|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
איתמר לוין
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב    הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ    התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף    ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף    וכרגיל - איתמר בן-גביר
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מאיר דגן מפטפט ואחמדינג'אד קולט
מאת: יואב יצחק  |  14/05/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
האם תפיל ביקורת גם על משפחתך?
  zoomarch   14/05/11 10:50
יואב ידידנו, הלא תיתן ליחצני השמאל במעריב, ידיעות והארץ להתלכלך על דגן? ואם אחד מבני משפחתך יחבור למעשה פלילי, גם אז תקפיץ את שמו והתחברויותיו לאתר? מאיר דגן הוא בן משפחה של הימין.
כתוב תגובה ל- zoomarch
לא דובר על ציר ימין ושמאל
  בן שלמה   15/05/11 10:58
בין אם אתה משתייך לימין, בין אם אתה שמאל ובין אם אתה סתם אזרח נאמן - אין לזלזל בבטחון המדינה. רוצה לקוות שדגן יודע מה הוא עושה.
כתוב תגובה ל- בן שלמה
2
לא יודע לגבי הפטפוט
  סתם_1   14/05/11 11:09
אבל ברור כשמש שלא את הכורים צריך לתקוף אלא את הממשל. לחסל את רפסנג'אני, משמרות המהפכה וכו'. אחמדי הוא בובה, לא בטוח בכלל שצריך להתאמץ לחסל אותו.
כתוב תגובה ל- סתם_1
3
ראש מוסד אינו פורש מחובותיו
  עם פרישתו מתפקידו   14/05/11 11:10
המחשבה שלך, יואב, שהלך רוחו של דגן השתנה בעקבות סיום תפקידו הרשמי, עשויה להיות מוטעית לא פחות מהמשמיצים הקבועים משמאל. כשדגן מדבר על שלילת תקיפה, זו עמימות לשמה. אילו היה מדבר בחיוב על תקיפה אוירית, גם זו עמימות לשמה. האיום האירני אינו על נקודה פיצפונית בגלובוס, אי שם לחוף הים התיכון. האיום קיים כנגד יבשת אחרת, כפי שהתקיים לפני עשור, ממדינה קצת מזרחית לאירן. מאחר ולאירן אין מחצב קרקע מיוחד שיעניין את ידידנו מאמריקה, אין כל סיבה לתקוף בנשק. די לנו שתוקפים וירטואלית על ידי וירוסים. אז לסיום - כיצד הגעת למסקנה שיש חשש לעבירה פלילית אצל דגן?
כתוב תגובה ל- עם פרישתו מתפקידו
4
תמיד יש אפשרות של בלוף מתואם
  אליק א.   14/05/11 11:11
האפשרות שדגן משחק תפקיד שנתפר לו מראש, גם היא קיימת. אם אפשר לבלבל את האויב ע"י מסר אופוזיציוני מזויף, למה לא?!

יכול להיות שמסר כזה גם נועד לעזור ולספק הצלחה במדיניות ההרתעה של אחמדיניג'אד מול חתאמי כי זה מקל על המחקר והמעקב.
כמו כן, זה יכול לגרום לאירנים להסתפק במערכות הנ.מ שיוצרו בפוטושופ במקום להשקיע כסף רב במערכות רוסיות מתקדמות, כסף שנדרש לתחזוקת השלטון מול האופוזיציה הפנימית.

כמובן שבמידה ואין זה בלוף, דגן צריך לשלם על זה באופן חד, חותך וכואב עפ"י החוק, למען יראו וייראו.
כתוב תגובה ל- אליק א.
5
בהנחה שדברי דגן לא מתואמים
  רפאל1   14/05/11 12:03
עם ראש הממשלה במטרה להרדים את הפרסים...מתחייב כאן כתב אישום חמור נגד הדגדגן הפטפטן. אחרת יהא זה סימן לבאים אחריו אחריו שבטחון ישראל הפקר.
כתוב תגובה ל- רפאל1
6
התקשורת שונאת נתניהו
  גורי גרוסמן   14/05/11 12:16
הייתי נוכח בהרצאתו של דגן בבית בלגיה באוניברסיטה העברית בירושלים. התקשורת השמאלנית מתעבת נתניהו הבליטה רק את הנושא האיראני אולם התעלמה מתמיכתו הנחרצת של דגן בעמדת נתניהו המתנגד לשחרור רוצחים לתחומי יהודה ושומרון במסגרת העיסקה לשחרור גלעד שליט. הוא הביא כדוגמא את העשרות שנהרגו בעקבות העיסקה לשחרורו של טננבאום והדגיש שחלילה לנו מלחזור על הטעות הזאת.
כתוב תגובה ל- גורי גרוסמן
7
יואב, תפסיק עם השטויות! כנס
  מומו - סוד כמוס   14/05/11 12:19
מה שאאני מגלה לך בהמשך זה סוד בטחוני כמוס ואחרי קריאתו תשמיד את הפתק וכמובן שלא תגלה את האמור לאף אחד!

זה בכלל לא פיטפוטים! המטרה היא להטעות את הפרסי ולהרדים אותו כמו ששרון מורדם, ובאיזה ליליה "בהיר" יהפכו לו את הלילה ליום שחור והוא יעלה לשמים מאודה בקרינה הגרעינית שתכנן עבורנו.

ובכלל כל הרעיון הזה הוא של מאיר דגן שהצליח לשכנע את ממשלת ביבי על הגאוניות שלו. ןגם פרישתו זה חלק מהתוכנית כי מאיר דגן עדיין ממשיך לטפל בנושא הגרעין הפרסי עד שיגמור אותו כמו שגמר על הכור הסורי.

אז לכולם לשבת בשקט ולהמתין לליל הפעולה.
כתוב תגובה ל- מומו - סוד כמוס
8
ואולי הדגן מחפש מפלגה ב"אבודה"
  קורןנאוה טבריה   14/05/11 12:20
????????????????.זה מה שקורה לכל אנשי הביטחון שלנו!חבל,דגן בעיני הכי נחשב, ולדעתי גם על רוב העם,למה לקלקל זאת בגלל פוליטיקה בזויה ומושחתת?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
9
התקשורת התקשורת
  יוד אלף   14/05/11 12:51
יצא לי לשמוע הבוקר מקצת מתוכניתו של עמנואל הלא יקיר לי.בתוכנית הוא העלה לדיון את הנושא של משפחת שליט והטראראם. בתוכנית אמר, נציגו של האל ושל שליט עלי אדמות, עודד בן לאעמי. עודד אמר בשידור חד וחלק..תפקידי להשפיע על השיח הציבורי. הוא לא אמר תפקידי הוא לשקף את דיעות הציבור, ללא עמדה. לא היה מזיק ללא מעודד הזה, שיקבל טיפול אישי בנושא. אז בבקשה..עשה משהו נגד הסופר את הימים של גל עד שליטא.ולגבי דגן..מדוע שלא תגיש אתה נגדו תלונה ויהיה מרתק אם הנושא יעלה לשיח ציבורי..ויחשוף אולי עבירה פלילית. היידה יואב,אני איתך
כתוב תגובה ל- יוד אלף
10
יואב משרתו של נתניהו!
  aviku   14/05/11 13:09
זו תכלית סיבת ועילת המאמרמר. עבירה פלילית?! קפץ היצחק על יואב.
כתוב תגובה ל- aviku
11
חשיבות דבריו של מר דגן
  ישראל ב.   14/05/11 13:48
מר דגן פעל מתוך שיקולי אחריות וטהר המידות.מתוך דאגה יתרה לעם היהודי היושב בארצו.חד משמעי לא הלך והולך דגן נגד מדיניות הממשלה והעומד בראשה.התנהלותו של דגן מזכירה את רוה"מ המנוח מר בן גוריון והוא מזן אחר של אנשים.בהמשך צריכים אנו את מר דגן כראש ממשלה.לסיום,מתוך דאגה ומציאות עכשווית ציין הוא את הדברים לאי תקיפת איראן.מה הנכם חושבים שיגיד את ההפך!!?מגיע לעם מנהיג אמיץ,גאה,עצמתי וחכם רק שהתנהלות שכזו לא עולה בקנה אחד עם אישים מסוימים ,טאשקר מקוטלגים כבנוניים!!!!
כתוב תגובה ל- ישראל ב.
תגובה לישראל
  מנחם בן ישעיהו   15/05/11 09:06
גם לשיטתך הדברים לא היו צריכים להאמר בפומבי!!
כתוב תגובה ל- מנחם בן ישעיהו
תשובה לישעיהו
  ישראל ב.   15/05/11 16:15
ישעיהו היקר,חבל מאד .אבל אינך יודע בכמה מישורים ופאזות האיש המכובד ששמו מאיר דגן חושב!!! אינך יודע מה הוא מנע ואינך יודע כמה חשוב לו עם ישראל וטובת בטחון המדינה.לא צריך להיכנס למחשבות יתר וספקולציות האיש באמת יודע על מה הוא מדבר ובטח אחרי שירות ציבורי כזה וצבאי.יום טוב לך ולכל הדואגים.
כתוב תגובה ל- ישראל ב.
12
כנסו דחוף
  המודיע666   14/05/11 13:51
מידע חשוב ביותר בלתי מצונזר !!! אתם פשוט חייבים לקרוא כדי להאמין !!! ליחצו על הקישור הבא וקיראו ותפיצו:

mizrahimvsisrael.forumisrael.net
 קישור
כתוב תגובה ל- המודיע666
13
מנהיגות רצויה-הגזמה כפלילי
  דויד שעורה   14/05/11 14:03
מר יואב יצחק היקר,הנני חושב שאתה פשוט מגזים יתר על המידה.מר דגן הוא 'שומר ישראל' ומה שעשה ב8 שנים ב'מוסד' אתה ואחרים לא מסוגלים לעשות כל חייכם.זוהי חוצפה לאשימו בכלל ועוד בפלילי.אם צריך להאשים זה אותך ואת כלל העיתונאים ,אשר מסלפים את העובדות.התיחסות לדבריי הצוררים האיראנים לא צריכה לבוא לידי ביטוי בכתב מצידנו כלל וכלל.הרי הם אומרים את ההיפך עלינו כדי לסכסך בין כל המעורבים.לא נגיב ולא נתייחס לדבריהם של התקשורת האיראנית העוינת.זה לא מכבודנו ,או ברמתנו.חשיבתו והתנהלותו של דגן היא בפאזות אחרות מאויבנו ובלי השוואה גם מהאחמ"ים במדינה האחרים שמגיבים ברמה מאד נמוכה ותוקפים אותו ללא לאות.מיותר לציין כי מר דגן ציוני בכל רמ"ח אבריו ואוהב ישראל בין לחעיר הערה ובין להאשימו בגישה פלילית זה חמור מצדך מר יואב יצחק היקר.רק שלא יאשימו אותך יואב בדברים שעשית ועוד לא מצאו.אם נחפש עליך פשוט נמצא!!ואז תבוא תביעה פלילית עליך ועל ניוז 1.שתהיבה לך שבת נעימה ואל תכפיש את מר דגן שהוא פשוט שומר ישראל חד משמעי!!!!
כתוב תגובה ל- דויד שעורה
14
הערצה רבה למאיר דגן
  יוסף חיטים   14/05/11 14:12
youtu.be פשוט תכנסו לכתובת הזאת ותבינו כמה מר דגן אוהב ישראל.מה הוא צריך להתבטא אחרת ולהגיד שהוא כן יתקיף את איראן??? יש לו זכות למר דגן היקר להגיד את מה שבליבו על מנת שמנהיגי המדינה לא יעשו שטויות!!!כן שטויות הם מסוגלים לעשות ודגן דואג.מר דגן מזן שונה של מייסדי המדינה הבא נריע לו וניתן כבוד.כבוד על מה שעשה בעבר הלא רחוק במוסד ומיותר לציין את הפרטים.כבוד נוסף על זה שהוא אמיץ וחכם וגם חזק ומוכן לעמוד בפרץ העתונאים ומנהיגי המדינה האטומים והחלשים תרתי משמע בכל מובני המילים!!!חזק ואמץ מר דגן רוצים אותך בפוליטיקה.רוצים אותך מתמודד על ראשות הממשלה .מי יתן וכך יהיה. תבורך מאיר דגן העם אחריך!!! העם צמא למנהיגים מסוגך!!!!בכבוד רב,יוסף חיטים.
כתוב תגובה ל- יוסף חיטים
15
להעמיד לדין את יואב יצחק
  זב רק אני   14/05/11 19:22
יואב המלומד , אם אתה באמת חושב שאחמדיניג'אד מאזין להסבריו של מר דגן ויש להעמידו לדין על דבריו , מדוע אתה חושב שאחמדיניג'אד לא קורא את טורך ולכן בא והסבר לי למה לא להעמיד גם אותך לדין ?
נמאס כבר מסוג העיתונות הזה ומעיתונאים מסוגך (שנהנים להשמיץ טובים וחכמים ממך)ובפועל עושים בדיוק את אותו המעשה .
אינך אלא צבוע !
תרומתך העיתונאית אינה מתקרבת לכדי עשייתו רבת השנים של מר דגן .
של נעליך לפני שאתה מעלה את שמו על שפתיך !
כתוב תגובה ל- זב רק אני
לזב והמצורע- לך לעזאזל אדיוט
  מושיקו   14/05/11 21:34
כתוב תגובה ל- מושיקו
16
תפסיקו להפלות לרעה. כולם פה
  מגלים סודות מדינה   14/05/11 21:04
כל אזרחי ישראל סובלים משילשלול כרוני במיתרי הקול. מאיר דגן לא הראשון ולא האחרון. אז בבקשה תעזבו אותו בשקט.
כתוב תגובה ל- מגלים סודות מדינה
17
טוב עשה דגן.
  אליהו חיים   14/05/11 22:19
האיום האירני הוא יותר לצרכי פנים מאשר סיפור אמיתי, כל בן אדם שפוי יודע שישראל לא תיתקוף באירן ,אירן היא בעיה של העולם החופשי יותר משהיא בעיה שלנו, אילו מלחמת לבנון השניה הייתה מסתיימת בהכרעה ולא כפי שהסתיימה אם אלפי טילים על הגדר, אילו עופרת יצוקה הייתה מסתיימת במכה אנושה לחמס ולא כפי שהסתיימה, כאשר הנפוליונצ'יק שלנו ממגדלי אקירוב הוא שר ביטחון, אלו הן בעיות הזקוקות לטיפול , כאן נשחק כח ההרתעה שלנו,אז תפסיקו לספר סיפורים על הגרעין האירני וטפלו קודם בערביי ארץ ישראל ,אחר כך בערביי השטחים, ואם ישאר לכם זמן תספרו סיפורים על הגרעין האירני.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
18
דגן מרדים את האיראנים
  הישרדות איראן   15/05/11 00:26
דגן לא טיפש ולכן ולא יסכן את בטחון ישראל
כתוב תגובה ל- הישרדות איראן
19
אין בזה גם לא אבק של פלילים
  שאפו לדגן   15/05/11 01:02
ניתוח תוכן הדברים של דגן מלמד חד משמעית שמדובר בהבעת דיעה, המותרת בכל דמוקרטיה, ואין בה שום גילוי עובדתי שהוא סוד. חובתו של דגן לבטחון המדינה לא מסתיימת עם פרישתו מהמוסד, ולכן זו היא לא רק זכותו אלא חובתו להתריע מפני מהלך התאבדותי של ממשלת יישראל מול איראן. המסקנות שכאילו דגן מגלה את העמדה הרשמית של המוסד מופרכת, שכן בראשות המוסד עומד כיום ראש אחר, שיש לו מן הסתם עמדות, תובנות והערכות עצמאיות משלו. ואותם איש בציבור לא יידע, וזה מה שאחמדינגד רוצה וצריך לדעת, לא מה דעתו של ראש לשעבר. למידע על דעתו של דגן אין ערך אקטואלי או מבצעי. תהיו בטוחים שהשאלה מה היא דעתו של תמיר פרדו, היא זו שמדירה שינה מאחמדינגד וגם מחמינאי.  סיכומו של דבר: העמדה שדגו הביעה מוכיחה כי יש לנו מוסד מפוכח, אחראי, ולא פופוליסטי או חמום מוח. מוסד שדואג לאינטרסים של מדינת ישראל בלי להתחשב בפירורי הסיפוק הלכאורי שמפיקים או לא מפיקים מהם באיראן.
כתוב תגובה ל- שאפו לדגן
20
להעביר את הדברים לבדיקת
  ל רפי   15/05/11 07:32
הפרקליטות.
אם חרג דגן מהוראות ביטחון שדה, והנחיות ראש הממשלה לגבי העיסוק בפומבי בנושא האיום האיראני, ואין זה משנה מה נימוקיו, יש להעמידו לדין. עניין זה חמור דווקא משום שהאיש פרש זה עתה מאחד התפקידים הרגישים ביותר בישראל, דווקא משום שריכז בתפקידו האחרון את הפעילות נגד הגרעין האיראני ודווקא משום שאסור להתיר לכל פקיד בכיר לשעבר לנסות ונהל את המדיניות הלאומית כראות עיניו.
כתוב תגובה ל- ל רפי
21
פטפוטו של דגן
  מנחם בן ישעיהו   15/05/11 09:01
מבלי להמעיט מזכויותיו של דגן כראש המוסד וממבצעיו המרשימים ,נראה שיש כאן מודל חוזר של אריק שרון שאף לו זכויות רבות ולבסוף מעשיו האחרונים הטילו נזק חמור לעם ולמדינה!! "זקנתם מבישת את צעירותם"!!
כתוב תגובה ל- מנחם בן ישעיהו
22
האם דגן מתואם עם משפחת שרון
  WAW   15/05/11 12:49
כתוב תגובה ל- WAW
23
פטפטת
  מקו   16/05/11 19:50
שיכנס עם ונונו
לכלא
כתוב תגובה ל- מקו
24
אכן זו עבירה פלילית , חשיפת הע
  למה **   17/05/11 11:52
הערכה בטחונית סודית , מתוך משרדי המוסד ,למרות שהוא פרש עדיין מחוייב לסודיות
כתוב תגובה ל- למה **
25
יואב יצחק--הפסק ברברת
  חיגז   21/05/11 18:34
ליואב--
1. לדגן כאזרח המדינה יש זכות לומר כל דבר באם קיבל אישור הצנזורה ,מספיק עם המשפטיזציה.
2. דגן הוא לא היחיד שמדבר כנגד פעולה באירן.התפרסם מחקר של אנליסט במע הביטחון שאמר עובדה שכל קברניטי המדינה גרים במגדלים ע"י הקריה --מרמזת שלא נתקוף.כי במקרה תקיפה ישראלית הקריה בת"א--תהיה מטרה לטילים.
כתוב תגובה ל- חיגז
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il