|
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה" חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
|
|
|
איתמר לוין
ע"פ 264/65, יוסף שיוביץ ויוסף ראש נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים שמעון אגרנט, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 באוקטובר 1965
|
|
|
דן מרגלית
ברמה המעשית לשנים הקרובות יכלה ישראל להגיע ליעדה האסטרטגי גם במהלך המלחמה הרעה הזאת אילו הסכים ביבי להעביר את השליטה ברצועת עזה למנהלה פלשתינית הכוללת גם את הרשות הפלשתינית
|
|
|
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מגישה, עיתונאית ושחקנית לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
|
|
|
|
|
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
|
|
|
|
|
כדורסלן דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
סתם_1 |
|
12/07/11 11:08
|
|
|
|
גדולי האומה יודעים: הציבור יצרח, הציבור יתרגל. במקום להכין את הציבור לשינוי תודעתית במשך חודשים ושנים, ולערוך דיון ציבורי בנוגע לקווים, לשמוע התנגדויות, ללבן אותם. העדיפו את הדרך הקלה. אבל זה בסדר, אם הציבור מטומטם, אז שישלם.
|
|
כתוב תגובה ל-
סתם_1
|
|
|
|
2 |
|
|
עמירם סטרולוב |
|
20/07/11 01:24
|
|
|
|
קראתי בעיון ואכן, כל מילה בסלע!
מעבר לבעיית "ההפרטה", המתוארת באופן ממוקד, אנסה להוסיף מעט משלי לגבי הרפורמה הקונקרטית:
רפורמה מסוג כזה צריכה להיות מערכתית. אני מנסה כבר יותר משני עשורים, בעל פה ובכתובים, להסביר כיצד צריכה להתנהל מערכת נכונה של תחבורה ציבורית.
הרעיון הבסיסי הוא אכן לבנות מערך שיושתת על בסיס שתי וערב של קווי תחבורה הנעים על צירים ראשיים עתירי ביקוש, צירים מישניים ורחובות שכונתיים.
אמצעי ההסעה יגזרו על פי אופיו של כל קו בהתאמה, מאמצעי הסעה רבי קיבולת, רכבות ואוטובוסים גדולים, דרך אוטובוסים עירוניים קטנים ומיניבוסים ועד מוניות שירות. זו תהיה מערכת של קווים עורקיים וקווים מזינים!!
יושם דגש על היתרון של כל אמצעי תחבורה באיזורים ובשעות הפעילות בהתאמה.
לכאורה, על פי ההצהרות, לכך כיוונו ברפורמה. אלא, שעל מנת שהמהלך יצליח נדרשו מספר תנאים כמו:
1. מערך עדיפות מוחלט לתחבורה הציבורית, המפנה לה זכויות דרך בלעדיות. כך יהיה הבדל משמעותי בין תחבורת אוטובוסים זמינה ביעילות גבוהה ובעלות נמוכה, לבין תחבורה מסילתית יקרה עשרות מונים!
2. תדירות גבוהה מתואמת בין הקווים העורקיים והמזינים
3. דיוק ואמינות
4. תעריפים נמוכים משמעותית
5. ניהול וביצוע מקצועיים
כל חמשת התנאים הללו התקיימו ברמה נמוכה או שלא התקיימו כלל במהלך הנוכחי, ומכאן שורש הבעיה הנדרש לתיקון מהיר.
ולדוגמא אחת מהשטח המבהירה את הכוונה:
קו 42 לאורך אבא הילל פעל כקו אורכי טרם ה"רפורמה" ופועל כקו מתפתל ומייגע לאחריה! כאשר קווים מזינים איין.
אשמח לעקוב ולהרחיב בהמשך, בתקווה לשיפור אסטרטגי מהותי.
בברכה,
עמירם סטרולוב
Amiram Strulov, M.Sc
Strategy, Management & Engineering
Optimization of Transportation Systems
10 Ravutzki St. Ra`anana - 43221, Israel
E – mail: < "mailto:amiramstr@gmail.com">
Tel: 972-9-7452583
Fax: 972-9-7401461
Mobile: 972-52-3697793
|
|
כתוב תגובה ל-
עמירם סטרולוב
|
|
|
|
|