w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
המו"מ לשחרור החטופים נקלע למבוי סתום, ולא במקרה: סינוואר יודע היטב - שחרור החטופים המשמשים כמגן אנושי יקרב את חיסולו    בנסיבות שנוצרו: על גורמי הביטחון בישראל להציב לסינוואר ולאנשי...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
תפקודה הלקוי של צרפת בכלל ושל הצבא הצרפתי בפרט בתחילת מלחמת העולם השנייה; לאנשי צבא בכירים אין כישורים לפתח קונספציות ולקרוא את הכתובות על הקיר; דמיון בין התפתחויות ומגמות ב-1940, ...
רון בריימן
רון בריימן
אסור שחיילי צה"ל ישמשו מגש הכסף להשלטת המחבלים "הטובים" של אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה! מן הים עד הנהר!) - על המחבלים "הרעים" של חמאס    מטרתם זהה.
רפי לאופרט
רפי לאופרט
העולם האנושי הוא הוויה דינמית והתהליכים המתפתחים בו נגזרים מאינטגרציה של מהלכים רוחניים וחומריים עם השפעות מן הטבע שמעצבים במשותף את תנאי הסביבה בהם מתקיימת החברה האנושית - מתפתחת ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
וירוס הפפילומה והנשיא קצב
מאת: הלל ויס  |  27/02/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תגובה להלל וייס
  רונן גולדשטיין   27/02/11 16:14
אני דווקא שמעתי,וזה היה לא מזמן,שוירוס הפפילומה נטפל דווקא לנשים שמרבות לקיים יחסי מין אוראלים. (אוהבות למצוץ בלשון הרחוב)
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
14נשים יהודיות רובם מזרחיות
  נתנו עדות שאחריה   28/02/11 17:33
עמד קצב למשפט=הצדק יצא לאור ומקומו של קצב מאחורי סורג ובריח כמו בני סלע.
כתוב תגובה ל- נתנו עדות שאחריה
עיתונאים,עסקים ותושבי ק.מלאכי
  ידעו גם ידעו.....   28/02/11 18:03
שקצב הוא עבריין מין ושתקו?!אולי על השתיקה הזו יכתוב הלל ויס ההזוי
כתוב תגובה ל- ידעו גם ידעו.....
גיבלז נאצי=לחזור על השקר100פעם
  ניחוש פרוע שלי   28/02/11 22:59
עד לפני כחצי שנה, הרבה עשו הרדיו ראיונות בקרית מלאכי, וכולם היו אז מאוחדים בדעה שהלבישו תיק על קצב, ושהכול יתברר כעורבא פרח, וכך גם אני ממשיך להאמין מאז עד היום!

אבל האמת שאני לא דוגמא, למה שאני ראיתי בעיניים שלי שופטים נוכלים שמשתיקים את כולם, כדי לתת גב לעדים זוממים להעיד שקר חופשי בלי שיעיזו להפריע להם, וזאת כאשר השופטים יודעים 100% שהעד משקר, אבל זה בדיוק מה שהם רוצים מראש כדי לדפוק מישהו מסוים, כי הם כבר הכינו את הפסק דין שלהם מראש, וכל ההצגה של עדים מסביב זה כמו מועדון התיאטרון, וכלום לא מעניין אותם שכבר גזרו את הדין מראש, ולא רואים אף אחד ממטר.

שלא לדבר שראיתי מלא שופטים שאומרים לקלדנית למחוק פסקאות שלמות מהפרוטוכול כדי לשפץ אותו כמו שהם רוצים שיהיה כתוב, ואוי ובוי אם יעירו להם מילה, שאז כמו סדאם הנקמה שלהם זה נקמה נקמה!

לכן השטיפת מוח בתקשורת שקצב כן אנס לא דרס - לא נכנס לי כלום לראש עוד 50 שנה, שגם אז אם ישאלו אותי אז אגיד שרק תפרו לו תיק עם עלילת דם נבזית ואנטישמית, ושצריך לפטר את כל השופטים כי כולם מושחתים ולבחור חדשים; אבל אנשי ק.מלאכי? מי יודע אם לא שינו דעתם שהם שומעים שטיפת מוח ברדיו ובטלוויזיה שקצב אנס – קצב אנס, עד שנכנס להם לראש, כמו שאמר אותו נאצי גייבלז ימח שמו, שאם תחזור על אותו שקר 100 פעם, אז בסוף הרוב כבר יאמינו!

כתוב תגובה ל- ניחוש פרוע שלי
התרשמות מהתובע לאחר שנים פסולה
  תורה&עבודה   6/03/11 11:32
לא רק שהמתלוננות מתואמות אוטומטית דרך התקשורת, אלא שהספר עם כל העדויות סדורות לעתיד יצא כבר לאור בכריכה יפה טרם משפט!

וכבר כחצי שנה ככל שיש טוקבקים בעד קצב, אז מקהלת העדויות שקר קופצות וזועקות: מה אתה לא מאמין שקצב אנס? אז תקרא את הספר! תקרא את הספר- שנקרא "תיק קצב"!

לכן יש להכריע הדין לפי פסיקת הרמב"ם, משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים!
כי לפני עידן התקשורת, הבין הרמב"ם שאם עד אחד א1 נתגלה כזומם לגבי האשמה החמורה יותר כגון של אונס - ולא נכנס לכתב האישום, הרי זהו סימן שיש אינטרס מובהק כספי או אחר לטפול אשמת שווא על החף מאותו פשע, כלומר ברור כבר כי שאר העדים באו מאותו מניע נפסד!

הלכך יש לזכות את משה קצב מכל אשמה – ולו מחמת הספק, קל וחומר מאונס שלא היה ולא נברא!

ואיזה ערך יש להתרשמות בית משפט מ-א2 לאחר שנים, שמא התאמנה על משחק טבעי מול ראי בעזרת וידיאו, עד שהגיעה לשלמות כמו שחקנית קולנוע כי Practice makes perfect

ויש לתהות בכלל מדוע חתרו לכתחילה למשפט החסוי, אם לא כדי ליצור מסכת של טרור - אש וגופרית והערות פוגעניות שיורקים על מושי ככל שהוא מתחיל לדבר, לעומת הנהוני הסכמה בכל פעם שעדת שקר מזמרת! ולצד השופטת הידועה בקשיחותה שבחיים לא ידעה זיכוי, הלא הטרור מופעל אף יותר על השופטת הקולגה שקצת מתונה, שלא תעיז לצייץ או לכתוב משהו בדעת מיעוט.

ובכלל יש לפסול התרשמות מעד בדלתיים סגורות בכלל, כי הציבור לא רואה ממה בדיוק התרשמו! הלא בדלתיים סגורות העדות הזוממות אינן חוששות להתבלבל כשהן משקרות, כי יש להן חסינות מוחלטת שלא תהיינה במבוכה כשהן מגלגלת עיניים!

מקסימום אם אחת תתבלבל בשקר, אז כבר ידאגו לשפץ לה את הפרוטוכול, וכבר ראינו שופטים שאומרים לקלדנית למחוק פסקאות שלמות, קל וחומר שראש ההרכב אין לו סיבה מדוע שלא ישפץ חופשי - שהכול חסוי שו-שו!
כתוב תגובה ל- תורה&עבודה
2
וייס,אתה מבייש את האקדמיה
  אלישמע   27/02/11 18:18
גיבוב שטויות ודמגוגיה אינם תחליף הולם לרצינות אקדמית. מה הקשר בין מחט לתחת? האיש אנס,עבריין מין ואתה מתעלם מהעיקר ומנופף בפפילומה ובאחשוורוש?? זו הרמה בבר אילן?
כתוב תגובה ל- אלישמע
אין מילים גסות בBIU,בניגוד לך!
  פאת זקנכם   27/02/11 22:50
הפרופ' ויס התייעץ עם עמיתו הפרופ' לרפואה לגבי איזה וירוס חדש, וכמובן לא הוציאו אף מילה גסה מפיהם; וכי למה להם לרדת לשפה הנמוכה של אלישמע?

כתוב תגובה ל- פאת זקנכם
וחוץ מהשפה יש לך משהו עניני
  אלישמע   10/03/11 11:48
להגיד? זה רק מעיד על עליבותך ועל עליבותם של הוייסולוגים.
כתוב תגובה ל- אלישמע
3
מאוד מצער לגלות מה שוייס כותב
  מיכל מירושלים   27/02/11 19:58
לדעתי, אתה הוא שתצטער על מה שכתבת - גיבוב של דברי הבל.

כו-לם ידעו בזמן אמת מה עושה קצב - אמר זאת העיתונאי שלום ירושלמי, בנימין זאב יפת כתב זאת בעיתון הארץ עוד באמצע שנות השמונים - והתגובה של העיתון - יותר לא קראנו אותו בעיתון הארץ.

המפתיע הוא שאיש לא חש לעזרת הבנות המטופשות. זה שהן מטופשות ולא צועקות ולא סוטרות עדיין לא מצדיק את הקצב.
הן הרי נבחרו לפי שיקול דעתו של קצב - מי תסטור ומי תבלום.
האם זה לא עלה בדעתך????!!!!!!!!

זה שאף עתונאי לא הציע ל"בנות" להקליט לצלם וכד', שאנשי הביטחון של לשכתו שתקו שתיקת כבשים. אבל דע לך פרופ' נכבד שבירושלים כו-לם ידעו ודיברו על כך בריש גלי.

כנראה שהיה לעיתונאים "חשבון" ולא רצו לפגוע בקצב. אולי הם סחטו אותו בהדלפות מישיבות הממשלה - אולי?!!!!!!

כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
בנות?אין מתחת ל30 אצל אחשוורוש
  תורה&עבודה   27/02/11 22:11
בדיוק על ההיתממות הזו של ארגון הנשים ושתי את זרש דיבר הפרופ' הלל ויס!

כל השחקניות בהרמונו של אחשוורוש היו בגיל שהן מתבקשות כבר לחסן את הילדות שלהן נגד וירוס הפפי-לא-נימול, חיסון שבאורח פלא היה זמין די זמן לפני המשתה של אחשוורוש בכל קופות החולים! אחח, אוי לי אוי על קטינות של ביר צפצפה שגם עין הציפור לא שזפה מעולם, הן מי תסטור ומי תבלום!?

ומה לי לקנא בעם סגולה שבני עליה המה, ומי ייתן כל בני ירושלים נביאים, שאפילו נערי המעלית יפת את שלום ידעו על האונס שהולך להתרחש תחת חומותייך ירושלים 20 שנה מראש! ורק ראש הממשלה שמיר הסנילי לא ידע;
הנה ידע שור קונהו, וחמור אבוס בעליו; אוי ישראל לא ידע, עמי לא התבונן.

ובחזרה לעמק הבכא, הטענה לזיוף במשפט קצב היא שבית המשפט לא מביא כלל בחשבון את התזה ההפוכה, שהמתלוננת על אונס היא זו שהציעה לקצב לכתחילה מין תמורת קידום! וכנראה שהוא כמו טמבל שלח יד ונגע ונהנה וכו' באותם רגעים של חולשה, אבל לשלם כנדרש על הסחורה הוא שכח – נו טוף תמיד קשה לפרסי לשלם! אבל אין כמובן לכל זה ולאונס ולא כלום!

בכך שלא שילם, הוא העלה ודאי את חמתן של המתלוננות, ועובדה שרק לאחר שנים הן קיבלו אחת מהשנייה דרך התקשורת את הרעיון לסחוט אותו כספית כמו א1, ואם לא הולך אז יש רעיון להתנקם בו בעלילת דם אנטישמית כמו א2.

ואל נא תיתממי מיכל, הרי הבחורות משוחררות היום, והן שמציעות מין להנאתן תוך שימוש שוטף באמצעי מניעה לרוב; ולא יעלה על הדעת שבחורה תשאף ליחסי מין להנאתה, ולאחר שנים תעליל עלילות דם אנטישמיות שאנסו אותה!

ואיזה אונס היה בלי התנגדות או צעקות? וגם הטיעון של פחד והדחקה מפני בעל שררה לא צריך לתפוס אלא לגבי קטינים! ואולי יועלה גיל הבגרות המגדרית ל 25 לגבי אונס והטרדה, אך צ"ל גבול, וממילא אין שחקנית בהרמון מתחת ל 30.

ואיזה ערך יש להתרשמות מ-א2 לאחר שנים, הרי הן מתאמנות ודאי על משחק טבעי מול ראי בעזרת וידיאו, עד שתגענה לשלמות כמו שחקניות קולנוע כי Practice makes perfect

כתוב תגובה ל- תורה&עבודה
בקיצור-איש צדיק היה וקצב שמו.
  מיכל מירושלים   28/02/11 08:17
חורא אשם לא הגנב - ומדוע לא ענית על עניין סופר הארץ ב"ז יפת?
גם אני מלינה על "הבנות" שלא שסטרו ולא צעקו בזמן - אבל זה אינו יכול להצדיק אותו במיל.
מה חשב ומה ידע רה"מ בזמנו איני יודעת - אבל חברי מרכז ידעו גם ידעו, ובכל זאת סברו שפרצופו של קצב "ילד טוב ירושלים" מתאים לנו לסמל - ועל זה הם שילמו ועוד ישלמו.

מרכז הליכוד - היה חממה לכנופיות של אנשים מסוימים שהטילו את מרותם וחיתתם על כל אדם הגון.

האם אתם יודעים מי פיזר את השמועות על נתניהו, שהיה כביכול סוכן של FBI -CIA - אז דעו לכם שזה בא מאיש מסוים במרכז הליכוד - צדיק תמים, כשהתחרה בנתניהו בתוך הליכוד על ראשות הליכוד.

ותפסיק לקשקש בקומקום - לא יעזור לך. אל"ף ממשרד התיירות היא היא שהעידה ועדותה שרירה.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
א2העידה שקר>לזכות קצב מכל אשמה
  תורה&עבודה   28/02/11 13:41
אני מדלג על הקטע של הליכוד, כי רק התלוצצתי לגבי רה"מ שמיר שיאריך ימים ושנים בטוב ובנעימים - "הסנילי" כביכול שלא ידע, וכן לגבי נערי מעלית הירושלמים על דרך ההומור, וכך גם גיחכתי על הקטינות כביכול הכי תמימות!

ובכן לא רק שהמתלוננות מתואמות אוטומטית דרך התקשורת, אלא שהספר עם כל העדויות סדורות לעתיד יצא כבר לאור בכריכה יפה טרם משפט;
וכבר כחצי שנה שאם יש טוקבק בעד קצב, אז מקהלת העדויות שקר קופצות וזועקות: מה אתה לא מאמין שקצב אנס? אז תקרא את הספר! תקרא את הספר!

קשה לקבל שאישה נשואה בת 30+ אם לילדים, שנאנסה פעם אחת לדבריה במקום עבודתה ע"י גבר מסוים, באה והכניסה עצמה לייחוד פעם שנייה ועוד בחדר פרטי במלון עם אותו גבר כדי להיאנס שוב, אלא אם כן היא נהנית לשלב עבודה עם תענוג;
ורק נאחל לה בריאות וכל טוב, ועוד הרבה אונס כזה כשר ומשחרר - זיינגיזונג!

וזה מגוחך לטעון שהיא לא רצתה, כי זה כמו שאני אחזיק חפיסת שוקולד ואומר שאני לא רוצה - אבל כן אוכל כי כן בא לי! ואילו הטיעון של פחד והדחקה מפני בעל שררה לא צריך לתפוס אלא לכל היותר עד גיל הבגרות המגדרית נניח 25 – או עד 30 גג נניח למי שלא בגרה בחברה חילונית! אחרת אין לדבר סוף, וכל מי שתקיים או שהציעה יחסים בהסכמה או בציפייה לתמורה - ותתאכזב מסיבה כלשהי, עלולה לחזור לאחר שנים ולהעליל עלילות דם של אונס או הטרדה!

וגם אם קצב לא מסר נניח גרסה מדויקת להתרחשויות, אין זו ראיה בשום אופן לאונס! ואף אם נניח ששלח ידו ונגע בשלב של רגעי חולשה, הרי זו זכותו נדמה לי לפי חוק רק להכחיש את האונס שלא היה - ולשתוק ולהכחיש כל דבר אחר.

לכן יש להכריע הדין לפי פסיקת הרמב"ם, משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים!
כי לפני עידן התקשורת, הבין הרמב"ם שאם עד אחד א1 נתגלה כזומם לגבי האשמה החמורה של אונס - ולא נכנס לכתב האישום, הרי זהו סימן שיש אינטרס מובהק כספי או אחר לטפול אשמת שווא על החף מפשע, כלומר שאר העדים באו מאותו מניע נפסד! לכן יש לזכות את קצב מכל אשמה – ולו מחמת הספק, קל וחומר מאונס שלא היה ולא נברא!
כתוב תגובה ל- תורה&עבודה
ומה עם א' שרצתה רומן עם נשוי ?
  והחריבה את אשתו?   28/02/11 08:24
כתוב תגובה ל- והחריבה את אשתו?
4
זה גדול!נשכבתי מצחוק,כל הכבוד!
  ע_הראל   27/02/11 23:35
אכן שילוב נחמד בין רפואה למשפטים לפוליטיקה! נשכבתי מצחוק בין השאר משום שאני מכיר במקרה את הפוזה של פנים חתומות עם קצת ציניות וסרקאזם עצוב של הפרופ' הלל ויס יצ"ו.

כאמור, זאת התערבות אלימה של הנדסת וירוס פרי פפילומי, תומר של הורות בין ארגון בריאות וארגון נשים בעל סדר יום, לפיו - כמו במשתמע מן הפרסומת - כל פגישה עם גבר אמורה להסתיים בתביעה משפטית הן מטעם הרשלנות הרפואית, והן מטעם הפפילומה והן מטעם ארגוני הנשים ושתי וזרש.

אוי איזה עולם; מצד אחד אנו צוחקים, ומאידך משה קצב הנשיא לשעבר פצוע קשה מעלילת דם אנטישמית מרושעת על אונס שלא היה ולא נברא – עויילם גויילם כבר אמרנו?

כתוב תגובה ל- ע_הראל
5
הסתיים הכנס ה-6 למדעי הפפילומה
  פאת זקנכם   28/02/11 00:43
בכנס שנערך במקום הכי נמוך לחוף ים המלח, בלטה בין המשתתפות השנה גב' ליאור אינס שאף העניקה הרצאת אורח בנושא נפילה זוגית אומנותית על הדשא, וגם דיגמנה בחריצות פוזות מגוונות של טרום אונס ופוסט היריון.

כמו כן הורגשה נוכחות גוברת ומשמעותית מטעם ארגוני הנשים ושתי וזרש, אשר מתמחים בבימוי אירועי אלימות במשפחה ואימון אישי מתקדם מול ראי לצורך תלונות שווא ועדויות שקר בלי להניד עפעף, וכן שודרה ברכה מצולמת בוידיאו מאת גב' חנה ארבל נשיאת הארגון לשעבר.

בעיצומו של הכנס קיימו המשתתפות התייעצויות בוועידת וידיאו עם אשת פוטיפר במקום מושבה בפירמידות אלגיזה ליד קהיר, בנושא סחיטה מרחוק.

בסיום הכנס נפרדו המשתתפות בקריאה לשנה הבאה במגרש הרוסים בירושלים, ובברכת בלוף שמח עם אונס כשר ומשחרר.

כתוב תגובה ל- פאת זקנכם
6
מטרד ציבורי
  יוסי מהשרון   28/02/11 07:50
אני מציע להכריז על פרופ' הלל וויס כעל מטרז ציבורי, האיש כנראה פשוט מזועזע נפשית ומטריד את הציבור
כתוב תגובה ל- יוסי מהשרון
התרשמות מעדים בדלתיים סגורות?!
  קצה העולם   1/03/11 21:22
איך אפשר להרשיע באונס ללא ראיות, אלא רק ע"פ התרשמות מעדים בדלתיים סגורות – הרי זה בפני עצמו אות קין לדיראון עולם על אותה אסכולה שמטנפת את שמה של מדינת ישראל! אפילו קדאפי מלך מלכי הג'ונגל היה מתבייש בזה!

ואתה מדבר על מטרד? עליך לנשק ידיים וטלפיים לפרופ' הלל ויס!

כתוב תגובה ל- קצה העולם
7
פרופ' וייס אתה גדול=ושירבו כמו
  קורןנאוה טבריה   28/02/11 08:18
כמותך בישראל כדי שניראה אחרת!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
פרופ' מומחה לסלטים.
  פועה   28/02/11 11:19
הלל וייס רקח לנו כאן וואחד סלט.
וייס עושה כאן מעשה לבן הארמי מחליף את קצב בחידק הפפילומה
נשאלת השאלה האם זה הוגן כלפי החיידק?...
וזה שקצב לא מסמיק מבושה זה לא מפריע לפרופסור...
זה אפילו לא עולה על דעתו המלומדת.
כתוב תגובה ל- פועה
ואת לא הסמקת ש:א2 הרימה שמלתה!
  תורה&עבודה   28/02/11 20:24
גם טירון הכי קטן מבין שהמתלוננת כביכול על אונס במשפט קצב היא זו שיזמה והתמסרה להנאתה, ו/או הרימה שמלתה כי ציפתה לטובת הנאה שבוששה לבוא;
והיא לא יחידה שהציעה לו מין בציפיה לקידום!

לחילוני ובמיוחד לדתי קשה לקבל שאישה נשואה בת 30+ אם לילדים, שנאנסה פעם אחת לדבריה במקום עבודתה ע"י גבר מסוים, באה והכניסה עצמה לייחוד פעם שנייה ועוד בחדר פרטי במלון עם אותו גבר כדי להיאנס שוב, אלא אם כן היא בוודאי נהנית, ולא סתם נהנית מהמין לבדו, אלא היא נהנית עוד יותר מזה שתפסה תחת בעבודה, כי יותר היא לא צריכה להתאמץ ולא להוכיח את עצמה, והמשכורת וההטבות והבראות ומתנות הכול דופק כמו שעון! על כן אם א2 נהנתה מכל זה, רק נאחל לה בריאות, ועוד כזה אונס כשר ומשחרר - זיינגיזונג!

וזה מגוחך לטעון שהיא לא רצתה, כי זה כמו שאני אחזיק חפיסת שוקולד ואומר שאני לא רוצה - אבל כן אוכל כי כך בא לי! ואילו הטיעון של פחד והדחקה מפני בעל שררה לא צריך לתפוס אלא לכל היותר עד גיל הבגרות המגדרית נניח 25 – או עד 30 גג נניח למי שלא בגרה בחברה חילונית! אחרת אין לדבר סוף, וכל מי שתקיים או שהציעה יחסים בהסכמה או בציפייה לתמורה - ותתאכזב מסיבה כלשהי, עלולה לחזור לאחר שנים ולהעליל עלילות דם של אונס או הטרדה!

ואיזה ערך יש להתרשמות בית משפט מ-א2 לאחר שנים, לאחר שהתאמנה על משחק טבעי מול ראי בעזרת וידיאו, עד שהגיעה לשלמות כמו שחקנית קולנוע כי Practice makes perfect

לכן יש להכריע הדין לפי פסיקת הרמב"ם, משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים!
כי לפני עידן התקשורת, הבין הרמב"ם שאם עד אחד א1 נתגלה כזומם לגבי האשמה החמורה של אונס - ולא נכנס לכתב האישום, הרי זהו סימן שיש אינטרס מובהק כספי או אחר לטפול אשמת שווא על החף מפשע, כלומר ברור כבר כי שאר העדים באו מאותו מניע נפסד! לכן יש לזכות את קצב מכל אשמה – ולו מחמת הספק, קל וחומר מאונס שלא היה ולא נברא!

כתוב תגובה ל- תורה&עבודה
9
כשלת הפעם, הלל ידידי...
  יוסף דיין   28/02/11 12:04
הכעס שלך על המכנים עצמם "נאורים" מובן. בין אם הם שופטים או עתונאים. כתבתי על זה בספרי הדל "כס וכתר" שהואלת להמליץ עליו. ההתמרמרות על הפרסומת הטורדנית לחסן בנות ישראל מפני סרטן הרחם -- משותפת לרבים, ואני בתוכם. אבל... לסנגר על קצב או על הרבנים שכתבו מכתב מתחנף לעידוד רוחו, מביש ממש! קו ההגנה של קצב היה שקיים יחסים עם הנשים "בהסכמה". אז, תבוא פרופ' ויס, ותגן על יהודי נשוי שבוגד באשתו ומודה בזה, רק מפני שהמערכת שפטה אותו בכיכר העיר? כשלת, ידידי, כשלת!
כתוב תגובה ל- יוסף דיין
להד"מ,בלבלבלבלת עם חנן גולדבלט
  ע_הראל   28/02/11 13:55
זה לחלוטין לא קו הגנה של קצב, וחבל במחילה מהכבוד שאתה מקשקש קשקושים שלא היו ולא נבראו, ולבזות עצמך כמו גולם בפני מי שגדול ממך במניין ובקניין ובכל דבר אחר.

כתוב תגובה ל- ע_הראל
10
מעניין שדוקא חובשי כיפות
  צדוק   28/02/11 17:58
מגינים על קצב
לאט לאט מתחיל להתברר שהדתיים אפילו אם הם חובשי כיפות סרוגות ופרופסורים " נאורים" באונברסיטה חושבים כמו הפונדמנטליסטים באירן שהגבר קצב הוא בסך הכל היה קורבן ועבד ליצרו אבל הנשים הם הן המניפולטיביות המרושעות שטוו ותפרו לו מלכודת מתוחכמת ומה שהרשה לעצמו דויד או שלמה המלך יכול גם משה קצב להרשות עצמו
איזה עקמומיות ואיזה פחד שיום אחד החברה האלה בעלי הכיפות יתפסו את השילטון.
כתוב תגובה ל- צדוק
משהוזם עד אחד, הוזמו כל העדים!
  תורה&עבודה   28/02/11 19:32
נכון אחי גם אני סרוג, ואסביר לך למה צריך לזכות את משה קצב מכל אשמה!

לחילוני ובמיוחד לדתי קשה לקבל שאישה נשואה בת 30+ אם לילדים, שנאנסה פעם אחת לדבריה במקום עבודתה ע"י גבר מסוים, באה והכניסה עצמה לייחוד פעם שנייה ועוד בחדר פרטי במלון עם אותו גבר כדי להיאנס שוב, אלא אם כן היא בוודאי נהנית, ולא סתם נהנית מהמין לבדו, אלא היא נהנית עוד יותר מזה שתפסה תחת בעבודה, כי יותר היא לא צריכה להתאמץ ולא להוכיח את עצמה, והמשכורת וההטבות והבראות ומתנות הכול דופק כמו שעון! כלומר אם א2 נהנתה מכל זה, רק נאחל לה בריאות, ועוד כזה אונס כשר ומשחרר - זיינגיזונג!

וזה מגוחך לטעון שהיא לא רצתה, כי זה כמו שאני אחזיק חפיסת שוקולד ואומר שאני לא רוצה - אבל כן אוכל כי כן בא לי! ואילו הטיעון של פחד והדחקה מפני בעל שררה לא צריך לתפוס אלא לכל היותר עד גיל הבגרות המגדרית נניח 25 – או עד 30 גג נניח למי שלא בגרה בחברה חילונית! אחרת אין לדבר סוף, וכל מי שתקיים או שהציעה יחסים בהסכמה או בציפייה לתמורה - ותתאכזב מסיבה כלשהי, עלולה לחזור לאחר שנים ולהעליל עלילות דם של אונס או הטרדה!

וגם אם קצב לא מסר נניח גרסה מדויקת להתרחשויות, אין זו ראיה בשום אופן לאונס! ואף אם נניח ששלח ידו ונגע בשלב של רגעי חולשה, הרי זו זכותו נדמה לי לפי חוק רק להכחיש את האונס שלא היה - ולשתוק ולהכחיש כל דבר אחר.

לכן יש להכריע הדין לפי פסיקת הרמב"ם, משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים!
כי לפני עידן התקשורת, הבין הרמב"ם שאם עד אחד א1 נתגלה כזומם לגבי האשמה החמורה של אונס - ולא נכנס לכתב האישום, הרי זהו סימן שיש אינטרס מובהק כספי או אחר לטפול אשמת שווא על החף מפשע, כלומר ברור כבר כי שאר העדים באו מאותו מניע נפסד! לכן יש לזכות את קצב מכל אשמה – ולו מחמת הספק, קל וחומר מאונס שלא היה ולא נברא!

כתוב תגובה ל- תורה&עבודה
"תורה ועבודה" מצדדות באנסים???
  יוסי פלס   4/03/11 18:39
התבייש לך, אתה הנושא לשווא את שם התורה והעבודה! מדבריך משתמעת הצדקת מעשיו של האנס הסידרתי וכיפתך הסרוגה וציטוטי הרמב"ם שאתה מתהדר בהם לא יפחיתו מחומרתם. נהפוך הוא. החינוך המיני שקיבלת כה לקוי, עד שאינך מסוגל להבחין בין אונס, שהוא טראומה נוראה לאשה, לבין קיום יחסי-מין מרצון ובהסכמה, מה שעשוי להנות ולענג אותה. אישיותה והתנהגותה של א' כלל אינן מעניינות בהקשר זה; אדם מהוגן לא יאנוס אשה בכל מקרה (ואגב, אשה איננה חפיסת שוקולד, זו השוואה טיפשית ודוחה!).
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
מאיין לך אונס?עדי שקר=עדות שקר
  תורה&עבודה   5/03/11 20:16
עו"ד יורם שפטל שהיה בין היחידים שראה ושמע את העדויות החסויות, קובע שמשפט קצב התנהל בצורה לקויה באופן קיצוני, "המשפט הזה התנהל מתחילתו ועד סופו במחשכים ובדלתיים סגורות מתוך תירוץ של הגנה על הקורבנות, אבל בכל העולם משפטים כאלה מתקיימים בדלתיים פתוחות, כך היה גם עם הזמר מייקל ג'קסון; לא יעלה על הדעת שמשפט של נשיא מדינה יהיה בדלתיים סגורות".

גם טירון הכי קטן מבין שהמתלוננת כביכול על אונס במשפט קצב היא זו שיזמה והתמסרה להנאתה, ו/או הרימה שמלתה כי ציפתה לטובת הנאה שבוששה לבוא;
והיא לא יחידה שהציעה לו מין בציפיה לקידום!

ואיזה ערך יש להתרשמות בית משפט מ-א2 לאחר שנים, לאחר שהתאמנה על משחק טבעי מול ראי בעזרת וידיאו, עד שהגיעה לשלמות כמו שחקנית קולנוע כי Practice makes perfect

ויש לתהות בכלל מדוע חתרו לכתחילה למשפט החסוי, אם לא כדי ליצור מסכת של טרור - אש וגופרית והערות פוגעניות שיורקים על מושי ככל שהוא מתחיל לדבר, לעומת הנהוני הסכמה בכל פעם שעדת שקר מזמרת! ולצד השופטת הידועה בקשיחותה שבחיים לא ידעה זיכוי, הלא הטרור מופעל אף יותר על השופטת הקולגה שקצת מתונה, שלא תעיז לצייץ או לכתוב משהו בדעת מיעוט.

ובכלל יש לפסול התרשמות מעד בדלתיים סגורות בכלל, כי הציבור לא רואה ממה בדיוק התרשמו! הלא בדלתיים סגורות העדות הזוממות אינן חוששות להתבלבל כשהן משקרות, כי יש להן חסינות מוחלטת שלא תהיינה במבוכה כשהן מגלגלת עיניים!

מקסימום אם אחת תתבלבל בשקר, אז כבר ידאגו לשפץ לה את הפרוטוכול, וכבר ראינו שופטים שאומרים לקלדנית למחוק פסקאות שלמות, קל וחומר שראש ההרכב אין לו סיבה מדוע שלא ישפץ חופשי - שהכול חסוי שו-שו!

כתוב תגובה ל- תורה&עבודה
שוקולד=חבילת הטבות בחלום של א2
  תורה&עבודה   5/03/11 20:58
צר לי גם ש:פלס היה כ"כ שטחי שלא הבין את משל השוקולד! חפיסת השוקולד לנגד עיניי נמשלה דווקא לחבילת ההטבות ומשכורת ומתנות בעיני א2 העצלנית הכרונית - שהם החלום המתוק שלה! לכן היא הכינה את עצמה לרגע שתיחשף אפסותה ואדישותה ועצלנותה - ויסלקו אותה מהעבודה, ולכן היא יזמה וחתרה למגע עם גבר זר, תחילה במקום העבודה ואח"כ במלון, בתקווה להיתקע אצלו!

אפילו אם נניח שבשלב מסוים הוא התפתה ושלח ידיים א/או אכל מפרי האסור, הרי אין בין זה לבין אונס ולא כלום!

נניח להשוואה שיוסף הצדיק לא היה עומד בפיתויים הקשים מנשוא של אשת פוטיפר, ויתכן שאף עושה מעשה או מקצתו, האם היינו מאשימים אותו באונס?

עו"ד יורם שפטל יצא בביקורת חריפה על שיקולי השופטים בפס"ד משה קצב 30.12.10 "אין אבק של ראייה תומכת נגד קצב, האם העובדה שהיא מנהלת שיחת טלפון אחרי האירוע, זו הוכחה משפטית שהיא נאנסה? השופטים בתחילת הכרעת הדין קבעו שהיה איזון תקשורתי במהלך המשפט, האם זה חוש השיפוט שלהם, לקבוע ששתי מסיבות עיתונאים של קצב מאזנות את המחול התקשורתי הפרוע שהתנהל נגדו במשך ארבע שנים; האם זה איזון, האם זה חוש השיפוט שלהם? זה היה משפט שהתנהל בדלתיים סגורות כדי להגן כאילו על המתלוננות וכשאי אפשר לעיין בעדויות אפשר לומר בוודאות שלא היה כאן משפט צדק" – עד כאן יורם שפטל בערוץ7.

אם המתלוננת מנהלת שיחת טלפון אחרי האירוע, ודאי שאין בזה הוכחה שהיא נאנסה; סביר יותר שהיא הוזה ומדמיינת לעצמה! הרי היא מנסה לתרץ למצפונה מדוע היא חותרת שוב למגע עם גבר זר במלון שלטענתה אנס אותה לא מזמן – וזאת בהמשך לדבקותה במטרה של "לתפוס תחת" בעבודה, שהיא בתור עצלנית כרונית לא תצטרך יותר להתאמץ ולא להוכיח את עצמה ולא חסקה, שהמשכורת והטבות עם הבראות ומתנות ימשיכו לדפוק כמו שעון לפי החלום המתוק שלה.

כתוב תגובה ל- תורה&עבודה
פלס מגעיל=לוקה בתסביך חשין/קרא
  תורה&עבודה   5/03/11 22:09
משפט קצב הוא משפט זדון ופסול, כי לא הובאה בו בחשבון התזה הנגדית שמא האישה היא זו שיזמה וחתרה למגע עם הגבר כדי לפתותו, או לכל הפחות לחרמן אותו "ולהחזיק אותו קצר"! וזאת בדיוק הבעיה של כל המגעילים עם חינוך מיני קלוקל כמו יוסי פלס, שלוקים בתסביך חשין/קרא לאמור שכל מגע מיני מחוץ לנישואין הוא אונס ודאי מצד הזכר למרות שהאישה היא זו שחתרה למגע ויזמה לפתות את הגבר – וזאת לא רק לשם מין לבדו אלא כדי לחלוב כספים והטבות, או כדי "לתפוס תחת" בעבודה – דהיינו להשיג מעין תעודת ביטוח שהמשכורת וההטבות דופקים כמו שעון בלי להתאמץ כמו בחלום מתוק, ובעצם מבחינתם כל זכר בכלל הוא לעולם בחזקת אנס עד שלא חתכו לו הכול – אבל את ה-כ-ו-ל!

עו"ד יורם שפטל היה בין היחידים שראה ושמע את העדויות החסויות, והוא יכול לקבוע היום בצורה חד משמעית שקצב הורשע בטעות, "למעט הסנגורים של הנשיא קצב, השופטים והפרקליטים, אין אדם שמכיר את התיק הזה טוב יותר ממני, קיבלתי את החומרים, עברתי עליהם ואף ניסחתי כתבי בית דין שונים בעתירות שהגשתי בפרשה הזאת; ואני יכול לומר שהמקרה הזה הוא מקרה מובהק שעליו אפשר להגיד שבכל כיוון שאתה לא מסתכל על העדויות והראיות הספקות ניתזים לכל עבר" (ערוץ7: 30.12.10).

מה גם שידוע על פי רוב כי הבחורות משוחררות מאוד היום, והן שמציעות מין להנאתן תוך שימוש שוטף באמצעי מניעה לרוב, ולא יעלה על הדעת שבחורה תסכים ליחסי מין להנאתה, ולאחר שנים תעליל עלילת דם אנטישמית שאנסו אותה! וזאת במיוחד אם המחוקק התרשל ולא דייק היכן הגבול בין אונס ליחסים בהסכמה – ובכך מניחים למשפטנים ולפמיניסטיות מזויפות להשתולל על קצב וגולדבלט.

ומה פתאום התערבה הנשיאה בייניש והתעקשה להעביר את המשפט מירושלים לחברה שלה השופטת דבורה ברלינר מהמחוזי ת"א – שבחרה להרכב את שני השופטים הכי קשוחים שיש לה בכלל, שהם גם השתיקו במקביל את השופטת השלישית המתונה כביכול, והרי העבירות אם היו הן היו בירושלים, ומשם באו כל המתלוננות?

כתוב תגובה ל- תורה&עבודה
תגובה
  יוסי פלס   7/03/11 22:11
טעיתי אמנם בעניין השוקולד, אבל הטעות שלך ושל כל מי שמגונן כמותך על קצב חמורה הרבה יותר. בשל חוק לשון הרע שולל החרויות וסותם הפיות לא אוכל להביא כאן מעשים מן העבר הרחוק, המפלילים את קצב מעל לכל ספק ואשר לא הובאו כלל בפני בית-המשפט. אני רק מבקש לחזור ולומר: א' או ב' או ג' אינן מעניינות (בהקשר של קצב); ואילו היו שוכבות איתו מרצונן, זו הייתה הבעייה של גילה, לא שלי ולא של אף אזרח ישראלי אחר. אלא שמדובר כאן בהטרדה מינית ובאונס; והלהיטות שלכם, חובשי הכיפות, לטייח את פשעי קצב רק מגבירה אצל האזרח התמים ונקי-הדעת את החשד, שגם כל אחד מכם נושא איתו קופת שרצים קטנה של "יחסי-מין מחוץ לנישואין", שהדרך להשגתם הייתה מלווה אלימות וכפייה.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
סרוגים בעד משפט אזרחי אך טהור!
  ע_הראל   8/03/11 15:28
רק הסרוגים הם ברמה חשיבתית גבוהה מפני שהם משלבים תורה ועבודה – ספרא וסייפא וכן מדע ואמונה, וזאת ברמה מספיק גבוהה כדי להבחין בעוולות של דת ומדינה, שבמקרה שלנו זו הדיקטטורה ועריצות של האסכולה השיפוטית, וזרועותיה המבצעיים שהם התקשורת הסמולית הקנויה וגם לשכת עוכרי הדין, שמטילים את חיתתם על הציבור ובמיוחד על העורכי דין ע"מ שלא יעיזו לצייץ!

יתרה מכך, רק לסרוגים יש את האומץ המוסרי לקום ולשחות נגד הזרם, כפי שעשה אברהם אבינו בזמנו נגד כל העולם האלילי, וכן עושה בחסדי השם כבוד הרב הגיבור והגאון שלמה אבינר שליט"א למרות שהוא חוטף מלא על הראש!

שים נא לב פלס חמודי שכל הטיעונים שהועלו נגד משפט הראווה המביש של משה קצב – שעלול חלילה לטנף את שמה של מדינת ישראל, הם כולם טיעונים משפטיים אזרחיים, המתייחסים לגבי מערכת משפט אזרחית, בנושא מקצועי לחלוטין של מידת הטוהר של מערכת המשפט האזרחית בארצנו, וכל זאת מפי עורכי דין אזרחיים (לאו דווקא סרוגים) כגון יורם שפטל שהוא חילוני לחלוטין!

כלומר אין שום בעיה ואף יש חובה שבית משפט אזרחי ידון מטעם הממלכה או המדינה בממונות ובפלילים, ובלבד שיובטח טוהר המשפט האזרחי, שזה בדיוק הנושא שכל המלעיזים כגון מנחם רהט ויוסי פלס אינם מסוגלים ולא מעיזים לדון בו, ולענ"ד זו אות קלון – אינטלקטואלי כמובן – עבור אותם המקטרים!

לדוגמא, לאחר חליפת דוא"ל ביני למר מנחם רהט, בעקבות מאמרו כאן בניוז1 "עכרתם אותנו" לפני כשבועיים שהוקדש מן הסתם לקיטורים על הרב אבינר שליט"א, ולאחר שחמק 7 פעמים מכל התייחסות לשאלת טוהר המשפט האזרחי דהיינו האסכולה השיפוטית הנוכחית, ניתק רהט את המגע עימי וכן ברח והרחיק עדותו למחוז הכי מרוחק – אל הרב יואל בן נון - שירדה מועמדותו לרב ראשי מהפרק עם רצח רבין ז"ל, ומאז הוא מאיץ בדתיים מדוע אינם מבצעים חרקירי!

עצם העובדה שרהט הביא לראיה את הרב בן נון, מעידה שאינו מבין מי נגד מי!
כי מבחינת הסרוגים אין שום בעיה של לגיטימיות של המשפט האזרחי במדינת ישראל, ובלבד שיובטח הטוהר של המשפט האזרחי - שהוכתם במשפט קצב!

כתוב תגובה ל- ע_הראל
תגובה לע' הראל
  יוסי פלס   8/03/11 21:43
מר הראל נכבדי, נראה לי, ששיר ההלל שלך ל"סרוגים" מוגזם וכוללני מדי; ה"סרוגים" אינם עשויים מקשה אחת וכל אחד מהם הוא אישיות בפני עצמה. לא כל "סרוג" דומה לך, כשם שלא כל "חילוני" דומה לשפטל (תודה לאל!). זכותך להתפעל מ"הרב הגיבור והגאון" (שגם לגביו התעוררו, כידוע לך, אי-אלו חשדות), אבל לי מספיק יחסו החולני לבעלי 'הנטיות ההפוכות'. כמובן, אם קיימים ספקות לגבי העבירות של קצב או לגבי האופן שבו נשפט, צריכים בעלי הספקות להאבק נגד מה שלדעתם הוא עיוות הדין. לפי המידע שבידי מדובר באנס, הזקוק לטיפול נפשי יסודי. ואגב, משפט קצב אינו "מטנף" את מדינת-ישראל; להיפך, גם בעיני מי שאינו אוהד את המדינה הזאת ואת התנהלותה (כמוני, למשל) המשפט הוא תעודת-כבוד לדמוקרטיה הישראלית ולשוויון בפני החוק הנהוג בה.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
הטיית הדין מראש=מטנף שם ישראל!
  ע_הראל   10/03/11 12:57
מה, שוב פלס הרשע מסלף את דבריי – שנאמר השוחד מעוור עיניים ומסלף דברי חכמים וצדיקים?

ובכן לא אמרתי שמשפט כלשהו או משפט קצב מטנף, אלא כן אמרתי שהעיוות ואי-טוהר המשפט האזרחי, והחשש הכבד להטיית דין לפני משפט (במשפט קצב במקרה) הוא שעלול חלילה לטנף את שמה של מדינת ישראל היקרה והאהובה!

צא ולמד את שיטתו של פלס הרשע לסילוף דברי אחרים ולהטעיית הציבור!
בתחילה הוא מורח קצת דברי פרווה כלליים על סוגי הסרוגים וקשת הצבעים ומגוון הדעות בלה-בלה וכו', ואז בפתע פתאום, בלי שורה ולא פסקה חדשה, תופר סילופי דברים כאילו מישהו אמר שעצם קיום משפט קצב מטנף חלילה!

אוף ... מהיכן באו כל האגסים / תפוחים הרקובים האלה!?

פלס הרשע הולך בעקבות מנחם רהט עיתונאי מעריב לשעבר, שכדי להתחמק משאלת טוהר המשפט הא-ז-ר-ח-י, הוא דאג להרחיק עדותו עד לארץ עוץ - אל המשפט העברי ולרבני הימין, ובכך חשף פרצופו בתור עט להשכיר לעת זקנה!

כי לאחר חליפת דוא"ל ביני למר רהט, בעקבות מאמרו כאן בניוז1 "עכרתם אותנו" לפני כשבועיים שהוקדש מן הסתם לקיטורים על הרב אבינר שליט"א, ולאחר שרהט חמק שבע פעמים מכל התייחסות לשאלת טוהר המשפט האזרחי - דהיינו האסכולה השיפוטית הנוכחית, ניתק רהט את המגע עימי וגם ברח והרחיק עדותו למחוז הכי מרוחק – אל הרב יואל בן נון - שירדה מועמדותו לרב ראשי מהפרק עם רצח רבין ז"ל, ומאז הוא מאיץ בדתיים מדוע אינם מבצעים חרקירי!

עצם העובדה שרהט הביא לראיה את הרב בן נון, מעידה שאינו מבין מי נגד מי!
כי מבחינת הסרוגים אין שום בעיה של לגיטימיות של המשפט האזרחי במדינת ישראל, ובלבד שיובטח הטוהר של המשפט האזרחי - שהוכתם במשפט קצב!

אדרבא, כבוד הרב אבינר שליט"א לא פקפק בסמכות המוקנית מהמדינה לבית משפט אזרחי, לדון בממונות ובפלילים ע"פ סדרי הדין הפלילי והאזרחי - ובלבד שיובטח אכן טוהר המשפט האזרחי, ויוסר החשש הכבד להטיית דין לפני משפט!

כתוב תגובה ל- ע_הראל
נניח יוסף הצדיק לא עמד בפיתוי!
  ע_הראל   2/03/11 18:45
נניח שיוסף הצדיק לא היה עומד בפיתויים הקשים מנשוא של אשת פוטיפר, ועושה את המעשה, האם היינו אז מאשימים אותו באונס?
-------
ונניח שנערך לו משפט אונס שם בקהיר, האם לא היינו שוכרים את מיטב עורכי הדין מהארץ ומהעולם, ובלבד להציל את הבן יקיר לי שנקלע לצרה צרורה בארץ גזירה מעבר לגבול, שלא תיפול חלילה שערה אחת מראשו ארצה, וזאת בטענה הכי הפשוטה ונכונה שהיה מה שהיה, אך אונס בשום אופן לא היה?

והאם היה אז עיתונאי קטן ובואש אורי אורבך נזכר ללכלך על כב' הרב ש.אבינר יצ"ו, מדוע הוא יוצא מגדרו לארגן את משלחת העורכי דין לקהיר תוך בזבוז ממון רב, כדי לתמוך בנסיך הקטן שהורשע באונס חמור ומכופל כפי שדווח בהרחבה בעיתונות המצרית ובתקשורת העולמית לפרטי פרטים, ואיזה מסר זה משדר לציבור שמותר לאנוס נשים חופשי במיוחד אם אתה נסיך מורם מעם, ואיזה חילול השם נגרם וכיצד זה יתיישב עם הטפות המוסר, קל וחומר קריאתו של הרב לטוהר המחנה?

אגב דווקא בקוראן הסיפור של יוסף עם אשת פוטיפר (שם היא אשת הכהן דת) מסופר באריכות, כולל מערכה-2 שהיא נוקמת ומקצצת את ידיהן של משרתות שלעגו לה על תככיה להפיל את יוסף ברשתה - ולמעשה הלשינו עליה, ואף מערכה-3 שבסופה היא נאלצת להודות בפומבי גם בעלילת הדם נגד יוסף וגם בקיצוץ ידיהן של הבנות!

כתוב תגובה ל- ע_הראל
צדוק צודק!
  יוסי פלס   4/03/11 18:20
ותודה על הדברים הנכוחים והקולעים. אשר להלל וייס, הוא בסך הכול מוסיף עוד חטא על חטאיו הקודמים, הרבים מספור. וטוב שיש גם "חובשי כיפות" שאמונתם אינה מעבירה אותם על דעתם.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
משפט זדון=מטנף שם מדינת ישראל!
  ע_הראל   5/03/11 21:08
סליחה רבותיי, אך חילול השם שייך פה לראש האסכולה השיפוטית, ולצערי גם למגלגלי העיניים לנוכח הטיית הדין לפני משפט בריש גלי, שזו בושה לישראל.

רק מעללי בחירתו של ההרכב שדן את קצב – היו צריכים לבדם להספיק ע"מ לפסול את אותו הרכב, ולערוך משפט חוזר לאלתר עם דגש על הגנה מהצדק.

הרי ההרכב נקבע ע"י נשיאת המחוזי ת"א דבורה ברלינר, שהיא מינוי ישיר של נשיאת העליון בייניש מיוני 2009 - וכן קודמה למינוי זמני בעליון מתקופתו של הנשיא ברק; ומאחר שהנשיאה בייניש סימנה כידוע את האיש לחומרה בפומבי, הרי רוח המפקד ברורה כמו שוקולד - לסדר לקורבן שני שופטים מתוך שלושה הכי קשוחים שיש בכלל available!

ואם נוסיף לכך שתיק קצב נחטף באורח הכי תמוה וחסר תקדים מפרקליטות אחת לשנייה, שזה כאילו לערוך לאיש משפט-לאחר-משפט, ואם נוסיף לכך שהנשיאה בייניש התעקשה להעביר את משפט קצב מירושלים לתל אביב ויהי מה – שלא כדין מפני שהעבירות אם היו הם היו בירושלים ומשם המתלוננות גם באו, הרי לא נותר לאיש ספק שמדובר ביד מכוונת שחותרת אל התוצאה האחת והידועה מראש בלשון המעטה!

ואם עוד נוסיף לכך את התקדים המזוויע והבלתי נתפס בעקמומיותו של הרשעה באונס (שהוא משול לרצח) ללא ראיות, אלא רק ע"פ התרשמות מהתובע עצמו בדלתיים סגורות – הרי זה בפני עצמו אות בושת ודיראון עולם שעלולים חלילה להכתים את שמה של מדינת ישראל! אפילו קדאפי מלך מלכי הג'ונגל ודאי היה מתבייש מתרגיל כזה – לא מפני צדקותו אלא שלגביו האצילות לפחות מחייבת!

כתוב תגובה ל- ע_הראל
11
לפחות אצל קדאפי האצילות מחייבת
  קצה העולם   2/03/11 05:55
חבל שכולנו מתעוררים באיחור - כולל אותי, אבל זה לבד היה צריך להספיק לפסול לאלתר את ההרכב שדן את קצב, ולערוך משפט חוזר.

הרי ההרכב נקבע ע"י נשיאת המחוזי ת"א דבורה ברלינר, שהיא מינוי ישיר של הנשיאה בייניש מיוני 2009 - וכן קודמה למינוי זמני בעליון מתקופתו של הנשיא ברק; ומאחר שהנשיאה בייניש סימנה כידוע את הנאשם לחומרה בפומבי, הרי רוח המפקד ברורה כשמש לסדר לקורבן שני שופטים מתוך שלושה הכי קשוחים שיש בכלל available!

אם נוסיף לכך שתיק קצב הועבר באורח הכי תמוה וחסר תקדים מפרקליטות אחת לשנייה, שזה כאילו נערך לאיש משפט-לאחר-משפט, ואם נוסיף לכך שהנשיאה בייניש התעקשה להעביר את משפט קצב מירושלים לתל אביב ויהי מה – שלא כדין מפני שהעבירות אם היו הם היו בירושלים ומשם המתלוננות גם באו, הרי לא נותר לאיש ספק שמדובר ביד מכוונת שחותרת לתוצאה האחת והקבועה מראש בלשון המעטה!

ואם עוד נוסיף לכך את התקדים המזוויע והבלתי נתפס בעקמומיותו של הרשעה באונס (שהוא משול לרצח) ללא ראיות, אלא רק ע"פ התרשמות מהתובע עצמו בדלתיים סגורות – הרי זה בפני עצמו אות בושת ודיראון עולם שעלולים חלילה להכתים את שמה של מדינת ישראל! אפילו קדאפי מלך מלכי הג'ונגל היה ודאי מתבייש מתרגיל כזה – לא מפני צדקות אלא שלגביו האצילות לפחות מחייבת!

כתוב תגובה ל- קצה העולם
12
איך ישן בלילה עיתונאי קטן שלי?
  ע_הראל   8/03/11 10:59
או, מדוע התחמק מנחם רהט שבע פעמים, וברח משאלת טוהר המשפט האזרחי?

לכבוד המצפון של עיתונאים שעוד נותר להם מצפון ...

הנדון: אין בעיה של לגיטימיות של משפט אזרחי, ובלבד שיובטח טוהר המשפט האזרחי!

ובכן לאחר חליפת דוא"ל עם מר מנחם רהט – לשעבר עיתונאי מעריב, בעקבות מאמרו בניוז1 "עכרתם אותנו" לפני כשבועיים - במקביל אך בניגוד למאמר זה של פרופ' הלל ויס, ניתק מ"ר מגע לאחר שחמק 7 פעמים משאלת טוהר המשפט האזרחי, והוא ברח והרחיק עדותו למחוז רחוק - לרב יואל בן נון!
עצם העובדה ש-מ"ר הביא לראיה את הרב בן נון, מעידה שאינו מבין מי נגד מי!

אין שום בעיה ואף יש חובה שבית משפט אזרחי ידון מטעם הממלכה או המדינה בממונות ובפלילים, ובלבד שיובטח טוהר המשפט, שזה בדיוק הדבר שמ"ר אינו מסוגל לדון בו, ולענ"ד זו אות קלון – אינטלקטואלי כמובן – עבור מ"ר הנכבד!
מאידך אני לא יחיד ויתכן גם מ"ר, שרואה בדיקטטורה השיפוטית שלטון אלילי.

אינני חייב לקרוא רב למר לאו כל עוד אינני מכיר בסמכותו הרוחנית, אין בזה שום פסול ודאי לא גידוף! ותואר ד"ר (ולא רק שלו) איננו שווה פרוטה כל עוד אינו מוסיף לבעליו שום כוח רצון להתמודד עם שאלת טוהר המשפט האזרחי!
מאידך אני מבין לליבם של עו"דין שחוששים לפת לחם מפני עריצות האסכולה.

כל שאר הרבנים אריאל ליכטנשטיין ורבינוביץ יתכן שאמרו שמכתב הרב אבינר יצ"ו עלול להביא לחילול השם, אך ורק משום שהוא עלול להיות מנוצל לסילוף כוונתו ע"י התשקורת הסמולנית הקנויה ולכן לבלבול הציבור – ואידך זיל גמור.

כמו כן אני חוזר בפעם המאה לאמור, כאשר אנו אומרים שאין אונס הרי הכוונה היא לחזקת החפות! כלומר ישנם דיני הראיות, ומשה קצב לא חייב להוכיח לנו שהוא לא עשה כך וכך, אלא על התביעה רובץ נטל ההוכחה שהוא כן עשה כך וכך, בתנאי כמובן של טוהר המשפט האזרחי שמ"ר עדיין בורח וחומק מלדון בו.

הריני שלחתי ל-מ"ר החמקן פעם רביעית קובץ של טיעוני משפט אזרחי לגבי מערכת משפט אזרחית בנושא טוהר המשפט האזרחי במחוזותינו, שוב מפי עורכי דין אזרחיים – ואנו מצפים עדיין להתייחסותו!

אסיים במילות השיר, איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן שלי, שאינך מתמודד כלל עם החשש הכבד להטיית דין לפני משפט במערכת המשפט האזרחית שלך?

כתוב תגובה ל- ע_הראל
13
"אין לי מושג איך מתנהלת לשכתו
  אלישמע   10/03/11 11:53
של קצב ואין זה עניני" כותב הפרופסור אבל אני בטוח שהיה זה ענינו עם ה"נשיא" היה אונס את הבת של הפרפסור ועל זה נאמר צבוע ברשות התורה.
כתוב תגובה ל- אלישמע
השאלה=למה משפט בדלתיים סגורות?
  ע_הראל   10/03/11 13:26
עו"ד יורם שפטל שראה ושמע את העדויות החסויות והכיר את התיק על בוריו, יצא בביקורת חריפה על שיקולי השופטים "אין אבק של ראייה תומכת נגד קצב; האם העובדה שהיא מנהלת שיחת טלפון אחרי האירוע, זו הוכחה משפטית שהיא נאנסה? הרי המשפט התנהל מתחילתו עד סופו במחשכים ובדלתיים סגורות מתוך תירוץ של הגנה כביכול על המתלוננות, אבל בכל העולם משפטים כאלה מתקיימים בדלתיים פתוחות כפי שניתן לזמר מייקל ג'קסון, ולא יעלה על הדעת שדווקא משפטו של נשיא מדינה יהיה בדלתיים סגורות [(הערה שלי:- לענ"ד דלתיים סגורות באים רק לסייע לעדים זוממים לשקר חופשי בלי חשש להתבלבל, ולאחר שהתאמנו על עדויות השקר במשך חודשים מול ראי ובעזרת וידיאו, עד שהגיעו לדרגת שלמות במשחק טבעי כמו לשחקניות קולנוע, הרי Practice makes perfect)]; וכשאי אפשר לעיין בעדויות אפשר לומר בוודאות שלא היה כאן משפט צדק" – עד כאן יורם שפטל 30.12.10 בערוץ7.

אם המתלוננת מנהלת שיחת טלפון אחרי האירוע, ודאי שאין בזה הוכחה שהיא נאנסה, שמא היא הוזה ומדמיינת! ולענ"ד היא רק מנסה לתרץ למצפונה מדוע היא חותרת שוב למגע עם גבר זר במלון שלטענתה אנס אותה לא מזמן – וזאת בהמשך לדבקותה במטרה של "לתפוס תחת" בעבודה, שהיא בתור עצלנית כרונית לא תצטרך להתאמץ יותר (אם רק תצליח להיתקע אצלו) ולא להוכיח את עצמה ולא חסקה, שהמשכורת והטבות עם הבראות ומתנות ימשיכו לדפוק כמו שעון לפי החלום המתוק שלה.

לא רק שהמתלוננות מתואמות אוטומטית דרך התקשורת, אלא שהספר עם כל העדויות סדורות לעתיד יצא כבר לאור בכריכה יפה טרם משפט!

וכבר כחצי שנה ככל שיש טוקבקים בעד קצב, אז מקהלת העדויות שקר קופצות וזועקות: מה אתה לא מאמין שקצב אנס? אז תקרא את הספר! תקרא את הספר- שנקרא "תיק קצב"!

לכן לנוכח כלל הספקות שהועלו לגבי טוהר המשפט וההליך התקין, יש להכריע את הדין לפי פסיקת הרמב"ם, משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים!
כי לפני עידן התקשורת, הבין הרמב"ם שאם עד אחד א1 נתגלה כזומם לגבי האשמה החמורה יותר כגון של אונס - ולא נכנס לכתב האישום, הרי זהו סימן שיש אינטרס מובהק כספי או אחר לטפול אשמת שווא על החף מאותו פשע, כלומר ברור כבר כי שאר העדים באו מאותו מניע נפסד!

הלכך יש לזכות את משה קצב מכל אשמה – ולו מחמת הספק, קל וחומר מאונס שלא היה ולא נברא!

כתוב תגובה ל- ע_הראל
אתה נתלה על אילנות רקובים
  אלישמע   10/03/11 14:22
כתוב תגובה ל- אלישמע
נמק ופרט s'il vouz plait
  ע_הראל   10/03/11 17:23
כתוב תגובה ל- ע_הראל
ע"ד שפטל הוא האילן שלך
  אלישמע   10/03/11 18:13
כתוב תגובה ל- אלישמע
14
פרטיכול לעיון אחר הוצאה להורג?
  ע_הראל   13/03/11 11:36
רק דוגמיות ממהלך "משפטם" של 11 עולי גרדום, שודרו ברדיו סדאם - ימים לאחר הרשעתם בריגול והוצאתם להורג ב 1969 בכלא בגדאד, בעוד גופותיהם מוצגות לראווה בכיכר תחריר – קדם למסירתם לרבנות שם לקבורה (זו הכיכר שהופל בה פסל סדאם ב 2003).

כב' הרב הגאון והגיבור שלמה אבינר יצ"ו לא היה זקוק לרוח הקודש כדי לקלוט ששופט מכובד אף צייתן משמש פשוט מעין גוי של שבת עבור אסכולה השיפוט "הנאורה", עת נרמסים בגסות הקווים האדומים של טוהר משפט וכבוד המדינה, החל מתיאום המתלוננות מראש דרך התקשורת ואף פרסום "תיק קצב" עם כל העדויות סדורות לעתיד בכריכה יפה טרם משפט, עד הנחיית הפרקליטות מגבוה שלא יתכן כתב אישום אנורקטי, עד גלגול המשפט ללא רשות/סמכות מירושלים (אתר הפשע?) לת"א – תוך "הגרלת" 2 שופטים הכי קשוחים שישתקו כל "מתונה" אחרת.

מכאן לניהול משפט חסוי במחשכים שיאפשר הסתמכות על התרשמות מהתובעת עצמה בחדרי חרדים – במקום ראיות, עבור לתרגיל "החדש" של הרצת המשפט בקצב רצחני בדלתיים סגורות, הן כדי להלך אימים על מושי ולשדר לו שעדיף לשתוק (כי ממילא לא מאמינים לו) ושהדין כבר גמור – ומאידך הנהוני הסכמה ככל שכוכבת קולנוע אחרת מתחילה לזמר, והן כדי לסייע לעדים זוממים לשקר חופשי בלי חשש להתבלבל - זאת לאחר שהתאמנו על עדויות השקר זמן רב מול ראי ובעזרת וידיאו (עד שהגיעו למשחק טבעי של שחקניות קולנוע=Practice makes perfect), והן כדי לאפשר שיפוץ פרטיכולים במידה שעדת שקר תתבלבל – הלא ראינו במו עינינו שופטים שאומרים לקלדנית למחוק פסקאות שלמות בדיעבד, והן כדי לתרץ מדוע לא נפרסם שום פרטיכול עד לאחר ההוצאה להורג – בטענה הבנאלית להחליא של אין זמן - אוי!

עובדה שרק הסרוגים עם תורה ועבודה - מדע ואמונה, הינם ברמת מוסר וחשיבה גבוהה כדי להבחין בעוולות הדיקטטורה והעריצות של האסכולה השיפוטית, יחד עם זרועותיה המבצעיות - התקשורת הסמולנית הקנויה וכן לשכת עורכי הדין, שמטילים חיתתם במיוחד על העו"דין עצמם שלא יעיזו לצייץ, מפני שחוששים המה לפת לחם - שמא יסומנו לרעה ויפסידו תיקים ומשפטים בשרשרת!

לפי הסימנים, רק לאחר שנים למדה א2 (בוגרת ומנוסה שלגביה הטיעון של פחד והדחקה מפני בעל שררה אינו רלוונטי) מ-א1 (משוחררת "פוטיפר") שלעולם לא מאוחר לגבות תמורה על מוכנות למין שהוצע בעבר, בין אם היה לו דורש או לאו, ואם לא במזומן אז בעלילות ונקמה מתוקה!

כתוב תגובה ל- ע_הראל
15
סדרי הדין המתוקנים שנחוצים לנו
  ע_הראל   22/03/11 07:12
לנוכח הספקות והדגל השחור שמתנוסס מעל משפט הראווה ההזוי ומבוים, יש להכריע הדין לפי פסיקת הרמב"ם - משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים – ולזכות את משה קצב (אם א1 נתגלתה כזוממת לגבי אונס, הרי שאר העדים באו מאותו אינטרס כספי או אחר לטפול אשמת שווא)!

הלכך יש לקבוע סדרי דין מתוקנים כלהלן (הרכבי השופטים ייקבעו בהגרלה – גם במשפט החוזר למשה קצב אם יש צורך):

(1) לא יינתן משפט בדלתיים סגורות במידה שהעדויות פורסמו ברבים, כפי שכל העדויות סדורות לעתיד יצאו לאור לפני משפט קצב בספר "תיק קצב"!

(2) כדי לשמור על כבוד האדם, יש לומר תמיד "המתגונן" Defendent במקום נאשם, ו"דלפק סניגוריה" במקום ספסל הנאשם, ולהקפיד על כללי הסוביודיצה!

(3) במידה שכן ייערך משפט אונס בדלתיים סגורות, יש לפרסם את הפרטיכל דבר יום ביומו (בשמות בדויים א' ב' וכו') ורק לאחר שחתמה עליו הסניגוריה, אף אם לצורך כך יואט קצב המשפט – וזאת להבדיל ממשטרים שחורים משחור שמפרסמים דוגמיות ממשפטי ראווה רק לאחר הוצאתם להורג של המורשעים!

(4) במידה שכן ייערך משפט אונס בדלתיים סגורות, יש לאפשר לחוקר מקצועי מטעם הסניגוריה לתעד היטב בוידיאו את המשפט כמיטב הבנתו ובכל זווית שימצא לנכון, שמא יהי ניתן להבחין באמת או שקר על פי התרחבות והצטמקות אישוני העיניים של העד בזמן עדותו (וזה לא אמור להפריע לעד הדובר אמת מלהעיד אמת); אך לצורך כך אין לקיים דיונים יותר מפעם אחת בשבוע, כדי לאפשר לסניגוריה לצפות וללמוד היטב את החומרים, ולהתכונן לדיונים הבאים!

(5) אין לייחס ערך להתרשמות בלבד מעד תביעה לאחר שנים רבות (בהיעדר ראיות תומכות או כל ראיה אחרת לפי שיקול בית המשפט), בין השאר מפני החשש שמא העד התאמן ותירגל את עדותו השקרית מול ראי ובעזרת וידיאו!

(6) הטיעון של פחד והדחקה מפני בעל שררה אינו תופס מעבר לגיל הבגרות המגדרית 25 – או עד גיל 30 לכל היותר לפי שיקול בית משפט למי שלא בגרה בחברה חילונית! קל וחומר שאין מקום לשום טיעון של פחד והדחקה בלשכתו של פוליטיקאי אשר חייב במאת האחוזים לבחור את אנשי מטהו למשרות אמון ע"פ חוק - ו/או על בסיס של אמון אישי סובייקטיבי ללא פשרות ולמיטב הבנתו!

(7) ביהמש"ט רשאי להכריע לפי הרמב"ם – משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים – ע"מ לזכות מחמת הספק!

(8) ביהמש"ט רשאי לקנוס עדים זוממים, שנאמר ועשית לו כאשר זמם לעשות!

כתוב תגובה ל- ע_הראל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il