|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
חץ |
|
11/03/11 15:45
|
|
|
|
יורם אתה זקוק להשתלת שכל בראש במקום שתילות השיער על קרקפתך.
וכן קיימת אפשרות שהצבע בו הנך צובע את השיער השתול גורם לנזק השכלי בראשך.
|
|
כתוב תגובה ל-
חץ
|
|
|
|
|
|
|
ארנו |
|
11/03/11 17:38
|
|
|
|
תגיד לנו האדון המתכנה "חץ", מתי נבדקת לאחרונה פסיכיאטרית, כי לפי השפה "המפוארת" שאתה משתמש בה משהוא שורשי דפוק אצלך
|
|
כתוב תגובה ל-
ארנו
|
|
|
|
|
|
|
פישלזון |
|
11/03/11 17:43
|
|
|
|
|
|
|
|
לחץ,גס הרוח! |
|
11/03/11 19:28
|
|
|
|
|
|
|
|
חץ |
|
11/03/11 22:30
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
חץ
|
|
|
|
2 |
|
|
ינשוף |
|
11/03/11 16:26
|
|
|
|
העיתונאים בארץ הם תחתית המיץ של הזבל.
אין דין אין דיין, הכל הולך.
|
|
כתוב תגובה ל-
ינשוף
|
|
|
|
3 |
|
|
מצדיקה את הביקורת |
|
11/03/11 16:33
|
|
|
|
גאון אמר בקול רם מה שרבים חושבים.המוסיקה נהדרת אבל המילים בושה לאינטלגנציה. תלמדו לקבל ביקורת.השפה העירית עשירה, ומשוררים עבריים גדולים כתבו שירים נפלאים על אהבה ואכזבה.אל יש עכשיו כמה אנשים שהחליטו שהם משוררים או פזמוניים וגורמים להתבזות. שילכו ללמוד את מכמני השפה לפני שכותבים.
|
|
כתוב תגובה ל-
מצדיקה את הביקורת
|
|
|
|
|
|
|
דני מהכרמל |
|
11/03/11 18:58
|
|
|
|
אמת ויציב,יורם יישר כוחך ולך עם האמת שלך.
|
|
כתוב תגובה ל-
דני מהכרמל
|
|
|
|
4 |
|
|
אלישמע |
|
11/03/11 16:48
|
|
|
|
אם יש אדם שכיבד ועשה כבוד למוסיקה המזרחית זה אתה. אתה גם צודק שיש הרבה זבל במזרחית שמושמעת ברדיו וב 24,אבל יש הרבה מוסיקה נהדרת של עמיר בנעיון,של שימי תבורי,של שמעון בוסקילה ורבים וטובים אחרים שמייצרים מוסיקה איכותית וחבל שלא הדגשת את זה,אבל זה ברור למה התכוונת,אתה צודק וזכויותך שמורות.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלישמע
|
|
|
|
|
|
|
הבנת הנקרא |
|
12/03/11 04:44
|
|
|
|
קרא נא בעיון את דבריו וראה שבדיוק את דבריך,כציטוט,הוא מדגיש.
אין הוא עושה עוול אלא שירות מכובד למוסיקה,הלחנה ושירה פואטית בפרט ובכלל.
|
|
כתוב תגובה ל-
הבנת הנקרא
|
|
|
|
5 |
|
|
עודד ב |
|
11/03/11 16:51
|
|
|
|
אני יודע שמה שאני הולך לכתוב עכשיו ,יעורר הרבה כעס אם לא למעלה מזה.
אתה מבין יהורם,אתה לא ספרדי.זאתומרת לא בקנה המידה של היום.
אתה לא שסניק,לא מזיל דמעות תנין על קיפוח עדתי .וגרוע מכל אתה לא מדבר בעברית עילגת, שלצערי היא מנת חלקם של חלק גדול מהציבור בישראל,ולאו דווקא ספרדי.
אז יכול מאד להיות שאנחנו,אני בערך בגילך,שייכים לדור העבר שבו הקפידו על המילה ,ונכון להיום הפכנו מעם הספר לעם של תת תרבות,שהעברית שמדוברת כיום זה הטרנד החדש
|
|
כתוב תגובה ל-
עודד ב
|
|
|
|
6 |
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
11/03/11 16:55
|
|
|
|
יותר כבוד=ותודה שלא התנצלת,אין על מה!!!תגובה מרגשת, אמיתית,כנה ומצחיקה=הקטע על החכ"ים שהתעוררו מקומה הפילה אותי.באמת כל הכבוד לך יהורם גאון,אתה גאווה לעם ישראל,שירבו כמותך בישראל!-ומי יתן שמעז יצא מתוק-כדי שכולם ירוויחו מזה- בעיקר הנוער האומלל שלנו שנחשף ליותר מידי זבל,כן,כן חייבים לומר את האמת האומללה=לו יהי!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
7 |
|
|
תגובה לחץ |
|
11/03/11 16:58
|
|
|
|
מר חץ אתה אדם עלוב,הלואי והייתה לך השתלת שיער אבל בעיקר השתלת שכל. לעולם לא תגיע לקרסולי יהורם גאון.
|
|
כתוב תגובה ל-
תגובה לחץ
|
|
|
|
8 |
|
|
יואל קורנבלום |
|
11/03/11 17:02
|
|
|
|
יש הרבה שירים יפים בז'אנר הנקרא "מזרחי" אבל יש בו גם הרבה שירים גרועים כמו בכל ז'אנר אחר. גם בשירים הלא "מזרחים" יש שירים גרועים אבל לא עושים מזה הרבה רוח. גם לחיפושיות יש שירים גרועים. ההבדל הגדול לטעמי הוא שהשירים היפים יש להם מילים יפות והגיוניות. זאת מטרתה של השירה זאת לא רק המנגינה. בכל אופן הרבה מהשירים "המזרחים" נשמעים כפרוזה שהוסיפו לה מנגינה. קחו למשל את הרשימה למכולת או סתם תאור של מה שקרה לכם היום והוסיפו לו מנגינה כלשהי. האם זה הופך את הקטע לשירה? ברור שלא. האם יש טעם לשמוע את זה או להכריח את קהל המאזינים לשמוע את זה? ברור שלא יתכן שהיתה להם רשימה אחרת למכולת. בסופו של דבר שומעים לאחרונה הרבה שירים לא "מזרחיים" מהסוג של פרוזה-שהוסיפו-לה-מנגינה והם גרועים בדיוק כמו השירים ה"מזרחיים" מאותו הסוג אבל לא נראה לי שמישהו מתרגש מזה או מאשימים את המבקרים בגיזענות. שירים מהסוג הגרוע הזה גורמים להעברת תחנה מיידית ולא משנה איך מגדירים את אותם השירים. אין כאן אפלייה בכלל. גרוע זה גרוע ולא משנה באיזה ז'אנר. על כן אני ממש מצטער בצערו של יהורם גאון שהוסיף רבות לתרבות הישראלית בז'נרים רבים והנה פתאום הוא צריך להתנצל על העובדות הברורות. שבת שלום.
|
|
כתוב תגובה ל-
יואל קורנבלום
|
|
|
|
|
|
|
סיישל |
|
12/03/11 12:55
|
|
|
|
אן לזה קשר למזרח או מערב. המוזיקה המזרחית ומלבד כמה שירים אכותיים, לא משקפת את תרבות הישראלים ילידי הארץ, הסילסולים המרובים מנסים לחקות את התרבות המוזיקלית של שכננו, והמילים אללה איסטור, ילד בגיל שש כותב שירים יותר אכותיים. סבל לאוזניים! ולעג לאיטלגנציה. זו עובדה, וחבל שהזמר הישראלי ברגרסיה.
|
|
כתוב תגובה ל-
סיישל
|
|
|
|
9 |
|
|
ספרדיה גאה |
|
11/03/11 17:19
|
|
|
|
לפעמים אני לא יודעת אם זה הזיה או נדמה לי אבל חלק מהמוסיקה המזרחית היא פשוט בדיחה!! זבל!!
גאון צודק!!
וכל הכבוד על האומץ.
|
|
כתוב תגובה ל-
ספרדיה גאה
|
|
|
|
10 |
|
|
זה זבל! |
|
11/03/11 17:24
|
|
|
|
מי שרוצה להשתעשע עם מילים מפגרות כמו בשיר הזה!
וכר את היום שבך פגשתי ואת אלי אז
בכלל לא התייחסת ממבט ראשון האהבתי
וידעתי שאחרונה זאת את
תראי מתוקה לאן הגענו מי היה מאמין
שאנו כן ים דמעות ואוהבה שהקדשנו
את הכלה ואני החתן.
|
|
כתוב תגובה ל-
זה זבל!
|
|
|
|
11 |
|
|
כוכבי מירושלים |
|
11/03/11 17:33
|
|
|
|
אין לך שום צורך לחזור מדבריך כי צדקת ב-100%, העניין הוא שלא כל דבר נכון ואמיתי צריך לאמר ובטח לא לכל מיני הזויים שאתה לא מכיר גם הוא בא לבקש סיוע,לצערנו אצלנו אחד רוצה/מוכן לבלוע את השני במחיר של פרסום כל שהוא,
שוב, מכל מקום צדקת וחזק ואמץ.
|
|
כתוב תגובה ל-
כוכבי מירושלים
|
|
|
|
12 |
|
|
urixo |
|
11/03/11 17:38
|
|
|
|
|
13 |
|
|
בן דוגית |
|
11/03/11 17:58
|
|
|
|
התוקפים את יהורם גאון מפני שנגע במורסה מוגלתית המרקיבה זמר עברי באחת הפינות הרדודות ביותר של זמר נפוץ בארץ, מעידים במו מקלדותיהם עד כמה הוא קלע בביקורת שנועדה בעצם רק להיטב אתם, אם יגלו בגרות אמיתית. זמר עממי מזרחי או מערבי, המתכחש לשפתו - משלם מחיר. דלותה של העברית בחלק מהזמר המזרחי הפופולרי היא עובדה עגומה. אז משכו ידיכם מיהורם, אמרו לו תודה על הערותיו שבאו מנהמת-לב אוהב, ונסו לשפר את מצבכם ולגרוע מעליבותכם.
|
|
כתוב תגובה ל-
בן דוגית
|
|
|
|
14 |
|
|
דוד בן אהרון |
|
11/03/11 18:02
|
|
|
|
צואה תמיד תהא צואה גם אם תעטוף אותה בזהב
|
|
כתוב תגובה ל-
דוד בן אהרון
|
|
|
|
|
|
|
יוא"ב |
|
11/03/11 18:28
|
|
|
|
סבתא שלי ז"ל היתה אומרת שמי שהיה טיפש בצעירותו הרי שלא יעזור כלום והוא ישאר טיפש גם בבגרותו.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוא"ב
|
|
|
|
|
|
|
ליאונרדו דה |
|
12/03/11 09:08
|
|
|
|
אתה צודק מאה אחוז. חלק מהזמר המזרחי היו ונשארו וגם יישארו צואה
|
|
כתוב תגובה ל-
ליאונרדו דה
|
|
|
|
15 |
|
|
אבנר. ד |
|
11/03/11 18:03
|
|
|
|
מרגיש פגוע מרדידות השירה המזרחית. כשאני שומע "שיר" בנוסח - הלכת ממני חזרת , מת עליך, חולה על עליך..."
אני מרגיש שמנסים לפגוע בי. זה פשוט עלבון לאינטליגנציה.
המוזיקה המזרחית היא רק סימפטום של תופעה רחבה יותר הבאה לקדש את הרדידות . איזו גאוות יחידה של בורים ועילגים , דגל סביבו נאספים כל מוכי ההשכלה ופליטי שלוש שנות הלימוד.
ראינו זאת בפרשת הרמטכ"ל היוצא אשכנזי. איזו אהדה צבר ממערכוניי ארץ נהדרת שבסה"כ הדגישו את רמתו הירודה של האיש. התוכנית רק הביאה לו גדודי מעריצים. כאילו רצו לומר "גם אנחנו בורים" גאוות יחידה של ממש !!!
הנה שיר שיסכם את הנושא
youtube.com
תהנו :-)
|
|
כתוב תגובה ל-
אבנר. ד
|
|
|
|
|
|
|
מעריץ |
|
11/03/11 20:35
|
|
|
|
אתה לא חייב לשמוע את מה שאתה לא אוהב ולא רוצה.
למזך יש כיום עשרות ערוצים ועשרות תחנות רדיו.כך שאין בעיה שכל אדפ יבחר להאזין למה שהוא אוהב,או למה שהוא מתחבר רגשית.
אתה הבנת את זה מר ....??
אז אל תזבל לי בשכל על תרבות ושטויות ,הכל נובע מגזענות..
|
|
כתוב תגובה ל-
מעריץ
|
|
|
|
16 |
|
|
המציאותי |
|
11/03/11 18:16
|
|
|
|
טוב שהנושא עלה לציבור מפיו של יורם גאון וטוב שהדברים נאמרו בתקוה שיהיה מפנה בזמר המזרחי,
|
|
כתוב תגובה ל-
המציאותי
|
|
|
|
17 |
|
|
מזרחי למחיצה |
|
11/03/11 18:20
|
|
|
|
סולד מגזענים והם כל יום יוצאים מהחורים כשהם מגלים שהם כבר לא פופולריים, למרות שלדעתי יהורם גאון זמר ענק אני באותה נשימה יכול לומר היום האיש גזען ולא שום דבר אחר
|
|
כתוב תגובה ל-
מזרחי למחיצה
|
|
|
|
|
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
12/03/11 04:28
|
|
|
|
המופלאה=הוא התכוון למילים הנבובות והמבישות בחלק מהשירים המזרחיים=והוא צודק לחלוטין!=איך הגעת לגזענות?תקרא שוב את תגובתו עד שתבין ותפנים,לא נורא אם לא הבנת על הפעם הראשונה,נורא שתקפת מבלי שהבנת!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
18 |
|
|
עין צופיה |
|
11/03/11 18:35
|
|
|
|
ליפול לתהום העמוקה של שנאה ופלגנות הפעורה בין 2 המחנות -מערב ומזרח, תהום שכל מיני פוליטיקאים דאגו מאד להעמיקה ולקבעה כדי שתשמש להם סוס-קריירה!
שמעתי את גאון משיב ברדיו.
האמירה הראשונה לתלמיד נכונה. אולי היה צורך לדייק בהתבטאות, אך הרי הכל הבינו למה הכוונה בדיוק.
בתכניות האחרונות ברדיו גאון מגלה הרבה אומץ בביטוי דעותיו האישיות.
למה אומץ? כי לא פעם דעותיו אינן מיישרות קו עם הפוליטקלי-קורקט הדורסני ששולט כאן בכל הפיות. ובימינו זה באמת לא פשוט, זה עלול לגבות מחיר.
והנה המשיך בסגנון הכנות וגילוי הלב בראיון וזה מה שקרה...
ההסברים שלו חלקם מבהירים, חלקם מרגשים וחלקם נשמעים כמו התנצלות, לדעתי מיותרת, אבל זה בהחלט מובן נוכח הצונמי ששטף.
ואולם, לצערי הרב, וזה הכי משמעותי בעיני מכל הסיפור הזה: גאון כנראה הרגיש שהוא חייב להעניק אתנן למחנה ההתייחסות הכי נחשב בעיניו מפני שהוא נמנה עליו ופעל ותרם... הוא היה חייב להעניק את האתנן שבעיניו כנראה היה מחוייב, ומדוע לעזאזל זה כך? - להתנפל על האשכנזים!
האם באמת זו חובה ככרטיס חזרה למקום הכבוד במחנה המוצא??
מה שייך כאן בכלל להתנפל על האשכנזים והתנשאותם?
סליחה?
בעיני זה הפספוס הכי גדול בכל העסק הזה.
זו הנפילה האמיתית, זו הטריוויאליות המובנת מאליה של עצם קיומם של התהום ושל הפער ושל השנאה.
כמה כואב וכמה חבל.
|
|
כתוב תגובה ל-
עין צופיה
|
|
|
|
19 |
|
|
ישמעאל |
|
11/03/11 19:47
|
|
|
|
זה בכלל אינו חשוב אם אמרת דברים לסטודנט לתקשורת או לשד עדתי . גם כלל לא משנה אלו מילים בררת כדי להעביר לנו את מה שאתה חושב על הזמר המזרחי . החשוב ביותר הוא מה שאתה חושב על הזמר המזרחי שהביא אותך למעמד שאתה נמצא בו היום . מישהו אמר על מילות השיר שלך "רוזה רוזה" שזה זבל או חצץ ? אולי אם היו אז אומרים זאת , לא היית מגיע למעמד של לחוות דעה . דבריך על הזמר העברי הם בדיוק "עבד כי ימלוך" . בדקת [לפני שפתחת פיך על הזמר המזרחי] כמה אחוזים מהשירים בביצוע של זמרים כמו שלומי שבת , שלמה ארצי , ריטה ודומיהם מבצעים על נושא שבינו לבינה . אנשים מסוגך עלולים עוד להחליט שמי שלא מבקר בקונצרט פעם בשבוע הוא מזרחי ומי שלא אוהב לשמוע סימפוניה של באך הוא בכלל פרימיטיוי . תפסיק לקשקש בשכל על הראיון עם הסטודנט . הוא פשוט פתח את פי האתון להוציא מה באמת האתון חושב על המוסיקה המזרחית שבמקרה היא בראה אותו .
|
|
כתוב תגובה ל-
ישמעאל
|
|
|
|
20 |
|
|
חפטליהו |
|
11/03/11 20:11
|
|
|
|
צודק לחלוטין, וגם אם וכאשר לא נעים שכך המצב, אתה צודק.
ישנן פנינים רבות ויוצרים וזמרים מוכשרים מאד, והם המיעוט בתוך ים החצץ...כפי שהגדרת.
ולאותו סטודנט לעיתונות אפשר רק לומר: אתה אמנם באמת מתאים לנוף הרווח של עיתונאי ישראל, לפחות מרביתם, ובמשפט אחד - שמ... חסר בושה ועכבות, וכפיצוי גם שקרן.
|
|
כתוב תגובה ל-
חפטליהו
|
|
|
|
21 |
|
|
ואמין |
|
11/03/11 22:08
|
|
|
|
הלוואי והיו עשרה כמוהו בארץ...ארץ אוכלת יושביה כמו המדינה ביהודית היחידה בעולם.
ועל זה נאמר על קמצא ובר קמצא חרב הבית ...על שטויות אנחנו נהרוג את עצמנו ..כאילו שאין לנו צרות אמת....
העם היהודי הזיק לעצמו יותר מכל עם..בכל דור ודור היו
אוכלי הנבלות שחגגו על הדם..
|
|
כתוב תגובה ל-
ואמין
|
|
|
|
22 |
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
12/03/11 04:33
|
|
|
|
דבריו של הגאון כמוצא שלל רב, והתקשר מיד לברך אותו על כך, היה הגזען הגלוי והרע נתן זך-ואני יכולה לשמוע באזני רוחי גם את תגובתו של טומי לפיד, אילו היה עדיין כאן!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
23 |
|
|
הוא המלך הנצחי |
|
12/03/11 04:54
|
|
|
|
מלך המוסיקה העברית היפה,הישראלית השורשית,הצברית,הספרדית,המזרחית,ביפי-קולו הבלתי ניתן לשיחזור עד היום וכנראה שגם ייחודו וסיגוליותו יוותרו כך,אבן בוהקת בקרב צווחנים וצרחנים נטולי כשרון,כבדי פה,עלגי שפה.
מה שיהורם גאון תרם למוסיקה בכלל ולמזרחית בפרט לא יספיקו שנות דור בריבוע ,אם בכלל,של זמר מזרחי כושל.
קסטות ותחנה מרכזית הם ערובה לכסף,לא לסגנון ,לתרבות,לאסתטיקה של קול,שפה ,רעיון ומבע.
ליהורם גאון זכויות שאין לאף זמר חתונות ,מוכשר ככל שיהא ,גם אלו ששמם הוזכר על ידו.
קול הזמיר בתור הזהב של המוסיקה הישראלית ותכניה המקוריים,עמוקים כקלילים, לעד יינכס כתור של יהורם גאון.
קנאים.
אריאל במרכאות כפולות ובלי, היא התשובה למקור האכזב.
חבל שנפלת קרבן ללאומני,מהתנחלות ,מתרבות של שקר ,גזל וניצול היסטורי לרעה.
|
|
כתוב תגובה ל-
הוא המלך הנצחי
|
|
|
|
24 |
|
|
אשכנזי (לא ספרדי) |
|
12/03/11 05:27
|
|
|
|
ראוי שאתה יהורם תהיה שר החינוך! ועל החתום: כוחותינו, חיילינו, לוחמינו, בנינו.
לא מהם, לא מחיילי צהל.
חזק ואמץ יהורם.
|
|
כתוב תגובה ל-
אשכנזי (לא ספרדי)
|
|
|
|
25 |
|
|
xxxxx |
|
12/03/11 06:19
|
|
|
|
שם עליך כבר!
כל שנה דור חדש נולד ודור אחר הולך אחורה =אתה כבר לפחות 75 שנה לאחור .
כל מעמציך לחזור לכותרות לא יעזרו.העולם שייך לצעירים!
אמרו את זה קודם לפניי!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
xxxxx
|
|
|
|
|
|
|
משה מזכרון |
|
12/03/11 07:21
|
|
|
|
קודם כל תכתוב בלי שגיאות בעברית, דבר שני העולם שייך לכולם ובוודאי לצעירים אבל לא דווקא לאידיוטים כמוך, יהורם צדק ואמר מעט מדי על הבזיון הזה.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה מזכרון
|
|
|
|
26 |
|
|
אמנון לביא-לוי |
|
12/03/11 08:01
|
|
|
|
אתה כותב הרבה וגם כנראה מדבר הרבה.
אתה לא צריך להתנצל על דבריך,ממש לא.
אתה יכול עכשיו רק להבין שממש לא הועלת בדבר.
אתה העברת בקורת על עברית עילגת במוסיקה המזרחית שאותה כותב זה או אחר.
הם קולגות שלך לתחום,לכן השתיקה יפה.!
בכל תחום בחיים יש משהו טוב ויותר טוב,אך מי הוא זה שקובע מהו טוב ?
הקהל בלבד.!
דבריך כנראה יצרו הד לא רק לאלה שכותבים את המוסיקה שהכוונת אליה אלה גם לאלה ששומעים אותה.
לכן השתיקה יפה במקרה שלך.
וגם אם בא לך לאמור את דבריך,הסגנון שבחרת לאמור את הדברים הוא סגנון עלוב הרבה יותר מעברית עילגת.
לא עניינת איש במדינה יותר מיפן או מביטחון ישראל,אל תשלה את עצמך ואל תנסה לבדר בשורותיך כאן.
ישנם כאלה שיזדהו עם דבריך וישנם כאלה שיסתייגו מהם,אך עדיין זה לא מקנה לך שצדקת בדבריך וסגנונם.
אתה מרבה לספר על בית אביך ועל התרבות שינקת משם.
אך מעניין,לא ינקת קצת עדנת מילים כיצד לאמור משפטים ?
חבל לא .!
עסוק בענייניך יהורם גאון זה בריא יותר במיוחד לעת זקנה.
ותשלים עם זה שיש כותבים כאלה ויש כאלה אך בקורת בסגנון דבריך רק מחריפה את העניין.!
|
|
כתוב תגובה ל-
אמנון לביא-לוי
|
|
|
|
27 |
|
|
עמיר. פ. |
|
12/03/11 08:36
|
|
|
|
|
28 |
|
|
המילים רדודות |
|
12/03/11 08:46
|
|
|
|
|
29 |
|
|
ספרדי גאה |
|
12/03/11 08:49
|
|
|
|
יהורם גאון אמר את האמת. לא נוח לחלק מהמאזינים להודות שהם נהנים אולי מהמוסיקה, אבל לא מבינים את המילים, את התוכן של השירים, שזה לא פעם מבייש את המאזין.
תרבות זה ערך.תקראו את אביהו מדינה שמצדד ביהורם גאון.גם הוא לא אשכנזי. תפסיקו עם המנטרה "גזענות".
|
|
כתוב תגובה ל-
ספרדי גאה
|
|
|
|
30 |
|
|
דוידי |
|
12/03/11 08:53
|
|
|
|
הגיע הזמן לפוצץ את הלון הנפוח הזה של המוסיקה המזרחית,,יש מוסיקה מזרחית טובה ויש מוסיקה מזרחית שהתואר זבל הוא הרבה בשבילה ,,ואפשר להגיד את זה בלי חשש..וכדאי להפסיק עם תחושות ההעלבות המזרחיות הידועות זה לא עושה רושם יותר מידי
|
|
כתוב תגובה ל-
דוידי
|
|
|
|
31 |
|
|
אליהו הכהן-לוי |
|
12/03/11 09:00
|
|
|
|
ראיתי את השיר לדוגמה שצרף כאן אחד הקוראים. זו אכן התמונה ממש תת-רמה. האם כך אנו רוצים להראות ?
youtube.com
כל הכבוד ליהורם גאון על האומץ לומר את האמת מול הקבוצה ההזויה הזו. יש שירים מזרחיים יפיפיים לא חסר . לא התת רמה הזו .
|
|
כתוב תגובה ל-
אליהו הכהן-לוי
|
|
|
|
32 |
|
|
סטודנטית |
|
12/03/11 09:37
|
|
|
|
הגיע העת שמישהו יאמר את האמת! נמאס כבר מכל ההתייפייפות המיותרת..מזרחים, אשכנזים, הוויכוח הזה כבר מאוס ולעוס!
|
|
כתוב תגובה ל-
סטודנטית
|
|
|
|
33 |
|
|
מזרחי |
|
12/03/11 09:56
|
|
|
|
|
34 |
|
|
yehuda1 |
|
12/03/11 21:59
|
|
|
|
יהורם אתה גאון, סוף סוף אתה אומר מה שהרבה חושבים.
|
|
כתוב תגובה ל-
yehuda1
|
|
|
|
35 |
|
|
יש מיש |
|
13/03/11 11:18
|
|
|
|
יהורם על מה גבה ליבך ורם
גאון יהורם, מה גבה ליבך ורם?
גאון אתה לא! לבד מטרראם.
לעצבות שבבדידות כוח רב
השקט שבזקנה לא גיל זהב?
המשפילה זקנת כל משאב?
או רק את אלה שכאילו ר"ב
היית אהוב בראש כל מצעד
עד שמעדת ולא ולעולמי עד
טופז המתוסכל נזנח מקנאה
לחם כאידיוט והיכה משנאה
איש בער שכמנחם הפנט עם
לא אתה בן לגאון איש חכם
נצר אתה לעם התרשיש
פרס ישראל עוטרת על כן
אהבוך כקזבלן לא כישיש
הזבל שהשלכת היום מסכן...
כמאה יעיד כמה נמוך ירדת
כי ממרום בו ישבת על תנאי
האמיתתך תחת הלוט בדותה?
כלום נשתנה וכל זקן אשמאי?
10.3.2011
משה חזן
|
|
כתוב תגובה ל-
יש מיש
|
|
|
|
36 |
|
|
yoni207 |
|
13/03/11 11:35
|
|
|
|
כיף לשמוע אותך ברדיו,בשפה העיברית הצחה.כיף לשמוע את אהבתך לעם ישראל וארצו. אני גאה בך ובאמת שלך.
בפעם הבאה תזהר שלא להתראיין לשמאלנים.אתה תמיד תהייה לצנינים בעניהם.
חזק ואמץ.
יהונתן ש.
|
|
כתוב תגובה ל-
yoni207
|
|
|
|
37 |
|
|
למה להשמיץ?? |
|
13/03/11 21:45
|
|
|
|
|
38 |
|
|
YESHURUN |
|
15/03/11 22:48
|
|
|
|
אתה נולדת מזרחי אבל משחר נעוריך השילו את עורך מעליך עקרו את נשמתך והפכת להיות מזרחי בכנפים אשכנזיות.
אתה צבוע בכל גישותך
צבוע בשירה.
צבוע בדבור
צבוע במשחק
צבוע בהליכה
צבוע בחיוכך.
צבוע אפילו בלדינו.
ונשארת לא אתה.
אתה לא מזרחי כלל רק דמך מזרחי.
אתה מסכן שהרסו לו את תרבותו ובייתו אותו להיות יורופמן.(איש אירופא).
שיריך אינם שייכים לכותל המזרח,אינם נכנסים ולא עוברים דרך הדלת או השער של בית ה'.
שירה ללא נשמה לא לא אבא בורא עולם,אלא אמא אדמה של בני אדם המאמינים שאין עולם הבא יש רק אדמה .
תגובתך באה מרוב שעמום,ותהילתך היתה מזוייפת
|
|
כתוב תגובה ל-
YESHURUN
|
|
|
|