s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
התגרות באומות העולם
מאת: הרב אליהו קאופמן  |  23/05/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מכירים את השרץ הזה
  moshe   23/05/11 18:12
תקישו בגוגל את שם המחבר ותראו על איזה טינופת מדובר...אם הוא "רב" אורטודוקסי אז אני מוכן להיות רפורמי
כתוב תגובה ל- moshe
2
להכיר חרדים זה להבין אנטישמיות
  אליהו חיים   23/05/11 20:54
לא רציתם להרגיז את היטלר ימ"ש וקיבלתם ארובות, לא למדתם שום דבר, וכבר יש אנשים המוכנים לוותר על מחצית ירושלים רק שיקחו גם אתכם.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
אתה האנטישמי!!! גם הוא, אבל
  חנה שרה   23/05/11 21:34
אתה זול ממנו!
עד מתי תחזרו על התעמולה ה"ציונית", שנוצרה כדי לספק אליבי ל"ציונים" על סיועם להשמדת יהדות אירופה? מנוולים! המטורף הזה "חרדי", בדיוק כמו אורי אבנרי וגדעון ספירו, ימח שמם וזכרם.
אינך ראוי להתאבק בעפר רגליהם של ה"חרדים". תעמולת השקר הזה מתבררת מיום ליום יותר ויותר!

הנה עדות אחת מני אלפים:

כבר בשנת 1933 עמד הרב ישראל דוד אפשטיין מאוז'רוב על סוד הקמתה של ה"דמוקרטיה היחידה במזרח התיכון". וכך הוא כותב במכתב בו הוא מבקש לסדר בשבילו ובשביל ר' חיים יודא קריסטל רשיונות עליה לארץ ישראל:

"... בזמן שעיני כל ישראל צופים אל אדמת ישראל, והחרדים הרוצים לעלות, אין מניחים אותם הכת השמאלית לבוא, ועל ידי זה מתרבה כוחם, ועלינו לעמוד על המשמר וללחום מלחמת התורה, כי בעת כזאת הכל מתנהג על פי הרוב, ואין מסתכלין על אודות משהו, רק רוב. ולמה אינכם מרעישין בבית הממשלה נגד העוולה שנעשה בזה, נגד העם החרדי, אשר הם רוב מנין ורוב בנין האומה הישראלית... חוב קדוש מוטל עליכם איפוא, לשחר דרך אשר יוכל איש חרדי לבוא לארץ" ("אות קין", על פרשת מחדלי ההצלה-אזלת היד ואטימות הלב של הנהגת הציונות העולמית והסוכנות היהודית בשנות השואה והחורבן, למ. וזלמן).
כתוב תגובה ל- חנה שרה
את צודקת,אבל זה היה מיעוט שבמי
  אליהו חיים   24/05/11 08:08
במקום לקלל יצאת מברכת, גם היום רוב החרדים מתנהגים למדינה כאילו מצווה לחסר את הגוי,תורה באה יחד עם דרך ארץ,ודרך ארץ היא עבודה,הרמב"ם בפעם האלף אני מזכיר לכם ,אמר כי ההופך תורתו לקרדום לחפור בו סופו שמלסטם את הבריות.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
מעניין, את הליסטים אנו מוצאים
  חנה שרה   24/05/11 13:28
דווקא אצל ה"עמלים", לא בקרב לומדי התורה.
ואתה חוזר על העלילה - הנה עדות של אדם לגמרי לא "חרדי" -

"הם לא רצו למות. לטבוע בדמם. להישרף, הם רצו לעלות! לחמו על כל רשיון עליה, על מקום בעליה הלא-לגלית. אבל גדודי השליחים ביקשו מהם כסף בלבד. ואלה, האומללים, התפרקו בימי מאורעות בארץ, מזהבם, מטבעות אירוסיהם וקידושיהם, מעגיליהם, משרשרות זהב שקבלו בירושה, לידי המנהיגות, "למען הארץ".
המנהיגות רצתה יהודים בלי כסף וכסף בלי יהודים. יהודי העולה עם כסף עלול לשלח רסן מפיו. זאת לא אבו הם!
"עליה סלקטיבית"! מושג מופלא ואצילי בפי הפלבאים, חצאי-האינטליגנטים. לא נלבקי ולא פרגה, ולא שניפישוק. אלה יקלקלו את הנוף. מה ערך להם? למי צורך בהם? לכל היותר יבנו עוד מרכז מסחרי, עוד שכונת בעלי מלאכה, עוד עיר ספסרית כתל-אביב, עוד שכונה בורגנית כרמת-גן “ למי זה דרוש?! מה הן עשר כאלו לעומת דגניה אחת?!
"עליה סלקטיבית" מכאן, וסלקציה“ למשרפות ולבורות ההריגה...
מוכרחים לשכוח לגרמניה את המשרפות, כי אחרת עוד עלולים לזכור גם לבן-גוריון ולשרת ולגולדה, להם ולעושי דברם, לליפסקי ולסטיפן וייז, את חלקם באשמת ההשמדה.
למעשה שכחו. משכיחים. אני לא אוכל לשכוח. לא אוכל!
תועבת-ההפקרה של העם באירופה חייבת להיחקק בזכרון העם".
("מרבד אדום", אריה קוצר)
כתוב תגובה ל- חנה שרה
ולהלן, משהו נוסף -
  חנה שרה   24/05/11 13:34
ה"מרתה וושינגטון" הגיעה ארצה, כשעל סיפונה 321 נוסעים, 11 בית"רים ו-310 חניכי "השומר הצעיר" ו"החלוץ" – חלוקה "הוגנת", על פי צרכיה של ה"סוכנות היהודית" שבדרך זו "בנתה את המדינה".



בתוך אחד עשר הבית"רים היה גם דני בית-המקדש, המתאר את דקותיו הראשונות על אדמת הארץ הקדושה ("ייבנה" סיפורו של דני בית-המקדש, לעזרא יכין אלנקם): "... לא יכלתי לעצור את התרגשותי והשתטחתי על הארץ, מנשק את האדמה. בעודי שוכב כך... הפתיעה אותי חבטה קשה בגבי, ולאחריה עוד אחת ועוד אחת. תוך דקות היה כל גופי חבול וזב דם ממהלומות אגרוף, חבטות-אלה ובעיטות מכאיבות שהונחתו עלי מידי פרחחים צעירים.... גברתנים, שהבעת שנאה על פניהם...., תוך שהם מכים אותי באכזריות, שמעתי אותם קוראים לעברנו קריאות גנאי, שהתקשיתי להבינן, אך היו מלים שחזרו עליהן שוב ושוב, מלים שהדהדו באזני ומוסיפות לרדוף אותי עד עצם היום הזה: 'פאשיסטים! פאשיסטים! אתם הרגתם את ארלוזורוב...'

"חברי נשאו אותי לבית חולים. שכבתי שם ששה ימים קשים וארוכים, כמעט ללא שינה. כאבי הגוף והנפש הדירו שינה מעיני. באתי לארץ ישראל, בהחלטה לשכוח את אירופה האנטישמית, אולם המכות שספגתי על אדמת ארץ ישראל, גרמו לי להעלות זכרונות מרים מעברי.....".

כתוב תגובה ל- חנה שרה
ועוד משהו קטנטן -
  חנה שרה   24/05/11 13:39
העולים הראשונים לארץ ישראל, ואלו שטפטפו במשך הדורות, היו כולם "חרדים". העליה נצטמצמה, כאשר הגיעו ה"חלוצים", ה"ציונים", ופעילותם הראשונה והראשונית היתה - להוציא לשמד את ילדי ה"חרדים". זה היה הדבר שהרתיע את ה"חרדים" מעליה, אבל, הם המשיכו לעלות.
מובן מאליו שאינם מכירים ב"מדינה"! כל יהודי שפוי חייב להתנער מן "המדינה" שהרסה והורסת כל חלקה טובה בעם היהודי. זו המדינה האנטישמית ביותר בעולם!
כתוב תגובה ל- חנה שרה
הודאה
  שמיל ברגר   24/05/11 12:59
טוב שהודית שאתה מכיר בעצמך כלא יהודי אנטישמי שהחרדים הם באמת היהודים האמיתיים ואתה סתם לאומן ציוני וכלומניק...
כתוב תגובה ל- שמיל ברגר
3
היהודי הגלותי הטיפוסי , חבל"ז
  דויד פיזאנטי   23/05/11 21:01
הגלות - זו מחלת נפש יהודית מוכרת מזמן .
 בשורות טובות
כתוב תגובה ל- דויד פיזאנטי
יהודי גלותי
  שמיל ברגר   24/05/11 13:25
אני גאה להיות יהודי גלותי ולא מתבולל ישראוקראיני במדי צה"ל הכותב סיסמאות ניאו- נציות בבתי כלא ואוכל חזיר...
כתוב תגובה ל- שמיל ברגר
4
כל זמן שיש לנו את דחלילוביץ'
  בן טיבוגה   23/05/11 22:52
לא נירא מהגויים!
כתוב תגובה ל- בן טיבוגה
5
האמירה התבוסתנית הזאת:התגרות ב
  קורןנאוה טבריה   24/05/11 05:09
באומות העולם הפכה לכלי נשק בידי אומות העולם -לכן נשיאים כמו חוסיין אובמה פרו-איסלאמי מרשה לעצמו לדרוש מאיתנו לשוב לגבולות אושוויץ 67 במטרה לאפשר לפלשתינאצים החד"שים להשלים את המלאכה של הנאצים הישנים!!!עצם האמירה המתגרה הזאת מביאה עלינו אסונות!!!לפי המאמר יש להבין שלראש ממשלה ישראלי אסור להביע את דעתו או לחלוק עם שום מנהיג בעולם גם אם יכפו עלינו להתאבד כי כל אמירה עלולוה להיחשב ל:"התגרות באומות העולם"-קשה לי להאמין שהקב"ה תומך בהתבטלות הזאת?!!!לדעתי מי שחושב כך הוא לא יהודי,הוא מתחזה או יהודון טרויאני!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
לא, הוא לא תומך בהתבטלות
  חנה שרה   24/05/11 07:43
הזו בפני אומות העולם, להיפך, על כך אנו נענשים. זהו חילול שמו!!!! שלש השבועות היה איזה מדרש על הפסוק - אל תעירו ואל תעוררו את האהבה עד שתחפץ - בשיר השירים, שלש השבועות היו - לא להתגרות באומות, לא לעלות בחומה, והשבועה השלישית היא לגויים, שלא יתעללו בעם ישראל הנתון לחסדיהם - ובכן, ראינו במשך הדורות כיצד "קיימו" הגויים את השבועה הזו. וכיצד עם ישראל הנמיך את עצמו עד עפר, ובכל זאת חיפשו אותו.
ואז השיב אותנו הקב"ה לארצנו, הנחיל אותה לנו והביס את אויבינו מבקשי נפשנו לרגלינו. וכי יש אותו ומופת גדולים יותר לרצונו שנשים פס על השבועות, שאם לא היו מלכתחילה, טעות קטלנית, להעיף אותן לכל הרוחות?
אבל השמאל ה"צדיק" שומר על שתי השבועות באדיקות מרובה. בכל עת ובכל שעה הוא נתלה בכעסה/רצונה/אי-שביעות רצונה של הקהיליה הבינלאומית הנאצית. אבל, כשקורה שמישהו שם, מצדד בענין היהודי, הם קופצים ערוכים לקרב, להשמיץ את הגוי שממש לא אכפת לו שהיהודים "מתגרים" בו. כידוע, ובעיקר בארצות ערב, עצם נוכחותו של יהודי בעולם הזה, נחשבת להתגרות.
ואת השמאל צריך למחוק מעל פני אדמת ארץ ישראל. טוב שהטינופת שכותב את הדברים איננו כאן.
כתוב תגובה ל- חנה שרה
עוד בהיותם במדבר נאמר
  חנה שרה   24/05/11 08:28
"הן עם לבדד ישכן ובגויים לא יתחשב"! בשום מקום בתנ"ך לא נמצאות שלש השבועות האלה, והבטלנים קפצו על המדרש הזה, כמוצאי שלל רב. כאילו היה צו אלוקי. זה, פשוט, היה נוח. לא צריך לעשות כלום, אלא, לחכות למשיח. להישחט, להישרף ולחכות למשיח, שלא ממש אוהב בטלנים. מי שלא עושה למען עצמו, אינו מסתייע מן השמים.
שובנו לארצנו לא היתה התגרות באומים. היתה כאן ארץ חרבה ושוממה, כר מרעה דשן לשודדים ערבים, שהתפרנסו מן התיירות הנוצרית לארץ-הקודש, מחד, הם סיפקו את המלווים לקבוצות וליחידים שבאו לתייר, מאידך, שדדו אותם, לפעמים המלווים, עצמם, היו גם השודדים, כי אבות המדבר, שכולם מתאמצים כל כך להפוך אותם לעמים אין ספור, הם רוצחים ושודדים גנטיים. ועל כן דבק בהם השמאל, שהוא, כידוע, גרוע מן הנאצים.
כתוב תגובה ל- חנה שרה
6
מדוע nfc
  צפנת   24/05/11 08:01
נותנים במה לליצן הזה? אם יואב יצחק סבור שלפסיכופט הזה צריך לתת במה, כנראה שהמבקרים אותו יודעים מה הם אומרים. אני פורש מביקורי באתר כזה שנותן לו במה. שלום ולא להתראות.
כתוב תגובה ל- צפנת
ממש בוכים
  שמיל ברגר   24/05/11 12:46
ואנחנו ממש בוכים שפסיכי כמוך פורש מהאתר, אתה בטח חושב שאתה שווה גרוש.חה- חה- חה!
כתוב תגובה ל- שמיל ברגר
7
מעט פתטי, לצפות בתגובות
  אברהם2   24/05/11 08:51
הנזעמות כאן. הכותב ידוע כאחד העופות המוזרים שגידל גן החיות הישראלי; באותה מידה שהנ"ל מכנה עצמו "רב", יכל גם לכנות עצמו מאלף פילים או מגדל יוני דואר. בחייו הפתלתלים, אין כמעט בנמצא אידיאולוגיה שהנ"ל לא ניסה. תחנת חייו העכשוית היא ביהדות האורטודוקסית המתנגדת לציונות, וככזה הוא מנסה להרגיז את הקוראים התמימים המתייחסים לדבריו ברצינות תהומית.
כתוב תגובה ל- אברהם2
הרב קאופמן
  שמיל ברגר   24/05/11 12:53
גם בימים שלא שמר מצוות וגם כיום הרב קאופמן היה בעד דרכי שלום עם הערבים להבדיל מכאלה לאומנים ששפכו דם יהודי במלחמות ואחר כך החליםו אידיאולוגויות והפכו ליונים כמו מנחם ביגגל'ה,בנימין נתניהו, צחי הנגבי וכמובן אריאל שרון ההפכפך. הללו הם פשוט פרובוקטורים שדיברו על ארץ ישראל השלימה ובגללם הוסתו אנשים ואחר כך גרשו את אוהדיהם מתמול שלשום. הימין הציוני- להבדיל מהימין בחו"ל, הוא שקרן, רשע ובוגדני.
כתוב תגובה ל- שמיל ברגר
8
למי שלא יודע
  צ   24/05/11 12:59
הוא היה שחקן כדורגל. פעיל בתנועת מוקד. ושל"י. עבר לארגון הטרוצקיסטי האנטי ציוני אוונגרד. הפך לסוכן בתשלום של השב"כ. הצטרף לפנתרים השחורים של צ'רלי ביטון, בחד"ש. אחר כך חבר לתנועת תמ"י של אהרן אבו-חצירה ובנימין בן אליעזר, שביקשה לייצג את המזרחים. בהמשך התקרב לדת והיה מקורב לש"ס, וכיום הוא נמנה עם העדה החרדית.

כתוב תגובה ל- צ
המידע
  שמיל ברגר   24/05/11 15:45
א) מי אומר שה"מידע הכתוב מדויק?ב)תמיד הוא היה במחנה השלום והפשרה עם הערבים ולא שינה דעתו כמו שופכי הדמים מהימין הציוני.
כתוב תגובה ל- שמיל ברגר
לצ.
  מוישלה זוברובסקי   24/05/11 20:02

הבנתי מדבריך שהחלאה המזוקנת תמיד היה סטאלינאצי.

רק שבעברו הוא היה סטאלינאצי אדום והיום הוא סטאלינאצי

שחור - אותו דרעק.
כתוב תגובה ל- מוישלה זוברובסקי
9
בתחפושת של יהודי....
  ירון זכאי   24/05/11 14:09
בתחפושת של יהודי חרדי אפשר לתרץ כל תירוץ, ולהכשיר כל שרץ. והיהודון הזה עושה מעצמו קריקטורה של יהודי בדיוק כמו וודי אלן. אגב כך התעלם מאין ספור עקרונות הנמצאים בתנ"ך. חבל על הזמן לנסות בכלל להשיב לו.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
תנ"ך
  שמיל ברגר   24/05/11 15:51
כדי להבין תנ"ך צריך ללמוד ש"ס(לא המפלגה...), פוסקים, מדרשים וכו' ובזה אתם החילונים הימנים עמי ארצות. עדיף שלא ילמדו תנ"ך אצל החילוניים עם מורים כופרים כי אחרי זה כולם ניראים דבילים כמו ירון זכאי האנלפבת.אתה אפס שחושב שהוא שווה מאה.
כתוב תגובה ל- שמיל ברגר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il