|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
10 דיברות לדובר הימין במחאה החברתית
מאת: איתן גנור  |  02/08/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גנור מצטרף לספינים ולמניפולצה
  איש עצוב   2/08/11 13:35
גנור, אם אתה רוצה לעזור לממשלה אנא התייחס בכבוד, ואם אתה רוצה להכניס מקלות בגלגלים בשל אג'נדה שונה או בשל אינספירציות פוליטית המושכות אותך אחורה או קדימה, אז אנא, גילוי נאות!!! בינתיים צורפת לקבוצת הספינים והמניפולציה של המנסים להפיל את הממשלה (אשר כנראה שואפים גם לרשתה, או לרשת חלקים ממנה), דבר שככל הנראה לא יקרה, לחות לא בחודשיים הקרובים, ולכן כדאי לכם לפזר את כוחות בשטח, ולארגן אותם מחדש כאשר יהיה נכון לכנסם - ככל שיתכנסו).
כתוב תגובה ל- איש עצוב
חבל, כך תשאר עצוב לתמיד
  איתן גנור   2/08/11 19:04
אין באמירותיך ולו קצה של אמת. "אם אתה רוצה לעזור לממשלה אנא התייחס בכבוד" -- נכון, וזה נכון גם בכיוון ההפוך, רק שזה לא קורה. לפני דקותיים ראיתי את ח"כ דנון בטלויזיה, וכל שהיה לו להגיד שזו התארגנות אנרכיסטית שמאלנית קיצונית. לא ניסה ולו במילה להתייחס עניינית לנושאים. איך הוא קרא לזה: מחאת הסושי והנרגילות. בושה. "אינספירציות פוליטית המושכות אותך אחורה או קדימה, אז אנא, גילוי נאות!!! " -- איזה קישקוש. איני חבר באף מפלגה. הדבר היחידי שאני רוצה שילדי יוכלו לקנות או לשכור דירה, שמעון לנכדי לא יעלה כמעט כמו שכר מינימום, שחינוך חינם לא יעלה אלפי שקלים בשנה, ושגבינה לבנה לא תעלה 30-40 ש"ח לקילו... "לקבוצת הספינים והמניפולציה של המנסים להפיל את הממשלה (אשר כנראה שואפים גם לרשתה, או לרשת חלקים ממנה)" -- דבריך הם הספין העיקרי. ניהול מדינה זה פוליטיקה, ולקרוא למחאה פוליטית אין כל פסול, למרות שאיני רואה על איזו מפלגה מדובר בדיוק... לגיטימי לקרוא להפלת הממשלה ולגיטימי למחות נגד מעשיה, ולגיטימי למחות נגד החברים בה והיושב בראשה. רק במשטרים טוטליטריים אסור לדבר נגד השלטון... "ולכן כדאי לכם" -- לכם??? מי זה "לכם"???
כתוב תגובה ל- איתן גנור
קדימה, קדימה אליה נאספה שינוי
  איש עצוב   2/08/11 20:14
כתוב תגובה ל- איש עצוב
איש עצוב ומנותק
  איתן גנור   2/08/11 22:29
קדימה? שינוי? אתה מרחף בעולמות אחרים...
כתוב תגובה ל- איתן גנור
תומך שינוי מרוסק
  איש עצוב   3/08/11 15:07
כתוב תגובה ל- איש עצוב
2
אבל למחאה הזו יש רק תגובה אחת
  זיו מ   2/08/11 13:38
יש רק תשובה אחת שמארגני המחאה מוכנים לקבל - והיא קחו את המפתחות ונהלו את המדינה.
אין טענה שצריך להקשיב לה, יש בליל של טענות. אמנם זה אחד הדיברות בטור, אבל זה גם נכון.
בקיצור, העובדה שכל המגיבים למחאה - מימין או בכלל - אומרים את אותם דברים, מרמזת כנראה שהם צודקים. תפנימו.
כתוב תגובה ל- זיו מ
זיו, דבריך אינם אמת
  איתן גנור   2/08/11 19:23
"יש רק תשובה אחת שמארגני המחאה מוכנים לקבל - והיא קחו את המפתחות ונהלו את המדינה." -- להד"מ, איש מהמוחים לא אמר זאת. "אין טענה שצריך להקשיב לה, יש בליל של טענות." נכון, ולכן יש עכשיו תהליך גיבוש סט דרישות ברור. יש לזכור כי מחאה זו קמה כמחאה עממית לא מאורגנת. "בקיצור, העובדה שכל המגיבים למחאה - מימין או בכלל - אומרים את אותם דברים, מרמזת כנראה שהם צודקים." -- כל??? רק מספר מגיבים מגעילים מהליכוד. האחרים נמושות ואינם מתבטאים עד שיבדקו את כיוון הרוח... "תפנימו" -- מה ההכללה הזו? אל מי אתה פונה?
כתוב תגובה ל- איתן גנור
3
זריקת 3רימונים זה לא מחאה חברת
  ישע   2/08/11 15:25
ית זה מרד בהידוד התקשורת הפושעת ממלכתית +פרטית+גורמים בקיבוצים+הקרן החדשה + אופוזיציה ציפור ורודפי בצע ושררה מי קקקדימה פשע נגד והם והמדינה עין"מחילה"
כתוב תגובה ל- ישע
4
מר גנור היקר
  שואל פשוט   3/08/11 04:47
אני לא מאמין למהפכה בתחום הדיור שבאה מכפר שמריהו. נקודה.
אני סולד ממחאה שגופים מחוץ למדינה מממנים אותה.
אני לא מאמין למוחים שבאים להפגנה עם אייפון.
אני לא מאמין למצוקה של מעמד שסותם את אילת ואת שדה התעופה כל שנה.
אני לא מאמין ל250 אלף רוכשי מכוניות חדשות.שיא חדש!90% מהם מעמד הביניים.
אני מקיא כשאני רואה עיתונאים שמרוויחים שכר של ראש הממשלה , הרמטכ"ל, ונשיא בית המשפט העליון, ביחד!, מספרים לנו בעיניים לחות על המצוקה של מעמד הביניים.
אני לא מאמין ליו"ר ההסתדרות , מנהיג הוועדים הגדולים והמסואבים כשהוא בא ומביע תמיכה בשובתים(איפה העיתונאי שיפשיט אותו עירום ועריה?)
אני כן מאמין שישנן עוולות שצריך לתקן.
כשאני מביט למעלה אני רואה רק אדם אחד שמסוגל לתקן אותן. בניימין נתנייהו.
מי שאחראי לכך שישראל חזקה כלכלית.שישראל לא יוון, ספרד, פורטוגל, ובקרוב איטליה(ולהם גם לא היה סיפור של תקציב בטחון....)
וזה לא רק אני אומר כל מומחה כלכלי בעולם מסיר בפניו את הכובע.
אשמח לתגובה
כתוב תגובה ל- שואל פשוט
בראוו, בראוו.
  איש עצוב   3/08/11 15:08
כתוב תגובה ל- איש עצוב
5
תשובה לשואל פשוט
  שואלת פשוטה   3/08/11 12:12
אני מסכימה לכל מילה שכתבת. ואני רוצה לומר , שרוב אותם מוחים הולכים לישון אחרי שהטלבזיה ורשתות הטלבזיה מפסיקות לצלם , הם הולכים לישון בדירות שלהם. מדליקים את מיזוג האוירוהמחשב והולכים לישון ובבוקר הולכים לעבודה וחוזר חלילה.
כתוב תגובה ל- שואלת פשוטה
6
תשובה לשואל פשוט
  שואלת פשוטה   3/08/11 12:19
אני מסכימה לכל מילה שכתבת. ואני רוצה לומר , שרוב אותם מוחים הולכים לישון אחרי שהטלבזיה ורשתות הטלבזיה מפסיקות לצלם , הם הולכים לישון בדירות שלהם. מדליקים את מיזוג האוירוהמחשב והולכים לישון ובבוקר הולכים לעבודה וחוזר חלילה.
כתוב תגובה ל- שואלת פשוטה
7
עובדה
  יואל ק   3/08/11 19:17
מר גנור .הייתי מתייחס ברצינות למאמר אילו היית משיב לי עניינית . מה לא בסדר במהלכים אותם נוקט ראש הממשלה על מנת לתקן את העיוות הקיים במחירי הדיור ?. מה לא בסדר שהוא מנסה לקצר, לפשט ולייעל את התהליכים בועדות המאשרות יוזמות בניה ?. מה לא בסדר כאשר הוא קבע, שהקרקעות במדינת ישראל אינם של מנהל מקרקעי ישראל , אלא של האזרחים , וצריך להוזיל את מחירם , על מנת שבסופו של דבר יוזלו מחירי הדיור ?. מה לא בסדר שראש הממשלה מאיץ מהלכים לבניית מעונות לסטודנטים ?. מה לא בסדר שהוא הוזיל את מחיר הנסיעה בתחבורה הציבורית ב-50% לסטודנטים ?.מה לא בסדר שראש הממשלה מנסה לזרז מהלכים ורוצה להוציא מכרזים לקבלנים , שהזוכים בהם יהיו אלה שמחירי הדירה שלהם יהיו הנמוכים ביותר?.מה לא בסדר ?......... אם יש יושר בליבך ,ואם אינך מוטה , השב לי עיניינית על כל אחד ממהלכי ראש הממשלה. אל תספר לי , כמו כל שמאלן מצוי ,שזה לא מספיק, שראש הממשלה פועל מתוך לחץ , וכן הלאה . ענה לי בבקשה לעיניין.
כתוב תגובה ל- יואל ק
תשובה מפורטת ליואל
  איתן גנור   4/08/11 10:27
ליואל ק. "מה לא בסדר במהלכים אותם נוקט ראש הממשלה על מנת לתקן את העיוות הקיים במחירי הדיור?" ==>> המהלך הראשון והחשוב ביותר לדעת כל הכלכלנים הינו שחרור כמות אדמות במחיר זול, ובאזורי ביקוש, ולהמשיך בשחרור מתמיד. היכן המהלך הזה? "מה לא בסדר שהוא מנסה לקצר, לפשט ולייעל את התהליכים בועדות המאשרות יוזמות בניה?" ==>> שהוא לא מנסה לקצר, לפשט ולייעל את התהליכים בועדות המאשרות יוזמות בניה, הוא עוקף אותן. וועדות בנייה מחוזיות הינן גופים ממשלתיים ששנים זועקים לתוספת תקנים, וחנקו אותם. וועדות אלו הן חלק ממשרד הפנים, לא גופים עויינים שראש הממשלה מדבר עליהם בשנאה וזילזול כאילו היו החמאס. ויש לזכור כי וועדות אלו הינן המגן האחרון של הציבור בפני הפקרות מוחלטת, בפני פרוייקטים מושחתים, בפני חיסול איכות הסביבה ואיכות החיים. "מה לא בסדר כאשר הוא קבע, שהקרקעות במדינת ישראל אינם של מנהל מקרקעי ישראל , אלא של האזרחים , וצריך להוזיל את מחירם , על מנת שבסופו של דבר יוזלו מחירי הדיור?" ==>> הוא קבע??? מנהל מקרקעי ישראל, מאז ומתמיד, וגם בשנים האחרונות בממשלה הנוכחית, מתנהל כמונופול שכל מטרתו חליבת כסף מהציבור ככל האפשר. מנהל מקרקעי ישראל הוא גוף ממשלתי, והיכן היה ראש הממשלה עד היום? כבר שנים שנושא זה על סדר היום. "מה לא בסדר שראש הממשלה מאיץ מהלכים לבניית מעונות לסטודנטים?" ==>> שזה לא יקרה, ואם יקרה יהיה נזק לציבור. הוא מדבר על בנייה על שטחים "חומים", אלא שטחים הערים שנועדו למיבני ציבור. אז או שהעיריות יתנגדו והמהלך לא יקרה, או שיבנו מעונות אך יחסר שטח למוסדות ציבור, החל בגני ילדים וכלה בבתי כנסת... "מה לא בסדר שהוא הוזיל את מחיר הנסיעה בתחבורה הציבורית ב-50% לסטודנטים?" ==>> דווקא בסדר. רק שהתחבורה הציבורית בישראל בפיגור אדיר ולא נותנת מענה מספיק. "מה לא בסדר שראש הממשלה מנסה לזרז מהלכים ורוצה להוציא מכרזים לקבלנים , שהזוכים בהם יהיו אלה שמחירי הדירה שלהם יהיו הנמוכים ביותר?" ==>> ראה תשובות על מחירי קרקעות ועל ועדות הבנייה. בלי קרקע זולה זה לא יקרה. עם תהליכים עוקפי תיכנון סביבתי כל שנקבל זה עוד מגדלי יוקרה נוסח מגדלי אקירוב / מגדלי יו / .... ראש עיריית רמת גן ניסה להציף את העיר במגדלי מגורים, ללא כל תשתית תחבורתית ותשתיות אחרות, ללא התחשבות בשכנים ובמבנה האזורי. המעצור האחרון היה וועדת בנין מחוזית, ועכשיו החוק מאתמול, חוק הוד"לים, מחק הגנה זו של האזרחים. ==>> כדי להבין את הקורה כדאי לנתח תהליך "תיקון" ממשלתי שכבר מתקדם, תאגידי מים. שנים היה מחדל מתמשך שהעיריות גבו סכומי עתק על מים (קנו ממקורות ב-1/2 שקל ומכרו לציבור ב-3-4 שקלים) ולא השקיעו בתשתיות, וכל זאת בחסות ממשלתית. במסורת מדיניות ההפרטה, העבירו את כל נושא ניהול משקי המים לתאגידים ומה קיבלנו: מחירים כפולים, אין כל שוני בהשקעות, אין תכניות ותכנון ארוך טווח, ותאגידים שצברו הון שאין לו כרגע שימוש (מדובר היום על החזרת כסף לציבור, מדברים...). לא צריך להיות נביא כדי לראות את השלב הבא, שאם הציבור לא יצעק הוא יקרה סמוי מעיני הציבור, שבו ימכרו התאגידים על כל הונם והמונופול שבו הם מחזיקים לידיים פרטיות. קוראים לזה הפרטה וזו אמונתו של ראש הממשלה. "מה לא בסדר ?......... אם יש יושר בליבך ,ואם אינך מוטה , השב לי עיניינית על כל אחד ממהלכי ראש הממשלה. אל תספר לי , כמו כל שמאלן מצוי ,שזה לא מספיק, שראש הממשלה פועל מתוך לחץ , וכן הלאה . ענה לי בבקשה לעיניין." ==>> הנה יואל, קיבלת תשובה מפורטת ועניינית. ומדוע אתה מיהרת להצמיד
כתוב תגובה ל- איתן גנור
8
שפע דוברים מהימין ???
  קוסא מחשי   4/08/11 00:03
שמעת שפע דוברים מהימין בתקשורת הישראלית ?? גם אני רוצה מהחומר שלקחת.
כתוב תגובה ל- קוסא מחשי
9
לאיתן
  יואל ק   6/08/11 11:22
כמי שמקורב לתחום הבניה ,ומכיר מעט את העובדות בשטח , אציין מספר עובדות שאולי ישנו מעט את דעתך הנחרצת . 1. בועדות השונות לתיכנון הבניה לא היה מעולם בעיות של תקנים, משום מבנה הועדות (תבדוק מהו מבנה הועדות ),הבעיה ,שתוכניות המוגשות לאישורן של הועדות, מאושרות ברוב המקרים כעבור שנים לעיתים שבע ושמונה שנים,"לא על מנת להגן על הציבור" . האם נראה לך סביר או תקין מצב שכזה ? .האם היית קורא לשופט בבית משפט שמעכב פסק דין 3-4 שנים כאחד שמגן על הציבור?. בשל עובדה זו בלבד נוצרו הוד"לים, לשם פיקוח ,למנוע עיכובים לא עיניניים , למנוע עיוותים , כמו לדוגמא : חתימה על איזה מסמך שלוקח עשרה חודשים ויותר , סתם ככה !!ואולי באמצעות כך לקדם את התחלות הבניה . 2. מה זו לדעתך המהפכה שעושה הממשלה במנהל מקרקעי ישראל ,אם לא שיחרור אדמות במחיר זול , כדי למנוע חליבה של הציבור כהגדרתך. וכנראה אחרי שנים צריך לטפל בגוף זה ,ובעקבות המחאה ,הממשלה מתחילה לנקוט פעולה לשיפור המצב הקיים. מה לא בסדר בזה ?. לגבי בניה על שטחים "חומים" , אתה פוסק מהר מידי ,ומעלה השערות לא מבוססות , לגבי מה יחליטו ראשי ערים , או האם ישארו שטחים "חומים" גם למוסדות ציבור, כי אינך יודע עובדתית את גודלם של השטחים ה"חומים" בכל הרשויות ,סתם לצאת בהשערות ללא ביסוס עובדתי, זה לא נימוק משכנע. 3. לגבי תאגידי המים ?, היתה הנחה שאם יוקמו תאגידי מים ,כמשק מים סגור, הכספים שהאזרח ישלם עבור צריכת המים , יושקע בחזרה בטיפול בתשתיות המים והביוב הרעועות ברשות המקומית ,ולא לצרכים אחרים . דבר שהתגלה ככשלון מוחלט ,ואף הביא לתוצאה הפוכה ממה שהתכוונו בתחילה . מחיר המים נסק ,התגלו רמאויות ושחיתויות ,במרבית תאגידי המים בארץ , וזו עובדה !!! אך מה לא בסדר שהממשלה רוצה לתקן שגיאה או כשלון זה? , הממשלה החליטה להחזיר לרשויות המקומיות את הטיפול בנושא. אני מודה שמידי יום אני עושה כ- 20 שגיאות ,ואני לא מתיימר להיות חכם שלא טועה אף פעם . אי לכך אני מאפשר לממשלה לתקן את הטעון תיקון ,( ורואים שהיא מנסה ) ,ונותן לב קרדיט כי זה תפקידה. אגב שלא יהיה ספק ,המחאה היתה הזרז שגרם לממשלה לפעול על מנת לתקן. אך מה אתה רוצה להפיל את הממשלה? ,או אולי להחליף אותה? . בשביל זה יש בחירות חופשיות ודמוקרטיות . יש הרבה מה לתקן במדינתנו הצעירה , מהסיבה שהיא צעירה , מבולבלת קצת , חסרת בטחון,לא מעוצבת עדיין במחשבותיה ,אינה יודעת מה שהיא רוצה מעצמה , מפחדת קצת מהשכנים הרוצים להפשיט אותה ולגרשה מביתה . עם כל זאת , אני רואה בה, צעירה יפה ,תוססת ,מתפתחת יפה מאד, ואני צופה לה עתיד ורוד.
כתוב תגובה ל- יואל ק
ה"עובדות" לא עובדות
  איתן גנור   9/08/11 21:44
בקיצור: 1. מדובר על מהנדסים עוזרים הבודקים את התכניות, לא על חברי הוועדות. ואת החוסר, 200 תקנים לא אני המצאתי, זו טענת ראשי הוועדות. 2. אז זהו, לא צריך רפורמות. צריך הודאה בבעייה ותיקון השיטה. רפורמה זה לרוב עשייה קיצונית שבאה ליישם אידאולוגיה, ולא באה לתקן על בסיס לימוד הבעייה. אני יכול למנות לא מעט רפורמות בחינוך שגרמו רק אסון לדורות. 3. המשך ל-2. הנה מצב שבו רצו לרםורמה קיצונית במקום לתקן את הנדרש בתוך המערכת. ומה אתה אומר, שזה שהודו בטעות הכל נסלח. ואני עדיין לא שמעתי הודאה בטעות, לא ראיתי תכנית לפרוק התאגידים, והחשש כי התאגידים ימכרו עדיין מרחף. 4. לגבי שטחים חומים, צא ולמד מה ראשי הערים אומרים, לא אני. ציטוט: "אי לכך אני מאפשר לממשלה לתקן את הטעון תיקון" כל הכבוד על האמון שיש לך בממשלה, לציבור רחב המוחה עכשיו כנראה אין. ובעובדה, אם לא הייתה קמה המחאה הדברים לא היו מתוקנים. ודמוקרטיה זה לא רק בחירות. יש גם חופש דיבור וחופש מחאה וחופש הפגנה, וכל אלה כלים לגיטימיים להשפיע על נבחרי הציבור.
כתוב תגובה ל- איתן גנור
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il