w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
יואב יצחק
יואב יצחק
מימון יצא לחו"ל לפני יותר מ-10 שנים בתקופה שהתקיימה נגדו חקירה סמויה מצד רשות ניירות ערך, רשות המיסים, המשטרה והרשות לאיסור הלבנת הון    מאז נמנע מחזרה לישראל    ביקורו בשבועות האחרו...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
על אף מידת הרגישות המתחייבת בהתייחס לשימור וטיפוח היחסים המיוחדים שבין ארה"ב לבין ישראל, הרי שהדעת נותנת כי למרכיב האינטרסים הלאומיים הישראלים תהיה תשומה עודפת במערכת זו, גם במחיר ...
רון בריימן
רון בריימן
אסור שחיילי צה"ל ישמשו מגש הכסף להשלטת המחבלים "הטובים" של אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה! מן הים עד הנהר!) - על המחבלים "הרעים" של חמאס    מטרתם זהה.
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עמירה הס: לא שוללת מדינה אחת בפלשתין
מאת: יהונתן דחוח-הלוי  |  11/10/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איחוד המדינות הסוציאליסטיות
  אלטער קרקר   11/10/11 10:18
עם איזה מדינות כתבת עיתון "הארץ" רוצה לצרף את המדינה היהודית? מוטב שתשאר בקנדה או ברצועת עזה עם ידידיה השלווים. רצוי שתיקח איתה את תאומה הכלבלב העיתונאי גדעון לוי מאותו עיתון.
כתוב תגובה ל- אלטער קרקר
2
את מי מעניין החזון שלה?
  סמואלו   11/10/11 10:45
שתלך להתגורר בדהנייה במסגרת מדינה אחת, מי צריך אותה כאן בכלל?
כתוב תגובה ל- סמואלו
את מי מעניין החזון שלה? אותי!
  יוסי פלס   13/10/11 15:15
עמירה הס היא עיתונאית מעולה, אמיצה ובעלת ראייה נוקבת. לא תמיד היא צודקת, לפעמים היא נוטה לחד-צדדיות, אבל תמיד מעניין להקשיב לה ויש הרבה מה ללמוד ממנה.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
3
אולי מספיק עם עמירה הס שמס...!
  כריש צהוב   11/10/11 10:51
אני לא שולל שתסתלק היא ובן זוגה מישראל לעזה או יריחו
נראה לי שקור העז השורר בקנדה הקפיא לה את המוח...
כתוב תגובה ל- כריש צהוב
4
גם עמירה זכאית לחופש ביטוי
  האזרח א   11/10/11 11:10
אני חולק עליה בכל דבר ועניין. אני חושב שהראייה שלה את המציאות מעוותת ולא ריאליסטית. היא מונעת מאידאולוגיה שמעוורת אותה אבל לה אני מאמין כשהיא אומרת שעמדתה אידאולוגית. אצל גדעון לוי אני חושש שזה נובע מרצון בכסף (פרנסה) והכרה בינלאומית.
כתוב תגובה ל- האזרח א
אם יש לה חופש ביטוי אז שתתבטה
  זקן   11/10/11 13:47
בשרוטים. מה זה ענייננו?
כתוב תגובה ל- זקן
5
בפועל יש מדינה אחת
  תם עברתי בסביבה   11/10/11 11:14
עמירה, בפועל יש מדינה אחת. הבעיה שהיא איננה דמוקרטית - מצד אחד אזרחים לפי חוק השבות או סוג א': היהודים, שהם השולטים, אחר-כך אזרחים לפי ישיבה או סוג ב': ערביי ישראל שהם נחותים, ולמטה למטה נתינים: הפלשתינאים מיש"ע .
כתוב תגובה ל- תם עברתי בסביבה
6
tipsha
  piotr   11/10/11 11:30
Did you think I would watch her nonsens for 1h47min and 26 seconds? after one min I had enough !This woman needs a doctor (psychiater will do)
כתוב תגובה ל- piotr
7
הפוסטמה הזו הינה סתם פלשתינית
  לבטל את אזרחותה   11/10/11 11:38
כתוב תגובה ל- לבטל את אזרחותה
8
דחוח-הלוי =דובר השמאל הקיצוני
  יהודה דרורי   11/10/11 11:52
מי שבחודשים האחרונים נותן במה לשמאל הקיצוני, לבוגדים הפרו פלשתינאים שבתוכנו ולזבל הפלשתינאי בכלל, הוא הכותב הקבוע יהונתן דחוח-הלוי. ראו את תריסר מאמריו האחרונים ותראו מי נותן להם את הבמה ולא מעט סימפטיה ויחסי ציבור. זו למעשה הונאת הקוראים שלא מצפים מחוקר-ועתונאי להיות שליח ציבור בסתר של הגופים הבוגדניים במדינה.
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
יהודה, שתה כוס מים קרים
  נחום שחף   11/10/11 14:02
יונתן מהבודדים שחושף את השקרים של ארגון בצלם. יהונתן מציג לנו תמונות עולם מלאה אוטנטית של העולם הערבי והסמולני, כפי שהוא. והחשיפה הזאת בדרך כלל לא עושה להם טוב.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
לא מסכים איתךעושה יותר רע מטוב
  דרורי   11/10/11 17:41
כתוב תגובה ל- דרורי
ליהודה דרורי
  ע. הנביא   11/10/11 20:26
האם לדעתך יש אדם אחד במדינה הזו עם שמץ של שפיות שישתכנע מההזיות הפסיכיות של עמירה הס? האם אתה חושש שאנשים יקנו את הרעיון המטורלל של "ברית המדינות הסוציאליסטיות" עם הדיקטטורות האיסלאמיות סביבנו ועם חמאס, שעמירה הס תומכת בו בהתלהבות? יהונתן דחוח-הלוי עושה שירות מצוין לציבור הישראלי כשהוא מציג בפניו את מטורפי השמאל האוטו-אנטישמי כפי שהם. ממנו למדתי בפעם הראשונה, למשל, על איתן ברונשטיין, מייסד "זוכרות", שדחוח-הלוי פשוט נתן לו לשפוך בראיון את רעיונותיו, שהציגו אותו כמתמודד רציני על התואר "האדם הטיפש ביותר שהתקיים אי פעם בהיסטוריה האנושית". יותר משמדובר בזכות הדיבור של עמירה הס, מדובר בחובת הציבור לדעת עם איזה חלאות יש לנו עסק.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
ישנם פה מספיק אידיוטים שיושפעו
  מענה מדרורי   11/10/11 21:42
יתכן וגם אתה וגם שחף צודקים ויונתן מראה לנו את האוייב המטופש והלא-מציאותי, אבל ישנם במחוזותינו צעירים תמימים רבים, משתמטים וכיו"ב שמתרשמים מהקיצוניות הזו ונוהים אחריה.לדעתי אי מתן כיסוי מכל סוג לניבזים האלו, התעלמות מוחלטת מהם משרתת יותר טוב את המטרה שלנו ולכן אני חושב שהחשיפה המוגזמת הזו שנותן להם יונתן הינה דווקא מזיקה ולא מועילה.
כתוב תגובה ל- מענה מדרורי
טעות שלך מר דרורי
  רונן גולדשטיין   13/10/11 13:19
באף מקום בתשקורת הבולשביקית הישראלית לא ניתן ביטוי וגילוי על מעשיהם הנפשעים של הארגונים הבוגדים השמאלנים הללו.אז עד שיש אחד שדואג לעדכן את הציבור ולהזהיר אותו מפני הבוגדים השמאלנים,אתה יוצא נגדו? דחוח הלוי עושה עבודת קודש! העם היהודי חייב להכיר את הבוגדים שבתוכו,למען הדורות הבאים שיידעו כיצד לטפל בהם כשהבג"צ כבר לא יהיה שלוחה של הקרן החדשה להחרבת ישראל.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
9
מסקנה - במלחמה הבאה לא לטעות..
  מישהו   11/10/11 11:52
ללמוד מהערבים, ולא לוותר על כלום צבאית, מדינית והכי חשוב דיפלומטית! לא להכיר במינימום של זכות ערבית כלשהי בכל מרחבי הארץ, להחיל מיידית ריבונות בכל שטח שנכבש, להציב אלטנרנטיבה מיידית לכל אזרח בשטח אויב להשמע לחוקי המדינה ולהנות ממעמד של תושב חוקי או לחפש לעצמו מקום אחר. וככה אחרי כמה שנים אולי יהיה איזשהו סיכוי להסכם שלום.
כתוב תגובה ל- מישהו
10
דברי ההבל והבלע של שונאת היהוד
  UKSNHR   11/10/11 11:54
שמה ואולי אבין ממתי הגב' הזאת ביצעה טרנספורמציה לפלסטינים?היתכן כי הגירוש מעזה והאיום כי באם תחזור לעזה תוביל אותה לכלא החמאסי? או שמה דבר אחר?!אבל,מה שבטוח איננה מצטיינת כמו רבים וטובים מאנשי השמאל בתובנה של מקורות הסכסוך ומטרות הפלסטינים .שכן,היא וחבריה כמו תקליט שבור באים בטענות שונות ומשונות כלפי היהודים בלבד! שמה ואולי די לנו ממנה ומהרעל הנשפך ממנה ומחבריה?כי באם כה טוב ליהיות בין ולטובת חבריה הפלסטינים -קחי רגליך ורגלי חבריך וצאו לי מהחיים !די נמאסתם!
כתוב תגובה ל- UKSNHR
11
היא אוהבת גדול
  יונני   11/10/11 13:08
כתוב תגובה ל- יונני
לא רק גדול
  רונן גולדשטיין   13/10/11 13:14
גדול שחור וסוני או שיעי.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
12
גברת האו האו בלבוש פולני
  סתם עוד פולניה   11/10/11 13:14
כתוב תגובה ל- סתם עוד פולניה
13
דוברת "הארץ"
  יוא"ב   11/10/11 13:45
חשבתי שהגברת עדיין חיה ברמאללה, עם חבריה בנפש.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
לרמאללה יש סניף בישראל
  נחום שחף   11/10/11 14:10
עתון הארץ, סניף שברמת הנזק עולה על המקור
כתוב תגובה ל- נחום שחף
14
ע.הס,ע.קם,ט.פחימה ג.לוי ...
  נהג מונית   11/10/11 14:31
כתוב תגובה ל- נהג מונית
15
יואב .למה בכלל לתת לה במה?
  רונהאל   12/10/11 07:09
כתוב תגובה ל- רונהאל
16
עמירה הס?
  רונן גולדשטיין   12/10/11 12:42
קיס מיי הס!
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
17
עזמי בשארה דיבר מגרונה
  עזרא מנצור   12/10/11 13:34
עזמי בשארה, האיש הנאלח הזה, הציע מתכון "אינטליגנטי" לחיסול ישראל: "מדינת כל אזרחיה", זה נקרא. פירוש: מהים ועד הירדן תוקם דמוקרטיה יהודית-פלסטינית... מן הסתם בתוך דור ייהפכו הפלסטינים לרוב ואז "הדמוקרטיה תנצח" עאלק, והשאר יהיה היסטוריה.
עמירה הס אומרת את אותם דברים במסווה שונה ומיתמם. היא מגלגלת עיניים ומדברת על איחוד של "מדינות סוציאליסטיות" באזור... חחחח... הראו לי (או לה) מדינה ערבית סוציאליסטית ןתקבלו כל דבר שתרצו... אלא מה, בחו"ל מן הסתם אוכלים את הקשקושים שלה. היא לא תספר שם (מעניין מדוע) על "אמנת החמאס" הקוראת בגלוי להשמדת היהודים...
עזמי בשארה, כבר אמרנו?
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
תה פשוט לא הבנת נכון את עמירה
  רונן גולדשטיין   12/10/11 15:41
הס. אני אסביר לך: עמירה הס התגוררה בעבר בעזה ועכשיו היא מתגוררת בראמללה. היא אישה בשנות הארבעים המאוחרות שלה,וכנראה שקיבלה את סיפוקה המיני בעזה וברמאללה,ועכשיו היא רוצה לחוקק חוק של איחוד המדינות הסוציאליסטיות,בכדי להרגיל את בנות ישראל כולן,שלהתבולל ולקבל מערבים בעזה זה דבר מצויין.לשם כך היא נסעה עד לקנדה,כי חשבה שאולי שגם בקנדה תצליח לגייס קליינטיות לחבריה הערבים בעזה ורמאללה.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
18
מעט על עמירה הס
  שרגא קלסון   12/10/11 17:07
עמירה הס שנתקעה (לדבריה היא) בעבודתה האקדמית ולא הצליחה להתקדם באקדמיה ובחרה בחיים כאשת תקשורת, מגיעה מבית שהאמין וחינך אותה לאמונה באידיולוגיה שהוכחה ללא יוצא מן הכלל כאיוולת שהובילה בכל הארצות בהן נוסתה ללא יוצא מן הכלל לעוני, שחיתות, דיקטטורה, שעבוד, קולוניאליזם, אלימות עד כדי רצח עם. האליל הגדול של הוריה היה כנראה לא פחות ולא יותר אלא רוצח ההמונים, שותפם של הנאצים בסלילת הדרך למלחמת העולם השניה, הנבל יוסיף ויסריונוביץ' ג'וגאשווילי המכונה יוסף סטאלין ימח שמו וזיכרו. קשה לה, כלכל אדם להודות בטימטום דרכם של הוריה והיא ממשיכה להטיח את ראשה בקיר ולהתעקש לראות בכל מאבק חלק מהמודל של "מלחמת המעמדות" המנסה להסביר כל תופעה חברתית בעולמנו. ומה לעשות אדם, נבך, צריך להתפרנס, ולכן כעיתונאית מדרגה ז' והצורך למצוא לעצמה במה וקהל אין דרך מתאימה יותר מאשר להתחבר לחוגי השמאל הממשיכים לדבוק בעקשנות באותה אידיולוגיה מטומטמת ואנטישמית. פיהם של אנשי חוגים אלו, מתמלא ריר למראה ודברי עיתונאית ועוד יהודיה שחיה באזור הנשלט ע"י החמאס (עד שגרשו אותה מעזה) ובאיזור הרשות הפלסטינית ומשרתת את מטרתם האנטישמית הנאצית לחסל את מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- שרגא קלסון
לא יכול להיות
  רונן גולדשטיין   12/10/11 23:15
שאישה כה נאורה שעובדת בפשקוויל הארץ,ויש לה תספורת קארה מאוד אופנתית ומשקפיים עגולים,טועה. פשוט לא יכול להיות!
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
19
מי זו בכלל
  אמנון לביא-לוי   12/10/11 18:37
מי זו העמירה הס הזאת שמקבלת תשומת לב תקשורתית..
מה קרה לכם ? תרדו ממנה כבר והיא יכולה ללכת לאלף כל הרוחות.
מה בכלל נותנים לה ביטוי תקשורתי...?
כתוב תגובה ל- אמנון לביא-לוי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il