|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 264/65, יוסף שיוביץ ויוסף ראש נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים שמעון אגרנט, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 באוקטובר 1965
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע כי תשעה רופאות ורופאים, בהם גם פסיכולוגים, יתכנסו כצוות אנונימי לבדוק אם בכוחו של נתניהו לשאת בעול הכבד של ראשות הממשלה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"אני גאה להציג את יוזמת השלום הישראלית"
מאת: נפתלי רז  |  03/06/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
רק מצנע........
  מורה נבוכים   3/06/11 11:34

יכול עם כל התאראראם והכתבות והכספים והרשימה המכובדת של

כל שמנה וסלתה של החברה השמאלנית להשיג.......3000 איש.

אדולף רז הולך לקחת את כל הקופה.

כל מה שנחוץ זה שכמה אנארכיסטים מסוממים מכנופייתו של

קלינסקי יכתבו עוד כמה "שירים".
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
2
בלי תנאים מוקדמים? הצחקת אותם
  ע. הנביא   3/06/11 13:47
קבלת היוזמה הסעודית מותנית בכך שישראל תקבל אותה כמו שהיא ללא זכות ערעור או דיון. מעבר להשפלה ולביזוי שבתנאי מחפיר זה, שאפילו ליכטנשטיין לא היתה מסכימה לשכמותו, יש כאן מלכודת שוטים מסוכנת מאין כמוה. היוזמה הסעודית מצהירה על פיתרון בעיית הפליטים עפ"י החלטת האו"ם 194. שמעת נפתלי? חוזר שנית: 194. ברגע שישראל מסכימה למתווה שמכיל את החלטה 194, היא מכריזה בזה רשמית שהיא מקבלת את זכות ה"חזרה" של ה"פליטים" הפלסטינים לישראל, כי זה בדיוק מה שהחלטה 194 אומרת. מאותו רגע ועד סוף כל הדורות, ללא קשר עם תוצאות המשא ומתן (שכמובן יתפוצץ תוך שבועיים), מצבה של ישראל הוא כמצבה של אותה גברת שברנארד שואו אמר עליה: כעת כולנו יודעים למה את מוכנה, ונשאר רק לדבר על המחיר. ישראל ממוטטת בכך במו ידיה את עצם זכות קיומה. תוצאות ההכרה ב-194 יהיו חמורות אף יותר מתוצאות הסכמי אוסלו, ובהבדל ממנו, לא יהיו ניתנות למחיקה לעולם. אתה הבנת את זה ברוך?
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
3
היזמה הסעודית -
  חנה שרה   3/06/11 13:56
''.. כעבור חודש חזר הנשיא רוזוולט מביקורו במזרח התיכון, הוא התרועע עם מנהיגים רבים אבל אף לא עם יהודי אחד. פגישתו החשובה ביותר היתה עם אבן-סעוד, שליט ערב הסעודית, שקיבל מאה אלף דולר ליום כזכותו ברווחי חברות הנפט האמריקניות.
''בהודעה שפירסם אבן-סעוד שבועות מספר לפני פגישתו עם הנשיא רוזוולט, אמר אותו שליט ערבי שחום פנים ועוטה זהב - 'הדרך היחידה לפתרון הבעיה היהודית במזרח התיכון היא להוציא את כל היהודים בארץ ישראל ולשלחם למרכז אפריקה, ושם שוב לא יוכלו להטריד איש. אם יסרבו ללכת, יש ברירה אחת - להשמידם במקום מושבותיהם ועל ידי כך להיפטר מן הצרה היהודית אחת ולתמיד'.
''בשובו מסר הנשיא רוזוולט דין וחשבון לקונגרס במארס 1945. הדין וחשבון נכתב בידי השופט רוזנמן, הנשיא רוזוולט עצמו וחתנו ג'ון בואטיגר. תוך כדי השמעת נאומו באזני הקונגרס הוסיף רוזוולט קטע על דעת עצמו, שעל תכנו לא נועץ קודם לכן עם עוזריו בחיבור הנאום.
''וכה היו דברי רוזוולט באזני העולם כולו: 'הנה, למשל, בשאלת ערב הסעודית, למדתי יותר על כל הבעיה - הבעיה המוסלמית והבעיה היהודית - מתוך שיחה עם אבן סעוד במשך חמש דקות מחליפת שנים או שלושה תריסרים של אגרות'''.

שבענו יזמות "פלסטיניות", במשך כמעט אלפיים. לא די שחובה לייתר כל יזמה נאצית לפתרון הבעיה היהודית, אלא, חובה לייתר את יוזמיהן, בלא הבדל לאום, מין, צבע, דת, יהודונים, מוסלמים, נוצרים ואחרים.
כתוב תגובה ל- חנה שרה
4
שיהיה ברור לעם ישראל -
  חנה שרה   3/06/11 14:04
השלום אינו קודם למולדת. רק שטיפת מח אלימה בעם תשוש ממנה ומתוצאותיה, יכולה היתה להביא לתפיסה מעוותת כזו, ששלום עושים רק עם אויבים, ואם לא די בפשע הזה, מבצעים אותו על חשבון המולדת המופקרת לידי אותם אויבים.
הפושעים נגד האנושות, הכותבים בעתון הזה, ממשיכים לדרוס את עם ישראל, כאילו לא היתה כבר כל הארץ, למעט פיסת קרקע פצפונת בידי ה"פלסטינאים" למידיהם, כלומר, בידי האימפריאליזם הג'יהאדי, שארגוני הרצח שלו מכונים "פלסטינים".
לא רק ששלום אינו דוחה ארץ מולדת, נחלת אבות, אלא, ה"שלום" אותו מקדמת חלאת המין האנושי, מסוג הכותב, זו תועבה. אלה, אפוטרופסי השלום, הפכו את המלה הנפלאה הזו, זה כבר, למשהו מבחיל, שחור, שטני, לעוס עד קבס וגורם חלחלה. זוהי, זילות השלום וזילות השואה, שהוא יביא בעקבותיו.
כל אלה שעמדו למשפטי נירנברג, היו חובבני שנאה, לעומת האדוקים בדת שנאת ישראל.
כתוב תגובה ל- חנה שרה
5
לו יהי
  אבי גיא   3/06/11 14:17
אני ראש הממשלה מודיע לכל עם ישראל נכון שעל חרבנו אנו חיים כאן, אך אני מבטיח לכם שמצבנו טוב מאד. הצמיחה במדינת ישראל צפויה להיות מעל 5% אין מדינה אחת בעולם שאפילו מתקרבת לנתון הזה האבטלה מתחת ל 200 אלף !!! בעוד חודשיים החופש הגדול המוני ישראל יסעו להנות בנופש בארץ ובחו"ל ואני אומר להם סעו ואל תדאגו. ביום ראשון הערבים מארגנים מצעדים לרגל מה שהם מכנים יום הנכסה. נערכנו לכך וחיילי צה"ל קיבלו פקודה לפתוח בנוהל מעצר חשוד כך שבמיקרה של פריצה הם יירו במפגינים כדי להורגם. מצעדים כאלה יגרמו לשפיכות דמים וזה יהיה דמם של הערבים. שבועות אחר כך צפוי משט של מחבלים לכיוון ישראל אנחנו מתכוונים שוב לשלוח את חיילנו , חייל הקומנדו הנפלאים , והפעם לא עם רובי צבע !! אל תידאגו הפעם נטפל במחבלים האלה. בספטמבר צפוי האו"ם להכריז על מדינה פלסטינית - אל תדאגו אזרחי ישראל האו"ם עשה זאת כפר פעמיים. פעם אחרונה ב 1988 . היום כמו אז לא יקרה כלום ביום שאחרי . כי ההודעה הזאת צריכה להיתמך ע"י מועצת הביטחון ושם זה לא יעבור. אז באמת שאין לכם מה לדאוג אזרחי ישראל. אני מזכיר לכם שלמרות שהודעתי שוב ושוב אין ספור פעמים שאני מוכן מחר לפתוח במשא ומתן עם הפלסתינים אך ללא תנאים מוקדמים ( שהרי אם יש תנאים מוקדמים אז למה צריך משא ומתן ? ) ואבו מאזן שוב ושוב מסרב. הבעייה שהיום יש קומץ מתוכנו משונאי ישראל שיקיימו הפגנה ( בדר"כ הופעה עם זמרים - זאת הם מכנים הפגנה ).ההפגנה שלהם כמובן בתל אביב תמשיך לנסות ולפלג את העם, לתמוך במרצחים ולנסות להוליך אותנו חשופים אל קני הרובים של האוייב הערבי. אבל אל דאגה ממחר אני וממשלת הימין מתכננים להעביר חוקים להגנת הדמוקרטיה שימנעו מהם לקבל כסף אירופאי אנטישמי. יחסלו את אחיזתם בתיקשורת . ויכניסו לכלא את כל הבוגדים משתפי הפעולה עם האוייב הערבי. כמו יריב אופנהיימר, נעומי חזן, אורי אבנרי, ונפתלי רז. לו יהי אמן ואמן.
כתוב תגובה ל- אבי גיא
6
הנאכבה, הנאקצה, האיכסה
  חנה שרה   3/06/11 16:10
אלה הם ימי אבל על כשלון הג'יהאד להשמידנו. שיוכיח הכותב כאן, שלא היא!!!!! וזה הדבר שאני אומרת כבר עשרות בשנים - אין הוכחה חותכת יותר לעובדה, שכל מטרת "מחנה השלום" היא השמדתנו, שאם לא כן - מה כל קשקושי ה"כיבוש" וכו' אלא, הם ציפו ש"ישראל" תניח את נשקה ותניח לאויב הארכינאצי להביסה, כלומר, לשחוט את כל היהודים בארץ ישראל, ובלבד שלא יהיה "כיבוש". אין שום דרך אחרת להבין את גישת המרצחים האלה.
כתוב תגובה ל- חנה שרה
לחנה - אין צורך לנחש.
  מורה נבוכים   3/06/11 17:39

אדולף קלינסקי ה"משורר" שהוא גם "מורה לתנ"ך" וגם "אתאיסט

מוצהר" ומעל לכל "קומוניסט גאה" כתב לפני מספר ימים שחזונו

הינו ישראל ללא צבא ו.............סגן ראש ממשלה ערבי.

אז במה הם שונים מאיסמעיל הנייה ? הנייה לפחות אדם ישר -

פלסטינאצי מתועב - אבל אדם ישר.
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
7
איזה עושר
  דוריאן   3/06/11 21:39
העושר הלשוני של הכותבים פה ממש מרנין. ועוד אומרים שמערכת החינוך כושלת! כל הכותבים פה הרי יודעים טוב יותר מכל מי שעמדו בראש המערכת הבטחונית מה טוב למדינת ישראל. אז אני מודיע, בתור סתם 'עמך', שאני מאמין לאנשים שכותב המאמר ציין, אני מאמין להם שזה הדבר הנכון לעשותו - לקבל את ההצעה הסעודית-ערבית, ולפתוח פרק חדש בחיי המדינה המיוסרת שלנו. נכון 'שלום' היא מילה נהדרת, והגיע הזמן שלא תהיה רק ברכה, אלא מציאות. די כבר עם החשיבה הלוחמנית הקבועה שלכם, הטוקבקיסטים, ושל כל מנהיגי מדינתנו כיום.
כתוב תגובה ל- דוריאן
8
תגובות לתגובה הראויה לתגובה
  נפתלי רז   3/06/11 21:41
תזכורת: אני מגיב תמיד, מתוך כבוד גם לבני פלוגתא. אינני מגיב לחרפות, אינני מגיב למחרפים. הפעם, במדמנה-ההזויה-ומאמצת-הנאצים של מרבית התגובות, ראויה לתגובה רק תגובה 3: יוזמת השלום הערבית איננה מתנה את קבלתה כמו שהיא; לבעיית הפליטים היא מציעה "פתרון מוסכם", הנותן לישראל מעין זכות וטו; ולא "על פי החלטה 194" אלא "על בסיס החלטה 194" - הבנת הנקרא! אני מקווה שאתה טועה בכל הנ"ל, ולא מסלף ביודעין. מאיר דגן, ראש המוסד היוצא, איננו חשוד בשמאלנות. חשוב מדוע גם הוא מציע לאמץ את יוזמת השלום הערבית.
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
אחת לאחת
  ע. הנביא   3/06/11 23:20
1. "יוזמת השלום הערבים אינה מתנה את קבלתה כמו שהיא" - דווקא מתנה. הערבים בפירוש הציגו את היוזמה כמכלול בלתי פריק של כל מרכיביה.

2. "לבעיית הפליטים היא מציעה פיתרון מוסכם הנותן לישראל מעין זכות וטו" - נו באמת! בוודאי שהיא נותנת לישראל זכות וטו. הרי בזה כל העניין! ישראל היתה מטילה וטו ואז היה הכל מתפוצץ (באשמתה, אלא מה?) והיא היתה נשארת בדיוק כשהיתה לפני כן, רק בתוספת הגיבנת של הכרה רשמית בלתי הפיכה בהחלטה 194, שאותה היתה נושאת לדראון עולם. אוי סליחה - "על בסיס" החלטה 194.

3. היציאה התמהונית של מאיר דגן רק מוכיחה שגם ראשי מוסד לשעבר מסוגלים להגות שטויות מבלי לחשוב (יש לפחות עוד אחד כזה).

4. התנאי היחיד, הבלעדי והאולטימטיבי לשלום בין ישראל לערבים הוא שהערבים יהיו מוכנים לחיות איתה בשלום ויפסיקו לחלום על השמדתה. אין שום בדל צילו של סימן שזה המצב. להיפך, כל שבוע שעובר מתגברת האקסטזה שלהם לקראת חיסולה או טו טו של "הישות הציונית", לאור הצלחותיהם האחרונות בשדה ספינולוגיית הנכבה, הקסחה, השקשוקה והדראטא.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
ובמחשבה שניה
  ע. הנביא   3/06/11 23:45
ואס מאכט די זאכע צום שטיכל? ונניח שלישראל לא היתה ניתנת זכות וטו, והיא סתם היתה מפוצצת את המשא ומתן כי לא היתה מסכימה להכניס 5 מיליון זבי חוטם. האם זה היה משנה משהו אם ניתנה לה או לא ניתנה לה מראש זכות וטו?
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
לנפל השקרן נפלתי
  יוני שדה   4/06/11 00:27
נפלתי טוען שוב ושוב שממשלות ישראל מעולם לא עשו נסיון אמיתי לשלום.
לקטע שהבאתי כאן מספר פעמים וחושף את שקריו הנאלחים הוא לא מגיב. הוא לא מגיב ל"מגדפים".
אז בשביל הנפל מ-35 שמבייש את החטיבה לדורותיה:
להלן שוב התייחסות לספרו של ראובן פדהצור - "נצחון המבוכה". בספר הוא מספר על החלטת ממשלת ישראל מיום 19/6/67
ההחלטה הציעה להחזיר את סיני והגולן לסורים. רצועת עזה תסופח לישראל. ירושלים כולה תסופח לישראל.
ההצעה היתה סודית והועברה דרך האמריקאים שהיו בהלם מוחלט מנכונות ישראל לוותר על כל השגיה תמורת הסכם שלום קבע.
מצרים וסוריה דחו את ההצעה. הן רצו נסיגה ללא כל תנאי.
אבא אבן הגדיר את ההחלטה הזו כ-"היוזמה הדרמטית ביותר שנקטה ממשלת ישראל אי פעם קודם לכן או לאחר מכן".
אני מניח שהנפל נפלתי שוב יתחמק בטענת "גידופים"
כתוב תגובה ל- יוני שדה
9
מבריק!
  דלית בן-עוזר   3/06/11 22:12
לא די בכך שרז מוכיח עד כמה חסרה לנו יוזמה מדינית, הוא גם מצליח להמחיש שאילו נתניהו היה הולך בכיוון - הייתה לו אפשרות פוליטית אמתית לאיים במרומז על ליברמן וחבריו בתחליפים אפשריים (קדימה והעבודה). אהבתי! אלך מחר להפגנת השמאל בקריאה בדיוק ליוזמה כמו זו המופיעה במאמר.
כתוב תגובה ל- דלית בן-עוזר
10
אני מכירה פסיכיאטר מעולה,ממוחה
  קורןנאוה טבריה   4/06/11 16:28
לאנטישמים סלקטיביים!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
11
נפתלי, תתפקד לקדימה
  יואל קורנבלום   5/06/11 07:12
מסתבר שקדימה מעמידה את עצמה במקום מפלגת העבודה ומרץ ביחד כך שהם בסוף יקחו לך את העבודה ואת כל הכיבודים הבאים עם הזבל בו אתה נמצא. אם תתפקד לקדימה יהיו לך הרבה יותר חברים כי בסופו של דבר כל מושחתי המדינה נמצאים שם כך שתהיה לך שפה משותפת אתם כבר מהיום הראשון. אז קדימה לקדימה, נפתלי רז ואל תאמר שלא מנסים לעזור לך.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
12
עוד תגובות לעוד תגובות ראויות
  נפתלי רז   5/06/11 08:04
תזכורת: אני מגיב תמיד, מתוך כבוד גם לבני פלוגתא. אינני מגיב לגידופים, אינני מגיב למחרפים.
ל-9א': שכנעת אותי, אינך טועה אלא מסלף ביודעין: יוזמת השלום הערבית איננה מתנה את קבלתה כמקשה אחת, כפי שקל לבדוק בגוגל. הצחקת: אין לנו זכות וטו - לא טוב, יש - גם לא טוב?... "על בסיס החלטה 194", מבין כל בר-דעת: בסיס לשינויים. ודגן תמהוני כי איננו בדעתך? והערבים מגבשים יוזמת שלום - ואתה דורש שירצו בשלום?...
ל-10: תודה! וטראגי שאלפי מפגינים כמונו אמש, ומיליונים שבדעתם (לפי כל הסקרים), מבינים את מה שנתניהו מסרב להבין.
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
אותי שכנעת, קומראד......
  מורה נבוכים   5/06/11 14:56

אתה כבר מדבר בשמם של "מיליונים" ? וואוו וזה "לפי כל

הסקרים" ? אולי התכוונת "לפי כל השקרים".

אדולף רז - השמש אינה זורחת מהתחת שלך למרות שאתה מייצג

לא רע את "שמש העמים". לו היית מאמין בעצמך לשקריך, לא

היית מתחבר למצנע שהביא.......3000 איש למפלגה.

לפלסטינאצים יש תירוץ - הם שקרנים פתולוגיים. מה התירוץ

שלך ?
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
בבקשה, שינמק הבאבא
  ע. הנביא   5/06/11 15:58
טוב, בוא נסתכל על זה מעוד זווית. לישראל יש זכות וטו. נכון? יופי. מה עם הפלסטינים? להם אין זכות וטו? אופס... גם להם יש! אז מה הועילו חכמים בתקנתם? מה יתרונה של ישראל שיש לה "זכות וטו"? במילים אחרות, כל עניין "זכות הוטו" הזה הוא מטופש עד קצה גבול התיפלות, משום שבכל משא ומתן יש ממילא לכל צד זכויות וטו כמה שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה ועל מה שהוא רוצה, משום שזוהי ההגדרה של משא ומתן. לגבי מאיר דגן - בוא נעשה עסק: אני לא אביא את הגנרלים שלי ואתה לא תביא את שלך. בכל מקרה, זה מאד מפוקפק להסתמך על באבא כדי לפטור את עצמך מהצורך להפריך את דברי מבחינה לוגית, גם אם הבאבא הוא גנרל. אם הבאבא יכול לנמק הגיונית למה אני טועה, שינמק הוא, אין בעיה.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
13
כרגיל אצל רז, מאמרים משמימים,
  עמי, ת"א   5/06/11 11:01
המלווים בדיונים מעניינים למדי.
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
14
הקולונל ארווין קט בתגובה:"אם נ
  קורןנאוה טבריה   25/06/11 05:43
נבחן את היסטוריה,יתברר שאומות הנגועות בנגע השלום-גורלן נחרץ!"
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il