|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ראיתי בגיליון של "מקור ראשון" לרגל יום העצמאות כי גם סיעת הדתיים הלאומיים שותפה לעמדתנו, על החרדים לשרת    כך גם הדתיים הלאומיים ואחים לנשק
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פועה, פעם שלישית
מאת: נרי אבנרי  |  16/09/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
פועה גדלה בקיבוץ ששטף את מוחה
  השכל הישר   16/09/11 16:03
נרי היקר
למה אתה טורח
הרי בידוע שפועה היקרה גדלה בקיבוץ
ובאותם הימים בקיבוץ שטפו את מוחם של החברים מזמן היותם בפעוטון
פועה לא יכולה להשלים עם מציאות אחרת
אחרת יחרב עליה עולמה והיא תבין שהיא ביזבזה את חייה על שקר וכזב תוך שהשתמשו לצורך שטיפת מוחה בשיטות בולשביקיות טיפוסיות שפותחו בימי סטאלין העליזים.....הוא הוא מי שכונה ע"י אבותיה של פועה.....שמש העמים.

אז דחליאק..עזוב את פועה בשלווה להמשיך ולרעות באחו.
אני כבר נהנה מגיבוב שטויותיה......ומתייחס לדבריה כאל סטנדאפ משובח.
עשה כך גם אתה....ושלום על ישראל.
כתוב תגובה ל- השכל הישר
פועה טוקבקיסטית של הקרן לחורבן
  השכל הישר   19/09/11 04:14

פועה היא טוקבקיסטית בשכר של הקרן לישראל חדשה
וזה שקוף
פועה בעד שחרור כל המחבלים שיחזרו לרצוח
פועה בעד חזרה לגבולות אושוויץ...67 ....
פועה בעד חלוקת ירושלים
פועה בעד פירוק כל הישובים ביהודה בשומרון ובגולן.
בקיצור פועה ומעסיקיה שולחיה מהקרן לישראל חדשה
הם בעד חיסולה של המדינה
וקודם כל הם רוצים להחזיר כמטרה ראשונה את המדינה לגבולות אושוויץ
ואחר כך החיסול הסופי או יש לומר הפתרון הסופי של המדינה היהודית יבוא מאליו.


אז פועל'ה.....לא יעזור לך
ואת יכולה להמשיך לאכול קש.
אף אחד לא באמת מתרשם מהפסיכולוגיה בגרוש היוצאת ממך.
ותגידי למעסיקייך שהם סתם משחיתים את כספם ואת ממונם
כי את שקופה בדיוק כמו מעסיקייך שולחייך מהקרן החדשה לחורבנה של ישראל
כתוב תגובה ל- השכל הישר
פועה היא ישמעאלית !
  עבדאללה נפתוזי   21/09/11 08:38
י וַיֹּאמֶר לָהּ מַלְאַךְ יְהוָה, הַרְבָּה אַרְבֶּה אֶת-זַרְעֵךְ, וְלֹא יִסָּפֵר, מֵרֹב. יא וַיֹּאמֶר לָהּ מַלְאַךְ יְהוָה, הִנָּךְ הָרָה וְיֹלַדְתְּ בֵּן, וְקָרָאת שְׁמוֹ יִשְׁמָעֵאל, כִּי-שָׁמַע יְהוָה אֶל-עָנְיֵךְ. יב וְהוּא יִהְיֶה, פֶּרֶא אָדָם--יָדוֹ בַכֹּל, וְיַד כֹּל בּוֹ; וְעַל-פְּנֵי כָל-אֶחָיו, יִשְׁכֹּן.
כתוב תגובה ל- עבדאללה נפתוזי
2
לא נסחפנו בהתייחסות לרפת מוח?
  יוני שדה   16/09/11 19:33
נרי יקירי, כנראה שרגשי הנחיתות שלך מול השבט הלבן גורמים לך להתייחס לנציגתם רפת השכל (האמת שנראה לי שהיא שתולה של האתר) קצת מעבר לנדרש. כמו ששייך למחנה הלבן, תרשה לי להשיא לך עיצה. הגברת המתקראת פועה חונכה על שנאה לימין. איני יודע בת כמה היא, אבל סביר להניח שנולדה לאחר קום המדינה. היא שייכת לדור שהוריו התחרפנו לגמרי ב-77 וכל השנאה שינקו בילדותם פרצה החוצה לרמות שאפילו טובחי היהודים בחברון לא הגיעו אליהן (אני מדבר ממקור ראשון - אני נתקל בזה במפגשים משפחתיים ועם חברים של הורי - אנשי פלמ"ח לשעבר) פועה בסך הכל מפליצה מפיה את הגזים שגורמים לה העובדות שסותרות את כל מה שהיא למדה וגדלה עליו. עיזבו אותה במנוחה להתבסס בצחנת פליטותיה. רק מעטים מצליחים להחלים מהמחלה שלה.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
3
לא יעזור לך כלום נרי אבנרי
  רונן גולדשטיין   16/09/11 19:54
פועה היא מהשבט הבולשביקי שטוף המוח,שבפוסט הקודם שלך העזה להכניס את המושג אוטובוסים מתפוצצים לתוך גרשיים.
אני כתבתי לה תגובה לתגובה שלה,בה אני מנסה להאיר את צביעות הפועה,והיא החצופה השמאלנית המתנשאת,מזלזלת וכותבת לי בחזרה "אוטובוסים מתפוצצים". את זאת אתה מנסה לשכנע? אתה חושב שילך לך לשכנע שטופת מוח בולשביקית שמאלנית ארסית וקיצונית כזו?
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
4
הטענה שרצח רבין חיסלה את אוסלו
  פנחס   16/09/11 23:40
היא לא נכונה מרבעה טעמים.
1. אחרי רבין לתקופה מסויימת היה פרס ראש ממשלה והרי פרס הוא שלום יותר מרבין ובכל זאת ערפאת פתח במסע טרור.
2. כל הסקרים לפני רצח רבין הראו שבבחירות הקרובות נתניהו גובר על רבין בהפרש גדול.
3.כמה ימים לפני הרצחו רבין דיבר עם גולדשטיין העיתונאי שכתב את האוטוביוגרפיה שלו פנקס שרות ואמר לו: אני חושב שערפאת רימה אותי. כך כתב גולדשטיין במעריב.
4. ערפאת כל הזמן אמר שהסכם אוסלו הוא כמו הסכם חודייבה,בו עשה מוחמד שלום עם השבט היהודי הגדול קורייש על מנת להפר אותו כעבור שנתיים כשהתחזק ובסופו של דבר הוא טבח את כל השבט. ערפאת גם אמר שהוא רוצה כברת אדמה בפלשתין שממנה הוא יוכל למרר ליהודים את החיים עד שיברחו.
רק ילדים קטנים מאמינים שתהליכים הסטוריים תלויים בבני אדם אלה או אחרים
כתוב תגובה ל- פנחס
לא רק ערפאת גם אבו מאזן
  נחום שחף   20/09/11 09:38
המתון בעיני השמאל הישראלי, ראה בהסכם אוסלו הסכם רמיה "כשיגמרו ההסכמים (שיעבירו את אדמות יו"ש ועזה לפלשתינאים) ישאר התותח" (מלחמה). מצורף מאמרי "להלן ההוכחות" המצטט את ראשי הערבים "הפלשתינאים" על הסכמי "השלום" (רמז "סוס טרויאני"), והסמולן הנאור עדין מאמין....? אידיוט שימושי, מי יגול עפר מעיניך?
 "עלי הזית" של אוסלו
כתוב תגובה ל- נחום שחף
5
מתנשא ימני, יודע מחשבת השמאל!
  פועה   17/09/11 00:15
תחילה אני חייבת לגלות שאני טורחת להשיב פעם שניה, משחזרת. שכן, מיד שסיימתי את הכתיבה הראשונה נפל לי המחשב! מה שאולי "מוכיח" לך, שלפחות במקרה הזה, אלוהים אתך? אבל אל תקדים ותמהר לשמוח.
אתה חש תחושת נצחון כי הבאת לי את אדמו"ר השמאל "שלנו", אבל תתפלא, או שלא, אני מסכימה לחלוטין עם דבריו המוקלטים.
תועיל בטובך, להאזין לו שוב, ושים לב להדגש המילה "גם"! פעמים נאמרת מילת התנאי הקצרה אך משמעותית הזאת. ואתה כדרכך "בקודש" מתמקד במה שנוח ומתאים לך, כתועמלן ימני קיצוני.
ושוב בדרכך הימנית, אתה כותב וגם אני מצטטת: "את טוענת (ציטוט): רציחתו של רבין חיסלה את הסכם אוסלו". עד כאן אני וכאן אתה מוסיף: "במילים פשוטות: אם רבין לא היה נרצח, היה שלום!"
זה דבר הבל ימני חסר תחכום! לא מיני ולא מקצתי!!!
איך אני יכולה לטעון טענה כזאת, שכלל אינה ניתנת להוכחה!
כזאת היא בדיוק דרך התעמולה הדמגוגית הימנית הבזויה שלך: לצטט משפט חלקי, להוסיף לא פרשנות הנוחה והמתאימה לך, ולפתח על גבי ההבל הזה תאוריה מופרכת.
וכבר אמרתי לך בעבר: זה שאתה מביא ציטוטים מוטעים כביכול, של ברי פלוגתא שלך, גם אלו היו אמת, עדין זה לא מהווה הוכחה לצדקת טענותיך שלך!
ולמענך אחזור על העובדות הידועות: רצח אדריכל הסכם אוסלו, ע"י מתנגדיו מהימין, ובעקבותיו המאמץ העצום, שעשו ושצלח בידם, לחסל את ההסכם, זה רצח ההסכם מהצד היהודי שלו.
רבין הצליח לאנוס! את ערפאת לחתום על ההסכם הזה, (לא סתם נתנו לו לערפאת פרס נובל), הפלסטינים פחדו מההסכם הזה! ומצידם, עשו כל מאמץ להרוג אותו! למאמץ הזה היה להם שותף מעולה, בדמות הימין הישראלי המטומטם וקצר הראות!
הימין בראשות נתניהו סייע בחיסול ההסכם מבלי שהציג לו חלופה ראויה! וזה הגורם העקרי למצבנו המדיני הנוכחי!
הסכם אוסלו "הכושל" למרות רציחתו, גרם בסופו של דבר לשנוי טקטיקת הלחימה של הפלסטינים מטקטיקה של טרור יזום ורצחני לטקטיקה דיפלומטיה בדרכי שלום (בינתיים!!!). והם אכן הצליחו להשיג השגים מדיניים משמעותיים! ולהפוך את "קערת הטובים והרעים" על פיה!
ביבי וממשלת הימין שלנו, עם כל סיסמתה השדופה: "יתנו יקבלו לא יתנו לא יקבלו" נתנה הרבה: נתנה הפסקת בניה נתנה כסף נתנה מדינה בגבולות 67, הורידה התנחלויות וקבלה קדחת!
קיום הסכם אוסלו לא היה מאפשר זאת!!!
הפלסטינים הערבים, צר לי לומר, יותר חכמים משוטי הימין היהודים, ואתה וחבר מרעיך יכולים לצעוק עד מחר: "זה השמאל הבוגדני הוא האשם!" אך זה לא יעזור לכם!
נכנסתי להתעסק "בחלב אוסלו שנשפך" משום שאתם מנהלים מזה זמן, תעמולה ספינית ושקרית, שהסכם אוסלו הביא אסון! לא מיני ולא מקצתי! הסכם רצוח ומת, לא יכול להביא דבר!
לא שלום ולא אסון! מי שמביא את האסון זה רק אלה שרצחו מאותו! מטרתכם הבזויה ברורה, והיא להשליך מעליכם את האשמה הנוראה שרובצת לפתחיכם, השפל העמוק אליו דרדרתם אותנו בטמטומכם הרב! ולצורך מטרה שקרית זאת אתם מוכנים גם לדרוך על פגר אוסלו לאחר שכבר רצחתם אותו!
אבל זה לא יעזור לכם כי העם לא מטומטם!
כתוב תגובה ל- פועה
מי שרצח את הרבין זה השמאל.
  יהודי אותנטי   17/09/11 00:35
תשאלו את כרמון ושמעון פרס.
כתוב תגובה ל- יהודי אותנטי
אכן העם לא מטומטם
  רונן גולדשטיין   17/09/11 01:01
ולכן ברוב חוכמתו (שהרי הוא איננו מטומטם)העיף לכל הרוחות את מחוללי ההסכם ההוא שהביא לעם הרבה קורבנות שלום.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
רפת שכל, גם גזים X יכול לעזור
  יוני שדה   17/09/11 10:26
כתוב תגובה ל- יוני שדה
לימני ממוצע יש פחות שכל באבטיח
  פועה   17/09/11 11:06
מאשר לפלסטיני ממוצע בקדקודו! גם בארגז העם הנבחר יש בררה!
כתוב תגובה ל- פועה
הולכת ונלחצת לך החוצה החראה
  יוני שדה   17/09/11 11:07
תשלטי בעצמך רפת שכל.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
פועה התאזני
  מ.אלקרייאף   17/09/11 11:18
שלושה דברים מרכיבים אישיותו של כל אדם. 1 הצד האינטלקטואלי 2 הצד האמוציונאלי 3 הצד המוטורי....כאשר מרכיבים אלה אינם מאוזנים אצל בני תמותה..הם משפריצים דעות קנאיות . הנובעים והמושפעים מהצד האמוציונאלי(רגשי) בלבד. ללא איזונים שכליים ומציאותיים.. פועה את תקועה עדיין . בתקופה של שמש העמים . ושום הארה לא תעזור לך . המשיכי בדקלומים הנדושים . הגם שכל העולם . יודע שהסכם אוסלו היה תכנון של הונאה . מצד הראיס הפדופיל. רבין הודה בזה . ועוד מנהיגים רבים בעולם יודעים זאת . ואת עדיין ממשיכה בדקלום .מעניין שאת לא מזכירה אף פעם את מותם של 1500 יהודים . קורבנות השלום ( האם דמם לא מספיק אדום ושמאלני כדמו של שהיד השמאל רבין ? ) אני תקוה כי תבוא היקיצה לאמוציות שיינקת על ידי איזון שכלי ולא רק רגשי. מאחל החלמה מהירה.
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
פועה. הסכם אוסלו רצח אותנו
  yrevach   18/09/11 23:07
רצח אלפי יהודים.
כתוב תגובה ל- yrevach
אומנות השקר, משובח פועה משובח
  נחום שחף   19/09/11 07:38
נניח לרגע שרבין נרצח ע"י איש ימין. גם נשכח את בני משפחת רבין שביקשו את פתיחת החקירה מחדש (דליה רבין בטלויזיה: "ירו באבא אבל זה לא אמיתי") ונדחו ע"י המחנה הנאור אליו את משוייכת, גם נשכח לרגע את סתימת הפיות במחנה "הנאור" המתנגד לחקר האמת ברצח רבין (חופש הביטוי והמחשבה לא בבית ספרינו?). רבין נרצח, ופרס אדריכל אוסלו שהחליף את מקומו כראש ממשלה לא היה נאמן מספיק לדרך אוסלו??? מעניין. איזה מין שלום זה התלוי באיש אחד? שלא לדבר על שאותו איש לפי עדות בתו דליה רבין, רצה לחזור בו מהסכם אוסלו זמן קצר לפני מותו? קראתי את תגובתך פועה ואני מוכרח להודות שאני מלא התפעלות מהיכולת שלך להפוך בין טוב לרע בין אמת לשקר. כה לחי. אורוול של "1984" היה גאה בך. ועל שמש העמים סטאלין נדבר בפעם אחרת. קפיש?
 ירו באבא אבל זה לא אמיתי
כתוב תגובה ל- נחום שחף
6
האם פועה היתה ממליצה על היטלר?
  חגא   17/09/11 01:25
קבוצת יהודים המליצה על אדולף היטלר לפרס נובל לשלום.זו עובדה ולא מתיחה. מי שרוצה יכול לבדוק בגוגל או בויקי "גרטרוד שטיין". לו פועה היתה חיה בשנות השלושים של המאה הקודמת, האם היתה מצטרפת לקבוצה הזאת? לי נראה שכן.
כתוב תגובה ל- חגא
מיוזמתה היא לא היתה עושה כלום
  יוני שדה   17/09/11 10:32
תבין, האנשים בשבט הלבן לא חושבים לבד ולא עושים כלום לבד בתחום הזה (בחיי היום יום הם בסדר-לפחות היום, פעם זה גם היה תלוי במפלגה). הכל תלוי במפלגה הנכונה עם האנשים הנכונים. אם המפלגה הנכונה תגיד שכדור הארץ שטוח ועומד על 10 פילים ענקיים, אתה תראה את רפת השכל פועה ועדר רפי השכל חבריה, כותבים מאמרים חוצבי להבות ומנומקים להפליא על כך שזה נכון. חבל להכביר מילים על אנשים מסוגה. רק להמליץ לה על כדורים טובים נגד גזים.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
7
תודה לארכיונרי-מה שחסר הוא ציו
  קורןנאוה טבריה   17/09/11 05:30
ציון התאריכים בהם נאמרים הדברים בשעת אמת-אודה לך אם תציין זאת!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
האם נרי הוא דוגמא "ליושרה" ?
  אביקם אביבי   17/09/11 09:00
נרי קובל על חוסר "יושרה " , בטענה שמפיץ השמאל שרצח רבין , חיסל את הסכם אוסלו ואת השלום . אכן , במקרה זה נרי צודק , אך גם הוא נוקט באותה דמגוגיה מסיתה ושיקרית כדי לשכנע את הקוראים בדעתו , כאשר הוא חוזר על הטענה המטופשת והשיקרית שפינוי גוש קטיף , הביא את הקסאמים על הדרום , כדי לשכנע אותנו שפינוי הגוש היה מישגה. הרי כולנו יודעים שירי הקסאמים החל מספר שנים עוד לפני פינוי הגוש ושצהל בכלל יצא מרצועת עזה [ מלבד גוש קטיף , נצרים וכפר דרום ] הרבה לפני כן ולא שלט בכלל בטרור החמאסי ברצועת עזה , שנים לפני כן !. אז למי יש "יושרה" , כן או לא ? לא נרי אבנרי הוא הדמות המתאימה להגדיר זאת.
כתוב תגובה ל- אביקם אביבי
ירי הטילים גדל במאות אחוזים
  נחום שחף   20/09/11 14:55
חכם ציון, אכן היה ירי גם קודם ה"התנתקות", אבל יחי ההבדל הקטן, וליתר דיוק הבדל של מאות אחוזים בקצב ירי הטילים והפצמ"רים לאחר עליית החמאס.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
9
נרי אבנרי עוד מזרחי אכול קנאה
  שלמה בטיטו   17/09/11 16:49
כתוב תגובה ל- שלמה בטיטו
10
הצ'פצ'ולה פועה
  מני הזועם   17/09/11 20:19
היא אחת משבעים ושתיים הבתולות באוזן שהחמסניקים מחכים
ומצפים לקבל בגהנום.
כתוב תגובה ל- מני הזועם
פועה איננה בתולה
  רונן גולדשטיין   18/09/11 05:36
אני מכיר אותה היטב. גם באוזן השמאלית שלה היא כבר איננה בתולה. מאיפה הבאת את המידע על בתולותיה של פועה?
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
זכרים ירודים
  גילה פ.   18/09/11 08:21
אלה תגובות של זכרים ירודים.
גברים? אני בספק. תגובות כאלה לא מכבדות
אף כותב מאמר-להיפך. ואולי מגיע לו , לכותב,
כאלה מגיבים.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
הבהמה מקבלת מה שמגיע לה
  יוני שדה   18/09/11 23:23
ואם זה מה שיש לרפי השכל מהשבט הלבן להציע, זה לא פלא שהם נכחדים. אבל האמת, אני חושב שהיא שתולה של נרי או של האתר. אין ספק שהרייטינג של המאמרים שלו עולה בזכות התגובות הנבובות שלה.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
ואתה מזכיר לי...
  גילה פ.   19/09/11 00:14

ואתה מזכיר לי את האספסוף
שעט על השגרירות שלנו במצרים.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
ולמה את חושבת שזה מעניין אותי?
  יוני שדה   19/09/11 19:11
אגב, תוקפי השגרירות הם אותם מפגיני תחריר שאיתם הזדהה השבט הלבן במחראה הגדולה. אז התכבדי להסתכל במראה. ושאלה אחרונה - פ. זה קיצור של פוסטמה?
כתוב תגובה ל- יוני שדה
אם זה
  מני הזועם   18/09/11 12:18
נכון אז פועה הצ'פצ'ולה צריכה ללכת דחוף לד'ר אחמד טיבי
שיחדש לה את הבתולים.
כתוב תגובה ל- מני הזועם
11
אוהדי ימין! מצטערת שקלקלתי לכם
  פועה   18/09/11 09:54
את אחוות הטריבונה המתלהמת והכוזבת שאתם כה טורחים לטפח!
די נחמד להיות "צעיף אדום" יחידי בים "הצעיפים הצהובים" שמסביבי...
מי זה הפעם "השופט הבן זונה", שאשם בכך שאתם שוב מפסידים?!
כתוב תגובה ל- פועה
פועה פועה בין הזכרים
  השכל הישר   18/09/11 13:36
פועה מאוד נהנית להיות בין הזכרים
זה עושה לה רק טוב.
כולם עונים לפועה הדחוייה.בבחינת "כל קוץ במדבר-פרח"

וזה מספק לה מענה נפשי על ילדותה העשוקה ושטופת המוח בילדותה ובנעוריה באחד הקיבוצים בו גדלה על ערכיו של סטאלין "הנאור" "שמש העמים" אשר רצח חפים מפשע רבים ...הרבה יותר מאשר היטלר רצח.
ורוצח ההמונים הזה סטאלין...הוא אביה הרוחני של פועה.....אז מה אתם רוצים ממנה ...לעזאזל....
כתוב תגובה ל- השכל הישר
רפת שכל - את בסך הכל בדיחה
  יוני שדה   18/09/11 23:15
תקפידי על קרבוסילן כל יום - זה יעשה לך רק טוב
כתוב תגובה ל- יוני שדה
12
התגובות שלכם לטפועה מרוממות או
  מוטי1   18/09/11 22:00
התגובות הנבובות של טפועה, שואבות כוחן מכך שמישהו בכלל מגיב אליה. נא להתייחס ברצינות לאמרי חז''ל - "אל תען כסיל כאיוולתו, פן יחשב חכם בעיניו" אם לא נגיב לתגובותיה ולא נקרא אותן (וכוונתי כמובן לימניים שבין המגיבים) אותה טפועה תיבל ותיעלם.
כתוב תגובה ל- מוטי1
להיפך פועה בדיחה טובה
  השכל הישר   19/09/11 00:21

נהפוך הוא
פועל'ה בדיחה די טובה אף כי די עצובה.
היא משמשת מודל חי לתוצר שטיפת המוח בקיבוצים והדוגמא המאלפת ביותר מה עשו הבולשביקים לילדים וילדות קטנים עד אשר כל עובדה המוצגת בפניהם אינה מועילה להוציאם מהקיבעון המחשבתי ומשטיפת המוח המאסיבית אותה עברו בילדותם
ופועה היא בסך הכל אחד הקורבנות האומללים של שטיפת המוח הבולשביקית ההמונית שאותה עברה בילדותה.
כתוב תגובה ל- השכל הישר
מש' רבין מבקשת חקירת הרצח מחדש
  רבין מתהפך בקברו   19/09/11 08:43


משפחת רבין מבקשת פתיחת החקירה מחדש, היוה"מ ושמגר תומכים

משפחת רבין עצמה לא מאמינה כי יגאל עמיר הוא שרצח את רבין.
כתוב תגובה ל- רבין מתהפך בקברו
13
אומנות השקר, משובח פועה משובח
  נחום שחף   19/09/11 08:07
נניח לרגע שרבין נרצח ע"י איש ימין. גם נשכח את בני משפחת רבין שביקשו את פתיחת החקירה מחדש (דליה רבין בטלויזיה: "ירו באבא אבל זה לא אמיתי") ונדחו ע"י המחנה הנאור אליו את משוייכת, גם נשכח לרגע את סתימת הפיות במחנה "הנאור" המתנגד לחקר האמת ברצח רבין (חופש הביטוי והמחשבה לא בבית ספרינו?). רבין נרצח, ופרס אדריכל אוסלו שהחליף את מקומו כראש ממשלה לא היה נאמן מספיק לדרך אוסלו??? מעניין. איזה מין שלום זה התלוי באיש אחד? שלא לדבר על שאותו איש לפי עדות בתו דליה רבין, רצה לחזור בו מהסכם אוסלו זמן קצר לפני מותו? קראתי את תגובתך פועה ואני מוכרח להודות שאני מלא התפעלות מהיכולת שלך להפוך בין טוב לרע בין אמת לשקר. כה לחי. אורוול של "1984" היה גאה בך. ועל שמש העמים סטאלין נדבר בפעם אחרת. קפיש?
 ירו באבא אבל זה לא אמיתי
כתוב תגובה ל- נחום שחף
לוגיקה סמולנית משובחת, כה לחי
  נחום שחף   19/09/11 09:14
משהו קטן נוסף בתגובה שלך החושף טפח נוסף בלוגיקה בולשביקית משובחת, סטאלין מקברו מכיר לך תודה. את קובעת ואני מסכים "הפלסטינים פחדו מההסכם הזה (אוסלו)! ומצידם, עשו כל מאמץ להרוג אותו!" ואני נמוך מצח מהימין לא מצליח להבין את הלוגיקה המשובחת. אם הפלשתינאים עשו כל מאמץ להרוג את השלום, כיצד רבין היה יכול להועיל? כיצד "רציחתו של רבין חיסלה את הסכם אוסלו"??? כשזאת הרמה הלוגית המאפיינת אותכם "הנאורים" אכן אין לך כל בעיה לקנח באמירה: "אבל זה לא יעזור לכם ("נמוכי המצח" מהימין) כי העם לא מטומטם!" כפי שכתבתי כבר קודם (מקריאת תגובך ב-5) יש להתפעל מיכולתך המשובחת להפוך את המציאות על פניה בסגנון "מלחמת בני האור (הקומוניסטי) בבני החושך (המערב), זאת שהאדיוטים השימושים בסמול הישראלי יראו כ"הגיונית" כ"לוגית". כה לחי.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
לסיכום, אל תוותרי על מה שאת
  הנ"ל   19/09/11 11:36
אל תוותרי על מה שאת, אל תוותרי על הטיפשות. אני חושב שמעלתו העיקרית של העם הזה ביכולתו ליצר בח"י ק"ק יהודים, 12 מיליון בסך הכל, בטלים בשישים מול שאר העולם 7 מיליארד את כל המגוון האפשרי, הטוב והרע שברא אלוהים בעולם, זה שיוצר את המעניין והטוב המחמם את הלב ובצד השני של המשוואה המרתקת יצר את הרע והביזארי, זה שהוציא מקרבו את כותבי ספר תהילים וקוהלת, וזה שהוציא מקרבו את מרכס את גדעון לוי ואת פועה. ישנם כאלו שאם לא היו, היה צריך להמציא אותם. שיהיה מעניין כואב, דבילי.
כתוב תגובה ל- הנ"ל
סליחה?????
  גילה פ.   19/09/11 12:36

ואלה, המתלהמים כאן, אלה שמגיבים
לגופו של אדם ולא לרעיון שלו,
אספסוף מתלהם, הם בעינייך שייכים
לצד הטוב? פככככ..אם יש אלוהים
אלה לא ברואיו הטובים, והם גם לא
פטריוטים- רק זה חסר שנשאיר
לאספסוף הזה את ארץ ישראל-
תעשו כאן שמיניות באויר, תלכלכו
כמה שאתם רוצים- לא נשאיר.

כתוב תגובה ל- גילה פ.
לגופם של דברים???
  נ. ש.   19/09/11 15:08
תגובתך פ. (פועה?) משובחת אלא שקוץ בה.
תקני אותי פ. אם אני טועה אבל לא ראיתי שטרחת להתיחס "לגופם של דברים" המוצגים בראשית תגובה זאת תחת הכותרות "אומנות השקר" ו"לוגיקה סמולנית משובחת".
למה שלא תסבירי לנו איפה אני טועה?
כתוב תגובה ל- נ. ש.
אז ככה....
  גילה פ.   19/09/11 18:10

בכל התגובות שלי כאן התייחסתי
לסגנון הבהמי של חלק מהמגיבים
ולא לתוכן...לעומת זאת קראתי אותך
מגיב לסגנון של תגובה משמאל לאישה אחרת...
מדוע אתה לא אומר אותו דבר לגבי
התגובות מצד ימין שהן באותו רוח הדברים?
וזה לוקח אותי למקום הזה: ברור שההתלהמות
מצד ימין למגיבה לגיטימית כאן לא מזיזה לך:
אתה חד צדדי- אתה הגדעון לוי של הימין
וכמו שאני לא מאמינה לו כי הוא שבוי
באידיאולוגיה שלו כך אני לא מאמינה לאף תחקיר שלך.
אני מאמינה רק לאנשים שיודעים לבקר גם את הצד שלהם.
אגב,אם קוראים אותה נכון (את פועה) היא יודעת היטב לבקר,
גם את השמאל.
ועוד דבר- ה-פ הוא בהחלט מקרי. אין ביני לבינה שום קשר,
הרמיזה כאילו ויש קשר פוגעת שוב בכל תאוריות הקונספירציה שלך- איזה מין שיפוט זה? אם כאן אתה חושד, מה זה אומר לגבי כל השאר?
אגב, לגבי נרי אבנרי והשימוש שהוא עושה במונח עדר לגבי השמאל. הטיפשות העדרית הזו ליחס לכל מגיב משמאל שמות כמו סטלין וכאלה- נו-זה כל כך מטומטם, זה כל כך חסר שחר.
ואם זה לא שימוש עדרי, חסר כל חשיבה, סתמי כזה אז אני
לא יודעת מה זו חשיבה עדרית.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
חקר האמת אינו ענין של אמונה
  נ. ש.   19/09/11 19:47
השאלה אם את מאמינה למחקרים שלי או לא שייך לתחום האמונות והדעות המאפיין את תקופת ימי הביניים, לא לתחום העובדתי. בקישורים שצירפתי כאן תוכלי למצוא חלק מהממצאים, לא ראיתי שהתיחסת ולו לאחד מהם. ימי הביניים???
כתוב תגובה ל- נ. ש.
גילה, גם לשחף שבור כנף זכויות
  פועה   19/09/11 16:01
להתנבל. אל תסתבכי עם שחף פצוע. תביני כמה קשה לו לתפוס דג ולאיזה מאמץ הוא נדרש.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה אפילו אני חושב שאת מסוגלת
  נ.ש.   19/09/11 18:53
ליותר.
כתוב תגובה ל- נ.ש.
שאל תמיד, למי יש/היה אינטרס?
  פועה   19/09/11 14:19
אשיב לך, למרות כל האמירות, הטפשיות אך המובנות שלך: "סטאלין" "בולשביקים" וכד' ולצערי האלץ גם להאריך הפעם.
מסע הסתה חסר מעצורים וגבולות נגד ההסכם ואדריכלו הובל ע"י הימין בראשו נתניהו ושרון! להם היה אינטרס ברור!
אם מדברים על קונספירציה, הרי שלגורמים ימניים קיצוניים בתוך השב"כ היה אינטרס לחבור בסתר ולבצע את "השליחות הקטלנית"! (לטעמי מתאים היה דוקא לשרון להיות מעורב בדבר כזה).
"הקרב" שניהל שמעון פרס בשעתו, להיות שותף לפרס נובל, זאת
הוכחה מספיקה, לדחיית טענת הימין הספינית, שלפרס הייתה "מעורבות" ברצח הנפשע.
רבין בעזרת ארה"ב, הצליח ללכוד את ערפאת "במלכודת הדבש" של הסכם אוסלו, ו"לסבך" אותו בהסכם, שערפאת פחד ממנו!
(זכור את ההססנות וההתנגדות של ערפאת עד לרגע החתימה ממש!
מובארק כמעט אנס אותו בגלוי לחתום!) פרס נובל שניתן לו, היה פיצוי שקיוו שערפאת יתנחם בו. (אבל ככל הנראה טעו!)
רבין הי"ד לקח סיכון, הוא חשב כמעט על הכל! מלבד על האפשרות שהימין הישראלי ירצח אותו! כדי לקטוע את המהלך!
התכנית הייתה לפצות בכסף מערבי את הפלסטינים, בתמורה לתהליך של מו"מ כי ערפאת היה אז המנהיג הפלסטיני היחיד, שאם היה חותם על ההסכם, היה סיכוי רב שהוא יתקבל על מרבית פלגי העם הפלסטיני. לדעתי, ערפאת פעל בסתר לחבל בתהליך אוסלו באמצעות המניפולציה של "שיתוף האינטרס" שלו ושל הימין הישראלי ששאף, בעיוורונו המדיני הזועם, להרוג את ההסכם הזה, כמה שאפשר יותר מוקדם!
להרוג הסכם חתום, מבלי להציג מולו תכנית מעשית ליוזמה חלופית, זה כמו "התשוקה להרוג רק בשביל להרוג!" זה חוסר אחריות מוחלט הגובל בבגידה באינטרס הלאומי!
התוצאה בשטח: מתנגדי ההסכם אכן הצליחו לחסל אותו!
צרוף של אינטרס דומה, בין הקיצוניים שלנו, לסרבני השנאה והנקם הפלסטינים, גמר את חיי ההסכם הזה שכל מטרתו הייתה ליצור תהליך מו"מ שיסבך את ערפאת ויאלץ אותו להגיע בסופו להסדר.
הימין הישראלי בראשות ביבי ואריק היה "שותף" לקטילת ההסכם!
לרבין עצמו, אכן היו כמה טעויות הבנה קשות.
ראשית, ובדיעבד, הוא כנראה לקח על עצמו הסכם מורכב וקשה מדי! סיכון שפוליטיקאי סטנדרטי לעולם לא נוטל על עצמו.
שנית, הוא לא העריך נכון את "חולשת" המורכבות והערמומיות של ערפאת, ולא חישב את המהירות שבה "יפעיל" ערפאת בסתר, את מתנגדי ההסכם שבצד שלו! (לדעתי, ערפאת גם שילם על ההתנהלות הזאת שלו בחייו!)
שלישית, רבין שידע את הרגישות העצומה, רצה לפעול לבדו, שיתף את פרס רק באופן חלקי, ולא האמין בסיכוי לשיתוף חלק מהימין! הוא היה צריך לשתף "בתרגיל" לפחות את שרון, וזה כבר היה פועל לנטרל את נתניהו. היום אנו כבר יודעים, שמספיק ששרון יהיה שותף לסוד הגדול, כדי לספק אותו. ושרון הרי גם היה חייב לו עוד מהצבא!
רביעית, רבין, מתוך במידה של שחצנות, טעה בהערכתו את המסוכנות והנחישות של חלק מהימין. הוא כינה אותם "פרופלורים" העריך שהם יסתפקו רק ברוח וצלצולים, לא הבין עד כמה הם משפיעים בתוך השב"כ, והטעות הזאת גם עלתה לו בחייו. ואפשרה את הריגת ההסכם מהצד שלנו.
לסיכום: אף אחד, ולדעתי גם לא רבין עצמו, לא ידע אם ההסכם הזה יביא לשלום אמיתי מידי. אבל היה לזה סכוי גבוה ליצב את האזור ולקדם אותו כלכלית. התהליך אמור היה להוציא בהדרגה את הפלסטינים ממעגל הטרור.
אחרי סילוק ערפאת זה אכן גם מתרחש לפחות לגבי פת"ח ביו"ש ודוקא ע"י אבו מאזן, שמבין את היתרון במו"מ הדפלומטי.
הריגת ההסכם חיסלה את האמון בו אצלינו, והחזירה לשלטון את הימין שלא השכיל לייצר לו אלטרנטיבה.
אצל הפלסטינים אבדה האמונה בסכויי ההסכם, לגבי
כתוב תגובה ל- פועה
הארכתי מדי ולהלן הסוף של הקודם
  פועה   19/09/11 17:51
אצל הפלסטינים אבדה האמונה בסכויי ההסכם, לגביהם זה התפרש: שאם היהודים רוצחים מנהיג, זאת הוכחה מספקת לחוסר סיכויו, ואבד להם מעט האמון במנהיגות ישראל.
ברק בשעתו, ניסה אך לא הצליח לחזור על מה שרבין הי"ד הצליח לעשות עם ערפאת. רצח רבין היה לערפאת הזדמנות פז!
כל זה הציף על פני השטח שוב את הניגודים הקשים ששני הצדדים נאותו במשותף להתעלם מהם, כל אחד משיקוליו.
את התוצאות אנו רואים וחווים היום, ולא אחזור עליהם מחדש.
אני מניחה שלא הייתה לך הסבלנות לקרוא. וממילא אתה תוותר בשלך.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, אני אכן שואל, את שואלת?
  נחום שחף   19/09/11 18:48
בואי נראה, מי הרוויח ומי הפסיד מרצח רבין? בואי נראה מי מתנגד לדרישת משפחת רבין לחקור את האמת? מי הגופים שמבצעים רצח אופי לכל מי שתורח בחקר האמת כפי שתוכלי לראות במאמרו של פרופ' יהושע הס על מחקרו של הח"מ? (ציטוט: "עובדות ללא שום תיאוריה של קונספירציה"). את מוזמנת לבחון באופן ביקורתי מקבץ ממצאים שהתשקורת הישראלית מסתירה ממך ברצח רבין. מי מוביל את התנגדות לחקר האמת? הימין או השמאל? במה אתם שמאל נאור טוב מחסידי הקומוניזם במערב ("אדיוטים שימושיים" בפי לנין) שהאמינו שהאמינו אמונה עיוורת ב-"שמש העמים"? ולשאלת המרווחים והמפסידים ברצח רבין. מי הרוויח מהרצח? מעט עובדות המוכרות גם לך. 1 - שמעון פרס ששנא שינאה עיוורת את רבין מונה לתפקיד רוה"מ. 2 - בתוכניות הטלוזיה לאחר רצח רבין ראשי הימין הואשמו ברצח רבין, ראי תוכנית הטלוזיה למחרת רצח רבין: "הימין רצח שוב, כצפוי" 3 - התוצאה: אם במשאלי דעת קהל בשאלת המועמד העדיף לתפקיד רוה"מ שלפני רצח רבין הראו כי נתניהו הוביל ב-10 אחוז מול רבין. בעקבות רצח רבין במשאל דעת קהל בסוף ינואר שלאחר הרצח פרס הוביל על ביבי ב-57% לפרס מול 23% לביבי. לסיכום מצורף מאמרי על רצח רבין ותופעת המקארטיזם בשמאל הישראלי: ביום השנה ה-10 לרצח רבין הוצג בערוץ 2 חורי ירי בגופיה ובחולצה של רבין, מקדימה, בניגוד לצפוי מירי מאחור ע"י יגאל עמיר. תופעה שחייבה בחינת הממצאים הולידה שתיקה. משפחת רבין בקשה פתיחת החקירה מחדש ונוער הנרות שמילא את הכיכר לאחר הרצחו של רבין - שתק. האהבה לרבין התגלתה כתלויה בדבר. התקשורת הישראלית נאלמה דום, המערכת המשפטית הצטרפה לחיפוי, אנשי הרוח ומנהיגי הציבור ימין ושמאל כאחד הצטרפו לשתיקת הכבשים. האינטלקטואל הישראלי, איש הרוח, איבד את היכולת לשאול, לחשוב, להעלות ספק. ומי שהעיז - הוקע כהזוי. ציד מכשפות המזכיר את המקארתיזם בארה"ב בשנות ה-50 של המאה הקודמת. האם ישראל יכולה עדין להחשב למדינה דמוקרטית?
 רצח רבין ותופעת המקארטיזם בשמאל הישראלי
כתוב תגובה ל- נחום שחף
שחף! שאל למי היה אינטרס לפני!
  פועה   19/09/11 20:47
ואל תהיה חכמולוג ימני ותהפוך את זה "למי הרויח אחרי"
האם אתה הגון עם עצמך? על תבנה תאוריה כדי להגן על הימין ועל עצמך, על בסיס "הרעיון" שזה שהרויח הכי הרבה הוא ודאי החשוד העיקרי!
עפ"י "ההגיון" העקום הזה, החשוד האולטימטיבי זה ערפאת. הוא המרויח הגדול מקטיעת תהליך אוסלו בעודו באיבו!
הוא כבר קיבל את פרס נובל, הוא קיבל את מליוני הדולר, "על הבמה" הוא ניהל שיחות, מאחרי הקלעים הוא שחרר טרור מבוקר כדי לטרפד אותם. הוא המרויח הגדול של רצח אוסלו!
איך דבר כזה לא עלה על דעתך מיסטר שחף? תגביה עוף תראה יותר רחוק! אני מבינה שזה קשה עם כנף שבורה...
כתוב תגובה ל- פועה
צודקת פועה, אני אספר לך בדיחה
  נחום שחף   19/09/11 21:03
אחד תלמיד נתפס בהעתקה בבחינה, ואף על פי כן קיבל 100. התלמיד לא פרייר הבין שיש כאן איזה קטצ' ושאל את המורה מה הקטע? המורה גם הוא לא פרייר אמר רצית להצליח קיבלת את המכסימום, מה הבעיה?
כתוב תגובה ל- נחום שחף
היית צריך להיות עובד סוציאלי
  יוני שדה   19/09/11 23:23
הסבלנות שיש לך לרפת השכל הזו ולחברתה התאומה לאתגרות השכל ממש מעוררת הערצה. אל תשכח להזכיר לה את עניין הקרבוסילן בסוף כל פגישה
כתוב תגובה ל- יוני שדה
לא יעזור
  פועה 3   19/09/11 23:23
לך השמאל הקיצוני מזמן איבד את מקומו בתודעה של אנשי בר דעת לכן עלי לומר לך לכי חפשי מי יניע לך את גלגלי מוחך החלודים
כתוב תגובה ל- פועה 3
14
חבל"ז פועה היא קיבוצניקית כלומ
  לב אברהם   20/09/11 22:48
לא יכולה לחשוב אחרת מהתקנון ינדו אותה
כתוב תגובה ל- לב אברהם
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il