s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תצוגה שיפוטית מרשימה
מאת: איתמר לוין  |  09/08/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ההרכב נבחר להרשיע מראש
  הרכב מרשיע מראש   10/08/11 08:27

ההרכב הזה נבחר ע"י בייניש כדי להרשיע ומראש
בדיוק כמו שנבחר ההרכב במחוזי על מנת להרשיע ומראש.
סתם עוד הצגה לנבערים ולכסילים על מנת לומר כי יש לנו מערכת משפטית ראויה
בעובדה 80 אחוזים מהציבור לא נותנים אמון בבית המשפט.
והכתבה מבטאה את רחשי ליבו של הכותב כי קצב יורשע......וחבל

ממר לוין מצפים ליותר מאשר מסתם עוד כתב חצר מלחך פינכא...
כתוב תגובה ל- הרכב מרשיע מראש
שטות ואיוולת של מתוסכל
  שיפוט יעיל   10/08/11 11:54
אי אפשר להטיח רפש בכל בית משפט ובכל הרכב. לאיש מהשופטים אין ענין אישי בזיכוי או הרשעה של קצב, וזה הרכב סביר שאין כל סיבה לטענות נגדו.
כתוב תגובה ל- שיפוט יעיל
הרכב נבחר שמית מראש ע"מ להרשיע
  ע_הראל   10/08/11 20:38
טוהר המשפט נרמס דווקא ע"י ראש הפירמידה הנשיאה בייניש! והרי היא זו שהתעקשה בזמנו להעביר את משפט קצב למחוזי תל אביב - למרות שהעבירות אם היו הרי נעשו בירושלים! ואפילו אם נניח שלא התכוונה, הרי הציבור מבין היטב שהיא מתואמת מראש עם נשיאת המחוזי תל אביב - על מנת לבחור להרכב השופטים דווקא את אלו המחמירים באופן קיצוני - שמסוגלים להרשיע את משה קצב בכל מחיר ויהי מה - גם על סמך ראיות קלושות.

הרי ההרכב נקבע ע"י נשיאת ביהמש"ט המחוזי ת"א השופטת דבורה ברלינר, שהיא מעין מינוי ישיר של נשיאת העליון דורית בייניש מיוני 2009, וכן קודמה למינוי זמני בעליון בתקופתו של הנשיא אהרון ברק; ומאחר שהנשיאה בייניש סימנה כידוע את האיש קצב לחומרה בפומבי, הרי רוח המפקד ברורה כמו שוקולד - לסדר לקורבן שני שופטים מתוך שלושה הכי מחמירים שיש בכלל available וללא עוררין – והלא כל הפרשנים קבעו פה אחד שאלו הם שופטים "שאינם יודעים זיכוי מהו", ולכן לא נותר כעת לאיש ספק שמדובר ביד מכוונת שחותרת אל התוצאה האחת והידועה מראש.

וכן לגבי הערעור של משה קצב בעליון, נהוג היה עד כה לבחור את הרכב השופטים על פי הגרלת מחשב, אלא ששלושת השופטים נבחרו פתאום בחירה שמית אישית ע"י גב' בייניש עצמה, מה שמדליק נורה אדומה וגורם לתמיהה - מפני שהיא הביעה דעתה בעבר שכתב האישום נגד קצב אנורקטי מדי לטעמה! מה גם שהשופטת עדנה ארבל ידועה ביחסה הסלחני מדי כלפי עדויות שקר, והרי בהיותה פרקליטת המדינה הוציאה הנחייה שנויה במחלוקת ללא אישור הכנסת כלל - לאמור שיש להחיל על נשים בכלל את תקנה 2.5 של הפרקליטות בדבר אי הגשת כתב אישום נגד קטינים שהעלילו כזב - וטענו דברי שקר והבל.

לסיכום, הנשיאה בייניש פועלת למעשה כדיין יחיד בפרשת קצב – ואין איש פוצה פיו ומצפצף! והרי כל העניין של בחירת ההרכבים לכתחילה בעליון ע"י הגרלת מחשב - אינו מעוגן בשום חקיקה – וטוב שכך, אלא שהוא ביטוי מוחשי של טוהר משפט שלא היה נהוג בכלל עד לפני מספר שנים! והאמת היא שרק לאור עיניהם התמהות של שרי המשפטים הפרופסורים דניאל פרידמן ויעקב נאמן יצ"ו – רק אז הזדרז בית המשפט העליון ביוזמתו לנקות את האורוות מרצון – וזאת כדי לרחוץ בניקיון כפיו קבל עם ועדה, אך יש כעת להעמיד את בכירי הרשות השופטת על חומרת מעשיהם וסטייתם מדרך הישר שלא כהוגן.

יש אף טעם לפגם בבחירתו של השופט סלים ג'בראן להרכב - מפני שהוא יתקשה מאוד ככל הנראה לזכות את משה קצב אם בכלל, מפני שזו עלולה להוות סטירת לחי מקצועית לקולגה שלו השופט קרא - שכבר הרשיע את קצב ללא היסוס - ומאידך קרא הוא מועמד לתפוס את משבצת השופט הערבי בעליון.

ויש טעם לפגם גם בבחירתה של השופטת מרים נאור להרכב, מפני שהנשיאה בייניש התנגדה בתוקף לבחירתו של השופט גרוניס לנשיא העליון כלומר היא מעדיפה את מרים נאור על פניו - זאת למרות שהשופט גרוניס ותיק יותר ממרים נאור – ולמה לנשיאה בייניש לשבור בעצמה את מסורת הסניוריטי?

לכן הצדק הבסיסי והשכל הישר אומרים לנו היום שיש לדחות את הכרעת הדין בערעורו של הנשיא לשעבר קצב – עד אשר תואיל הכנסת לדון בחוק הנ"ל של "בגרות מגדרית וטוהר המשפט", ואז ניתן לסיים את הליך הערעור עם הרכב חדש של 5 שופטים לפחות שייבחרו כאמור ע"י הגרלת מחשב.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
אין ספק זה הרכב מרשיע מכוון !!
  הרכב מרשיע מכוון   10/08/11 23:34

אפשר לתרץ כמה שרוצים.
אבל זה הרכב מכוון להרשיע מראש.
ואם יש עדיין אידיוט שלא יודע זאת....
התוצאה הסופית תבוא ותוכיח !!!
כתוב תגובה ל- הרכב מרשיע מכוון
2
מזג 9, יעילות 9
  סתם_1   10/08/11 08:44
החלטה: אפס קלווין.
כתוב תגובה ל- סתם_1
3
"תצוגה שיפוטית מרשימה"
  עידן סובול   10/08/11 11:10
זוכרים את התצוגות השיפוטיות המרשימות במשפט "כנופיית מ.ע.צ."? זוכרים את התצוגות השיפוטיות המרשימות במשפט עמוס ברנס?
אם כן, אתם זוכרים ודאי עוד כול מיני "תצוגות משפטיות מרשימות" דומות, שכול אחת מהן הפכה בסופו של יום רחוק, במקרה, לנפיחה ברוח מזרחית.
כתוב תגובה ל- עידן סובול
4
איתמר, בעל הכוח צודק תמיד
  נחום שחף   10/08/11 15:25
רק לבודדים יש את האומץ לצאת נגד בעלי הכוח, כך זה היה תמיד כך זה יהיה.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
5
נאור מסתתרת מאחורי פורמליסטיקה
  ע_הראל   10/08/11 20:28
קשה לכבוד השופטת מרים נאור להתמודד עם הבזיון שהמחוזי הרשיע רק על סמך עדות מפוברקת וקלושה, במשפט מבויים שבו נרמס טוהר המשפט עד עפר - ולכן הוא מבייש את מדינת ישראל.

אין אונס ולא בטיח - אסכולת השיפוט העקומה מסתירה מכולנו את האמת, שמדובר בעצלנית כרונית שחיפשה לתפוס תחת (קביעות) רגל על רגל - שהמשכורת תדפוק בלי להזיז את הזנב, ותמורת זאת היא הייתה מוכנה אף להתנדב לשכב כמו כל זונה; פרוצה היא פרוצה היא פרוצה.

הרי היא טענה שלא התלוננה מחשש פיטורין; אבל לאחר שכבר פוטרה ולוקחת אבטלה, מה הפריע לה אז להתלונן? הרי כבר עשרות שנים מפרסמים מספרי טלפון לנפגעי תקיפה! להיפך, עובדה שחיפשה לחזור.

אז בהתחלה באה אחת חובבנית ותפסו אותה משקרת; ואז השניה למדה לקח והתאמנה על השקרים שלה מול ראי בעזרת וידיאו עד שהגיעה למשחק מושלם כמו שחקנית קולנוע, שנאמר Practice makes perfect.

הרי אם יורשע החף מפשע (מהאונס בכל אופן) ונשפך דם נקי, אזי חז"ל אמרו במסכת אבות - חרב באה לעולם על עינוי הדין ועל עיוות הדין וכו'.

כלומר חרב זה המשחית, אז יהיו אסונות חלילה ויפלו מטוסים ויישרפו חפים מפשע כמו באסון הכרמל, מלבד תאונות עבודה/דרכים ותאונות מבצעיות/אימונים חס ושלום - והכל בגלל השחיתות של האסכולה השיפוטית; אז זה מה שרצית טמבל?

כעת אם יש כבוד לשופטי העליון, עליהם לדחות את הכרעת הדין בערעור עד אשר תתכבד הכנסת לדון בחקיקת חוק "בגרות מגדרית וטוהר המשפט" אשר אמור להציל אותנו מתפירת תיקים ותלונות שקריות, עלילות דם ועדי שקר זוממים, כלהלן (חלקי):


יש גבול לשימוש בטענת ההדחקה
-----------------------------------
לא תתקבל טענה של הדחקה ביחסי אישות ממי שהגיעו לגיל הבגרות המגדרית (25 שנה) בזמן ההתרחשות, לרבות הדחקה כביכול לגבי כפיה והטרדה, אונס ואלימות.

אי לכך מרווח הזמן ע"פ חוק (לפני התיישנות התביעה) לא יוענק למתלונן שהיה מעל גיל הבגרות המגדרית 25 בזמן ההתרחשות, למעט על סמך טענה של חשש מהתנכלות פיזית כלפי המתלונן או לקרוביו או לרכושו.

לא תתקבל בכל גיל שום טענה של הדחקה ביחסי אישות ולא בדיני עבודה, ממי שעבדו במתכונת או בכפיפות למשרת אמון - בלשכה או במטה של אישיות פוליטית, וזאת משום שבעידן של ויקיליקס נחוץ אמון אישי סובייקטיבי ללא פשרות.


פומביות וטוהר המשפט
------------------------
כדי לשמור על כבוד האדם ולמנוע הלבנת פניו בטרם משפט, יש להשתמש להבא במילה "המתגונן" (Defendent) במקום נאשם, ובמקום ספסל הנאשמים יש להשתמש מעתה במינוח "דלפק הסניגוריה".

לא תאושר בקשה לעריכת משפט בדלתיים סגורות לטובת מי שהגיעו לגיל הבגרות המגדרית 25 בזמן ההתרחשות, אלא אם כן התלונה או התביעה הוגשה תוך שנה אחת מהתרחשות האירוע הרלוונטי, וזאת מתוך חשש שמא המתלונן מתרגל את עדותו השקרית שוב ושוב עד הגיעו לרמה של משחק מושלם.

במידה שכן יוחלט על משפט בדלתיים סגורות, על בית המשפט לוודא כי אין אווירה אוהדת כלפי המתלונן (ולא אווירה עויינת כלפי המתגונן) לא בתוך אולם המשפטים ולא מחוצה לו - מחשש שמא עלולה להיות קרקע נוחה ופוריה לעדים זוממים חלילה, או שמא יונחו עדים ללימוד חובה שלא כדין.

במידה שכן יוחלט על משפט בדלתיים סגורות, על בית המשפט לשחרר לכל הפחות את הפרטיכולים לפרסום דבר יום ביומו (מצונזרים ובשמות בדויים א' ב' וכו'), וזאת לאחר אישור תוכנם ע"י הסניגוריה - להבדיל ממשטרים אפלים שפרסמו דוגמיות ממשפטי ראווה רק לאחר הוצאתם להורג של המורשעים!

במקרה של משפט בדלתיים סגורות, יש לבצע הקלטה אורקולית כפו
כתוב תגובה ל- ע_הראל
המשך:-החקיקה שתמנע עדויות שקר!
  ע_הראל   10/08/11 20:53
המשך:-
פומביות וטוהר המשפט
-------------------
...

במקרה של משפט בדלתיים סגורות, יש לבצע הקלטה אורקולית כפולה (פנימית בלבד) הן מטעם בית המשפט והן ע"י חוקר מקצועי מטעם הסניגוריה - וזאת בין השאר לעיונם של ערכאות הערעור; ובכל מקרה אין להכתיב קצב דיונים חפוז מדי עבור הסניגוריה, ובשום אופן לא יותר מפעם אחת בשבוע.

במידה שהתפרסמו עדויות התביעה בתקשורת לפני שמיעתם במשפט בדלתיים סגורות, יש להפסיק את המשפט ולהמשיכו מאותו שלב בדלתיים פתוחות, ובכל מקרה יש להמשיך את שחרור הפרטיכולים ואת ההקלטה הכפולה כסידרם.

במקרה של משפט בדלתיים סגורות, רשאי בית המשפט לנהוג לפי פסיקת הרמב"ם ולקצר הליכים - לאמור משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים, וזאת משום שהעדים המרובים עלולים להיות מתואמים אוטומטית בעידן התקשורת (אף שמעולם לא נפגשו או לא נדברו ביניהם לכאורה).


ענישת עדי שקר זוממים
-------------------------
בית המשפט רשאי לקצר הליכים עוד לפני הגשת תביעה פלילית נגד מעלילי כזב - בגין תלונות שווא ועדויות שקר, בכך שיואיל לקבוע דיון נוסף ולפסוק עונש הולם "שרירותי" נגד עדי שקר זוממים, וזאת לפי הכלל במסורת היהודית (ואף האמריקנית) לאמור - ועשית לו (לעד הזומם) כאשר זמם לעשות!


***
ובכן יהי רצון שנזכור תמיד כי טוהר המשפט גדול מטוהר הנשק!

כתוב תגובה ל- ע_הראל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il