|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
השיח הרגשי על העסקה עם חמאס משחק לידי מנהיגיו, הששים לסכסך בינינו    קובעי המדיניות חייבים להתעלם מהרעש ולהתמקד בעיקר: מניעת תמריץ לאויבינו לשחזר את 7 באוקטובר, כלומר: חיסולם
דן מרגלית
דן מרגלית
ההפרעות האלה של אנשי המשטרה יובילו במוקדם או במאוחר למלחמה אלימה בין הציבור הדמוקרטי לבינם    איני בעד, אבל יודע שזה יגיע, ורק באשמת בנימין נתניהו ואיתמר בן-גביר
המנהיגות עדיין נעדרת [צילום: אורי פרקש]
יואב שורק
אחרי 7 באוקטובר היה ברור לכולנו שמה שהיה לא יהיה עוד - שהמנהיגות תתחלף ושנתפכח מרעיונות מסוכנים שהובילו לאסון    כל זה התכרסם לאיטו בחודשים הארוכים שעברו    ההצעה הישראלית לעסקה מלמד...
גיל לימון. עדיין פקיד [צילום: גדעון שרון]
מיכאל דבורין
מי הסמיך את מר לימון לעשות לימונדה מתפקידו ולציין את הרפורמה של הממשלה בצורה נגטיבית?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לפרק את בית המשפט העליון
מאת: חן בן אליהו  |  12/06/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ובחיפה-הפשפשים עולים מעלה
  אינטלקט שיפוטי   12/06/11 16:27
כתוב תגובה ל- אינטלקט שיפוטי
ולגופו של עניין-כנראה אין לך
  קולונל שארמונטייה   12/06/11 17:27
מה להגיד, אז אתה תוקף אישית


אם יש לך -תתיחס לעובדות לא למשאת הנפש (המעוותת) שלך
כתוב תגובה ל- קולונל שארמונטייה
2מליון חרדים,דתיים ושסניקים לא
  בצהל ולא עובדים..   13/06/11 08:41
הם יקבעו את הרכב בית המשפט העליון?!או אולי יואב יצחק מגינו של העורך דין העבריין ישראל פרי שיושב על הונאת ניצולי שואה הוא יקבע?!
כתוב תגובה ל- בצהל ולא עובדים..
ערביי ישראל יותר ציוניים לפחות
  עובדים ולומדים...   13/06/11 09:09
רפואה,הנדסה,אחיות אחים ועוד.מה ציוני במיני המינים של הדתיים וחרדים שאפילו את גינתם לא משקים?!
כתוב תגובה ל- עובדים ולומדים...
כל שופטי בגץ הביתה-אגנדה סמולנ
  צבועים-סרטן למדינ   13/06/11 13:38
כתוב תגובה ל- צבועים-סרטן למדינ
2
אחרי ארצות ערב המהפכה החברתית
  מגיעה גם לישראל   12/06/11 16:32
בארצות ערב זרקו את השלטון המושחת ובישראל את מערכת המשפט הרקובה שתגרור אחריה את סלוק כל המושחתים ממערכות השלטון (כמו למשל מושחתי קדימה והערבים אוייבי ישראל בכנסת).
כתוב תגובה ל- מגיעה גם לישראל
3
ברור שזה מה שצריך לעשות
  השאלה אם זה אפשרי   12/06/11 17:15
כתוב תגובה ל- השאלה אם זה אפשרי
4
"אורווה"שיש למחוק
  גימלאי צהל גליל   12/06/11 17:16
מערכת המשפט הפכה "למועדון חברים" הזוי,בזבזני,מביש ותלוש. יש לסגור את כל המערכת הבזבזנית והבלתי יעילה הזו,לפטר את כולם ולקלוט כ"א איכותי. יש לקבוע תוכנית עבודה ב-2 משמרות כדי "שמגדלי השיש"ואולמות המשפט הריקים יתחילו לעבוד שגם במשמרת שניה עד-2400 כדי לסגור את השערוריה של תיקים לאורך שנים.
כתוב תגובה ל- גימלאי צהל גליל
5
מי המופרע שכתב את הכתבה ?
  רמי 5332   12/06/11 17:44
שהעם ישפוט ? איפה העם למד משפטים ? המדינה הולכת לכיוון אירן מיום ליום. כולם בונים על ה' אבל שוכחים שהוא (אם הוא קיים ושולט בכל) הוא שלח את היטלר ! איך עם זה הדתיים חיים ? למחלה ששמה דת אין היגיון. רק שגעון.
כתוב תגובה ל- רמי 5332
אני תומך במאמר של המופרע הזה
  עוד אזרח מופרע   12/06/11 20:22
אני כבר מזמן טוען שבית הדין הגבוה לצביעות (בג"ץ) רק גורם נזק ושכח שהוא צריך לשרת את הציבור. הכנסת צריכה לחוקק בדחיפות חוק לפיזור בג"ץ. את שופטי בג"ץ צריך לפזר מיד לכל הרוחות. אפילו עם פנסיה מוקדמת זה יעלה לנו יותר בזול מהנזק שהם גורמים. אם נחכה עוד חמש שנים, יסיים בג"ץ את פרוייקט מסירת ישראל לערבים, ואז כבר לא יישאר לנו מה להציל.
כתוב תגובה ל- עוד אזרח מופרע
הוא אמיץ לב!
  ראובן כהן   13/06/11 13:11
המציאות היא שמופרעת, הרבה מאוד בגלל אותו בית משפט עליון.
הכותב דווקא נראה לי אמיץ מאוד ובריא לגמרי!
כתוב תגובה ל- ראובן כהן
6
הגיע הזמן שמישהו יכריז על כך
  שולמן   12/06/11 17:45
עבר זמן רב מידי מאז שרכבת 'העליונים' ירדה מהפסים, ואף הורכזה הירידה בספר הידוע, ועד שיצאה הקריאה המבורכת הזו. לפרק אותם ואת מוסד המכשפות המגונה הזה. האם תקום מחאה אקטיבית לניפנוף הקבוצה הבלה הזו מעם חיינו ? האם לא יקום מישהו ויתקוף את אתר בית המשפט העליון, רק קצת להראות להם שהמחאה "גולשת" ...
כתוב תגובה ל- שולמן
7
מסכים. בית משפט ככלי חרס
  כנניהו המיסר   12/06/11 17:45
תקנתו - בשבירתו.

המצב כל כך גרוע שאין טעם לנסות לתקן. יש להחריב את הקיים ולהקים מערכת חדשה מן היסודות.
כתוב תגובה ל- כנניהו המיסר
8
תגובה
  צנחן   12/06/11 17:48
חן ידידי.מאמר מדוייק ונכון עם זאת בשקט בשקט אנו רואים שהשר נאמן מחליף את הפורשים המושחתים באנשים -שתקוותי- ראויים יותר. על פי השקפתי זוהי המלחמה וזהו המאבק החשוב ביותר של אוהבי הארץ ויהודיה מפני שזרועות החוק הפוליטיות הללו-ובכללן הפרקליטות-הן הגוף הכוחני המושחת והמשפיע ביותר בישראל.מרגע שיחזרו לגודלם האמיתי והנכון ייטב לכולנו.מרגע שישובו שוב לצטט את מוסר הנביאים וחזונם ולא את עיוותי ליבם נשוב כולנו לדרך האמת בארצנו האהובה.
כתוב תגובה ל- צנחן
9
בינגו!
  אליק א.   12/06/11 17:49
המאמר הוא כמו תמונת CT המשקפת את לב הגידול, משולבת בדיאגנוזה מושלמת. כולי תקווה שהאנשים הנכונים יקראו, יפנימו ויפעלו לרפא את המערכת במהירות.
כתוב תגובה ל- אליק א.
10
לסלק את השיקוץ השמאלני מההיכל
  yoni207   12/06/11 17:57
ויפה שעה אחת קודם. נמאס מעדרי השמאלנים שמאכלסים ומטמאים את היכל הצדק היהודי ישראלי. שיטת חבר (שמאלני) מביא חבר,שמאלני כמובן ,חייבת להיפסק.
כתוב תגובה ל- yoni207
11
בן אליהו רוצה בימ"ש פרטי ?
  יהודית זאבי ,עו"ד   12/06/11 18:01
הכותב אינו משפטן ואין לו מושג בתחום , אך יש לו החוצפה לקבוע שבית המשפט צריך להחליט רק החלטות התואמות את האידיאולוגיה שלו !. ובכן , אדון בן אליהו ,בית המשפט צריך להחליט על פי החוק ולא על פי רצונות או השקפות של סקטורים בציבור. את החוק קובעת הכנסת , שהיא הריבון והיא מייצגת את רצון העם. אוי ואבוי יהיה אם בתי המשפט יכריעו ויפסקו על פי השקפות ואידיאולוגיות כאלו או אחרות , ולא על פי החוק והצדק. קשה להאמין איך מורה בישראל [ כך מגדיר עצמו הכותב ], יכול להיות בור וטיפש כל כך ולא להבין מושגי יסוד בסדרי ממשל בסיסים ובאזרחות. ממש מביש !.
כתוב תגובה ל- יהודית זאבי ,עו"ד
פלקל משפטי
  אליק א.   12/06/11 20:32
את שיטת הפלקל פיתח מהנדס בנין. את האופי בו מתנהל המשפט הישראלי 'פיתח' המשפטן אהרון ברק. כדי להיווכח בכישלון אין צורך במומחיות אבל כדי לתקן, כן.

הכישלון מתחיל מכך שהחוק אינו קשיח כדוגמת אלגוריתם אלא מתיר חופש פעולה לשופטים (אולי גדול מדי), אותו הם מנצלים כדי להטות בכל מהלך המשפט או בפרקליטות, עפ"י דעה פוליטית ופרוטקציה לאנשים מהמחנה הפוליטי או העיסוק.

"אוי ואבוי יהיה אם בתי המשפט יכריעו ויפסקו על פי השקפות ואידיאולוגיות כאלו או אחרות" - אני לא יודע מאיזה כוכב הגעת או כמה זמן שהית במצב צמח, אבל בתי המשפט והפרקליטות נוהגים כך לפחות שני עשורים.

קשה להאמין שאת באמת ובתמים עורכת דין בישראל, אבל מצד שני, התגובה שלך מוכיחה שהריקבון במערכת מגיע עד הפקולטות למשפטים באקדמיה.
כתוב תגובה ל- אליק א.
התייחסות לאליק "המומחה " !
  יהודית זאבי   12/06/11 21:19
אם לדעתך ,השופטים פוסקים בהתאם "..לדעה פוליטית ופרוטקציה..", מדוע אתה חושב שיפסיקו לנהוג כך , במידה שייבחרו מראש על פי השקפותיהם הפוליטיות והאידיאולוגיות , כפי שמציע חן בן אליהו ? . באיזה מדינה דמוקרטית ראית שיטה מטופשת [ כפי שמציע חן בן אליהו ], שהשופטים ייצגו את העם בהתאם להשקפות הפוליטיות הרווחות ולא על פי חוק או חוקה כתובים ומסודרים , שנקבעים ע"י הפרלמנט\כנסת ?
כתוב תגובה ל- יהודית זאבי
זיהוי בעיה לחוד ופיתרון לחוד
  אליק א.   12/06/11 22:34
1. אני לא מומחה יותר מאשר נפגעי הפלקל שנפלו עם התקרה בחתונה בירושלים מומחים לבנייה. דוגמאות אחרות: מוטי אשכנזי זיהה בעיה שלטונית חמורה לאחר 73' ודרש שתהיה לקיחת אחריות למרות שלא היה מרצה לממשל.

2.
א. יש לזהות את הבעיה כיום והמאמר מצביע על כך במדויק.

ב. "מדוע אתה חושב שיפסיקו לנהוג כך" - אני לא חושב שיפסיקו ולכן יש לדאוג לשיטה בה יקבע מינימום ומקסימום ייצוג עפ"י כיוון פוליטי ידוע מראש. לא מקובל עלי שיש ייצוג רק לערבי אחד בעליון כפי שלא מקובל עלי ייצוג נמוך כל כך לדתיים. גם לייצוג עפ"י מגדר צריך להיות מינימום ומקסימום. המינימום צריך להיות מחושב כך שהייצוג בכנסת מהווה פרמטר. אם אחוז הימנים בכנסת הוא 40% אז מינימום הייצוג הימני בבית המשפט העליון יהיה 40% * X כאשר X יהיה קטן מ-1 ופקטור קבוע לכל ייצוג, למשל 0.5. במקרה כזה, 20% מהכסאות יוקצו לימין בבית המשפט.
זה יאפשר למספר כסאות סביר להיות גמיש אבל עדיין למנוע עיוות כפי שיש היום.

ג. אולי מספיק עם הפרובינציאליות שבה ישראל צריכה לחקות מדינות אחרות? המנדט הסתיים כבר לפני יותר מ-60 שנה והגיע הזמן למחשבה ישראלית מקורית. בכל מקרה, במשפט האמריקאי משתמשים במושבעים, מנגנון שאינו בשימוש בישראל. מצד שני מקובל לבצע שם שימוע לכל מועמד לעליון בסנאט.

אומנם מערכת המשפט הישראלית נשענת על המשפט האנגלי מתקופת המנדט אבל כשהמשפט האנגלי פותח, לא היו קבוצות שונות כל כך זו מזו באנגליה כפי שיש בישראל היום ומצד שני היו מעמדות ברורים (אצולה מול עמך) עד שנות ה-60 לפחות. לכן המוטיבציה בישראל היום, שונה לחלוטין מזו שכוונו אליה הבריטים.

אני יודע שיש מרמור בקהילה המוסלמית לגבי המשפט האנגלי ויש שם הדורשים את חוקי השריעה. בכל מקרה, אני בטוח שמנגנון הייצוג יאלץ להשתנות כדי לאפשר לקבוצות השונות שהיגרו לאנגליה לקבל ייצוג ראוי.
כתוב תגובה ל- אליק א.
גברת זאבי הנכבדה
  רונן גולדשטיין   12/06/11 22:10
כותב המאמר מדבר בדיוק על מה שאתה מדברת. בית משפט חייב לתת את פסיקותיו על פי חוק,אבל אצלנו היוצרות התהפכו מאז השתלטות כנופיית רחביה על בית המשפט העליון. האקטיביזם השיפוטי של אהרון ברק גרם לכך שבית המשפט העליון ברצותו מבטל חוקים שחוקקו כחוק ע"י הרשות המחוקקת,וברצותו מאמץ אותם,וכל זאת בניגוד לחוק ובניגוד לכלל הדמוקרטי.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
בימש עליון/חוק
  איציק אהרוני   12/06/11 22:41
את צודקת,אני משער שיש לך השכלה משפטית,ולכן את מבינה שבית משפט חייב לקבל ולשפוט לפי החוקים שמחוקקת הכנסת ,שהיא המוסד הנבחר ,ולא לפסול או לקבוע בפסק דין "חוק חדש"מי שמכם?
כתוב תגובה ל- איציק אהרוני
בית משפט אינו משנה חוקים
  יהודית זאבי   12/06/11 23:53
בית המשפט אינו פוסל או משנה חוקי הכנסת והוא פועל על פי החוקים שהכנסת חוקקה , גם אם לעיתים ישנם חוקים הזויים. בכל תולדות המדינה היו מקרים בודדים שבהם בית המשפט קבע שחוק מסויים אינו עומד בקריטריונים של חוקי יסוד [ שגם אותם חוקקה הכנסת ]. תמיד הכנסת סוברנית לחוקק חוק " עוקף בגצ ", ולכן השליטה נשארת בידי הכנסת ואם למישהו יש טענות בגין פסיקה כולשהי , אזי , הכנסת היא הכתובת ותעזבו את השופטים בשקט. בכל מקרה - בחירת שופטים על פי השקפותיהם הפוליטיות או מוצאם האתני או השקפתם הדתית או האידיאולוגית , הינה טרוף מערכות מוחלט !!.
כתוב תגובה ל- יהודית זאבי
ברור שבחירת שופטים
  רונן גולדשטיין   13/06/11 06:36
ע"פ השקפותיהם הפוליטיות או ע"פ יחסם לדת או ע"פ מוצאם,זהו טירוף מערכות לא מקובל. אבל זה בדיוק מה שקורה היום במרחב המוגן של כנופיית רחביה. ראי למשל את פרשת פרופ' רות גביזון. אהרון ברק השתלטן הבולשביק שם x אחד גדול על מינויה לשופטת בבית המשפט העליון. האשה מוערכת ע"י כל המגזרים בציבור,אבל אהרון ברק החליט "שיש לה אג'נדה",כאילו שהוא עצמו אין לו אג'נדה. אין היום בבית המשפט העליון אפילו שופט אחד בעל השקפה ימנית,אז מה זה אומר? שאין ימנים מוכשרים שראויים לכס השיפוט,או שבחירת השופטים היא בכל זאת פוליטית?
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
זאבי.את עו"ד די עלובה וכושלת.
  עו"ד זאבי הליצנית   13/06/11 14:37
עו"ד זאבי את ממש ליצנית ולא מבינה עניין.
את כותבת כך :

"בכל מקרה - בחירת שופטים על פי השקפותיהם הפוליטיות או מוצאם האתני או השקפתם הדתית או האידיאולוגית , הינה טרוף מערכות מוחלט !!. "
ואנחנו בדיוק אומרים כך.
ואנו רוצים לשנות את המצב החולני והרקוב הזה.
כי כיום השופטים נבחרים באופן הזה בדיוק.
1. לפי השקפתם הפוליטית השמאלנית הקיצונית הפוסט ציונית.
2. לפי השקפתם החילונית האדוקה המתנגדת לכל מה שריח יהדות נודף ממנו.

3. לפי האידיאולוגיה של הפיכת ישראל למדינה ערבית , דהיינו מדינת כל אזרחיה.
וזה אכן טירוף מערכות מוחלט.
ודבר זה אכן מהווה טירוף מערכות
וחייבים להקים בית משפט עליון יהודי ציוני ופטריוטי
שכולנו נאהב ונכבד
ולא כפי היום שבכל מקום בית המשפט העליון הפך למילת גנאי ולבוז ולעג ושינאת העם אל היצור החולני הזה הנקרא לרוב בושה חרפה וקלון
בית המשפט העליון
של מדינת ישראל
כתוב תגובה ל- עו"ד זאבי הליצנית
זאבי.את עו"ד די עלובה וכושלת.
  עו"ד זאבי הליצנית   13/06/11 14:44
עו"ד זאבי את ממש ליצנית ולא מבינה עניין.
את כותבת כך :

"בכל מקרה - בחירת שופטים על פי השקפותיהם הפוליטיות או מוצאם האתני או השקפתם הדתית או האידיאולוגית , הינה טרוף מערכות מוחלט !!. "
ואנחנו בדיוק אומרים כך.
ואנו רוצים לשנות את המצב החולני והרקוב הזה.
כי כיום השופטים נבחרים באופן הזה בדיוק.
1. לפי השקפתם הפוליטית השמאלנית הקיצונית הפוסט ציונית.
2. לפי השקפתם החילונית האדוקה המתנגדת לכל מה שריח יהדות נודף ממנו.

3. לפי האידיאולוגיה של הפיכת ישראל למדינה ערבית , דהיינו מדינת כל אזרחיה.
וזה אכן טירוף מערכות מוחלט.
ודבר זה אכן מהווה טירוף מערכות
וחייבים להקים בית משפט עליון יהודי ציוני ופטריוטי
שכולנו נאהב ונכבד
ולא כפי היום שבכל מקום בית המשפט העליון הפך למילת גנאי ולבוז ולעג ושינאת העם אל היצור החולני הזה הנקרא לרוב בושה חרפה וקלון
בית המשפט העליון
של מדינת ישראל
כתוב תגובה ל- עו"ד זאבי הליצנית
הכביש חלקלק, ואת דוהרת...
  ליהודית   13/06/11 05:01
נכון אמרת, שאוי לנו אם בית המשפט לא יפסוק בהתאם לחוק,
והנה את משפטנית, ולא סביר שרק חבריך מכירים אין ספור מקרים, בהם שופטים/ות התפרעו ממש נגד החוק תוך הסתרת אמת,
פסקו נגד השכל הישר, ועם משוא פנים, נגד ההגיון ההגינות והאנושיות, ועם רוע לא מובן,
אם שמעת ע שוטרים אלימים, חבריך יספרו לך שיש גם שופטים כאלה, ופגיעתם של אלה, רעה היא וקשה יותר,
אין ספור מדממים ומצולקים ממלאים את הארץ,
ואת מספרת לנו מה צריך להיות,
בלי להקדיש מילה למה שיש במקום ...?
צריך לפרק את החבילה הרעה הזו,
גם בשל יחסם הרע לעם בו הם יושבים .
כתוב תגובה ל- ליהודית
זאבי,אומלל מי שיקח אותך כעו"ד
  לעו"ד זאבי הטיפשה   13/06/11 14:25



את מכנה בטיפשותך ובבורותך את הכותב "טיפש"
והאמת היא שמתוך כתיבתך נובעת בורות טיפשות
אי הבנה בסיסית וניסיון דוחה ומגעיל למערכת המשפטית שבפניה מן הסתם את נוהגת להופיע.....גם אם יש לשער לעיתים נדירות למדי
ורק לגבי לקוחות אומללים שהגיעו אלייך.
לגופו של עניין
הכנסת היא הריבון והיא המחוקקת חוקים.
אך ביהמ"ש הוא שנותן את הפרשנות לחוקים.
לכן...כאשר יש עניין שמאלני ואנטי ציוני...אזי ביהמ"ש מפרש את החוק בצורה שתשרת את העניין באופן אנטי ציוני ואנטי יהודי.
וכאשר העליון דן בזכויות הערבים..אזי הוא נותן לחוק פרשנות מעוותת כדי להצדיק את הצד הערבי.
העליון מגן על ארגון הטרור חמאס...החמאס יורה טילים על טחנת הכח באשקלון שמספקת חשמל לחמאס.....
והעליון אוסר על המדינה לנתק את החשמל לעזה.
החמאס יורה טילים על אזרחים ועל אוטובוסים המסיעים ילדים ותלמידים...
ומה העליון השמאלני סניף מפלגת חד"ש קובע ???
קובע כי אסור לירות בתותחים על מקורות ירי טילים מעזה...
את מבינה עכשיו עד כמה את טיפשה ...עו"ד זאבי....
תודי לפחות שיצאת די מטומטמת ממה שכתבת....
לפחות אני חלילה אם אצטרך טיפול משפטי כלשהו....
אדע כי אל טיפשה שכמוך...אסור להגיע...
עדיף כבר בלי עורך דין.....מאשר לקחת עורכת דין כה טיפשה....

כתוב תגובה ל- לעו"ד זאבי הטיפשה
12
לא צריך לקרוא את כל המאמר
  אמציה האמיץ   12/06/11 18:14
אפשר לעצור אחרי המשפט הבא "ברור וידוע לכל כי בראש ובראשונה מדינת ישראל היא מדינתו של העם היהודי" ולא להמשיך הלאה. אם יתר המאמר מבוסס על טוטולוגיה כזו, הרי יהיה זה בזבוז זמן לקרוא דברים שנובעים מהנחה כה לא נכונה. רוב העם היהודי בחר לחיות במדינות אירות. אי אפשר להתעלם מעובדה שכמעט כפול ממספר היהודים שחיים בישראל בוחרים במדינות אחרות כמדינתם למרות שאין שום מניעה להגירתם "לארץ מולדתם". בבחירה הזו הם כופרים לחלוטין במיתוס הישראלי על "מדינת העם היהודי".
ישראל היא מדינה יהודית!!!! כלומר מדינה שרוב גדול מאוד של אזרחיה הם יהודים. אבל ישראל איננה "מדינת העם היהודי". הטענה הזו שווה בערכה הלוגי לטענה שהיהודים הם "עם סגולה" או שהדנא שלהם עשוי מגבינה ירוקה.
ולמרות שנאתך לבית המשפםט העליון זכור את אשר אמר בגין "יש שופטים בירושדלים" ואני מוסיף שיש אידיוטים כמוך בישראל שחושבים אחרת. זה עושה לי טוב לדעת עד כמה אתה סובל.
כתוב תגובה ל- אמציה האמיץ
מי הזמין סלט?
  אליק א.   12/06/11 19:59
אני מבין שבמחירי הירקות היום, יותר זול לעשות סלט מונחים אבל בכ"ז...

משמעות מדינה יהודית היא שהחוק מתבסס רובו, אם לא כולו, על היהדות. המבחן הפשוט ביותר לכך הוא שהשבת אינה נכפית על כל האזרחים.

משמעות מדינת העם היהודי היא שכל היהודים יכולים להגיע מתי שירצו ולהפוך לאזרחים. זאת מדינה המהווה שמורה לתרבות ולעם היהודי. שמורות הטבע שניתנו לאינדיאנים הם דוגמא לשמורות שנועדו לשמר תרבות ילידית והיהדות, כך יספר לך כל אריכאולוג, היא התרבות הילידית של האזור.

מספר היהודים בעולם עומד על כ-13 מיליון איש. מתוכם כ-6 מיליון חיים בישראל. איך 7 מליון החיים מחוץ לישראל הם פי 2 מאלה בישראל? הרי אפילו נוריד את השמאלנים מהיהודים החיים בישראל ונעביר לחו"ל, עדיין מספרם של היהודים בחו"ל לא יהיה כפול מאלה בישראל אבל אתה מוזמן לאסוף את חבריך ולעבור. מבטיח לא להתגעגע.

נ.ב: השנאה במאמר היא לא לבית המשפט אלא לשמאלנים שעוותו אותו עד בלי הכר כך שהאידיוט הוא מי שלא הבין את המסר.
כתוב תגובה ל- אליק א.
בעולם יותר מ 17 מיליון
  אמציה האמיץ   12/06/11 20:45
והבנתך את המושגים "מדינה יהודית" ו"מדינת העם היהודי" הם כךל כך לא נכונים שלא אכנס עימך לוויכוח.
ואל תשכח לשים קצת חריוני יונים בסלט שלך.
כתוב תגובה ל- אמציה האמיץ
כמה פעמים ספרת את עצמך?
  אליק א.   12/06/11 21:05
לפי וויקיפדיה, שבנושא הזה לא אמור להיות במחלוקת: en.wikipedia.org he.wikipedia.org תוריד את עצמך באסלה עם השקרים שלך.
כתוב תגובה ל- אליק א.
13
השיבה שופטינו כבתחילה ויועצנו
  ירדנה   12/06/11 18:30
כך מתפלל כל יהודי בבוקר הגיע הזמן להשתחרר מהלפיתה החזקה של זרועות התמנון של הקרן לישראל חדשה שהשתלטה על כל מערכות השלטון כדי להרוס את מדינת העם היהודי
כתוב תגובה ל- ירדנה
14
חזק ויציב!
  שון שמשון   12/06/11 18:31
דברים כדרבנות. חן בן אליהו הולך ומסתמן כאחד מהוגי הדעות המובילים למהפכה בישראל. חזק ואמץ ואל תירתע. המשך כך! בזכות אנשים כמוך אולי ניפטר בבת אחת מכל המושחתים הרבים שלנו!
כתוב תגובה ל- שון שמשון
15
כשביבי מבצע את חזון אורי אבנרי
  בג"צ מחייך בסיפוק   12/06/11 18:31
כתוב תגובה ל- בג"צ מחייך בסיפוק
16
הדגל "הכל שפיט" הפך הכל להבל
  האמון שאבד   12/06/11 18:42
עם הרעיון "שהכל שפיט", התגלה שהכל... חוץ מבית המשפט ברעיון הזה כל ארגון "חסר תום לב" יכול היה להכות את מדינת ישראל עד "טיפת דמה הציונית האחרונה". ארגונים עוינים , שחרטו על מצחם את חורבן ישראל, עתרו ללא סוף ,ובמקום להיזרק ,קיבלו רוח גבית, ... לא במקרה אנו רואים בצדק כוכב בלבד
כתוב תגובה ל- האמון שאבד
17
הבורא נתן ואמציה לקח
  יצחק הכהן   12/06/11 19:06
הבורא הבטיח שיקבץ את הגולים לארץ המובטחת. אנא אמציה האמיץ תן לו זמן.
בטוחני שביום בו יחיו רוב היהודים בארצם אתה ודומיך מעוותי השכל וחסרי האמונה תמצאו סיבות אחרות למה ארץ ישראל אינה מדינת העם היהודי.
כתוב תגובה ל- יצחק הכהן
18
מאמר מצוין
  רינה ירקוני   12/06/11 19:16
עוד מאמר מוצלח מבית היוצר של בן אליהו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- רינה ירקוני
19
שנאה ללא כל שכל ישר
  אחד העם   12/06/11 19:18
הרבה גיבורים שצעקו כי צריך לפרק את בג"ץ, רצו אליו מהר מאד לקבל הגנה...
ללא בג"ץ נקבל מהר מאד מדינה נוסח אירן.
כתוב תגובה ל- אחד העם
20
בקצור
  ע.ג.   12/06/11 19:20
אתה רוצה בית משפט עליון כמו שהיטלר סידר לעצמו - תומך בחוקי הגזע, לא מתנגד לרצח אזרחים אם הם עם הדעות הלא נכונות. בגלל גאונים כמוך העולם יחסל את ישראל כמו שחסל את גרמניה הנאצית. אתה אפילו לא מספיק חכם, ממש כמו שר המשפטים שלנו, שבית המשפט העליון הוא המעצור העיקרי בפני הוקעת ישראל כמדינה גזענית חסרת זכות קיום.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
21
חזק ביותר ונכון
  לין 64   12/06/11 19:25
בוא נבדוק כמה יהודים נהרגו בעקבות החלטת בית המשפט הגבוה ללא צדק בעקבות החזרת המחבלים משפך הזהר לבנון. מגיע להם גזר דין מוות.
כתוב תגובה ל- לין 64
22
מי שמנסה לגנוב מדינה יהרסה
  פועה   12/06/11 19:55
המדינה הזאת הוקמה כמדינה יהודית חילונית! היא הוקמה ע"י יהודים חילוניים ציוניים ויהודים דתיים ציוניים שקבלו על עצמם את הרוח החלוצית הציונית החופשית הדמורטית.
יהודים דתיים אחרים לא היו מסוגלים להסתכן ולהקים מדינה.
היום מנסה קבוצה קנאית וחמדנית לגזול את המדינה מבעלי הזכויות עליה. הגנבים האלה הם חסרי בושה וחמדנותם היא ללא גבול. מאחר והם יודעים שגזל וגניבה הם בניגוד לחוק ומאחר וברור להם שאין בכוחם הדל, לחוקק חוק שיתאים לחמדנותם חסרת המעצורים, וכדי לגנוב מבלי להענש הם עושים מעשה נבלה ופוגעים בבית המשפט הפועל מכוחו וברוחו של החוק החילוני.
קריאה זו לפרק את בית המשפט היא עוד קריאה של גזלן חסר מעצורים. אנטי דמוקראט דתי, שמנצל את הדמוקראטיה חילונית
כדי להרוס אותה מבפנים.
מדינת ישראל שייכת לעם היהודי החילוני והדמוקראטי. מדינת ישראל החילונית חייבת להפשיל שרוולים ולטפל ללא דיחוי במהרסיה דתיים החמדנים גזלנים בשער, שמעשיהם מחללים את האמונה היהודית, שמתכננים בחשאי לגזול את המדינה לעצמם.
האנשים האלה רואים במקימי ומעצבי המדינה החילוניים, שליחי הקב"ה בלא ידיעה, שפעלו מטעמו כשלב ראשון בתהליך, ועתה הגיעה העת לשלב הבא "לגאולה" עת הדתיים לעשות מעשה.
הקבוצה ההזויה הזאת לא תבחל באמצעים הם ישחטו כל מי שיתנגד להם ויעשו זאת בקנאות בשמו המכזב של האל! ויביאו לחורבן הבא, כפי שאירע כבר בהיסטוריה היהודית.
לכן אין לנהוג בהם לא רחמים ולא בסובלנות.
הם אינם יודעים ליצור, ישוביהם הם מראית של ישובים, הם משתלטים על יצירה מוגמרת שאחרים עמלו והזיעו עליה, והורסים אותה בלי נקיפת מצפון.
כתוב תגובה ל- פועה
היא הנותנת
  איציק אהרוני   12/06/11 23:04
הציונים החילונים והציונות הדתית נתנו ונותנים לנו את היכולת להתקיים במדינת ישראל ,מרביתם לא חושבים כמוך ,אלה שחושבים כמוך לא ממלאים כיתה ,אך שולטים במערכות המשפיעות על חיי כולנו ,מבלי שמישהו בחר אותם.
כתוב תגובה ל- איציק אהרוני
מתי ואיפה ספרת אותם? במקלדת?
  פועה   12/06/11 23:26
אגדת הרוב המסופרת ע"י חבורת הקיצוניים, חבורה שמאמינה באגדות ומייצרת אגדות.
כתוב תגובה ל- פועה
אגדה ומציאות
  איציק אהרוני   13/06/11 12:35
הספירה מתקיימת בדרכ בבחירות,והשמאל בקושי עובר את % החסימה,זאת ,כאשר כל מערכות התקשורת+בימש העליון לצידם,
כתוב תגובה ל- איציק אהרוני
23
אני מתעניינת ב...
  גילה פ.   12/06/11 21:13

חו בן אליהו כתב כך:
"מוכרע לזכות הצד הערבי, כל דין שיש בו נגיעה פוליטית מוכרע לצד שמאל. חרדים ומתנחלים, כדאי להם שלא לדרוך על מפתן בית המשפט, הפסדם בדין מובטח עוד לפני פתיחת הדיון בעניינם, באשר אצל שופטי העליון השמאלנים עצם זכותם להתקיים מוטלת בספק וממילא הם נחשבים אזרחים סוג ג' משוללי זכויות יסוד. להשמיד, לאבד ולהרוס כל חלקה יהודית טובה, כל חלקה ציונית, זה היום הבון-טון בבית המשפט הפוליטי העליון."

הייתי שמחה מאוד אם ניוז1 יקח על עצמו לעשות תחקיר
שיתפרש על פני תקופת כהונתו של אהרון ברק ועד היום
לגבי פסקי דין שנתנו בתחומים שבן אליהו מדבר עליהם:
פסיקות שהוכרעו לצד שמאל או לצד ימין, פסקי דין
הנוגעים לחרדים ומתנחלים מול ערבים ואפשר להוסיף
פסקי דין אשר קיבלו או לא קיבלו את עמדת מערכת הבטחון.
די ברור שנושא בית המשפט העליון הוא בנפשם של כותבי
ניוז1 והמגיבים. תחקיר אמיתי (אמיתי באמת) שיראה שחור על גבי לבן את הנטיות עליהם מדברים כאן יתן מושג אובייקטיבי יותר.
לא ככה?


כתוב תגובה ל- גילה פ.
הצחקת אותם, מה להם ולאוביקטיבי
  פועה   12/06/11 23:21
כאשר ישנה אמת אחת ניצחת "האמת" שלהם כמובן.
NEWS1 לא מעונין במחקר כי יש לעיתון הזה עמדה ברורה, עמדה המונעת ע"י התשוקה המעוורת להשתלט בלי קשר להצדקה לאמת או לתרומה לציבור.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה.התחלת להגיב לעצמך....
  השכל הישר   13/06/11 14:02
יופי פועל'ה
מצבך קשה אם התחלת לכתוב בשם אחד
ולהגיב לעצמך בשם אחר...
אגב ביקשת העלאה מהקרן להחרבת ישראל
על השעות המרובות שאת מטקבקת עבורם
בשלל שמותייך וכינוייך ???
כתוב תגובה ל- השכל הישר
תקשיב טמבל
  גילה פ.   13/06/11 17:30

התגובות שלך שבהן אתה טוען כי פועה
זאת אני או אני זאת פועה מבוססות על
ספקולציה.....המשך להגיב בצורה כזו..
אך אני שמחפשת אמינות שואלת את עצמי
אם הכותבים אותם אתה מעריץ לא ספקולנטים
כמוך.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
פוליגרף
  יהודי לא מומר   13/06/11 02:17
לכל השופטים לכל הכנסת והשרים לנשיא המדינה לראשי רשויות

לכל משרדי הממשלה ולכל עו"ד כולל נותני השרותים הגוזלים את העם.

בדיקת כל רכושם ורכוש בניהם

רק כך העם יאמין כי יש נהול ומשפט צדק

למה מסתירים הקרן לישראל מי התורמים להם.

כי מדינות עוינות והסתה שמאלנית בשיתוף בתי המשפט והשופטים שיושבים בדין ניזונים מהתרומות של שונאי ישראל

כולל בניהם.

ומי שהולך עם מסכה וקופת שרצים בבתו סופו כליה

החכם באדם שלמה המלך אמר כברשריך שוררים וחברי גנבים כולם ניקבצו באו לך..מי שהיתפרנס בתחילת דרכו מהגנד"ה יהיה כמוהם

השוחד מעוור עיני חכמים ומסלף דיברי צדיקים

צדק צדק תרדוף ונקי וצדיק אל תהרוג..היום אות קין על מיצחם של רוב השופטים ושל ראשי המדינה.


תומרו לי למה שום חבר כנסת לא מעלה הצעת חוק

שיש לבדוק את כל רכושם של המנהיגים ואת כל העם ורכושם

כולל עברות החוק שעשו את אונם.

כי השיר אומר ==לכולם גנבים כולם

אם היו בודקים בפוליגרף את כולם היו מגיעים למסכנה אחת

שכל מי שקרוב לצלחת ומי ששמאלן ניזון מעברות ונגד המדינה
כתוב תגובה ל- יהודי לא מומר
24
תעזרו לו, יהודים
  מידת הרחמים   12/06/11 22:28
תעזרו למסכן כותב המאמר ההזוי הזה להגיע לטיפול הנדרש. לא חבל שאדם שאולי יכול להשתקם הולך ושוקע בהזיות, רואה צל הרים כהרי האטלס ואת המיית הרוחות הוא משווה לקולו של הקב"ה ? אין איש שיכול לקחת אותו למוסד מתאים שם יקדישו לו זמן וכדורים ?
כתוב תגובה ל- מידת הרחמים
מידת הרחמים
  איציק אהרוני   12/06/11 23:10
במעמד הר סיני ,לא ראיתי אף אחד משופטי בימש העליון,הם ומיוחד ברק, חושבים ומתנהגים כאילו הם ורק הם קיבלו את הזכות לכפות את דעותיהם הפוליטיות על הציבור כולו
כתוב תגובה ל- איציק אהרוני
25
הכל ידוע בבית המשפט העליון
  אביב 100   12/06/11 23:20
לאחרונה מונח בבית המשפט העליון ערעורה של אילנה דיין כנגד פסק הדין במחוזי שקבע נחרצות שהיא פגעה בשמו הטוב של הקצין הדרוזי בתוכניתה עובדה כאשר אמרה עליו כי הוא וידא את הריגתה של פלשתינית בעזה. פסק הדין מנומק בצורה יוצאת דופן. הוא מנתח את האירועים ואת כל העובדות שהיו בארוע זה תוך שהוא קובע חד משמעי כי התוכנית עובדה והמגישה אילנה דיין עשו עבודה עיתונאית חד ממדית שמתעלמת מהעובדות בצורה בוטה תוך שהם פוגעים בשמו הטוב של הקצין. פסק הדין של המחוזי גם קבע שעל אילנה דיין לשלם לקצין סך של 300,000 ש"ח דמי פיצוי על הפגיעה בשמו.

ומה לדעתכם יפסוק בית המשפט העליון בערעור?

אין לי כל ספק כי העליון יקבל את ערעורה במלואו. הוא ינסה לנמק את קבלת הערעור בחופש הביטוי ובזכות הציבור לדעת ובחופש העיתונאי וכו'. אולם, המחוזי כבר ניתח זאת על כל ההיבטים האלו. 300 עמודים כתב המחוזי. והוא לא השאיר כל חלקה וטענה שלא טופלה ויוחסה בפסק הדין במחוזי.
העליון יקבל את הערעור, מכיוון שהוא באמת בית משפט עם חשיבה אחת ובצד פוליטי ידוע ומובהק עד מאד.וכל ההתפלפלות המשפטית לקבלת הערעור לא תועיל לו כי הציבור הרחב אינו תמים ולא יקבל טיעונים לא רציניים בעטיפה משפטית.

נמתין ונראה.
כתוב תגובה ל- אביב 100
יש דוגמה שאני מכירה
  גילה פ.   13/06/11 00:05
לפני כמה שנים יואב יצחק פרסם כתבה העוסקת
בגירושין של אמנון מוזס. זה האחרון ניסה למנוע
את הפרסום וכשזה הגיע לעליון פסקו לטובת יואב
יצחק והוא פרסם את הכתבה.
הנה כי כן (ביטוי שמאוד אוהבים חלק מכותבי ניוז1)
בית משפט עליון פסק נגד אמנון מוזס אשר נקרא כאן
באתר נכלולי. לא הייתי קוראת לזה פסיקה שמאלנית
נכון?:))
כתוב תגובה ל- גילה פ.
26
ה"נשיאה" המשיכה בהרס של ברק
  מב"י   13/06/11 01:01

"נשיאה" עריצה השתלטה על המדינה
מנהיגת 14 שודדי דימוקרטיה : "הכל שפיט"
חונטה שהשתלטה עלינו בתחבולה מגונה
פישפש שטיפס על גבנו ועוקץ: "אני אחליט"

השתלטה עם טריבונל אכזרי רב עוצמה
ללא כשרים ויושרה - ורק בתואנת גילה
פוסקת כתאוותה - נוטפת שנאה ונקמה
מתפלשת בביבים כחולדת אשפתות מגעילה

לא נעל אחת להטיח בפניה של הצבועה
להטביעה בבור נעלים מרופטות מסריחות
אך אלה הגישו עתירה לבג"צ ותביעה
ל"מתן צו"... להעיפה מיד לכל הרוחות

מעולם לא נבחרה כ"נשיאה" בישראל
היא וכנופייתה - ולפניה ברק אהרון
השתלטו הטירנים על חיינו - ואין גואל
פוסקים לפי יצרם - ואנו ביאוש, כעס וחרון

מי בחר בכם הי"ד השפלה לשפוט בעליון?
מדקלמים כזבים: "דימוקרטיה, צדק וזכויות"
חבורת עריצים המביאה עלינו חורבן וכליון
מסממים אותנו בסיסמאות הונאה שקריות

סיסמתך: "אף אחד אינו מעל החוק"
ועל גבך בנק של נחשים ושרצים
מרחפת בחלל גבוה מעל החוק רחוק
צוברת עוד כוח ב"הרכב" של עריצים

שטה על נהרות של רודנות ובריונות
אבל סירתך כבר נקובה מעוולה ונבלה
את ומשרתיך מחבלים ביהדות ובציונות
אתם הסניף של השמאל ושל עבדאללה

"נשיאה" ללא כבוד, ללא אימון ויוקרה
כערפד לחמור וקרציה לחתול
נצמדת לעריצות כוחנית ארורה
דקטטורית בריונית ושחצנית ללא גבול

כצנינים בעיניה של "הנשיאה הנאורה"
יהודים בכיפה, כלם "מתנחלים" לדראון
אז ניצתות בעיניה להבות של טינה בוערה
דעתה נטרפת ופוסקת נגדם בשגעון

בקרוב יבוא המשיח הגואל לקצץ בכנפיך
למחוק את פרצופך המאיים מן התמונות
לכרות ולקצץ לאודים את ענפיך
שיקיץ הקץ על פסיקות ההרס והאסונות

כתוב תגובה ל- מב"י
27
תזהר שחשין לא יגדע את ידך חחחח
  דודו ביתן   13/06/11 01:40
מאמר כביר. הכותב אמיץ. מילים כדורבנות.
ועל כל הנאמר נאמר: "ויפה שעה אחת קודם"
כתוב תגובה ל- דודו ביתן
28
כול שפיט? לא ! - רק מה שכדאי
  ש. גוטווין   13/06/11 02:27
נניח שבית המשפט הגון וישר,
והשים עצמו כרגולטור על הרוצה
לבטל החלטות פוגעניות וליישם
את חוק כבוד האדם וגו' - כי אז דיינו
אלא מאי ?
כי יבוא אדם חלש עמך ישראל,
בפני גרוניס נניח,
ויבקש סעד מפני עושק ברור וניבזי
של תאגיד בו הוא עובד האומלל,
הרי גרוניס יזרוק אותו יטיל עליו הוצאות
עתק, וירמה את הציבור עם פסק שקרי
כי האיש הגיע לפני שההליך הקודם הסתיים,
ומי ידע כי גרוניס משקר, וכי לפניו מונח החומר
המראה שההליך הקודם הסתיים ומזמן הסתיים..?
ולכן- לא רק מהטעמים הרשומים בכתבה יש לפרק את
בית המשפט העליון הרקוב הזה,
אלא גם בגלל שהוא מאמלל אזרחים ומשפחותיהם
על ילידהם המבקשים סעד במקום שאמור ליתן סעד
ומקבלים אגרוף קמוץ בפנים,
ולא רק שצריך לפרק בית משפט כזה,
יהיו שיגידו שצריך גם לדרוך עליו כבהבעת סלידה.
כתוב תגובה ל- ש. גוטווין
29
חקוק בסלע
  צבי לביא   13/06/11 10:28
מאמר חשוב מאוד של חן בן אליהו. לדעתי בן אליהו מבסס את מעמדו כהוגה דעות של ממש המוביל קו אמיץ מבחינה פוליטית לאורך מרבית מאמריו. מי עוד מעז לדבר כך על העליון, על הפרקליטות וכו'? ישר כוח גדול לבן אליהו!
כתוב תגובה ל- צבי לביא
הלואי והשופטים ועה"ד יגלו את
  ליבם-הרבה חושבים   13/06/11 14:44
כתוב תגובה ל- ליבם-הרבה חושבים
30
הכותב קרא את הספר ה"עליונים" ?
  יוד יוד   13/06/11 13:21
אני מניח שכותב המאמר קרא את הספר של נעמי לויצקי ה"עליונים"

לא הייתי קופץ כך על בית המשפט העליון,אך השר נאמן ינסה לתקן מעט.
הבניה של בית המשפט העליון עוברת בירושה.

ממתי ובאיזו מדינה דמוקרטית קיים מצב שבו נשיא בית המשפט העליון ממנה בעצמו את יורשו כמו במקרה מינוייה של הגב' ביניש ?


לאנשי השמאל המטורלל והסהרורי אין כל בעיה בנושא היות ומי שממנה אלה אנשים בעלי אותה האג'נדה.

אנשי השמאל זעקו בעבר על כך שיש לעודד פלורליזם ובשנים האחרונות אנשי השמאל מתנגדים לפלורליזם במלואו משום שמבחינתם הוא טוב ואף ראוי כל עוד הם יושבים וכיפה ומכוונים בחץ ! אמרנו צביעות ?

נוצר מצב שככל שהשמאל מתכווץ כך עולה כוחו, האמנם ?

הנה קחו את מספר חבריו בבית הנבחרים ,כוחו של השמאל נשמע ברמה הוא מכתיב את סדר היום בכל נושא ועוסק במניפולציות תקשורתיות כאילו הנושא שבחר הוא הוא המעסיק את העם היושב בציון.
כלי התקשורת נשלטים בידי בעלי אותה האג'נדה. קחו את ערוצי הטלביזיה שפועלים כל העת להפיל ראש ממשלה מכהן.
תכני הבידור בערוצים מראים בדיוק את מה חושב בעל הערוץ.
אפילו התחנה הצהלית "גלי צה"ל הגל של החיילים שעובדיו מקבלים את משכורתם ממשרד הביטחון עושים בתחנה הצבאית כאילו הייתה סניף של מפלגה בעלת תפיסה ודרך שמאלנית.
יוצא שהתחנה היא רכושם הפרטי, לעולם יביאו לתכניתם רק את אלה שחושבים כמותם.

זוכרים את אמירתו המפורסמת של מנהיגה המיתולוגי של תנועת העבודה יצחק בן אהרון לאחר ניצחונו של בגין בבחירות.

"העם טעה וצריך לחנך וללמד אותו שלא יטעה שוב "
כתוב תגובה ל- יוד יוד
31
שטויות. כל הפרת חוק, שפיט.
  אורי יעקב   28/06/11 11:33
נראה שהכותב לא יודע מה משמעות של בית המשפט העליון כיושבו כבגצ. תפקידו של בגצ הוא להגן על שלטון החוק מפני שרירות ליבו של השלטון. מי שמוחקק חוקים זה הכנסת. אז אם יש הפרה של החוקים האלה יש פניות לבגצ שצריך לבחון אם השלטון הפר את החוק. בגלל זה המושג חוק ומשפט הולכים יחד כי כל מה שהוא במסגרת החוק אמור לעמוד למבחן משפטי ולכן אם ישנם פניות לבגצ על כך שהשלטון לא מקיים את החוק מחובתו לפעול ולשם כך הוא קיים. מה זה קשור לביטחון המדינה. זה שטויות של מאחזי עניים שרובם פוליטיקאים מושחתים שרוצים לפגוע בשלטון החוק. לידיעת הכותב מדינת חוק דמוקרטית זה קודם כל שלטון החוק. הסיפור כאילו בית הממשפט העליון מתערב בחקיקה זה בלוף. הוא מתערב כאשר החוקים מופרים כמו - חוק זכויות האדם וחירותו. אם הכנסת לא מעוניינת בחוק היסוד הזה שהיא חוקקה שתבטל אותו. נראה את המושחתים עושים זאת. אבל נוח להם לחוקק חוקים להפר אותם וכאשר יש פניות לבגצ על הפרתם הם ממאשימים את בגצ בהתערבות בחקיקה. "הכל שפיט" זו סיסמה. כל פעילות שלטונית שיש בה הפרה של החוק היא שפיטה, נקודה. בין אם זה קשור לערבים ובין אם זה קשור ליהודים. אגב לולא הנשיא לשעבר ברק שהכותב משמיץ אותו מבלי לדעת מה עשה בעת שכיהן ברק כנשיא למען בטחון המדינה, צהל יכול היה לבצע פעולות רבות ביוש ועזה. בכל מה שקשור לבטחון המדינה הנשיא ברק היה סופר ביטחוני ורק בשל מעמדו המשפטי הרם בעולם כיבדו את החלטותיו בהכשר שנתן בפסיקותיו לפעולות צהל בשטחים, אחרת ישראל הייתה חוטפת כאלה סנקציות שכל הגבורים הגדולים של הימין היו יורדים על הברכיים. אני ממליץ לכותב לקרוא את הספר עושה הכובעים וללמוד דבר או שניים על תרומת ברק לבטחון המדינה בפסיקותיו בטרם הוא מעמיס על קוראים תמימים גבב של דברים שאין להם קשר עם המציאות.
כתוב תגובה ל- אורי יעקב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il