|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
במשפחתי קיימת מחלוקת. יש השואפים לראות את היריבה משחקת בימי שישי במגרשים שלעתים יש בהם יותר חול מאשר דשא, ויש האומרים כי מוטב ששחקני הפועל יישארו בליגה הגבוהה עימנו, וכך נזכה בכל ע...
הרצל חקק
הרצל חקק
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ההחלטה לתקוף את צרפת; קרב קאנאי של חניבעל כמודל; הגנרל הנאצי-יהודי פון מנשטיין-לוינסקי; היטלר כאסטרטג מעולה; מקריות ומזל שהולידו את אחד המבצעים הצבאיים המוצלחים ביותר בהיסטוריה; הס...
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרשת הרב ליאור - כל התמונה
מאת: בעז העצני  |  03/07/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נאמן דרש גוף מפקח על הפרקליטות
  ע_הראל   3/07/11 16:21
אליו יופנו כל הטענות דלעיל על אפליה ושימוש ציני בסמכות.

לכן מאוד מגוחך מצד הכותב להיטפל לשר המשפטים שיש לו אפס סמכויות, שלא רק הפרקליטות כפופה בלעדית ליועץ המשפטי לממשלה, אלא כל מחלקת ייעוץ וחקיקה במשרד המשפטים כפופה ישירות אל 5 המשנים של היוע"מ.

לכן יש לעורר שוב את עניין פיצול משרת היוע"מ - והפעם לשלושה חלקים, הפרקליטות לחוד, חקיקה לחוד, ויישאר ליוע"מ רק הייעוץ.

גיששתי אצל ח"כ יריב לוין אך אינו מעוניין לעסוק שוב בזה, ונראה שגם רוה"מ נתניהו יצ"ו לא יסתכן לחטט שוב בחור כזה, ודאי לא בקדנציה זו העמוסה עד לעייפה!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
חזק ביותר
  נטע אורי   3/07/11 16:32
1. המאמר שלך חזק ביותר. אני חייב להגיד שלפני שקראתי חשבתי שהוא לא צדק בהחלטתו לא לבוא לחקירה. כעת אני חושב שאתה צודק. 2. צריך לעשות רשימה שחורה של אנטי ציונים ולגרשם בהזדמנות הראשונה מהמדינה למעוז מוסלמי שיהיה מוכן לקבלם כמו באנגליה או בצרפת. אברהם בורג יוכל לעזור עם הדרכונים הזרים.
כתוב תגובה ל- נטע אורי
אורי אורי, איך אתה מצליח
  נחום שחף   4/07/11 19:13
כמו תמיד להוציא לי את המילים מהפה?
כתוב תגובה ל- נחום שחף
3
ספין
  יוסי בכינור   3/07/11 16:36
גילוי הדעת הזה הוא ספין העניין כאן פשוט - אדם זומן לחקירה עומדות בפניו שלוש אפשרויות: 1. להתייצב 2. להעלם 3. לזקוף אצבע משולשת כנגד מי שזימן אותו כבוד הרב בחר בדרך השלישית הבעייה שהבוחרים בדרך זו מחריבים (כן מחריבים) את מדינת ישראל. אם אין מורא בפני הרשויות ניתן לחשב לאחור את קץ המדינה. העניין שלשמו זומן כבוד הרב לחקירה איננו רלוונטי כאן בכלל
כתוב תגובה ל- יוסי בכינור
פה לא דמוקרטיה אלא דיקטטורה
  מתפרת בייניש בע"ם   3/07/11 22:12
הרב ליאור נעצר לא לצרכי חקירה אלא כדי לסתום את פיהו, שלא יגיד יותר דברים שלא מקובלים על הדיקטטורה של בג"ץ.
מדינה שעושה שימוש לרעה בסמכות המשטרה כדי לבטל את חופש הדיבור, סופה להיעלם. לכן, הגורם להיעלמות ישראל הוא לא הרב ליאור אלא אלו שנתנו הוראה לעצרו כדי לסתום את פיהו.
כתוב תגובה ל- מתפרת בייניש בע"ם
אתה בעצמך מבין שמה שאמרת
  zei   4/07/11 10:04
זה בכלל לא לעניין. אלה שזורקים אבנים על חיילנו -הם חייבים לבוא לחקירה בהתנדבות-כך אני מפרש את הדברך
כתוב תגובה ל- zei
חסידי 1984 של אורוול לא מתים
  נחום שחף   4/07/11 19:19
לעולם, הם רק מתחלפים. כל פעם אני האוויל מופתע מחדש מהיכולת הלא נדלית להפוך בין אמת לשקר בין אור לחושך בין מלחמה לשלום. איך קבע אורוול בספרו 1984? "בערות היא כוח". כוח הטיפשות.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
היועצת המשפטית של המשטרה
  נחום שחף   4/07/11 19:58
קובעת אין חובה להופיע לחקירת משטרה. העוזרת ליועץ המשפטי למשטרת ישראל, תנ"ץ שאול גורדון, כתבה לעו"ד ויסולי ב-21.10.07: "אכן, לא קיימת היום פקודה מעוגנת בחוק להתייצב לחקירה. בהצעה לתיקון חוק חקירת חשודים הנדונה בימים אלה במשרד המשפטים ובכנסת, נקבע מפורשות כי דרך המלך לעריכת חקירות היא בתחנת המשטרה. כמו-כן, מוצע בה סעיף המטיל חובת התייצבות לחקירה." כבר בשנת 2006 פעלה המשטרה נמרצות לשנות את החוק ולקבע בו את החובה להופיע לחקירה בתחנת המשטרה. אך התיקון בחוק לא צלח אפילו את משרד המשפטים, ולא הובא כלל בפני הכנסת.
 אין חובה להופיע לחקירת משטרה
כתוב תגובה ל- נחום שחף
4
אין צורך להתאמץ
  חסר סבלנות   3/07/11 16:40
יתר על המידה כדי לא לאהוב את המתנחלים.
הם עושים את העבודה באופן יוצא מן הכלל טוב. הם מצליחים להשניא את עצמם על כל הציבור, ואם תהיה כן עם עצמך , תמצא שגם על הרוב השפוי מבין המתנחלים- חבריךך\- הם שנואים ואינם אהובים.
הם שנואים משום שהם אלימים. הם שנואים משום שהם נוהגים בבריונות. לא המשטרה ולא הצבא אלימים אלא בני הנוער שנוהגים כעבריינים לכל דבר, וגורמים לשלטונות להגיב בתוקף. הבריונות שלהם והגיבוי שבשתיקה של הממסד המתנחלי ושל שליחיהם בכנסת ובממשלה שנוהגים כמי שהגולם קם עליהם לכלותם,השותקים או מנסים להשתיק את מעשי הבריונות כמו שריפת שדות ועקירת עצים,פגיעה ואיומים כלפי נושאי תפקידים הופכים עצמם חלק מהשנואים. כל אלה המכסים את מעשיהם בביטויים מרגיזים ומשניאים כמו: "תג מחיר" הם מקור כל הרע.
ההגנה שאתה מגן על מי שנחשב כמנהיג של חבורות הבריונים הללו הופכת אותך לשותף לדבר עבירה.
לא יעזור לך אם תעביר את שדה המערכה אל שדות אחרים ותתקוף ותהפוך למטרה את מערכת המשפט ואת הפרקליטות ואת כל מי שמחובתו להשליט חוק וסדר במדינה דמוקרטית.השיטה הזאת ידועה ומוכרת ואינה עושה יותר רושם על אף אחד. להזכירך, עסקינן באותה מדינה שמאפשרת לך לכתוב באופן חופשי ולתקוף את מוסדותיה, ואתה עוד מתלונן על כך שכאילו פוגעים בזכויותיו של עבריין שסירב להופיע לחקירה שנחשב בעיניך כצדיק הדור.
אילו אני הכותב שורות אלה הייתי מסרב להגיע לחקירה משטרתית היית בצדק תוקף אותי על הפרת החוק, ובאותה נשימה אתה מעז להצדיק עבריין ממחנך. אז טול קורה מבין עיניך.
כתוב תגובה ל- חסר סבלנות
עוד סמולן הזוי וסהרורי או
  אידיוט שימושי   3/07/11 21:55
אתה בודאי קורא את העיתון לאנשים חושבים שרוצים שהעיתון יחשוב בשבילם או בעיתון שחשב שקנה את המדינה והמדינה ברחה לו ברגע האחרון.

אם אתה רק אידיוט שימוש תתנתק קצת משטיפת המוח היומית תתחיל לחשוב לבד זה לא כואב כפי שחושבים.
כתוב תגובה ל- אידיוט שימושי
5
ה"דמוקרטיה" מפלטו של הפושע
  חנה שרה-   3/07/11 20:49
נגד האנושות -

פורסם ב - 06:30 17/01/11

הנשיא פרס מזהיר: "חקירת השמאל תפגע בדמוקרטיה"

מאת עקיבא אלדר

בשיחה עם "הארץ" קרא נשיא המדינה לביטול הוועדה לחקירת מימון ארגוני זכויות האדם "את בדיקת הארגונים משמאל ועד ימין יש להותיר למערכת אכיפת החוק", אמר

נשיא המדינה שמעון פרס אמר אתמול ל"הארץ" כי הקמת ועדת החקירה הפרלמנטרית לבדיקת מקורות המימון של ארגוני זכויות האדם והשמאל פוגעת בדמוקרטיה הישראלית ואין בה כל צורך. במענה לשאלה שהופנתה אליו על ידי "הארץ" בנושא חקירת העמותות, קרא הנשיא לכנסת לדחות את ההצעה והדגיש כי בדמוקרטיה חייבת להתקיים חלוקת תפקידים ברורה בין הרשויות.

"את בדיקת העמותות והארגונים משמאל ועד ימין יש להותיר בידי מערכת אכיפת החוק שהינה מערכת מקצועית ואובייקטיבית ובידיה כלי החקירה המתאימים", אמר פרס. הוא אף ציטט מדברי ראש הממשלה הראשון, דוד בן גוריון, שאמר כי אסור שפוליטיקאים יהיו שופטים ואסור ששופטים יהיו פוליטיקאים. פרס ציין כי בכל העולם מכירים בתרומתם של ארגוני זכויות האדם וחשוב לאפשר להם לפעול באופן חופשי כל עוד הם אינם מפרים את החוק.

בשיחות עם מקרובים מביע פרס באחרונה דאגה רבה לנוכח ההקצנה ביחס של גורמי ימין ודתיים קיצונים כלפי המיעוט הערבי. הוא מזכיר שהעם היהודי סבל מגזענות יותר מכל עם אחר, ועל כן הוא נדרש במיוחד לגלות יחס הוגן למי שאינו יהודי ולמיעוט החי בקרבו.

פרס התייחס גם לפסק ההלכה של הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של ש"ס, שנתן הכשר לגיור הצה"לי. "אני מברך את הרב עובדיה יוסף על פסיקתו המחזקת את עם ישראל ושומרת על אחדותו", אמר פרס. "הפסיקה מאפשרת לקבל לחיקו של העם היהודי אנשים צעירים שעלו לארץ ישראל על מנת לשמור את זהותם היהודית ולהתגייס להגנה על ביטחון המדינה".

נודע שהנשיא היה אף מעורב מאחורי הקלעים במגעים עם רבנים בסוגיית הגיור של חיילי צה"ל, ואף נועד באחרונה עם הרב הראשי, שלמה עמאר, בסוגיה. הנשיא השיב גם לפניות רבות מחיילים שעברו גיור בצבא וביקשו את עזרתו. הוא הביע בפניהם את אהדתו והבטיח לתמוך בבקשתם שהגיור יוכר על ידי הרשויות.
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
6
נאמן? נאמן לעצמו בלבד!!!
  הניה   3/07/11 21:14
כתוב תגובה ל- הניה
7
מילים הורגות?
  רונן גולדשטיין   3/07/11 21:35
המילים יכולות להרוג רק כשהן מושמעות באוזניים ימניות אנלפאביתיות. אוזניים של גזענים פאשיסטים מדובללי זקן,מוסתים ומטורללים.
לאוזניים שמאלניות מילות השירים שצוטטו בכתבה,לא יכולות להשפיע כהוא-זה. השמאלנים שבאים למופעי האנרכיסטים מבינים היטב שהמילים הן מילים מטאפוריות,ובכלל אין דבר כזה שמאלנים אלימים,וזו הסיבה שאין מקום להעמיד אותם לדין על הסתה. כולם יודעים שאף שמאלני לא באמת יאחוז בנשק או ישתמש באלימות כלשהי,ולכן המאמר הזה הוא דמגוגיה והסתה נגד השמאל.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
הוי הרציונאל סוציאליסטים
  דן אש   5/07/11 00:38
ההולכים בעיקבות סטלין והיטלר ונושאים קולם ברמה על צדק ומוסר בעוד את אחיהם הם רודפים, לבצע גירוש וטיהור אתני רק ליהודים הם חפצים; הוי לבולשוויקים הבוגדנים בתוכנו שהשתלטו על מערכת הצדק ובשמו חסלו את הדמוקרטיה. ויקו למשפט והנה משפח לצדקה והנה צעקה. ישר כוח בועז העצני על האומץ, הכישרון והאמת.
כתוב תגובה ל- דן אש
8
אכלו לי שתו לי
  ע.ג.   3/07/11 23:28
כרגיל אצל הימין המופרע העצני מנסה להסיט את הויכוח מהמהות לשולים. הענין איננו אם היתה הצדקה לחקור את שני עובדי האלילים שמנהיגים צבור של עכו"ם. לדעתי אגב לא היה צריך לזמן אותם לחקירה כמו שלא מזמנים לחקירה כלב נובח. השאלה היא ועליה הויכוח אם רופאי אליל יכולים להחליט מתי ברצונם לציית לחוק ומתי אינם רוצים לציית לחוק. התשובה של כל אדם הגון היא שמי שזומן לחקירה צריך להתיצב גם אם הוא בטוח לחלוטין שעצם החקירה עושה לו עוול. עובדי האלילים סבורים שמי שהם חושבים שיודע לדבר עם רוחות ושדים יכול להחליט בעצמו מה מותר ומה אסור והאם ברצונו לציית לחוק או לא. המשטרה הסבירה להם שהיא קובעת ולא רופאי האליל ואוסף המקפצים מול הירח בראש חדש.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
9
חנן וייס-רדיפת הרב דוב ליאור
  מזכירה את רושאדי   4/07/11 01:52
זה היאה למדינה כמו אירן, אבל לא למדינה כישראל. אין ספק כי נאמן התרגל לכסא ובמקום להוביל מהלכים של איזונים הוא נכנע לזרם מוטה, זרם מימים ימימה. חנן וייס שופט בכיר בדין משמעתי
כתוב תגובה ל- מזכירה את רושאדי
10
תודה על האינפורמציה,חבלני התשק
  קורןנאוה טבריה   4/07/11 06:49
התשקורת האנטישמית סלקטיבית מעלימה מאיתנו את הפרטים היותר חשובים ואת האמת הצרופה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
11
התרופה, מתחת לפנס, מתחת לשמש
  איש עצוב   4/07/11 07:19
אור השמש הוא הפתרון. בועז ידידי, יש כסף בסביבה שלכם (שלנו) קחו מקבץ שרנהל/עמוס עוז (בלי חולי הנפש, בינתיים, רק ה"רבנים") והפכו אותם לפרסומת על ידי עמותת "לשון של כבוד" (או משהו כזה) ותדפקו את זה שעות ברדיו. אם ינסו לעצור את זה תעתרו לבג"ץ.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
תעזוב אותך מהבג"צ, חסר כל ערך
  איש פשוט   4/07/11 20:03
אובייקטיבי.
כתוב תגובה ל- איש פשוט
12
נאמן אינו נבחר ציבור מקסימום
  אברהם מערב השומרו   4/07/11 07:45
בובה על חוט. הטענות צריכות להיות מופנות כלפי מי שמינה אותו.
שי ניצן תוצר החינוך הממלכתי דתי מזכיר לי את החזיר שכל פעם מראה את טלפיו וצועק "כשר אני"
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
13
אוכלים את ארצנו, שותים את דמנו
  חנה שרה-   4/07/11 08:14
ומניחים לערב-רב, מטונף, כמוך, שהיה צריך לעמוד לדין כמו אחרוני הנאצים, לפתוח פה על היהודים.
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
מיועד לע.ג.
  חנה שרה-   4/07/11 10:16
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
14
קצוות יוצרות מרכז,אכיפה סלקטיב
  מסיטה המרכז שמאלה   4/07/11 08:19
כתוב תגובה ל- מסיטה המרכז שמאלה
15
הרב ליאור = אנרכיסט הזוי
  אחד העם   4/07/11 11:38
השוואה "נאה" עושה בעז העצני, הרב ליאור = אנרכיסט הזוי.
לא שאני מצדיק את שנאמר באותם שירים של להקה אנרכיסטית הזוייה עם קומץ אוהדים, אך הרב דב ליאור הינו רב מכובד, מקור סמכות למאות או אלפי מעריצים. השפעת כל מילה שלו הינה רבה, ולכן עליו להזהר כפל כפליים, ויש להתייחס לדבריו בחומרה יתרה.

הרב הינו דמות פוליטית, והדיון אם היחס כלפיו הינו שיוויוני או לא הינו שיח פוליטי, ואינו פוטר אותו מחובה חוקית להתייצב כשנדרש לחקירה, ככל אזרח במדינה.

אם הרב אינו מכיר בחוקי המדינה, וברשויות החוק, יש להדירו מייד מראשות ישיבת ההסדר, או להוציא את הישיבה מאותו הסדר.
לא ייתכן כי "מורד במלכות" יחנך חיילים במסגרת ממלכתית או פסאודו-ממלכתית כלשהי.

כתוב תגובה ל- אחד העם
הסתה לרצח ע"י אנשי הרוח בישראל
  נחום שחף   4/07/11 19:35
לאנשי הרוח בישראל חסידים רבים המקשיבים למוצא פיהם, הרואים בהם דוגמא ומופת, משכך מעניינת תופעת ההתכחשות של שי ניצן והאוליגרכיה המשפטית בכלל על חסידיהם השוטים, לקריאות המפורשות של אנשי הרוח בישראל לשנאה ורצח של מתנחלים, דתיים, אנשי ימין. נתחיל בקטן האלוף שלמה גזית: הכיפות הסרוגות עבורי הן כמו צלב הקרס על שרוול החיילים הנאציים. ונקנח ב"אהבת ישראל" מפי אנשי הרוח, הנאורים בעם, חוט השדרה התרבותי של ישראל. האנטישמי באירופה יכול רק לקנא...
 אלטלנה - געגועים לתותח הקדוש
כתוב תגובה ל- נחום שחף
16
ממש מדהים יהודים נרדפים בלי
  יכולת להתגונן   4/07/11 20:15
הגיע הזמן להעיף את שי ניצן לשוק הפרטי נראה אותו מתפרנס על חשבון אגודות השמאל הרוויות בכסף ולא על חשבוננו...

האם חזרנו לימי גרמניה האפלים ??

שייך ראעד והכנופיה האיסלמית הצפונית שלו - חוגגים
משום מה רק בבריטניה הבינו את חומרת מעשיו.שי ינצן וחבורתו
לא עושים דבר...

כהנא על הרבה פחות מזה הוצא מהציבור ומפלגתו הוצאה מהחוק.

אבל לערבים הצפוניים הקיצוניים הקוראים לרצח יהודים ..מותר לעשות הכל...זה מצב מסוכן בדיוק כמו בתקופה בה רדפו יהודים באירופה מבלי יכולת להתונן...הורגים ביהודים..טובחים בהם..יורים עליהם טילים ..וזה בסדר....

קורבנות שלום למי ששכח.....
כתוב תגובה ל- יכולת להתגונן
17
לא "הסתה" אלא: "הס, אתה!"...
  ד"ר שלום פליסר   4/07/11 20:58
סתימת פיות למהדרין...! צועקים לנו: "אלימות!" ומתכוונים: "אַַל-עימות!". היינו, "אינני רוצה לעמת את דעותיך עם דעותי! אני אדבר ואתה - שתוק!!!" לסיוע, צועקים "הסתה!", קרי: "הס, אתה!". לרוממותה של הזכות הדמוקראטית להתבטא...!!!
כתוב תגובה ל- ד"ר שלום פליסר
18
נאמן הוא חנטריש שנאמן רק לעצמו
  נאמן   4/07/11 21:37
כתוב תגובה ל- נאמן
19
לשר נאמן אל תרדוף את הצדק!!!
  Rina Koschland   4/07/11 22:08
צדק, צדק תרדוף,... תרדוף אחרי הצדק עד שתשיג אותו, אך, אל תרדוף את הצדק מן הארץ.
נכון, המצב הוא שנשיאת בג"ץ מקבלת הוראות מקונסול US ובכל זאת ציפיתי שמר נאמן ישנה את המצב.
מאוכזבים ממך מאוד!!!!!!!!!!!!! אתה לא נאמן.
כתוב תגובה ל- Rina Koschland
20
אכיפה בררנית הינה פשע!
  שי ניצן הביתה   5/07/11 08:48
הוא אינו מונע את התבטאויות ההסתה הקיצונית של השמאל הקוראות לפגיעה בצה"ל, בשרים, באנשי ימין [לרבות קריאה לשבירת מפרקתם או שחיטתם/הסרת ראשם!]
ניצן לא הורה לעצור את המסיתים הקיצוניים נגד העם והמדינה, כמו ד"ר ניר אייל או ד"ר ניב גורדון ומסיתים אחרים...
נראה כי מטרתו העיקרית הינה לדכא את המחנה הדתי לאומי עד שאלה ימאסו במצב ויתקוממו נגדו
ואז יוכל ניצן וכל השמאל "להוכיח את אלימות הימין", להמשיך בדה-לגיטימציה נגד הימין ולהשליך רבים מהם לכלא, להחשיד את כל המגזר באי-ציות לחוק ולהבאיש את ריחו של מגזר זה בעיני הציבור, למנוע את גיוס בניה המגזר ליחידות מובחרות ולקצונה
ולמעשה- למחוק אותם ככוח חברתי ופוליטי משמעותי במדינה.

מחיקת ישראל כמדינה יהודית-ציונית מתקדמת בצעדי ענק... בהתאם לתוכנית השמאל! בשיתוף מערכת אכיפת החוק, התקשורת, הטייקונים ומאות המליונים הזורמים מאירגונים ומדינות השואפות למחיקת המדינה היהודית.
כתוב תגובה ל- שי ניצן הביתה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il