|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הסיוע הכספי לו זכאי הרוצח באיתמר
מאת: יהונתן דחוח-הלוי  |  12/03/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
דחוח: מה אתה רוצה להגיד בזה?
  שהרשות הם זבל?   12/03/11 11:14
אני יודע זאת ואין לי צורך בהוכחות שאין עם מי לדבר...
צריך לזרוק את כל הערבים מהשטחים לירדן!!!
כתוב תגובה ל- שהרשות הם זבל?
לא רק הרשות גם מנהיגינו וביבי
  בראשם   13/03/11 01:56
כתוב תגובה ל- בראשם
2
עידוד רשמי לרצח.
  פוק   12/03/11 11:50
דחוח מתכוון לומר שישראל היא הזבל ובזה הוא צודק. כמה סוחרי עיזים ערבים עושים להנהגה שלנו בית ספר בניהול משברים, מאבקי כח, ותעמולת שקר.כן גם כסף גדול מעורב.
כתוב תגובה ל- פוק
3
הרוצחים האמיתיים הם כל אלה שהפ
  קורןנאוה טבריה   12/03/11 12:02
שהפכו את הפלשתינאצים ל"עם" בעלי "זכויות לגיטימיות" לרצח יהודים בארץ ישראל -ואת היהודים ל"כובשים" בארצם מולדתם: עלילת דם!=לא תהיה מחילה וכפרה לשום ממשלה בישראל שמאפשרת את הפשע הזה שקוראים לו:"עם ומדינה פלשתיניים"=להד"ם!=ובשם הפשע הזה יכולים הערבים והשמאל-סטליניסטי להצדיק כל רצח וטבח ביהודים=הצילו!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
4
שום מדינה מפגרת בעולם לא יכולה
  קורןנאוה טבריה   12/03/11 12:09
להיות כה שוטה ואווילית!!!עד מתי יעליבו אותנו כל ממשלות ישראבלוף על כל מנהיגיהם ושופטיהם?ואין אחד בארץ הזאת שיזעק:הרף לכם מנהיגי ישראל = וישים קץ לטירוף הזה ?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
5
מימון רוצחים ישראלים?
  ע. הנביא   12/03/11 13:38
זה שהרשות הפלסטינית משלמת טבין וטקילין לרוצחי יהודים מתוצרתה זה דבר חמור, אבל עדיין במסגרת ה"הבנות" המעוותות שביחסים בין ישראל לרשות. אבל זה שהיא משלמת לאזרחים ישראליים כדי שירצחו יהודים, זו כבר חוצפה שמעבר לכל גבול. רק מטעם זה בלבד יש לישראל זכות מוסרית (וחוקית) להעלות את כל כנופיית הרש"פ על מטוס ולהחזירם למקום שממנו הובאו לשם בחסדינו.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
הצחקת את הנפלים ביבי/ברק!
  חסרי ביצים !!!!!!   12/03/11 14:52
כתוב תגובה ל- חסרי ביצים !!!!!!
6
הפיגוע-תוצאה של ו.חרטום
  דבקה   12/03/11 14:59
כאשר מערכת הביטחון וצה''ל, גם תחת ממשלת בנימין נתניהו, ממשיכים להתעלם, אבל בעיקר להסתיר מהציבור את האמת על המצב הביטחוני, מישהו משלם בסוף את המחיר על כך. פיגוע הזוועה באיתמר בליל שישי, בו שוספו גרונותיהם של חמשת בני משפחה ישראלית, היא הפעולה הראשונה של רשתות החמס בגדה, שקבלו בימים האחרונים הוראה גם מדמשק וגם מעזה להגביר את הפיגועים ולהביא למותם של מספר גדול של ישראלים עד כמה שאפשר. הוראה זו ניתנה על ידי חלאד משעל, מנהיג החמס, ומחמוד א-זאהר, ממנהיגי החמס בעזה. בכך הפך הפיגוע באיתמר, להיות התוצאה הראשונה של החלטת וועידת חרטום שנערכה בשבוע שעבר בבירת סודן, עליה הציבור בישראל לא שמע ואיננו יודע דבר.
המקורות המודיעיניים וללוחמת טרור של תיקדבקה מדווחים בלעדית כי בועידת חרטום שנערכה בשבוע שעבר בבירת סודן, הוחלט להגביר את הפיגועים בתוך ישראל.
המקורות שלנו מוסרים כי בחרטום נערכה ועידה חשאית של כל ראשי מנהיגי האחים המוסלמיים בעולם הערבי במטרה להחליט על דרך פעולותיהם במרד הערבי במזרח התיכון ובצפון אפריקה, ועל תיאום הפעולות בין קבוצות האחים המוסלמיים הנערכות במדינות הערביות השונות. וועידה זו ממונה כולה על ידי המודיעין האיראני, וקציני מודיעין איראניים בכירים קיימו פגישות עם ראשי המשלחות שהגיעו לוועידה.
בין המשלחות שהשתתפו בוועידה זו היו, ראשי האחים המוסלמיים במצרים, ראשי המפלגה האיסלמית העיראקית, ראשי מפלגת דעוואה Dawah בתוניסיה, ראשי האחים המוסלמיים בסוריה, וראשי האחים המוסלמיים בבריטניה. כמו כן השתתפו בוועידה ראשי האחים המוסלמיים בירדן, ומנהיגי החמס מעזה, ומדמשק בראשם של מנהיג החמס בדמשק חלאד משעל, ומחמוד א-זאהר, ממנהיגי החמס ברצועה. אחת ההחלטות העיקריות של הוועידה היו להביא לפריצת אינתיפאדה חדשה בין הפלסטינים וערביי ישראל, ולחדש מיד את פיגועי הטרור בגדה המערבית ובתוך ישראל.
שום מדינה מערבית או ערבית, וגם לא ישראל, מנעו את יציאת המשלחות האלה לוועידה בה הוחלט כיצד להביא להמשך השתלטות האחים המוסלמיים על המרד הערבי.
הכת הצבאית במצרים לא מנעה את יציאתם של ראשי האחים המוסלמיים המצרים לחרטום, וגם לא את מעברם בקהיר של מחמוד א-זאהר וחברי משלחת החמס מרצועת עזה לסודן.
עצם קיום הוועידה נשמר גם הוא כסוד, ולא הובא לידיעתה של דעת הציבור בישראל, למרות שהדרגים המדיניים והצבאיים הבכירים קיבלו דיווחים עליה ועל החלטותיה. במערכת ביטחון המשיכו, למרות הוועידה בחרטום, לנהוג כשגרה.
הסיבה: הצורך להציג בפני הציבור בארץ את הכת הצבאית בקהיר כמי שממשיכה ביחסים יציבים עם ישראל, כאילו המדובר בהמשך היחסים הנורמאליים מתקופת מובראק, בעוד שהמציאות במצרים היא שונה.
המקורות הצבאיים והמודיעיניים של תיקדבקה מציינים, כי מדיניות זו מתקיימת לא רק כלפי הכת הצבאית במצרים, איראן וחיזבאללה, אלא בצורה בולטת ביותר כלפי החמס בעזה.
דוגמא: ביום ד' 23 בפברואר כמה שעות לאחר שנורו טילי 'גראד' על באר שבע ונתיבות, נורו טילי 'גראד' נוספים ביום ה' 24 בפברואר בבוקר על מטרה צבאית בישראל. הממשלה ומערכת הביטחון ניצלו את העובדה כי הטילים התפוצצו בשטחים ריקים נרחבים, כדי להעלים התקפה זו מאוזני הציבור, ומהצורך להגיב עליה.

כתוב תגובה ל- דבקה
7
קראתי את החוק המתורגם
  ונדהמתי   12/03/11 16:28
תגיד לי, אנחנו עד כדי כך מטומטמים?
האם לא ניתן לפעול כנגד ההטבות האלו, לפחות כאשר הם בכלא?

יש נוסח באנגלית? ניתן להפיץ בעולם?
כתוב תגובה ל- ונדהמתי
טיפול נאות
  סתם אחד   13/03/11 11:01
לדאוג שאלה בגינם נתנות ההטבות - הורים/נשים/ילדים וכו, .................
כתוב תגובה ל- סתם אחד
8
הלוי הוא העיתונאי הטוב ביותר
  רן פ.   12/03/11 17:46
כתוב תגובה ל- רן פ.
9
הם בטח שלא יהנו מזה
  אל דאגה   12/03/11 19:11
הם ימותו הרבה קודם צהל והשבכ" יודעים במה מדובר וכבר בימים הקרובים יפעלו לחיסולם
כתוב תגובה ל- אל דאגה
10
לא לעצור, לחסל.
  יוא"ב   12/03/11 19:23
אין כל סיבה לרדוף אחר הרוצחים כדי להביאם לביהמ"ש אלא יש לחסלם בשטח.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
תומך בכל מלה שלך!!!
  ajn   12/03/11 22:28
כתוב תגובה ל- ajn
11
מדינה מתאבדת, אנחנו בחרנו בהם
  נחום שחף   12/03/11 23:58
כתוב תגובה ל- נחום שחף
12
התקשורת והשמאל שולטים כאן=====
  יוד יוד   13/03/11 00:09
אנו לא יכולים לעשות מאומה בנושא ,זה חתום בהסכמי אוסלו הארורים . בהסכמי אוסלו ישראל חתומה על כך שכל האסירים הערביים בבתי הכלא הישראלים יוכלו ללמוד במוסדות אקדמים. תשאלו את נשיא המדינה שמעון פרס שהביא את המחבלים מטוניס,הוא עצמו יודע בדיוק במה מדובר. כשישראל משחררת נבלות הנושא עולה לכותרות וישנה דרישה של האזרחים להפסיק את הלימודים האקדמים של הנבלות ואז בודקים ורואים שפרס וערפאת חתומים על כך ועל כך, שאי אפשר לעשות מאומה אלא להמשיך ולתת לעיר חלם להתקיים אצלנו. אנשי השמאל המטורלל באים בטענות על כך שכעת הם לא בשלטון ועל כך שמצבה של ישראל בזירה הבינלאומית בתחתית. אז ככה, רוב ערוצי התקשורת נתונים בידי אנשי השמאל המטורלל ברדיו ובטלביזיה והם קובעים את התכנים ואת הדעה .לדוגמא באתרי חדשות כמו ידיעות או מעריב לא ניתן לראות מאמרי דעה שונה. גם בערוצי הרדיו למשל גלי צה"ל הגל של החיילים ניתן למצוא כמעט בכל תכנית בוקר את תגובתו של ===מזכ"ל שלום אך שווא=== אנשי השמאל המטורלל אלה אשר קוראים לחרמות ונידויים, אלה שמספקים חומרים לשונאי ישראל, אלה המלשינים על המדינה על אזרחיה וחייליה, אלה שחילקו מצלמות לערבים הפולשים,אלה שהעבירו חומר לדו"ח גולדסטון על מבצע עופרת יצוקה. כל אלה הם שהביאו את מצבה של ישראל בשפל המדרגה. אנשי השמאל המטורלל המקבלים מיליוני דולר-אירו אל הארגונים שלהם כמו הקרן החדשה לישראל מצבועי אירופה ומרגישים חובה להעביר ולהלשין על המדינה היהודית שאותה הם רוצים להרוס ולהקים במקומה את מדינת כל אזרחיה.
כתוב תגובה ל- יוד יוד
13
הליכוד נכשל. אין לימין מפלגה
  חשדנית   13/03/11 13:59
"רק הליכוד יכול לגרש יהודים, רק הליכוד יבנה ח"ו את מדינת פלשתין. שום דבר טוב לא יצא מהליכוד: לא בחינוך, לא בכלכלה, לא בחיזוק היהדות ולא בביטחון. מי שמתפקד היום לליכוד ומחזק אותו – שותף לכל הפשעים שהליכוד עשה ומתכנן לעשות", הליכוד לא עושה טוב לברוך מרזל
כשבגין עלה לשלטון, שמחתי מאוד. כשהבעתי שמחה זו ליד הרב כהנא, זכר צדיק וקדוש לברכה הי"ד, הוא אמר לי שאינני מבין דבר, שבשורה התחתונה ובשעת מבחן, אין הבדל בין פרס לבגין: שניהם ייכנעו ללחץ אמריקני, שניהם מסוכנים באותה מידה. לקח לי שנים להפנים כמה הוא דייק.
אחרי עשרות שנים של שלטון השמאל, הצליח הימין להעלות את ממשלת הליכוד, אך במקום לשלוט, בגין העביר את השלטון לבג"ץ בהכרזתו "יש שופטים בירושלים".
גם במוקדי הכוח האחרים של השמאל – תקשורת, כלכלה וביטחון, בגין סירב לעשות שינויים, כפי שנהוג בהחלפת שלטון בארה"ב, ולמעשה, גם כשנציג הליכוד נבחר לראשות הממשלה, השמאל ממשיך לשלוט ולהוביל, דרך הפקידות.

על הגגות בימית הבנתי שהשמאל מדבר על נסיגות, אך הימין מבצע אותן. הסכמי קמפ-דיוויד, שממשלת הליכוד חתמה עליהם, הם אבי אבות הנסיגות. הם התקדים. מה שמותר לבגין לעשות, מותר לרבין ולאחרים לעשות.

בקמפ-דיוויד הליכוד מסר את כל סיני, שהוא שטח יותר מכפול ממדינת ישראל כיום. לראשונה נעקרו עשרות יישובים וגורשו אלפי יהודים. שדות הנפט והגז, שהיו יכולים לחזק את הכלכלה הישראלית מאוד, נמסרו למצרים. בגין גם קירב את צבא האויב הגדול ביותר ללב הארץ. במקום 12 שעות נסיעה, הצבא המצרי יכול להיכנס לערים במרכז הארץ תוך נסיעה של שעה אחת בלבד.

כל הוויתורים האלו, בשביל פיסת נייר שהיום אנחנו יודעים כמה היא שווה. לכל אלו בגין הוסיף לאויבינו עוד בונוס גדול: לראשונה הוא הכיר בזכויות הערבים (המכונים פלשתינים) להגדרה עצמית ואוטונומיה. בכך הביא עלינו אסון, כשנתן לשמאל לגיטימציה להביא עלינו את אסון אוסלו, שהיה מבוסס על התקדימים שעשו מנחם בגין וממשלת הליכוד.

אך למרות הכישלונות, הליכוד המשיך להגשים את האידיאולוגיה של מרצ. נתניהו חתם על ההסכם הכושל של חברון ועל הסכמי וואי, שהגבירו את הטרור על מרכזי הערים. רק אחרי שנתיים הופסק הטרור על ידי מבצע חומת מגן.

אבל ככסיל השונה באיוולתו, הליכוד המשיך ועשה את פשע הגירוש מגוש קטיף, וגרם להקמת חמסטאן בעזה. משם, כל מרכז הארץ נמצא בסכנה של התקפות טילים.

וגם זה לא לימד את מנהיגי הליכוד ונתניהו. בניגוד לכל מה שלימד והבטיח וכתב, הוא הודיע בנאום בר-אילן שהוא תומך במדינה למחבלים. נתניהו הוא הראשון שהקפיא לחלוטין את הבנייה ביו"ש וירושלים (מה שהוקפא עולה על שולחן המשא ומתן). הוא התפאר אצל ראש ממשלת גרמניה שבזמן ממשלתו, נבנו הכי פחות בתים ביו"ש וירושלים. ובימים אלה נתניהו מסייע להקמת מדינת המחבלים ובמקביל מתכנן נסיגה גדולה וחד-צדדית מיהודה ושמרון. ושוב, כל זה בניגוד לכל מה שהצהיר, האמין וכתב נתניהו כל השנים.

אין מנוס מהמסקנה שהליכוד הוא אסון לארץ ישראל ולעם ישראל. רק הליכוד יכול לגרש יהודים, רק הליכוד יבנה ח"ו את מדינת פלשתין. שום דבר טוב לא יצא ולא ייצא לנו מהליכוד. לא בחינוך, לא בכלכלה, לא בחיזוק היהדות ולא בביטחון.

מי שמתפקד היום לליכוד ומחזק אותו – שותף לכל הפשעים שהליכוד עשה ומתכנ



srugim.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
14
האם טלי פחימה וענת קם יקבלו
  סוזן ט.   13/03/11 16:24
את ההטבות הנ"ל ? מישהו יודע?
כתוב תגובה ל- סוזן ט.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il