|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יצחק בריק
יצחק בריק
כניסה לרפיח תביא להרס מוחלט של יחסינו עם מדינות העולם ועם מדינות ערביות שאיתן יש לנו יחסי שלום, ויהיו לכך השלכות קשות מאוד. כניסה לרפיח גם לא תשאיר אף לא חטוף אחד בחיים, ויהיו הרבה...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
יש לאפשר לאסירים שנאסרו בשל עבריינות "הצווארון הלבן" או חובשי המגבעות החרדיות, שנאסרו בשל עבירות-מס, מעילה, גניבות קלות ובעיקר עברייני-תנועה או עבירות כמעשני סמים קלים להגיש בקשות ...
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 232/55, היועץ המשפטי נגד מלכיאל גרינוולד. השופטים שמעון אגרנט, יצחק אולשן, שניאור זלמן חשין, דוד גויטיין ומשה זילברג. 17 בינואר 1958
המנהיגות עדיין נעדרת [צילום: אורי פרקש]
יואב שורק
אחרי 7 באוקטובר היה ברור לכולנו שמה שהיה לא יהיה עוד - שהמנהיגות תתחלף ושנתפכח מרעיונות מסוכנים שהובילו לאסון    כל זה התכרסם לאיטו בחודשים הארוכים שעברו    ההצעה הישראלית לעסקה מלמד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איך קרה שח"כ משה קצב (ליכוד) נבחר לנשיא המדינה
מאת: ד"ר מרגלית מולנר גויטיין  |  25/03/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
השאלה היא איך נבחר לשר לאחר
  מיכל מירושלים   25/03/11 22:06
הכשלון במשרד העבודה והרווחה. הרי אדם שעוסק במה שהוא עסק אין לו לא ראש ולא זמן לעבודה מיניסטריאלית.
אולם, אף לאחר שנודעו באותה תקופה רוב מעלליו, וההוכחה היא שסופר ארץ בנימין זאב יפת כתב על כך בעיתון הארץ, אולם בפועל מה שקרה הוא שלא שמענו יותר מב"ז יפת. כבר אז כו-לם ידעו. אבל "הבנות" לא צועקות ולא מתלוננות, אז הכול שיחק לידיו. מי יודע למה שתקה התקשורת, אולי הוא היה אלוף המדליפים וזה היה כדאי לה. הרי המוסר הוא ממנה והלאה.

חוץ מזה כלפי חוץ הליכוד רצה להפגין חוסר גיזענות וכך הוא הצליח להיכנס למשרד התחבורה - אני מניחה שהוא כבר התבסס טוב טוב עם חבריו שהתכנפו סביבו במרכז הליכוד - ואוי לא למי שלא היה בוחר בו - היה מאבד את סיכוייו להיבחר כח"כ. ואכן מי שיצא נגדו - לא נשמע קולו יותר בליכוד. פשוט פחדו ממנו והרי המוסר אצל הפוליטיקאים ידוע - הוא מהם והלאה. כמעט שלא נשארו בעלי ערכים ומוסר מקרב הגוורדיה הימנית, כי אלה שהיו בתקופת המנדט בעלי מוסר מבין אנשי התנועה הרביזיוניסטית - או שהועלו לגרדום או שנפלו בקרב או שהסתלקו מהגועל נפש שהתגלה לנגד עיניהם לאחר שעלו מן המחתרת.

עכשיו נשארה התעלומה למה בחרו בו לנשיא, וכאן דווקא התשובה פשוטה למדי - פשוט א"א היה לבחור את פרס לנשיא לאחר שעשה שלום עם ערפאת צורר היהודים. יותר מדי דם טהורים טרי היה שפוך ברחובותינו כתוצאה מהפיגועים עליהם ניצח הצורר ערפאת.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
איך נבחר פרס שלקח 340 אלף דולר
  מיכל..אין להבין..   26/03/11 13:44
הנשיא הבא:דליה איציק...שלנה בסויטה ,במלון הכי יקר בניו יורק..לפני טיסתה למונטה קרלו עם פרס.. ואף עיתונאי לא כתב על כך..
כתוב תגובה ל- מיכל..אין להבין..
ולא רק זה עסק בדיוק במה שמשה
  איילת השחר   27/03/11 09:28
קצב עסק, הכל היה בהסכמה, תישאלו את קולט אביטל ואחרות.
הגיעע הזמן לבדוק למה סוניה גל ששינתה את שמה מפרס לא רצתה יותר להצטרף אליו, היא בטוח הכירה את שימון פרסקי
העלוב בלי טיפת בושה.
איך הביא שימון פרסקי את הסכמי אוסלו בניגוד לחוק מאחורי גבו של יצחק רבין ז"ל, איך מתערב הזכם וערב במזרח התיכון הרצחני שהביא עלינו.
לשימון פרסקי אין כבוד ואין בושה איך בא לנחם את משפחות בן ישי ופוגל על שחיתת משפחתם, שימון פרסקי אחד הראשונים שיצא נגד המתנחלים. חה, חה, חה, חה, איזה שלום האיש הזה הביא על עם ישראל.
איך ערק ממפלגת העבודה לקדימה בשביל להיות נשיא, זה האיש שימון פרסקי, יואב יצחק תתחיל לבדוק היטב את כל מעללו של הנוכל החתרן הבלתי נילאה שימון פרסקי שרודף אחר הכבוד השררה ושמלות בדיוק כפי שעשה קצב, האיש שרבין ז"ל הגדיר אותו חתרן בילתי נילאה, יצחק רבין ז"ל.
כתוב תגובה ל- איילת השחר
2
התקשורת ידע ולא פרסמה בכוונה
  ישע   25/03/11 23:10
מתוך מטרה זדונית לגרום לקלון ולפגוע במורל :דקטטורה תקשורתית אויב העם והמדינה הם גורמים נזק יותר מי חמס וחיזבלה
כתוב תגובה ל- ישע
3
איך קרה שפרס נבחר לנשיאות?
  אליהו חיים   25/03/11 23:39
התשובה היא יותר פשוטה מפשוטה, אומרים שוחד יעוור עיני צדיקים,לא כל שכן את חבורת הנוכלים היושבים בכנסת ישראל.
משפחת פש"ס קיבלה את משרד הדתות (שזה הרבה כסף וג'ובים)ואת שימון הכניסו למשכן הכסיל, אם זה לא שוחד? אינני יודע מה הוא שוחד.
ובאשר לקצב ראשית אומר כי קצב אינו אנס ולא אנס ,הוא זנאי ושקרן ועוד כמה תכונות טובות הנחוצות לעסקן מצוי ולכן נבחר לנשיאות גם כן בעזרת משפחת פש"ס שסגרה עם שימון והושיבה את קצב.
כפי שכולם ידעו אז על קצב ,כך יודעים היום על שימון ,אך היהודונים מעדיפים לראות השרדות ולעזאל מדינת היהודונים.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
אליהו חיים ספר לנו מה אתה יודע
  פרדו   26/03/11 00:15
שאנו לא יודעים על"שימון" כי איך שאני רואה זאת המדינה צריכה יום יום להודות ל"שימון" שהסכים לקבל את התפקיד לאחר שהאנס השקרן והזנאי הוריד אותנו לשפל שלא ידענו כמותו ואם ישנו מישהו במדינה הזו שמצטיירת בעולם יותר ויותר כאוסף של פוליטיקאים גנבים מושחתים שקרנים פרימיטיבים עם כיפה ועכשיו גם אנסים אותו איש הוא שמעון פרס שעדיין ישנה הערכה כלפיו בעולם ואת זה אי אפשר להגיד על ראש הממשלה שלנו או על שר החוץ שלנו אבל אולי יותר טוב שלא נתמקד בתאוריות הקונספירציה העדתית שלך אולי תגיד לנו אתה מי ראוי היה בעיניך לכהן כנשיא ואנא אל תבחר פוליטיקאי סוג ז שמכהן כדוגמת רובי ריבלין שפועלו האישי בחיים אינו עולה על פועלו של ראש העיר בנהריה לדוגמא או פוליטיקאי שפרש לאחר שלא קיבל את ליטרת התיקשורת שרצה ספר לנו מי ראוי בעינייך
כתוב תגובה ל- פרדו
שימון פרס חתרן בלתי נלאה סוניה
  הצביעה ברגליים   26/03/11 00:52
אם היה כל כך טוב סוניה לא היתה מנתקת קשר איתו....
וההמשך כאשר מדברים על פוליטיקאי סוג ...כפי שכתבת ..קרא את המצוטט למטה ותחליט (עיתון הארץ)

הקביעה הנוקבת ביותר שעלתה מספרו של יצחק רבין "פנקס שירות" - לפחות בעיני עיתון "הארץ", שבחר להבליטה בכותרת - היתה ש"שמעון פרס פסול מלשמש ראש ממשלה". אבל התואר "חתרן בלתי נלאה" שהצמיד רבין לעמיתו באותו הספר הוא שהסעיר את העם ונשתמר היטב בזכרונו.

הכינוי הזה נחשף היום לפני 31 שנה, כאשר קטעים ראשונים מתוך "פנקס שירות" פורסמו בתוכנית "מבט" בערוץ הראשון. רבין הסביר בספרו שחתרנותו הבלתי נלאית של פרס מצאה ביטוי בכך ש"להיטותו לכבוש את ראשות הממשלה לא ידעה גבול, לא הכירה מגבלות וכמעט הכל מותר: הדלפות, חתירה מתמדת תחת מעמד ראש הממשלה וערעור מעמד הממשלה כולה. וכל זאת על פי המשנה הבולשביסטית הנודעת, שככל שיהיה רע יותר - כך יהיה טוב יותר לאנשי פרס ולמנהיגם".

אותה חתרנות, כתב רבין בספר, "היתה מבוססת על שקרים גמורים או על חצאי אמיתות". פרס, בהיותו שר הביטחון בממשלה בראשות רבין, הדליף מידע לעיתונות והכל "במטרה להוכיח כי הנהגתו של ראש הממשלה לקויה וכי רק מערכת הביטחון בראשות פרס ממלאת את תפקידה כראוי". מה גם שלדעת רבין, פרס לא התאים מעולם לתפקיד שר הביטחון ופסול הוא מלשמש ראש ממשלה "מאחר שהוא לא לבש את מדי צה"ל".

כתוב תגובה ל- הצביעה ברגליים
צריך לבטל את מוסד הנשיאות.
  אליהו חיים   26/03/11 10:58
ידידי היקר גם אבא אבן היה מאד מקובל בעולם ,מה הוא תרם אינני יודע,כאשר שחטו שישה מליון יהודים בארופה העולם שתק וגם כיום יש רבים הטוענים שלא הייתה שואה.
אין לה למדינת ישראל אלה רק לסמוך על כוחה ככה זה בשכונת הגבריונים בה אנו גרים ובכדי שנהיה חזקים דבר ראשון יש לשנות את שיטת הממשל ,לבטל את מוסד הנשיאות המושחת (והשחיתות בו היא עוד לפני קצב)ולעבור לשיטה נשיאותית.
ובאשר למושא הערצתך שימון פרס,קרא את זיכרונותיו של משה שרת ראש הממשלה השני של ישראל שאין ספק שהיה אדם ישר למהדרין וכך כתב שרת "אקרע קריעה גדולה עם שמעון פרס ישב על כיסא של שר בישראל.."אם זה לא מספיק לך קרא את סיפרו של יצחק רבין זצ"ל,מנחם בגין זצ"ל הגדירו בעדינות כאיש בלתי אמין וזה היה בתקופת ההכנות להפצצת הכור בעירק שהודלף לפרס והיה חשש שהעניין יבוטל,יצחק שמיר שהבין קצת באנשים תעב את פרס.
את פרס מעולם לא בחרו ,הכל קומבינות ואף כניסתו למשכן הכסיל נעשתה בקומבינה עם משפחת פש"ס והם קיבלו את משרד הדתות.
ועוד לא סיפרתי על חייו האישים ,העולם גם עכשיו בעד החיזבאללה והחמס וגם בעד הסכמי אוסלו ,אבל הבעיה היא לא בעולם אלה במדינת יהודונים ופרס הוא אב טיפוס של יהודון כדה, קומבינטור של שטיקים וטריקים.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
מהי השכלתו של פרס?הידעת?
  פרדו,כתבי לנו..   26/03/11 13:52
האם לפרס יש -בגרות? מנין לך שמעריכים אותו בעולם?..
היכן 340 אלף דו ל ר שלקח מן המליונר במונטה קרלו??!!
החתרן הבלתי נלאה הפך פתאום לנ שי א!!! מדהים !!
כתוב תגובה ל- פרדו,כתבי לנו..
מהי השכלתו של שימון הנערץ עליך
  לפרדו..   26/03/11 14:23
האם בגרות -עשה?!!
זיכרו,את נאומיו כותבים עבורו יועציו..
שימון-יודע לקרוא!! הוא יודע גם מהו: ננו!!!
כתוב תגובה ל- לפרדו..
4
רק הליכוד יכול(לשתוק)
  רשומון   26/03/11 00:06
כתוב תגובה ל- רשומון
5
ימין + דת = שחיתות
  וזאר   26/03/11 00:12
הדתיות הפרימיטיבית של חלק לא מבוטל של אזרחי ישראל יכולה להביא עליה כליה. הדתיות הפרימיטיבית כוללת אמונה עיוורת ברבנים ובמקובלים, שהן בדרך כלל בורים גמורים המכונסים בקונכייה ההלכתית או הקבלית שלהם, ואין להם מושג בנעשה בעולם, וכוללת משיחיות שקרית שבתאית של המתנחלים הקנאים. שתי קבוצות פרימיטיביות אלה כשהן חוברות לימין חילוני לאומני שולטות ולחלקים נכבדים של החרדים הן סכנה קיומית למדינה. ייתכן שרק אסון מדיני-ביטחוני יטה שוב את הכף לטובת השפויים. בחירתו של קצב לנשיא אכן הייתה אות וסימן להידרדרות המדינה הציונית לעבר השטעטל המזרח אירופי והמלאח המזרחי ולסיום המפעל הציוני, שהיה מפעל יהודי-חילוני, שנחטף בידי הערב-רב האמוני-קבלי-משיחי.
כתוב תגובה ל- וזאר
6
דיל לשם הענקת חנינה לדרעי?!
  אהוד פרלסמן   26/03/11 00:18
יש רק בעיה אחת עם המסקנה שלך, והיא שלדרעי לא הוענקה חנינה. בספרו "המטוטלת של פוקו" מספר אומברטו אקו, שעליו כתבת לאחרונה, על שלושה חברים הממציאים לעצמם סיפורים דמיוניים על העבר, עם קשרים שלא היו ולא נבראו. אם הרובד הנסתר של מאמרך הוא נסיון להצטרף לשלושה חברים אלה, הצלחת. אך אם את באמת מאמינה ב"דיל", לא הצלחת להביא אפילו רמז לקיומו.

לו שאלת מאה מצביעי ש"ס בשנת 2000 את מי הם מעדיפים כנשיא, את קצב או את פרס, מאה היו משיבים לך שאת קצב. כיון שהבחירה לנשיא היא בהצבעה חשאית של חברי הכנסת, יכלו חברי הכנסת של ש"ס ללכת אחר ליבם, והצביעו עבור קצב. זה פשוט מובן מאליו, ולא צריך שום דיל בשביל זה.

ד"ר אורלי אינס התלוננה ביוזמתה על בר-לב, וקבוצה שלמה של אנשי המושב עמיקם נאבקה נגד גלנט עוד לפני שפורסמו תחקיריו של ליבסקינד במעריב. אף אחת לא התלוננה על קצב, וזה כל ההבדל. החיים הם הרבה יותר פשוטים ממה שאת מדמינת, אבל אם את מעדיפה לחיות בסרט, שיהיה לך לבריאות.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
7
What about Olmart & Co
  Ofer OC   26/03/11 01:24
Same way that we knew Olmart and Company are thieves and we let them climb up as well. Unfortunately, Israel has been relying on the "Trust Me" System (Shitat Ha Smoch) and that everything will be just OK. It wont be OK until we understand that we, all of us, need to change and become more ethical and law followers. Kadima, Sharon, Olmart and many many more are bad seeds and we all suffer as a result. It would have been nice if the writer mentioned that Olmart was known as a thief and he became a PM. Shame
כתוב תגובה ל- Ofer OC
8
ד"ר מרגלית שואלת ...
  קאלטה לוקשן   26/03/11 01:46
איך קרה עם קצב מתעניינת מרגלית,
במלל רב, כשהתשובה פשוטה,
אותו דבר שקרה עם חצ'קל של בייניש
עם ארבל חברתה, עם דנציגר של לחייאני
והרשימה אין סופית, זה בדיוק קרה עם קצב
כל אחד ומסדרי העניינים שלו...
וכשזאו האוירה הכללית,
מה יצא קצפה של מרגלית על קצב בלבד..?
כתוב תגובה ל- קאלטה לוקשן
9
בדוק את נשות פרס-והשווה
  פתרון הבעיה   26/03/11 10:22
אם תבדוק את השמועות , מסתבר שלא במקרה אשתו של פרס לא גרה עימו. השמועות מסבירות את העניין. היא כנראה היתה יותר אסרטיבית ופעילה מאשת קצב
כתוב תגובה ל- פתרון הבעיה
10
איך נבחר ולמה, ידוע כבר לכולם.
  פועה   26/03/11 13:04
הייתה כאן בחירה על רקע גזעני. וגזענות היא מציאות חיינו.
בל נשכח שגם פרס מחל על כבודו, וחיזר כטיפש אחרי ש"ס, והוכיח שהוא סובל מליקוי מאורות בכל הנוגע להכרת המציאות
סביבו.
סילבאן שלום זכה בהצלחה קצרת טווח ומהיום בכתם לכל החיים לגבי רמת שיקול דעתו לטווח קצר ולטווח הארוך.
והאיש הזה חושב שביכותו להיות ראש ממשלה בישראל.
לגופו של ענין: כדי למנוע תופעה כזאת בעתיד, יש להרחיב את חוק נשיא המדינה ולקבוע בחוק (אין ברירה אחרת) מי ראוי להיות מועמד, להקים ועדה מינוי (כמו לשופט), ולפוליטיקאי יש להקצות גם לפחות 15 שנות צינון מעשיה/עיסוק הפוליטים.
הועדה תמליץ על המועמד הראוי ביותר, והכנסת ברוב מוגדר תאשר או תדחה.
הפוליטיקאים הוכיחו שוב, שאינם מסוגלים להתעלות אפילו בבחירת הנשיא.
כתוב תגובה ל- פועה
פשוט ונכון לבטל את מוסד הנשיאו
  אליהו חיים   26/03/11 20:49
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
מה הקשר בין מחט לתחת?
  איש עצוב   27/03/11 09:12
ואם שר התיירות היה אנס, אז היינו מבטלים את משרד התיירות? ואם קצב היה מתמנה לראשות ממשלה אז היינו מבטלים? הדיון על ביטול הנשיאות הוא דיון נפרד מנושא מנהיגים שזרם השפכה, או זרם הדולארים עולה להם לראש.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
זה עצוב שאתה לא מבין.
  אליהו חיים   27/03/11 16:39
לא בגלל קצב אלה קצב זאת הוכחה נוספת שיש לבטל את המוסד המושחת הזה,פרס ניכנס לשם בקומבינה עם משפחת פש"ס שקיבלו את משרד הדתות,נבון ניכנס כי רצו לנסות ספרדיוההתנהלות המשפחתית שם לא הייתה דבר מכובד וזה בלשון המעטה,קציר היה לא מריח ולא מסריח את האהבות שלו עשה רחוק ממשכן הנשיא ,במכון ויצמן לשם היה נוסע בשבתותהרצוג היה נהנתן שביבי לידו הוא צדיק גמור,וזה קצת מהקשר בין מחט לתחת שלך.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
11
תהיות ותמיהות העולות מן הכתוב
  איש עצוב   26/03/11 13:20
מספר תהיות ותמיהות עולות מן הכתוב. (1) האם המדינה היא הקרבן בסיפור או שמא הקורבנות, על מי היה על העיתונות לחוס כאשר שקלה אם לפרסם את דפוסי התנהגותו החריגים של קצב בזמן אמת, האם על כבודנו הלאומי, או על שלום גופן ונפשן של הקרבנות?? והעיתונות, שחובתה לדווח על דברים שהם ענינו של הציבור, למעט אם הם אסורים בפרסום, לא חסה על הקרבנות, (וגם לא על המדינה) אבל על הקורבנות לא ראינו כלום למעלה.(2) מה הקשר בין סיפורו של סמפכ"ל המשטרה לסיפורנו, והרי שם הייתה גברת בעלת אמצעים, עם חוזים שמנים, אשר הייתה בקשר אישי עם גורמים רבים בקרב הצמרת של מעסיקיה, ועל פי מה שפוסם ניתן למנות עליהם את ראש עיריית אילת, שר החינוך, סמפכ"ל המשטרה, מפכ"ל המשרד לבטחון פנים. אם קצב היה ידידיותי מידי לבנות שעבדו בלשכתו תמורת שכר ממשלתי נמוך, ודי היה בכך על מנת ליצור מוטיבציה לפרסום, (ללא כל קשר לעבירות משמעת או פלילים), הרי שעל פי מה שאני מבין מהפרסומים בסיפורי המשטרה, הייתה זו הגברת שהתידדה יותר מידי עם הגברים שעבדו אתה, גברים אשר יש להם אחריות ישירה או עקיפה לחוזים (השמנים) שלה (וגם בכך היה די על מנת להביא לפרסום). ובשני המקרים כלום לא יצא החוצה טרם הוגשו תלונות. (3) ואם העיתונות היא כזו נחותה באשר היה באפשרותה להציל את הקורבנות, או לפחות לצמצם את סבלן, מה מצאה הכותבת לצטט כל כך הרבה מאותה עיתונות אשר היא זו נשוא התלונה המרכזי של האמור לעיל. העיתונות היא אינטרסאנטית, והייתה אינטרסאנטית גם כאשר נמנעה מלדווח על דפוסי התנהגותו של קצב, וגם כאשר הגיבה כפי שהגיבה לבחירתו. (4) פתי מאמין לכל דבר, לחתול ולעכבר.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
מהי "השכלה-נדרשת"לנשיא המדינה?
  עיתונאים !!   26/03/11 14:06
אנא,חיקרו וענו לנו :מהי השכלתו של שמעון פרס??!!
כתוב תגובה ל- עיתונאים !!
12
האם פרס יותר טוב מישהוא העז לב
  יוסף הצדיק   27/03/11 06:05
כתוב תגובה ל- יוסף הצדיק
13
ואיך קרה שמרגל בריטי חיים וייצ
  קורןנאוה טבריה   27/03/11 06:09
וייצמן נבחר לנשיא?ואיך קרה שעזר וייצמן נבחר לנשיא?ושודד האריאולוגיה הגדול בעולם משה דיין נבחר לשר ביטחון?ואיך קרה שמפקד רצח היהודים ב"אלטלנה" יצחק רבין נבחר לראש הממשלה?והס מלהזכיר את הוזה מזרח השימון החד"ש ויו'ר מכון פרס ל"שלום" סרק סרק?שלא מזמן גירש פרס את מבקר המדינה מבית הנשיא ולא איפשר לו לבדוק את מחדליו של פרס=והתשקורת עדיין שותקת?!כך בדיוק נבחר קצב: באותן הקומבינות הפוליטיות המושחתות שנבחרו כל השאר!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
אדריכל אסון אוסלו
  יונני   27/03/11 08:53

גם חסר בית אלמוני עדיף על הגורם לאסון אוסלו

שגבה מאיתנו אלפי נפגעים, הביא לפה את המחבלים

שבטוניס היו חסרי השפעה ופה הפעילו את הפיגועים

בלעדיהם הינו מקימים אוטונומיה ובא שלום עלינו

כתוב תגובה ל- יונני
15
מאמר מוטעה בכיוון הנכון
  המומחה   27/03/11 09:11
סוף סוף צדיק אחד בסדום שעוסק בשאלה הנכונה: השפעת המערכת. אבל ההתמקדות שגויה. מה זה משנה למה הוא נבחר? מה שמעניין לדעת זה איך יכול להיות שבמשך שנים קצב הצליח לנצל מינית את הפקידות שלו ובעצם זכה בתמיכת המערכת כולה? למעשה הוא קיבל רשיון אונס מכל חלקי המערכת!!!!!!!!!!!!!!!!! איך יכול להיות דבר כזה? מהי מידת אשמתו של כל חלק במערכת בהפקרות?
כתוב תגובה ל- המומחה
השאלה היותר חשובה- איך נבחר?
  זה הדגש   27/03/11 19:32
אם שמת לב- זאת היתה השאלה הראשונה במאמר- איך אף אחד לא דיווח על מעלליו המיניים. אבל השאלה היותר חשובה- איך נבחר? מה פתאם אדם כזה עולה מעלה מעלה? מי בחש בקדירה?
כתוב תגובה ל- זה הדגש
16
אף אחד לא אשם שרבין נפל לבור ה
  קורןנאוה טבריה   27/03/11 09:49
ה"שמפניה"(הלו הוא אבישי רביב,סוכן שב"כ לפרובוקציות ועלילות סרק סרק נגד הימין למען פשע אוסלו!)שחפר לימין ולביבי משיקול אלקטוראלי!!!!אף אחד לא אשם שביטחונו של"מר ביטחון"הופקר בידי המסית והמדיח בגלוי לרצח ראש ממשלה ושר ביטחון בישראל ובברכת הייבסקציה בשב"כ והפרקליטות שלו ושל אוסלו-בידי סוכן השב"כ,הפרקליטות והתשקורת=אבישי רביב!ודי לעלילת הדם שיצא כביכול לרבין "דין רודף" זו עלילת דם נגד רבני ישראל=אפילו רב אחד לא נמצא חשוד כדי לתפור לו תיק!!!"דין הרודף" יצא מאותו בית המדרש ממנו יצא הפוסטר של רבין במדי אס.אס. מהמחשכים של השב"כ ההוא- ותשאלו את ניצן חן ובמאי סרטי ההסתה נגד הימין בכיכובם של ה"מ"חתרות"המפוברקות: אי"ל,חרב דוד וחרב גדעון בהנהגתו של אבישי רביב =ותשאלו את הבמאי בשליחות השב"כ איתן אורן בערוץ 1=!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
17
ח"כים סמרטוטים בייחוד ליכוד-שס
  אחד העם   27/03/11 09:53
חלק ניכר מהח"כים חסרי עמוד שידרה מוסרי, בעלי תפיסה מעוותת כי חובתם לשרת את שולחם ולא את עם ישראל.
כך מרכז הליכוד, וגרורותיו בקדימה, מנהל את שליחיו, ודוגמה לנושא היא סיפור המינויים הפוליטיים של צחי הנגבי.
ש"ס ויתר המפלגות החרדיות בהגדרה אינן משרתות את הדמוקרטיה אלא את הרב השולט בהם, הפרת אמונים ברורה, שפוגמת מאד בדמוקרטיה הישראלית.
כתוב תגובה ל- אחד העם
18
התשובה פשוטה, קצב לא אנס
  נחום שחף   27/03/11 16:24
קצב עובר היום את מה שעובר כל אדם שאינו בשר מבשרה של האליטה הישראלית. לשאלתך למה הנשים לא התלוננו התשובה פשוטה, לא היה אונס, היחסים היו בהסכמה, כמו עם א' הראשונה. התקשורת ובית המשפט תפרו את תיקו של קצב בתמיכת ארגוני הנשים (נשים ללא רחמים). לא מאמינה? את מוזמנת לעין בחומר המצורף: א - שופטי קצב ביקשו לשולחו לכלא עוד קודם למשפט ב - נשיא או אנסי מה אומרות העובדות?
 נשיא או אנסי מה אומרות העובדות
כתוב תגובה ל- נחום שחף
19
בחירת הנשיא
  קן   27/03/11 16:54
בזמנו נאמר שברק הצביע בעד קצב על מנת שפרס לא יבחר
כתוב תגובה ל- קן
20
קצב לא אנס- הבחורות אשמות
  מורה נבוכים   27/03/11 21:10
ברור שקצב לא אנס. הפירוט כיצד נפנף בבולבולו אינו נכון - הימים היו ימי סוכות וקצב נפנף בלולב. הבנות אשמות שראו את הלולב ומייד חשבו על ....., הוא לא אנס, סתם נשכב על הבחורות וניסה להחדיר עכברא לחורא. די - תפסיקו להיות כאלה אהבלים- ראו מסביב - אולמרט(אשכנזי) -אשם. שר האוצר ( גם אשכנזי) - גנב, ביבי(עוד אשכנזי) - חוגג על חשבוננו ביד שרה, ורק קצב- לא אשכנזי - הוא אנס...........עורו בני ישראל - הקיצו משנת הטמטמת הזו!!!!יש לסלק את הטומאה הזו מהשלטון, ויפה שעה אחת קודם.
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
כמה אנסים ספרדיים נתפסו?
  למנות לך ?   28/03/11 11:28
כתוב תגובה ל- למנות לך ?
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il