s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מאבק מיותר של עובדים מיותרים
מאת: יורם יהודה  |  21/03/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
זה בדיוק מה שאני אמרתי
  המומחה   22/03/11 11:34

שיהפכו את השביתה להתפטרות המונית.
שיעשו הסבה מקצועית, יחפשו עבודה אחרת.
יבטלו בעצם את המקצוע ויחזירו אותו לידי הממשלה.
היא יוצרת את המצוקות ומפילה את הפתרונות על אחרים.
צריך להחזיר את הנזקים שהיא מייצרת לפתחה.
בינתיים לא יהיה לציבור הנזקקים איך להוציא קיטור.
המצוקה תלך ותגדל, עד שתתפוצץ.
ובעזרת השם נגיע גם אנחנו למהפכה חברתית כמו בשכנותינו.
כתוב תגובה ל- המומחה
2
הכותב אידיוט מושלם....
  מטאטא   22/03/11 12:10
ראשית לגבי כל הטענות במאמר. טענות אלה צריך להביא העו"ד כנגד בית המשפט, ולא כנגד העוסי"ם. או במקרה והוא רוצה להרחיק לכת, יפנה לחברי כנסת לשנות את החוק, באם השופטים עובדים כראוי. ואני כלל לא מתייחס לדבריו, כי אפשר להביא גם עורך דין, שיכתוב הפוך בדיוק באותו נושא. אצלם זה הרי תמיד אינטרסים של כנופיית טורפים תאווי בצע המייררים למראה שטר הדולר. בנוסף הרי מקצוע העבודה הסוציאלית נרחב ביותר, והמאמר מדבר על בקושי אחוז מתפקידיהם של העוסי"ם. מה שבטוח, ככל שיהיו פחות עובדים סוציאלים, יהיה יותר אלימות ופשע, וככל שיש יותר אלימות, פשע, חוסר צדק, העודי"ם מרויחים. בכלל טטרתה של מערכת המשפט, להפוך את כל המדינה לבית זונות משפטי אחד גדול, כי בית הבושת הזה מכניס להם הרבה מאוד כסף. ושאלה לסיום- מישהוא יכול להסביר לי, מדוע שכר הטרחה של העודי"ם גבוה כל כך ביחס לכל מקצוע אקדמי אחר? מדוע עו"ד מרוויח יותר מרופא? עו"ד שלמד ארבע שנים פלוס שנת התמחות, מרוויח יותר מרופא שלמד 15 שנה את מקצועו. בקיצור מוסריותו של העו"ד הממוצע, לעיתים, לא יותר טובה ממוסריותו של סוחר הרואין.רק שאחד עושה זאת בהתאם לחוק, והשני בניגוד לו. כידוע לרוב הפשעים הגדולים ביותר נעשים ע"פ חוק!!!
כתוב תגובה ל- מטאטא
ליושב על מטאטא
  מגבניק   22/03/11 20:00
של נעליך מעל רגליך, וסרק זיפיך, כי הכותב עשה ועדיין עושה חסדים יותר מכל הסוציאליות שאתה בבערותך מגן על כבודן. אותן סוציאליות שמטרום הקמת המדינה עסקו בגניבת ילדים מהוריהן בחסות הממסד, אותן סוציאליות שעד היום עוסקות בהוצאת ילדים מהוריהן שלא לצורך ורבים הם המקרים, הוי כמה רבים. אותן סוציאליות שעליהן דיבר הכתוב " גונב אדם ומכרו מות יומת " שמור פיך ולשונך, כי האדם לו קראת אידיוט זיכה אותי בביהמ"ש המחוזי, מעלילה שפלה שרקמו נגדי העובדות המיותרות נשואות המאמר הזה וכבר נידונתי בביהמ"ש השלום בגללן למאסר בפועל!
כתוב תגובה ל- מגבניק
לעו"ד יורם יהודה תודה !!!!
  דין וחשבון   23/09/13 11:17
יורם תודה לך שאתה ורז ובמיוחד אתה הצלתם את הילד שלי מציפורני המושחתות האלו, לימים התברר שמי שיותר פחד מהרשלנות המקצועית הייתה השופטת ( היו לה 5 החלטות בשנה אחת להחזיר את הילדים לבית האימא ולאחר שנה וחצי התברר כי מעל כל ספק כי האימא הייתה מתעללת בהם, וגם בתלמוד תורה) ליד השופטת הזאת אז השופט המכה הוא כלום, כי הוא נתפס בקלקלתו בעדינות פעם אחת וכבר שפכו את דמו כי הוא גבר, אבל השופטת החזירה 5 פעמים את הילדים לקבל מכות באופן יומיומי, ולכן אפילו היא פסקה שחוות דעת המומחה (שהיא מינתה המפגרת) לא מקובלת עליה ופסקה שהילד יחזור לאימו שוב פעם היא פשוט הייתה בפרנויה שהילד לא יעבור אלי כי אז כידוע לך השליטה על דוחות פקטביים של אנשי מקצוע מטעמם נשמטת ונאבדת. הגיעו הדברים לידי כך שהיא התערבה בפרקליטות ושם שינו את המלצות המשטרה הדחופות להעמיד את האימא והמלמדים לדין בגין התעללות קשה בילדים אשר חזרה ונשנה והפכו זאת לכתב אישום נגדי ואחרי 3 שנים שהפרקליטות לא קיבלה את המלצת המשטרה תוך התכתבויות עם פקידות הסעד שחששו מיום הדין הקרב ובא שלהם, ותוך מאבק עיקש של הפרקליטות שלא לחשוף בפני עורכי הדין שלי את תיקי החקירה כנגד האימא והמלמדים, ופסקה סגנית נשיא השלום בירושלים (השופטת דותן, ורק לאחר מיסמוס של 3 שנים) כי היא חושפת בפני רק חלק מזערי מחומר החקירה של האימא, אבל בשום אופן לא לחשוף בפני את התכתובות של רשויות הרווחה (שהן כלל לא היו נתבעות אלא חששו מהגשת כתב אישום כלפי האימא וא זהיינו יכולים לתבוע להם את הצורה ) וכך היא הצילה אותם מתביעה, אבל מה שהכי לא שמנו לב הוא הפרנויה שבא השופטת הייתה עד שיום אחד כאשר הילד השני נמלט ומשטרה אספה אותו מהרחוב ומיד הוציאו אותו מהאימא כי הוא היה עם סימנים בצוואר אז השופטת שוב נלחצה כי כבר לאן היא תברח עם כל ההחלטות ופסקי הדין שלה שהם פשוט דאגו שהילדים האלו יהיו במקום מסוכן ומתעלל אבל העיקר לא אצלי ותחת שליטתי כידוע ליודעי תהליך ודברים. אז היא כתבה מהלחץ כי המומחה שהיא מינתה לא קבע שהאימא אלימה (כך במילים שלה) בזמן שהמומחה כתב בחוות דעתו 12 שורות על הפגיעה הקשה שהאימא פוגעת בילדים בזה שהיא משתמשת באלימות כלפיהם, ויותר הזוי כי האימא המטמטמת בכבודה ובעצמה הודתה בפני המומחה כי היא מרביצה לילדים כי כל הורה מרביץ לילדיו !!! עד כדי כך השופטת נלחצה מפרשת הילד השני שהיא ממש פסקה ההיפך ממה שכתוב שחור על גבי לבן ממומחה שהיא מינתה !!!! בכל מקרה לאור האירועים האחרונים שהסתיימו בטרגדיות קשות וכואבות ואנחנו יודעים שיש עוד עשרות אלפי גברים מושפלים ומעוכים מהמערכת זהו הפסד עצום שאתה לא דואג להעמיד משרד שהמומחיות שלו תהיה לטפל בפקידות סעד ובשוטרים שעוברים על תקנות ! ושתפעל נגד שופטים בזירה הבינלאומית. זהו הפסד עצום לשלום הילדים במדינה, וחבל. מעניין אם אתה יודע מי אני ? בכל זאת אני לא שוכח ותמיד מזכיר לילדים שלי שהיו שני עורכי דין שמסרו את נפשם להצלתם בחינם !!!!!
כתוב תגובה ל- דין וחשבון
יודע גם יודע; שימי ריכז אז את
  יורם יהודה עורך ד   28/10/13 23:26
שימי ריכז אז את החומר כיום - מזה שנה חסר חודש, שימי הוא עו"ד כשהיה בפז"מ של חודשיים, ייצג כעו"ד (גם הוא עשה זאת בחינם) את עניין בנו של גבר גרוש בערעור בפני שלושה מחוזיים בחיפה, וזכה היום, טבילת אש ראשונה בישיבת הוכחות בפלילים, גם כן, גבר גרוש, ייצוג מדהים, לא הותיר אבן על אבן; מניח, שהגבר יזוכה בסופו של יום הבטחנו שנינו, אני ושימי: לא נשכח ולא ניסלח, לעולם; נחיה בצמצום, צמצום רב, אבל, נחולל כאן את המהפיכה; לא יורשע גבר שדרש בדיקת פוליגרף/היפנוזה אלא בהתאם לתוצאותיה. אגב, ביום 1-8-2013, נולדה לי מאיה, בת מדהימה.
 שמעון יהודה, עו"ד
כתוב תגובה ל- יורם יהודה עורך ד
3
כותב הכתבה מושעה מלשכת עורכי
  מבקר   22/03/11 12:58
הדין. אתם יכולים לעשות חיפוש לפי השם שלו ולאשר הזה. לכותב יש חשבון אישי עם עובדות סוציאליות , לכן הוא תוקף אותן בכל מקום ובפייסבוק מציף את הפורומים שלהן ומטיח בהן עלבונות אישיים.
כתוב תגובה ל- מבקר
מה זה משנה בכלל מה הוא.
  חיים חיון חיפה   22/03/11 15:00

אנו בוחנים את הטקסט הכתוב, הנכון הוא הלאו, ולא את האיש. מצידי שיהיה גם מושחת מכף רגל עד ראש. מה איכפת לי? השאלה היא מה המסר. לא ככה, ידידי? זה משנה לך, לדוגמא, שאני שוטף כלים?(אני באמת שוטף כלים) או שאתה מתייחס לתוכן דברי?
כתוב תגובה ל- חיים חיון חיפה
אתה מציג רק מחצית התמונה
  מתבונן   22/03/11 17:23
אולי יש לכותב ביקורת מנסיון על גורמי ה"רווחה" אבל אני לא מאחל לאף אחד לעמוד במקומו. הרי הגריסה והעוולות שהוא עבר הם דבר שמתוודעים לו רק כשנכנסים לתהליך. מעטים האנשים שנחשפים או מכירים את העוולות האלה לפני שנכנסו למגרסה. מתי טרחת להתעמק במה שקורה לאבות בתהליך גירושים? האם אתה יודע מספיק על מסורת תלונות השווא נגד אבות ועל כך שיש הנחיה לא לחקור את המתלוננת גם אם מדובר בתלונת שווא?
כתוב תגובה ל- מתבונן
למתבנון יש ייתרון עלינו
  איש עצוב   22/03/11 18:39
למתבנון יש ייתרון עלינו, הוא מכיר את הכותב, אנחנו לא. ולכן בוא נעזוב את הכותב ונתייחס לכתוב. על פי סגנון הכתוב, יש לשקול אם יש עוד צורך בהכשרה מיוחדת לעורכי דין, היום כל ילד עם קופסא קטנה לצידו, יכול לצטט את כל החוקים והתקדימים הרבה יותר מהר מהעורך דין הממוצע, יש ילדים רבים עם רמת אינליגניציה שכלית ורגשית הגבוהה מהממוצע של עורכי הדין, ומה צריך יותר עורך דין מאשר לדעת חוק, תקדימים, ושיהיה בעל שכל מפותח ורגש מפותח? ייתכן שהילדים יהיו זולים יותר וישרים יותר, וזה באמת מצרך מאד מבוקש בשוק הזה, כך שלא רק שהם לא יזיקו, הם יועילו מאד לשוק הזה. ואז באה הלשכה ומגינה על המקצוע ומחייבת השכלה מסויימת ואפילו התמחות (מה זה הקשקוש הזה התמחות, החיים זו ההתמחות הכי טובה) יאללה בואו נזרוק את הלשכה לפח, נסגור את הפקולטות למשפטים בכל הארץ, ונפתח את המקצוע לכול, מי שמוכשר יותר ינצח, בלי ללמוד, בלי להתמקד, אנו הרי במאה העשרים ואחת.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
לכל אחד יש
  מגבניק   22/03/11 20:11
יתרון עליך, איש עצוב אינך אומר דבר מלבד גיבוב קשקושים הכותב ואומר זאת מהכרות מעמיקה, הוא אחד המשפטנים המבריקים ביותר במדינת ישראל והאמיץ מכולם! כל מילה אמת וכל משפט בסלע! ואתה לך חפש מי שישמח אותך!
כתוב תגובה ל- מגבניק
כולם מכירים אותו רק אני לא???
  איש עצוב   22/03/11 21:05
כתוב תגובה ל- איש עצוב
4
מקצוע עורך הדין מיותר????
  איש עצוב   22/03/11 13:13
לאור מה שנכתב לעיל, ניתן היה להסיק להבנתי שמקצוע העורך דין מיותר. אבל מקצוע העורך אינו מיותר, ייתכן שיש עורכי דין מיותרים במקצוע, אך המקצוע אינו מיותר כלל ועיקר. אם אלה מסקנותיו של הכותב, גם מקצוע המורה מיותר, וגם השוטר, אפילו הקברן. הכתוב מעלה הוא בושה לאינטליגנציה. חופש הביטוי מאפשר לכתוב הכל, חופש הקבס מאפשר, ולעיתים גם מחייב, להקיא את הכתוב.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
מיותר לא, אבל דורש מינון
  מתבונן   22/03/11 17:29
מקצוע עורך הדין לצערנו אינו מיותר, אבל אם היית טורח ובודק, היית רואה שהכותב, או לפחות הגופים שהוא פעיל בהם, נאבקים למען גישור חובה כשלב ראשון בתהליך הגירושים. זאת על מנת להקטין את ההוצאות המיותרות והנזק שנגרם לכל הצדדים. האם יש עדות טובה יותר לכך שהכותב בוחן את הדברים בעין ביקורתית אך לא מנקודת מבט סקטוריאלית?
כתוב תגובה ל- מתבונן
5
היבט צר אופק.
  איש עצוב   22/03/11 13:33
כל הכתוב לעיל נכתב מהיבט צר אופק, צר אופק מאד. מקריאה של הכתוב, תוך הקאה כל 3 שורות, ומעיון בכתביו הקודמים של הכותב המכובד ניתן להסיק כדלקמן: לכותב יש ניסיון בין אם ישיר ובין אם כצד ג' בסכסוכים הקשורים לפירוד יחסי זוגיות, בהם מעורבים לעיתים עובדים סוציאליים מכוח צווים של בית המשפט. כמובן שסכסוכים כאלה הם מרובי יצרים, ומעורבים בהם גורמי תמיכה ממלכתיים, בקרב אנשים אשר בדרך כלל לא נזקקים לתמיכה כזו, והיא בפועל נכפית עליהם נגד רצונם, ווכל זאת כי המדינה חושבת שהיא פועלת לטובת הילדים, או לטובת הצד החלש בסכסוך, אשר ללא המדינה, אין מי שיגן עליו. יתכן שמסיבות צודקות או לא צדקות, בייחוד כאשר יש ילדים בסביבה, נראה שיש העדפה של כלל המערכת, הן התומכת, והן השופטת, לאשה, וכמובן שהגברים סובלים מהעדפה לכאורית זו, ייתכן שהעדפה זו איננה תקינה, ייתכן שהייתה תקינה ואיננה עוד, אך מכאן ועד לשפוך את התינוק עם המיים הדרך מאד ארוכה. ואפילו אם ניתן היה להסיק שהקשר בין מערכת הרווחה והמשפט לקוי ונדרשים שינויים דראסטיים בו, הרי שמרבית עובדי הרווחה לא עוסקים כלל בתחום הזה, אין היום תחום עיסוק שאין בו הכשרה אקדמית ייעודית ממומקדת (אפילו לעורכי דין יש הכשרה ממוקדת וקוראים לה לימודי משפטים). אחד הדברים הכי חשובים שחייב שופט להכיל זה שיקול דעת ואיזון, ניטרול כאביו האישיים או כאב מקורביו מהנושא הנדון, כנראה שהכותב פספס את השיעור הזה בקורס ההכנה לשיפוט שהא מתהדר בהשתתפות בו.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
מרחוק הכל נראה נקי ופשוט
  מתבונן   22/03/11 17:35
כל ההסברים וההתייחסות שלך מעידים שמעולם לא נתקלת במצב שכזה. כל האקדמיזציה וההתמחות בנושא כפופים לסדר יום מגדרי ולארגונים שמאוכלסים רובם ככולם על ידי נשים (כולל בתי המשפט לענייני משפחה). קשה לי להאמין שהיית נשאר ממלכתי ואקדמי אם היו מפרידים אותך מילדיך ומציגים אותך כהורה משני. ועדיין, כאדם לאדם, אני מאחל לך להשאר בצד שליבו גס בסבלם של אבות מאשר שתפתח הבנה בנושא דרך התנסות אישית כואבת
כתוב תגובה ל- מתבונן
יש סבל בעולם, יש סבל בארץ
  איש עצוב   22/03/11 17:57
יש אצלנו אנשים שנפגעו בפעולות טרור, וליבי עמם, יש כאלה שנפגעה במלחמות, ולבי עמם, יש כאלה שסובלים ממחלות ולבי עמם, לבי גם עם הורים שהופרדו מילדיהם בניגוד לרצונם, בין אם כדין ובין אם שלא כדין. מה זה קשור לעובדים הסוציאליים? מה הקשר בין הכאב, והאמפטיה או האדישות לכאב של פלוני ובין הקבס שמעלים דבריו של הכותב בכל הנוגע למקצוע החשוב הזה, ולאנשים המאד מאד חשובים ונאמנים הממלאים את שורותיו (בד"כ). הכותב או מישהו הקרוב אליו נתקל בעובדת סוציאלית ושופטת שלטעמו עשו יד אחת על מנת לנשלו מזכויותיו, אנא יתרכז בגורמים שפגעו בו, בחוק, בפסיקה, במסדרונות משרדי הממשלה המתאימים, בערעור, בהפגנה, בכתיבה הגיונית וסבירה, ולא "יתנקש" במקצוע העובדים הסוציאליים, אשר חסרונו היחיד אולי הוא שהוא מקטין משמעותית את הפשע והפשיעה, ומקטין לשמחתנו את המחזורים לעורכי הדין.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
ראוי לנטרל כל מקור סבל באשר הו
  YORAM Y   23/03/11 14:16
לרבות "התנקשות" ב(אין)מקצוע המכונה "עבודה סוציאלית" !!! בכל אמצעי לגיטימי יעיל העומד לרשותי אנטרל כל מקור סבל.
 הצ"ח לניטרול סעיף המתיר הזיות
כתוב תגובה ל- YORAM Y
6
מאוד מאוד מסכים
  יים חיון מחיפה   22/03/11 14:28

פקידות הסעד נועדה לסייע לנזקקי סעד. קרי - למקרי קיצון בחברה. היא לא נועדה (על חשבון משלם המסים)לסייע לכל פרחח להגיע למעמד עליון, להשוות פערים בין מוצלחים לנפלים,מה שבין כה לא ייתכן.

וזהו - הגענו לשם. אין לנו יותר מסכנים אמיתיים, ואם ישנם אז או שמדובר בכאלה שקשה להם עקב התנהלות לקויה של הוריהם או של הממשלה, ולהם ראוי לעזור.מדובר במספר קטן, שלא מצריך מערכות עדינות ורעבות כאלה. או שמדובר בסתם נפלים, שאין שום סיבה לעזור להם. איפה כתוב שמתפקידי המדינה לסייע לכל דפוק?!

אבל המערכת רוצה הזין את עצמה. משכך היא ממציאה לעצמה קייסים. כמה ילדים הוצאו - לשווא - מבתי הוריהם? כמה כספים הוצאו על "שיקום" שהסתיים בלא כלום?! לשלטון, שנכנע לרוב, שהוא תמיד הדפוק התובע את ממון השני, פתרונים.

מספיק עם זה כבר! עבודה סוציאלית היא חסד, וחסד תמיד היה בעם ישראל מסיבות וולונטריות - וכך צריך להיות, ולא שאיזה פקידון יקבע עבורנו עבור מי אנו צריכים לשלם, בשביל שלאחר מכן הוא יבכה על כשלונותיו, יאנוס ויפגע. חלאס עם זה!
כתוב תגובה ל- יים חיון מחיפה
7
מאמר תודה של אסתר הרצוג
  לארגוני הנשים   22/03/11 16:47
ynet.co.il
כתוב תגובה ל- לארגוני הנשים
8
חשוב להדגיש את זהות הטענה
  עילום שם   22/03/11 16:50
למרות שהטוען במקרה זה הוא הראוי שבטוענים, המחודד בהם, הישר, ההגון והמקצועי בהם.
כתוב תגובה ל- עילום שם
9
מרכזי קשר הינם משרפות הנפש
  YORAM Y   22/03/11 16:56
של ישראל במאה ה - 21.
 מיותרים !!!
כתוב תגובה ל- YORAM Y
למה ללכלךעל עדה שלמה?
  איש עצוב   22/03/11 21:18
מה זה קשור בכלל לעובדים סוציאליים מסורים שמטפלים בפגועי נפש, ומפגרים, ובחולים בבתי החולים, ובאגף השיקום של משרד הבטחון, ובביטוח הלאומי, בדיור המגן לקשישים, ובמוסדות הסיעודיים?? וברחובות עם נערים בסיכון, ונערות בהריון לא מתוכנן??, מה צורך היה בהוצאת דיבתה של קהילה שלמה של אנשים רציניים ומוסריים עקב הרגשה לכאורית ומאד סובייקטיבית הנובעת ממקרה אחד, או מהצטברות מקרים בסקטור אחד. אם מוציאי דיבתה של קהילה באופן כזה ברוטאלי וחסר בסיס הם נבחרי האומה שלנו אז האומה שלנו בתח....
כתוב תגובה ל- איש עצוב
תקשיב, ותקשיב היטב
  YORAM Y   22/03/11 22:54
הגבת לתגובתי לפיה מרכזי הנתק (כפי שכינה אותם, בצדק רב, עו"ד שחר שוורץ במקום אחר) מהווים משרפות נפש (וגם זאת, לשון המעטה מנומסת) של המאה ה - 21. במאמר הבהרתי כי כל אלו העוסקים בתחומים אותם מנית בתגובתך האמורה, אינם חייבים "הכשרה" "אקדמית" של עו"ס. לא ראיתי מי מהם יוצא כנגד מרמה ושקר של עמיתיהם העוסקים בתחומי (העדר)המעמד האישי בישראל. הכל, בהנחה שכל עו"ס העוסק בתחומים אליהם הפנית, אכן עושה מלאכתו נאמנה. שים לב היטב: 200,000 גברים החיים כיום בתוכינו יודעים היטב, היטב, היטב, על מה אני מדבר (אליהם יש להוסיף את הנ(ח)שים המעורבות, השוטרים ומפקדיהם המעורבים, השופטים והחלאות הסוציאליות, מלאכיות החבלה ובבואות השטן המעורבות); כל אחד מאלו יודעים ידוע היטב על מה בדיוק נמרץ אני מדבר.
 כך חובה למנות שופטים
כתוב תגובה ל- YORAM Y
10
שטופות מוח
  קורבן 400001 לרוו   22/03/11 17:21
אולי הן סוף סוף יתעוררו בעצמן משטיפת המוח ויבינו שגם הן קורבנות
כתוב תגובה ל- קורבן 400001 לרוו
11
יושר פנימי
  AVRAHAM   22/03/11 17:48
לכל אחד שמתנגד:הכתבה הזאת אומרת גם מה שהרווחה יודעת על עצמה:שגם המשכורת שהם מקבלים ליפני השביתה גם לא מוצדקת:אם נישאר לכם טיפת יושר פנימי תודו שאפשר לנפות חצי מן התקנים,בלי שיגרם נזק לחברה.ברור לכם שאתם בעצמיכם יוצרים מחלוקת ופירוד ,מנתקים אבות מילדיהם ושאותם ילדי הגרושים מענינים אותכם ככליפת השום(לא הייתם מסכימים שינתקו אתכם מילדיכם):העיקר לעשות כאילו(אין פיקוח על עובדי רווחה) וזה בידיוק הבעיה חוסר יושר פנימי:אם היה לכם היתם עושים בדק בית ליפני שאתם מבקשים תוסםפת.ולומדים לקח מכל הנזקים שגרמתם עד עכשיו.
כתוב תגובה ל- AVRAHAM
12
הכותב יודע על מה הוא מדבר
  עוס בדימוס   23/03/11 07:35
כתוב תגובה ל- עוס בדימוס
13
כתבה מצויינת
  המתבונן   23/03/11 21:55
יורם,

כתבת יפה, קב ונקי.
קו מחשבה לוגי ברור ומחודד.
מאמר לתפארה.

כתוב תגובה ל- המתבונן
14
באר יעקב
  דודו237   25/03/11 18:45
הכותב- חולה בנפשו.
כתוב תגובה ל- דודו237
זו רמת האיבחונים והתיוגים
  YORAM Y   25/03/11 22:24
ה"מקצועיים" של אותם עובדים מיותרים לחלוטין ... להתיימר ו"לאבחן" בשלט-רחוק !!!
 מיותרים !!!
כתוב תגובה ל- YORAM Y
15
שימו לב היטב לעובדה המדהימה :
  YORAM Y   25/03/11 22:15
משך כל תקופת שביתת העובדים המיותרים, לא ניטען כי חייה של אשה כלשהי נקטפו ע"י בעלה/בן-זוגה !!! פחות עו"ס, יותר חיים לנשים !!!
 מיותרים !!!
כתוב תגובה ל- YORAM Y
16
נו באמת
  דוריתוס   26/03/11 01:50
מאמר מגמתי ושקרי שנכתב ע"י אדם אשר עסוק במסע הכפשות אישי
כתוב תגובה ל- דוריתוס
דוריתוס, עו"ס נמושתי פחדן בעל
  YORAM Y   26/03/11 15:21
שיפוט מציאות לקוי.
 מיותרים !!!
כתוב תגובה ל- YORAM Y
מגמתי ושקרי
  gladiator   27/03/11 00:19
מגמתי ושקרי ,זאת ההגדרה הנכונה לגבי התסקירים שכותבות אותם פקידות סעד על מנת לנתק הורים נורמתיבים מילדיהם. אם אספר לך שאותה פקידת סעד שטיפלה בתיק שלי לא פגשה אותי ולא את בני לעולם(הכל ניסגר עם האמה טלפונית)וחיסלה את הקשר האמיץ שהיה לי עם בני.יורם יהודה צודק:מאבק מיותר של עובדים מיותרים.הציבור אינו תומך בהם כי רובם פרזיטים ומהווים נטל כלכלי לאוצר המדינה.
כתוב תגובה ל- gladiator
17
פשעי הרווחה
  ז'אן דארק   26/03/11 13:55
מי יציל את ילדיי העו"סים?
הן מכריזותובעצם מודות שהן משתכרות באותו השכר שהקורבנות שלהן משתכרים ובגין סיבה זאת הוציאו את ילידהם מהבית.
העו"סיות בסכנה יכריזו עליהן שהן בסיכון" וילדיהם יוכרזו כנזקקים.
כתוב תגובה ל- ז'אן דארק
18
מאמר משובח ונכון. יישר כח!
  לורי שם טוב   26/03/11 19:50
מאמר מעולה שממחיש בצורה נוקבת את ייתורה של העבודה הסוציאלית במדינת ישראל.

משרד "הרווחה" הוא מנגנון ביורוקרטי בזבזני ומיותר.

דוגמא מובהקת לכך היא ריבוי הכתבות הסנסציוניות אודות הורים שהתעללו לכאורה או שלא לכאורה בילדיהם בעוד שאין כמעט כתבות על עובדי רווחה שהתעללו בילדים, בעיקר ילדים השוהים בפנימיות ומשפחות אומנה, זאת למרות שידוע כי בפנימיות ובמוסדות סגורים, בכלל זה מוסדות פסיכיאטרים, קיימים אין ספור מעשי אונס והתעללות קשים מצד צוות המקום וחוסים אחרים בילדים.

עיתונאים שהעזו לפרסם כתבות נגד העובדים הסוציאלים אוימו ע"י משרד הרווחה ונאלצו לסגת. נזכיר את העיתונאית מירב בטיטו שפרסמה את הכתבה "יתומי הרווחה" אשר עוסקת בחטיפת ילדים בידי עובדי משרד הרווחה. לאחר אותה כתבה, משרד הרווחה איים על מירב בטיטו לבל תפרסם כתבות דומות בעתיד וכך היא נאלצה לסגת מנושא חשוב זה.

בהקשר זה נדגיש כי בשדולה של ח"כ מרינה סולודקין למניעת הוצאת ילדים מהבית, ציינה פקידת הסעד המחוזית לשעבר, גב' מילי אורן גרוסמן, כי חוק הנוער העוסק בהוצאת ילדים מהבית ע"י רשויות הרווחה הינו חוק פרוץ. גרוסמן אמרה כי אכן לפקידי סעד יש יכולת בלתי מוגבלת ובלתי מפוקחת להוציא ילדים ממשמורת הוריהם, על סמך קבלת דיווחים שונים, בלא שיש לפקידים היכולת לבדוק את הנתונים ולאמת אותם עם ההורים.

"...במשך השנים בהם שימשתי כפקידת סעד מחוזית, נתקלתי בעבודתי במקרים שונים של הוצאת ילדים בלתי מוצדקת מהוריהם. בחוויה שלי כפקידת סעד, זו מערכת מסורבלת בצורה שאי אפשר לתאר…", אומרת גרוסמן.

נזכיר גם את העיתונאי אמנון לוי שפרסם תחקיר שומר מסך על מוסד משרד הרווחה בשם 'אתגר' בקיבוץ להבות חביבה. שם תועדו חוסים כשהם מוכים בידי מטפלת. במקום להודות לאמנון לוי על החשיפה, משרד הרווחה התלונן עליו במשטרה, זאת על מנת לנטרל את אמנון לוי ולמנוע ממנו לחשוף מקרים דומים בעתיד.

לורי שם טוב
בעלת רשת בלוגים עצמאיים בנושא פשעי משרד הרווחה
lory1969.wordpress.com
כתוב תגובה ל- לורי שם טוב
19
אתה צודק ידידי הצעיר
  אלטער קעקאר   28/03/11 08:12
העובדים הסוציאליים אכן,מיותרים!כרעיה:- כל התצהירים שלהם דומים. ההבדל רק בשמות בין תצהיר לתצהיר.אפשר להיסתפק ברובוט שישכפל תצהירים
כתוב תגובה ל- אלטער קעקאר
20
רק אנשים בעלי אינטלגנציה נמוכה
  מטאטא חדש   28/03/11 13:03
שרצו לשלם הון כסף כדי ללמוד מקצוע מטופש ועדיין לא מאמינים שמכרו להם לוקש ממשיכים לחשוב שהם עושים את הדבר הנכון - זה ידוע למטומטמים קשה להודות שהם יצאו פראיירים
ביננו באו נראה שכל אחד מכם יכתוב את הציון שקיבל בפסיכומטרי ותראו כמה אני צודק -
כתוב תגובה ל- מטאטא חדש
אתה גאון ידידי. גאון וצודק!
  לורי שם טוב   14/06/11 10:14
כתוב תגובה ל- לורי שם טוב
21
זה כל כך נכון
  kremboy   16/06/11 23:39
זה כ"כ נכון. אני חויתי על בשרי אחד לאחד כל מה שכתוב כאן. התוצאה: אין לי כל קשר עם ילדי למעלה מ 8 שניפ. העובדות הסוציאליות מייצרות יותר ילדים יתומים מאב מאשר כל המלחמות ביחד. לגבר פשוט אין סיכוי. האישה הרי חלשה ושברירית והגבר חזק ואלים... האומנם? תראו כמה אירגונים ועמותות יש למען נשים: ויצ"ו, נעמ"ת וכו'. למען הגברים לא פועל ולו ארגון ממוסד אחד! תחשבו רגע מה קורה כשגבר מנסה להגיש תלונה במשטרה נגד אשתו האלימה...
כתוב תגובה ל- kremboy
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il