|
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
|
|
|
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
|
|
|
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
|
|
|
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מגישה, עיתונאית ושחקנית לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
|
|
|
|
|
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
|
|
|
|
|
גדורסלן דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
אזרח 8 |
|
7/04/11 10:02
|
|
|
|
שוב תלונה על גניבה ושוב מדובר באלמנה קשישה
עולם כמנהגו נוהג
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח 8
|
|
|
|
|
|
|
ליאור רזניק |
|
7/04/11 12:09
|
|
|
|
יכול להיות ששנינו מדברים על אותו מקרה?המקרה שרשמתי עליו קרה בין 2003 ל2010 כאשר ב2008 העורכת דין קיבלה את העונש המדובר וב2010 השופט ניסה להתערב לטובתה.
הסיבה שפירסמתי את זה עכשיו כי זה סיפור נורא מקומם וזה סיפור שאסור שישכח ,סיפור שחייבים לזכור בנוסף לסיפורים נוספים.
בשביל שנדע שצריך לשפר,שצריך לתקן.
|
|
כתוב תגובה ל-
ליאור רזניק
|
|
|
|
|
|
|
אזרח 8 |
|
7/04/11 14:30
|
|
|
|
הוגשה תלונה נוספת על גניבה
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח 8
|
|
|
|
2 |
|
|
שאול א. |
|
7/04/11 10:53
|
|
|
|
במקרה של עורכת הדין, צריך היה להביא לדין גם את השופט שפעל למענה.
|
|
כתוב תגובה ל-
שאול א.
|
|
|
|
3 |
|
|
ההבדל הקטן |
|
7/04/11 11:21
|
|
|
|
כל עוד אין הכנסת משמשת עם וועדת חוק ומשפט ,כוועדה עם שיניים לדרוש הסבר מכל שופט, כדי שהצדק יהיה שקוף (כאור השמש המחטא.. "למצחצחי השיניים" במערכת)
כל עוד אין שקיפות ומשוב, שיוכל לפטר שופט ללא פנסיה, על שיקולים זרים, הם עלולים להופיע.
כח משחית ללא גבול...גודל..ומשחית ..
רק משוב יכול להחזירו לגבולותיו ,ולשפיות.
מערכת ללא משוב, תמיד תדחוף להגיע לקצה...
|
|
כתוב תגובה ל-
ההבדל הקטן
|
|
|
|
4 |
|
|
עמי8654 |
|
7/04/11 11:22
|
|
|
|
לשאול אם רוצים מערכת מושלמת או מושחתת זו שאלה מטעה.
ולהביא מקרה אחד, או אפילו מאה, של עיוות הדין - זו גם לא שיטה.
יש גם מאה (או אלף) נפגעים מהבנקים, משיפוצניקים, מהמשטרה, מהרפואה, אפילו מהחמות שלהם. בתי המשפט עוסקים ברבבות תיקים. בוודאי שאפשר להביא דוגמאות מקוממות. זה לא אומר שהמערכת רקובה.
אם אתה מעלה שאלה כללית, אז התשובה הכללית היא האם יש אפשרות לערער ולדרוש צדק כשנראה שתיק לא טופל טוב.
גם מערכת המשפט, וגם המשטרה, נותנים אפשרות לטעון לאי צדק כשיש חשש שזה נעשה. במובן הזה הן לא מושחתות.
אם הנקודה היא שהדוגמאות שציינת מקוממות, ונעשה עוול - אתה צודק במאה אחוז. אנשים רבים עושים עוול לאנשים אחרים. בניגוד למוסר וגם בניגוד לחוק.
החוק ובתי המשפט הם התשובה הכי טובה שיש לנו להתמודד עם פשעים כאלו, לשפוט אותם ולהביא לענישתם.
לכן, חביטה בלתי מרוסנת ברשויות החוק והאכיפה לא בטוח שתעזור לזקנה המסכנה שנשדדה על ידי עורך דין מושחתת.
אולי מה שצריך זה דווקא לעמוד לצד מערכת החוק ולתמוך בה בעבודתה לאכיפת החוק והסדר.
|
|
כתוב תגובה ל-
עמי8654
|
|
|
|
|
|
|
ליאור רזניק |
|
7/04/11 12:01
|
|
|
|
זה לא מקרה ראשון וגם לא אחרון לצערנו,לא חסר מקרים כאלו במערכת בישראל.
לא חסר מקרים שבהם חפים מפשע נכלאים בשל עבודה רשלנית או תפירת תיק בכדי לסגור תתיק יותר מהר.
לא חסר מקרים שבהם אנשים חסרי עונים שמאמינים במערכת נפגעים בשל יריקה בפרצוף מכיוון המערכת.
לא חסר מקרים שבם העונש קל מדי -ליתר דיוק רוב המקרים שאנו שומעים עליהם כאלו.
אני מסכים איתך שלא כל המערכת כזאתי ובמאמר ניסיתי להביא שתי נקודות:1)שכרגע הצדק והמשפט לרוב לא מסתדרים ושהמערכת במצב קריסה וצריך לשפר את זה.
2)העוול הנוראי שנעשה לאותה הקשישה והניסיון של אותה העורכת דין לברוח מהעונש על ידי מקורבים במערכת המשפט(שזה עוד ריקבון במערכת)
כרגע המערכת אכן לפי איך שאני רואה את זה ברובה משולה לעולם השני שציריתי לאותו עולם אפור שהצדק והמשפט זרים בו.
אין זה אומר שכל המערכת כזאתי,וזה בא להגיד רק דבר אחד להתעורר ולנסות לשפר ולהביא אותה לעולם הראשון,למקום שבו הצדק והמשפט שקולים.
|
|
כתוב תגובה ל-
ליאור רזניק
|
|
|
|
|
|
|
המומחה |
|
7/04/11 20:33
|
|
|
|
עמי יקר, עם כל הכבוד, ויש, מאז ימי הביניים בורות היא כבר לא נימוק לכלום. מה אתה אומר? אנחנו בורים, אין לנו מושג מהי התמונה הכללית, לכן שומה עלינו להניח שהמערכת תקינה. בורות היתה אולי נימוק מצויין בימי הביניים, אבל היום תצטרך לחפש נימוק טוב יותר.
למרבה הצער, התחושה בציבור היא שהמערכת אכן רקובה מן היסוד. אולי באמת הגיע הזמן לבדוק האם זה כך. אבל שוב, זה שעדיין לא בדקו לא הופך את המערכת לתקינה. זה ברור, או שיש לך עוד שאלות?
|
|
כתוב תגובה ל-
המומחה
|
|
|
|
|
|
|
סמטוחה |
|
7/04/11 22:54
|
|
|
|
רופא כי יתרשל עדיין ניתן להפרע ממנו
וכך לגבי היתר,
שופט זה משהו אחר, הוא מוגן מכל כוון,
משול הוא לטייס שאם שגה לא ניתן לתקן את זה..
די בכך ששופט נפסד יציין בפסק כי.. התרשם במקום..
והאומלל מתרסק, וכגון אלה יש רבים,
לא נראה לי שהיית עולה למטוס כשידוע לך שחברת המטוסים
רשלנית, או שהטייס שלה כזה..
מערכת משפט שמרשה כאלה דברים (ואצלנו מסתבר שהיא מרשה כי היא רקובה,) צריכה ניקוי אורוות יסודי,
ולא חיזוק ותמיכה במעלליה הנפסדים כדבריך.
מה יותר פשוט מזה..?
|
|
כתוב תגובה ל-
סמטוחה
|
|
|
|
|
|
|
ליאור רזניק |
|
7/04/11 23:22
|
|
|
|
אותה זה דבר גרוע ביותר.
כמו שלהעלים עין ממגרעות של המערכת זה דבר גרוע.
המערכת הזאתי אחראית על הגורל של כל כך הרבה אנשים לטוב ולרע,ברגע שהיא פושעת ונרקבת מחובתנו לתקנה ואם אתה מגן עליה כמו שהיא היום זה הופך אותה ליותר גרוע ממנה,שכן אתה מגן על עוול שנעשה לכל כך הרבה אנשים ,על הרס חיים שלמים_ואני לא מדבר רק על המקרה זה,אני מדבר על:תפירות תיקים,כניסת אנשים חפים מפשע מאחורי סורג ובריח,עונשים קלים מדי לפושעים,גנבות על ידי המערכת וסגירת עיניינים בתוכה ..
להמשיך?
|
|
כתוב תגובה ל-
ליאור רזניק
|
|
|
|
|
|
|
צ.ג.א. |
|
8/04/11 00:45
|
|
|
|
המציאות הישראלית העכשוית בשפל שלא היה כמותו.
ראשית, המערכת המשפטית קורסת מעומס התיקים מפני שמרבית התיקים היו צריכים להסתיים בראשיתם אם הרשויות היו עובדות לפי הוראות החוק!!!
נדמה לי שרק בשבוע הזה יצא הדו'ח לגבי תלונות נגד שופטים,בו נמתחה ביקורת על מס' שופטי בית-משפט לענייני משפחה.
אני אישית מכירה מקרים רבים של אנשים חפים מפשע שנתפרו נגדם תיקים שללא שיתוף פעולה מלא בין המשולש-משטרה,משרד הרווחה וכל ה'משרדים' לבדיקת תלונות הציבור המקרה היה מסתיים בבית המשפט בקצרה ועם צדק.אלא ש'העסק' הזה הוא תיבת אוצר למדינה על כל שלוחותיה.
וזה על קצה המזלג...
|
|
כתוב תגובה ל-
צ.ג.א.
|
|
|
|
5 |
|
|
ליאור רזניק |
|
7/04/11 12:15
|
|
|
|
חיים בעולם הראשון הכוונה לזה שאנו חיים בעולם השני
|
|
כתוב תגובה ל-
ליאור רזניק
|
|
|
|
6 |
|
|
השכן ממול |
|
7/04/11 15:10
|
|
|
|
עליו קראתי, וכך נכתב,
מעשה בשופט בדימוס חבר קרוב וידיד משפחת נשיאת מחוזי חיפה,
גלאור שמה אם איני טועה, שקנה דירה מקבלן וטען כי חסרים כמה ממ"ר בדירה, שפנה לבית המשפט והתיק שובץ איכשהו.. לידי חברתו גילאור, הקבלן טען כי לא חסר ולו מטר אחד ושדברים כאלה אפשר למדוד עם מטר,
לא נחה דעתו של השופט הפנסיונר, הציע הקבלן לפצות בכסף, בשווה כסף, בהחלפת דירה לגדולה בהרבה, בהוספת בניה,
מה לא הציע הקבלן, אבל השופט בדימוס רצה להראות לו...
דרישתו מבית המשפט (בו יושבת כאמור חברתו גילאור...) שהחברת הקבלן תיסגר, איתו לא משחקים.. יש לו מילה בבית המשפט..
ומה על העובדים הרבים שיאבדו את מקום עבודתם ?
על זה לא חשב השופט בדימוס, וחברתו השופטת פסקה כמובן על פי בקשתו, היא לפחות היתה אמורה לחשוב על אלה שמקום פרנסתם יסגר במעשה נפסדות מקומם כשבכל מקרה הם לא אשמים בכלום ועוד בגלל זוטות,
נראה שמערכת המשפט כדברי חשין אכן הפכה לביתם של שופטים/ות בו הם עושים את צרכיהם הפרטיים (עלינו)
ולנו
|
|
כתוב תגובה ל-
השכן ממול
|
|
|
|
7 |
|
|
צ.ג.א. |
|
7/04/11 18:36
|
|
|
|
העו'ד של היום הוא השופט של המחר...
שמור לי היום ואשמור עליך מחר...
הדיונים בדלתיים סגורות...
בעל המאה הוא בעל הדיעה אלא אם הוא ערירי ומתקרב למאה...
אהה וגם האמא,האחיינים,הדוד,האחות,האבא,הגיסה של השופט של המחר ההוא הם עו'ד...
ואני רק בתחילת הדרך !
|
|
כתוב תגובה ל-
צ.ג.א.
|
|
|
|
8 |
|
|
כלב מוכה |
|
9/04/11 11:13
|
|
|
|
ככלל במיוחד לכותב מספר -1 ,,,
האם אינך יודע שלכל עו''ד מושחת יש את לשכת עו''ד ,,,,
המגינה עליו ,,,,!
צריך תחילה לעשות נקיון אורוות יסודי בלשכת עו''ד ,
ולאחר מכן שיטיפו מוסר !!
|
|
כתוב תגובה ל-
כלב מוכה
|
|
|
|
|