s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מדינה יהודית - ודמוקרטית?
מאת: עבד אל-סלאם נג'אר  |  15/04/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מדינת ישראל היא מדינת העם היהו
  primakuku   15/04/11 10:38
כתוב תגובה ל- primakuku
2
הזדהות עם יוסף קרדאווי?
  אליק א.   15/04/11 11:07
בטח, למה לא?! אולי שנקפוץ ממצדה עוד פעם? הערבי הוא הכובש בכל מקום שאינו חצי האי ערב. נקודה.
כתוב תגובה ל- אליק א.
3
איזה איסלמונאצי קטן ומתוק
  יוני שדה   15/04/11 11:14
מה הוא בסך הכל רוצה? קצת דמוקרטיה. כמו בכל המדינות הערביות, המוסלמיות וכל מה שבאמצע, הסובבות אותנו.
כל אחיו מסביבו חיים בגן עדן ורק הוא המסכן, נקלע למדינה דיקטטורית ופשיסטית שלא נותנת לו ולאחיו שבסך הכל רוצים רק להרוג קצת יהודים מידי פעם, לחיות.
איך אפשר לחיות כמו בן אדם אם לא נותנים לבצע כמה מעשי טבח ואונס כפי שהוא ואחיו התרגלו לבצע במאות השנים האחרונות?
היכן ארגוני זכויות האדם כשצריך אותם?
אה, סליחה, הם כאן. הם כולם מנסים לעזור לאיסלמונאצי החביב לחזור לתחביביו הישנים של רצח יהודים.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
תגובה ליוסי
  עבד אלסלאם   17/04/11 10:30
לפי דיעותיך, אתה מתאים לעבוד " פרשנינו לעניני ערבים ". האוכלוסיה הערבית הפלסטינית הם אלה התושבים המקומיים, ורוב האוכלוסיה היהודית הם אלה התושבים החדשים. ברחובות הערים היהודיות אתה שומע יותר רוסית, אמהרית, אנגלית, צרפתית, ספרדית ואפילו גרמנית. זה מה שמאפין חברת מהגרים. בישובים הערבים מדברים ערבית פלסטינית, עם פלפול של עברית! גזענות ונציזם הם לא רק יצירה של הנאצים הגרמנים, כמו שהקורבנות שלה הם לא רק היהודים. הקורבן האמיתי של הנאציזם, הם אלה שדוגלים בה, כמו שאתה ואני הקורבנות של הדיעות שבהם אנחנו דוגלים
כתוב תגובה ל- עבד אלסלאם
ואללה, הרגת אותי מצחוק
  יוני שדה   18/04/11 10:35
אפילו את השם שלי אתה לא מסוגל לכתוב נכון, שלא לדבר על כל השאר.
תגיד, אתה חושב שאני איזו מטומטמת שמאלנית משנקין שאתה יכול למכור לי את השקרים האיסלמונאצים הללו?
ראשית, את הטלאי הצהוב ליהודים המציאו המוסלמים 1000 שנים לפני הנאצים. המוסלמים היו בני ברית של הנאצים ובגלל המופתי נשלחו 500 ילדים יהודים לאושוויץ לאחר שכבר היה הסכם להצלתם. מוסלמים שרתו בצבא הנאצי.
האיסלמונאצים הם ממשיכי דרכם של הנאצים היום.
לגבי ערביי א"י - חלקכם הקטן צאצאי כובשים. הילידים הם היהודים שישובם בארץ לעולם לא נפסק למרות מעשי הטבח הבלתי פוסקים של האיסלמונאצים הכובשים. רובכם מהגרים בלתי חוקיים שהגיעו הנה לאחר תחילת ההתיישבות הציונית באמצע המאה ה-19. רב יהודי בירושלים כבר קיים מתקופה זו.
אתם ערב רב שהגיע מכל המזרח התיכון.
בטמטומך כי רב ניסית להשתמש בשפות היהודים שהגיעו מכל העולם. נכון, השפות שונות אבל השפה העיקרית היא עברית. שפת התנ"ך.
אתה לעומת זאת מדבר את אותה ערבית שמדברים בכל ארצות ערב שמסביב. וזה רק מצביע שאין שום יחוד בינך לבין הערבים האחרים. אין עם פלשתינאי ומעולם לא היה.
יהודים היו לפני הערבים בצפון אפריקה - אז מה זה אומר? שצפון אפריקה שייכת לנו? כנ"ל לגבי איזורים אחרים בעולם.
כל מה שאתם הערבים עשיתם היה להחריב את הארץ הזו עד היסוד - ראה תיאוריו של מרק טווין שביקר כאן במאה ה-18.
בקיצור כמו שאומרים החבר'ה - רד חפה. אתה מקשקש. כל מטרתך ומטרות חבריך זה להגיע למצב שתוכלו לחסל אותנו כפי שניסיתם כמה פעמים בעבר. חבל שיש כמה בוגדים יהודים שברב טמטומם עוזרים לכם. אבל עברנו את פרעה - נעבור גם אתכם.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
הערה ליוני שדה
  ע. הנביא   18/04/11 13:18
הרבה פעמים אתה אומר דברי טעם, כמו בתגובה זו. לעתים קרובות השפה המשתלחת שלך מונעת התייחסות רצינית לתגובותיך. אם תמתן את התבטאויותיך יקשיבו לך יותר, גם מימין וגם משמאל. תחשוב על זה!
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
האמת היא שאני לא ממש רוצה
  יוני שדה   18/04/11 14:10
לנהל וויכוח כלשהוא עם הבוגדים והפושעים הללו. זה נותן להם מידה של לגיטימציה שהם ממש לא ראויים לה.
מידי פעם "נפלטת" לי תשובה רצינית. זה כשהשקר כבר עומד ערום באמצע הכיכר וצורח בקול.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
קצת חבל
  ע. הנביא   18/04/11 15:01
כי אתה מפספס את המטרה. נכון שיש גם כאלה שלא ראויים לתגובה אנושית, אבל הכללה לעולם אינה משרתת את העניין.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
כשמדובר על צד שמאל זו לא הכללה
  יוני שדה   18/04/11 17:57
כל החבורה הזו צריכה להיות בכלא. לא מתנהל כאן דיון לגיטימי אלא מלחמת בני אור בבני חושך.
פעם הייתי כותב רציני למען אילו שלא יודעים את האמת. אבל אני לא חושב שזה הקהל כאן.
חוץ מזה, זה פשוט כיף למרוח לנפלתי את החמאה על הפרצוף.
הרי לא באמת נשכנע אותו ואת חבריו האדיוטים השימושיים.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
אם אתה כל כך חכם תקרא את ספריו
  של צרצל   18/04/11 13:00
בהיותו שר המושבות ודווחיו על גניבת הגבול של החורנים ( מחורן חבל בסוריה) והוא כותב שם שרק בשנה אחת הסתננו מחורן בשנות העשרים 30000 חורנים לשטח ארץ ישראל כדי לעבוד אצל הפרדסנים היהודים. מה קרה בשנים האחרות ????? 80% מערבי שישראל הם צאצאי גונבי גבול מארצות הערביות השכנות ושם משפחתם של חלק נשאר עד היום מעיד על מוצאם : אלמצרי אלימני אל חורני וכו'
כתוב תגובה ל- של צרצל
זה לאנ פילפול ערבי זה סילסול
  sailor   25/04/11 01:21

ערבי! לא משנה איזה שפה אתה שומע חשוב מי מדבר בשפה זאת!
ערבי! בכל השפות מכל מקום בעולם עינינו בכל הדורות ( כשאתם לא היתם קיימים!!) היו נשאות לירושלים וארץ ישראל!
ערבי! אתה מדבר על 300-350 שנה אחרונות אנו מדברים על אלפיים שנות כמיהה למה שעזבנו ואתם קיבלתם! ערבי עם תואר כמה ערבים היו בארץ ישראל עד הגעת האוטומנים? ערבי! כמה פעמים מוזכרת ירושליים בקורן? וכמה בסיפרי החומש? כדאי שבתור "אינטאלקטואל" תקרא קצת על מסעות אישים נניח כמו מארק טואין בארץ ישראל ותרא מי היו האוכלוסין!חוץ מזה לשמוע הסבר על דמוקראטיה מערבי זה כמו על קומוניזם אצל שייכים ערבים! הערבי מדבר על נאציזם?? ומי היה חוסייני??
האם אתה פסדו אינטאלקטואל יודע כמה מוסלמים השתתפו ומכונת מלחמה נאצית??
כתוב תגובה ל- sailor
4
הפוסל במומו פוסל
  ע. הנביא   15/04/11 11:59
הכותב חי במציאות וירטואלית. גם אם הערבים בארץ זוכים מהציבור היהודי ליחס מפלה (שחלק גדול ממנו הם הרוויחו ביושר בזכות חבירתם לאלה שרוצים לחסל את הקיום היהודי), עדיין יחס זה הוא זהב טהור לעומת השנאה האנטישמית האידיאולוגית השוררת בכל מדינות ערב כלפי היהודים. בניגוד לטענת הכותב אין בארץ חוקים המפלים ערבים בתור שכאלה. לעומת זאת ברשות הפלסטינית יש חוקים ברורים שמדברים על יהודים. אפשר גם להזכיר לו שאחיו הפלסטינים בלבנון סובלים מאפרטהייד (אמיתי הפעם). הם מודרים בחוק מהחיים הפוליטיים, יש 70 מקצועות שאסורים עליהם בעיסוק ונאסר עליהם לצבור רכוש. ובתור קינוח, ה"פלסטינים" אזרחי ישראל מוכנים לחרף את נפשם כדי שבתיהם יישארו בתחום ישראל ולא יעברו למדינתם האהובה, היקרה והנכספת פלסטין, וזה אומר הכל. ולגבי השמאל הציוני, אכן, לכל שמאלן המגדיר עצמו ציוני המאמר יכול לשמש כתרופה נגד אשליות ומגדלים פורחים באוויר, אבל לאור ניסיון העבר קשה להניח שזה יעבוד. הם ינגבו את הרוק, יפתחו מטריה וימשיכו הלאה.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
5
מה עם הכיבוש?
  פנחס   15/04/11 14:10
מה עם הכיבוש הערבי מוסלמי של ארץ ישראל שלנו בשנת 635?
את הכיבוש הקולניאלי הזה יש להשיב אחור
כתוב תגובה ל- פנחס
6
זאת ועוד. כדאי לראות
  כנסו וצפו   15/04/11 14:19
להעמקת ההבנה, כנסו וצפו: vimeo.com
 כנסו וצפו
כתוב תגובה ל- כנסו וצפו
7
אני לא מבין מה אתה רוצה ?
  אבי גיא   15/04/11 14:22
מה אתה מתפלפל לי ? יהודית , דמוקרטית , אזרחית, שיוויון... . מה אתה רוצה ? אתה רוצה להרגיש שיוויון ? אין בעיה . לך תהיה אזרח שווה בין שווים ב 22 המדינות הסובבות אותנו. אני מבטיח לך שאני לא יעצור אותך.

ניראה באיזה מדינה מסביב תוכל לכתוב מאמר כמו שכתבת כאן בלי למצוא את עצמך מתנדנד על הגרדום ?

אתה מוסלמי , צריך להתפלל חמש פעמים ביום. אני מציע שתודה לאל חמש פעמים ביום שאתה נמצא במדינה הזאת.
כתוב תגובה ל- אבי גיא
8
פלפולים לא ריאליים
  מכיר ויודע   15/04/11 14:31
כמה פעמים צריך לחזור על העובדה כי מדינות מוסלמיות-ערביות יש לרוב ומדינונת קטנה יהודית יש רק אחת.

לישראלים היהודים מגיע מדינה בדיוק כמו לצרפתים הנוצרים, לאנגלים הנוצרים לרומנים הנוצרים, למצרים המוסלמים לירדנים המוסלמים לסורים המוסלמים. כל מי שהוא מוסלמי -ערבי באירופה הוא מיעוט בדיוק כמו הקופטים הנוצרים במצרים. אין שום פסול שהערבים המוסלמים בישראל יהוו מיעוט עם זכויות אזרח שוות ובתנאי שלא יחתרו נגד מדינתם. זוהי כל התורה על רגל אחת
כתוב תגובה ל- מכיר ויודע
9
הקשר בין י.יצחק לסמול הקצוני..
  מטאטא   15/04/11 14:36
מדוע נותן יואב יצחק במה למוסלמונאצים. מה השקר בין יואב יצחק לאתר "על צד סמול" האם מקבל יואב יצחק כסף מהאתר הזה, כדי שיהיה פלטפורמה לסמול המוסלמונאצי החותר לחיסול מדינת ישראל? מדוע נותן יואב יצחק במה לשרלטנים האנטישמים הללו? מדוע נותן יואב יצחק במה לשכירי החרב של הנאציזם הבימלאומי בצורתו הסמולית? הגיע הזמן לחקור אחרי מניעיו האמיתיים של יואב יצחק באתר הזה, ולבדוק האם כסף מהקרן לחיסול ישראל מגיע בסופו של יום גם ליואב יצחק, דרך עמותות הממומנות ע"י קרן פורד האנטישמית?
כתוב תגובה ל- מטאטא
תגובה
  אבי גיא   15/04/11 17:31
אני לא יודע מה הקשר של יואב יצחק לשמאל הקיצוני. אבל כמו שכתבתי פעם אני כותב שוב עכשיו. חשוב שיכתבו וחשוב שתקרא כדי שתבין ותדע כמה השמאל הזה מסוכן. כדי שלא יעבדו עליך עם תוספות כמו המילה מרכז ושטויות אחרות. במאמרים כאן החיידקים האלה חושפים את האמת שלהם בפניך. כל מה שצריך זה שנהיה האקונומיקה שלהם.
כתוב תגובה ל- אבי גיא
10
אתה צודק, ולכן יש להסיר את
  רפאל1   15/04/11 14:42
המילה "דמוקרטית" ואז לא תהיה שום בעיה להבין שאתה חי במדינה יהודית. זהו. נקודה. אני מניח שמכאן והלאה לא יהיו לך שאלות. אתה מתנגד למילה "יהודית" אני מתנגד למילה "דמוקרטית". כדי שלא תגיד: "לא ידעתי" אז הינה אני אומר לך, שום סמול ושום אירגון אנטישמי לא יעזור לך, בבוא היום זו תהיה מדינה ליהודים בלבד: לא סמולנים ולא ערבים...
כתוב תגובה ל- רפאל1
11
גרמנית ודמוק' צרפתית ודמוק'
  מטאטא   15/04/11 14:44
מדינה אנגלית ודמוק', מדינה הולנדית ודמוק', מדינה פינית ודמוק', מדינה שבדית ודמוקרטית, וגם מדינה יהודית ודמוקרטית!!!! כי היהדות היא לאום הרבה יותר מכל לאום אחר. ומכיוון שהפלסטינאצים אינם עם והלאום שלהם הוא הלאום הערבי, והם ערבים לכל דבר ועניין, אין הם זכאים למדינה משלהם. על כן אתה הכותב ערבי מוסלמי- לך לך למדינתך הערבית, ויש כאלה 20 מדינות. אבל בניגוד למה שכתבתי כאן לגבי מדינות מערביות, במדינות ערב כולן ללא יוצא צן הכלל דיקטטורות שפלות, וגם אחרי הרפורמות הגדולות שיהיו שם, הן יישארו דיקטטורות רקובות.אמנם יגיע שלטון חדש, אבל המשטר יישאר דיקטטורי כמו קודם. ואגב הלוואי ואני טועה, ותגיע דמוקרטייה- כי אז כל ערביי המזה"ת ישימו זיין על הסכסוך הישראלי הערבי, ויתמקדו בשיפור איכות חייהם. כי פתאום הם יבינו כי לסכסוך אין כל השפעה על הנעשה בתוך ארצותיהם, ולישראל אין כל קשר למצבם העגום של הערבים.
כתוב תגובה ל- מטאטא
12
יהודים שבו בשקט ועסקו בענינכם.
  פועה   15/04/11 15:14
מה שקורה היום בעולם הערבי מסביבנו זאת מחאה חברתית שנובעת
מהעדר התחדשות והגדלת הפערים אל מול החברות המערביות.
זה תהליך מתבקש לנוכח מגמת הפתיחות הגוברת ורבוי האפשרויות להשגת המידע על הנעשה בעולם בכלל והמערבי בפרט.
רודנות מחזיקה מעמד כשהיא מלווה בסגירות. ראו מינמר, אלבניה, צפון קוראה, קובה ומסך הברזל מפעם.
לישראל כמיצגת של המערב "קולוניליסטית" ולדיווחים על הנעשה בה, ישנה כנראה השפעה לא קטנה על המתרחש.
אין כאן מהפכה חיובית עם מטרה או דרך חדשים, זאת בעיקרה מחאה שלילית נגד הקיים שמאסו בו.
השנאה לציונות ליהודים ולמה שהם מיצגים, מושרשת בחברות המוסלמיות והבעת תמיכה מצידנו תראה כהתערבות והתססה מיותרות, שישחקו לידי השליטים ויאפשרו להם להאשים את היהודים כמי שגורמים להדרדרות.
מדינת ישראל היא דמוקרטית לכל אזרח שמקבל ומאמץ לעצמו את כל הנאמר במגילת העצמאות ככתבה וכלשונה.
מי שמוכן לקבל רק חלק ממנה ולא מוכן להזדהות עם המדינה, בל
יצפה להבנה ותמיכה מלאים, גם לא מהשמאל הישראלי.
כל עוד הסכסוך בוער וכל עוד תמיכתו הפסיבית של הציבור הזה ניתנת לצד האחר מתאפשר לו למחות על פי החוק, ובל יצפה שלא יגרמו לו עוולות כתוצאה מהעמדה בה בחר לנקוט.
מדינת ישראל הוכרזה "יהודית ודמוקרטית" מי שרוצה רק דמוקרטית שיתכבד יסבול וילין קודם כל כלפי עצמו.
וכל זה עוד לפני ההתיחסות לאיכות "לדמוקרטיה הפנימית" השורה בקרב הציבור הזה.
כתוב תגובה ל- פועה
13
תגובה
  עמוס ו.   15/04/11 15:43
בניגוש לרובם של קוראי האתר ושל כותביו, אני מחשיב את עצמי לאיש שמאל, וה"שמאליות" שלי מתבטאת, בין השאר, בשאיפה להרבה יותר שוויון חברתי, מצד אחד, ולחתירה אמיתית לשלום, תוך נכונות אמיתית לויתורים כואבים, מצד שני. אך בכל הכבוד, אין חלקי עם אותם אנשי שמאל הרואים במפעל הציוני מין אירוע קולוניאליסטי, ובשכנינו הערבים מין ילידים גאים הנרמשים תחת המגף הקולוניאליסטי. אני בהחלט מחזיק בדעה שמגיעה גם לעם היהודי מדינה משלו, וקשה לי לתפוס מדוע כותבו הנכבד של המאמר איננו מסוגל להבין זאת. האם יצא פעם נגד כינויה של מצרים כ"רפובליקה הערבית של מצרים" או כנגד כינויה של איראן כ"רפובליקה האיסלאמית של איראן"? מה פתאום? האם יצא רק לפני כשנה נגד ביקור כל נציגיו הפוליטיים בכנסת אצל האדון קדאפי בלוב, כאשר ידידנו אחמד טיבי מכנה אותו כמלך מלכי המלכים? מה פתאום? האם יצא פעם נגד שלטון הדיכוי של אסד בסוריה? הצחקתם אותו! מחלא לא יצא נגד כל אלה, האם יצא נגכד התרבות הערבית, זו הנוהגת כאן בתוך ישראל, של רצח על כבוד המשפחה? של עיסוק בעבריינות במקום בעבודה? של הזנחה ושל לכלוך ושל התחמקות מתשלום מיסים, ולו גם לרשות המקומית נו... ואשר לאותה קריאה להשתלבות במרחב - אבוי לנו אם אכן היינו משתלבים במין מרחב שכזה, מרחב שהכותב הנכבד לא מסוגל אפילו להגות בראשו את האפשרות לבקר בו משהו... ואגב - כל המהפכות האלה בעולם הערבי- לדמוקרטיה הן כנראה לא הולכות להוביל, אלא להיפך מכך! עוד איסלמיזציה, עוד דיכוי בכלל ודיכוי נשים בפרט, עוד כפייה דתית ומעשי רצח והרג. אז בחיאתק - קשוט עצמך תחילה חפני שאתה בא להתבכיין לנן.
כתוב תגובה ל- עמוס ו.
14
...וזה עדיין לא הכל!
  משה, עורך-דין   15/04/11 17:46
המגיב מס' 13 צודק, אך שכח שאלה חשובה: האם הכותב, או ערבי אחר בישראל או מחוצה לה, מחה אחי-פעם נגד הדרישה של אבו מאזן וחבר מרעיו, כי שום יהודי, אף לא אחד, לא יתגורר בשטחה של המדינה ה"פלסטינית" שהם מתכננים להקים?. נגד הגזענות הבוטה והגלויה הזו אין פוצה פה ומצפצף, וממשלתנו ה"חכמה" אינה מזכירה אותה לעולם. ממשלתנו אך ורק מתנצלת ותוחבת את זנבה בין רגליה.

אני מודיע לכותב המאמר: זו מדינה יהודית, שיש ויהיה בה תמיד חוק השבות, הנותן לבן-דודי היושב באמריקה זכות לבוא לכאן בכל רגע שיחפוץ ןלהיות אזרח המדינה, ולעומת זאת בן-דודו של הכותב אינו רשאי לבוא לכאן ואינו מקבל אזרחות ישראלית (אלא אם הוא עובד זר שממשלת ישראל הרופפת והנרפית נבהלת מקשקושיהם של האווילים שאינם מבינים, שבכל העוןלם יש הגבלות על התאזרחות, והמסתירים את העובדה, שיחד עם "הילדים המסכנים" נשארים כאן גם הוריהם וכל בני משפחתם, ומחרתיים הם ידרשו איחוד משפחות ע ם קרוביהם שבפיליפינים, בתאילנד ובמולדובה).

חוקים כמו חוק השבות נחקקו לאחרונה במדינות דיקטטוריות כמו איטליה ודנמרק, ואיש שם או בעולם אינו מעלה בדעתו למחות. דנמרק מיועדת לבני העם הדני, וברור לכל עד כמה צודק חוק המעניק זכות ועדיפות לדני לשעבר או למשפחתו, וגם ליוצאי משפחות דניות שנולדו במדינות אחרות אך רוצים להגר לדנמרק, לקבל אזרחות דנית. כך גם באיטליה, וזה צודק בהחלט.

ואם המצב הזה אינו מתאים לכותב, הוא מוזמן לחיות בין אחיו בעשרות המדינות הערביות והמוסלמיות שברחבי העולם - לשמחתו הרבה ויותר מכך לשמחתנו. ברוך שיפטרנו מעוד דורש דרישות - מאיתנו אך לא מעצמו.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
15
שקרן
  ע.ג.   15/04/11 20:57
בהתחלה התלבטתי אם לקרוא לכותב צבוע אבל הגעתי למסקנה שהוא משקר במצח נחושה. שתי טענות עיקריות יש לו לשקרן. האחת, מרכיב "יהודית" לא מאפשר מרכיב "דמוקרטית". זה כמובן בנגוד לחזון ערביי ארץ ישראל שקובע שפלשתין שתקום במקום ישראל תהיה מדינה מוסלמית. כלומר, השקרן רוצה את אותו דבר מבחינתו (למרות שבישראל יהודית לא סותר דמוקרטית) - מדינה על בסיס דתי. מה שמרגיז אותו זה שהבסיס של ישראל הוא יהודי והוא רוצה להפוך אותו למוסלמי. לא דמוקרטיה ולא בטיח. משטר צדק נוסח איראן הוא המשטר הצודק שהשקרן רוצה במקום ישראל. הטענה השניה היא שהזכויות האזרחיות נקבעות על בסיס המרכיב הלאומי. זה שקר נוסף. יש חילים ערבים בצה"ל ואפילו ביחידות מסווגות. יש חברי כנסת ערבים, יש עובדי משרדי ממשלה במשרות בכירות שהם ערבים, אין בישראל מקום סגור בפני ערבים בגלל ערביותם או בגלל שהם מוסלמים. לעומת זאת כמעט כל ישראל סגורה בפני מי שמכריז שמטרתו היא השמדת ישראל (הכנסת פתוחה אפילו בפני תומכי טרור מובהקים)ובודאי בפני מי שמנסה לממש מטרה זו. מפני שרוב שונאי ישראל הם ערבים (יש גם יהודים חולים בנפשם שמתנגדים לקיום ישראל אבל זה בתחום הפסיכיאטריה)ברור מדוע עורמים בפניהם קשיים כאשר הם מבקשים להתקבל למקומות בו יוכלו לפגוע במדינת ישראל או לסייע ברצח אזרחיה. זו המגבלה היחידה בישראל.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
16
ל"עבד לשלום" נאג'ר
  מורה נבוכים   16/04/11 13:36

כמו כל בני מינך, אתה שקרן פתולוגי.

אצלכם נכתב כך לפני 1400 שנה:

"ישנו גזע עליון אחד - גזע המאמינים במחמד".

פדופיל ורוצח שפל ממכה הינו הדוגמה למוסר באיסלם.

מן הקוראן: "אכן תמצא כי העזים בשנאתם למאמינים הם

היהודים".

את שקריך החצופים אתה יכול למכור רק בקיבוצו של אדולף רז.

מאחל לך עוד הרבה נכבות.
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
17
נאיביות או שרלטנות?!
  ל רפי   16/04/11 16:48
כשאני קורא דברים בנוסח ה"מיתמם" של עבד אל-סלאם נג'אר, אני מתקשה להחליט מה הם מייצגים למעשה, נאיביות וחוסר הבנה אמיתיים, או צביעות ושרלטנות המתימרים להתחפש לדיון ענייני.
בסכומו של דבר אני נוטה יותר לגישה הרואה בדברים שרלטנות מהולה בהתממות צבועה. עצם העובדה שהכותב מתדיין עם השמאל הישראלי, כאילו השמאל מייצג את רוב הציבור היהודי בישראל, נותנת שלא נסיון הדברות יש כאן אלא נסיון לגייס יהודים שוטים בישראל, לסייע במסע הערבי נגד מדינת הלאום היהודי.
הויכוח אינו קשור כלל במה שעובר כיום על העולם הערבי, ומה שעובר עליו מוקדם עדיין לקבוע לאן בעצם הוא פונה. אם לשפוט לפי ההתנהלות של המשטר הצבאי במצרים, של קדאפי בלוב או של אסד בסוריה, ספק אם יש כאן בשורות מרנינות, כאמור עדיין מוקדם לקבוע והכל זכאים להנות מן הספק.
אולי אם יאמרו הדברים שמפניהם מנסה עבד להתחמק במפגיע ואפילו בצורה בוטה, יובן הנושא אל נכון, ותפסק האשליה שניתן לרבע את המעגל.
יסוד הויכוח בין ישראל לערבים - אלה שחיים בתוכה ואלה שחיים מחוץ לה - הוא בשאלה האם הצדדים לויכוח מוכנים להכיר הדדית בקיומן של אותן זכויות לאומיות לכל - כל עם ומדינת הלאום שלו. גבולות והסדרים מדיניים פרטניים הם נושא למו"מ; העקרון אינו ניתן לחלוקה ואין שום דרך להתפשר עליו. אם לעם הפלשתיני שאך זה נולד מגיעה מדינת לאום, מגיעה מדינה כזו גם לעם היהודי בן 3500 שנות הסטוריה, ואין לו מקום מתאים יותר להגשים זכות זו ממולדתו ההיסטורית, ממנה גלה בכוח החרב לפני כ-2000 שנה. ללא הבנה זו, לא יהיה הסדר עם הפלשתינאים וספק רב אם תקום להם מדינה עצמאית, ואם תקום תהיה יותר מפיקציה מדינית.
העובדה שבישראל חיים ערבים שנולדו כאן, העניקה להם בעת קום המדינה אפשרות להיות אזרחים שווי-זכויות וחובות בה. אולם, משקמה המדינה היהודית, משנקבעו יעודיה וחוקיה, השאלה היכן נולד כל אחד מאזרחיה אינה רלוונטית עוד. המדינה מתנהלת עפ"י חוקיה (וחוקתה, לכשתהיה) ומי שאינו מסכים לכך, אינו צריך להמצא בה. אם ינסה לשנותה בכוח, יימנע ממנו הדבר בכוח. כל מי שנשאר בישראל לאחר 1948, ידע בדיוק איזו החלטה הוא מקבל, משום שישראל הגדירה את עצמה כמדינה יהודית ודמוקרטית - קודם יהודית, ואחר-כך דמוקרטית. יהודית, היא המהות; דמוקרטית הוא המשטר. לכן, מדיניות ממשלות ישראל לדורותיהן היו יהודיות ודמוקרטיות וימשיכו להיות כאלה גם בעתיד. ככל שישתלבו האזרחים הערבים במדינה היהודית, יכירו באופיה הבסיסי וימנעו מלהתגרות בה, ברוב היהודי שבה ולאיים על קיומה, שלימותה ואופיה, ניתן יהיה ליישם בצורה שלימה יותר גם את אופיה הדמוקרטי. אולם, אם אי-פעם תעמוד על הפרק הכרעה בין יהדותה של המדינה למשטרה, תכריע יהדותה.
מדינת ישראל נוהגת באזרחים הערבים שלה, במיוחד באלה המתגרים בה חדשות לבקרים, משמיצים אותה, ומבקשים לשנות את אופיה, בסובלנות רבה ביותר. אולם, ככל שמקצינים יריביה מבית את עמדותיהם, הם מאלצים אותה לבטא בהדגשה, ביתר שאת וביתר החלטיות, את זכותה וחובתה להתנגד לכל הנסיונות הללו, יהיה שמם אשר יהיה.
אל לערבים לצפות להבנות מן העולם, אם אין הם מוכנים להעניק אותן הבנות גם לאחרים. ישראל מבטאת את השינויים במזרח התיכון, אולם "הקדימה את זמנה" ב- 62 שנים. מה שמנסים הערבים לעשות כיום במדינות שונות במזרח התיכון, בהנחה שהכוונה היא לדמוקרטיזציה, ליברליזם וקידמה תרבותית, עשתה ועושה ישראל מיומה הראשון, ובכל זאת לא זכתה עדיין להכרה הערבית המתבקשת. יש לעבד שאלות בעניין זה, מוטב יפנה אותן למדינות השכנות ולעצמו. הנסיון המתמשך לראות בישראל
כתוב תגובה ל- ל רפי
18
לאחר שקראתי והסכמתי אם כמעט כל
  פלא יועץ   16/04/11 21:50
מה שנכתב בתגובות הקודמות,אומר זאת בקצרה ובפשטות-מדינת ישראל יכולה לשמור על צביון דמוקרטי,אך ורק אם תשמור על צביונה היהודי.אין שום ניגוד בין יהדות לדמוקרטיה.אך המרחק בין איסלאם ערבי לדמוקרטיה הינו מרחק של שנות אור, לא סתם הם בחרו בסמל הסהר,הנראה כמו חרב,ובו רובו של הירח אפל ולא נראה.ועוד שזה הנו הסהר של סוף החודש ולא של תחילתו.כי ההכרה השפויה בעולם המוסלמי שואפת לאפס.לא מהם נלמד מידות טובות ואורחות חיים הומניים ודמוקרטים. שבוע טוב וחג חרות שמח לכל ישראל.גאולה שלימה ב"ב אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
19
דמוקרטיה היא דבר יחסי
  איש עצוב   17/04/11 00:15
כמו בכל מדינה בעולם, לישראל יש את הייחודיות שלה. בנוסף על היותה דמוקרטית, היא גם יהודית. האם אין סתירה בין השניים? ודאי שיש. האם הסתירה יורדת לשורש ההגדרה "יהודית" או לשורש ההגדרה "דמוקרטית" התשובה היא לא ולא. רוב הציבור בישראל רואה את המדינה כבעלת ציביון יהודי, עם העדפה ליהודים בכל הקשור לקבלת אזרחות, לאחר שנים רבות של רדיפות ופרוגרומים, התכנסה להם קבוצה של יהודים במולדת אבותם, והקימה ישות לאומית - ודמוקרטית. הכותב מבקש מאתנו להביט בשינוים הקורים מסביבנו וללמוד מהם, ובכן כותב נכבד (א) ככל שהשינויים האלה הם לכיוון החיובי הרי שה"דמוקרטיות" הערביות עוד לא התחילו ללמוד את אשר אנחנו שכחנו מזמן (ב) על פניו נראה כי כל השינויים האלה - לוקחים לפחות את מצרים שנות דור לאחור, ממדינה שהיה לה סיכוי כלשהו להשתלב בתעשיה ובעשייה העולמית, תחזור מצריים לחיק האיסלאם הקיצוני. מנהיג אחד חמס מיליאד, אז המנהיג הבא יחמוס שניים, צעירים תמימים, משמשים כלי שרת בידי אינטרסאנטים, ואם הם עדיין לא מבינים זאת, אז יבינו מחר או מחרתיים. (ג) דמוקרטיה לא בונים בשעה, יום ואפילו שנה, דמוקרטיה ועוני קיצוני לא הולכים ביחד, אין כל סיכוי לדמוקרטיה אצל שכנותינו (למעט אצל הפלשתינים - החיים בקרבנו כבר למעלה מדור) - על מנת שתהיה דמוקרטיה בארצות ערב, על התושבים וההנהגה לעבור שינוי מנטלי יסודי - ולהפוך את מדינותיהם למדינות מתועשות על מנת להפוך ולהיות הסין הבא של העולם - ומסופקני אם נזכה לראות כדבר הזה, במאה השנים הקרובות, ומה שנראה לי יותר סביר כעת הוא שהודו, דרום אמריקה ומרכז/דרום אפריקה יעקפו את ארצות ערב בסיבוב, מיטיבה להבין זאת אל-קעידה המנסה להשיג בכח הזרוע, כל מה שלא תוכל להשיג ביזע.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
20
כן, מדינה יהודיתודמוקרטית לנצח
  גילה פ.   17/04/11 10:30

על מה אתה מלין?
כאשר העולם הערבי יעבור תהליך
של הומניזציה שבו הוא יקדש את
החיים ולא את המוות אולי אז
תוכל לבוא בטענות. כפי שזה נראה
היום הסיכוי שזה יקרה אי פעם
נמוך ביותר.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
לגילה
  מורה נבוכים   18/04/11 17:34

1. חג שמח וכל טוב.

2. אני מחזיק עשרות ציטוטים מכוהני דת מוסלמים בכירים.

זה עיסוקי כבר עשרים שנה. חלקם תרגמתי מערבית וחלקם

תרגמתי מאנגלית. הנה עבורך דוגמה מראיון לרשת אל

ג'זירה עם אימאם סעודי בכיר (מהטלוויזיה של סעודיה).

"הסעודים מאמינים שהתהילה של האומה האיסלמית באה כאשר

לימד אותנו נביאנו את תעשיית המוות - כאשר הוא לימד אותנו

איך ליצור מוות. או, אז, נעשו החיים בעינינו לזולים".

כל מילה נוספת מיותרת.

נ.ב

כותב דברי ההבל לעיל מתקשט בתואר "איש חינוך".
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
21
שאלה לכותב המאמר
  אבי גיא   17/04/11 12:04
מדוע הכותב הלא מכובד אינו מטריח את עצמו לתת תשובות לכותבים הרציניים בתגובות למאמר ?
כתוב תגובה ל- אבי גיא
22
עבד אל סלאם מקומך איתנו
  עפרה   17/04/11 12:20
עמותת "אני ישראלי" פועלת מזה 12 שנה בבתי המשפט הישראליים לרישום לאום זהה לאזרחות הישראלית ללא התנית דת ומוצא אתני ani-israeli.org
כרגע מצפים לתשובת העליון על הערעור שלנו בנושא זה. המדינה כמובן נלחמת בנו בתוקף. אנו זקוקים לאנשים כמוך.
נשמח מאוד ליצור איתך קשר
amal2003@gmail.com
כתוב תגובה ל- עפרה
וכמה כסף הובטח לכם
  אבי גיא   17/04/11 17:02
מהקרן החדשה לישראל ? ואולי מדנמרק או משוודיה או מהאיחוד האירופי. ובכלל מה קרה ? את כניראה אפס מאופסת שלא יכולה למצוא עבודה יצרנית בשוק העבודה ולכן החלטת להתפרנס מפגיעה במדינת ישראל ? עוד אידיוטית לא שימושית
כתוב תגובה ל- אבי גיא
ישראל-הוא השם שקיבל יעקב אבינו
  פלא יועץ   17/04/11 23:56
לפני כניסתו לא"י.ישראל=ר.ת. של כל האבות והאמהות-י-יצחק,יעקב.ש-שרה.ר-רבקה,רחל.א-אברהם.ל-לאה. או כפי שאומר הבעש"ט-ישראל=יש שישים ריבוא אותיות לתורה.[כנגד כל אחד מישראל].כך שמקומו של העבד הישמעאלי ממש לא עימנו,לא בתוכנו ולא בקרבנו.רק אירגון הזוי של תלושים חסרי שורשים, יכול להגיע לדרגת אווילות מסוג זה.תתפקחי.ושיהיה חג חירות שמח לכל ישראל.אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
לעופרה
  מורה נבוכים   19/04/11 14:55

הבורות שלך פשוט מדהימה.

קראי שוב את הכתבה ואת תגובתו היחידה של אדולף נאג'ר.

הוא בהגדרתו, ערבי פלסטיני מוסלמי, ולא שום דבר אחר. הוא

רוצה (בעזרתך או בלעדיה) להשלים את מלאכתו של היטלר.

שמעת אותו פעם מסתייג מהאמנה המוסלמונאצית של החמס ? לא.

כי הוא חותם עליה בשתי ידיים.

מצד שני, הוא זקוק לאידיוטים שימושיים, וכאן את נכנסת

לתמונה.

הקוראן: "המאמינים. אל תקחו לכם את היהודים ואת הנוצרים

לבעלי ברית - בעלי ברית הם זה לזה. ואשר יתחבר מכם אליהם,

מהם הוא כי אלוהים לא ינחה את האנשים הפושעים".

.......אף מילה על השימוש באידיוטים שימושיים.
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
23
תגובות המסוממים בסם הגזענות לא
  יוסף בן משה   17/04/11 13:28
מפתיע.

התשובה ההולמת לגזענים: התגייסות למען לאום ישראלי משותף לכלל אזרחי המדינה.



כתוב תגובה ל- יוסף בן משה
מי שמדבר על מסוממים
  יוני שדה   18/04/11 10:48
המסומם השמאלני משנקין רוצה שנהפוך למדינת כל אזרחיה. כלומר-נחסל את המדינה היהודית היחידה בעולם (אח"כ הערבים כבר ידאגו לחסל גם את שארית היהודים).
אני מניח שבהשפעת הסמים הקטיושות בדרום נראות כזיקוקי דינור והטבח באיתמר היה בסך הכל סרט.
תמשיך לכתוב, אתה וכל חבריך לעדר האדיוטים השימושיים, טוב שיש מי שמזכיר לנו מה זה השמאל הבוגדני ולמה צריך למחוק אותו.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
24
הגזענות חוגגת
  עוזי אורנן   17/04/11 18:40
לצערי רק כעת יכולתי לראות את המאמר המכובד הזה ואת
חבר המשקצים הכותבים חרפות בלי בסיס.
הכרזת העצמאות היא הכרזה על מדינה דמוקרטית במלוא מובן המילה, אבל חוקי ההפליה לטובת חלק מאזרחיה - לטובת היהודים - מהר מאוד נחקקו ברגע שהמדינה החדשה התקבלה לאירגון האו"ם.
שורש הבעיה הוא שהיהודים אינם רוצים לחיות עם מי שאינו יהודי. אפילו בתי הקברות היהודיים אינם מוכנים שייקבר בהם מי שלא בטוח שהוא יהודי, וכמובן בשום אופן לא בן דת אחרת.
בחוק השבות לא נאמר שאסור שיחיו בישראל אזרחים לא יהודים, אבל הממשלה מגרשת ילדים ישראלים, שגדלו על השפה העברית הישראלית רק מפני שאמא שלהם לא יהודיה.
כך ישראל נהפכה למעוז הדת היהודית, והמצווה החשובה ביותר של היהודים היא, כידוע, לא להתערב בגויים. זכר אבותיכם הנאורים עזרא הסופר והנציב הפרסי נחמיה מחלחל בכם, והופך את כולנו לחברה גזענית בלי כחל ושרק.
כתוב תגובה ל- עוזי אורנן
מגילת העצמאות אינה תורה למשה
  פלא יועץ   18/04/11 00:06
מסיני.אין בה שום דבר עליו ניתן לומר- זה ראה וקדש.ובכל זאת היא מדברת על מדינה יהודית,קודם ולפני כל דבר אחר.לא תועיל לך תפיסת עולמך ה"כנענית" המעוותת מן היסוד,אשר אינה כלי המחזיק מים.כי עם גיבוב עלוב של רעיונות הבל, תוצרת הערב רב המרוחק מכל זיק של יהדות.באם הינך מתעקש להגשימם,לך לך אל המרחב הערבי הסובב אותנו,אך לא יקום ולא יהיה לה כל זכר בארצנו.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
עוזי אורנן, אתה מסלף
  ע. הנביא   18/04/11 15:17
אתה מייחס עניינים שונים ומשונים ל"גזענות", כאשר אין שום קשר בין הדברים. לא-יהודים אינם רשאים להיקבר עם יהודים מטעמי דת. יכול להיות שזה מיושן, פרימיטיבי או איך שלא תקרא לזה, אבל אין לכך שום קשר עם גזענות. הממשלה מגרשת שוהים בלתי חוקיים, כולל כאלה שיש להם ילדים, כמו כל מדינה אחרת בעולם. אין לזה אפילו קשר קלוש ביותר עם "גזענות". וישראל היא מעוז הדת היהודית כפי שסעודיה, איראן ואפגניסטן (להבדיל) הן מעוז הדת המוסלמית. בעצם הרבה פחות, כי ברוקלין היא "מעוז הדת היהודית" אפילו יותר מישראל. ולגבי עזרא ונחמיה, איני בטוח שאם היו עומדים מול טיפוסים כמו איסמעיל הנייה, בין לאדן, קרדאווי ואחמדיניג'אד (אפרופו נציב פרסי...) הם לא היו עושים מעשים שלהגדרתך היו "גזעניים". אני פשוט לא מבין למה צריך לטעון טענות כה חסרות שחר.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
כדי להשתלב במרחב
  חנה שרה   26/04/11 21:46
חובה עלינו להיות גזענים. מדינות ערב הן יודנריין, על כן חייבת מדינת היהודים להיות ערבנריין!! לא רק המדינות הקיימות מטוהרות מיהודים, אלא, חבל ארץ יהודה - חבל עזה, שנמסר על ידי אויבי העם היהודי לידי הג'יהאד, טוהר גם הוא מיהודים. כי גזענות זה, כשהיהודים רוצים מינימום הכרחי לעצם קיומם, והגזענות נעלמת, כאשר ה"מדוכאים עלי אדמות", מתנגדים לראות את האף היהודי בכל שטח בו דורכת כף רגלם, רגלם של שודדים ורוצחים.
אז, בואו, נראה מי הוא עוזי אורנן, הליברל והדמוקרט:
פרופסור עוזי אורנן: "צריך לתלות את החרדים על עמודי חשמל, צריך לדון אותם למות, כי הם מסוכנים".
עוזי אורנן במכתב לצופה (כשבוע אחרי,)30.8.1999) המשפט שאמרתי בהקשר הדיון בבתי הספר של ש"ס ושאר החרדים הוא: " הם נותנים לכם כסף ללא שום צורך. צריך לזרוק אתכם לים, לסגור את בתי הספר שלכם".
כתוב תגובה ל- חנה שרה
25
רק לאומיות ישראלית יכולה להיות
  יוסי ברנע   17/04/11 21:45
רק לאומיות ישראלית המושתתת על האזרחות יכולה להיות זהות לאומית מכלילה של לאומיות אזרחית, שאינה אתנית מסתגרת כמו היהדות.
מכאן המסקנה שיש להצטרף למאבק של עמותת"אני ישראלי" החותרת להכרת המדינה בלאום הישראלי, אחת דתו או מוצאו האתני של האזרח.

כתוב תגובה ל- יוסי ברנע
כן בטח
  גילה פ.   17/04/11 23:22

ואז נבטל את חוק השבות והמוני
ערבים מוסלמים שוחרי דמוקרטיה
ואהבת אדם, כאלה שלא שולחים את
הבנים שלהם להתפוצץ עלינו ימלאו
את הארץ ובא לציון גואל. נכון?
ובכן, אם יש גזענות מסויימת בהגדרה
של מדינה יהודית ודמוקרטית,
אני מעדיפה את זה על כל סכנה קיומית.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
ליוסי
  מורה נבוכים   19/04/11 14:41

קרא בבקשה את תגובתו של אדולף נאג'ר לשדה. הפלסטינאצי

רואה בכולנו (כן, כן, גם בך) פולשים למדינה לא להם, או

לפי הגדרתו, "מהגרים". כתוצאה מכך, עבורו ועבור דומיו

מהמחנה המוסלמונאצי, כולנו חיים ב"התנחלויות".

המחנה הצבוע והמתנשא עליו אתה נמנה מטיף כל הזמן להקשבה

ל"אחר". אני עושה כך עשרות שנים בצפייה בערוצי טלוויזיה

ערביים מהמרחב ובקריאת תרגומים שונים. אין, ואף פעם לא

היה עם מי לדבר או על מה לדבר.

למה בדיוק אתה מצפה מדת המתגמלת את רוצחיה בהבטחה

לאורגיה עם 72 ילדות ? תן הצצה בקוראן.

"ונתתים בתולות בנות גיל שווה לבעלי הימין. ובעלי השמאל,

מה אומללים בעלי השמאל". לתת לך את המקור או שאני לא

מחדש לך דבר ?
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
26
המדינה אינה יהודית ואינה
  חנה שרה   26/04/11 21:35
דמוקרטית. במדינה יהודית, לא היה האויב יושב בבית ה"נבחרים" וקובע בהצבעותיו את גורלו של העם היהודי בארצו היחידה. הצבעת היהודים אינה יכולה לקבוע את גורלם של שלש מאות מליוני ערבים ולא של מליארד מוסלמים, אבל הצבעת הערבים, בצוותא חדא עם הגייס החמישי ה"יהודי", כבר קבעה את קץ היהודים בארץ ישראל. במדינה דמוקרטית, היו מתחשבים ברצון העם, ולא ברצון אויביו מבית ומחוץ. היו מוציאים מחוץ לחוק את מקדמי תכנית השלבים להשמדת היהודים, ולא את המתנגדים לה ולמציאות אורחים לגמרי לא רצויים בארצנו. העובדה היא, שהערבים, שיש להם עשרות מדינות, נקיות מיהודים, קובעים את מדיניות המדינה היחידה שהיתה צריכה להיות יהודית, אבל, היא הכל, חוץ מיהודית. את הערבים חובה לסלק מארץ ישראל, משני עברי הירדן, ולהבהיר להם, מי הבוס. בורא הארץ נתנה לנו ולא למרצחים המנאצים את שמו בקריאה: אללה הוא אכבר, כשהם שוחטים תינוקות.
כתוב תגובה ל- חנה שרה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il