s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
[צילום: AP]
יאיר נבות
הנשיא לשעבר הוסיף: איש לא הטיל ספק בכך שהמחוקקים האמריקנים יאשרו "עזרה" לכנופייה של ניאו נאצים. זו הייתה הצבעה של ממזרים אמריקנים צוהלים על: המשך מלחמת האזרחים של העם המפולג של ארצ...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
גם אני נמניתי על השואלים מדוע פרשת "מצורע", פרשה לא נעימה, על כל נגעיה הקשים מופיעה ערב חג הפסח חג החרות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בואו נדבר היסטוריה - האמת על הזכות שלנו בא"י
מאת: ליאור רזניק  |  16/06/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
דברים אלה נכתבו כבר אלפי
  חנה שרה   16/06/11 12:37
פעמים, וגם על ידי. אבל, המתקפה איננה של הגויים, אלא, של ה"ציונים", שמעולם לא רצו בארץ ישראל, בוודאי לא בכולה, אלא, במקלט לפתרון "הבעיה היהודית". התורה היוצאת מציון היא - "שתי מדינות לשני העמים", "השטחים הכבושים", "הגדה", "הקלות לפלשתינאים", וכל זה מלווה במעשים - תמיכה מאסיבית, כולל חימוש הערבים, ורדיפה אנטישמית, בלשון המעטה, את היהודים.

ועם כל זה, שהכתוב במאמר אלה עובדות, עדיף לא להשתמש בהן - אנו כאן, לא בחסד לאומים, אלא, משום שזו ארצנו, שלנו, בלבד, בחכירה מאת ה', ובתנאי שנמלא את תנאי החוזה. מי שאינו מכיר את החוזה, ממילא, אינו בטוח בזכויות שהוא מקנה לו.

חבל לבזבז את הזמן על דיבורים ועל נסיונות שכנוע, שלמעשה, יש בהם הכחשת כל מה שאמרה "ישראל" עד כה - ועכשו, האמת נשמעת כדמגוגיה, וכל השקרים כ"תורה למשה מסיני". רק במעשים אפשר להשיג זכויות. מעשה כמו יישום מדיניות היודנריין בגוש קטיף ובצפון השומרון, כמוהו כזעקה אדירה - אנחנו אשמים, שדדנו, גזלנו, עשקנו, כבשנו, דיכאנו. די לדבורים, יש לפנות למעשים. לפני הכל - להחזיר את כל היהודים מנעקרו מנחלתם למקומותיהם, ואז לשחרר את כל הארץ מידי חלאת המין האנושי, מי שנקראים - ערבים (גם העם זה כבר מזמן לא קיים).
כתוב תגובה ל- חנה שרה
לא נכון
  דרךארץ   16/06/11 15:20
טעות מסמך מסוג זה מעולם לא נכתב מעולם לא הוזכר הסכם ערבי יהודי nymei.org
כתוב תגובה ל- דרךארץ
אבל אי אפשר במקביל?
  ליאור רזניק   19/06/11 00:46
אתחיל מהחלק האחרון של תגובתך " לפני הכל - להחזיר את כל היהודים שנעקרו מנחלתם למקומותיהם, ולהמשיך ליישב את כל ארץ ישראל"." אני מסכים ב100 אחוז השאלה אם לפי דעתך זה לא יכול להתנהל במקביל למשפטי וההסברתי.. תראה אני לא חיי באיזה סרט שאנחנו נציג את זה והנה כל הבעיות יפתרו ,אני לא חושב ככה כלל,אני בטוח שרבות מהבעיות ישארו שכן לעולם יש יותר מדי אינטרסים..אבל אני מאמין שצריך להוציא את כל הקלפים ולפעול בכמה חזיתות במקביל -בין השאר התיישבותית,משפטית,הסברתית וכו'.
כתוב תגובה ל- ליאור רזניק
2
כנראה שהיום אין ערך לעובדות
  ד"ר ג. בן עמי   16/06/11 13:23
הכותב מביא דברים כהוויתם. אבל זה לא כל כך משנה בעולם כיום. העובודת האלו ידועות. מתועדות וממוסמכות. אז מה? אמר גבלס בזמנו ששקר שחוזרים עליו מספיק זמן הופך לאמת. התנועה הערבית הלאומנית שהנאצים שהם אחד מהאבות הרוחניים של התנועה הערבית הלאומנית מוכיחה שזה נכון. התנועה הערבית שמקורותיה הם הקוראן האנטישמי, הפרוטוקולים של זקני ציון ומיין קמפף של היטלר מנהלת מערכת תעמולה שמטרתה אחת-השמדת העם היהודי והחרבת מולדתו-ישראל. כואב הלב שיש יותר מדי יהודים שמסייעים להם. אבל גם כאן אין כל חדש. היו גם יודנראטים ומוסרים ובוגדים בישראל תמיד.
כתוב תגובה ל- ד"ר ג. בן עמי
3
הערות הכותב
  ליאור רזניק   16/06/11 14:40
בשביל למנוע אי הבנה להלן מספר הערות לכתבה שלי: *"מנדט שניתן לבריטים בכדי לבנות מדינה יהודית על כל שטחי פלשתינאה(שתי גדות הירדן("-הבריטים לא קיבלו את הזכות על המדינה אלא קיבלו על עצמם לעזור לפתח את מדינה היהודים. " מתנה שלא אושררה על-ידי האום "-חשוב לציין שהאום לא יכול לתת חלקים מהארץ על פי המשפט הבינלאומי אבל כאן רציתי להדגיש שהבריטים נתו את ירדן באופן "שחור" אפילו בלי שום אישור של האום "קבלת זכותו של העם היהודי על פלשתינה "-משפט זה מדבר על הכרה של הערבים בזכותו ההיסטורית של העם היהודי.
כתוב תגובה ל- ליאור רזניק
4
http://www.mythsandfacts.org/
  טיעונים לצדק!   16/06/11 15:03
כתוב תגובה ל- טיעונים לצדק!
5
הפלאתם לעשות בדברכם על הסכם ער
  דרךארץ   16/06/11 15:14
ראשית, המון תודה. הפלאתם לעשות בהציגכם מסמך זהב אשר העם היהודי (הישן והשאנן) מזניח עקב בורות. מסמך זה הוא המסמך שאותו האוייב האנטישמי (איחוד אירופי - בריטניה בראשם) הכי מנסה להסתיר - הסכם ערבי יהודי nymei.org שנית, הערה או שתיים בבקשה וברשותכם. המשפט המעטר את התמונה: "ארץ ישראל ניתנה לעם היהודי באופן חוקי ולגיטימי" הוא שגוי, לא נכון ואינו מדוייק. שום דבר מעולם לא ניתן לעם היהודי. הדבר היחידי שניתן לעם היהודי הוא רק הכרה בזכויות הקיימות של העם היהודי על ארצו מולדתו, פלשתינה-א"י. אותו כנ"ל לגבי משפט זה: "עקרי ההסכם היו קבלת זכותו של העם היהודי על פלשתינה". שוב - הסכם ערבי יהודי הוא הוכחה לכך שהעם הערבי הכיר בזכויות קיימות של העם היהודי על ארצו - פלשתינה-א"י -> לא השם יישמור חס וחלילה "נתן" זכויות. המשפט: "מנדט שניתן לבריטים" שגוי ביסודו. המנדט הוא יהודי וניתן ליהודים. הבריטים התנדבו להיות בתפקיד "מנדטורי" - עזרה ליהודים להגיע לשלטון עצמאי במהירות האפשרית ובהגירה היהודית לפלשתינה-א"י. זה מידע קריטי אשר כל יהודי אכפתי חייב לדעת, בבתי ספר חייבים ללמד על כך. משפט זה " מתנה שלא אושררה על-ידי האום " ממשפט זה עלולים להבין ולאמץ חלילה את הרעיון שלאו"ם יש כוח משפטי / סמכות חוקית לאשר כאלו מהלכים, כאלו מתנות. אנא לימוד יותר ב nymei.org/ בעתיד לבוא יוכיח העם היהודי בבית המשפט הבינלאומי (לא יסביר - יוכיח) שהוא בעלים חוקיים של כל פלשתינה-א"י. העם היהודי יוכיח שהוא איננו כובש בלתי חוקי. העם היהודי יוכיח בבית המשפט הבינלאומי את הפשע הפלילי של הערבים - גניבת זהות והתחזות. וזה חברים לא נעשה לפני. לערבים כדאי להתחיל להכין הגנה טובה.
 הגנה על הארץ
כתוב תגובה ל- דרךארץ
חזרנו לארץ ישראל בגלל
  מבחין בפרטים הקטנ   16/06/11 18:40
שחבר העמים הצביע בעד חזרת היהודים לארץ ישראל. ולא בגלל שהקב'ה נתן לנו את ארץ ישראל בחזרה. מי שנתן את הזכות יכול לקחת אותה ,אין קשר בכלל לזה שהקב'ה נתן לנו אותה "ברצוני אתן לכם אותה ברצוני אקח מכם אותה" הקב'ה אומנם לקח אבל הקב'ה עדיין לא נתן אותה לנו בחזרה חבר העמים נתן . הגאולה תבוא עם בית מקדש שירד מהשמים.
כתוב תגובה ל- מבחין בפרטים הקטנ
אז ככה
  ליאור רזניק   17/06/11 10:01
קודם כל חבר הלאומים ולא חבר העמים-אלא אם כן כמובן אתה מתכוון לברית המועצות לשעבר. שנית,אתה טועה ברגע שיש לך הסכם ויש לך את המנדט על פי החוק הבינלאומי אסור להם להתערב לך .
כתוב תגובה ל- ליאור רזניק
6
בוא נדבר היסטוריה מר רזניק
  נגר עזי   16/06/11 15:14
בוא נדבר היסטוריה ולוגיקה מר רזניק ונדלג על חוסר ראיה היסטורית ,קצרת רואי ועל הלגיטימיות האמיתית לשובינו לארץ אבותינו.
איזה לוגיקה מעוותת לקחת עובדה היסטורית זניחה משנת 1919 ולבסס עליה את זכותו של עם ישראל לשוב למולדתו בת אלפי שנים ?
איזה לוגיקה שגויה להתבסס על עובדה היסטורית משנת 1919 ובו בזמן להפריך את אותה עובדה כאשר רוצים לישלול את הלגיטימיות של ירדן כמדינה ?(כי אם לעבדללה אין לגיטימיות גם להסכם עם פייצל אין לגיטימיות)
אם הבסיס לזכותינו על ארץ זו היא בחוזה עם המלך פייסל, אז איך זה שאותו אח (של פייסל )המלך עבדללה הופך להיות לא רלוונטי ולא חוקי כשמדובר בממלכת ירדן?
הבריטים חילקו מתנות בין האחים ונתנו במתנה כמעצמה קוליניאלית את עיראק ועבר הירדן ואז הם לא חוקיים אבל לחוזה עם פייצל יש תוקף ולעבדללה אין תוקף?
מעבר לעובדה הבסיסית שהמנדט הבריטי לא הופקד על הקמת הבית היהודי , שכן אם לדעתך זה נכון, אזי המחתרות של האצ"ל והלח"י הם פשוט טרוריסטים ופגעו בבריטים אשר באו להקים לנו את מדינתנו?(כותב שורות אילו סבור שתרומתם של שני המחתרות הללו היו שלילים ופגעו במאבק להקמת המדינה יותר מאשר תרמו ).
הלגיטימיות שלנו על הארץ הזו הם שניים בלבד
1- ההבטחה האלוהית ,דתית היסטורית
2-הימצאותם של יהודי ארצות ערב, קרי המיזרחים באזור מרחב זה אלפי שנים :עיראק 2600 שנים ,מצרים 2500 שנים ,פרס -אירן 2600 שנה.בחצי האי ערב ,אפריקה והמזה"ת וכוי.
אבל בסדר, אתה סטודנט צעיר ופעיל ליכוד אל תיתן לעובדות לבלבל אותך.(אני פעיל בעבודה אבל לעולם לא אסטה מהעובדות ההיסטוריות והאמת המדעית עבור תירוץ של טיעון פוליטי)
ולבסוף הארץ הזו הייתה מעולם,מיושבת בעמים אחרים אף אלוהים שהבטיח אותה לאברהם אמר לו לך לך...אבל יושבים שם האמורי ןהיבוסי והגירגשי וכוי,אבל "אני אלחם לכם" קרי מלחמה חורמה ולנצח תוכל חרב,אבטחה אשר חופנת בתוכה עימותים ניצחיים עם השותפים לנחלה (אפשר להתווכח על חוכמתו של אלוהים,אבל לא אם חנה שרה).
אז מה, מר רזניק קל במקלדת אבל קשה עם העובדות ?

נגר עזי יו"ר העמותה לקידום פיצויים לפליטים היהודים יוצאי ארצות ערב ,(זה שבגין השתמש ביוצאי ארצות ערב ולא דאג להם לפחות ליוצאי מצרים, במסגרת הסכם השלום עם מצרים להשבת רכושם ).

כתוב תגובה ל- נגר עזי
הוכחה שחור על גבי לבן שהערבים
  דרךארץ   16/06/11 17:53
החוזה, האמנה, הברית, ההסכם אותו כל האנטישמים והבוגדים מחביאים מאיתנו כבר שנים. nymei.org בזכות חוזה זה, לאו"ם (ראו צ'ארטר האו"ם, פרק 12, סעיף 80) ולאיחוד האירופי, אין כל כוח משפטי ו/או סמכות חוקית לקרוא לפירוק הארץ ו/או למסירת שטחים בבעלות יהודית לידי ערבים. nymei.org/ אך היהודים אינם יודעים זאת!! חוזה זה מהווה הוכחה שחור על גבי לבן שהערבים (עד התערבות הבריטים) הכירו בזכויות הקיימות של העם היהודי על ארצו - פלשתינה-א"י. חוזה זה מהווה הוכחה שחור על גבי לבן שהערבים מתייחסים אל עצמם כיישות משפטית ערבית ולא "פלשתינאית". חוזה זה מהווה הוכחה שחור על גבי לבן שהערבים עודדו הגירה יהודית לארצם מולדתם - פלשתינה-א"י. חוזה זה מהווה הוכחה שחור על גבי לבן שהערבים הכירו ביהודים כעם (זכאים למדינה) ולא רק כדת / לאום כפי שהם טוענים כיום. חוזה זה לא נחתם כתוצאה מ"קפריזה רגעית". חוזה זה קבל אשרור עולמי של חבר הלאומים בועידת השלום בפריס, שלושה שבועות לאחר חתימתו, בנוכחות משלחת ערבית רשמית! חוזה זה קבל אשרור אפילו מהכובשת הקודמת - האמפריה העותומאנית. כאמור, אנטישמים ובוגדים הפיצו את הידיעה השקרית, שחוזה זה בוטל כיוון ש"לא הייתה לפייסל מספיק סמכות לתת ליהודים מדינה". חשוב ביותר להבהיר שפייסל מעולם לא נתן ליהודים כלום, ממש כמו שבלפור לא נתן ליהודים כלום, ממש כמו שהאו"ם לא נתן ליהודים כלום (האו"ם לקח מהיהודים בפעולה פושעת בלתי חוקית), ממש כמו שהבריטים לא נתנו ליהודים כלום (הבריטים רק לקחו מהיהודים בפעולת פשע פלילי בלתי חוקית)!! יש לזכור זאת כל ימי חיינו: המקסימום שהיהודים קבלו, הוא ההכרה בזכויות הקיימות על ארצם מולדתם - פלשתינה-א"י!! -- האוייב האנטישמי דאג להדביק את השם "פייסל וייצמן" להסכם ערבי יהודי, על מנת לשוות להסכם זה נופך של הסכם שולי בלתי חשוב בין שני אנשים פשוטים. שמו כאמור הוא הסכם ערבי יהודי, והוא תקף ב 100% וחובה עלינו לגרום למנהיגים, מורים, מחנכים, נציגים, דיפלומטים שלנו להכיר את האמת לגביו ולגבי חשיבותו.
כתוב תגובה ל- דרךארץ
אז ככה
  ליאור רזניק   16/06/11 18:16
1)אין זאת עובדה היסטורית זניחה-ההסכם לא קטן כלל,ההסכם היה בין מנהיג הערבים לבין הציונות,בהסכם הערבים הכירו בזכות ההיסטורית שלנו על ארץ ישראל,הערבים עבדו על הבאה של יהודים ארצה ויישובם ,הם רצו להסדיר את היחסים בין המדינה הערבית העתידית לבין היהודית . 2)בוועידת השלום בפריז זה נתמך על ידי משלחות ערביות. 3)על הבסיס של זה קיבלנו מנדט על פלשתינה השלמה כאשר פרט זה אושרר בעצם על ידי חבר הלאומים . 4)בנוגע לירדן,היה מנדט+הסכם שגם גדת הירדן המזרחי תהיה שלנו ,הבריטים הביאו אותה באופן לא חוקי כנגד ההסכם הכתוב וכנגד המנדט לעבדאללה,לבריטים לא הייתה שום זכות לעשות זאת הם היו כאן רק בכדי לעזור לנו לבנות את המדינה . 5)דרך אגב,אם כבר מדברים בזכות ההסכם והמנדט ובזכות החוק הבינלאומי,סעיף 80 באום כל פלשתינה שלנו. 6)לגבי האצל והלחי והיחס לבריטים פשוט מאוד,הבריטים קיבלו על עצמם את בניית המדינה היהודית אבל הם חטאו בנושא זה ולא עשו את המוטל עליהם-במקום לעודד עלייה הם פגעו בה,הספר הלבן,נתינת הירדן וכו' היו חטא של הבריטים כלפי מטרתם האמיתית פה. אם אתה אומר שאלו פרטים היסטורים שוליים אז כנראה שאתה לא יודע על מה אתה מדבר,אלו דברים עצומים ומבחינת המשפט הבינלאומי מביאים לנו את הזכות על שתי גדות הירדן-אתה מוזמן לבדוק את סעיף 80 של האום. אבל בסדר אי אפשר לצפות למישהו מהעבודה ללכת על פי העובדות,ללכת על פי ההיסטוריה אלא אם כן כמובן זה עוזר לו לבנות טיעון,במידה ולא-הוא ימציא היסטוריה חדשה. לגבי אותם אלו שלא קיבלו פיצוים מנסיגה ממצרים,דוקא תנועתך מדברת על זה ?אותה תנועה שבגילגוליה השונים הייתה אחראית להפלייה הבין עדתית הגדולה ביותר שהייתה פה? אתה מסיבה לא מובנת או אינטרס אישי צר מנסה להתעלם מפרטים היסוטרים.
כתוב תגובה ל- ליאור רזניק
אז ככה רזניק
  נגר עזי   16/06/11 21:22
1- מסתבר לטענתך שהערבים היו בסדר ורצו לחתום עימנו על ברית ושלום ,אם כן למה החברים שלך באם תרצו במסמך הנכבה חרטה שלהם מצייגים את הערבים כתומכי הנציזים ושחג אמין נע בין עיראק לברלין (עובדתית זה נכון,אבל פוליטית אם היהודים הלכו עם הבריטים ,אזי הערבים שחיפשו ביו ברית הלכו עם הנצים ,טענה אסטרטגית לחלוטין) ושהם רק שונאים אותנו ורוצים לחסל אותנו,תחליטו מה אתם רוצים להיות שתיהיו גדולים? אם אתה צודק הם טועים אבל הם אומרים שהם מייצגים את האמת ,אז אתה טועה? האמת גם אתה וגם הם טועים ,טועים ומטעים ומובילים את קיצה של המדינה בעוד אתם כביכול סבורים שאתם מגינים עליה.לא יעבור הזמן ואתם תיווכחו שהדרך להצלתה של המדינה היא פשרה והורדת כל ההיתנחלויות (למעט הגושים ,כמו במתווה קלינטון)בגין הסכים לאוטונומיה בשטחים בנימין נתניהו כבר מדבר על מדינה פלסטינית, חצי אנשי הליכוד שדיברו כמוך ונמצאים כיום בקדימה הבינו את זה כבר מזמן:ציפי ליבני מופז מאיר שיטרית ואפילו אולמרט שכחתי עוד ליכודניק ?
דנון וחטובלי נמצאים במיעוט הסהרורי.
ואגלה לך משהו כמי שחוקר את סוגיית הפיצויים לפליטים היהודים יוצאי ארצות ערב ועוקב אחרי השיחות הסמויות ,אזי בנימין נתניהו מדבר על הכרב בסבלם של הפליטים הפלסטינים מבלי לקחת אחרויות על התוצאות ,מדבר על מתווה קלינטון והורדת היתנחלויות יבשיטת הסלמי הילכודניקית, הוא מדבר על התנחליות שישארו בשטחי הפלסטינים ,בכאילו כדי שאחר כך ידבר על הורדתם ביגלל חשש ודרגתו לחייהם.


2- החלטת בלפור מ1917 דיברה על בית יהודי וגם על בית ערבי ולאורך כל ההחלטות זה היה רוח הדברים .
3- בניגוד לשתיקת הכבשים בליכוד במפלגת העבודה אומרים את כל מה שאנחנו רוצים וגם מבקרים את המפלגה וכותב שורות אילו לא נוצר את חרצובות לשונו ומטיח האשמות כלפי המפלגה שגרמה לעוולות נוראיות שהתוצאה שלהם מורגשת עד היום בכ-200 שכונות מצוקה ועירות פיתוח בילתי מפותחות,אבל אל תיקפוץ ותיצהל הליכוד בשלטון מספיק זמן היה כדי לטפל במאות האלפים המצביעים לו באזורים אילו ואתה כמי שפעיל בתחום החברתי בבאר שבע אמור לדעת טוב ממני את דוחות מבקר המדינה על ההפלייה התקציבית בין מדינת תל-אביב לפריפרייה, אבל הייותך חלק מהליכוד מסנוורת אותך במקום להיות אמיתי עם עצמך.

מכבד את מעורבותך ואף אני מאמין בכנותך , אבל מעט ביקורת עצמית לא תזיק




כתוב תגובה ל- נגר עזי
אז ככה
  ליאור רזניק   16/06/11 22:25
1)עובדה שיש את ההסכם מה שקרה אחר כך זה כבר סיפור אחר וזה קשור לחטאה של בריטניה בכל הנוגע לסמכויות שניתנו לה.זה קשור להבערת שנאה בין היהודים לערבים,הבערת שנאה שבריטניה הייתה קשורה אליו. 2)לגבי נתניהו אינני מאמין שהוא בעד נסיגה ,אני מאמין שהוא רק מדבר על זה בגלל סיבות כאלו ואחרות -בפועל קשה לי להאמין שהוא יעשה משהו עובדה שהוא הכניס תנאים שהערבים לא יסיכמו אליהם בחיים .וגם אם כן..גם אם חצי ליכוד כבר לא מאמין בדרכו המקורית ואם הוא מוכן לחלק את המדינה -אז מה ?זה לא אומר כלום,זה לא אומר שום דבר על צדקת הדרך,על זכותנו המשפטית וההיסטורית ועל הנכונות או האי נכונות של רעיונות כאלו או אחרים. 3)הצהרת בלפור הייתה הצהרתית בלבד ודיברה על הקמת בית יהודי בארץ ישראל,היא לא דיברה על סוגיות של שטחים ..לעומתה היה את ההסכם ערבי-יהודי והיה את המנדט המקורי-ההסכם והמנדט שדיברו על בניית בית על שתי גדות הירדן -או שאתה חושב שזה לא נכון?במידה ואתה חושב שאין זה נכון אתה מוזמן לבדוק את ההסכם ואת המנדט. 4)לגבי המצב החברתי-אתה אמרת לגבי בגין והפיצוים למפונים ואני אכן מסכים איתך שהייתה שם טעות אבל רק רציתי להזכיר לך שהרבה מהבעיות החברתיות בישראל מקורן במפלגה שלכם,הרבה מהבעיות הן בעיות יסוד עוד מקום המדינה. 5)לגבי אם תרצו -לא יצא לי לקרוא את ספרון ה"נכבא חארטה"
כתוב תגובה ל- ליאור רזניק
לכלכת בגדול על אצ"ל ולח"י
  יוני שדה   17/06/11 01:08
רב דבריך נכוחים אבל שפכת הכל במשפטך על האצ"ל והלח"י, אלא אם תטען שאתה מייצג את הבריטים טוב יותר ממי שהיה שר החוץ שלהם בסוף תקופת המנדט בווין. (מה שיעמיד בספק רב את שפיותך)
"על השפעת המרד על שיקולי הנסיגה של הבריטים העידו גם בווין וקריץ ג'ונס ב-13 במאי 1948:"80,000 חיילים בריטיים, ללא שיתוף פעולה של העדה היהודית, לא הספיקו לשמירה על השלום מול פעולות הטרור שבוצעו על ידי יחידות יהודיות מצוידות בנשק מודרני. לזה נוספו פעולות ההגנה אשר קיבלו סיוע מצד חברי הסוכנות היהודית.338 נתינים בריטיים נהרגו בא"י מאז תום המלחמה והחזקת הכוחות הבריטיים בארץ ישראל עלתה מאה מיליון לירות שטרלינג...בנסיבות אלה החליטה ממשלת הוד מלכותה להוציא את כל הצבא מארץ ישראל ולהביא לסיום המנדט שלה ב-15 למאי 1948".
ולגבי הבריטים - ברור לכל שהם מעלו בתפקידם - הקמת בית לאומי יהודי בא"י. אבל זה לא מפתיע. כמעט כל הסכסוכים הקיימים היום בעולם קשורים בצורה זו או אחרת למנוולים הבריטים.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
וואלה,לא הבנתי מה אתה עושה
  yoni207   17/06/11 07:12
לא הבנתי מה אתה מחפש כאן בארץ ישראל מהתגובה המבולבלת שלך.
יש מצב שאתה רוצה לחזור לארץ המוצא שלך,או שאינך חושב שזו מדינתו של העם היהודי?
יהודי צריך לתמוך במקום שהוא חי לנצח נצחים ולא לחפש כל מיני תרוצים,כמוך.
כתוב תגובה ל- yoni207
7
אח ! הנעורים ! הנעורים !
  אבנר צפוני   16/06/11 17:06
כמה טוב להיות עול ימים ,שבטוח שכל השכל אצלו.
בלי נסיון,בלי זכרונות אישיים מן ההיסטוריה הקרובה,בלי לקחים ומסקנות.
רק להט וזעם קדוש.
מן סוג של חוטובלי.
כשאתה מדבר על "זכות",אתה סוגר כל אפשרות למו"מ ופשרה. אתה נשאר לשחק עם עצמך.
הרבה יותר נכון לדבר על "זיקה"(שלנו לכל א"י,ושל הפלסטינאים לכל פלסטין). אל תיפול למלכודת של "הכל מגיע לי",כי אז,בתגובה,העולם מערער בכלל על זכות קיומך,מתייחסים אליך כאל מצורע סרבן ,המוציא עצמו ממשפחת העמים.
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
ההפך
  ליאור רזניק   16/06/11 20:51
ברגע שנראה משפטית שהשטח שלנו לעולם לא יהיה יותר מדי מה להגיד בנושא. כמו שחוקים חלים על כל העולם באופן שווה אין סיבה שהם לא יכולו עלייך ולטובתך כשמגיע לך ללא כל הפלייה לרעתך. מעבר לזה ,אמור לי בבקשה-אם היו פולשים לך לבית מה היית עושה?1)מביא להם חלק ממנו או את כולו או 2)נלחם עליו (אם זה משפטית או בכל דרך אחרת)? אתה יודע ,יש סיבה לכך שהעולם (זאת אומרת המדינות הנורמליות )לא נכנע לטרור-תביא אצבע לטרור הוא ירצה את כל היד. ברגע שהתחלת להכנע לטרור התחלת בדרך למטה.ברגע שתמשיך להכנע אתה תדרדר עוד יותר ועוד יותר. מעבר לזה אם היסטורית זה שלנו,משפטית זה שלנו אז אין שום סיבה לוותר
כתוב תגובה ל- ליאור רזניק
וואוו ! שכנעת אותי לגמרי !
  אבנר צפוני   17/06/11 03:53
פלפןל משפטי אחד לעניין- וכל העולם יכיר בגישתנו הצודקת !
גם הפלסטינאים יפלו מהכסא.
תשמע,ליאור- אם יש דבר שאפשר לאמר "לטובת" הלכוד -זה שתמיד היו בו "ערסים מעשיים". לפלפון מנותק כמוך, מעולם לא היה בו.
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
וואו אבנר
  ליאור רזניק   17/06/11 09:34
כל הכבוד!כל הכבוד על זה שבמקום לענות עניינית אתה עונה לגופו של אדם או ארגון ויורד לנקודות הכי נמוכות שאפשר. אבנר אני אשאל אותך שוב,מה היית עושה אם מישהו היה פולש לביתך? מעבר לזה אבנר,אתה טוען שלא צריך לדעת היסטוריה ? אתה טוען שזה מיותר? ולא אני לא אומר שזה הדבר היחיד שיעזור לנו אבל בין השאר... כרגע אתה מצויר בתור כובש שטחים שלא בצדק.. אם אתה טוען שזה בסדר מבחינתך,אם אתה טוען שלא צריך לדעת היסטוריה,אם אתה טוען שבמקום להלחם על הבית שלך היית מביא אותו רק בשביל "שלום" אז כנראה שאתה בבעיה
כתוב תגובה ל- ליאור רזניק
אני חושב שהוא יותר אפנר המפגר
  יוני שדה   17/06/11 11:15
למרות שהמאותגרים שכלית שפעם קראנו להם מפגרים, עולים עליו בכל דרגה אפשרית.
אין לך מה להתייחס אליו ברצינות. כך אותו כמו שהוא: בדיחה שמאלנית מצחיקה ורמת טיעונים מהמכללה לאדיוטים שימושיים.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
ליאור-
  אבנר צפוני   17/06/11 11:24
אתה צודק שצריך לדעת היסטוריה.
צא ולמד על איזה "טיקט" נבחר בגין(שלושים שנה של "אף שעל")ומה יישם לבסוף(נסיגה בסיני עד הס"מ האחרון).
כנ"ל לגבי שמיר(אבי אבות השמרנים והקפואים)-שהסכים לראשונה לשבת עם משלחת ירדנית-פלסטינאית.
כנ"ל שרון,עם תדמית הטורף וזולל ערבים(שבזמנו חישק את שמיר מימין !)איפה התחיל ואיפה סיים.
הויכוח על השטחים התאים לשנות ה-70 וה-80.הוא הוכרע לחלוטין,וליברמן לא נפל מהכסא.
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
אינני מסכים
  ליאור רזניק   17/06/11 12:17
אינני מסכים שהוא הוכרע זה שהיו מנהיגים שהפכו את עורם בקטע הזה לא אומר שהייתה הכרעה כלשהי-מבחינה היסטורית,מבחינה אסטרטגית ומבחינה משפטית אין סיבה שנוותר.
כתוב תגובה ל- ליאור רזניק
חוץ מזה
  ליאור רזניק   17/06/11 12:23
ברגע שתסביר לי מה ההיגיון בנסיגה נדבר. אבל כנראה אתה לא תמצא כזאת כך ש.. מעבר לזה למה לא ענית לי על השאלות ? לגבי שרון-שרון לא היה אידיאולוג והוא כנראה עשה את מה שעשה בגלל טבעת שהתחילה להסגר סביב צווארו. לגבי שמיר-תזכיר לי בבקשה על מה הוא וויתר ? לגבי בגין-זאת הייתה טעות לפי דעתי ,אבל אל תשכח מה הוא אמר לגבי שאר השטחים.
כתוב תגובה ל- ליאור רזניק
שובו של אפנר "הבוגר"
  יוני שדה   17/06/11 00:59
בובת הסמרטוטים לעדר האדיוטים השימושיים שבה אלינו במופע דיקלומים מהמכללה לאדיוטים שימושיים. העובדות וההיסטוריה לא ממש מענינות אותו. כל מה שמעניין אותו זה לעשות את עבודתו שעליה הוא מקבל כסף וזה לסייע לאיסלמונאצים לחסל את ישראל.
בואו נאחל לו כולנו את גורלו של חברו החלאה מר.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
8
then why?
  Gilead   17/06/11 02:30
do the left argue and bother constantly the state of Israel? why should Netanyahoo give up to unjust demands by President Obama, who wishes us to go back to 67 borders. The diplomats all over the world are familiar with those facts, but their hatred to Jews who are successful in Israel make them try to change the history. What ever was decided and recognized in 1929 should stay in Israel. If that means that some areas are still in the hands of the Arabs, they should be returned at once. I wish a quick death to the left in Israel.
כתוב תגובה ל- Gilead
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il