s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
ציר פילדלפי [צילום: יוסי זמיר/פאש 90]
תומר ישראלי
אם הייתה הנהגה בישראל, היא הייתה מכוונת ל"מצב סיום" רצוי ונוקטת פעולות בדרך אליו    מכיוון שההנהגה בישראל פוחדת מ"מצב סיום", היא עסוקה אך ורק בשימור והמשך המצב הנוכחי
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
גם אני נמניתי על השואלים מדוע פרשת "מצורע", פרשה לא נעימה, על כל נגעיה הקשים מופיעה ערב חג הפסח חג החרות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אכיפה סלקטיבית נגד מרגלית צנעני
מאת: ד"ר אריה אבישור  |  01/09/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
רק אדיוט או בת יענה לא רואים
  את הקשר   1/09/11 19:10
נשק יום הדין של השמאל העולמי כלל והישראלי כנגזרת-רדיפה דרך חיסול הקרירה או רדיפה משפטית של כל מי שמעז לא להתישר עם האג'נדה השמאלנית הרדיקלית את התלויים בברנג'ה דרך הקרירה ואת האחרים דרך הבית משפט
כתוב תגובה ל- את הקשר
2
אבישור , משפטן חובב
  גל , משפטן   1/09/11 19:20
לא להאמין איך אדם שמומחיותו בכלכלה [ עפ"י דבריו ], מבקר את מערכת האכיפה בנושא חוק ומשפט , ומסית את הקוראים כנגד המשטרה והפרקליטות , על סמך השערות , הנחות , הערכות וציפיות אישיות , תוך גילוי בורות בנושא שאין לו מושג בו. אם היית משפטן , אדון אבישור , היית מבין שיסודות סעיף העונשין - סחיטה באיומים - אינו עונה ביסודותיו על מקרה חופש הביטוי של מרגלית צנעני וענת וקסמן בדוגמאות שהצגת. בכל מקרה , אם מרגלית וענת היו חשות מאוימות ומתלוננות במשטרה , היתה המשטרה בודקת את טענותיהן וחוקרת כמחוייבותה בחוק. ההקשר שעושה אבישור בין ימין ושמאל ובין עליתות ופשוטי עם , כפרמטר למניעיה של המשטרה לחקור ושל הפרקליטות להאשים עבריינים , היא מטופשת ,חסרת בסיס , ללא כל הוכחה של ממש וחושפת בורות מדהימה של הכותב במאטריה. עדיף שדוקטור אבישור יעסוק בנושא שהוא בקי בו .
כתוב תגובה ל- גל , משפטן
משפטן דמיקולו
  רונן גולדשטיין   1/09/11 19:44
כשאין מה לומר על הטענות המרכזיות של כותב המאמר,גל המשפטן מאמץ את השיטה הבולשביקית הישנה והידועה.
תוקף לגופו של אדם ולא לגופו של עניין. האם יתכן שמרגול ווקסמן חזרו בהם מדבריהם בהתנדבות? האם לפי נסיון העבר עם השמאל הפאשיסטי והבולשביקי,לא הגיוני שאיימו על מרגול ווקסמן?
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
התייחסות לרונן
  גל, משפטן   1/09/11 21:03
בהנחה שהם אויימו וחשו פחד ולכן חזרו בהן [ מרגלית וענת ], מדובר בעבירה של איומים ולא בסחיטה באיומים [ עבירה קלה ], ואם היו מתלוננות והמשטרה לא היתה חוקרת , אז היה בסיס לטענה שישנה העדפה לסקטור מסוים בשרות שנותנת המשטרה לאזרחים. האם אדון גולדשטיין רומז שלא היה מקום לחקור ולהאשים את צנעני בחשדות שנחשפו , רק מפני שהיא זמרת מוערכת ויוצאת עדות המזרח ?. ללא קשר להיבט הפלילי , האם מקובל בעיני אדון גולדשטיין , הקשרים החברתיים והעיסקיים של מרגול עם ראשי הפשע המאורגן , האם לא ראוי שתאבד אצלנו [ כל אוהבי שירתה ] נקודות זכות ? מה אתם עושים ממנה כזו מיסכנה ותמימה ?
כתוב תגובה ל- גל, משפטן
לא טענתי מעולם
  רונן גולדשטיין   2/09/11 06:50
שמרגול מסכנה ותמימה. אני לא טוען שלא צריך לחקור את החשדות נגדה בגלל שהיא "מזרחית מקופחת". אבל אני כן טוען שבתקשורת בולטת העובדה שכולם מלטפים ומחבקים את דפני ליף והכנופיה שלה,ומרגול אבוי לה,העזה לצאת נגד הזרם של העדר,וחטפה מהם על התעוזה שלה, בשמחה לאיד על כל מה שקרה לה. זה כל כך שקוף,שמשפטן מלומד כמוך גם היה צריך להבחין בעובדות הללו.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
לגל...כל מילה בסלע ...איש חכם
  ובערת הרע מקרבך   2/09/11 19:20
כתוב תגובה ל- ובערת הרע מקרבך
למה אף אחד לא דיבר כשיונת זוכת
  גם משפטן   2/09/11 19:46
למה אף אחד לא דיבר כשיונת זוכת פרס נובל בכימיה הביעה דעותיה השמאלניות קיצוניות בתקשורת, היא מבינה בכימה אבל במזרחנות אין לה הבנה בסיסית, למה אז אף אחד לא אמר לה שבי בשקט את לא מבינה כלום.
כתוב תגובה ל- גם משפטן
עדה יונת
  גל , משפטן   3/09/11 08:36
אכן , גם שעדה יונת הביעה דעותיה הנחרצות בנושא שאינו בקיאה בו , היא נראתה מגוחכת ורבים העירו לה על כך ולאחר מכן לא שמענו ממנה מילה בנושאים הפוליטים.
כתוב תגובה ל- גל , משפטן
3
בישראל יש חופש ביטוי מוחלט
  רונן גולדשטיין   1/09/11 19:37
רק אם אתה שמאלן קיצוני התומך בארגוני הטרור האיסלמופאשיסטים. אם אתה חורג מהקוד שהנהיג העדר הבולשביקי,אתה צפוי להוקעה והשפלה בפומבי,במיוחד אם אתה בן לעדות המזרח. מרגלית צנעני אכלה אותה,וענת וקסמן, לשם האיזון הבולשביקי הקדוש,נכנסה גם היא לתוך האינקויזיציה השמאלנית בולשביקית פאשיסטית של התשקורת האנטישמית.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
4
האיום לא חייב להיות מפורש
  סתם_1   2/09/11 00:27
יש המון טרור רוחני, למשל הטרור הרוחני של השמאל שהופעל כנגד מילשטיין ואריאל זילבר. לא צריך לאיים פשוט מחרימים או מפטרים בשקט. מה לגבי חושפי שחיתויות? צריך לאיים? אתה תחשוף שחיתות? לא, כי אתה מת מפחד, ואתה יודע בדיוק מה יהיה גורלך. כאשר יש הד ציבורי עצום ולחץ דעת קהל נגד מישהו, זה קשה. לא כל אחד יודע לעמוד מול לחץ חברתי, אני יודע.
כתוב תגובה ל- סתם_1
5
"רק חמור לא משנה את דעתו"=נוהג
  קורןנאוה טבריה   2/09/11 02:42
ה0מול הישראלי להזכיר לנו כשאיזה טמבל "ימני"משנה את דעתו לטובת ה0מול:מטבע לשון של שודד הארכיאולוגיה והאחראי למותם של חללי מלחמת יום הכיפורים הי"ד,משה דיין.אבל כשאיזה 0מולן מעז לשנות את דעתו ולהצדיק את הימין או להתבטא נגד הרוח הבולשביקית?הלך עליו,וע"ע שלי יחמוביץ משבוע שעבר!ודרך אגב,פרשת בלק מוכיחה לנו שחמור הוא זה ש:טוען ש"רק חמור לא משנה את דעתו"=עובדה היא שהחמור בפרשת בלק כן שינה את דעתו הוא בא לקלל ויצא מברך!=וזה מה שיקרה גם עם בלעם ה0מולן בדורינו-בכל פעם שיבוא לקלל יגלה עם ישראל במבחן התוצאה שזו תהיה ברכה-אמן! ולראייה,המחאה שחוללו האנרכיסטים הממומנים ע"י הקרן החד"שה לחורבן ישראל משדרות רוטשילד=(שבאו לקלל במטרה להפיל ממשלה בישראל,לאחר קריסת "השלום" עם הפלשתינאצים שלהם)=ויצאו מברכים בהעלאותם את מצוקת עמך ישראל שמתחת לקו העוני לסדר היום לסדר היום=אילו היו המתנחלים למשל או יהודים מקוריים קוראים לצדק חברתי= שום תשקורת לא הייתה מתייחסת אליהם=ורק על זה תודה להם!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאווה .אני מניח שהפרצוף שלך
  כמו של מרגול   2/09/11 19:02
כתוב תגובה ל- כמו של מרגול
נאווה=פרצופה של הטומאה הימנית
  כמו של מרגול   2/09/11 19:07
פרצופה של מרגול בתמונת הכתבה שווה אלף מילים של קורןנאווה מטבריה, העברינית הפלילית שהורשעה בפלילים ונישלחה לעבודות שרות לטובת הציבור כנראה בגלל בעיות נפשיות שמנעו ממנה מאסר.
כתוב תגובה ל- כמו של מרגול
נאווה קורן ויורם שפטל, חלאות
  אוהד נתן זהבי   2/09/11 19:13
אפילו עו'ד "יורם שפטל" הנאלח הכהניסט הימני מגן דמיאניוק ומשפחות הפשע בארץ, לא מעלה את נאווה קורן המרוקאית הימנית המטורפת בשידורו בתכנית שפטל עצבני !!!!!!!!
כתוב תגובה ל- אוהד נתן זהבי
נתן זהבי לא היה גאה בך
  מ.אלקרייאף   2/09/11 20:22
מענין מאד כל פעם שנאוה מטבריה מגיבה . ולא חשוב באיזה נושא. אתה משכפל את המנטרה . להדפסה כתגובה . האם אתה שתול כמגיב מטעם עוכרי ישראל והיהודים. תהיה הוגן ולא שמאלן . ותגיב על התוכן . ואל תוציא את המנטרה שלך בכל פעם . למה אני אומר תהיה הוגן מכיון שבמדינתינו . יש הוגנים . ויש בלתי הוגנים . יש רשעים . ויש טובים . ויש קבוצה שאינה נכללת .בהגדרות לעי"ל זאת קבוצת השמאלנים והמתיוונים החולים בשנאה עצמית . וזקוקים לרחמי האל . והרופאים הנפשיים.רק שמאלן אינו מקבל בקורת .ואוהב לסתום פיות . וכשזה לא הולך . מתחילים בהכפשות אישיות . ללא קשר לנושא ---נתן זהבי לא יהיה גאה בך . כי נתן זהבי למרות דעותיו . הוא איש הוגן והגוןֹ-- בפעם הבאה תכתוב אוהד ישמעאל הניה .
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
6
צודק 100%
  החרד   2/09/11 10:45
היום בישראל יש דעות שאסור להשמיע אסור לומר דברים נגד התקשורת נגד השמאל יחבלו את הקרירה שלה כמו של גקו אייזנברג, חופש הביטוי הוא רק לצד ה""נכון""
כתוב תגובה ל- החרד
7
הפלורליזם מתאים רק בשמאל======
  יוד יוד   2/09/11 19:56
אינני משפטן כמו ההוא, שהעיד על עצמו ! אני קורא כתבות וספרים,למשל יש ספר שהמשפטן שהעיד על עצמו אולי קרא. הספר של נעמי לויצקי "העליונים" בספר מדובר על אי אלו פרשיות שעם הזמן מסתבר שיש בהן כנראה מהאמת ,שאחרת היו יכולים להיות כבסיס לתביעות דיבה. מקרה יחזקאל בייניש ,בעלה של הגב' בייניש. מעניין מה אומר המשפטן שהעיד על עצמו ? מקרה מעניין נוסף הוא שבצהרי יום שישי נוסע ג'יפ מפואר ברחובות תל אביב ומי שנוהג בו הוא עורך הדין דורי גלסברג שהעיתונות הכתירה כעילוי מיוחד במינו. העילוי הזה נהג בצורה פראית עלה על המדרכה ודרס למוות אם ובנה. שתי נפשות טהורות שפוסעות להן על המדרכה בכיף ולפתע מגיח בצהרי היום העילוי ודורס אותן למוות. מה קיבל הע"ד העילוי המחונן ? האם זה שהעיד על עצמו כמשפטן היה מוכן לקבל את העונש המצחיק שהוטל על גלסברג ? מערכת המשפט ,מערכת התקשורת התייצבו מאחוריו ,בדיוק כפי שהמולך השמאל המשפטי תקשורתי הכתיב ! בפתח דבריי כתבתי פלורליזם. השמאל ההזוי והבזוי אהב מאוד לעשות שימוש במילה פלורליזם, אבל כשחקנית וזמרת שדרנית ומנחה מתבטאות נגד המחאה. זוכרים את השדרן המחזאי והבמאי דודו אלהרר שהיה מגיש תכנית בגלי צה"ל התבטא באיזה עניין שאנשי השמאל התקשורתי התנגדו לו, מה עושה השמאל כשהוא לא מסכים? תיכף ומיד מוריד את השדרן ואומר לקהל המאזינים שהנושא בבדיקה....ככה זה בשמאל. מיד עולים הקולות על "להוריד אותן מהשידור ולא לחדש את החוזה שלהן בתיאטרון" ! רבותי הן הפרו מבחינה תקשורתית את "ספירלת השתיקה" בה יש מי שמוכן לומר את האמת שלו תוך ידיעה ברורה שהוא נגד הרוח התקשורתית ויהיה מוכן לספוג את ההתקפה !!!! ה מ ס ק נ ה ה י א : הפלורליזם טוב מאוד רק כאשר הוא טוב לאנשי השמאל התקשורתי משפטי ואם יש מי שקורא תיגר או מנסה להסביר את ההפך אזי תוקפים אותו ומחלקים את עור הדב לפי ראות עיניהם.
כתוב תגובה ל- יוד יוד
8
למה מרגלית . ולמה עכשיו
  מ.אלקרייאף   2/09/11 21:00
האליטה השמאלנית . השולטת בעולם התקשורת . הבידור . המשטרה . ופרקליטות .וסתימת פיות .. יש רשימה של כל האנשים מעולם הפוליטקה . ועולם הבידור . אשר מתנהלת נגדם חקירה סמויה. במשך חודשים וגם שנים.לדוגמא השר נאמן היה אמור בעבר . לקבל את תיק המשפטים . למורת רוחם של השמאלנים . והנה לפתע צץ חשד להתנהלות לא כשרה בהיותו עורך דין. וכך טורפד המנוי. לצהלתם של השמאלנים. 15שנה מתנהלת חקירה נגד אביגדור ליברמן. הפרקליטות . עדיין לא מצאה את החוּט לתפור את חליפת האשמות סרק. החקירה נגד מרגלית צנעני החלה לפני ימים רבים. והמשטרה האזינה ולא עצרה אותה לחקירה. אך מהרגע שהגברת צנעני . השמיעה את קולה האנטי שמאלני. ומה שאמרה זה קלע למטרה . נתנה ההוראה לזרז ההליכים . ולעצור את הזמרת . על מנת שתהיה עסוקה במצוקתה. ולא תרהיב עוז להשמיע את קולה.שאינו בשירה
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
ליברמן " הצדיק " , אלקרייאף ?
  אריה בריל   3/09/11 14:02
לבתו של ליברמן , בעת היותה חיילת , נפתח חשבון בקפריסין , שמגלגל עשרות מיליני דולרים ! . בהנחה שגם הפעם לא יהיו מספיק הוכחות להגיש נגדו כתב אישום , אז הנתון הזה " מריח לא טוב " , הלא כן , אדון אלקרייאף ?, האם אתה תמים עד כדי כך , או סתם טמבל ?, אתה יודע כמה נוכלים כמו ליברמן עדיין מסתובבים מבלי שהמשטרה הצליחה להביאם לדין ? , נו , אז הם לבנים כשלג ?. המשטרה היא מי שלא בסדר בעיניך , אך ליברמן הוא צדיק !!.
כתוב תגובה ל- אריה בריל
מה דעתך על פרשת נאמן
  מ.אלקרייאף   3/09/11 17:19
בריל הנכבד, אין לי כל כוונה לייצג את ליברמן. ואת משפחתו. 15 שנה של חקירות . ומיליוני דולרים שהמשטרה הוציאה . על חקירות ליברמן בכל רחבי תבל.ללא תוצאות זה גובל בטמטום..הדבר השני שברצוני להבהיר . זאת השיטה . לחקור ולחקור. לאסוף חומר . ולנצלו ליום פקודה.ולא לגופו של ענין. מה דעתך על פרשת השר נאמן . לא אין חשבונות לא בקפריסין. ולא ברוסיה .המאגר נוצל ליום פקודה


כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
9
למה כל הזמן
  למה   2/09/11 22:04
מה שאותי מאוד מרגיז זה למה שוכחים את ענת קם? הגברת הלא מכובדת הזאת עשתה דברים שהם בגידה בפירוש! למה היא בבית??? למה לא מחילים עליה את כל מה שכתוב בחוק, אה, סליחה היא שייכת לצד הנכון? למה לא שומעים יותר בכיוון הזה? ומה עם הנבל ששיתף איתה פעולה וברח לחו"ל עם המסמכים? לי זה מרתיח את הדם!
כתוב תגובה ל- למה
10
קשקוש בלבוש
  ישראלי כועס   3/09/11 00:37
מזמן לא קראתי מאמר שכולו בנוי על "נדמה לי" נראה לי ששנאת השמאל של הכותב גברה על שכלו וכשר שיפוטו של הכותב.
כתוב תגובה ל- ישראלי כועס
11
לגל המשפטן=שמאל צודק
  חיים11   3/09/11 20:30
בכיינות אתה אומר. מה עושים עם העובדה ש "כל העבריינים הם ימניים,דתיים,ערבים,ומזרחיים"
כתוב תגובה ל- חיים11
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il