|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
"לקחי השואה חייבים להיות לקוד תרבותי של חינוך לערכים הומניים, לדמוקרטיה, לזכויות אדם, לסובלנות וסבלנות, ונגד גזענות ואידיאולוגיות טוטליטריות" - מתוך מנשר ניצולי השואה
איתמר לוין
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב    הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ    התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף    ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף    וכרגיל - איתמר בן-גביר
חיים רמון
חיים רמון  |  
כל עוד אנשים כמו יעלון, משת"פים נאמנים מיל' של נתניהו, הם מראשי מבקריו, כאשר ברור שהשנאה האישית שלהם לנתניהו היא המוטיב המרכזי ביסוד ביקורתם, נתניהו יכול לישון בשקט
דרור אידר
דרור אידר
השיח הרגשי על העסקה עם חמאס משחק לידי מנהיגיו, הששים לסכסך בינינו    קובעי המדיניות חייבים להתעלם מהרעש ולהתמקד בעיקר: מניעת תמריץ לאויבינו לשחזר את 7 באוקטובר, כלומר: חיסולם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גם האגרוף היה פעם יד פתוחה ואצבעות
מאת: נפתלי רז  |  08/04/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לא מתעורר ולא נעלים
  יולו   8/04/11 11:59
השמאל ממשיך לרחף ולחפש אחווה ושלום בעולמו המדומיין והתעוררות בעולם הערבי זה לא אור בקצה המנהרה זהו הקטר
כתוב תגובה ל- יולו
2
שטויות במיץ, בלשון המעטה
  ע. הנביא   8/04/11 13:05
והיה כאשר נפתלי רז וחבריו מהשמאל-מרכז יושיטו את ידם לשלום, הערבים הפלסטינים יפסיקו תיכף ומיד לרצוח אזרחים, יוותרו על תכניתם לחסל את ישראל, שהיום נראית להם קרובה מאי פעם, ויעצרו את כל פעילות האידיוטים השימושיים באירופה ובאמריקה שמבצעים בהצלחה כל כך גדולה את ההכנה המנטלית של העולם לג'נוסייד הגדול. מטיפי הדת שלהם יפסיקו לצטט מהקוראן פסוקי שנאה נגד בני הקופים והחזירים, אבו מאזן ירוץ מיד למשא ומתן ויוותר על תכנית השלבים שלו, שבדיוק עכשיו האו"ם הבטיח לה את תמיכתו. כל ה"פליטים" במחנות יזרקו את המפתחות לג'ורה ויעברו לגור בשיכונים, ולבנון כמובן תפסיק את האפרטהייד נגד הפלסטינים. החמאס יקרע את האמנה הנאצית הפרימיטיבית שלו לגזרים ויאמץ את המגנה כרטא, אוסאמה בן לאדן יהפוך לנזיר בודהיסטי וכולנו נתרועע שבת אחים גם יחד. על זה נאמר: מזמן עברתם את הגבול בין תמימות קדושה לאווילות משרישה.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
3
לא נכון
  ע.ג.   8/04/11 13:19
תמיד ניסינו את שפת השלום. מיד אחרי מלחמת ששת הימים הצהרנו על נכונותינו להחזיר את כל השטחים כולל ירושלים תמורת שלום, חתמנו על הסכמי אוסלו, התרוצצנו בכל העולם עם הצהרות שלום ואפילו ביבי הצהיר על שתי מדינות לשני עמים. התוצאה תמיד וללא יוצא מהכלל היתה התגברות הטרור. התגובות שלנו לטרור היו תמיד בקשות להפסיק אותו, תקיפת שטחי בור או מחסנים ריקים ופה ושם גם הריגת פעילי טרור. מעולם לא יצאה ישראל למבצע צבאי שמטרתו המוצהרת היא חסול הטרור. אפשר וצריך לחסל את הטרור. צריך רק להבין שאין דרך נעימה לעשות זאת. הדרך הנכונה היא לכבוש את הרצועה מחדש ולתפוס ולחסל את כל מי שידוע שעוסק ולו בעקיפין בטרור. לא לשפוט אותו לעשר שנות מאסר כך שיוכל לתקן את שיניו וללמוד על חשבונינו. להרוג אותו גם אם הדבר יעלה בחיהם של אלפי אזרחים פלשתינים שתומכים בטרור. למרות אמירות השקר של השמאל החום זו אפילו לא עבירה על אמנת ז'נבה כי האמנה מתירה במפורש לבצע פעולות צבאיות גם אם הדבר יביא בודאות למותם של אזרחים. הדבר שהאמנה אינה מתירה הוא הריגת אזרחים בכוונת תחילה. לכן הפעולה להריגת שחאדה שבה נהרגו 14 אזרחים היתה פעולה חוקית על פי אמנת ז'נבה וזה בדיוק סוג הפעולות שצריך לבצע עד שאחרון פעילי הטרור יקבר. אחר כך יהיה שקט להרבה שנים. אולי אפילו שלום.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
אתה צודק
  אבי גיא   8/04/11 21:01
קראתי את דברי האיוולת של נפתלי רז והתכוונתי לכתוב תגובה. לפני כן קראתי את התגובות. והתגובה שלך היא כמעט מילה במילה למה שהתכוונתי אני לכתוב. דבריך הם דברי חוכמה. נכונים וכל מילה בסלע. אבל אל תצפה שנפתלי רז יבין משהו ממה שכתבת
כתוב תגובה ל- אבי גיא
4
נפתלי , די עם השטויות האלה
  שביט שמחי   8/04/11 13:50
מה קורה לך נפתלי ? מה אתה עיוור וחירש ? האם אתה לא מחובר למציאות ? האם הסיסמאות הפופוליסטיות " בא נדבר " , הם אלה שיפסיקו את התוקפנות הזו של החמאס ? האם הם בכלל רוצים לדבר איתנו ? מה אתה מבלבל את המוח ? הגענו למצב שחוליית חמאס [ לא אירגון איזוטרי קיצוני יותר ] מכוונת ויורה טיל קורנט לאוטובוס צהוב של ילדים ואתה עוד תוהה לעניין עומק השנאה , האיבה והנבזות שלהם ? הפעלת כוח אינה דבר מגונה ,כאשר היא נחוצה ולטווח ארוך , היא גם יעילה ומרתיעה, אז תפסיק לתת לקוראים את התחושה שתגובתנו היא בלתי ראוייה. כולם אלימים ואוהבים קורבנות ורק נפתלי רז, חסיד אומות העולם הוא איש השלום וההידברות ! די נפתלי ,אתה מתחיל כבר להיות פאטאתי ומגוחך !
כתוב תגובה ל- שביט שמחי
5
תקליט שחוק,הצהרות נבובות.
  אלישמע   8/04/11 14:47
כתוב תגובה ל- אלישמע
6
כנראה שזה כיף לחיות על סמים
  עודד ב   8/04/11 15:19
אני יודע,שכשאתה בהיי,העולם נראה ורוד,הרעים הם לא באמת כאלה,סתם איזה הלך רוח רגעי שהנה אוטוטו חולף,וכנראה שהטיל ששלחו היום נגד אוטו עם ילדים היו למעשה סתם זיקוקים של פורים. ראה ידידי,כמוך מעופפים ,יש הרבה בשלוותה ועוד מוסדות מסוג זה.הבעייה,שיש איזה אחוז,אמנם שולי שחושבים שמה שאתה כותב זוהי מציאות,כי באמת,מי לא רוצה לחיות באוירה כזו.עד שיום אחד, אתה מתעורר למציאות ,והי קשה וכואבת
כתוב תגובה ל- עודד ב
7
ריח עובש עומד באוויר המאמר
  משה, עורך-דין   8/04/11 15:55
קריאת המאמר מעלה בנחיריים ריח של טחב ועובש, ריחם של דברים מיושנים, חבוטים ובלים שהעובש פשה בהם. המהפכן הזקן נפתלי רז, שבילה את ימיו בחלומות סוציאליסטיים-בולשביקיים, עם שירת "קום התנערה עם חלכה" - שלא הפריעה לו ולחבריו ה"מהפכנים" בקיבוצים לעבור חיש-מהר לבזבזנות קפיטליסטית, שהסתיימה בגזל כ-15 מיליארד שקל מאוצר מהקופה הציבורית - התעורר כעת לקול מצהלות הכיכר בבירות ערב, והוא מתקנא בערבים: גם לנו, לדעתו, חייבת להיות מהפיכה.

כמו רבים אחרים, הוא אינו מבין שההפגנות במדינות ערב אינן של כוחות ליברליים השואפים לחברה דמוקרטית ופתוחה. אכן, יש גם כאלה בין המפגינים, אך הם יעופו במהרה הביתה או לבתי הכלא בבעיטה ממגפיים איסלאמיות, שכן מאחורי המהומה עומדים כוחות האיסלאם הרדיקאלי, "האחים המוסלמים" ואולי גם אל-קאעידה. אפילו אובמה האוויל כבר הבין את זה, ולכן אסר הספקת נשק ל"מורדים" בלוב כל עוד לא התברר בדיוק מיהם ומה מטרותיהם, כדי שלא יתברר כי סיפק נשק לאויבי ארה"ב. אבל נפתלי רז וחבריו אפילו עניין בסיסי כזה אינם מסוגלים להבין, והם בשלהם עם סיסמאות השלום העבשות שלהם.

נפתלי רז וחבריו אינם מבינים כי אין שום קשר, בין ההתרחשויות בכיכרות של מדינות ערב ובין "תהליך השלום" - שם כוזב ומזויף לתבוסתנות יהודית - עם ערביי הארץ, שהוא וחבריו מכנים בכזב "פלסטינים", כאילו הם עם נפרד שזו מולדתו וכאילו אינם סתם ערבים, בדיוק כמו הערבים בסוריה, בירדן, במצרים, בלוב ובעיראק, שאינן ארצות מימים-ימימה אלא יצירי המעצמות הקולוניאליסטיות בשנות העשרים של המאה ה-20.

כאילו לא ניסינו כל ויתור, נסיגה, התנתקות, שיחות שלום ושאר ירקוןת עבשים, שהביאו עלינו אך ורק קורבנות, הגברת ההסתה נגד ישראל והמשך המשטמה בכל בתי הספר שלהם.

וכאילו אותו נבל, שירה טיל באוטובוס של ילדים, יתרשם מ"הפגנות השלום" המגוחכות של רז וחבריו. כפי שכתב המשורר הדגול טשרניחובסקי, בשירו "בת הרב ואמה", רז אינו מבין, כמו בת הרב שהגוי הערל הבטיח לה כל טוב ורביד זהב, את שהבינה אמה:

"בתי, בתי,
ברביד זהב, עוטה רקמה ושש,
בך יתבונן מן הגזוזטרה
עת יזרקוך באש".

לפני כ-18 שנה ראה כל העולם את סגן הרמטכ"ל, אמנון ליפקין-שחק, מנהל "שיחות שלום" ידידותיות עם נביל שעת בשארם א-שייחו. במקום לעסוק בהכנות למלחמה בטרור הערבי, בזבז צה"ל את זמנו של סגן הרמטכ"ל על שיחות דיפלומטיות שלא היו בתחום תפקידו. כרגיל אצלנו, הכל משובש והפוך. ישאל נפתלי רז את שחק, מדוע כל הצעדים הללו, שבהם הערבים לא הסכימו לוותר על כלום, ממש כלום, והם מסרבים - בצדק מבחינתם, על פי ראייתם אותנו כחסרי כל בסיס ערכי וקווים אדומים - להכיר אפילו בזכותנו לקיים כאן מדינה ערבית, לא הביאו לנו אף מיליגרם של שלום. רק קורבנות. זה אינו מפריע לשחק להתמיד ב"פעילות שלום", שהיא תמיד חד-צדדית: הערבים עושים "כאילו", בנוסח הגששים, ויורקים בפנינו, ואילו אנו מחייכים, מלטפים את הכרס בהנאה ואומרים לעולם "תראו כמה אנו טובים ונחמדים".

במקום להיות טובים ונחמדים, עלינו להיות מאיימים ותקיפים ולעמוד על זכויותינו ועל ערכינו. ועלינו לנקוט צעדים שיבהירו ללא ספק כי כל הפוגע בנו ינזק קשות. רק כך יכבדו אותנו הערבים, ורק בדרך זו - לא בדרך ההתרפסות והתחנונים שמציעים רז וחבריו - נשיג את השלווה. השלום אינו מטרה אלא רק אמצעי, וכמו הכבוד - הרודף אחר השלום, השלום בורח מפניו.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
כל הכבוד משה.
  מורה נבוכים   8/04/11 19:58

בעיני אדולף רז כמו אדולף קלינסקי אינם ראויים ליותר

מיריקה.

שיהיה לך חג שמח.
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
תגובה למורה נבוכים
  ספרטקוס   9/04/11 08:32
תתבייש לך. בן כמה אתה? איפה חונכת? לדבר על ישראלי פעיל שלום, אדם שתרם לחברה וממשיך לתרום, מאמין בהסדר ובהסכם בין יריבים ועליו אתה רומז שהוא אדולף.
מה אתה תרמת?גם תתבייש בשם הסמוי שבחרת. אתה קטן לעומת מורה הנבוכים האמיתי. אשלח לך פעם שתצא מהקופסה מכתב שכתב הרמבם לעובדיה הגר. בעצם למה לבזבז עליך<
כתוב תגובה ל- ספרטקוס
ריקוד בובות הסמרטוטים
  יוני שדה   9/04/11 18:28
הסמרטקוס שמורח כאן את תגובותיו כפי שלמדן במכללה לאדיוטים שימושיים צודק הפעם. למה להעליב את אדולף? נפלתי וחבריו הרבה יותר גרועים. הם מנסים לפגוע בבני עמם. לא לחינם אמר אדולף שהעם היהודי אינו עם ואינו ראוי למדינה. הוא כנראה הכיר את האבות הרוחניים של נפלתי וחבריו.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
אל ירפו ידך
  אבי גיא   10/04/11 09:08
זה שנפתלי לא מגיב לתגובה רצינית, וחכמה כמו שלך. זה רק מראה לי כמה רדוד ( בלשון המעטה ) הוא נפתלי רז, כמה הוא חסר יכולת לראות את המציאות נכוחה. וכמה הוא שקוע בשקריו. אבל אני אומר לך - אל ירפו ידך . כשאתה כותב תגובה תמיד תזכור שמאות ואלפים קוראים את התגובות וחשוב שיידעו את האמת וכמובן את שקריו של נפתלי רז.
כתוב תגובה ל- אבי גיא
8
השבוע הראתה תכנית הטלביזיה-מבט
  פלא יועץ   8/04/11 16:39
שני,את פניה המכוערות של קונספירציית "השלום" עם מצרים שרקחו החברים הלא נכבדים ה.קיסנג'ר,א.סאדאת ומ.דיין.במחיר הדמים האכזרי של מלחמת יום כיפור.אשר נזקה העצום פועל בעם ישראל עד ימינו אלה.ומי לא קם ולא אומר דבר אודות השערוריה האיומה הזו?כמובן כל כלי התקשורת השבויים בידי השמאל.וכל "אירגוני השלום",של שוטי הנבואה,ועשבים שוטים אחרים המנסים להפחידנו,ולהלך עלינו אימה בכל אמצעי ודרך. גם חבורת תאבי הבצע הנהנתנית,אשר רוב דמויותיה נדחקו לשוליים,לא יכולה לקשור את העגלה לפני הסוס.הם עדיין לא יודעים מה ילד יום בארצות הסובבות אותנו,ולאן מובילה המהפכה בהן,וכבר הם בריצת אמוק כנשוכי נחש,מוכרים אותנו במחיר מציאה מוזל לשכנינו שואפי רעתנו.קשה להאמין שחבורת האוילים הלזו "נושאת המשרה על שכמה".היו בכל עמדות המפתח שנועדו לתת תחושת ביטחון לעם בישראל.אוי לנו שרופסי הרוח הללו רפי הנפש וקטני האמונה הללו,מבקשים להוליכנו לגליוטינה בדעה צלולה,אך ורק בשם הבצע כסף המעבירם אל חוסר דעתם. בושה להם,ובושה לנו.עצוב ועלוב.ושיהיה לכולנו שבת שלום.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
9
ריקוד בובות הסמרטוטים
  יוני שדה   8/04/11 16:51
שום דבר לא עוצר את מחול בובות הסמרטוטים לעדר האדיוטים השימושיים. הבובה נפלתי אפילו לא טרח להגיב על הטבח שבצעו חבריו הערבים בישוב איתמר. כנראה שזה מעשה לגיטימי ביותר מבחינתו.
אבל החמאס לא מבחין בין מתנחלי איתמר למתנחלי עוטף עזה שיושבים על שטחים כבושים מ-48 ותושבי הכפרים שעל בתיהם הם יושבים נמקים עשרות שנים במחנות הפליטים ברצועה.
אני מניח שגם עכשיו נפלתי יגיב באוסף תגובות עבשות מהמכללה לאדיוטים שימושיים. אבל צריך להתייחס אליו בהבנה. המח שלו לא עבד מעולם באופן עצמאי.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
10
ידיי פתוחות בתקווה ואמונה
  אילולה   8/04/11 17:32
מעודד אותו לראות לאחרונה עוד ועוד יוזמות דווקא מאנשים "מבחוץ"- לא מדינאיים ופוליטיקאים- להם, לצערי, כבר למדתי שלא להאמין- אלא אנשי ציבור מתחומים שונים שבעצם אומריטם שנמאס להם. נמאס להם מהמצב הקיים, מחוסר העשייה של "מנהיגינו", מהמעגל של מכה-תג-בה-מכה-תגובה. הלוואי שידיי עוד ועוד אנשים בציבור יהיו פקוחות וניתן ניסיון אמיתי לדרך השלום ולחצית הידיים וננטוש את דרך האגרופים והמהלומות.
כתוב תגובה ל- אילולה
11
אין תרופה למחלת השמאלנות?
  בתיה   8/04/11 21:21
כתוב תגובה ל- בתיה
תגובה לבתיה
  ספרטקוס   9/04/11 08:21
חשבת גם על המחלה שלך? נסי לבדוק מאיזה מעיין מעופש את יונקת את השנאה לשמאל.
כתוב תגובה ל- ספרטקוס
12
לפני שאתה עושה בנו ניסויים,
  עמי, ת"א   8/04/11 22:21
תסביר לנו למה הניסוי האחרון והמשמעותי "ביד פתוחה" נכשל, קבר תחתיו 1500 איש והביא את מדינת ישראל אל סף תהום מבחינת מעמד בינ"ל, יחסיה עם הערבים וכמעט בכל פרמטר אחר. לימין יש הסבר טוב למה הסכם אוסלו נכשל: הרעיון להביא כנופיית טרוריסטים אחת ש"תטפל" בכנופיות אחרות בתמורה לריבונות כלשהי היה איוולת מלכתחילה, פשוט כי הערבים תמיד יעדיפו להשמיד אותנו על פני להילחם אחד עם השני. זה ההסבר שהימין נתן מאז ימיו הראשונים של הסכם אוסלו, וההסבר הזה מתאים למציאות ככפפה ליד. כשהשמאל מואיל בטובו לנסות לענות על השאלה "למה אוסלו נכשל" זה נשמע כמו תרוצים של ביה"ס יסודי: אוסלו נכשל בגלל שעראפת לא נחמד, כי ברק לא נחמד, בגלל היריות בכיכר, בגלל מעוז אסתר ג'. נו באמת. כאילו שיש ארוע או מעשה שיש ביכולתו לעצור תהליך, אם בתהליך יש הגיון ואינטרס אמיתי לכל הצדדים המעורבים. אז למה אוסלו נכשל? עד שאתם לא נותנים תשובה נורמלית לשאלה הזו, בבקשה על תבואו אלינו עם אוסלואים חדשים.
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
תגובה לעמי מת'א
  ספרטקוס   9/04/11 08:26
האמת היא שהסכמי אוסלו מתעכבים ומשתהים לשעת כושר. בנתיים בגלל אנשים צרי לב כמוך ומנהיגים בהתאם [גם בצד הפלשתינאי!]ההסכמים לא בוצעו כלשונם. חכה בסבלנות לעצרת האו'ם בספטמבר הקרוב ואז נשמע אותך.
כתוב תגובה ל- ספרטקוס
ריקוד בובות הסמרטוטים
  יוני שדה   9/04/11 10:57
אז עכשיו בובות הסמרטוטים לעדר האדיוטים השימושיים בחר לו כינוי - ספרטקוס. אין גבול לנבזות של האדיוטים השימושיים. לקחת כינוי של גיבור מהעבר ולהשתמש בו לטובת בובת סמרוטים צואה.
מה יש לך להגיד אדון ספרטקוס על כך שבובת הסמרטוטים נפלתי לא טרח עד היום להגיב על הטבח שביצעו חבריו הערבים באיתמר?
הוא עוד לא התאושש מהמסיבה?
ואם אתה תוהה למה שונאים אתכם - התשובה פשוטה - אתם חבורה של בוגדים, תומכים בטרור האיסלמונאצי, תומכים בחיסול מדינת ישראל וכל זה במימון של כספי טרור דולרים.
אני חושב שזו סיבה מספקת. כן, עוד משהו-כולם כבר יודעים שאתם פשוט חבורה של שקרנים נאלחים.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
הדברים שלך הם ביזוי של פרס ושל
  עמי, ת"א   9/04/11 13:47
זכרו של רבין. לא היו "הפרות הסכם משני הצדדים". היה מסע טרור פלשטיני שהפיל את הסכם אוסלו ב-1994-1996, בגיבוי מלא - וזו הבעיה האמיתית - של החברה הפלשטינית כולה. האמירות על "הפרות משני הצדדים" טוענות כאילו רבין ופרס, שמשלו בישראל באותן שנים, הפרו את הסכם אוסלו. תתעורר. "מדינה פלשטינית חד צדדית" זה ההיפך מאוסלו. זו מדינה מיליטנטית, שמטרתה (וזו הסיבה שאבו-מאזן לא מקים מדינה בהסכם) להמשיך את המלחמה בישראל, את דרישת השיבה, ואת האירידנטה של ערביי ישראל גם לאחר הקמתה. התפלצת הזו זה הדבר הרחוק ביותר מהסכם אוסלו.
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
13
יישר כוח!
  דורון סרי   8/04/11 22:55
אני מצדיע לכותב, על אומץ רוחו לכתוב דברים נכוחים - דווקא ביום שבו ההמון מתהולל ומתגולל. אל תירא ואל תחת - רוב הציבור אכן מבין כבר שמדיניות הכוח נכשלה. נותר רק לסלק את המאובנים, ולהחזיר את הציונות לדרך המלך. יישר כוח!
כתוב תגובה ל- דורון סרי
14
תגובות לתגובות, הראויות לתגובה
  נפתלי רז   9/04/11 19:32
תזכורת: אני מגיב תמיד, מתוך כבוד גם לבני פלוגתא. אינני מגיב לגידופים, אינני מגיב למגדפים.
ל-1: השמאל אכן ממשיך לחפש שלום, והיום גם רוב הציבור במרכז - וגם ישיגו, גם עבור ילדיך.
ל-3: אתה טועה (בתום לב?) ומטעה: א. אחרי ששת הימים דיין הודיע שמעדיף את שארם על שלום, גולדה אסרה על גולדמן להענות להזמנת נאצר וסרבה להצעות הסדר של נאצר, סאדאת ויארינג (ופרצה מלחמת יום כיפור). ב. החלטת ממשלת האחדות הלאומית שהשטחים פקדון לשלום דיברה רק על סיני והרמה, ללא הגדה ועזה, ובוודאי שללא ירושלים המזרחית שסיפחנו! ג. לא קיימנו את הסכמי אוסלו (גם הפלסטינים לא), למשל את "המעברים הבטוחים" בין הגדה לעזה, וכמובן בהתנחלויות. ד. ביבי אכן הכריז 2 מדינות - ופעל להפך, בגל התנחלויות בגדה ובירושלים המזרחית, ובמצור על עזה. התגובה, כצפוי, טרור. ה. מעולם לא חוסל טרור של לוחמי חופש בכוח, לא בא"י (לח"י), לא בהודו, לא באירלנד, רק בהסדרים מדיניים!
ל-4: דבריך ש"הפעלת כוח אינה דבר מגונה" היא מדיניות החמאס. ישראלים רבים-רבים, גם במרכז, חושבים אחרת.
ל-5: סוף-סוף תגובת ימין מנומקת. השתכנעתי.
ל-7ב': תודה לך, אבל ממגדפים - עדיף להתעלם.
ל-10: תודה גם לך! את(/ה?) מעודד(/ת?) להתמיד בכיוון!
ל-12: ראה תגובתי הנ"ל ל-3. אוסלו נכשל באשמת 2 הצדדים, אך בעיקר באשמת יגאל עמיר.
ל-12ג': ראה תגובתי הנ"ל ל-12. עד כה החד-צדדיות היתה שלנו: בהתנחלויות, במצור על עזה, בהתנתקות. הם לומדים...
ל-13: תודה רבה! גם דבריך מעודדים להתמיד בכיוון!
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
ריקוד בובות הסמרטוטים
  יוני שדה   9/04/11 20:31
אין ספק שהפעם בובת הסמרטוטים נפלתי התעלתה על עצמה בשקר נאלח. בספרו של ראובן פדהצור - "נצחון המבוכה" הוא מספר על החלטת ממשלת ישראל מיום 19/6/67.
ההחלטה הציעה להחזיר את סיני והגולן לסורים. רצועת עזה תסופח לישראל. ירושלים כולה תסופח לישראל.
ההצעה היתה סודית והועברה דרך האמריקאים שהיו בהלם מוחלט מנכונות ישראל לוותר על כל השגיה תמורת הסכם שלום קבע.
מצרים וסוריה דחו את ההצעה. הן רצו נסיגה ללא כל תנאי.
אבא אבן הגדיר את ההחלטה הזו כ-"היוזמה הדרמטית ביותר שנקטה ממשלת ישראל אי פעם קודם לכן או לאחר מכן".
אבל האדיוט השימושי נפלתי לעדר האדיוטים השימושיים חושב שכולם אדיוטים כמוהו וממשיך למכור כאן את השקרים הנאלחים שלו שדחפו לו לראש במכללה לאדיוטים שימושיים.
שקרן נאלח כבר אמרנו? כך צריך להתייחס לנפלתי וחבריו הבוגדים: חבורה של שקרנים נאלחים שמוכנים לעשות הכל למען חבריהם בארגוני הטרור האיסלמונאצים.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
הפעלת כוח דבר מגונה ,נפתלי ?
  שביט שמחי   9/04/11 21:58
נפתלי רז קובע עקרונית שהפעלת כוח הינה דבר מגונה !. מעניין ,אפילו לצורך הגנה עצמית ?, אם כך , אתה השתתפת [לדבריך ] במלחמות ששת הימים ויום הכיפורים ! וואלה, אתה אדם מגונה מאד , עפ"י עקרונותיך המטופשים, הלא כן ?. מעניין איך יגדיר נפתלי רז, את "המעשים המגונים " שעשינו במלחמת העצמאות ואת המעשים המגונים מאד , שעשו צבאות בנות הברית במלחמת העולם השניה ?. רז רואה עצמו כמחנך בישראל ? אם כך מגדיר המחנך מעשים מגונים , יש לי בעיה עם היכולת האנליטית שלו !.
כתוב תגובה ל- שביט שמחי
מה אתה מתפלא?הוא אדיוט שימושי
  יוני שדה   10/04/11 00:04
אדיוט שימושי הוא כמו זומבי. המח לא ממש עובד - רק כמה רפלקסים בסיסיים שהושתלו בגופו במכללה לאדיוטים שימושיים.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
אתה טועה ומטעה
  ע.ג.   9/04/11 22:51
א. דיין דיבר על העדפת שארם א-שייח רק בתחילת שנות ה-70.
ב. גולדה אסרה על גולדמן להגיע למצרים רק בשנת 1969. אני יודע כי השתתפתי בהפגנות נגד האיסור.
ג. ההחלטה שכתבת עליה הוחלטה רק כחצי שנה אחרי המלחמה. כמה ימים אחרי המלחמה הודיעה הממשלה בראשות אשכול ובהשתתפות בגין על הסכמה לסגת מכל השטחים ללא יוצא מהכלל תמורת שלום. התשובה הערבית היתה שלושת הלאוים של ועידת חרטום. רק אחרי זה חזרה בה הממשלה מההצהרה הקודמת.
ד. הסכמי אוסלו לא קוימו ע"י הערבים בלבד. רבין התחיל לישם את ההסכמים וניתקל בגל טרור שרק שיאו היה אחרי הרצחו וגרם לתבוסתו של פרס בבחירות. לכן מה שכתבת למגיב 12 כאילו יגאל עמיר אשם אינו נכון. הפלשתינים ורק הם אשמים.
ה. "המעברים הבטוחים" כן הופעלו ועבדו במשך למעלה משנה. הם נסגרו ובצדק ע"י ממשלת נתניהו הראשונה גם כי נעשו אין סוף נסיונות להשתמש בהם לטרור וגם כי לא יתכן לאפשר לפלשתינים חפש תנועה כאשר בחלקים מהארץ לא היה חפש כזה ליהודים בגלל הטרור.
ו. מה שקורה בעזה איננו טרור של לוחמי חפש. החמאס אינו לוחמי חפש אלא תנועה שהאידיאולוגיה שלה היא רצח יהודים ולכן הם גם מסרבים לדבר עם ישראל על שום דבר חוץ מחסול ישראל ונוקטים כל צעד כדי לממש את האידיאולוגיה שלהם. זה שאתה ועוד כמה תמימים חושבים שאם תצעקו שלום שלום יבוא שלום זו בעיה שלכם. הבעיה של ממשלת ישראל היא להפסיק את הירי על אזרחי ישראל. מכיוון שהם לא לוחמים כנגד ישראלים שנמצאים ביניהם זה אינו טרור רגיל אלא כמו מדינה שפוגעת במדינה אחרת. מאבקים כאלה הוכרעו בכח לכל אורך ההיסטוריה. אבל זה נראה כמו בית מטבחיים ולכן אתה מפחד להודות שזה אפשרי.
מכיון שניסינו כל דרך אחרת נראה שדרך החיסול הפיסי של הרוצחים היא הדרך היחידה שנשארה לנו ממש כמו שעשו בנות הברית לנאצים.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
תודה על התגובה שלך
  אבי גיא   10/04/11 09:01
אני מודה לך על התגובה החכמה , חשוב שתוכיח את נפתלי רז על שקריו. חשוב שכל מי שקורא את דבריו ( ואינו ידען גדול בהיסטוריה ) יידע שהוא משקר ומטעה כדי שלא בטעות ובתמימות יאמינו לו.
כתוב תגובה ל- אבי גיא
להתווכח איתך זה גרוע מלהתווכח
  עמי, ת"א   10/04/11 10:12
עם חבדני"ק על יש או אין אלוהים... הויכוח עם החבדני"ק, שניהלנו בנעורינו, הסתיים תמיד בפרשנות ובטיעונים שלא ניתן להוכיח או להפריך. ואילו אתה - אפילו לעובדות פשוטות אתה מתכחש.
לדוגמא:

א. רבין ופרס, בניגוד לדבריך, עשו מאמצים גדולים לקיום הסכמי אוסלו: הקמת רשות פלשטינית, הקמת מוסדות פלשטיניים (תרבות, בריאות, רווחה, מיסוי ישיר ותיירות), הקמת מערכת חינוך (שנוצלה ע"י הרשות להקמת דור הטרוריסטים הבא), הקמת משטרה פלשטינית, פירוק המנהל האזרחי, העברת ערי הגדה לשלטון הרשות.
ב. באותו הזמן, הרשות הפלשטינית גיבתה את הטרור החמאסי במקום להילחם בו, עראפת עצמו בנה תשתית טרור. גרוע יותר - הטרור החמאסי זכה לגיבוי מקיר לקיר בחברה הפלשטינית, בעידוד הרשות. זה לא "הפרות משני הצדדים" - זו הפרה טוטאלית מצד הפלשטינים, לעומת מאמץ כן של רבין ופרס לקיים את ההסכם.
ג. לגבי יגאל עמיר - כמה קרדיט אפשר כבר לתת לרוצח אחד? העובדות, שלהן אתה מתכחש, הן שרבין הידרדר בסקרים מול נתניהו (לבערך שויון), עקב הפיגועים ב-1995 - פיגועים שמדינת ישראל לא ידעה כמותם. דווקא רצח רבין העלה את הפופולריות של פרס בסקרים (ליתרון של כ-15%), מה שהוביל את פרס להקדמת הבחירות... בקיצור, מי שכמעט גרם לבחירתה של ה"עבודה" מחדש הוא דווקא יגאל "הסיטרא אחרא" עמיר. הסיבה שהתוכנית של פרס לא הצליחה היא פיגועי מרס השחור ב-1996 (דיזנגוף סנטר, קו 18 בירושלים, קו 20 בר"ג), שלאחריהן פרס איש אוסלו הידרדר בסקרים, עד שביום הבחירות הוא הפסיד. הפיגועים האלה לא היו קשורים לרבין-או-פרס. אלו העובדות. המחשבה ש"עם רבין זה היה אחרת" היא מחשבה משיחית שאין לה על מה להתבסס.
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
15
הגיע הזמן
  דוריאן   9/04/11 20:12
נכון. הגיע הזמן. הגיע הזמן שה"מנהיגות" הזו שלנו תפנה את הבמה שאין לה, שתפנה את כיסאותיה המרופדים, תוריד את המחלצות שמכסות את הריק הזה, ותיתן לאנשים שקולים, מציאותיים, אחראיים, לנהל את המדינה, ולתת לה תקווה. נמאס מההרג ומההרס המתמשכים, מ"הם אשמים". הגיע הזמן לפשרות במקום מכות חוזרות ונישנות - מפה לשם, משם לפה......
כתוב תגובה ל- דוריאן
16
גם ג'וליאנו מר האמין בזה והפלש
  קורןנאוה טבריה   9/04/11 20:19
והפלשתינאצים הראו לו מאיפוא משתין ה"שלום"בלוף!!האם גם אתה נפתלי בין הממומנים של הקרן החד"שה לחורבן ישראל?אחרת קשה להאמין שאתה מאמין במה שאתה כותב?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
17
הגיע הזמן
  דוריאן   9/04/11 20:46
נכון. הגיע הזמן. הגיע הזמן שה"מנהיגות" הזו שלנו תפנה את הבמה שאין לה, שתפנה את כיסאותיה המרופדים, תוריד את המחלצות שמכסות את הריק הזה, ותיתן לאנשים שקולים, מציאותיים, אחראיים, לנהל את המדינה, ולתת לה תקווה. נמאס מההרג ומההרס המתמשכים, מ"הם אשמים". הגיע הזמן לפשרות במקום מכות חוזרות ונישנות - מפה לשם, משם לפה......
כתוב תגובה ל- דוריאן
18
התעוררות נוסח השכנות? יש מישהו
  עין צופיה   10/04/11 00:40
כאן שבאמת משתוקק להעתיק משם לכאן את ההתרחשויות, זה נורמלי?
שופרי השמאל מפמפמים את החלומות באספמיא האלה כבר זמן מה.
הם מחברים את ההתעוררות נוסח השכנות אלינו, דרך הפערים הכלכליים שכאן, מן סלט שכזה.
תאורי ההתרחשויות סביבנו לא סובלים מעודף עובדות, זה מתואר כמשהו ממש נפלא שאכן יש לשאוף אליו. כמו גם תאור המתרפק על המהפכה במצרים שבראשה עומד המדען הדגול אלברדאי, ממש כך.
טוב, זה לא חדש שבשמאל משנים עובדות היסטוריות, השכלול כאן שמשנים גם את המידע על ההווה.

כל ההתעוררות בשמאל לא אידיאולוגית אלא פרקטית וקרנפית - מתכוננים לבחירות ומחפשים דרך לפרסום אישי וקבוצתי
בשיטת הפרסום האופנתית היום - האבסורד הוא דרך למשוך תשומת-לב.

ועכשיו נזדקף כולנו לשירת האינטרנציונל: ...עולם ישן עדי היסוד נחריבה...
כתוב תגובה ל- עין צופיה
19
ירי בילדים לא "ראוי לגינוי"
  שמאל מפוכח   10/04/11 07:07
ירי באוטובוס ילדים ראוי לתגובה בה יושמדו המבצעים, המשלחים והמסייעים. ובלי "אבל" כפי שיש ברשימה ההזויה. צה"ל לא נועד להביע "גינוי". את זה אמורות לעשות מדינות אירופה. והם אמנם יעשו זאת ביתר נחישות לגבי פעולות ההגנה של ישראל.
כתוב תגובה ל- שמאל מפוכח
תגובה מעולה
  ע. הנביא   10/04/11 09:22
התגובה הנכונה בהא הידיעה.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
20
לאבי גיא
  ע.ג.   10/04/11 11:25
אני לא יודע מה עמדותיך אבל אל תתבלבל - דעותי קרובות מאד לאלו של רז. ההבדל ביני ובינו הוא שאינני חושב שכדי להיות שמאל מדיני ו/או חברתי צריך להיהפך לאידיוט שאומר אמן אחרי כל דבר הבל וכל שקר של אויבינו. לצערי חלק גדול מהשמאל כמו נפתלי נתפס לשטות הזו שכדי להיות שמאל צריך להראות שישראל לא בסדר ושרק בגללה אין שלום. זו, יותר מכל דבר אחר, הסיבה שהשמאל הולך ונחלש. אנשים לא מצביעים למי שנתפס שמסלף את האמת גם אם מטרותיו צודקות.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
תגובה לע.ג.
  אבי גיא   10/04/11 16:48
אני לא מחפש בך - ולא בשום אדם - הגדרות של שמאל או ימין. הדברים שחשובים לי הם אמונה בציונות. אהבה של עם ישראל. אהבה של חיילי צה"ל. וכמובן שגם אני מייחל לשלום ביננו לערבים - מי לא ? . עם זאת מכאן ועד - לפי הגדרתך המדוייקת - להיות אידיוט שאומר אמן אחרי כל דבר הבל וכל שקר של אויבינו. להיות עוכר ישראל בפעולותיך בשטח . וליצור תעשיית שקרים שתומכת בנרטיב השקרי של הפלשטינים . ניראה לי שבדברים האלה שניינו באותו הצד.
כתוב תגובה ל- אבי גיא
מסכימה עם ע.ג.
  גילה פ.   10/04/11 18:38
כתוב תגובה ל- גילה פ.
21
נפתלי - תקרא ותפניס
  אבי גיא   10/04/11 17:35
בכל הנוגע ל"כיבוש" חשוב להזכיר כי אין אדם יכול להיות כובש במולדת שלו. לצערי התרחקנו ממושגי יסוד בתולדות הציונות, למשל מולדת, כבוד לאומי וגאווה יהודית. אבל אם אנו כובשים בירושלים, בשכם ובבית אל, על פי אותו היגיון אנו כובשים גם במדינת תל אביב רבתי. הערבים שסביבנו מעולם לא ויתרו באמת על דרישתם לחזור לרמת אביב (שייח' מוניס). רק סוחרי אשליות מוכרים את נכונותם של הפלשתינים להכיר בישות יהודית במדינת ישראל, גם לא בגבולות 1948. ובנוגע לשימוש בחרבנו: הרי עם ישראל, משחר עלותו על בימת ההיסטוריה, מעולם לא ביקש לחיות על חרבו. העם היהודי רודף שלום ותמיד היה מוכן לשלם מחיר עבור השלום, גם כיום, אפילו לתקופות קצרות. אבל עובדה היא שמסביבנו שולפים כלפינו חרבות. פעם היו אלה סכינים, אחר כך מטענים, מחבלים מתאבדים וכיום טילים. ואם בלית ברירה אנו נאלצים כיום ליטול את החרב בתגובה - אל לנו להרפות ממנה עד לרגע שבו ייכון שלום אמיתי. מזלנו הגדול שהיום שיש לנו חרב. באותם מקומות שלא היתה לנו חרב, הושמדנו. חשוב שנבהיר לעולם, וגם לעצמנו, כי שבנו למולדתנו כדי לחיות בה ולחיות לנצח נצחים. אין לנו לאן ללכת מכאן. הדיבורים הישראליים האינסופיים על יוזמות שלום הפכו להיות שם קוד לוויתורים ולביטוי של פחדים קיומיים מיותרים לחלוטין. הוויתורים והפחדים הקיומיים רק מרחיקים את השלום ומשכנעים את שכנינו להתעקש. מדוע עליהם לדבר איתנו על שלום אם דוברים ישראלים משכנעים את העולם המערבי כי אנו כובשים? ובכלל, אם אנו מדינה כה רעה מדוע רוב הפלשתינים שהצטרפו אלינו לאחר מלחמת ששת הימים לא מוכנים, תמורת כל מחיר, לעבור לשלטון הרשות?! ד"ר חיים שיין
כתוב תגובה ל- אבי גיא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il