|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אזרחי ישראל יחגגו את יום העצמאות ה-76. קרן קימת לישראל והמוס"ל מציגים: אלו הם הפארקים המומלצים ביותר לעל האש בחיק הטבע ואלו הם הנחיות הבטיחות שכל הורה חייב ...
דן מרגלית
דן מרגלית
במשפחתי קיימת מחלוקת. יש השואפים לראות את היריבה משחקת בימי שישי במגרשים שלעתים יש בהם יותר חול מאשר דשא, ויש האומרים כי מוטב ששחקני הפועל יישארו בליגה הגבוהה עימנו, וכך נזכה בכל ע...
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בית המשפט בסכנה - ואיתו הדמוקרטיה
מאת: משה גביש  |  14/11/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
על תבכה ילד.. על תבכה
  זקן   14/11/11 10:51
העם צריך משפט חוקי ולא משהו אחר
כתוב תגובה ל- זקן
2
בית משפט עליון לא מכבד את העם
  ישע   14/11/11 12:14
והמדינה בחסות דקטטורה תקשורתית פושעת
כתוב תגובה ל- ישע
3
"הרשמת" אותנו בדמגוגיה שלך!
  אלי הרחובותי   14/11/11 13:09
אנחנו לא חוששים מהפחדות השמאלנים על "הרס הדמוקרטיה" או מהמילים של בנין "יש שופטים בירושלים" משום ש"השופטים" שישנם היום בירושלים הם שמאלנים קיצונים אנטי ציונים מבית מדרשו של אהרון ברק שהעם שונא ומתעב ולא השופטים הישרים ששפטו בעבר! הדמוקרטיה שאתה "חרד" לה כל כך, היא "דמוקרטיה" של מיעוט עם דעות שמאלניות קיצוניות כמו שלך ושל רוב "שופטי העליון" לא של העם!
כתוב תגובה ל- אלי הרחובותי
4
"הרשמת" אותנו בדמגוגיה שלך!
  אלי הרחובותי   14/11/11 13:15
אנחנו לא חוששים מהפחדות השמאלנים על "הרס הדמוקרטיה" או מהמילים של בנין "יש שופטים בירושלים" משום ש"השופטים" שישנם היום בירושלים הם שמאלנים קיצונים אנטי ציונים מבית מדרשו של אהרון ברק שהעם שונא ומתעב ולא השופטים הישרים ששפטו בעבר! הדמוקרטיה שאתה "חרד" לה כל כך, היא "דמוקרטיה" של מיעוט עם דעות שמאלניות קיצוניות כמו שלך ושל רוב "שופטי העליון" לא של העם!
כתוב תגובה ל- אלי הרחובותי
5
בלבול ביצים בערבון בלתי מוגבל
  פרופ' יצחק סגל   14/11/11 13:54
הבגצ הפך למועדון מושחת אנתי דמוקרטי ואנטי מוסרי. האמון בו התדרדר לרמה של בור ביוב.
מה הקשקוש הזה?
כתוב תגובה ל- פרופ' יצחק סגל
6
מי שפגע באמון הציבור
  בתיה   14/11/11 21:26
מי שפגע באמון הציבור בבית המשפט העליון הוא בית המשפט העליון עצמו, ובעיקר נשיאו המגלומן, אהרון ברק, שפגע באיזון בין הרשויות במדינת ישראל הדמוקרטית.
כתוב תגובה ל- בתיה
7
תבין סמולן
  פנחס   14/11/11 23:51
מה שאצלך ואצל בג"ץ זה אור אצל רוב גדול של העם זה חושך
העם קובע מה הם ערכיה של המדינה ולא בג"ץ
כתוב תגובה ל- פנחס
8
מעניין מאוד
  ישראל בר-ניר   15/11/11 00:36
בארה"ב השיטה המוצעת כאן עובדת כבר למעלה ממאתיים שנה, ועדין הדמוקרטיה במיטבה. למה שזה יהיה שונה במדינת ישראל?
כתוב תגובה ל- ישראל בר-ניר
9
בית המשפח העליון בפסיקותיו
  אברהם מערב השומרו   15/11/11 07:11
כגון:"נוהל שכן" וכו' הכניס את חיילי צה"ל ואת עם ישראל לסכנה אז אל יתפלאו אם רוצים להצר במעט את צעדיהם.
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
10
תיאוקרטית ודגנרטית
  סובול עידן   15/11/11 10:39
האוקסימורון "יהודית ודמוקרטית", שהרי לא תיתכן במציאות תיאוקרטיה דמוקרטית, משמש באותו אופן את מפלגות הימין, המרכז והשמאל, ואפילו נשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרון ברק, התרגל לקיומו של האבסורד הזה, ובכך סייע, גם אם לא רצה בכך, להשתלטות תיאוקרטיה יהודית חשוכה על ניצני הדמוקרטיה הישראלית שהייתה אמורה להפוך את מדינת-ישראל לדמוקרטיה מודרנית מתקדמת.

 בדרך לטוהר גנטי קטלני
כתוב תגובה ל- סובול עידן
11
"בית המשפט בסכה ואיתו הדמו...
  ברוריה מקרית חיים   15/11/11 12:02
קרטיה.." אולי תחליפו כבר את המנטרה???

נמאס כבר מנבואות הזעם שלכם על "סכנה לדמוקרטיה"

א. אין בישראל דמוקרטיה: אזרח הולך לקלפי, מצביע לפי הבנתו ואחר כך שומע "מה שרואים מכאן לא רואים מכאן"..אז שיורידו את המכסה מהמשקפת לפני שנבחרים.

ב. מאדם בייניש הייתה יכולה לצאת לחופשה ארוכה בסוף השנה (ממילא בתחילת פברואר 2012 פורשת) וכל זה לא היה קורה.

אז נמאסתם. פשוט נמאסתם
כתוב תגובה ל- ברוריה מקרית חיים
12
הפעמון צלצל - זמנכם עבר!
  אליק א.   15/11/11 12:28
כמאמר אחד המנהיגים הימניים הדגולים, לינקולן: אתה יכול לרמות את כל העם חלק מהזמן או את חלק מהעם כל הזמן אבל לא את כולם כל הזמן. עכשיו כשזמנכם עבר ושקר הדמוקרטיה בפיכם והפשיזם והנפוטיזם בכל מקום שנגיעתכם משגת, תתחילו להפנים את הגועל שיצרתם ואת העובדה שאינכם אלא פשע מאורגן, מאפייה בכסות חוקית שנבעטת מכל מדרגות השלטון.
כתוב תגובה ל- אליק א.
13
איפה אתה חי? המערכת דפוקה!
  משה ג.   15/11/11 12:43
צריך עכשו לנער את מערכת המשפט הדפוקה שלנו. משפט פשוט לוקח שנים, עינוי דין זה נורמה, הפושעים חוגגים וכנופיות עבריינים מנהלות את הכלכלה.
השופטים צריכים פחות להתערב בפוליטיקה ויותר במלחמה בפשע.
כנופיה של חבר מביא חבר ורק בעלי אגנדה שמאלנית, מספיק.
צריך שופטים המעורים בציבור ולאאוסף של נפוחים.
כתוב תגובה ל- משה ג.
14
החילונים יצביעו לשלי יחימוביץ
  שמעון אמסלם   15/11/11 13:13
כל בר דעת ובייחוד מתוך שכבה רחבה ביותר של נושאי הנטל במיסים והשרות הצבאי מבין כי חייו האישיים עומדים להשתנות בשל חוסר מנהיגותו של בנימין נתניהו ומורך ליבו של ברק.
התקווה הגדולה היא שבבחירות הבאות (במהרה) יצביעו כל החילונים בארץ ואף דתיים למפלגת העבודה כדי שסופסוף תופרד הפוליטיקה מהדת ותיוצב מערכת המשפט הכל כך חשובה בארץ שסועה ומפולגת כמו שלנו. זעזועים כמו אלו המתרחשים עכשיו יובילו לחוסר יציבות חברתית, כלכלית (בריחת כל המשקיעים מהשקעה בארץ) ופוליטית ברמת כאוס מוחלט.
כתוב תגובה ל- שמעון אמסלם
בבלאד אל זוא היה לך יותר טוב
  החלום הרטוב שמעו!   15/11/11 13:38
כתוב תגובה ל- החלום הרטוב שמעו!
15
סכנה בלתי נמנעת שחייבים לחצותה
  פועה   15/11/11 13:48
אכן הסכנה קיימת והיא תולדה של קליטת ההגירה הגדולה במשך עשרות שנים של תרבויות שונות וחשיפתה לדמוקרטיה חופשית בלתי מוגבלת שהקנתה להגירה הזאת את אותו הכוח ואותה היכולת להשפיע שהיתה לאוכלוסיה הותיקה, שהשליטה כאן את השיטה הזאת.
בית המשפט העליון עשה ככל יכולתו לשמר כאן את רוח המייסדים, אך כוחו אינו עומד לו עוד.
בית המשפט לבדו, אינו מסוגל לשמר את הרוח הזאת לאורך זמן.
כשהכנסת המחוקקת אינה מודעת לחשיבות רוח המיסדים, כאשר נבחריה רואים את עיקר שליחותם ביצוג הסקטוריאלי ואינם חדורים בשליחות לאומית הכוללת, תרומתה של השיטה הדמוקראטית לכלל הולכת ופוחתת, ושיקולים ותופעות של כוחניות סקטורילית גוברים ומשתלטים.
לכן מה שצפוי שיקרה בשנים הבאות הוא מסרים מבולבלים וסותרים מכוון בית המשפט העליון.
מאחר ואין לנו עם אחר מדינה אחרת ושיטה חלופית, אין מנוס מלהשלים עם תהליך השקיעה הזה שכנראה ידרדר את החברה לשפל, שישקף נכון את תרבות הרוב ואת אופיה האמיתי של המדינה ללא העמדת הפנים והצגת פנים תרבותיות שאינם קיימים באמת!
מדינת ישראל תהפוך לעוד מדינה מזרח תיכונית שישלטו בה רוחות הדת ורוחות שבטיות.
זה כנראה יוביל לאיזה התרסקות, (שכבר חווינו כמותה ב1973) שבעקבותיה תגיע התפכחות שאולי תעלה שוב את המדינה על הדרך הלאומית, שתביא גם להחלת חוקה חילונית שתקבע את אופיה של המדינה ותאפשר לה למקד יותר את מטרותיה וצרכיה.
כתוב תגובה ל- פועה
16
מערכת המשפט רקובה !
  צודק ח"כ לוין   15/11/11 14:26
בתי המשפט מלאים באוסף של שמאלנים נפוחי חשיבות עצמית הבטוחים שהאמת נמצאת בתחת שלהם ומנצלים את הדמוקרטיה לאינטרסים שלהם בלבד, רק בישראל בחירת שופטים בשיטת חבר מביא חבר, והם בחוצפתם כי רבה, צועקים: זה הרס הדמוקרטיה, כרגיל השמאל בארץ רוצה דמוקרטיה רק כשהיא משרתת אותם..... אז זהו, נגמר זמנכם! ובדרך דמוקרטית תעופו סוף סוף ממוקדי השליטה שלכם ! נקווה שיעשה ניקוי אורוות גם בתקשורת במשטרה בצמרת צה"ל ...!
כתוב תגובה ל- צודק ח"כ לוין
17
האם טחו עיניך מראות ?
  חילוני מודאג   18/12/11 23:48
מר פלג הנכבד!אני מקווה שהבנת את הכותרת שבראש תגובתי ושאתה יודע גם מה פירוש המילה "טחו".אני שואל זאת לא כדי חלילה לפגוע,אלא פשוט,משום שפגשתי עורכי דין רבים שכותבים עם שגיאות כתיב והעברית שלהם עילגת.הרי את התשובה ודאי אתה יודע טוב ממני.כל מי שחפצה נפשו היום לבחור במקצוע כשלך,רץ לכל מכללה שמקבלת לשורותיה את כל המרבה במחיר,ואידך זיל גמור....מאות עורכי דין מובטלים היום ולא בכדי.ומי גרם לכל זה,אם לא האדמו"ר שלך הקודם שהמציא על דעתו את האימרה "הכל שפיט".האם אתה באמת לא רואה כיצד בית המשפט העליון הביא אותנו ואת עצמו עד הלום????חורה לי מאוד שפעם בית המשפט העליון היה קביל על כל רבדי האוכלוסיה והאימון בו היה קרוב ל-99% ,והיום מה לעשות-רק 23%.שופט מזרחי--הס מלהזכיר!רק אם הג'ב דורית תיתן את הסכמתה. שופט מההתנחלויות,
אוי לנו.זה יהרוס את הדימוקרטיה.הגב' נילי כהן? "היא לא מהאג'נדה שלנו".ואחרי זה,אתה ושכמותך מתפלאים על ירידת קרנו של ביהמה'ע.הרי המצב לא יכול להמשך כך.העם לא מטומטם.לא יתכן שכבודם ישכפלו את עצמם חדשות לבקרים.כולם נראים דומים בעיני "עמך"ואחד הנו השיבוט של השני.
ועכשיו אני אחדש לך דבר שאפילו אתה לא ידעת.בגלל שיש לנו רק ראשות אחת במדינה והיא הראשות השופטת העושה כבתוך שלה,(אותי לימדו בבית הספר שבמדינה דימוקרטית צריכות להיות 3 ראשויות),אז מס' עורכי הדין בכל שנה עולה במדינתנו בקצב של סידרה הנדסית.היום מס' עורכי הדין בישראל גדול יותר באופן מוחלט--שים לב! לא באופן יחסי למס' האוכלוסין--מאשר מספרם ביפן שהיקף אוכלוסיתה מגיעה ל--180 מיליון.
כתוב תגובה ל- חילוני מודאג
18
לקקן
  סהר   30/03/14 00:17
מעולם לא קראתי מאמר של מלחך פינכה שכמוך. צא ולמד על שלושה שלכאורה הם ראשי ארגון הפשע בישראל:

שרת המשפטים ליבני, נשיא בית המשפט העליון גרוניס: הם ממנים לפי חוק את נציב תלונות השופטים. הנציב מלבין את התלונות וגרוניס וליבני אוסרים על פרסומן גם לאחר ההלבנה. משמע מערת בית המשפט, אין עליה ביקורת פנימית והיא שופטת עצמה. שחיתות. חפש באינטרנס ספר שחיתות בבית המשפט.........
כתוב תגובה ל- סהר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il