s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מי מסכן באמת את שלטון החוק
מאת: איתמר לוין  |  17/07/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כנופית שלטון החוק אמרנו-רוממות
  החוק בלשונם וחרב   18/07/11 09:25
פיפיות בידם
כתוב תגובה ל- החוק בלשונם וחרב
2
קשקוש מוחלט שלא שווה דיון
  אורי בן   18/07/11 10:02
כתוב תגובה ל- אורי בן
האמון במע'השיפוט=0,קצב לא אנס!
  ע_הראל   18/07/11 18:07
קל מאוד לנשים מתוסכלות להעיד שקר ולתפור תיקים כדי לנקום!
ברור לכל בר דעת ש-א2 העצלנית הכרונית היא שניסתה להציע מין תמורת קביעות בלתי אפשרית בשרות המדינה; יכול להיות לכל היותר שנתנה לו איזה מסז' מרצונה, וכשהפרסי לא העביר לה את התמורה שהיא מצפה לה - אין יותר קל מלהעליל אונס באסכולת השיפוט הרעה שהאמון בה שואף לאפס המוחלט!

הזגזוג בפרקליטות מוכיח שאין ראיות לשום אונס, והאונס היחידי בתיק קצב התרחש כאשר ראש ההרכב במחוזי יחד עם השופטת המחמירה (שנבחרו בקפידה שירשיעו אותו בכל מחיר) אנסו יחד את השופטת הזוטרה שלא תעיז לצייץ! ואכן היא לא צייצה עד לאחר הכרעת הדין, וכדי לנקות את מצפונה רק התפלספה קצת בגזר הדין.

להלן מוצע חוק חדש לבגרות מגדרית וטוהר המשפט, כדי להתמוד
עם עלילות כזב חלילה - בדבר כפיה והטרדה ואף אונס ואלימות כביכול.

1.0 גיל הבגרות המגדרית

1.1 גיל הבגרות המגדרית בישראל הוא 25 שנה, דהיינו גברים בגיל זה מודעים לגבריותם – והנשים לנשיותם.

1.2 במקרים גבוליים יכריע בית המשפט לגבי הארכת גיל הבגרות המגדרית עד 30 שנה לכל היותר – בכל מקרה לגופו.


2.0 התנגדות ראויה לאונס

2.1 לא תתקבל טענה של אונס ממי שהגיעו לגיל הבגרות המגדרית בזמן ההתרחשות – בהיעדר התנגדות פיזית וקולנית ניכרת.

2.2 בהיעדר התנגדות ניכרת כנ"ל ממי שטרם הגיעו לגיל הבגרות המגדרית, רשאי בית המשפט לשקול טענות של בושה או של הונאה כדי להצדיק היעדר התנגדות כנ"ל, ולהסב את הדיון מאונס למעשה מגונה.


3.0 הדחקה ביחסי אישות ודיני עבודה

3.1 לא תתקבל טענה של הדחקה ביחסי אישות ממי שהגיעו לגיל הבגרות המגדרית בזמן ההתרחשות, לרבות הדחקה כביכול לגבי כפיה והטרדה, אונס ואלימות.

3.2 אי לכך מרווח הזמן ע"פ חוק (לפני התיישנות התביעה) לא יוענק למתלונן שהיה מעל גיל הבגרות המגדרית בזמן ההתרחשות, למעט על סמך טענה של חשש מהתנכלות פיזית כלפי המתלונן או לקרוביו או לרכושו.

3.3 לא תתקבל בכל גיל שום טענה של הדחקה ביחסי אישות ולא בדיני עבודה ממי שעבדו במתכונת או בכפיפות למשרת אמון - בלשכה או במטה של אישיות פוליטית, וזאת משום שבעידן של ויקיליקס נחוץ אמון אישי סובייקטיבי ללא פשרות.


4.0 הטרדה עם ובלי יחסי מרות

4.1 לא תתקבל טענה של הטרדה לרבות במקומות עבודה (עם או בלי יחסי מרות) ממי שהגיעו לגיל הבגרות המגדרית בזמן ההתרחשות - אלא בכתב, תחילה במכתב סגור אל המתלונן ורק לאחר מכן במכתב גלוי, וכל זאת באמצעות הממונים על כך לפי חוק במקומות העבודה (אם ישים).

4.2 לאחר מכן רשאי המתלונן לפנות בתביעה אל בית הדין לעבודה נגד המתגונן (ו/או נגד הממונים עליו שאינם מרסנים אותו), אך עבירה של הטרדה בהיעדר יחסי מרות אינה אלא חריגה מצערת מגבול הטעם הטוב - לפי הקוד החברתי של חיזור לגיטימי בין המינים – ואין בה משום קלון בשום מקרה.


5.0 פומביות וטוהר המשפט

5.1 כדי לשמור על כבוד האדם ולמנוע הלבנת פניו בטרם משפט, יש להשתמש להבא במילה "המתגונן" (Defendent) במקום נאשם, ובמקום ספסל הנאשמים יש להשתמש מעתה במינוח "דלפק הסניגוריה".

5.2 לא תאושר בקשה לעריכת משפט בדלתיים סגורות לטובת מי שהגיעו לגיל הבגרות המגדרית בזמן ההתרחשות, אלא אם כן התלונה או התביעה הוגשה תוך שנה אחת מהתרחשות האירוע הרלוונטי, וזאת מתוך חשש שמא המתלונן מתרגל את עדותו השקרית שוב ושוב עד הגיעו לרמה של משחק מושלם.

5.3 במידה שכן יוחלט על משפט בדלתיים סגורות, על בית המשפט לוודא כי אין אווירה אוהדת כלפי המתלונן (ולא אווירה עויינת כלפי המתגונן)
כתוב תגובה ל- ע_הראל
המשךחוק בגרות מגדרית&טוהר משפט
  ע_הראל   18/07/11 18:14

5.3 במידה שכן יוחלט על משפט בדלתיים סגורות, על בית המשפט לוודא כי אין אווירה אוהדת כלפי המתלונן (ולא אווירה עויינת כלפי המתגונן) לא בתוך אולם המשפטים ולא מחוצה לו – מחשש שמא עלולה להיות קרקע נוחה ופוריה לעדים זוממים חלילה, או שמא יונחו עדים ללימוד חובה שלא כדין.

5.4 במידה שכן יוחלט על משפט בדלתיים סגורות, על בית המשפט לשחרר לכל הפחות את הפרטיכולים לפרסום דבר יום ביומו (מצונזרים ובשמות בדויים א' ב' וכו'), וזאת לאחר אישור תוכנם ע"י הסניגוריה – להבדיל ממשטרים אפלים שפרסמו דוגמיות ממשפטי ראווה רק לאחר הוצאתם להורג של המורשעים!

5.5 במקרה של משפט בדלתיים סגורות, יש לבצע הקלטה אורקולית כפולה (פנימית בלבד) הן מטעם בית המשפט והן ע"י חוקר מקצועי מטעם הסניגוריה – וזאת בין השאר לעיונם של ערכאות הערעור; ובכל מקרה אין להכתיב קצב דיונים חפוז מדי עבור הסניגוריה, ובשום אופן לא יותר מפעם אחת בשבוע.

5.6 במידה שהתפרסמו עדויות התביעה בתקשורת לפני שמיעתם במשפט בדלתיים סגורות, יש להפסיק את המשפט ולהמשיכו מאותו שלב בדלתיים פתוחות, ובכל מקרה יש להמשיך את שחרור הפרטיכולים ואת ההקלטה הכפולה כסידרם.

5.7 במקרה של משפט בדלתיים סגורות, רשאי בית המשפט לנהוג לפי פסיקת הרמב"ם ולקצר הליכים – לאמור משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים, וזאת משום שהעדים המרובים עלולים להיות מתואמים אוטומטית בעידן התקשורת (אף שמעולם לא נפגשו או לא נדברו ביניהם לכאורה).


6.0 ענישת עדי שקר זוממים

6.1 בית המשפט רשאי לקצר הליכים עוד לפני הגשת תביעה פלילית נגד מעלילי כזב - בגין תלונות שווא ועדויות שקר, בכך שיואיל לקבוע דיון נוסף ולפסוק עונש הולם "שרירותי" נגד עדי שקר זוממים, וזאת לפי הכלל במסורת היהודית (ואף האמריקאית) לאמור - ועשית לו (לעד הזומם) כאשר זמם לעשות!

***

נחזור לציטוט ממאמר של עו"ד יורם שפטל יצ"ו:- [עלילות דם משפטיות הפכו לחלק בלתי נפרד מהוויית קיומנו! עתה, במסגרת מלחמת החורמה אותה מנהל זה שני עשורים הממסד המשפטי - קרי, פרקליטות המדינה ובית המשפט העליון - בממסד הפוליטי, הגיע גם תורו של נשיא המדינה להיות קורבן לעלילת דם! ויודגש, מלחמתו זו של הממסד המשפטי נועדה להציג את הממסד הפוליטי כולו כמושחת ורקוב ולכן ככזה שאינו ראוי לנהל את המדינה, הכול כדי לסלול את הדרך לחיסול הדמוקרטיה הישראלית ולהשליט עלינו "דיקטטורה של בג"צ", שבמסגרתה בית המשפט העליון - הנבחר למעשה ע"י עצמו - יהיה הסמכות הבלעדית בכל ההכרעות הפוליטיות הקיומיות שבפניהן ניצבת המדינה
(הערה לענ"ד – אף בחירת רמטכ"ל מסוים שעלול שלא בטובתו לסור de facto למרותה של נשיאת העליון במקום לממשלה הנבחרת) – ובכן תרחיש אימים זה כבר קיים אצלנו הלכה למעשה].

----------------

דברי הסבר: במדינת ישראל היהודית ודמוקרטית קיים חופש בחירה ניכר למבוגרים בחוק האזרחי – לנהוג בהסכמה ביחסי אישות כרצונם; ולמרות שהדת היהודית מגנה כל יחסי אישות מחוץ לנישואין – הרי אין ענישה ואין סנקציות על גברים או על נשים לא נשואים (למעט הגבלות שוליות על כוהנים).

מאידך כדי למנוע את ניצולו לרעה של החופש המבורך כגון לנקמה או לסחיטה בדיעבד ע"י מי שחוזרים בהם מהסכמתם (אף לאחר הגעתם לסיפוק ולתועלת כלכלית), הרי במאה ה-21 נחוצים קריטריונים כדי להתמודד עם עלילות כזב חלילה - בדבר כפיה והטרדה ואף אונס ואלימות כביכול, וסופה מי ישורנו.

ובכן החוק המוצע יחסום בס"ד את דרכם הנלוזה של נוכלים ומושחתים מלנצל את החופש האזרחי ע"מ לגמול רעה תחת טובה, תוך הריסת חייהם של אזרחים
כתוב תגובה ל- ע_הראל
3
בדיחות על פרסים בבית משפט
  פרסי גאה*   18/07/11 10:04
מאור הואשם כי השמיץ את המתלוננת בהרצאותיו בפני סטודנטים ואף כינה אותה "פרחה" וחשף את שמה. בתגובה טען כי הדעה עליה היתה מאוד שלילית, וסיפר בדיחה: "איך יודעים שא' מבית הנשיא לא נורמלית? האם בחורה נורמלית היתה דורשת כסף מפרסי?".

כתוב תגובה ל- פרסי גאה*
4
מאמר של פוליטיקת זבובים...
  מטאטא   18/07/11 10:44
אולמרט וקצב נהנו מיחס של רשויות המדינה, שלא היה כנראה מעולם לשום נאשם במערכת המשפט. מעניין מאוד מדוע לא עוסק הכתבלב בהתעללות מערכת החוק בעשרות אלפי אזרחים כל שנה, אבל בוחר לעסוק בשני חלאות כמו קצב ואולמרט, שקיבלו יחס מעל ומעבר. תראו לי מקרה אחד שבו אדם נאשם באונס, לא היה במעצר או מעצר ביית עד תום ההליכים. תראו לי מקרה אחד, שבו אדם, שהורשע באונס, לא נכנס לכלא מייד לאחד הרשעתו במחוזי. בקיצור המאמר הזה תת רמה. פוליטיקה של זבובים עיתונאיים.
כתוב תגובה ל- מטאטא
יריחו היתה עיר עם מוסר - כנסו
  רחב המפורסמת   18/07/11 13:01

ראש עירית יריחו לא היה נותן שום הקלה לא לנשיא ולא לראש ממשלה.

מלכתחילה הוא היה מכניס אותם לכלא לרק אחר כך דואג שפסקי הדין יהיו צודקים.

כי למה? ראשית כולם ידעו שהנשיא אנס וראש הממשלה גנב נוכל מושחת אז למה לדחות את תאריך התחלת ריצוי עונשם? כדי שימשיכו לאנוס ולגנוב? אתם רואים שביריחו הצדק המוסר והמצפון היו ערכים הרבה יותר נעלים מהשלטון המושחת שבא אחריהם.

וחוץ מזה, ביריחו בחיים לא הייתם יכולים למצוא איזה עיתונאי שיכתוב שטויות כמו שכתב האיתמר הזה.
כתוב תגובה ל- רחב המפורסמת
5
על איזה חזקת חפות אתה מדבר...
  דודו מהשרון   18/07/11 11:57
אזרח רגיל היה כבר יושב 7 שנים בבית סוהר!!
כתוב תגובה ל- דודו מהשרון
6
מערכת המשפט לא תעז
  עידן סובול   18/07/11 11:58
מערכת המשפט לא מעוניינת ולא תעז להתעסק עם אלה:
 גם אם הם ישתינו עליה בפרהסיה
כתוב תגובה ל- עידן סובול
לפני הכול ובזמן הכול
  הנ"ל   18/07/11 14:13
שופטים שמוכנים לאכול בעיניים עצומות את תבשילי המשטרה והפרקליטות ולהכריע על-פיהם דין, מבלי לבדוק תחת מיקרוסקופ רב-עוצמה כול מולקולה בתבשילים הללו -- הם מאותו זן של שופטים שמתחת ידיהם יצאו הרשעות שבגינן הם היו צריכים לפסול את עצמם לעולם מיוזמתם, ברגע שנחשפה איוולת הכרעתם, מלשבת על כס המשפט ולהמשיך להכריע גורלות.
 נסו לגלות בעצמכם מי היו השופטים
כתוב תגובה ל- הנ"ל
7
יואב יצחק בבקשה תפטר אותו!!
  צדוק   18/07/11 13:28
לאתר בו אתה כותב.
לכל אורך המשפט ולאחר גזר הדין אתה מנסה להטות את דעת וליבו של הציבור לטובתו של קצב!!
אם יש לך אינפורמציה או עובדה חדשה שיכולה להאיר אור חדש על הפרשה בבקשה תעשה זאת ואם לא אז יש דברים יותר חשובים לעסוק בהם כמו מחאת הקוט'ג או הדיור בכלל לא יתכן שהאתר שלכם יקרא לנקיון כפיים (ורגליים) בשרות הציבורי ואתה כל הזמן מנסה לנגח את המשטרה והפרקליטות בעניין קצב!! מה אתה מנסה להוכיך?
מבחינת הציבור לא צריך את כל הבבלת שלך ושל כל המשפטנים המהוללים. מספיק שהבן אדם ביזה את המוסד הנשיאות והפך את הבית לבית בושת ולא משנה אם מרצון או לא מרצון רק בגלל זה הוא צריך לשבת בכלא.
אתן לך עצה ידידותית רד מהנושא כי אתה בסוף תהרוס את האתר החשוב הזה ותכתוב רק לעצמיך
כתוב תגובה ל- צדוק
8
הרי המשחק הכפול שלך ידוע וברור
  פועה   18/07/11 15:29
אילו הפרקליטות הייתה עושה את מה שאתה טוען לו כאן, ודוחה את חקירתו של פרקליטו של קצב, אתה היית מפרסם תחת הכותרת "חשיפה בלעדית" שהפרקליטות נמנעת מלנקוט בהליכים ואינה חוקרת מהלכים הנמצאים תחת צוו איסור פרסום משיקולים זרים, וכדי להפעיל לחץ סמוי על פרקליט צמרת בתיק מרכזי העומד לפני הכרעה בעליון.
ברור לכולנו, שלא משנה מה שהפרקליטות תעשה או לא תעשה, לך תמיד יהיה מה לומר ואיך להתאים לאג'נדה שלך.
זה יתרונו של הטפיל! לא משנה מה יעשה הפונדקאי, הטפיל תמיד ימצוץ את לשדו, יתפתח וישגשג עליו עד שנשמת הפונדקאי תצא ואז הטפיל ימצא פונדקאי אחר...
כתוב תגובה ל- פועה
9
אתה צודק ! הפרקליטות מושחתת
  עוד   18/07/11 16:08
כתוב תגובה ל- עוד
10
פשוט שוטה
  ע.ג.   18/07/11 19:52
החקירה על הדחת עדים היא בין היתר בענין הערעור אז איך אפשר בכלל להעלות על הדעת שיחכו עד אחרי הערעור. גם בענין אולמרט - האיש חשוד במספר רב של פרשיות סבוכות. אם כל פעם ידחו את הזימונים השימועים והמשפטים עד שכבוד החשוד יתפנה מעבירותיו האחרות יתכן שהוא ישפט על העבירה האחרונה לאחר שילך לעולמו. אבל אם הדיוט יכול להטיל רפש בבתי המשפט הפרקליטות והמשטרה אז למה לא. וכמובן שעדת עברינים חולים מיללת אחריו את שירת הטמטום.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
11
משהו ראה את וינשטיין?
  יש שופטים בירושלי   18/07/11 23:30
היה יועץ בשם הזה והוא נעלם. יכול להיות שהוא הלך לחפש את שלטון החוק ולא חזר. אולי הוא עושה חלטורות כיועץ במדינות אחרות. אולי אורי קורב שלח אותו לחפש חמורים והוא מצא שופטים (או ההיפך) וישטיין,איכה?
כתוב תגובה ל- יש שופטים בירושלי
12
זו נבלה וזו טרפה
  גזי   19/07/11 07:37
שניהם מושחתים ורקובים בהבדל אחד, האחד מורשע בפשעי מין, והשני מואשם בגנבה, מירמה ושוחד שכרגע וטמצא בהליכים,
להזכירכם האחד היה נשיא והשני ראש ממשלה ושניהם מחליאים ומכתימים את שמנו בעולם
כתוב תגובה ל- גזי
13
מה כל כך דחוף
  אבי.   22/07/11 06:29
לו שמת לב היית רואה כי גם בית המשפט לוקה בליקוי מאורות.כבר פעם שנייה או שלישית לפני דיון בעליון הוא משחרר פרוטוקולים.הבעייה שכולם חד צדדיים.
כתוב תגובה ל- אבי.
14
הדיבוק האובססיבי של הפרקליטות
  דויד שמואלי   22/07/11 08:34
תחושת כוח היא משכרת וכל כך מסוכנת עד שהלוקה בה עלול באמונתו-"צידקתו במירכאות"-לעוות את האמת: מר "קורב"לדעתי הוא אדם מסוכן מאוד למערכת הפרקליטות ולאכיפת החוק בפרט.אל נא נשכח את השתלחותו בעבר בקולגות שלו ובשופטים היושבים בדין לא זה האיש שיש לנהל תביעה כמו זו של אולמרט,אם בכלל -אני לא מאמין לא באיש ולא במערכת !
כתוב תגובה ל- דויד שמואלי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il