s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הופרכו השמועות על קיומה של משטרת ישראל
מאת: אביתר בן-צדף  |  30/08/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בן צדף , המומחה לטיפול בפשע
  ש. סנ"צ בדימוס   30/08/11 12:38
בן צדף מתגולל על המפכ"ל דנינו בגסות רוח וללא הכרות של ממש איתו , וזה מצביע על רדידות ודמגוגיה , שגם נחשפה בהמשך התובנה המטופשת שלו "..צנעני פנתה לעולם העברייני לפתרון הסיכסוך שלה עם אטדגי , בגלל חידלונה של המשטרה .." .ובכן אדון מומחה לפשע בן צדף , צנעני היתה יכולה לתבוע את אטדגי בבימ"ש , והיו לה האמצעים הפיננסים לכך [ עורך דין טוב ויקר ] והיתה מקבלת את כספה בנקל באם אכן צדקה בתביעתה ואין זה קשור "..לחדלונה.." של המשטרה , שלא עוסקת בכלל בגבית חובות בסיכסוכים אזרחיים , אלא ההוצאה לפועל של מערכת בתי המשפט. צנעני לא פעלה באופן חוקי " לגבות חובה " , כי היתה נאלצת לחשוף [ כפי שקרה בסופו של דבר ] את התנהלותה השערוריתית כשופטת בתכנית גילוי כשרונות , ובמקביל , תופסת "בעלות" על המתמודדים ומנסה לעשות עליהם כסף שחור מאחורי הקלעים , כשאטדגי עומד בפרונט. אדם עם בסיס כלכלי איתן וישר דרך , שכל דרכו שקופה וחוקית , לא יידרש לגבות חוב , באמצעים עברייניים , ואין לזה שום קשר למלחמה בפשע המאורגן של המשטרה , שעושה עבודה טובה בעניין זה , בהשוואה לכל משטרה אחרת במדינות דמוקרטיות בעולם.
כתוב תגובה ל- ש. סנ"צ בדימוס
גם לך אין מושג על מה שאתה כותב
  מה שנכון שהבעיה   30/08/11 14:57
לפני המשטרה זה מערכת המשפט המוסאבת שרוצה לשמור על מעמדה כחונטה שלטת ולכן מתנגדת להוספת שופטים מחד ומתעסקת בנושאים שאינם מענינה מאידך.

כל תהליך משפטי לוקח שנים ובסוף פה ושם שולחים אותך לגישור העיקר לא להחליט.
ואם כבר יש החלטה משפטית ההוצאה לפועל סוחבת רגליים והמשטרה היא בדרך כלל אושלא קיימת או מהאו"ם בתפקיד מתווך.

כך שבסופו של דבר המאמר נכון למרות שהוא ציני.
כתוב תגובה ל- מה שנכון שהבעיה
חנן וייס-הליך משפטי כולל הוצלפ
  וחקירת יכולת   30/08/11 23:23
יכול להגיע גם ל-20 שנים. ישנם גם קציני משטרה המחוייבים בתהליכי הוצל"פ. רק מאי, תיקם מונח בתחתית הרשימה, כלומר לא ישלמו במילניום דהיום. קצין בכיר במשטרה צבאית, במיל' פעיל וגם מנכ"ל פעיל
כתוב תגובה ל- וחקירת יכולת
2
אף אחד לא ירה במחבל-נורמה
  המשטרה מפחדים   30/08/11 12:48
המחבל נתקל "למזלו" במחסום משטרתי. כלומר המקרה הוא נעצר במחסום, אבל למרות שהיה ברור לשוטרים שזה מחבל חמוש, הם לא ירו. גם אחרי שהוא המשיך לרוץ ולפצוע אנשים..הם לא ירו והמפכ"ל "לא הבחין" בבעיה החודרת כל עין מתבוננת והעורך בחדשות.. "לא שם לב" לנורמה של שוטרים מפחדים ומי שמשלם על פחדנותם זו הם האזרחים שנפגעים ולכולכם ברור מיהם המכשולים שמפריעים ושותקים... יש ספק?????
כתוב תגובה ל- המשטרה מפחדים
3
המלצתך התקבלה
  zoomarch   30/08/11 12:54
‏ ‏galanis@ceid.upatras.gr‬ - You're not welcome in Israel. I think right-‎wing parties may impair the quality of your performances. Please avoid the ‎shame. You can sing in Gaza city, On my part. As a descendant of a respected ‎family from Salonika for centuries I do not consider you worthy cultural representative
כתוב תגובה ל- zoomarch
4
איש טפש
  ע.ג.   30/08/11 13:00
שוב האיש המוזר עם השם העוד יותר מוזר מתעקש לכתוב בבטחון רב על דברים שאין לו בהם שמץ של מושג. כאשר אדם אחד טוען שאחר חיב לו כסף זו לא גניבה מר בן צדף עם שכל קצף. זהו סכסוך אזרחי שלמשטרה אסור לטפל בו. לכן הבעיה אינה המשטרה אלא בתי המשפט שלוקח להם הרבה זמן לפסוק. אגב, בשום מדינה שמכבדת את עצמה לא היו מפרסמים את דברי ההבל שלך אבל דנינו בהחלט היה יכול להתמנות למפכ"ל (גם אם יש כאלה שחושבים שהיויותר מוצלחים).כאשר אתה כותב על משהו לפחות תבדוק עובדות - לא דנינו הכניס את המדים השחורים לסיור אבל אולי התא הבודד במח שלך היה עסוק בלראות אז הוא לא הבין. גם "רופאים לזכויות אדם" אינו ארגון שעוסק בסיוע לפלשתינים. הוא עוסק בכל העולם בסיוע לחולים במקומות שבהם המדינה לא רוצה או לא יכולה לטפל בחולים כאלה. במסגרת זו הוא עוזר גם לחולים פלשתינים. בעיני הכתבן חסר המח זה כנראה פשע נורא לעזור לחולה אם הוא פלשתיני. החלק הנכון היחיד בגבב השטויות שלך הוא כשאתה כותב מיטב יכולתי הדלה. להגיד על יכולתך דלה זה לתת לה מחמאה אבל העיקר שאתה מבין.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
5
לא חלקתי על ביקורתך לגופה אלא
  יהודה דרורי   30/08/11 13:27
אם היית אבייתר ידידי מבקר קולנוע או תיאטרון, ביקורתך החדה והקולעת הייתה מעלה או מורידה מחזות וסרטים.
לביקורת בעיתון או באינטרנט על מערכת הביטחון וצה"ל אין כמעט התייחסות מהצד המבוקר וזו הבעיה.
במאמרי שללתי לא את הביקורת אלא את דרכם של המבקרים דרך התיקשורת. חייבת להיות לדעתי דרך אחרת להשפיע. אני נלחם כבר 20 שנה על כל נושא בחירת הדירקטורים החיצוניים בחברות הציבוריות והממשלתיות והצלחתי למורת רוחם של גורמים חזקים מאד במדינה להביא לידי שינויים מרחיקי לכת, ולצורך זה רצתי בין חברי הכנסת ובין פקידים רמי מעלה ושרים ובתי-משפט עד שדברים זזו..אני ממשיך בכך, והצלחתי לאחרונה גם במאבקי לשיפור משמעותי בשכר הדמצ"ים.
אני מרצה בפני קבוצות שונות במדינה, לרבות קבוצות של קציני-צה"ל בכירים בדימוס אשר ביקורתם קשה אפילו מביקורתך. חוסר האחדות והתאום בין כל הגופים והאישים המבקרים וחוסר רצונם לפעול דרך המערכת הפוליטית, מחבל בביקורת הלגיטימית ומשאיר את המערכת בכשליה.
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
6
הכותב צודק אך גם לא צודק
  משה, עורך-דין   30/08/11 13:32
אביתר,

1. כשאתה טוען כי רנ"צ יוחנן דנינו לא היה מסוגל להתמנות מפכ"ל המשטרה, בשום מדינה שומרת חוק ומוסר, מן הראוי שתציג את העובדות שעליהן מבוססת טענה חמורה זו, ולא תניח שהקוראים יודעים אותן.

2. אני שותף לדעתך על משטרת ישראל, שהיא משטרה אלימה, גסת-רוח ומזלזלת בתבונת הציבור, גם בתגובות דובריה, והמדים השחורים רק מבליטים את הכיוון שאליו היא פונה. זו גם דעתי דעתי על מקצועיותה, ואוכל לספר לך על עורך-דין, שבעת פעולתו על פי מינוי מטעם בית המשפט הוצתה מכוניתו (רק בדרך נס הצליח לכבות את השריפה, שניות לפני שהתפוצץ מכל הדלק ובכך היה נגרם לבטח אסון כבד בנפש וברכוש), ואחר-כך קיבל איומים טלפוניים כי אם לא יחדל מההליכים המשפטיים שנקט נגד פלוני - יבואו לרצוח אותו ואת ילדיו. המשטרה ברשלנותה לא חקרה כראוי וזנחה את העניין, והממונה על החקירה היה אותו קצין-חקירות נצ"מ אלון גרוסמן, באותה עת סנ"צ וקצין החקירות של מרחב דן, המופיע כעת ככוכב נולד בבקשות למעצרה של מרגלית צנעני. באותו מקרה לא היה מדובר באישיות מפורסמת, שדבר חקירתה ומעצרה עשוי להביא פרסומת מובלטת לאנשי המשטרה העוסקים בעניין, ולכן לא נעצר איש אף לשעה אחת. החשוד העיקרי - זה שנגדו נוהלו ההליכים ע"י עוה"ד - אף טען בביהמ"ש כי לא ידוע לו על המקרה, והוסיף (ככל הנראה חלק זה של דבריו היו דברי אמת) כי כלל לא נחקר במשטרה.

3. דבריך בנושא צנעני שגויים לחלוטין. המשטרה אינה גובה חובות אזרחיים, ואי-תשלום חוב אינו עבירה פלילית. צדקו המגיבים שכתבו כי היא נמנעה מפניה אל ביהמ"ש משום שהיה מתגלה קלונה בעשיית רווח כספי מקידומו המסחרי של מי שהיה ממתחרי התוכנית "כוכב נולד". את הכסף יכלה לגבות בקלות מאמרגנה בדרכים חוקיות, ואפשר תמיד לעקל את הכספים המתקבלים במכירת כרטיסים להופעותיו. כאשר אזרח פונה אל עבריינים לגביית חוב, בדרכי סחיטה ואיומים שהוא-עצמו משתתף בייזומם ובניהולם ואף מציע שיטות חדשות לבקרים, בלא שניסה כלל לפעול כחוק באמצעות מערכת ההוצל"פ - שבה יש ויש גביית חובות בדרכים חוקיות, ולא הכל חידלון וכישלון - ראוי לו לשבת בכלא שנים ארוכות, ועובדת היותו זמר, סנדלר, עו"ד, רופא או קברן, ממין זכר או ממין נקבה, מעניינת אותנו כקליפת השום. העובדה שיש לאותו אזרח עבר נקי מהרשעות בפלילים, מעוררת את החשש שבשל הפופולריות שלו כזמר הצליח שלא להיתפס, שכן המתנהג כך בגיל 63 היה לבטח רחוק מנעוריו מלהיות צדיק דגול.

כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
איני טועה
  אביתר בן-צדף   30/08/11 15:06
משה,

לא טענתי, שהמשטרה צריכה לגבות חובות אזרחיים - או חובות בכלל - אלא שהמערכת כשלה, ואין אכיפת חוק במדינה.

כל אדם בר-דעת יודע, שאי אפשר לגבות חוב אזרחי בארץ. מערכת המשפט האזרחי אטית ואינה יעילה (אם אינך מקורב לצמרת), וההוצאה לפועל הנה בדיחה גסה על חשבון האזרח הפשוט.

לכן, פונים רבים ל"שירותי גבייה", ודי לחכימא ...
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
לרדידות מצטרף השקר ?
  ש. סנ"צ בדמוס   30/08/11 17:31
עכשיוהחוצפן בן צדף , טוען שלא ייחס למשטרה את האחריות לכך "..שאנשים מן הישוב פונים אל העולם העברייני כדי לפתור סיכסוכים.." , אלא טוען כי "..המערכת כשלה..אין אכיפת חוק..". ובכן אדון בן צדף , אני מצטט את הקטע הרלוונטי במאמרך , שבו ציינת את הגורם לנ"ל "..וזה נובע מחידלונה של משטרתנו.." !. אתה במפורש הטלת את האשמה [ לא רק את האחריות ] על המשטרה , וזאת למרות שהמשטרה לא עוסקת כלל ולא מוסמכת לעסוק " בפתרון סיכסוכים ". נו , ואנחנו הקוראים צריכים להיות מושפעים מרדידות כזו שאליה מצטרפת "אי אמירת אמת".
כתוב תגובה ל- ש. סנ"צ בדמוס
הבנת הנקרא
  אב יתר בן-צדף   30/08/11 19:33
תמהתי האם אתה באמת סנ"ץ, וכשהוכחת שיש לך בעיות בהבנת הנקרא - השתכנעתי, שכנראה, אתה סנ"ץ אמיתי.

במאמר נכתב, "... כמותה יש רבים, שיודעים כי אין טעם לפנות למשטרה, לבתי-המשפט, או להוצאה לפועל. ואיש הישר בעיניו יעשה ...".

ומלבד זאת, אם מאמריי אינם מוצאים חן בעיניך, אתה מוזמן לקרוא את בטאון המשטרה, או את אצבעוני, או את שניהם. למה אתה טורח להתעצבן ממי שאינו מבין, ואינו טורח להבין, כמוך, בעניינים חשובים.

כתוב תגובה ל- אב יתר בן-צדף
הבנת הנקרא , אביתר ?
  ש. סנצ בדימוס   30/08/11 21:08
הציטוט מדבריך , בדבר הסיבה לפנית אזרחים לפתרון סיכסוכים , לעבריינים , "כמחדל של המשטרה" , לא היה חד משמעי ?, עדיין לא הבנתי במה אשמה המשטרה ? [ אני מתקשה בהבנת הנקרא ! ], או אולי יש לך בעיה בניסוח כוונותיך !. לא ברור לי מדוע אתה סבור שאני " מתעצבן " ממאמריך ? , אני פשוט מסביר לקוראיך שיבינו " עם מי יש להם עסק ". חוץ מזה , תהיה לי בריא !.
כתוב תגובה ל- ש. סנצ בדימוס
זו הבנת תפקידך הלא נכונה
  תגובה מייצגת   1/09/11 00:59
תפקיד המשטרה הוא לא להיות ראש קטן אתה חותם כמפקד במשטרה, אבל כותב כשוטר מקוף אם הסימפטום לא מוצא חן בענייך אתה דומה לאזרח שהביאו לתשומת ליבו שכל גברי באר שבע בילו עם אשתו, ותגובתו" באר שבע.. גם כן עיר....... כשאין משטרה ,ואין עוצר גנבות רכב, פריצות,אלימות, שוד, בימים האלו ,כשאין משטרה בישראל, גם לא פונים למערכת אכיפת החוק. אם אתה מופתע.. יתכן שכבר עשרות שנים לא שאלת אף אזרח מה דעתו עליכם. מה שכתב אביתר הוא סימפטום מדוייק לחוסר אמון של כל המערכת ,שאתם בכשלון מובהק , בכל קריטריון סטטיסטי , מציגים את חוסר האפשרות להעזר בכם. ראה לדוגמא את כתבת קלמן, על עדותו מאלימות נגדו ונגד ישובו, והמשטרה הפכה אותו המתלונן למואשם........... אפילו לא פורסמה מכם תגובה ,לארוע המזעזע.... אם עדיין לא הבנת, אני ממליץ שתתייעץ עם שוטר מקוף בריטי ,והוא יסביר לך
כתוב תגובה ל- תגובה מייצגת
חצי אמת גרועה משקר
  ע.ג.   30/08/11 21:57
כתבת שהעבירה שנעשתה כלפי צנעני היא גניבה ורק אחר כך הופיע המשפט על משטרה בתי משפט והוצל"פ. בגניבות מטפלת המשטרה ולכן האשמה שלך היתה ישירות כלפיה. אז אתה לא רק נבער מדעת שאיננו יודע מה הוא שח אתה גם מספר חצאי אמיתות כדי לתרץ את כסילותך.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
כה לחי
  י שראל   30/08/11 22:52
למרות אי דיוקים קלים הביקורת במקומה ונכונה-כולל על המפכ"ל.
את תחת מהעולבים בך, צורת התבטאותם מוכיחה עליבותם וקירבתם
למבוקרים.
כתוב תגובה ל- י שראל
אי דיוקים קלים ?
  אביה הכהן   31/08/11 09:16
להאשים את המשטרה בנושא שאינו באחריותה וסמכותה ,תוך השמצת המפכ"ל באי מוסריות !, בחייך ישראל , מזל שבן צדף לא האשים את ההסתדרות במקרה של מרגול ואת עופר עייני , כבלתי מתאים לתפקידו , עקב כך.
כתוב תגובה ל- אביה הכהן
בדיוק. ההסתדרות והועדים
  בוחשים   31/08/11 10:33
הריב של הקיבוצים וסגירת הצינור של הלהקות הצבאיות.
 הריב של הקיבוצים וסגירת הצינור של הלהקות הצבאיות.
כתוב תגובה ל- בוחשים
ניצב פרנקו הוא הנכד של מפקד
  הS.S בטרבלינקה   31/08/11 14:20
פרנקו שמירט . יהודים יקרים תשמרו על נפשותיכם זה משטרע ציונית עם ניחוח נאצי. ומי שלא מבין את זה היום יבין את זה ביום שהוא יקבל לום בראש משוטר אנטישמי משועמם.
כתוב תגובה ל- הS.S בטרבלינקה
7
חנן וייס,אני דוקא מאמין שהסנ"צ
  אבל למה חושש להזד   30/08/11 23:38
להזדהות. הכיצד קצין בכיר של משטרה במדינה דמוקרטית, חושש להזדהות. האם מן הסתם סוחב מאחוריו קופת שרצים.... קצין משטרה לשעבר
 קצין משטרה לשעבר
כתוב תגובה ל- אבל למה חושש להזד
החשש להזדהות ,מדוע ?
  ש. סנ"צ בדימוס   31/08/11 09:30
בתגובתך החוצפנית והמסיתה , השבת בעצמך על שאלתך בדבר החשש להזדהות. במידה ואזדהה , עלולים כל מיני פסיכופטים ומוסתים ממגיבים כמוך , להציק לנכדיי בבית הספר , בהשמצות אויליות , במקום להתייחס לגופן של דעות. אולי כדאי היה שתתייחס לטענותיי כנגד בן צדף , במקום לייחס לי " קופת שרצים " , מבלי להכיר אותי בכלל ? , נו , זה רציני ? ואתה עוד מבקר את רצוני להישאר אנונימי ?.
כתוב תגובה ל- ש. סנ"צ בדימוס
חנן וייס-זהו בדיוק שלדעתי אתה
  חי בסרט ומנותק   31/08/11 10:24
מהמצאות, בדיוק כמו הגוף ממנו הגעת. ומדוע איני חושש להזדהות לאחר ששפטתי כ-300 חיילים למאסר ?! רק מה עם כל אחד מהם דברתי, לכל אחד מהם נתתי תחושת שייכות ויחס חם, וגם עונש, וגם לא חששתי להוציא זכאים ולהקל, ואיני חושש מהם... ממי אני חושש ?! מספ"כ ומטכ"ל של פושעים. וקראתי גם את הסגנון שלך, והוא לא מצא חן בעיני, ואני מכיר היטב את הלכי הרוח במשטרה ובצבא, חתול רחוב עם IQ גבוה ביותר, וידע נצבר על שבט ישראל, ממגוון רחב של תפקידים, בתי משפט, עסקים, הוצל"פ ועוד. נפגשתי עם שופטי עליון בדימוס לשיחות אישיות, כולל שרים, וראשי ממשלה וראשי משטרה וראשי שב"כ ואלופים. אתה באמת מאמין שאיני מבין ב"מטריה" ?!
 מספ"כ ומטכ"ל של פושעים.
כתוב תגובה ל- חי בסרט ומנותק
8
ועדת חו"ב- שטייניץ יודע היטב
  את סודותיה   31/08/11 00:02
ותומך בגזל. בדיוק כמו שממשלת ישראל "הזינה" את השוק השחור, דרך בנק ישראל. הדולר השחור אף פורסם בעיתון בה בעת בה היתה צנזורה השופט העליון מלץ, בבוררות ארוך : "איני סומך על המשטרה". המשטרה ש-6 ממפכ"ליה (אין מדובר בש"גמלים), התפוטרו בגין שחיתות, כולל גם 2 מפקדי המשטרה הצבאית, שקיבלו שוחד. ונילי פריאל, "צינורו" של ברק לעולם של כספי המדינה: שקבלה 27,000,000 $ בשנה , מ-900 אנשי עסקים ע"מ לחבר אותם לבעלה אהוד ברק. 30K$ לשנה רק דמי חברות, לעסקאות יש לצרף עמלה + מע"מ. אפילו מבקר המדינה היה הססן מעט, כי גם במשרדו ישנם רבים שהם עובדי מדינה דרך מכרזים מוטים. חנן וייס קצין בכיר במשטרה צבאית
כתוב תגובה ל- את סודותיה
9
ברק העדיף לסגור את חברותיו
  שלא יגיש הצהרת הו   31/08/11 00:08
ע"מ להתחמק מהצהרת הון, סגר ברק את חברותיו, והעבירן לנילי פריאל ולבנותיו. ברק, אדגר הובר הישראלי, מפחיד את הממשל במידע פנימי, שקיבל מהשב"כ והמוסד. לברק גם מידע פנימי על הספ"כ ועל העליונים.
כתוב תגובה ל- שלא יגיש הצהרת הו
10
תגובה
  קורא   31/08/11 08:32
מאמר רדוד, רצוף בטעויות מהותיות, אינו נאחז במציאות, מהווה תעודת עניות הן לכותבו והן לבעלי האתר המפרסמים אותו...
כתוב תגובה ל- קורא
11
תפנים,ון-קארפלד אנטישמי מתועב
  היטלר היה צייר   31/08/11 11:27
כתוב תגובה ל- היטלר היה צייר
12
דאלארס, האנטישמי והחמדן?
  הניה   1/09/11 09:36
ידועה המימרה לפיה "אם נותנים, לוקחים"... אם עם ישראל נוהר בהמוניו, להופעותיו של דאלארס, ממלא את כיסיו של זה בכסף ומושיט גם את הלחי השניה כדי לחטוף ממנו סטירות ויריקות, למה שיגזור דאלארס על עצמו נידוי, מהופעות בישראל? אותו כלל חל גם על צריכת מוצרים מטורקיה האויבת שלנו, אספקת סחורות לחמסטאן ושות' או רכישה מאסיבית של טכנולוגיה, רכבים ומוצרי תעשיה מגרמניה, אשר רק אתמול השמידה את עמנו. הבעיה אינה בדאלארס, בטורקים, בפלשתינאים או בגרמנים. הבעיה בנו.
כתוב תגובה ל- הניה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il