה.
כתוב תגובה ל- לא ליברל
4
==נכון. היה צריך להגן עליו
  קוורטי   12/02/11 10:59
היה צריך להגן עליו מהדין והצדק. אנשים כמוהו, חייבים להיות חסינים מדין, משפט וצדק...
כתוב תגובה ל- קוורטי
5
שופטים עצמם משתמשים בפרוטקציה
  למשה העו"ד   12/02/11 11:02

בקידום בני משפחתם בתחום המשפט -ביחוד בניהם ובני זוגם.

בכיבודים עצמיים ובינם לבין עצמם- בגילדותשל המשפט.

חלקם מתקדמים למשל, לסגנות נשיאות, רק בגלל השימוש שעשו

בתפקידם.

שלא לדבר על סירחון שכלפיו טטרנים נציבי קבילות השופטים:

כינוסיי נכסים שנעשים לאנשים בגירושין, למשל.

מי ירים את מכסיי הביוב לבדוק אילו דירות נרכשו בכינוסים

וע"י מי ממקרוביהם?

אתר נקים-למשל, הוא יחיד בסדום- שמנהל ביהמ"ש (מכיר

אותו?) מנסה בכוחניות לסוגרו מזמן.


כתוב תגובה ל- למשה העו"ד
6
ותודה לשר הצדק - מיקי איתן
  קוסם   12/02/11 20:59
לא בטוח שהציבור יודע שיש לנו בממשלה שר אשר נושא בתואר השר הממונה על הצדק. אין זה שר ממונה אלא שר שיתכן שנטל את התואר והחליט כי הוא משרתו של מבקר המדינה, בג"צ והיוועץ המשפטי.
המדובר בשר מיקי איתן, שר אפור ונטול כל כישורים, חיוור ונחבא אל הכלים, אשף בדיבורי סרק שבמקומות אחרים אולי היו מכנים אותו אוכל חינם אשר החליט כי הוא השר הממונה על הצדק ובדיבוי הירוקים. ועליו נאמר ובא לנו גועל.
צדק מי שאמר כי מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו.
כתוב תגובה ל- קוסם
ציפורלחשה ששימנו אותו עם נקבות
  ניחוש פרוע שלי   13/02/11 02:22
אחרת איך מצליח הסמול לגייס כאלה מושתלים?
כתוב תגובה ל- ניחוש פרוע שלי
7
לינצ' לא בבית ספרנו,ביי בייניש
  ע_הראל   13/02/11 11:30
הציבור / הרוב הדומם חכם דיו להבחין בין סדרי ממשל תקינים ומידתיים, לבין לינצ' מתוזמר של סמולנים מגלגלי עיניים, החמושים בנשק ההכפשה של התשקורת - שקנויה בכסף ובשוחד מיני.

התקשורת גם מגויסת בתור שכפ"צ, לגונן על האסכולה השיפוטית ולספוג עבורה את הזעם.

אסכולת השיפוט אחראית לפסילת האלוף גאלנט יצ"ו ורמיסת הדמוקרטיה משיקולי סמול זרים; כי לאחר שהמבקר ניפח עכבר לפיל, סירבה האסכולה להפעיל שום שיקול מזערי של סבירות ומידתיות, ולא השאירה פתח תקווה לגישור כגון בנזיפה לגאלנט או הערה פיקודית, אזי הוכח לציבור שאין זו אלא רדיפה פוליטית - כאשר מינויו של האלוף גנץ עם חשדות יותר כבדים עבר ללא ציוץ!

איך אמר לי שמאלני אחד, אם גאלנט יהיה רמטכ"ל אז אח"כ יהיה ראש ממשלה גרוע מביבי! עניתי לו – הנה אתה מודה ברדיפת איש יקר על רקע פוליטי!

ובכן אסכולת השיפוט עברה כל קו אדום, ועלולה לסכן את הדמוקרטיה מפני שהרמטכ"ל המיועד – ספק אם יהיה כפוף לממשלה ולדרג הפוליטי הנבחר, אלא כפוף לאסכולה השיפוטית ששלפה אותו, ושנתנה להבין ברור בתקשורת הקנויה שאין להפריע לו!

לכן נפגין להחלפת הנשיאה בייניש ולהצלת הדמוקרטיה בסיסמא [רפורמה משפטית – ביי ביי בייניש] ביום שישי הבא 18 לפברואר 2011, שעה 13 בצהריים ברחבת הסינמטק בתל אביב; ונפגין הלאה בימי שישי לסירוגין עד שהיא תוחלף בס"ד!

כתוב תגובה ל- ע_הראל
8
משטר גנבי הקרקעות במטכ"ל
  אביתר בן-צדף   13/02/11 11:38
האם גלנט גנב קרקע (סליחה - השתלט על קרקע לא-לו), או לא? התשובה, אפילו לפי גלנט, הנה חיובית. לכן, הוא פסול - כמו גנץ - מלכהן בתפקיד, שיש בו צורך להפגין דוגמה אישית.

בצבאות אחרים מפקדים הולכים הבייתה על פחות מזה - ללא קשר לתרומתם המבצעית לכאורה. ראו פרסומי בדבר הדחת מפקד בכיר במארינס, שנתפס בגניבה של ציוד משרדי בשווי של כ-65 דולר. ויש עוד עשרות דוגמאות לא פחות חמורות.

ההוכחות הטובות ביותר, שהשיטה פסולה, הם דיין ושרון - שני מפקדים דגולים, שהיו פושעים פליליים רבי-עשייה פלילית, והיה צריך להררחיקם מהצבא עוד כשהיו מפקדים זוטרים. כשלא עשו זאת - הפכו את הפליליות לנורמה מקובלת.
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
אתה טועה
  אריה פרי   13/02/11 12:58
צדף, אתה טועה בדיאגנוסטיקה!
הרי לך ניתוח הסיטואציה- מדינת ישראל נתונה תחת איומים קיומיים-איראן,עזה,סוריה,ותוסיף לכך את מצרים וירדן.
ובמה מתעסקים אצלנו?
עוד דונם מימין ועוד דונם משמאל...
עודף הטהרנות והצדקנות המזויפת שהשתלטה על כל המערכות בחיינו עקב האקטיביזם השיפוטי של בג"צ (ששופטיו רחוקים מלשמש דוגמא אישית בהתנהלותם...) מגיעים למימדים אבסורדיים של ממש.
האובססיה החולנית להיכנס לקרביו של מועמד זה או אחר- לא משרתת שום מטרה מלבד הזייפנות וההתחסדות בה טופחים זה לזה על השכם אותם "טהרנים מורמים מעם" של האליטה המשפטית.
זו כל מטרתם-שימור כוחם והשפעתם, וגלנט במקרה זה הוא הקורבן של הסיטואציה האבסורדית!
כולנו בני אדם, וכאשר מסמנים אדם מסויים ובוחרים "לחפש אותו בנרות" גם ימצאו אצלו דבר זה או אחר שניתן לכנות כעבירה...
אבל-
יש לדעת לשמור על מידתיות ופרופורציות ראויות- כולנו בני אדם וכולנו טועים.
האם ברגע האמת אתה מעדיף קצינים כאייזנקוט, קפלינסקי ומפקיר חיילים כגנץ אשר כשלו בלבנון השנייה?
או שמא תעדיף לוחם מנוסה אשר הוכיח את יכולותיו הצבאיות ברגע האמת?
ובכלל,האם העבירות שלכאורה ביצע גלנט פוסלות את כישורי הלחימה המוכחים שלו?
מה עניין שמיטה להר סיני?
עודף הטהרנות והצדקנות יגרום להרחקתם של האנשים הטובים מצה"ל.
סופו של תהליך זה יגרום לכך שנישאר עם המוסר והצדקנות אך ללא הקצינים המצטיינים, מקסימום קצינים אפורים אשר ישמשו כמריונטות וכיסמ"נים של מערכות המשפט...
בכך עודף הטהרנות והצדקנות יגרום למצב הפוך.
במו ידינו אנו יורים לעצמנו ברקה!!
כאשר לא יודעים לשמר את הגבולות שבין אתיקה סבירה לבין צדקנות וטהרנות מזויפת ואבסורדית-מאבדים את כל הפרופורציות-העיקר הופך לטפל והטפל לעיקר!!!
למדינת ישראל אין את הפריבילגיה לשחק את המשחקים הללו!!
נראה לאן נגיע במצב דברים זה...
כתוב תגובה ל- אריה פרי
פרי צודק?נפגין גם לשחרר מועקות
  ע_הראל   13/02/11 20:25
כולנו שצודקים בצד של אריה פרי, רותחים הרי מכעס על התוהו ובוהו והלינצ' שנעשה באלוף גאלנט, עם כל ההשלכות הצבאיות והביטחוניות.

ובכן חשוב מאוד לתעל ולשחרר החוצה את המועקות הפנימיות לפחות ע"י ארגון הפגנות, משתי סיבות; ראשית הסיבה האובייקטיבית, כדי ליצור מומנטום חיובי, ולזרז את הרפורמות במערכת המשפט, אשר המליצו עליהם בשנים האחרונות שרי המשפטים הפרופסורים דניאל פרידמן ויעקב נאמן יצ"ו, בעיקר פיצול משרת היועץ המשפטי והקמת הגוף שיפקח על הפרקליטות; ומאידך הסיבה הסובייקטיבית, שלכל הפחות מטעמי בריאות חייבים לשחרר מועקות שמא חלילה "נתפוצץ בפנים" מכעס וצער!

ובכן אסכולת השיפוט עברה כל קו אדום, ומסכנת את הדמוקרטיה מפני שהרמטכ"ל המיועד – ספק אם יהיה כפוף לממשלה ולדרג הפוליטי הנבחר, או שמא לאסכולה השיפוטית ששלפה אותו וגוננה עליו בעיתון!

לכן נפגין להחלפת הנשיאה בייניש ולהצלת הדמוקרטיה בסיסמא [לינצ' לא אצלנו,ביי ביי בייניש] ביום ו' הבא 18 לפברואר שעה 13 ברחבת הסינמטק ת"א; ונפגין הלאה בימי שישי לסירוגין עד שהיא תוחלף בס"ד

כתוב תגובה ל- ע_הראל
צבא מסואב
  אביתר בן-צדף   14/02/11 09:41
ראית, שמי בן-צדף.

שנית, איני חסיד של שלטון החוק, אדרבא. השלטון חוקניסטים הוכיחו מעל ומעבר, כי אינם ראויים והם מוכתמים לא פחות ממי שהם מתיימרים להחליף. ואם אינך מאמין - הבט על מינויי ברק בבית-המשפט העליון.

האיום הגדול ביותר עלינו נמצא בהפיכתנו למדינת מאפיה, שבה עבריינים שולטים - ולא רק בצבא.

עם זאת, מפקד אינו יכול להיות מי שאינו יכול לתת דוגמה אישית; ובעניין הזה (כמו בלחימה) נכשלו גם גלנט וגם גנץ.

כתבתי לא מעט פעמים, שגלנט אינו מתאים לתפקיד רמטכ"ל, אך הוא המתאים מכל הארבעה, שהוצגו כמועמדים. סייגתי זאת (כבר במאמרי בעניין בחודש אוגוסט) בחובתו לטהר את שמו. וזה לא נעשה.

גם ההתעלמות הסיטונית מעבריינותו של גנץ מתמיהה.

כנראה, הרמטכ"ל הבא יהיה שודד בנקים, ש"שילם את חובו לחברה". גועל-נפש של מדינה ושל צבא.

ודרך אגב, שניהם - גלנט וגנץ - לא יצליחו לתקן את צבאנו הכושל סדרתית והמסואב, שחוסה בצל צנזורה כבדה, אך אינו מסוגל לעשות דבר מבלי להרוג כמה יהודים, ואינו מרתיע שום ערבי ושום איראני, והובס בכל מלחמותיו בחמשת העשורים האחרונים.
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
יש לבן צדף דוגמא לסיאוב בצבא?
  ע_הראל   15/02/11 12:00
כי ראיתי מאמריו רק על צבא ארה"ב, שלא מתפקד טוב מאיתנו נגד הגרילה באפגניסטן, וכנראה אנחנו שלימדנו את אמריקה את השימוש במל"טים לתקיפה ומודיעין, ואף מכרנו כאלה דברים לרוסיה.

ונניח שתקציב הביטחון שלנו מנופח, הרי זה משום השב"כ והמוסד ועוד דברים מצונזרים, וקשה לי לראות סיאוב בצבא עם גיוס חובה, התנדבות עצומה ליחידות מובחרות, קצינים אקדמאים אף עם תארים כפולים בהנדסה על כל צעד ושעל, הצטיידות במילה האחרונה של מערכות נשק בכל תחום, ומטה כללי שמתחלף תדיר בטווח של שנים ספורות בלבד!

אלא שיש נחשים בקריה ובסמול המעופש שמזנקים להכיש גיבורי ישראל כמו יואב גאלנט היקר; איך אמר לי שמאלני אחד, אם גאלנט יהיה רמטכ"ל אז אח"כ יהיה ראש ממשלה גרוע מביבי!
וזו הראיה לרדיפת האיש על רקע פוליטי, שמינויו של האלוף גנץ עם חשדות כבדים יותר עבר ללא ציוץ!

הגאלנטים יצ"ו הם חלוצים שמכשירים אדמת בור לחקלאות, ואכלו מרורים מול המינהל שהתנכל להם בחוסר הגינות!
ועובדה שממ"י פורק סופית ונפח נשמתו בהחלטת הכנסת מיולי 2009, ותקום תחתיו רשות המקרקעין בין השאר כדי לשים סוף להתנהלותו הזדונית נגד חקלאים פרטיים, שחלילה לא יציבו תחרות לתאגידים המדושני עונג – תק"מ ומושבים!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il