|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בקצה הדרך, במוצא הנהר היהודי אל הים האנושי, נמצא צידוק לדרכנו ונראה את אחינו באים אל הארץ המובטחת מי בלהט ההכרה ומי במנוסת אימה
יוסף אליעז
יוסף אליעז
השנה יום הזיכרון כואב יותר מכאב ימי זיכרון אחרים - מספרם העצום של הנופלים והנרצחים בשביעי לאוקטובר האחרון, כאשר כה רבים חוו גם אישית את כאב האובדן,
הרצל חקק
הרצל חקק
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
איתמר לוין
איתמר לוין
"עשרת הימים הנוראים הלאומיים" - מיום השואה, דרך יום הזיכרון ועד יום העצמאות - מקבלים השנה משמעות קשה במיוחד    כמה מחשבות על השבוע שעבר והשבוע הבא
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרסום - האם זו לא התמכרות מסוכנת?
מאת: יובל לובנשטיין  |  03/04/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הפרסום והשיווק בכלכלה
  יורם הר-לב   4/04/11 08:10
פרסומת היא מרכיב מרכזי בשיטות שיווק של כלכלת הצריכה המנצלות באופן ציני, ולטעמי בלתי מוסרי, חולשות אנוש. כלכלה המבוססת על שיכנוע תת-הכרתי לקנות מוצרים שלא באמת צרכים. נכון כתבת שההשקעה בפירסומת מייקרת את המוצר, אך זו לא הבעיה העקרית. נכון שהשטף הזה של פרסומת נמאס גם לי, כמו לך, וכמו שנמאס לכל אדם הגון. עם זאת חשוב יותר לדון על מהות כלכלת הצריכה בצורה רחבה יותר. כלכלת הצריכה, שבטעות מזהים אותה עם הכלכלה הקפיטליסטית, מבוססת על 'שכנוע' צרכנים לקנות עוד ועוד ולא על תחרות כוחות השוק החופשי המבוססת על ביקוש והיצע. כלכלה כזו יוצרת 'בועות' ומביאה לנו משברים כלכליים חוזרים ונשנים. העולם עדיין נמצא באחד המשברים האלו. נסיון לעורר דיון כזה נמצא ב news1.co.il
 פילוסופיה של התרבות
כתוב תגובה ל- יורם הר-לב
2
פרסום ושיווק על צורך - אמיתי
  espada   12/04/11 16:23
כתבה מצויינת בעקרון ניתן לחלק את הצורך לקנות לשני חלקים מרכזיים: מוצרים שחייבים לקנות ומוצרים שבא לנו לקנות. עלינו בתור מפרסמים או חברות המתמחורת ביעוץ אסטרטגי למפרסמים לבנות אסטרטגיה מתאימה לכול מוצר על פי פילוח קהל המטרה והבנת המוצר המשווק לעומק. קידום אתרים או קידום אתרים בפרט מהווים אחד מהאפיקים החדשים לשיווק ופרסום. אולם רבים טועים ומתבלבלים בין שיווק חכם לבין ספאם מיותר וטורדני. ניתן לראות זאת בפריחה בתחום השיווק במדיה החברתית . עידן "המומחים" בו אנו נמצאים הוא מועה שתתפוצץ ולאחריה השימוש ברשת ככלי שיווקי יהיה חכם יותר ואפקטיבי יותר.
כתוב תגובה ל- espada
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il