s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חוק החרם מוחרם!
מאת: נפתלי רז  |  17/07/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מצוין.כל החבורה הפתטית לכלא.
  אלישמע   17/07/11 17:14
כתוב תגובה ל- אלישמע
אני לא מבין מה הבעיה?
  סתם_1   19/07/11 01:43
אם הם מעדיפים כלא יש לכבד את העדפתם.
כתוב תגובה ל- סתם_1
2
חבורת עבריינים חסרי תקנה
  איש עצוב   17/07/11 17:20
אני זוכר איך יללתם כשהימין נעצר על התנגדות אידיאולגית לגירוש מגוש קטיף - אם הצביעות הייתה מים אתה היית האוקיאנווס השקט. ליבראליזם, שיוויון, קחו את המצע שלכם ונגבו אתו את התחת - חבורת בריונים עבריינים.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
3
מאוס ומזעזע
  מיקיס   17/07/11 17:26
לכבוד
נפתלי רז

מזה זמן רב אני עוקב אחר מאמריך ונפעם כל פעם מחדש מן הכמות האדירה של שטחיות, דמגוגיה, חצאי עובדות, שקרים הבוטים, גסןת רוח ורדידות לשונית שאתה מצליח להחדיר לתוך טקסט כה קצר.
שמעתי את שמך לראשונה כשניסית, בעזות מצח בל תתואר, לרתום את המאבק למען שחרורו של ידידי גילי חסקין מן הכלא בהודו למען תנועתך המוזרה.
דברי ההבל והבלע שפרסמת הם ריקים מתוכן וממשמעות. זכותך לקנות או לא לקנות ככל העולה על רוחך, למזלנו אנו בארץ חופשית ולא בולשביקית כפי שודאי היית רוצה לראות. אלא שלהיטותך להחרים היא בומברנג מסוכן!
במו פיך אתה מעניק הכשר לאינספור חרמות ונידויים שעלולים לפורר את הרקמה החברתית של ישראל בקצב שחבריך המחבלים לא היו חולמים עליו.
אני מצהיר שלא אחרים אותך ולא אף אחד מחבריך הסוטים. אשמח להתווכח אתכם, להתמודד עמכם בקלפי, להפגין נגד עוולותיכם.
להחרים - לעולם לא!
כתוב תגובה ל- מיקיס
4
הועבר לצמרת העבודה המתאבדת.
  איש עצוב   17/07/11 17:27
כתוב תגובה ל- איש עצוב
5
החוק מעשה נבלה,אבל אתם נבלות
  אליהו חיים   17/07/11 18:14
אני זוכר אותכם הולכים אחרי שמש העמים ,טבריש סטלין,בגינה שלכם צמחו אודי אביב ,טורקי,ושאר מרעילי הבארות, אך אתם לא למדתם שום דבר ואימצתם את חזונם של היטלר וגבלס שאסרו לקנות מיהודיםוהבאתם את הממשלה החוליגנית הזאת לחוקק חוקים שיש לכם מנית יסוד בחוקים הללו.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
6
מה עדיף, חותמים בעלי מוניטין?
  נחום שחף   17/07/11 20:02
או הציבור הרחב, פשוטי העם? אני מעדיף את פשוטי העם. תרבות הסלבים לא עושה לי את זה. מקווה שלא תפגע, אבל המאבק ללא חת למען החרמת תוצרת יהודית , אך לא תוצרת ערבית, מעבר לקו הירוק מעלה בזכרוני ארגונים נאצים בגרמניה שהחרימו חנויות של יהודים. מצד שני אני לא רואה איפה אתם שהבאתם להחרבת אלפי בתים של יהודים בהתנתקות, שונים מהארגונים הנאצים בגרמניה שהחריבו אלפי חנויות של יהודים בליל הבדולח. באשר לנכונותכם ללכת לכלא, אני אתכם במאבקכם הצודק למען החמאס והאנטישמיות באשר היא, כל עוד תעמדו בהתחיבותכם ללכת אל הכלא, ואם תרשו לי עצה טובה להשאר שם.
 שאלות לסמולן הנאור
כתוב תגובה ל- נחום שחף
אתם תחרימו ואנחנו נקנה מהם
  נחום שחף   19/07/11 01:24
אתם 3% אנחנו 60%, כלומר על כל 1 מחרים יהיו 20 קונים. תעשה חשבון.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
7
אתה צעדת ביום תחת דגל פלשטין
  עמי, ת"א   17/07/11 21:07
ביום שישי האחרון בשיח ג'ראח? רק אל תדבר אח"כ על ציונות. אתם נתתם לה גט כריתות.
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
8
לא כלא, כסף והרבה!!!
  אלי הרחובותי   17/07/11 22:15
אנחנו לא נשלח אותכם לכלא אם לא תשלמו את הקנסות, אנחנו ניקח לכם את הבתים, המכוניות והמשכורות השמנות מהאיחוד האירופי! 
כתוב תגובה ל- אלי הרחובותי
9
מאמר בוגדני מטעם הגיס החמישי
  יהודה דרורי   18/07/11 00:43
שמחתי לראות כי מעט מאד הלכו שולל אחרי הפרופוגנדה המזויעה של נפתלי רז, הפוץ המנסה לקחת מנהיגות במפלגת העבודה- -מה שלבטח ידרדר מפלגה זו מתחת לאחוז החסימה.
אין לחותמים מושג מה מיוצר בהתנחלויות ומה לא ומכאן שהכל חרטא. (לחו"ל אתה חייב לכתוב מקום ייצור אבל לא בתוך הארץ..). החוליגנים של השמאל הינם לוזרים בני לוזרים וישארו כאלו.
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
10
מס"ד= מפלגת סמולנים דבילים
  רונן גולדשטיין   18/07/11 02:29
ונפתלי רז האנטישמי תומך ארגוני הטרור האיסלמונאצים,הוא אחד ממקימיה. אין פלא שהנוער במדינת ישראל נראה כפי שהוא נראה,אם נפתלי רז ודומיו הפכו להיות "אנשי חינוך" שמחנכים את תלמידיהם לכבד רק חוקים שמוצאים חן בעיני השמאל הקיצוני הפאשיסטי תומך ארגוני הטרור האיסלמופאשיסטים.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
11
ושהמחנה הלאומי יחרים חוקים אנט
  קורןנאוה טבריה   18/07/11 06:10
אנטישמים-סלקטיבית שלא תבכה נפתלי ותתלוש את שיער ראשך=תזכור שאתה ושכמותך הדמוקרטים סלקטיבית=התחלתם!מה שמקומם כאן הוא:שהבג"צ הוא זרוע מבצעת של הסמול הנקלה הזה=ומערכת המשפט גם לא תזדעזע מחרמות השמאל?!אילו היה נפתלי חובש כיפה או רב שמחרימים חוקים בישראל? מיותר לתאר כיצד התשקורת שלהם הייתה מגיבה מתעללת בנו ללא הפסקה!=ואת זה סמרטוטי הליכוד-בלוף לא מבינים? אז למה תמיד הם יוצאים להגן על "שלטון החוק","מערכת המשפט"והבג"צ שמאלני קיצוני של אותם מפירי-חוק שמאלנים ומשוקצים?=לכן אני מתעבת את הליכוד של ביבי,מרידור,בגין ואת השותקים להם על הצביעות ועל הבגידה בבוחריהם,בדמוקרטיה ובעם היהודי!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
כשנפתלי ודומיו משחירים את יהוד
  קורןנאוה טבריה   18/07/11 07:02
יהודי ימין-השם ומסיתים במשטמה ושיגעון,מפני מה הם מזהירים אותנו?מפני אותם פשעים שאבותיהם הבולשביקים 'שבנו את המדינה' כבר עשו ליהודים כדי לשלוט בכל מחיר=הם הסגירו יהודים לכובש הבריטינאצי,הם העלילו עלילות דם על חפים משפשע בנוסע ארלוזורוב,דיר-יאסין,מע"צ,רצח רבין והכסת"ח (של הפרקליטות והשב"כ של רבין ואוסלו) מרגלית הר-שפי!הם גנבו ילדים ומכרו אותם כדי לחנכם מחד"ש,ולצורך ניסיונות כימיים!הם העדיפו עזים על פני יהודים גלותיים עטופי טליתות ומנשקי מזוזות!הם רצחו את קסטנר כדי שלא יחשוף את מעורבותה של מפא"י האדומה בהפקרת יהדות אירופה לנאצים!הם איפשרו למצרים להתחיל במלחמת הכיפורים "ניצחון קטן"להשיב את כבודם מחרפת "ששת הימים"וזה עלה בחייהם של 3000חללי צה"ל קורבנות"שלום"והאינטרס האמריקאני נאצי!הם הביאו לכאן את אדולף ערפאת וחימשו אותו ברובים שרצחו יהודים,גירשו יהודים מארץ ישראל ומסרו חלקי מולדת אסטרטגיים לביטחון ישראל-והקריבו אלפי קורבנות "שלום"סרק סרק! מיותר לציין מה היה קורה פה אילו הפשעים הללו התרחשו תחת ממשלות ימין יהודי לאומי של ז'בו,בגין,שמיר,שרון וביבי?!וכל זה טיפה בים של פשעים נגד העם היהודי לדורותיו ע"י קין האדום!=ועוד יש לחלאות הללו עוז להטיף לנו על דמוקרטיה,חופש ביטוי,ערכים,מוסר,צדק,אהבה ואהבת העם והמולדת?מתעבת אותם תכלית התיעוב!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
תגובות לתגובות ראויות לתגובה
  נפתלי רז   18/07/11 07:56
תזכורת: אני מגיב תמיד, מתוך כבוד גם לבני פלוגתא. אינני מגיב לגידופים, אינני מגיב למגדפים.
ל-1: אכן, לחבורה האנטי-דמוקרטית שחוקקה את חוק החרם מגיע כלא. נסתפק ביציאתם מהכנסת.
ל-3: הרגלתי את תלמידי שצריך לנמק כל ציון שנותנים. נסה פעם. כשעזרתי לגילי להשתחרר מהודו, תנועתי טרם הייתה קיימת... ומה רע בחרם? מזה של רבנינו גרשום, דרך החרמת מסעדות ע"י החרדים ועד הקוטג'? אה, הם לא התנחלויות...
ל-7: אני צועד, בעשרות שנים של הפגנות, רק עם דגל ישראל.
ל-8: אתה מאמין בשטויות הללו? קח כבר את כל מה שנותן לי האיחוד האירופי... מעניין מי לא יכולים להאמין בפעילות בהתנדבות...
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
רז הלז לא מתמודד ולא מגיב לראי
  קורןנאוה טבריה   18/07/11 11:45
לראיות ועובדות היסטוריות אודות פשעי מפא"י האדומה=אותן כצפוי הוא מכנה"הכפשות"ו"לא ראויות"=שיטה בולשביקית ידועה!!תמוה שאף שמאלן הגון לא דורש ממנו להתייחס לתגובות שלי?ולמה?כי אין דבר כזה "שמאלן הגון"=פשוט אין!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
כל הכבוד ליוזמה!
  סימה המודאגת   18/07/11 08:29
אני עובדת מדינה בדרגה בכירה ולכן מנועה מלחתום, אבל כל הכבוד ליוזמה הזו. אני מקווה שהיא תציל את חופש הביטוי שלנו, וכך את הדמוררטיה הישראלית, מול כנסת הזויה שבויית-ימין מתנחלי. עלו והצליחו!
כתוב תגובה ל- סימה המודאגת
מודאגת?
  רונן גולדשטיין   18/07/11 13:42
את בסה"כ עוד בהמה שמאלנית שטופת מוח.איזה מודאגת ואיזה בטיח.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
15
אנשים שפלים
  אסיר ציון בציון   18/07/11 09:09
כל "התארים" שבהם מתאדרים חותמי העצומה הזו שווים לתחת - הם אנשים שפלים, גזענים, אנטישמים, טיפשים ורשעים. שפלים משום השימוש במעשה החרם (הקולקטיבי), אמצעי בזוי ושפל הנועד לפגוע בפרנסתו של אדם ולהרוס את חייו. הם יכולים לקרוא לפינוי התנחלויות או באופן אישי לא לקנות מוצרים מההתנחלויות (אף אחד לא מכריח אותם),אך קריאה פומבית להטלת חרם היא מעבר לחופש הביטוי, היא שימוש באמצעי שפל ופוגעני כאשר הם נואשו מכל האמצעים האחרים (בחירות, הפגנות,שכנוע הציבור- כל הכלים הדמוקרטים) גזענים - הם מחרימים קולקטיב שלם (תושבי ההתנחלויות) רק בגלל מקום מגוריהם ודעותיהם הפוליטיות. כלומר, אם איני מסכים לדעתך הפוליטית (והרי רוב העם סבור כי ההתנחלויות לא רק שאינן מכשול "לשלום" שלא יהיה אלא שיש ליהודים זכות להתיישב בכל שטחי ארץ ישראל) אני אחרים אותך. אם כך אני אחרים גם את הערבים, הסמולנים וכל מי שהוא פחות ימני ממני. עד לאן נגיע ? אנטישמים - מחרימים רק יהודים ! (כמובן שאין להם בעיה לעשות עסקים עם הטרוריסטים מרמאללה ומעזה). סבורים כי יהודים לא יכולים להתיישב בכל שטחי ארץ ישראל בעוד ערבים כן. דבורים כי ההתנחלויות לא חוקיות בעוד שאין שום חוק שאוסר זאת (ורובן הוקמו ע"י ממשלות ישראל כדת וכדין כולל ממשלות שמאל) ויותר מכך - מבחינה היסטורית, דתית, מוסרית ומשפטית (סן רמו, המנדט) שטחי יהודה ושומרון שייכים לעם היהודי או לפחות לשום ישות אחרת (לא הייתה מעולם "פלסטין") טיפשים - לרוכל הכי פשוט מהשוק יש יותר היגיון בריא מאשר לאנשים אלו. בעצם ההחרמה הם משחקים לידי האויב, לידי הערבים ומרחיקים את "השלום" (אבובה מאזן לא מעוניין כלל במו"מ). רשעים - אין להם בעיה לפגוע בפרנסת בני אדם (כמובן רק אם הם יהודים- אם היו ערבים היו מייללים גזענות !), שקרנים משום שיודעים טוב מאוד כי החוק אוסר גם להחרים ערבים או כל ציבור אחר, פלצנים כי יודעים שאף אחד מהם לא יועמד לדין ובכל זאת זועקים כאילו מאיימים להוציאם להורג, מלשינים בעולם ומסיתים נגד ישראל, מתנגדים גם ליישוב יהודים בתוך "הקו הירוק" (הנגב והגליל), סבורים כי כל החוכמה והמוסר בצד שלהם, פועלים להפיכתה של ישראל למדינת כל אזרחיה, תומכים בצד האיסלאמופשיסטי במלחמתו בישראל.
כתוב תגובה ל- אסיר ציון בציון
חשבתי לכתוב תגובה
  אבי גיא   18/07/11 10:00
לבולשביק עוכר ישראל נפתלי רז. אולם תגובתך הנכונה והחכמה מביעה את דעתי בצורה מדוייקת. כל מה שכתבת בסלע, ידידי.
כתוב תגובה ל- אבי גיא
16
נפתלי,טרם הגבת לעוול שנעשה לפע
  קורןנאוה טבריה   18/07/11 10:28
לפעילות "שלום" שמאלניות קיצוניות המוטרדות מינית ע"י "פעילי שלום"ערבים,כולל אונס אחת הבנות, ומפעיליהם השמאלנים ממוצא "יהודי"מנעו מהם להתלונן במשטרה כדי לא לפגוע "ברגשות ובתרבות הערבית"?=ותשאל את עו"ד רוני אלוני סדובניק במאמרה כאן באתר מיום ה-20/9/10 תחת הכותרת:"בגידת השמאל בפעילות השלום"=ואף בוגד שמאלני עוכר ועוקר ישראל=מ:"על צד שמאל"=לא הגיב לפרשה המזויעה?!זה הפרצוף האמיתי,הצבוע והמכוער שלכם ושכמותכם!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
17
מדוע אני מחרים את החרם?
  ע. הנביא   18/07/11 10:28
אני מחרים את החרם על ההתנחלויות, כי מטרתותיו האמיתיות הן:

א. לסייע לקמפיין השקר של אבו מאזן ומרעיו, שנועד להסיט את תשומת הלב מן המכשול היחיד והבלעדי לשלום - הרצון הפלסטיני הבלתי מתפשר לחסל את המדינה שלנו - וזאת באמצעות שיסוי דעת הקהל בטרף הקל של ההתנחלויות, שמהוות אמנם בעיה פנים ישראלית אך אינן מכשול לשלום, כפי שהוכח בפינוי כל ההתנחלויות בעזה שלא הביא אפילו רבע גרם שלום.

ב. ליצור מצג כאילו לישראל ולעם היהודי אין זכות להחזיק בשטחי יהודה ושומרון, ומעמדה הבלעדי של ישראל בשטח זה היא ככוח כובש זר. זהו שקר נוסף במגדל השקרים שמטופטפים באופן שיטתי לדעת הקהל בעולם, שמתעלם מן העובדה שלישראל יש זכות תביעה על שטח זה יותר מכל מדינה אחרת בעולם, לרבות "העם הפלסטיני" שלא היה ולא נברא, זכות שאושרה לפחות פעמיים במוסדות חבר הלאומים ושעל בסיסה ניתן לאנגלים המנדט על ארץ ישראל, שאותו הפכו לחוכא ואיטלולא.

להתקפה כפולה זו מצטרף איגוף מאחור של תועמלני תעשיית השקר ועוזריהם, שמתבטא בדרישה כביכול ל"חזרה לגבולות 67", שמגבה את שני השקרים הראשונים ומקבעת מצד אחד את "אשמתן" של ההתנחלויות, ומצד שני אמורה להעניק גושפנקא רשמית לביטולה בדיעבד של זכות התביעה של ישראל על שטחים אלו.

ייתכן בהחלט שתמורת שלום אמיתי תצטרך ישראל לוותר על חלק משטחים אלו, אבל זה יהיה וויתור אצילי על חלקי מולדת, ולא עונש על חטא שלא חטאנו בו, מה עוד שגם בלאו הכי ה"כיבוש" הוא תוצאה פאר-אקסלאנס של הגנה עצמית לאחר שישראל היא שהותקפה ב-67.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
אפשר לנסח את זה גם כך:
  ע. הנביא   18/07/11 14:02
אתה יודע מה, נפתלי? כשיגיעו ימות המשיח וההתנחלויות יתחילו להיות מכשול לשלום, אצטרף לחרם שלך. מה דעתך?
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
18
כנסו ותראו
  אסיר ציון בציון   18/07/11 11:35
אלו אנשים יש בסמול הקיצוני בישראל - אלברט שני, חבר השמאל המתקדם מצדיק פיגועי התאבדות בישראל : גלגל הצלה פלסטיני : פיגועי טרור\מאת אלברט שני, 15 ביולי 2011 אין ברירה. הישראלים שכחו לשם מה ולמה התכנסנו סביב שולחן המשא ומתן. אז נכון, היה יותר מסעיף דיונים אחד, היו כמה. אחד מהם, למשל, היה שמירה על הרוב היהודי באמצעות תכנית החלוקה. שתי מדינות לשני עמים. רק שאף אחד בציבור הישראלי לא באמת האמין בזה. אך הסעיף היותר מרכזי ועיקרי, בגינו הישראלים ידעו יפה מאוד לנתק את עצמם מגוש קטיף וכל רצועת עזה, ובעבר היותר רחוק גם מחצי האי סיני, היה אך ורק דבר אחד: סיום הסכסוך! זוכרים את הימים של אינתיפאדת אל-אקצה? הדם אשר נשפך בערי ורחובות ישראל? אוי, אלו היו ימים. תיירים פחדו לבקר בישראל. ספורטאים פחדו להצטרף לקבוצות ישראליות. קבוצות זרות, פחדו להגיע לאצטדיונים הלאומיים. הישראלים עצמם – נרצחו ונטבחו כהרף עין. במועדונים, פאבים, אוטובוסים. כולם ככולם ללא הבדלי דת גזע ומין. היה מפחיד. אבל היום? מדי פעם הפלסטינים מרצועת עזה זורקים קאסם שמאסם, רקטה עיוורת ללא מטרה מדויקת. בחיאת, יש כבר צבע אדום, אפילו זמן מוגדר למצוא מקלט. יש כיפת ברזל. וכוס אמו הרוב היהודי. אנחנו תופסים את כל העולם מהביצים, מה זה מיליון פלשתינים, שרובם בקושי יודעים קרוא וכתוב. חפשו מי ינענע. מצער לראות את הפלשתינים, מי שהיו זה מכבר סמל בינלאומי למאבק לאומי, לשחרור אדמת מולדת, שרויים במצב כה עגום. אך אין להם שום זכות לבוא בטענות לאף אחד! הם הביאו את זה על עצמם, הפלשתינים לא יכולים להתלונן ולו לרגע אחד על המצב המביש אליו נקלעו מאז ההתנתקות הישראלית מרצועת עזה. היה באפשרותם לירות על ישראל טילי 'זילזל' במהלך מלחמת לבנון השנייה. אך ראשי החיזבאללה העדיפו להשתמש בטילים קצרי-טווח. היה באפשרותו של חמאס להגיע עד צפון ישראל, אך הוא הגביל את עצמו עד אשדוד-אשקלון. היה באפשרות אזרחיה הפלשתינים של ישראל לצאת במרד כולל, כפי שעשו תושבי מצרים. אך הם יושבים בחיבוק ידיים ולא עושים דבר. וההשפלה בשמיים. אין דרך ומילים שיוכלו לתאר את שפל האדם הפלשתינאי. אין מספיק מים בעולם אשר יוכלו לנקות את דמם הרב שנשפך ברחובות העיר. אין מספיק חוטי תפירה ותחבושות, שיוכלו לעצור את הדם הנשפך מגופם הפצוע והמדמם. אין פסל וסמל שיוכלו להשיב את כבוד העם הפלשתינאי. חוץ מגלגל הצלה אחד. חזרה מלאה ואבסולוטית לימים של טרום ההתנתקות מרצועת עזה. הימים של אוקטובר 2000, אינתיפאדת אל-אקצה. ולא, אני לא מדבר על זריקת אבנים על טנקים או בקבוקי תבערה זניחים. אני מדבר על פיצוצי אוטובוסים בבאר שבע, ירושלים, חיפה. פיגועי תופת באמצעות כלי רכב מלאי תחמושת חיה. אני מדבר על נהרות של דם ציוני בכל רחבי פלסטין הכבושה. מלאו את האמבולנסים עד אפס מקום, שהציונים יצטרכו לייבא אמבולנסים מקפריסין. פוצצו להם את האניות באמצעות מטעני חבלה, מי כמוכם יודעים להכין כאלה. מוטטו להם את רשויות השידור הטלויזיונים. אל תאפשרו להם לישון ולו דקה אחת. ושלא יהיה לכם כל ספק, צדקתם. עראפת צדק. אך ורק באש ודם נפדה את פלסטין. אלברט שני הוא חבר השמאל המתקדם
כתוב תגובה ל- אסיר ציון בציון
19
שלטון החונטה מתמוטט!
  אלי הרחובותי   18/07/11 12:29
הימים שבהם פחדנו להגיד את אשר על ליבנו מחשש למקום העבודה או תפירת תיקים למיניהם חלפו עברו להם! כיום פוליטיקאי ימני שלא יבצע את רצון רוב העם...ימצא עצמו מחפש עבודה! אנחנו מודעים לעובדה שלשמאלנים קיצונים כמוך קשה מאוד עם שינוי האווירה שהייתם רגילים לה ולכן הייתי הייתי מציע לך ולחבריך להתרגל למצב החדש שרק ילך ויחמיר עבורכם, או שתעברו לאחת מהמדינות הערביות הדמוקרטיות שמסביבנו שכנראה יעמידו אותכם לדין על היותכם יהודונים ואולי גם ירצחו אותכם כמו שרצחו את היהודון הערבי גוליאנו מר! תפנימו, החגיגה שלכם בחסות הבג"ץ, הפרקליטות והתקשורת הגיעה לסיומה!!!
כתוב תגובה ל- אלי הרחובותי
20
האם שמתם לה לעובדה שאף...
  אלי הרחובותי   18/07/11 13:03
האם שמתם לה לעובדה שאף סמולני לא ענה לשאלה. האם זה חוקי להכריז חרם על ערבים "ישראלים" או קיבוצים של השומר הצעיר רק משום שהם ערבים או סמולנים? מעניין למה כל "הנאורים" שותקים, אולי נפתלי המתפתל יענה לנו!
כתוב תגובה ל- אלי הרחובותי
21
אז מה בעצם ההבדל...
  ארז צ.   18/07/11 13:49
בינך ובין הרב דב ליאור? החוק חל על כולם במדינה דמוקרטית, גם על דב ליאור, וגם עליך, גם על ה"מתנחלים", וגם על ה"נאורים".
כתוב תגובה ל- ארז צ.
22
יואל מהר(שק)סינו
  יונני   18/07/11 13:56

מה היה אומר המסית הלאומי יואל מהרשק אם היינו קוראים

להחרים את מוצרי הקיבוצים.

ולשאר המסיתים אתם פוגעים בפרנסת משפחות שנשלחו

למקומם ע"י ממשלות שמאל וימין.

נגדירכם כל"ו רשעים
כתוב תגובה ל- יונני
23
ואיפה הייתם כאשר -
  חנן הקטן   19/07/11 09:23
החזיקו ילדים וילדות בני 13 בכלא חדשים
כדי שלא יביעו את דעתם ?
נמאסתם
כתוב תגובה ל- חנן הקטן
24
איסתרא בלגינא קיש קיש קריא
  אא-אא   19/07/11 09:26
ברחת לרביבים תשאר שם ותשתוק. נכשלת. אתה באופן אישי וגם "דרך השלום" הרצחנית שלך. מתוך התכחשות והכחשה אתה/אתם הולכים ונהיים יותר ויותר קיצוניים. הדגל שהזכרת בתגובה 13 לא יעזור, אתם "פוסט ציונים" שזה אפילו ע"פ עמוס עוז אנטי ציונים.
כתוב תגובה ל- אא-אא
25
רוחו של פריץ זאוקל חוגגת
  עידן סובול   19/07/11 10:37
אני שם זין על חוק החרם , על מי שהציע אותו ועל כול חברי כנסת ישראל שהצביעו בעדו ו/או נמנעו מהצבעה ישירות ו/או נמנעו בדרך של היעדרות מהאולם.

החוק הזה, מתוצרת הפאשיזם הקלריקלי היהודי, לא יופעל על-ידי שום איש חוק שפוי, ואם הוא לא יבוטל מבעוד מועד – ממילא תוחרם מדינת-ישראל בסופו של יום על-ידי כול הדמוקרטיות האמיתיות. וכשזה יקרה -- יצטרכו מנהיגיה ההזויים של המדינה להעלות באוב את דב יוסף ולהחיות בעזרתה את השוק השחור.


כתוב תגובה ל- עידן סובול
26
תרשום אותי, אני בעד חוק החרם!
  עמיש   1/08/11 08:55
ואם אפשר הייתי מתחיל לאכוף אותו עליך, נפתלי ידידי !
כתוב תגובה ל- עמיש
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il