s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
העדר מס ירושה - עיוורון כלכלי חברתי
מאת: עו"ד יוסף שטח  |  03/07/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צודק ב 100 אחוז
  מממ   3/07/11 11:48
צודק המחבר אך הסיכוי שבכנסת יפעלו נגד אנשי ההון שואפת לאפס , מי יתרום לפריימס שלהם ? מי יזמין אותם ליכטאות , מלונות פאר , וארוחות בחו"ל במסווה של כנסים ופעילות בגולה ?

בקיצור ח"כ שיצהיר שהוא תומך בחוק מס עזבון מחוסל פוליטית במהירות על ידי לובוסטים בכתבות ענק בעיתונות שמשחירות את פניו ברבים.

כתוב תגובה ל- מממ
לעו"ד כזה טיפש לא הייתי הולך
  עו"ד טיפש מאוד   20/07/11 14:13

חושב שהמציא את הגלגל.
חוק מטומטם
לא צודק
יגרום להברחת נכסים
ויהפוך את כל המדינה לרמאים ונוכלים ועוקפי חוק.
מכל מקום בידי עורך דין כזה לא הייתי מפקיד את גורלי.
שומר נפשו ירחק.
כל כך הרבה טיפשות נוזלת מהמאמר הזה
שבא לצעוק ....הצילווווווווו..............
כתוב תגובה ל- עו"ד טיפש מאוד
2
בישראל...
  אא-אא   3/07/11 12:42
בישראל מס כזה היה מתחיל עם סף גבוה ולאט לאט יורד, אך לעולם לא עולה חזרה, עד שרובינו היינו משלמים את המס המעוות הזה. מה קרה? הילדים לא יכולים להנות ממה שההורים הרוויחו? עזוב אותנו מהרעיונות שלך.
כתוב תגובה ל- אא-אא
3
דברים חשובים. יישר כוח
  ב   3/07/11 13:57
צריך לשים לב לנקודות חשובות אלו אשר משפיעות על כולנו.
כתוב תגובה ל- ב
4
לא צודק. על הרכוש והכסף בבנק
  משה11111   3/07/11 14:56
כבר שולם מס. 2 מיליון זה פחות מדירה אחת. כלומר, כל עם ישראל יצטרך לשם מס ירושה על כמעט כל דירה שניתנה בירושה ועל חסכונות ההורים שכבר שולמו עליהם מיסים. מס ירושה הוא לא חוק צודק. נמאס שהמדינה מחפשת מתחת לאדמה עוד ועוד מיסים כדי להכביד את הנטל במיוחד על המעמד הבינוני הקורס. עם זאת, עבור המיליונרים והמילארדרים בישראל (לא המעמד הבינוני ומטה) ניתן לחוקק חוק מיוחד, שירושה מעל כמה עשרות מיליונים תחויב במס.





כתוב תגובה ל- משה11111
5
טועה ומטעה ב- 100%
  פרופ' אליהו בן-חנ   3/07/11 15:38
אידאולוגיה קומוניסטית באה לידי ביטוי בצורות רבות. עורך הדין המכובד הוכיח ברבים, לדעתי, שהוא בעל השקפת עולם מרקסיסטית-לניניסטית ויש ברצונו לממשה בשיטות פאביאניות, למרות שהוא כפי הנראה לא מודע לשיטה. הנה מספר נימוקים מדוע כותב הבלוג טועה ומטעה.
1. הכותב מביא השקפת עולם המושתתת על קנאה וצרות עין, לדעתי. מה כואב לך שאדם שעבד קשה ובכשרון כל חייו יעביר את הונו שצבר ביושר למי שחפצה נפשו? זה הרי לא על חשבונך. את חובו לחברה הבר-מינן שילם בחייו בצורת מיסים, ובפרט מיסים אדירים כאן בארץ. אני מניח שאינך יודע כי נטל המס האפקטיבי על אזרחי מדינת ישראל הוא כמעט 70%. (מס כזה בהכרח גורם לתמריץ לכלכלה שחורה פורחת, אך זה מחוץ לתחום הדיון.)
2. ישנן מדינות רבות במערב בהן לא מטילים מס על עיזבון. למשל - עשרות מדינות בארה"ב פוטרות כל עזבון ממס. השקפת העולם שם היא ליברלית, לא קומוניסטית.
3. כל מה שיש בעיזבון הוא לאחר שהמנוח שילם בחייו מס על הכנסותיו השונות. אין כל צדק ומוסר במיסוי נוסף רק בגלל שמשלם המיסים הפך בר מינן. ואם יש צדק, מדוע לא למסות זאת בעודו בחייו? אפשר לכנות את המס "היטל-טרום-הסתלקות" ולחייב בו כל בר-מינן פוטנציאלי אחת לשנה ובתנאי שמלאו לו 21 שנים. אנשים על ערש דוואי ישלמו גם "אגרת-טרום-הסתלקות" כדי שקופת המדינה לא תצטרך להמתין זמן רב מידי, חלילה, בהתאם להשקפת העולם של הכותב צר העין.
4. עזבון שהוא תשלום של ביטוח חיים פטור ממס ב- 100% בכל מדינות המערב. יש לכך סיבות רבות, ורובן מושתתות על מוסר וצדק.
5. עו"ד יוסף שטח טוען כי "צדק חלוקתי" גורם לניסים ונפלאות ("גם רגיעה חברתית ,פחות קנאה ושנאה ואלימות..") אדוני, הטענה שלך יותר שטוחה משמך. כדי לקבוע קשר כזה הדוק בין סיבה למסובב צריך יותר מאשר הירהורי לב. וחוץ מהרהורי לב לא הבאת מאומה לחיזוק טענה (מגוכחת וחסרת בסיס מדעי) זו.
6. מי שסיים לימודי עריכת דין במדינת ישראל או בחו"ל אינו מוסמך לדבר בשם עקרונות היהדות. זאת בגלל שאדם כזה הוא במקרה הטוב הדיוט בתחום של הלכה יהודית. כמה קורסים למדתך על הדין היהודי? אפס או אחד? ועל אתיקה יהודית - אפס קורסים או פחות?

חבל שלא הקשבת לעצת חז"ל - "אויל מחריש לחכם יחשב". אם לפני המאמר עוד היה אפשר להתווכח על חוכמתך, הרי לאחר פרסומו הסרת כל ספק בדבר צרות אופקיך, השקפתך הקומוניסטית, יכולתך המופלאה להציג הרהורי לב כאילו היו עובדות מוצקות.
וכל הנ"ל הוא כמובן דעתי האישית, אותה מותר לי להביע על פי עקרון חופש הדיבור, עיקרון שקומוניסטים ו"סתם סמולנים" כופרים בו כאשר הדיבור לא מתישר עם השקפתם.

בברכה
פרופ' אליהו בן חנן
EliahuBenHanan@yahoo.com
כתוב תגובה ל- פרופ' אליהו בן-חנ
הראש ניתן גם לחשיבה ולא רק ...
  פטרושקה   3/07/11 18:47
תגיד לי פרופסור נכבד האם בלעת תקליט, איך בדיוק הטייקונים האלה עשו הון כזה ????, אם לא ע"ח שנינו ונכסי המדינה, שנית לא כל חלוקת משאבים צודקת הוא קומוניזם ואל תנסה להפחיד אותנו עם זה,תגיד לי איזה עני היה עולה על שטחי מדינה ועורך חתונה מפוארת "לבנו המוצלח" (יותר נכון לעצמו למען יראו את עושרו), הרי החברה האלה מנסים כל הזמן להתחמק ממסי אמת ותמלוגים ומשכר הוגן לעובדיהם גם בולשביזם, ורק לחלוב אותנו, אז אל תהיה פטטי ואל תחלק ציונים לאחרים.,
כתוב תגובה ל- פטרושקה
מס ירושה דורש מנגנון דורסני
  דן הקטן 3   3/07/11 19:34
הצעת האוצר האחרונה בנושא דיברה על מס החל מ-2 מליון שח ירושה ומעקב שנתי אחר רכוש ה"עשירים" ועסקאותיהם ופתיחת כספותיהם כדי שחלילא לא יבריחו את כספם עוד בחייהם. כלומר, מדובר בהגבלת חרותם של מאות אלפי אנשים מהמעמד הבינוני-גבוה, ולא בקומץ מיליארדרים. תקנות כאלו של מיסי ירושה במדינות אחרות גרמו לבריחתם של מיליארדרים יהודיים מחו"ל לישראל (למשל משפחת אריסון), ואם יהיו בארץ, העשירים ידעו להבריח את רכושם החוצה ומי שידפק הם בני המעמד הבינוני גבוה, אלו שמחזיקים 2-3 דירות כירושה לילדיהן. ישנם דרכים חיוביות יותר לעודד את העשירים לתרום את מירב רכושם לצדקה לאחר מותם - בכפייה זה לא מוסרי וגם לא ילך.
כתוב תגובה ל- דן הקטן 3
הדרכים לעושר
  פרופ' אליהו בן-חנ   4/07/11 15:42
שלום לך מגיב חביב
"איך בדיוק הטייקונים האלה עשו הון כזה" אתה שואל, ומייד משיב כי זה על חשבונך וחשבונו של עם ישראל. כמובן שאם אתה מקבל את ההסתה בתקשורת כאמת צרופה אזי אין לי מה לנסות לשכנע אותך. אך נניח לרגע שאתה פתוח לדיון אמיתי. ואם לא אתה, אז קורא אחר.
בדקת את הביוגרפיה של סמי עופר למשל? מהיכן הוא התחיל את דרכו, וכיצד צבר את הונו? לא מזמן היתה כתבת רקע על מייסד צ'ק-פוינט, אחד מעשירי מדינת ישראל והעולם. איך בדיוק אתה ושכמותך תרמתם להצלחת החברה ולעושר שלו? או ניקח למשל את סטף ורטהיימר: אדם עשיר ללא ספק, שמספק עבודה מזה עשרות שנים לאלפי משפחות. איך בדיוק הוא סחט ממך את ההצלחה הכבירה שלו?
השאלות הן רטוריות כמובן, כי לא אתה ולא אני תרמנו מאומה להתעשרות הנ"ל, והונם לא בא על חשבוננו.
גלשת לנושא שאינו קשור ושאלת: "איזה עני היה עולה על שטחי מדינה ועורך חתונה מפוארת לבנו המוצלח". ובכן, אני מזמין אותך להגיע לסביבה של באר שבע. שם יש הרבה שייחים שחיים מצויין בזכות גניבת רכוש ציבור (כגון מתכת)וגניבת רכוש פרטי. השייחים ובני ביתם המרובים משתמשים בשטחי ציבור כל יום ולא רק עבור חתונה. כמובן שאיני מכשיר את המעשה המגונה שנעשה בבן-שמן, אך איני מייחס לכך את החשיבות והנפיחות שהתקשורת מיחסת לכך. הרבה יותר מטרידה אותי ההשתלטות על אדמות מדינה ברמלה, בלוד, בגליל, וגם בנגב. אני מציע לך לעיין בעבודת מחקר שיצאה לאור לא מזמן בשם "ישראל - דמוגרפיה 2030-2010" מאת יבגניה ביסטרוב ופרופ' ארנון סופר, נובמבר 2010, קתדרת חייקין לגאואסטרטגיה. אוניברסיטת חיפה. העובדות במחקר המתיחסות להשתלטות "ערביי ישראל" על קרקעות שוות עיון מעמיק ופעולה דראסטית לא פחות.
בברכה
פרופ' אליהו בן חנן
EliahuBenHanan@yahoo.com
כתוב תגובה ל- פרופ' אליהו בן-חנ
מסכים עם דברי הפרופ'
  ג'וחה   4/07/11 15:49
שיטות חשיבה רציונליות אינן נלמדות בבתי הספר בארץ. מידע חשוב ביותר לגיבוש תפיסת עולם אחראית אינו ניתן לתושבי ישראל. תוכניות כגון פופוליטקה הן בידור שזול להפיקו, לא דיון רציני. צריך להתאמץ כדי להשתחרר מן הכלא המחשבתי והרעיוני שהתקשורת מספקת לציבור, ובכלל זה לכותב הבלוג. צודק הפרופ' וחבל שאין עוד אנשים ברמתו שמגיבים.
כתוב תגובה ל- ג'וחה
6
ממשלת שרה את ביבי ושות'
  סנקילוט   3/07/11 18:38
הסיבה העיקרית למצב הזה היא "שטייקונינו הנכבדים" כנראה מרפדים היטב את או חלק "ממנהיגינו הדגולים" קובעי המדיניות ע"מ שלא יחוקקו חוקים כאלה, הרי הטייקונים הנכבדים רוצים להוריש את כל הונם לצאצאיהם ומבלי לתת חלק לציבור/ מדינה, הם בד"כ רוצים לקחת מהמדינה, לתת שאנחנו ניתן כולל את החיים בצהל, הרי בני הטייקונים והבכירים מסתובבים ולומדים הרבה בעולם הרחב, את הכסף עושים כאן ואת הכיף בחו"ל
כתוב תגובה ל- סנקילוט
7
קנאות ורשעות ותו לא
  קורא ותיק   3/07/11 22:26
אדם העובד ומרויח ומשלם מיסים כל חייו צריך להחזיר את הרוחים למדינה במותו מכיון שהיה מוכשר והרויח הרבה?
האם זה צריך לתמרץ אותו לבזבז את הכסף בחייו?
או אולי להעבירו למקלט בחו"ל בעודו בחיים?
אולי זה יתמרץ אנשים להפסיק לעבוד ולהרויח מעבר לסכום מסויים?
אין אני רואה בהצעה הזו יותר מאשר קנאה ורשעות...
כתוב תגובה ל- קורא ותיק
8
אויל מחריש חכם יחשב
  אויל מחריש   20/07/11 14:06

מוטב לחשוב לפני שכותבים שטויות
לבד מהעובדה שנטל נמס בישראל הוא הגבוה בעולם
והציבור נעשק נחמס ונגזל...אז לא צריך חוכמולוגים עם הצעות מס מגונות נוספות.
וכאשר הטיפש שותק טוב לו וטוב לעולם.
וזו הצעה המלמדת על צרות עין, מתובלת בטיפשות ורשעות גם יחד.
כתוב תגובה ל- אויל מחריש
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il