|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
דן מרגלית
דן מרגלית
במשפחתי קיימת מחלוקת. יש השואפים לראות את היריבה משחקת בימי שישי במגרשים שלעתים יש בהם יותר חול מאשר דשא, ויש האומרים כי מוטב ששחקני הפועל יישארו בליגה הגבוהה עימנו, וכך נזכה בכל ע...
יורם דורי
יורם דורי
כולי תקווה שהפעם הלקח נלמד כראוי וצניעות וענווה ינחו את המדינאים והאלופים    רצוי שאלו יפסיקו לנצח מלחמות בהבל פה וילמדו מהלוחמים שמנצחים בזכות מעשים נועזים ולא בגלל מילים ריקות מתו...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
המשיחיות המשקרת דוחפת את ראש הממשלה לחלל את קדושת החיים של צעירים יהודים בשבוע של פרשת "קדושים", פרשה המחייבת אותנו לקדש את החיים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עשירי ישראל רותחים ומפחדים: "הפכנו לשעירים לעזאזל"
מאת: שלומית לן  |  19/08/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חזיר שתורם נשאר חזיר
  איש עצוב   19/08/11 13:41
ואף אחד לא מאיים עליהם, סוף סוף הציבור רואה להם את הזנב החזירי שלהם, ומראה להם שהציבור לא יהיה פראייר לעד. למה מי גנב לנו את הקוטג'? לא הטייקונים? למה מי רוצה לחמוד לנו את הגז? לא הטייקונים? מאיגרא רמא לבירא עמיקתא, מקול שדי ליללת חתלתולים שחורים.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
2
ינני חסידת הנקם, נקמנים בעיני
  juja   19/08/11 13:59
הם הגרועים שבעם, אבל הייתי כן רוצה לראות את הטייקונים מעבירים לילה אחד באוהל בשד' רוטשילד, הם ונשותיהם. מבקשת מכל מי שכותב כאן שלא להשתמש במינוחים גסים על ילדיהם של הטייקונים.
כתוב תגובה ל- juja
3
תגובה ל1 ו2
  ממוצע   19/08/11 15:10
אני לא מבין מה רוצים מהעשירים שבעם בסך הכל מהם מגיעים מקומות העבודה ,כנראה שעם לא יהיה להם טוב כאן אז העסקים ילכו לחו"ל והמצב רק יחמיר ,הבעיה העקרית שלנו זאת הממשלה הבזבזנית והשחיתות הציבורית !!
כתוב תגובה ל- ממוצע
אין בעיה עם העשירים
  איש עצוב   19/08/11 18:05
הבעיה היא עם אותם עשירים אשר מתחכחים בשלטון, בעיתון בדת ובתרבות החזיריים והבזבזניים. יש עשירים ויש טייקונים - זה לגמרי לא היינו כך.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
טייקונים
  דרומית   20/08/11 08:16
אתה מיתמם (כנראה בכוונה). בפועל מי שמשלם במצבו הכלכלי, משפחתי ונפשי הוא המעמד הבינוני שנמחץ לחלוטין. מי שעוזב את המדינה הוא המעמד הבינוני - אנשי היי טק, אנשי אקדמיה, יזמים או בעלי השכלה גבוהה - אשר נשללה מהם הזכות לפעול במדינה שבה פועלים קרטלים כלכליים, שבה הכל נמדד לפי החור של הגרוש, בלי שום ראיה קדימה, בלי חזון חברתי או השקעה לטווח רחוק. זהו האובדן האמיתי של המדינה וזהו האסון. לא אם יעזוב איזה טייקןן. תוסיף לכך את זה שעד עכשיו, לא היתה בקורת על אף טייקון. הם היו מורמים מעם, הכל החל להחשף עם נושא תמלוגי הגז של תשובה, כשהעם גילה לתדהמתו שתשובה יכול לעשות מה שבא לו (עד שקמה מחאה ציבורית). אחרי הסיפור עם תשובה - עלה נושא ים המלח של משפחת עופר, אח"כ מונופול המלט של דנקנר, אח"כ עמלות הבנק של אריסון וכו' וכו'. היום כולנו יודעים דברים רבים וזה מה שמפחיד את הטייקונים. הטייקונים חשבו שאם הם שולטים בעתונות, בטלויזיה, בלוביסטים ובחלק מחברי הכנסת, אז העם יישאר בעלטה לגבי עיסוקיהם, יודע מה? הם צדקו. רק שלפעמים מספיק נר אחד קטן ואמיץ להאיר את כל החדר. יש צבע אדום - להתראות
כתוב תגובה ל- דרומית
4
ומה שכחנו?
  סתם_1   20/08/11 00:33
מה יקרה כאשר הם יתחילו להרגיש שבאמת הזנב שלהם מתחיל לבעור? הם ירימו כנפיים וירברחו לחו"ל עם כל הכסף ששדדו מאיתנו, ביושר כמובן. נכון או לא נכון?
כתוב תגובה ל- סתם_1
5
יש להם סיבות טובות לפחד
  ישראלי פגוע   20/08/11 01:23
יש להם סיבה לפחד, והתקווה שהפחדים שלהם יתגשמו אחד לאחד:
1.עלולים לדרוש מהם להחזיר את הפרש השווי האמיתי לעומת "המחיר" ששילמו בעת ההפרטה.
לא יאפשרו להם לעשות תפספורות ותגלחות על כספי החוסכים.
עלולים להפסיק להם את הנאות החיים ולהעיף אותם לכלא.
הם בפרוש גנבים שגנבו נכסים מהאומה וכסף מהציבור בזה שלא החזירו הלוואות ובזאת שהכריחו את הציבור לקנות בעיסקיהם במחירים מופרזים. כלומר זה לא היה מסחר הוגן זאת היתה גנבה מכיסי הלקוחות.
כתוב תגובה ל- ישראלי פגוע
6
עשו את הונם בדרכים _לא_ כשרות!
  ובפרהסיה!!!   20/08/11 08:02
במיוחד ראשי הבנקים הגדולים אבל גם קבלנים שלא שילמו לספקים ולא תיקנו ליקויי בנייה. ויש גם את הגיס החמישי מת"א, מלקקי פנכת הגויים==שמאלנים, שזכו לפיכך בעסקאות יבוא ויצוא שמנות, כמו מקדונלדס.
כתוב תגובה ל- ובפרהסיה!!!
7
אן בארצנו הקטנה והצעירה
  סיישל   20/08/11 08:56
מקום לטייקונים שפרנסתם שליטה וסחיטה וללא גבולות! חיינו בלעדיהם לא רע בעבר וניחיה בילעדיהם גם לא רע בעתיד. מקומות העבודה הנדרשים יהיו רלוונטים בלעדיהם ואן צורך לא לא בדיבשם ולא בעוקצם. סתם חברה עם קצת כסף שחשבו שאיתו אפשר ליקנות עם ומדינה. הם מיותרים, ומוזמנים לעזוב ועכשיו את מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- סיישל
8
איך אלוביץ' ניצל מהמהומה?
  aweiss   20/08/11 10:27
שאול אלוביץ' מחזיק בשרשרת הערך הגדולה ביותר בעולם התקשורת בישראל, והוא מחזיק בכל שרשרת הערך, החל מהייצור של התכנים, המוצרים, השירותים, ההולכה, השידור, הכל מכל וכל. הכל שלו. זה אוסף בלתי נגמר של מונופולים, מהחלל ועד הקרקע, מהטלפון ועד המרכזייה, מהמודם ועד הממיר, בים, ביבשה ובאוויר, מהתדרים ועד הלוויין, מכל דבר לכל דבר, כמעט לכל בית ועסק בישראל, מכל כיוון, פשוט הכל. כשקבוצות בזק ויורוקום במרכזן עם עוד כמה עשרות חברות מסביבן. כולן שולטות בכל וקבועות כמה ישלם כל אחד מאתנו, בכל אשר יזוז, יחיה ויצרוך.
כתוב תגובה ל- aweiss
9
תקראו את ההרצאה של ירון זליכה
  אל תאמינו   20/08/11 11:11
כתוב תגובה ל- אל תאמינו
10
כאשר הקפיטליזם החזירי גובר
  לוין אלכס   20/08/11 13:04
כאשר תאוות הבצע עולה, ההלוואות על חשבוננו הופכות אותם לטייקונים של אלופי ההלוואות אשר מאיימים להרוס את כלכלת המדינה. תאוות הבצע שלהם גואה ומגיעה למימדי חזירות של ממש, אין כל סיבה שהציבור יקרא להם קפיטליסטים חזיריים תאווי בצע וממון החיים על חשבון הציבור, מחלקים תרומות על חשבות תוכניות החיסכון שלנו, חיים על חשבוננו
, ועוד מתלוננים. קפיטליסטים חזיריים זה קטן עליהם
כתוב תגובה ל- לוין אלכס
GO TO ZICHRON YAAQOV
  GILGAL THE SCAPEG   20/08/11 14:22
WHERE REAL ESTATE CORRUPTION, IS IGNORED !
כתוב תגובה ל- GILGAL THE SCAPEG
11
לא עכברה גנב,חורה גנב
  עודד ב   20/08/11 18:14
ראשית על מנת שלא יבינו אותי שלא כהלכה,אינני בא להגן על הטייקונים. הבעיה היא שרבים מהטייקונים עליהם יצא הקצף,ובצדק.לא עבדו בחלל ריק.ללא החיבור של הון ושלטון,הם לא היו מגיעים להיכן שהגיעו. עם יד על הלב,מי מאיתנו לא היה שש לקפוץ על מציאה שנותנים לו כשזה חוקי,אבל מסריח. על מנת למנוע מצבים מסוג זה,הדרך היחידה היא להוציא חוקים כמו בסין או סינגפור,שם,נתפסת,איבדת את חייך
כתוב תגובה ל- עודד ב
12
עשירי ישראל? -גנבי ישראל!!!!!
  יהושע קוצינסקי   20/08/11 21:12
כתוב תגובה ל- יהושע קוצינסקי
13
ריכוז כוח אדיר בין עשרות אנשים
  אלון פלג   20/08/11 23:35
כאשר מחירי המזון הדלק החשמל עולים כול הזמן, השכר נשחק והבטחון התעסוקתי מתערר, האנשים בד"כ מתכופפים. הבעיה היא כשיש יותר מידי כוח למעט אנשים, הם חושבים שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים. המחאה הנוכחית היא תמרור אזהרה לאנשים השולטים במדינה, בזרו את הכוח והכסף, תנו לכולנו אפשרות לחיות כאן בכבוד, או שהמצב יהיה גרוע לכולם.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
14
לאחר שסרסורי ה"שלום"האדום הבינ
  קורןנאוה טבריה   21/08/11 03:02
הבינו שאי אפשר להחריב את המדינה עם הפלשתינאצים והערבים שאפילו הם מאסו בהם,ומצבם האלקטוראלי בכי רע=הם פנו כצפוי לעמך ישראל,השרוי בחלקו במצוקה חברתית והדליקו אותו נגד המדינה,ואיך עושים זאת הבולשביקים בדרך הקלה?הם הופכים את עשירי ישראל לשעירים לעזאזל והרי לכם מהפכה אדומה ומסוכנת למדינה!מקומם,מחריד ועצוב להיווכח באיזה קלות אפשר להוציא ישראלים מבתיהם=בשביל כסף? ואינני מתעלמת לרגע מהמצוקה החברתית,גם אני שייכת למעמד הביניים ומטה!אני תוהה אילו אותם הישראלים היו מצטרפים נגד פשע אוסלו ומושחתי הגירוש,היום היינו במצב ביטחוני הרבה יותר טוב=וללא צל צילו של ספק!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
15
לאחר שסרסורי ה"שלום"האדום הבינ
  קורןנאוה טבריה   21/08/11 03:24
הבינו שאי אפשר להחריב את המדינה עם הפלשתינאצים והערבים שאפילו הם מאסו בהם,ומצבם האלקטוראלי בכי רע=הם פנו כצפוי לעמך ישראל,השרוי בחלקו במצוקה חברתית והדליקו אותו נגד המדינה,ואיך עושים זאת הבולשביקים בדרך הקלה?הם הופכים את עשירי ישראל לשעירים לעזאזל והרי לכם מהפכה אדומה ומסוכנת למדינה!מקומם,מחריד ועצוב להיווכח באיזה קלות אפשר להוציא ישראלים מבתיהם=בשביל כסף? ואינני מתעלמת לרגע מהמצוקה החברתית,גם אני שייכת למעמד הביניים ומטה!אני תוהה אילו אותם הישראלים היו מצטרפים נגד פשע אוסלו ומושחתי הגירוש,היום היינו במצב ביטחוני הרבה יותר טוב=וללא צל צילו של ספק!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
16
"רצח אופי" לקבוצת אנשים
  יצחק מאלקנה   21/08/11 05:26
המונח "טייקון" איל הון שנוצר במאה ה- 19 באנגליה, הפך בשנים האחרונות בישראל למילת גנאי כלפי ישראלים שצברו הון.

נכון מדינת ישראל קמה על בסיס סוציאליסטי (מעבר לציוני)שהגיעה לשיא בה העם מאס בהם אם מדובר על המשק ההסתדרותי (זוכרים)?, ואם מדובר על ניהול משק המדינה מתוך "פנקסו השחור" של פנחס ספיר ז"ל.

העם החליט על מהפך שכלל הרבה דברים(ואינני מתייחס כלל לנושא המדיני) - המהפך היה של הכוונת המדיניות הכלכלית לכוון "מדינות המערב" (ארה"ב ואירופה) שדיברו על משק חופשי תחרותי תוך יציאת "המדינה/ממשלה" מהמשק העסקי.

צמיחה של איילי הון הנה תופעה קיימת שמצד אחד יש בה ברכה רבה אבל מנגד יוצרת גם קנאה.
אדם שצבר רכוש בדרכים כשרות - מה אתם רוצים ממנו ?, טבעו של אדם "אם יש לו מנה - רוצה מאתיים".

יש צורך בחיזוק הרגולציה למציאת הדרך הנכונה וכמובן הדוגמא הקלאסית היא תנובה שכיום הנה בידיים פרטיות אבל היא למעשה מונופול בתחומה.
יש צורך בכל אותם המקרים להכניס פיקוח על מחירים במקום שאפשר.

בעיית הטייקונים היא שלנו - אנו העדפנו לרכוש אגרות חוב קונצרניות של אותם האנשים כי רצינו תשואה עודפת על פני התשואה שהבטיחה ממשלת ישראל וכולם נכנסו לתוך המעגל - לקוחות פרטיים, עסקיים, קופות גמל ופנסיה קרנות השתלמות
וכל קרנות הנאמנות שכולם רצו להראות למפקידים/לרוכשים שהם המבינים הטובים ביותר של השווקים הכלכליים.

לסיכום : נא לא לקנא בתשובה, דנקנר, לבייב ועוד - עם כל הכסף שלהם הם לא ישנים טוב בלילה על אף עושרם (שאני מקווה כי הגיע בדרך היישר).

על אף כל האמור לעיל התלהמות המגיבים השונים למאמר זה באה "מתוך הלב הכואב" למקום שאליו הדרדרנו ונקווה לימים טובים יותר ובטוחים יותר
כתוב תגובה ל- יצחק מאלקנה
17
הדייר חילק רכוש בחינם לחבריו
  חוקי ומסריח מאד   21/08/11 09:20
כדייר ששכר דירה המחלק את נכסיה לחבריו, כך עשה ביבי ,כשחילק את נכסי ישראל למימון "שכר הדירה" של ממשלתו. העם לא הסמיך אותו לחלק את הנכסים חינם, לחבריו, נכסים שהוקמו על ידי הציבור במאה האחרונה. מכיוון שהדייר קובע את "החוק" באותו רגע שהוא בממשלה, זה אולי חוקי, אבל מסריח מאד מאד
כתוב תגובה ל- חוקי ומסריח מאד
18
... שתורם....
  אוונגארד   14/09/11 17:43
לזאת ייקרא ניבזות.
לתת כותרת כמו שמר עצוב נתן לתגובה שלו;
זוהיא נבזות.
תכתוב לא צריכים את התרומות שלכם, תכתוב אל תעלו לנו את מחירי הקוטג' לרמות כאלה שכבר אי אפשר להגיע אליו עם הלשון. תמציא, תכתוב משהו אבל אל תהיה חזיר,בסוף עוד תהפוך לטייקון...
כתוב תגובה ל- אוונגארד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il