s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יהודה באואר חושש מהיהודים
מאת: דוד מרחב  |  01/05/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
האיש איבד את שפיות דעתו.מרוב
  אוד מוצל מאש   1/05/11 18:27
עיסוק בשואה התחיל להאמין בפתרון הסופי ומנסה עכשיו לכפות אותו עלינו.
כתוב תגובה ל- אוד מוצל מאש
2
יהודה באואר.היהודי הנודד
  שוקי טבריה   1/05/11 18:34
לא למד כלום ולא הבין כלום!!תעשה לנו טובה ותחזר לפרג אתה עדין מאוהב באירופים.אז בבקשה תחזור לשם
כתוב תגובה ל- שוקי טבריה
3
יהודה באואר. שונא יהודים.
  מהפך 77   1/05/11 18:35
אתמול חוקר. היום קאפו.
פלמחניק וקיבוצניק.אתמול לגלגו לניצולים. היום מלגלגים לציונים. משחררי הארץ.אני איש חילוני. אבל להשוות את גיבורי הארץ הזו מהציונות הדתית מגיני הארץ.לאיסלם הפונדמנטליסטי. ששוחט ילדים במיטותיהם.מבטל אותך כחוקר ובז לך.
אתמול קידשו את שמש העמים[סטלין]. היום זה החמס.
אבל כל הזמן בזים ושונאים את אנשי הארץ הזו שזרקו אותם ב-77 מהשילטון[הלכה להם הארץ]השנאה שלהם לרוב העם הזה היום גדולה יותר מלנשוא מחקרם.
נ.ב שימו לב האנשים האלו [באוור.רכלבסקי.גרבוז.ופתוח מרון]מדברים כאדוני הארץ הזו.
כתוב תגובה ל- מהפך 77
4
תגובה
  צנחן   1/05/11 18:37
מניפסט.נאום ריק כפי שרק בשמאל יודעים לתת. קשקוש אידיאולוגי מרשים.ולחשוב שבילדותי למדנו מתוך ספריו של האיש הזה.האיש הרע הזה.השונא הגדול.המנותק.
ומה בעצם קיבלנו??נאום שנאה כלפי כל מי שלא מתיישר לדגלו של האיש "החכם" הזה.ומה עם אחריות פרופ'' באואר???איזה אחריות יש לך כשאתה מטיף באלימות ממש מה נכון ומה שגוי??ומה אתה עושה אם מעמתים אותך עם פרדיגמות שמאליות קורסות כשלך??אהה...נכון ממשיך להעמיק את הטעויות ובעיקר הגידופים. כל דור נותן את חלקו בתקומת הארץ. מה מביא אתכם -דור הפלמח-לחשוב שתרומתכם גדולה יותר משלי???או משל דור ששת הימים??או מדור ההיי טק העכשווי??הם לא תורמים??האם בהכרח כל מי שהייה בפלמח האמת האלוהית מונחת לפניו כפי שאתה מתבטא??
האם כל מי שאיננו מסכים לך או שניכנע לגידופיך הוא שקרן??בוא וספר לנו כמה דוקטורנטים נאנסו במחלקתך " להתיישר" על פי הקו הפוליטי שאתה מכתיב אחרת לא יקבלו את התואר???
אדוני הנכבד חששתי בתחילה שאני קורא כתב פלסתר אנטישמי במועדון קטן בטכסס של בעלי הכובעים המחודדים . הצטערתי לדעת שאתה נושא את השם יהודה וחתום על שאלון גידופים ונאצות זה.חבל שאתה ומרעיך משחקים את משחק "האלוהים" בכל כך הרבה נחישות .צר לי להעירך מהחלום שבו אתה וחבר המרעים שוהים בו. ראש הממשלה בנימין נתניהו עושה הכל להצילינו מהתהומות אליהם נגררנו בעזרתך ובעזרת חבר מושחתים מוסרית שכמוך.הדמוקראטיה אדוני הנכבד היא לא מה שאתה חושב שהיא.בכלל לא.אתה מעוות אותה לצרכיך.אתה איש חמדן ורע.מהסוג שמסוגל להביא הרבה רוע לעולם מחד אך ללטף את כלבו ברגישות מופלאה.אני אינני שונא אותך.רק מתעב את הדרך שבה הלכתם.השנאה הטהורה המפעפעת שבכם.בכולכם.
הערב ערב יום השואה אפרד ממך ואאחל לך בריאות טובה ואריכות ימים.המשך לשנוא עוד שנים רבות כי זוהי דרכך .אברך את ראש ממשלת ישראל וממשלתו בהמשך מוצלח ושגשוג של מדינת ישראל ועוצמתה.בבניין ירושלים והארץ ננוחם.


כתוב תגובה ל- צנחן
שפתיים יישקו.!!! יישר כוח.
  חושף הרעלות   1/05/11 19:36
כתוב תגובה ל- חושף הרעלות
הכל בסדר, חוץ מן הסנגוריה על
  חנה שרה   1/05/11 21:16
נתניהו, מחריב גוש קטיף, מפקיר חברון, שלא מעט דם יהודים בראשו.
כתוב תגובה ל- חנה שרה
נהדר. תודה!
  מורה נעבכים   1/05/11 22:32
כתוב תגובה ל- מורה נעבכים
מרשים ומאיר עינים--כהרגלך
  א מ רול   1/05/11 23:01
כתוב תגובה ל- א מ רול
מענה מצויין לפרופ' החולה
  עודדי   2/05/11 00:53
מענה יוצא מן הכלל המתייחס לכל תשובותיו ההזויות והמתחמקות של הפרופ' רע הלב.
חשבתי לכתוב תגובה לפרופ' באוור ,שלדעתי נגוע בשיבוש הדעת, כנראה מפאת הגיל, אך למקרא התגובה של "הצנחן" פשוט כמעט אין לי מה להוסיף.
בכל זאת הוסיף רק שלא צריך להיות "ימני" כדי להבין שמשהו משתבש אצל הקבוצה הזאת בהתקרבם לגיל האלצהיימר, ראו שולמית אלוני וחנה מרון. לגבי עמוס עוז-הוא פשוט רוצה נובל בספרות , יאיר גרבוז- הוא "אומן" זניח שמחפש תשומת לב.
כתוב תגובה ל- עודדי
5
תופעה מוכרת שבגיל מאבדים שפיות
  חץ   1/05/11 19:06
כתוב תגובה ל- חץ
6
סליחה שאני שואל, אבל מישהו מוכ
  הפאש הגאה   1/05/11 19:11
להגיד לי מי זה הבן-זונה הזה? מאיפה הוא בא? איפה הוא היה? מה חעשות, גם הבן-זונה אורי אבנרי היה בפלמח, נו? אז מה? ומה תגיד יא- מאנייק שהזבל הזה עמוס קינן היה בלח"י?... וחשבתם ששכחתי את נתן ילין מור? שהיה מ פ ק ד בלח"י ופנה 180 מעלות שמאלה? והרשימה ארוכה ארוכה ומה אנחנו לומדים מזה? שהגיע איזה זבל בשם "חוקר שואה" אעלק ופותח את הפה. ומאיפה הוא נוטל את הזכות? מזה שהוא היה בפלמ"ח,... חבל שהוא לא נהרג על הגנת המולדת. אין לי את הסבלנות לקרוא את כל הגיגיו, מספיק ששמעתי את עראפת זה בדיוק אותו דבר עוד טמבל הגיע לכאן. מעניין על איזה אדמה עומד הבית שלו...
כתוב תגובה ל- הפאש הגאה
הבית שלו מעבר לקו הירוק
  חושף הרעלות   1/05/11 19:30
עפ"י הכתבה, הוא גר ב-"נפתולי פסגת זאב" ז"א מעבר לקו הירוק.! אני תמה איך שאדם עם דעות כאלה הולך להתגורר שם? קודם כל תחזור לביתך בתחומי הקו הירוק, אח"כ תשאל מי גר שם קודם לכן (קיבוץ שובל? הבדואים) ואח"כ פרופ' באוור, תסדר לך את המחשבות ותסיק מסקנות. רק אל תשכח, את פרס ישראל קיבלת מעם ישראל שכולל למעלה מ-50% אנשים שאינם חושבים כמוך, אך מכבדים את פועלך האקדמי.
כתוב תגובה ל- חושף הרעלות
7
לבאואר נפש גלותית ורכרוכית!
  חייל גולני   1/05/11 19:17
כתוב תגובה ל- חייל גולני
8
התחרפן המסכן
  יואל קורנבלום   1/05/11 19:24
אולי לא קיבל מספיק פרסים או כבוד והוא מקנא בשמעון פרס. בתור הסטוריון אפשר לומר על יהודה באואר שהוא יכול לנבא את העבר אבל נראה שאין לו מושג ירוק מה קורה במציאות. לאחר שנים רבות של של פרופסורה בה אין לו דאגות והוא תקוע בספרים הוא בכלל מנותק מהמציאות ולכן הוא ממציא לעצמו מציאות שנוחה לו שלא כל כך מתאימה למצב היום תוך ראיה וניבוי העבר . הוא טוען שכל הכרזות הפלסטינים הם לצרכי משא ומתן שלא קיים בכלל. מה עם היטלר שאמר שכל מה שהוא רוצה זה את שטחי צכיה ואחר כך יבוא שלום? בסופו של דבר אפשר היה להגדיר את זה גם כן כהכרזות משא ומתן ונראה שצ'מברליין האמין לו. ממש מדהים אותי איך אנשים לכאורה אנטליגנטיים מסוגלים להתעלם מכל המסרים המדוייקים של האוייב ומכל הפעולות המדוייקות של האוייב נגד מדינת ישראל. הוא מדבר על כיבוש ומתעלם מזה שניסו לחסל אותנו אבל הצלחנו לנצח ואנחנו תקועים עם זה. אם נעזוב את השטח אז נצרך להלחם על שטח ישראל כי בסופו של דבר האוייב לא יעצור בגבול כפי שלא עשה בעבר. הוא מתעלם מזה שלא היה אף פעם עם פלסטיני שזאת המצאה של המוסלמים כדי להחליף את מדינת ישראל. בסופו של דבר הוא יכול לקרוא את זה. הוא מתעלם מזה שלא היו אף פעם גבולות מוכרים ולכן מי קבע שגבולות 67 הם הגבולות המוכרים? ועוד הרבה דברים אפשר להוסיף חבל רק שהמראיין לא כל כך בקיא בעניין ושואל רק שאלות תם. נראה באמת שליהודה באואר לאחר שנים רבות של ניתוק מהמציאות קשה להתמודד עם המציאות דהיום ולכן הוא הוזה לעצמו מציאות שבה קל לו להתמודד והוא בעצם המושך בחוטים ושאף אחד לא יבלבל לו אתה המוח עם עובדות מציאותיות. עד כמה שידוע לי כל החוסים במחלקות הפסיכיאטריות השונות סובלים מאותה בעיה, כלומר חוסר יכולת להתמודד עם המציאות. מה שלא ברור לי זה מדוע נותנים ליהודה באואר לפרסם את הזיותיו ואילו לאותם חוסים לא נותנים לפרסם את הזיותיהם? לתשומת לב האגודה לזכויות האזרח.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
וקיבל נזלת (במוח)
  אא-אא   2/05/11 16:33
כתוב תגובה ל- אא-אא
9
תם, מאגדת פסח
  הרבי מקלוצק   1/05/11 19:26
שימו לב, ציטוט: "המהות של דמוקרטיה אינה שלטון רוב,אלא אפשרות המיעוט להיהפך לרוב".התחכמות של יהודון שאינו מקבל את דעת הרוב.מישהוא מונע ממך להפוך לרוב ? נכון הרוב חושב אחרת וימינה ממך והרוב ידידנו הפרופ. תמיד, אבל תמיד צודק,גם אם אינך מסכים לדעתו. כך בנויה הדמוקרטיה.למרות שבהכרזת העצמאות לא מצוין בשום מקום שמדינת ישראל תוגדר כדמוקרטיה.וע"פ הגדרתה יכולה להישלט גם ע"י הנהגה דתית ובלבד שתקיים את הכתוב בהכרזה.
כתוב תגובה ל- הרבי מקלוצק
זוכרים את עצירת האוטובוסים
  חנה שרה   1/05/11 21:22
של היהודים שניסו לעלות לירושלים להפגין נגד הפקרת ארץ ישראל לג'יהאד האיסלאמי וטיהור אתני ביהודים, בארץ ישראל? זוכרים כיצד נעצרו אזרחים שסיפרו בדיחות על רבין? זוכרים את כל ההלשנות והטלת האימה על יהודים שחושבים יהודית? והיום יורים בנו...

ד"ר מנחם זליגר, הכותב בערך – דמוקרטיה – (האנציקלופדיה העברית, תשכ"ט):

"לא זו בלבד שלדמוקרטיה ניתנו הגדרות שונות, ואפילו סותרות זו את זו, אלא, שהמשתמשים באותם מונחים בעצמם להגדרתה, מתכוונים לעיתים קרובות למשמעויות שונות של המונחים הללו. כל הגדרה מן ההגדרות המרובות של הדמוקרטיה מבטאה, על כרחה, השקפה מסויימת. ועפ"ר גם דעה או שיפוט על הדמוקרטיה, והמשמעויות הרבות והשונות המוכנסות במושג זה משקפות עפ"ר מגמות שונות וסולמי ערכים שונים... עקרונות אלה מופרים, ובכך נהרסת הדמוקרטיה –
אם, למשל, הרוב של היום, בתוקף היותו רוב, מונע מן המיעוט של היום את האפשרות ליהפך לרוב של מחר, כגון, על ידי שלילת הזכויות האזרחיות של חופש הביטוי וההתארגנות.
לפיכך, יש טוענים להנהגת הגבלות חוקתיות של הכרעות הרוב... כדי למנוע את הפיכת זכות ההכרעה של הרוב למקור של עריצות הרוב כלפי המיעוט, או למקור של פגיעה בזכויות יסוד"
כתוב תגובה ל- חנה שרה
דמוקרטיה,מעצם הגדרתה אינה יכול
  פלא יועץ   2/05/11 13:01
-ה להתקיים כי עם אינו יכול למשול.ודוקא השלטון "הדמוקרטי" מאפשר לאנשים הכי לא ראויים להגיע לשלטון.כי רק אדם עם אגו ענק,רודף שררה,רודף ממון ורודף כבוד,עם עור של פיל,יהיה מוכן להכנס לתוך הטינופת הזו. ואנו רואים כי הם לכאורה "בחירה המייצגת את רצון העם" אך למעשה חבורת ציניקנים "העושים אך לביתם".לא מהם תבוא לנו הישועה,ואל לנו לשים את יהבנו בהם.דרך אגב,גם באתונה לא היתה מעולם דמוקרטיה אמיתית,כי רק בני המעמד העליון הורשו לקחת בה חלק.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
10
פרופ'באוור הגיע הזמן שתתנצר
  צדוק   1/05/11 19:33
כהיסטוריון הרני להזכירך שהעם היהודי נצטווה ע"י הקדוש ברוך הוא לרשת את הארץ הזאת ללא פשרות וזה מה שהוא עושה!!בטח ובטח לא לחלק את הארץ הזאת עם "עם " אחר.
אם בסופו של דבר תקום פה עוד מדינה בארץ ישראל זה לא יכול להיות בהסכמתינו כי אין לנו את הסמכות והציווי לכך כיהודים, אפילו אם לדעת שמאלנים כמוך אנחנו "בסכנה קיומית".
אם נכיר בזכותו של עם אחר לחלוק איתנו את ארץ ישראל דבר שלא קרה בכל ההיסטוריה היהודית נאבד את זכותינו גם על החלק שחשבנו שהוא שלנו.
כתוב תגובה ל- צדוק
11
הבנתם אותו?
  פנחס   1/05/11 19:45
הוא בעד דמוקרטיה רק כשהשמאל בשלטון. אם הימין בשלטון אז צריך לדרוש מהגויים שילחצו עלינו נגד רצון העם על מנת לכפות על העם את דעת השמאל.
כתוב תגובה ל- פנחס
12
מדינה פלסטינית ומלחמה
  כתומית   1/05/11 20:14
ואם נאמר לך שמדינה פלסטינית תביא מלחמת חורמה בין ישראל לפלסטין שבמהלכה יפוצו שרידי "העם" הפלסטיני לכל עבר, תהיה נגד מדינה כזאת? האופציה הזאת כל כך ברורה. זה שטחו עיניך מלראות את הסכנות לשתי החברות בהקמת מדינה כזאת מוזר מאד. לפחות תסייג את דבריך ותגיד "צריך לנסות". (כאילו שלא ניסינו) ובאותה הזדמנות גם תפרט מה לדעתך צריך לקרות אם הניסוי (השלישי לפי הספירה שלי ) לא יצליח.
כתוב תגובה ל- כתומית
13
גנבו ל"בולשביקים" את מדינתם..
  הניה   1/05/11 20:14
כתוב תגובה ל- הניה
14
זקנותו מביישת את צעירותו
  יהוידע   1/05/11 20:20
כתוב תגובה ל- יהוידע
15
לבאואר - שלום
  אבידן   1/05/11 20:33
פעמים ניצלת, פרופסור נכבד, מתא גזים: הראשונה כשברחת ארצה לפני השואה או בתחילתה. והשניה - כאשר הרוב היהודי בארץ לא בחר בדרך שאתה מציע, ונשאר ימני נאמן לארצו ולמורשתו, חזר בדרך פלאית לארצו העתיקה, והגן עליה בגבורה מול אויביה הערבים. שנאתך לדת היהודית ולדתיים היא עניינך הפרטי, אך כהסטוריון אתה בוודאי תסכים שאלמלא הדת היהודית לא היינו זוכים שתשכון היום כבוד בארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- אבידן
16
בכל דור ודור מאבד העולם את
  חנה שרה   1/05/11 21:01
סבלנותו, הבאוארים אינם מצליחים לספק את הסחורה, אז הגויים לוקחים אותה בכח - דם יהודי, ועוד דם יהודי ועוד דם יהודי, הם לעולם אינם רווים, וכך גם הבאוארים.
במקום ששונאי ישראל אלה ידרשו מהאימפריאליזם הג'יהאדי לקחת, סוף סוף, את אשפת האדם שלו מפה, הם דורשים מאיתנו לוותר על אותה שארית של ארצנו, שאינה שדודה עדיין על ידי האימפריאליזם הג'יהאדי, ונזהם אותה באשפה הזו, בתיווך האימפריאליזם של "ידידתנו הגדולה", ימח שמה.
כן, והבאואר אומר גם, שהעולם מאבד את סבלנותו בצדק... יודנראט, כבר אמרנו? ומשטרה יהודית? וקאפו?
כתוב תגובה ל- חנה שרה
17
היהודים תמיד היו בראש המאבק של
  עמים אחרים   1/05/11 21:13
בכל מאבק ומהפיכה היו יהודים בראש החץ ותמיד היהודים חטפו ראשונים ובגדול.
משום מה חלק לא קטן מהיהודים יוצאי אירופה מזדהים עם האוייב הערבי. הם גם ממשיכים לדבוק בקו של "לי זה לא יקרה"
וכמובן שיהיה בסדר...הם יודעים שיהיה בסדר .בדרך שלהם שרק הם יודעים שהיא תהיה הדרך הנכונה שהרי יש 2 דרכים האחת הלא נכונה והשניה שלהם....המשמעות לוותר ולוותר ועוד פעם לוותר וכשלא יהיה לנו כלום כבר אי אפשר לוותר וכבר אי אפשר יהיה להתחרט....

הם לא למדו את לקח השואה ..לא למדו על ההונאה הגדולה שבה השתתפו ראשי היהודים ...בשיתוף פעולה(לעיתים בתמימות) עם הנאצים....וכעת משתפים פעולה עם ההונאה הערבית הגדולה..
(ראה ניסוי בבני אדם עם אישור ועדת אוסלו כאשר ניסויים בבני אדם מבצעים באישור ועדת הלסינקי)...
הבעיה של העם הזה שלא לומד מההסטוריה וחבל....ולכן אנחנו כנראה עוד זיק קטן בהסטוריה היהודית שיעלם עם חורבנה של ישראל....
כתוב תגובה ל- עמים אחרים
18
האדם הזה שוטה גמור
  לביא דורון   1/05/11 21:14
על איש מסוגו. צריך לומר .ברוך שפטרנו .ורחוק מרשעים ישועה.......!
כתוב תגובה ל- לביא דורון
19
מדינת אויב שתשאף לשואה שניה
  יואב סופר   1/05/11 21:14
שקר אנחנו לא כובשים כל ישראל שיכת לנו בהבטחה אלוהית מעולם לא היה עם פלסטיני ולא מדינה פלסטינאית וחוץ מזה אין שום הבדל בין הנאצים לערבים של היום מלבד שהנאצים יכלו להוציא את זממם והערבים למרות שהם מנסים כבר 100 שנים אין את היכולת ואם תהיה להם הם ירצחו את כולנו בדיוק כמוהם וזה כמובן לידעת כל השמאל השוטה
כתוב תגובה ל- יואב סופר
20
אוריאנה פלאצ'י, ז"ל
  חנה שרה   1/05/11 21:33

"אני מוצאת את זה מביש שבאיטליה ישנן צעדות תמיכה בהן צועדים אנשים לבושים בתחפושות של מתאבדים, שמקיאים גידופים מרושעים על ישראל, מנפנפים בתמונות של מנהיגים ישראליים שעל מצחם טבוע צלב קרס ומעוררים באנשים רגשות שנאה כלפי יהודים", כותבת פלאצ'י במאמר שכותרתו: "אוריאנה פלאצ'י על אנטישמיות". "אנשים אלה", ממשיכה פלאצ'י, "היו מוכנים למכור את אמותיהם בשביל הזכות לראות יהודים שוב במחנות ההשמדה, בחדרי הגאז, בתנורים של דכאו, מטהאוזן, בוכנוואלד וברגן בלזן".
כתוב תגובה ל- חנה שרה
21
הכל בגלל הכיבוש
  חנה שרה   1/05/11 21:41
הכל בגלל הכיבוש
: "באפריל 1931 נרצחו ליד קבוץ יגור, בקרבת חיפה, שלושה מחברי המשק – זמיר, דישל ופישמן. בסוף יוני של אותה שנה, נרצח זוג הצעירים יוחנן שטאל וסלי זוהר, שיצאו לטייל צפונית לתל-אביב. ב-13 בנובמבר נמצאו גופותיהם ליד סידני-עלי, שבדרך להרצליה, ועליהם סימני התעללות. בינואר 1932 נורה בביתו יוסף בורשטיין, תושב בלפוריה שבעמק יזרעאל, ונהרג במקום. במארס 1932 נורה ונהרג שמואל גוטרמן מכפר חסידים, וחדשיים לאחר מכן ירו אנשי כנופיות בשני יהודים מכפר יחזקאל ופצעום. בדצמבר של אותה שנה חדרו ערבים למושב נהלל התקרבו לבית משפחת יעקובי והטילו לתוכו פצצה, שקטלה את ראש המשפחה ואת בנו הקטן....". (דוד ניב, מערכות הארגון הצבאי הלאומי – 1937-1931). וכל אלה קרו בגלל..... השד יודע! בגלל שהערבים נשבעו לחסל אותנו ואם נמשיך באותה מפת דרכים, הם גם יצליחו, ר"ל.
כתוב תגובה ל- חנה שרה
22
"הרגנו למעלה מ-1400 ילדים"!?
  יואב מחיפה   1/05/11 22:19
אם כך הוא חוקר את ההסטוריה אזי אין לה כל תוקף אמיתי.
גם אהוד אדיב היה לוחם בצנחנים לפני שבגד בישראל וערק לסוריה.
כך גם עובר בטל זה. לוחם פלמ"ח לשעבר שהפך לבוגד מדינה כיום.
חובה עלינו להוקיע אנשים מסוגו שזקנתם מביישת את עברם ומסכנת את קיומה של מדינת ישראל
כתוב תגובה ל- יואב מחיפה
23
לדעתי זו אוטו-אנטישמיות טהורה
  ד"ר לפיזיקה, ת"א   1/05/11 22:21
נפל המסכן קורבן ל"אני" הנפוח שלו, שפיתח אותו והעצימו כל ימי חייו. אינני רואה בו אלא אוטואנטישמי קלאסי, כמוהו ידענו למאות במהלך ההסטוריה העגומה של ימנו. מעין יהודה איש קריות של העת החדשה.
כתוב תגובה ל- ד"ר לפיזיקה, ת"א
24
שווים "גרוש"
  קרלוס פרדקין   1/05/11 22:27
קראתי את הראיון והתגובות של אנשים כמוני שרואים, כמו כל
אותם אינטלקטואלים ופרופסורים "בגרוש" לא שווים יותר מה
המטבע שכבר לא קיים, שורדים רק בגלל שאוויר חינם.-
התגובה "מצנחן",יוצא מנ הכלל.-
כתוב תגובה ל- קרלוס פרדקין
25
תחזור לאירופה חולה נפש
  דן הרפז   1/05/11 22:32
אירופה האנטישמית שעצמה עיניים בזמן שיהודים הובלו לתאי הגזים - לא נקבל שום תכתיב מהגויים תפנים את זה "פרופסור" לא נקבל תכתיבים גם מיהודונים כמוך שדעותיהם הסמולניות הם מיעוט חולני בעם ישראל לך תחייה "בגרמניה הנאורה" אם טוב לך שם
כתוב תגובה ל- דן הרפז
26
זקנתו מביישת את בחרותו......
  jossy   1/05/11 22:35
אין ספק,שזכותו של אדם להביע את דעתו.וכל דעה,כדעה,לגיטימית.אבל כשאדם בשעור קומתו של באואר נוהג בצביעות,זה מטיל עליו כתם.באואר חתם על האמנה המטופשת משדרות רוטשילד,זכותו הלגיטימית בדיוק כפי שאני שולל זאת.אבל להתגורר,כנאמר בכתבתכם,בפסגת זאב,שאליבא דבאואר וחבר מרעיו,אמורה לעבור לתחומי פלסטין,פה מציג באואר ערך חדשהנדל"ן יענה על הכל.כשזה נוגע לכסו,אין גבולות 67
כתוב תגובה ל- jossy
27
הצביעות של בראור זועקת לשמים
  ישראלי שזוכר   1/05/11 22:51
ב 1977 במהפך שהיה והמיעוט הפך לרוב ונבחר לממשלה, ברואר וחבריו השמלאנים העוורים אנשי הפלמ"ח ואחדות עבודה לשעבר
כמו יצחק בן-אהרון צעקו מרה איך המיעוט מעיז להפוך לרוב ומה הם אמרו -אבדנו את המדינה אבדנו את השלטון אלוהים(למרות שלא האמינו באלהים) נתן לנו השלטון ולקחו אותו מאיתנו- אז לא שמענו את הפרופ' "הדגול" צועק ואומר לחבריו רבותי בדמוקרטיה גם המיעוט יכול להפוך לרוב ולעלות לשלטון פתאום הוא נזכר שגם המיעוט זכותו להפוף לרוב ולקחת השלטון כי כדרכם של השמאל מאז שמש העמים שהשומר הצעיר שבראור נמנה על חבריו סגד לו יותר מאשר הדוסים הקיצונים ביותר סוגדים לאלהים-לא מוכנים לקבל דמוקרטיה שמורידה אותם מהשלטון-הם רוצים דמוקרטיה עממית שרק הם השלטון
כתוב תגובה ל- ישראלי שזוכר
28
זקן טיפש. לא יותר..
  רואה צאן   1/05/11 22:54
כתוב תגובה ל- רואה צאן
29
מדהים אנטישמיות ושנאת ישראל של
  חוקר שואה   1/05/11 23:17
כתוב תגובה ל- חוקר שואה
30
85 years old god bless but
  david masica   1/05/11 23:25
he forgot they had everything in 1967 he forgot the rockets on shederot after we left gaza and an israeli academia is not the hot in the out side world people like you maybe forgot the huolocoust ..
כתוב תגובה ל- david masica
31
בכתבה הוא טוען שצריך לפתוח
  דני א   1/05/11 23:38
את עזה למסחר חפשי וזה מראה מיהו
הלא זה היה כך בעבר ובגלל פעולות
הטרור נסגרו המפעלים שם שהעסיקו
ערבים מעזה האם האדון הנכבד היה
מוכן לשים את נפשו בכפו ולשהות שם
כאשר הם כל הזמן זוממים לרצוח יהודים
אני בז לך ולחנה מרון שכה אהבתי כי
אתם בוגדים במדינת ישראל
כתוב תגובה ל- דני א
32
השמאל הפאשיסטי מסוכן ליהודים
  בתיה   2/05/11 00:20
כתוב תגובה ל- בתיה
33
חוסר שפיות או חוסר מוסר
  של הפרופ, המנוול   2/05/11 01:29
כתוב תגובה ל- של הפרופ, המנוול
34
פרופ' באואר מנסה לבצע פוטש
  חגא   2/05/11 02:09
הפשיזם הבאוארי מאד פשוט. אם לא ניתן לשנות את דעתו של הבוחר הישראלי, נפעיל לחץ חיצוני, באמצעות הבוחר במדינות אירופה או בארה"ב. כך נכפה את דעת המיעוט על הרוב. הפרופסור הינו פשיסט מדופלם שבז לדמוקרטיה. לו נשק היה בידיו, לא חאלד משעל היה נפגע אלא בנימין נתניהו.
כתוב תגובה ל- חגא
35
באואר הוא עוד ציוני אנטישמי סל
  קורןנאוה טבריה   2/05/11 05:27
סלקטיבית ומסוכן לעם היהודי ולארץ חמדת אבות!-יש להכריז עליו כעל אויב וצר לעם ישראל ולהקיא אותו מקרבנו-כחוק!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
36
יהודה באואר
  רונן גולדשטיין   2/05/11 05:31
הוא הדוגמא הטובה ביותר להמחשה של מה זה בעצם שמאל פאשיסטי. חוקר שואה לוחם פלמ"ח פרופסור זקן הכל טוב ויפה,אבל מי שמתעמק היטב במילים היוצאות מפיו של האנטישמי החדש,לא יכול שלא לזהות פאשיסט מקצועי ומושלם שמתכסה בכסות של הומני וליברל,שהוא בעצם בולשביק סותם פיות אלים ומנובל.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
37
סרטן אינטלקטואלי!-באואר ודומי
  קורןנאוה טבריה   2/05/11 05:40
ודומיו לא ירגעו ולא יניחו לעם היהודי בארצו עד שיראו בעיניים בחורבנה של ישראל כדי להגיד לנו:'אמרנו לכם'-ואני תפילה שלא יזכו לכך, כמו הרבה אנטישמים ממוצא יהודי נקלה ושפל לא זכו=אמן!האנשים האלה הם רוח-גבית לפלשתינאצים ולכל שונאי ישראל בעולם,הם סכנה קיומית ממשית! למה אף אחד,לעזאזל לא תובע אותם כחוק על הסתה והתרת דמינו בגלוי?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
38
זקנתו וצעירותו זהות. כך דיבר ת
  עין צופיה   2/05/11 06:21
תמיד. נמנה על אלה שמזמינים אויבים מבחוץ "לעשות כאן סדר".
מפגין נדיבות מופלגת לגבי שטחי ארץ, אך משקיע דאגה לא קטנה בקידומו האישי, וב"בעלות" על חקר השואה.
כמובן שהרבה פוליטיזציה הוכנסה גם לכאן ופעילות של הימין מול הקמים להשמידנו לא נזכרה כלל. זאת גם מפני שהדמוקרטיה והליברליזם והערכים התרומיים היו בבעלותו האישית...
ומעל לכל בלתי נסבל ממש לקרוא ובעבר להקשיב לאינסוף הראיונות איתו - בגלל השנאה המבעבעת ועולה ממנו וכן הבוז לכל מה ששונה, ההנמכה וההקטנה של כל מה שאחר, אלא אם הוא אוייב כמובן.
ותודה מיוחדת לצנחן יקר, על כל דבריך. אפשר ללמוד ממך רוחב-לב מהו.
כתוב תגובה ל- עין צופיה
39
מפא"י נושאת את שם השואה לשווא!
  קורןנאוה טבריה   2/05/11 06:52
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
40
הסזון עדיין לא הסתיים
  אליק א.   2/05/11 08:53
ציידי הסזון מעולם לא נעלמו, ה"תחביב" עבר מדור לדור והם עדיין כאן. אם הם לא מוסרים יהודים לבריטים, הם מוסרים קרקעות לערבים, אם הם לא יורים באנשי ימין, הם מעודדים את הערבים לעשות זאת.

פשיסטים טוטליטריים כמו באואר, בסופו של דבר יגלו את פניהם האמיתיים כשסבלנותם תיפקע. העונש הראוי ביותר לאדם כזה, הוא לקרוא לשר החינוך לקחת את המאמר הזה ולדון במשמעות שלו כדוגמא לסזון בשיעור אזרחות בכל בתי הספר התיכוניים בארץ.

אני מקווה שפרופ' אלדד ישתמש בזה מעל דוכן הכנסת כדי להעמיד את באואר וקומץ חבריו הבוגדים במקומם.
כתוב תגובה ל- אליק א.
41
יין רע שהזמן מרקיב אותו
  הזיקנה טורפת   2/05/11 10:23
אם "לימוד" ההסטוריה כיוון אותו להיות נגד מדינת ישראל, זה סימן שהוא למד רע. השינאה היא זו שלמדה אצלו, ולא אהבת ישראל יין רע עם סרט של "הצטיינות" יהפוך לרקוב ורע ..עם הזמן. הדוקטור שלו , מראה את חוסר הבנתו המושכלת
כתוב תגובה ל- הזיקנה טורפת
42
לא מהאכר[באואר]הזה תצמח הישועה
  פלא יועץ   2/05/11 11:30
באדמת ארצנו.הנבל הקומונסטי המרושע,הטוב היחיד שיכול לקרות לו,זה באם יעבור במהרה לעולם שכולו טוב.[או במקרה דנן-עולם שכולו רע].אין לתת בימה לרשעי הערב רב החותרים נגדנו ביד אחת עם אויבינו.-כמאה קילומטר ממנו טובח הרודן הסורי בעמו ללא רחם,והאידיוט אומר כי "העולם לא יתן שדבר מסוג זה יקרה".עד כדי כך להיות עיוור אכול שנאה עצמית.אוי לנו שאלה הם מקבלי פרס ישראל.את פרס ישמעאל צריך לתת לחבורת השוטים ההזויה.ויבוא לציון גואל ב"ב אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
43
פרופ. באאור
  p   2/05/11 11:58
פרופ. יקר
חבל חבל שזיקנתך מביישת את צעירותך. מבלי משים גלשת מהבעת דעה לשלילת דעות הזולת ולסתירה פנימית בדבריך. אינך חש שאתה בעצם הצד השני של מטבע הקיצוניות של אלו שכתבו את מגילת המלך. אתה בא אל המציאות בדרכי חשיבה לא מציאותיים, ממציא לעצמך מציאות דמיונית ומנסה לדחוף את כולנו לנהוג לפיה.
פרופ. יקר- סייג לשתיקה חוכמה...
כתוב תגובה ל- p
44
באואר לא בוגד אלא חסר בינה ...
  צדי שין   2/05/11 13:02
זוכר אישית את באואר כדוקטורנט במחלקה ליהדות זמננו באוניב. הירושלמית. בעיני כבר אז ראיתי בו סוג היטוריון ה"אוסף בולים" ולא רואה את העיקר, כמאמרו של מורי ורבי פרופ' יעקב טלמון.
טענתו שאינו סוציאליסט.... מעידה שחי בשקר את רוב שנותיו במחנה השמאל על כל גוניו....או שלמד באחור ובצורה מעוותת מה שאיש נבון והיסטורין רואה במבט ראשון.
השתתפות בעצרת הפוליטית מגמתית של אנשי שמאל מקצועיים ורבי עלילות במעשה שלא ייעשה, והדבקת ה כינוי "אנטי ליברלי ואנטי הומני לימין כקולקטיב מעיד על איבוד עשתונות ואולי סימן לסניליות מחשבתית.... אך יותר מכל בהפלגת ערך עצמו, וצעדיו הנמהרים, מתוך כוונה להשפיע ואולי לפגוע במהלך קבלת החלטות של מדינה דמוקרטית הנאבקת באוייב שלא רק "אינו הומני ולא ליברלי" אלא בקולקטיב חשוך המשועבד לשנאה , לנקמה רווית דם, לקנאות לאדמות שהאיסלם רכש בכוח המלחמה והשוד....ושהוא מסרב לנהל מו"ט לסיום הסכסוך, אלא אם נקבל את תנאיו בטרם מו"מ...וגם נסכים לפרטנר הקורא ומתכנן את חיסולנו.
והרי כל הויכוח ביננו לאויבינו שהה' באואר בא לחזק ולאמץ הוא שאיפתם להשתלט בכוח התושיה, הסחיטה והאיומים, על שטחים שאיבדו במלחמות תוקפניות שגרמו לנו אבדות נוראות, והוכיחו אתמגמות החיסול שמנחות אותם וימשיכו בכך עד להשגת המטרה שההיטוריון הנכבד החליט לסייע להם....
זו לא רק בושה , זו הוכחה ללאפס הבנה של האדון הנכבד בלקחי ההיטוריה של הדורות האחרונים , בהם הוא קרוי "מומחה".
כתוב תגובה ל- צדי שין
45
תגובה
  אריק ברהום   2/05/11 20:08
מספר הערות למאמר: 1. בן גוריון כמו ז'בוטינסקי ידעו שבארץ יש עם אחר.ז'בוטינסקי כתב על הארץ: "שם ירווה לו בשפע ואושר/בן ערב בן נצרת ובני".מעולם לא דיבר על גירוש הערבים אלא רק על קיר הברזל. בן גוריון בעצם הסכמתו לתכנית החלוקה שבה בחלק שנועד למדינה היהודית היו כ-45 אחוז תושבים ערבים-גם הוא היה ריאליסט ולא חשב על מדינה יהודית ללא ערבים. 2.לגבי ליברמן:לפי טענת הפרופסור ליברמן קיבל חינוך סטאליניסטי.יש "רק" בעיה קטנה:ליברמן נולד בשנת 1958 וזה יותר משש שנים לאחר מות סטאלין ב5.3.1953 עיצוב ילדותו אם כן היה הרבה הרבה אחרי שהווז'ד נעלם מהזירה. 3.מאידך כמי שהיה מעל 40 שנה קיבוצניק בקיבוץ שובל-השוה"צ אכן הוא קיבל חינוך סטאליניסטי וזה ניכר בגישתו הבולשביקית כתלמיד טוב של לנין הפרופסור יודע לעשות תעמולה ואגיטציה כי כמובן הוא יודע את כל מה שכתבתי, אך בחר להתעלם מכך. בברכה, אריק ברהום
כתוב תגובה ל- אריק ברהום
1. ז'בוטינסקי שינה את דעתו
  חנה שרה   2/05/11 22:14
לאחר שראה עם מי יש עסק. 2. בן גוריון לא היה ריאליסט, הוא היה שונא ישראל. החלוקה היתה אינטרס שלו. והערבים התרבו בארץ במיוחד לאחר שיבת ציון, שסיפקה להם לחם ועבודה. אין שום דבר ריאלי בהחזקת הערבים בארץ ישראל, זהו פשע מזוויע ויוצר ריאליה של טבח העם היהודי בארצו. ארץ ישראל היתה ארץ ציה וצלמוות טרם שיבת ציון הנוכחית. הערבים כאן היו בחניית בינים. העובדה היא שהם מעולם לא טרחו לקרוא לארץ בשם, אלא, הסתפקו בשם שניתן לה על ידי הרומאים, כדי לזרות מלח על פצעי היהודים. בשנת 1935 לא היו "פלשתינאים" ולא היתה "ירדן", ובן גוריון התהלך בכל הארץ, משני עברי הירדן, בלי דרכון ובלי תעודות מעבר, חפשי חפשי, ובקושי פגש ערבי בדרך.
היהודים שגלו לכל העולם, היו בארצות גלותם במספרים הרבה הרבה הרבה יותר גדולים ממספר הערבים בארץ ישראל, אך מעולם לא ראו במקומות גלותם את נחלתם, למרות שהם ישבו בארצותיהם, גם בארצות הכיבוש הערבי, דורות לפני הכובשים, והזכויות שלהם היו בהחלט לגיטימיות, בעוד, שזכויות הערבים בארץ ישראל זו פיקציה, שמטרתה להצדיק את השמדת היהודים. ודי לייחס כל הזמן לבן-גוריון איזו ריאליה, או אידיאולוגיה. האיש היה פושע נגד העם היהודי. הוא יזם את תכנית החלוקה, ולקידומה, נתן יד להשמדת יהודי אירופה.
כתוב תגובה ל- חנה שרה
תגובהלשאה חנה.
  אריק ברהום   3/05/11 15:50
מרבית הדברים שכתבת הם הבלים,לא ממש קשורים להיסטוריה. ז'בוטינסקי היה ליברל עד עמקי שורש נשמתו,כמו הרצל לפניו.בן גוריון היה אמנם רחוק מליברליזם ומערכים דמוקרטיים(וכי מי שמדבר על מלחמת מעמדות וחיסול הקפיטליסטים והבורגנים יש לו ערכים דמוקרטיים?) עם זאת שני הראשונים חשבו שלערבים זכויות אישיות,אך לא זכות לאומית על ארץ ישראל. בן גוריון היה ריאליסט וקיבל את הערבים לפי תכנית החלוקה מ47 כנתון שאינו נושא לויכוח אלא כעובדה מוגמרת. אמנם את מדביקה לו תווית של שונא ישראל, אך להזכירך-אילולא הוא את ואני לא היינו כותבים את האימיילים שלנו במדינת ישראל, וספק אם היינו בכלל בחיים. אז מעט רספקט לא יזיק בברכה, אריק ברהום
כתוב תגובה ל- אריק ברהום
אין לך מושג על מה אתה שח
  מיכל מירושלים   10/05/11 21:05
קרא את סיפרה של רפאלה בילסקי על ז'בו - כל יחיד הוא מלך ותתליך להבין מתי אמר ז'בו שם ירווה לו משפע ומתי הוא שינה את דעתו טוטאלית ל"קיר הברזל".
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
46
עם הגיל האיש "מתחרפן"
  מיכל מירושלים   10/05/11 20:59
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il