|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ההחלטה לתקוף את צרפת; קרב קאנאי של חניבעל כמודל; הגנרל הנאצי-יהודי פון מנשטיין-לוינסקי; היטלר כאסטרטג מעולה; מקריות ומזל שהולידו את אחד המבצעים הצבאיים המוצלחים ביותר בהיסטוריה; הס...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יאיר לפיד - הקוזק הנגזל
מאת: גורי גרוסמן  |  19/11/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חבל שנותנים לאפס במה
  אזרח הוגן   19/11/11 14:48
יאיר לפיד מעניין כקליפת השום.השמאל אותו השמאל,דזלבדרק,שום דבר לא השתנה.בולשביק נשאר בולשביק.חופש השיסוי קיים רק לו ולחבריו.
כתוב תגובה ל- אזרח הוגן
2
לפיד לא שמאלן. והכותב לא חכם
  הרועה ואינו נראה   19/11/11 15:14
יאיר לפיד הוא אדם רקוב רודף כיסאות ופרסום חולני, או בקיצור נארקיססט. אין ליאיר לפיד שום דבר עם שמאלנות, ותפסיקו להכתיר אותו בתארים, שלא מגיעים לו. קיימת בישראל כעת מלחמה על הדיקטטורה. כלומר מכיון שישראל היא דיקטטורה, אז קבוצות שונות של אוליגרכים מתקוטטים ביניהם על שליטה על הדיקטטורה. כרגע ישנם שתי קבוצות-כנופיות דומיננטיות הנלחמות ביניהם על השליטה. כמובן על גבם של הנתינים הטפשים והאומללים. כנופיית BB-ליברמן מחד וכנופיית המשפט-התקשורת-קדימה מאידך. כל הכנופיות הללו מתאחדותך רק לצרכים רגעיים, ויכולות בעתיד בהחלט להפוך לאויבות מושבעות בעתיד. כל הכנופיות מצייתות לכנופייה האמיתית שכלל לא הוזכרה כאן, והיא כנופיית בעלי ההון, שהם האדונים האמיתיים של המדינה. בכל מקרה עבודתן העיקרית של כל הכנופיות היא משותפת - לדכות את הדמוס. כלח כוחן נשען על דיכוי האזרח. וכאשני אומר דיכוי האזרח- אני מתכוון גם לדיוכיו של הכותב גורי- כשמו כן הוא. גור, תמים, נאיבי ומכיון שגם זקן הוא, אז הוא לא חכם בלשון המעטה.
כתוב תגובה ל- הרועה ואינו נראה
כמה שאתה צודק! חבל שהרוב הוא
  מטומטם/מסומם   19/11/11 16:25
כתוב תגובה ל- מטומטם/מסומם
ולכן עלינו להיות אנארכיסטים
  אנא עארף?   19/11/11 18:07
ולקבל ללא ערעור את שלטונה של כנופיית ליפ וכונפאת הניפ ואז ירשו לנו הצדיקים מכפר עשיריהו שלא מנית [עבודה, מרצ, חד"ש, יניב, שלום עכשיו ושאר יונקי כספי קרן פורד והאיחוד הארופאי] לערוך בחירות סמליות כמו במדינת כל פועליה הזכורה לרע?

מוטב להיות סטטיסט ומממן במופע הטייקונים מאשר עבד נרצע לבוני הגיליוטינות בשדרות רוטשילד.
כתוב תגובה ל- אנא עארף?
הרואה ואינו מבין. שאלה?
  משה מרמת גן   19/11/11 18:39
למה כל פעם מאז שהתחלתה להגיב באתר, כל פעם שאני נכנס לשרותיים, אני נזכר בך? למה?
כתוב תגובה ל- משה מרמת גן
3
+ פיטורי 3 שרים כדי להשיג רוב
  שכחת   19/11/11 15:39
כתוב תגובה ל- שכחת
4
כתבה שיקרית ומסיתה מראאשיתה
  לא נכנענו לכיפות   19/11/11 16:09
7000 תושבים (לא 10.000) החליטו שהם לא מקשיבים להוראת השלטונות ולכן פונו בכח. הפושעים היו הסרבנים ולא המפנים שמילאו צו המדינה. חוקי התורה יישמרו בישיבות ולא על חשבון ביטחוננו ועל דם חיילי צה"ל שהיו צריכים לשמור שם.החרדלי"ם למיניהם המטרטרים לנו על ההתנתקות נמאסו.
כתוב תגובה ל- לא נכנענו לכיפות
בודאי שכחת(כמו כל שמאלן מצוי
  אברהם מערב השומרו   19/11/11 17:52
גם אתה לא מבדיל בין מציאות למשאלות הלב.
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
להיות מאמין -שוטה זו משאלת לב
  לדתי אין הגיון   19/11/11 21:25
כתוב תגובה ל- לדתי אין הגיון
תגובה אופיינית של שמאלן בזוי,
  ערן123   19/11/11 23:10
שעכשיו נזכר להתבכיין על כוחו של הרוב.
כתוב תגובה ל- ערן123
אתמול כיפות מחר אתם
  טיטו   21/11/11 23:17
שמאל מנסה להתכסות בעלי תאנה של שמירת חוק וביצוע פקודות כביכול ולציג את עצמו כשומר על הדמוקרטיה. אך צדקני שמאל שכחו שגירוש גוש קטיף נעשה תוך כדי רמיסת דמוקרטיה ברגל גסה. ראשית כל שרון עשה את הגירוש בניגוד לרצון בוחריו. הרי מצנע היה זה שהציע במסע בחירות את הנסיגה חד צדדית מעזה והובס בבחירות. אחר כך שרון הבין שדרך יחידה להחלץ מסבך של פרשיות שחיתות שלו היא מהלך שירצה את שמאל הקיצוני המחזיק בעמדות מפתח במערכת המשפט ובתקשורת. הוא לא טעה, הרי נשיא בית המשפט העליון דאז א. ברק קבע שאין להגיש כתב אישום נגד ראש ממשלה משום שכתב אישום כזה יביא לידי זיעזוע מדיני. לא לדבר ששרון הפר בצורה גסה את תוצאות משאל שהוא בעצמו יזם ופיטר שרים שהיו עשוים להצביע נגד הגירוש.
מתוך שנאה העיוורת ששמאל רוכש לכיפות הוא העביר לשרון על שחיתות ועריצות. אותם אנשים שרוממות טוהר השילטון בגרונם פתאום נאלמו והריעו שרון שהגשים להם את חלומותיהם.
כתוב תגובה ל- טיטו
5
בלה בלה בלה...
  אורה הכפולה   19/11/11 16:35
- הכותב מתאר ומביע דברים נכונים ועובדות - גם אם תרצו עם עובדות לא מתווכחים! - אריאל שרון (כנראה מתוך אירוע מוחי ראשון ושני...) החליט החלטה נוראית, אף פיטר 2 שרים שהנתגדו(דמוקרט עלק..)למעשה רפאים-בלתי אחראי-ובלתי בטחוני, אשר כיום ברור מעל כל ספק שאסור היה לעשות פשע כזה במדינתנו, אריאל שרון היה הדיקטטור כאן ואל לכם לקשור לו כתרים. - כיום מפגיזים אף יותר מתוך אותם ישובים שאריאל שרון פינה מתוך רצון - - - ומתוך כפיה על התושבים - - - אריאל שרון - רק קירב את הטילים מעזה לתוך מדינת תל-אביב... בינתיים אשקלון ואשדוד, אך אם אתם מסוגלים להפעיל זיכרון ואת הראש - כשגוש קטיף היה במקומו פורח ומשגשג, לא הגיעו טילים לאשקלון ולאשדוד ולכל אזור המרכז!! רק כשיפגעו בתל-אביב תדעו להעריך את גודל האסון שבגירוש גוש קטיף!! טלו קורה מבין עיניכם !!!
כתוב תגובה ל- אורה הכפולה
6
טעות
  reutbr1   19/11/11 16:56
גורי,יש לך שגיאת כתיב,ללא קשר לתוכן.כתבת בפסקה השנייה על החייזר שאין לא כל מושג.יש לכתוב לו,ללפיד.
כתוב תגובה ל- reutbr1
7
השמאלנים אנטי דמוקראטיה
  מקס פאואר   19/11/11 17:24
את הסכמי אוסלו הם העבירו על חודו של מיצובישי,ובעזרת החכי"ם הערבים שלא חשודים בהאהבת ציון,אבל כשהרוב הציוני מנסה להעביר חוקים ציוניים השמאל האנטישמי בסיוע הקרן האיסלמית החדשה מממנים מסע תעמולה על סופה של הדמוקרטיה,שמאלנים צבועים.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
8
כתמיד- אתה מעורר בחילה-נפחן!!
  הדודה קלרה   19/11/11 17:36
ה" פשע ההיסטורי" הגדול ביותר שייך למי שהרשה לך לנפןח על הנייר דברי שנאה ובלע נגד כל מי שטינו אתה או תאום סיאמי שלך.איכס!!
כתוב תגובה ל- הדודה קלרה
9
תחזור לכתה א
  ע.ג.   19/11/11 17:55
ימנים טפשים אף פעם לא הבינו מה זו דמוקרטיה כי חנכו אותם כפשיסטים מעריצי פרנקו ושאר נשמות טובות. תחזור לבי"ס יסודי ותתחיל ללמוד מאלף ואולי פעם תבין למה כימני אתה מסוגל רק לדברי הבל.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
השמאל המתועב לא מפנים את שלטון
  אזרח הגון   19/11/11 19:38
החוק.הבולשביקים לא מבינים שבדמוקרטיה הרוב קובע.הבולשביקים רפי השכל יכולים להעביר החלטות אנטי ציוניות,אנטי ישראל הנתמכות ונשענות על ידי ערבים ואין להם בעיה עם זה.השמאלנים הבולשביקים הם רפי שכל,קהי חושים,סובלים ממחלת נפש של שינאה עצמית,שולטים בתקשורת ומהויים מיעוט זניח ומבוטל שמיצר הרבה כותרות על כלום.
נמאסתם,נמאסתם,נמאסתם.
כתוב תגובה ל- אזרח הגון
תודה על ההוכחה
  ע.ג.   20/11/11 07:03
הגון אתה לא אבל טפש ובור כן. אם היית מבין מה זה דמוקרטיה לא היית כותב את תגובת ההבל שלך.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
הפוסל במומו פוסל
  טיטו   21/11/11 23:31
אתה זה שתומך נלהבות בקלרופאשיזם ערבי ואקספנזיוניזם מוסלימי החפצים להשמיד יישות יהודית בארץ ישראל. אנחנו סובלים מפאשיזם ומי שצידד בנאציזם אלו דווקא ערבים ובראשם בעל בריתו הנאמן של היטלר י"ש מופתי של ירושלים חאג' אמין אל-חוסייני אשר יסד שתי וואפן אס אס דיוויזיות (חנג'אר וסקאנדק באג) אשר ביצעו פשע מלחמה אכזריים ביותר של השמדת עם במלחמת העולם השניה.
כדרככם כמוך גם מגיבה מס' 8 נדבקים בטעות לוגית ARGUMENTUM AD HOMINEM אשר הפכה לסימן מסחרי שלכם. תבינו כבר שהכפשות, עלבונות והדבקות לא מהווים תשובה על טענות של צד השני. הפך הוא נכון, בצורה זו אתם מראים שאין לכן תשובה על טיעונים ועובדות המוצגות כנגדכם.
כתוב תגובה ל- טיטו
10
כל תומכי "שלטון החוק" צבועים.
  משה ג.   19/11/11 17:57
הכתבה צודקת ונכונה ורק שקרנים יכחישו את האמת הזאת.
השמאל הישראלי כמו הקומוניסטים אף פעם לא מכיר באמת ותמיד ינסה להשיג בשקרים מה שלא השיג בקלפי.
כתוב תגובה ל- משה ג.
11
לא מתרגשים מ"התקשורת"!
  אלי הרחובותי   19/11/11 18:00
מזמן הפסקנו להתרגש מ"התקשורת"! מי שמאמין ש"כתבה" של לפיד, קרן נבך או יעל מלמד תעצור אותנו, אז יש לי חדשות רעות בשבילם, הכלבים נובחים והשיירה עוברת! גבירותי ורבותי, החגיגה השמאלנית נגמרה!
כתוב תגובה ל- אלי הרחובותי
12
להתיחס אליו למה
  למה למה   19/11/11 18:21
שיקשקש עם עוד כמה אנשים כמוהו ולא להפנים את זה אלינו הציבור שיקשקש עם כמה מריעיו כמה הם ?
כתוב תגובה ל- למה למה
13
רק חמור לא מבחין בהבדל
  יניב מויאל   19/11/11 18:58
רק חמור לא מבין בהבדל בין ההתנתקות לבין גל החקיקה שמבצעים חברי הכנסת הנוכחית... חוקי ליברמן אני קורה להם. חוקים תוצרת ברית המועצות חוקים שמאחוריהם עולי המסך הברזל שכל מטרתם לשמר את כוחם האלקטורלי מול אוכלוסיית עולי ברית המועצות שחוקים כאלה מדברים אליהם ... כל מה שצריך לעשות זה לקרוא את הדוח של המכון הישראלי לדמוקרטיה כדי להבין למה החוקים הללו מובלים ע״י ליברמן וסוכניו.

הכותב לא מבחין בין התנתקות מאדמה שמעולם לא סופחה למדינת ישראל לפגיעה בחופש ביטוי של 7 מיליון איש...בין התנתקות שממנה נפגעו 8000 איש ... אשר חסכה לקופת המדינה מיליונים של דולרים לתחזק צבא שלם לאבטח 8000 איש ולשלוט באוכלוסיה של מיליון וחצי פלשתינים . סוג ההחלטות על התנתקות הם החלטות מדיניות וזכותה של המדינה לפעול כך.
גם בשטחי ישראל הריבוניים המדינה מגרשת אזרחים כל יום מאדמותיהם ואף אחד לא חושב שזה לא בסמכותה של המדינה -רק שמכנים את זה בשם לגיטימי ״הפקעה לצורכי ציבור״ אז שהכותב יחשוב שמדובר בהפקעה לצורכי ציבור ... בסה״כ תודה לאל שאנחנו כבר לא שם. לעומת זאת הגבלת כל אזרחי ישראל פגיעה בחופש הביטוי ההתאגדות באמצעות החקיקה האחרונה היא פגיעה ב 7700000 אזרחי המדינה לא רק ב8000 ....

נשיא ארה״ב בנימין פרנקלין אמר פעם ״אלו שמקריבים טיפה חופש בעבור ביטחון אינם ראויים לא חופש ולא ביטחון"... אנחנו שולחים את חיילנו לקרב כדי לשמור על החופש שלנו כאן במדינה....כל פעם שאנחנו מגבילים את החופש של הציבור בחקיקה מטורפת כזו אנחנו חוטאים כנגד אלו ששילמו בחייהם ...

אבל קשה לומר שמימון ארגונים ישראלים לגיטימיים ע״י ממשלות זרות הם פגיעה בביטחון אחרת היו רשויות האכיפה עושות את עבודתן וחוקרות את הארגונים הללו אבל לא בבירור מדובר בסתימת פיות סגירת מקורות מימון למה?
הגיע הזמן שתתגברו על ההתנתקות... היה ונגמר תעברו הלאה ההתנתקות הייתה קונצנזוס לאומי בגלל זה לא היו כאלה שיצאו נגדה... פה מדובר בפגיעה בחופש הביטוי וההתאגדות... לחם חוקה של הדמוקרטיה כדאי שתבין בהבדל.
כתוב תגובה ל- יניב מויאל
רק חמור לא מבין את ההבדל בין
  המחבר   19/11/11 19:14
כתוב תגובה ל- המחבר
רק חמור לא מבין את ההבדל
  המחבר   19/11/11 19:19
רק חמור לא מבין את ההבדל בין האיום הביטחוני על באר שבע, אשדוד, אשקלון ועל כמיליון ישראלים לעומת השקט והשלווה שהם חיו בו קודם אסון ההינתקות!!!
כתוב תגובה ל- המחבר
אפילו חמור היה שם לב לעובדה
  יניב מויאל   20/11/11 07:43
גם שהיינו בגוש קטיף היו פצמרים על ישובים בגוש ועל ישובים בעוטף עזה... איש לא יכול להיות בטוח שהמצב הנוכחי לא היה יכול להתקיים גם אם היינו נשארים בגוש. הם שיפרו את יכולתם כל הזמן גם ששלטנו בכל סנטימטר. דבר נוסף שנעלם מעיני המחבר כי עצם היציאה שלנו מהגוש איפשרה כמעט יד חופשית מבחינה צבאית כלפי עזה(עופרת יצוקה למשל) ומאפשרת סגר על עזה כיום. יש לנו גם מנוף פוליטי לעולם שאומר "פינינו ישובים ועזבנו את עזה וזו התוצאה" כך אנחנו מצליחים להחזיק שנים ללא משא ומתן וללא כל התקדמות... אז זה המחיר של הקיפאון.... אם לא היינו יוצאים מעזה היום היינו צריכים לשלם יותר בבידוד (לא שאנחנו לא מבודדים אבל בלי ההתנתקות היינו אולי מקבלים גם החלטה לפי סעיף 7 של האו"ם) ומי יודע כמה אזרחים מתים וחיילים שחוזרים בארונות .. שלא לדבר על כמות אדירה של כספים להחזיק אוכלוסיה של 1.5 מיליון איש - בשביל לאבטח 8000 --- אם אתה לא רואה את האבסורד דעתך כל כך עיוורת לאנוכית לאידיאולוגיה מטורפת או סתם תאוות בצע כי את כל התשתיות והבתים מנקרי העניים אנשי גוש קטיף קיבלו על חשבון המדינה (אזרחים בירוחם ובדימונה שלא הושקע בהם רבע מזה) בנזיד עדישים שלא לדבר על מים כמעט חינם ארנונה אפסית ונוף ים. וואלה גם אני הייתי מריר אם היו לוקחים לי את זה!!!
כתוב תגובה ל- יניב מויאל
יניב מויאל משקר
  אבי1   20/11/11 17:02
כנראה שרק טיל שיפול על ראשך המעוות מר מויאל ישנה את דעתך.מאז פשע ההתנתקות שילמנו במלחמת לבנון השניה ,חטיפת גלעד שליט ,טילים שנופלים ליד נס ציונה ונורים מיישובים שמסרנו למחבלים .מר מוייאל לךוהצטרף לאנטישמים באירופה שחלומם לגרש יהודים כי גם אתה יודואנטישמי בזוי שמפיק הנאה חולנית מגירוש בני עמך והשאר את המדינה לציבור היהודי השפוי ואוהב ארצו שלא מוכן להפקיר אותה לאויבי האנושות.
כתוב תגובה ל- אבי1
חוליגן
  יניב מויאל   21/11/11 05:15
אני בודאי שלא אנטישמי במיוחד שמדובר בתלמיד ישיבה בילדותי עם בניגוד אליך כושר ביטוי ובעל יכולת לנהל דיון ענייני.... אני אנטי טיפשות ולא אנטישמיות ... ראשית לבנון השניה זה מלחמה שאנחנו יזמנו ואין לה כל קשר להתנתקות. חיזבללה מאז ומתמיד ניסה לחטוף חיילים ואנחנו היינו רשלנים מספיק והוא הצליח.... זה שאנחנו יזמנו מלחמה בעקבות כך זה עניין אחר לגמרי....שנית בגוש קטיף נרצחו לא מעט מתיישבים יהודיים ולא רק חיילים 38 אזרחים (לפי רשימת הנרצחים באתר של גוש קטיף ) מלח הארץ שנרצחו בעבור מה? בעבור אגו והאנוכיות של אנשים כמוך... כן לפי דבריך אפשר ל״בזבז״ חיי חיילים העיקר שהאידאולוגיה שלי והאגו ינצחו... פעם רצינו להיות עם חופשי בארצנו ... היום הדור החדש לא מסתפק בזה הוא רוצה גם להתפשט על מה שיש לאחרים.... יכול מאוד להיות שלא מגיע לנו את מה שיש לנו... כי אדם שלא מסתפק במועט לא מגיע לו כלום!!!
האמן לי ביחס למרבית בני אדם בעולם שהמאבק שלהם זה לחם לאכול ומיים לשתות... האידיאולוגיה שלך מעניינת לי תתחת!
כתוב תגובה ל- יניב מויאל
אתה מזדיין בתחת...אם כי
  לא חוליגן   25/11/11 22:04
כי כידוע החוליגנים דופקים בתחת את המזדיינים בתחת.
כתוב תגובה ל- לא חוליגן
לא היה לי ספק בכך
  יניב מויאל   26/11/11 08:09
שאין לך יכולת להתבטא מעבר לגידופים.. רק בפעם הבאה שאתה רוצה לצאת מהארון תצא רק לא מעניין אף אחד איך אתה אוהב לעשות את זה שאתה עם גבר נוסף.....מניסיוני אלו שמדברים על ״לתת״ בד״כ ה״מקבלים״ הכי גדולים.. אבל לבריאות אני לא אהיה זה שיבקר אותך אני ליבראל מה שעושה לך טוב גבר!!!
כתוב תגובה ל- יניב מויאל
אז נהרגו חיילים ועכשיו אזרחים!
  פרעוש   20/11/11 22:27
אז מה לכל הרוחות ההבדל?
הרי צריך לחלק את הנטל ולהחליף בין הנהרגים...
ההבדל היחיד הוא שאזרחי גוש קטיף נהרגו מתוך תחושת שליחות
ואזרחי הדרום סתם נשלחים לההרג בחסדי אלת המזל...
כתוב תגובה ל- פרעוש
פרעוש אכן כינוי ראוי לתגובתך
  יניב מויאל   21/11/11 05:22
חלפנו הרוגים מה ההבדל? ההם מתו מתוך אידיאולוגיה? לא היו כאלה שמת׳ו מאידאולוגיה עליהם אני לא מרחם אבל ביניהם היו ילדים קטינים שלא בחרו באידאולוגיה היא נכפתה עליהם. היו חיילים שנשלחו לחרף נפשם על אידיאולוגיה של מעטים. והיה הציבור כולו שנשא בעל הכללי של מימוש אותה אידיאולוגיה של מעתים... עכשיו אנחנו במצב של מלחמה מול אויבי שאנחנו לא חייבים לו שום דבר.... קודם היינו במצב מלחמה עם אוכלוסיה נשלטת עי מחסומי צהל... תגיד אתה עושה שימוש בתאים האפורים שלך או רק מאונן כל הים?
כתוב תגובה ל- יניב מויאל
דמגוגיה שמאלנית אופינית
  טיטו   21/11/11 23:58
אנחנו לא טיפשים כפי שאתה חושב ואיננו מקבלים את הדמגוגיה שלך.
פצמ"רים על ישובי עוטף עזה הם תוצאה של נסיגה בעקבות הסכמי אוסלו האיוולים. הרי כאשר שלטנו בעזה לפני שהעברנו שלטון למחבלים של עראפט לא היו לא פצמ"רים ולא קאסמים.
אל תנסה לפזר ערפל של עלויות החזקת צבא בעזה. עם כל זאת עליות הללו הם קטנות יותר מנזק שנגרם ע"י גירוש: 15% של חקלאות המסגסגת של המדינה נהרסה, טיפול במגורשים עדין עולה כסף למדינה ביחד עם עליות של גירוש. מערכת הגנה נגד טילים בדרום עולה הון תועפות, גם כאן עליות מבצעים צבאים בעקבות ירי טילים מעזה.
הרי טיעון של בידוד המדינה האפשרי הוא מגוחך. נסגנו פעמים בלי שום תנאים ואנחו עוד יותר מבודדים מאשר היינו, סגר הימי על עזה שהינו הכרחי מבחינת בטחון עלה לנו בקילקול יחסים עם טורקיה. מה שלא נעשה, תמיד נהיה מבודדים ושנואים, לפני 75 שנים אמרו לנו שעלינו ללכת לפלסטינה ועכשיו באותן ארצות אומרים לנו לצאת ממנה.
אם כבר דיברת על ריבונות, עליך לדעת שברצועת עזה (כנ"ל יו"ש) מעולם לא היתה ריבונות ערבית ויתירה מזו, בגוש קטיף מעולם לא התגוררה שום אכלוסיה ערבית כך שישוב יהודי בגוש קטיף היה חוקי למהדרין.
מי שכאן הזוי זה שמאל שהוביל מהלכים בלתי אחריים אשר הביאו לידי הקמת ישויות מחבלים ביש"ע והביאו את עם ישראל לסכנה קיומית.
כתוב תגובה ל- טיטו
14
יאיר לפיד משכמו ומעלה
  אלי5   19/11/11 19:05
יאיר לפיד לא שמאל ולא ימין. הוא האדם עם הטענות הכי הגיוניות והכי נכונות. דרך התמודדותו עם כל מצב, פוליטי, ביטחוני, עולמי, ובעיקר חברתי כ"כ נכון ופשוט שאני בטוח שאם ירוץ לפוליטיקיה ואפילו לראשות הממשלה, אני אצביע לו. זאת פעם ראשונה שאני נכנס לNews1 ואני מבין שזה מעוז ימני חזק. עכשיו, ימניים נחמדים, בכנות, לא נמאס לכם לטעון שהתקשורת שמאלנית? אתם לא רואים שההיפך הוא הנכון? מאז שהתקשורת המרכזית עברה להיות באינטרנט השמאל נדחק לגמרי. כנסו למשל לYNET תראו לי "כתבה שמאלנית" אחת! כנסו לסתם כתבה מדינית/פוליטית וקראו את התגובות. הימין האידיוטי השתלט על המדינה! הבאתם עלינו שפה מתלהמת, שנאה, ברוגז ובוז. זאת המדינה שאתם מעצבים לנו!
כתוב תגובה ל- אלי5
אתה שייך לקבוצה מאוד מצוצצמת
  דן ה   19/11/11 22:21
לפיד הוא סה"כ עתןנאי חצר הבן של וכאן זה נגמר
כתוב תגובה ל- דן ה
אני מתפאלה מתגובתך
  טיטו   22/11/11 13:01
ראשית כל יאיר לפיד הנו כתבן חצר חנפן שמחזיק במשרתו בזכות אבות. אם עקבת אחריו בודאי שמת לב איך הוא עד למחאה חברתית הגדולה בטורים שלו הצדיק את השוק החופשי וחוסר צדק חברתי בישראל. ממגדל השן שלו לא רצה לראות מצוקת אנשים העובדים המתמודדים עם קשיים ששוק החופשי מציב לפניהם ואתה רוצה אותו לראשות הממשלה.
האם באמת אי פעם ביקרת באתר YNET. זה אתר של שמאל הקיצוני שנותן במה להבעת דעות שמאלניות קיצוניות. למשל, בעת מבצע עופרת יצוקה נתנו במה לסרבני גיוס אשר שיטתם הביאה לידי ירי טילים לעבר ישובי דרום. הם בשיטתיות חוסמים תגובות אנשי ימין, דבר אשר הגיע גם כתלונה למועצת העיתונאות בזמנו.
כתוב תגובה ל- טיטו
15
Yair Lapid is a LOOSER
  adada   19/11/11 20:12
כתוב תגובה ל- adada
16
גורי גרוסמן - שטוף שינאה
  אחד העם   19/11/11 22:18
1. טענותיך לכלל התקשורת, למה התעלקת על יאיר לפיד דווקא?
2. מעשיו של שרון היו התחום המדיני, ואפשר להתווכח עד סוף הדודות מי צודק, אך כל זאת לא קשור לנסיונות החקיקה הנוכחיים הבאים לפגוע במערכת הדמוקרטית.
3. כל הטיעונים על שלטון השמאל בתקשורת ובמערכת המשפט נשמעים מאד מטופשים אחרי 30 שנות ממשלות ימין.
כתוב תגובה ל- אחד העם
17
למה שלפיד יתנגד לתיקון הקלקול?
  פועה   19/11/11 22:20
הישובים האלה שהוקמו בכוח דחיפתו של אריק שרון אללה ירחמו,
היו לצנינים בעיני יאיר לפיד עוד טרם הוקמו! הוא ראה בהם טמטום וראה בהם טעות, מן שיגעון מגלומני של אריק שרון.
גרוסמן, נראה שבזעמך ובתסכולך את קצת מאבד את האיזון המחשבתי הסביר: לצפות מיאיר לפיד שיתנגד לאריק שרון על שבא לעשות תיקון לקלקול הקודם שנעשה על ידו?
יאיר לפיד לא מלאך, אבל הוא גם לא אידיוט!
כדאי לך שתאפס את המערכת המחשבתית גרוסמן, לפני שאתה כותב את המאמר הבא שלך.
כתוב תגובה ל- פועה
מכשירה את השרץ
  המחבר   19/11/11 23:54
היות שההתנחלויות היו לצנינים בעיני לפיד, הרי שכאשר הרסו אותן, המטרה מקדשת את האמצעים, ואז אין יותר "עריצות הרוב" והח"כים השמאלנים אינם "מפגינים יוהרה ותיעוב כלפי הצד השני של המפה הפוליטית". באשר להצעתך "לאפס את המערכת המחשבתית שלי" הפוסל במומו פוסל ונא לעשות זאת לפני שאת מגיבה בהבליך.
כתוב תגובה ל- המחבר
השרץ שהכניס שרון הוכשר על ידו!
  פועה   20/11/11 12:48
ובזה נעשה הצדק. אותו אריק שרון שהיה אלילך כשעשה קומבינות כדי להקים ישובים בלי מחשבה וללא עתיד, רק כדי לנסות להוכיח לעצמו, לכולנו ולערבים, מי כאן בעל הבית! הכניס "שרץ למקדש" ולא ניתן להפריד בין השרץ לבין התושבים עצמם וילדיהם שהםפ אנשים מצויינים כשלעצמם.
אותו אריק שרון הגיע למסקנה שלא ניתן "להכשיר את השרץ" ואין ברירה צריך לסלקו! והוא אכן עשה זאת!
כפי שהוא לא טרח "לשאול את העם" כשהכניס את השרץ, כך הוא לא ראה צורך "לשאול את העם" כאשר החליט להוציאו.
כל עם ישראל (גם השמאלנים) שלמו על הכנסת אחזקת והוצאת השרץ! והמתישבים פוצו ומפוצים, כי מגיע להם שיסבלו כמה שפחות!
ובאשר לרגשי היהירות והסלידה, "הרוב" הימני עושה זאת טוב מהשמאלנים! נכון שהוא מפגין זאת ברמתו הנמוכה והזולה, אבל
זה מיטב יכולתו!...
כתוב תגובה ל- פועה
את מתעלמת מן העובדות
  טיטו   22/11/11 00:09
ראשית כל, מטרה של שרון היתה לצאת מסבך של פרשות שחיתות שהעיבו עליו איום של כתב אישום. גיורש נעשה בניגוד לכל ככלי דמוקרטיה, הרי מצנע שהציעו לפני בחירות נסיגה חד צדדית מעזה לא קיבל תמיכת הבוחר לעומת שרון שהציג "דין נצרים כדין תל אביב" ואחר כך עשה תוכנית שהבוחר דחה בקלפי.
דבר שני, ישובים הוקמו ע"י ממשלות שלשם כך נבחרו וקיבלו מנדט מהעם.
כתוב תגובה ל- טיטו
מסתבר שפועה
  רונן גולדשטיין   20/11/11 08:03
בנוסף להיותה בולשביקית גזענית ושקרנית,היא גם טיפשה.
גורי גרוסמן לא מתלונן על עמדותיו של יאיר לפיד.הרבה יותר מזה. גרוסמן מתלונן על הצביעות ונסיון המשך ההשתלטות של לפיד דומיו ותומכיו על השיח התקשורתי. כשאריק שרון אמר דין נצרים כדין תל אביב ונבחר לראשות הממשלה בעקבות עמדה זו,היה עליו ללכת לבחירות נוספות טרם החליף את דעתו ב 180 מעלות,אבל במקום זאת הוא לקח את קולות העם שהצביע בעדו על שום עמדתו הקודמת,וביצע את מדיניות הטרנספר הגזענית של פועה ודומיה מבלי ללכת לעם,ועל כך מקונן גורי גרוסמן ולא על עמדותיו של לפיד. פועה ודומיה שיבחו וגוננו על אריק שרון (הרוצח מסברה ושתילה) אפילו שריסק את הדמוקרטיה הכל כך חשובה להם. פועה ודומיה השתלטו על התקשורת ועל סדר היום בישראל ודעתם בלבד היא שמובילה את השיח התקשורתי למרות שהם מיעוט זניח בעם. פועה ודומיה מדברים כל היום על פלורליזם,אבל בפועל מגוננים בגופם ודמם על המשך שליטתם על אזור המיקרופונים בחדרי השידורים בתקשורת הכללית,שחלילה לא תחדור לאזור שלהם דעה שונה משלהם. על כך מקונן גורי גרוסמן בשם רוב מוחץ של העם,והחצופה והצבועה פועה מעזה עוד לענות לו ולהתווכח איתו,והכל כמובן בשם הפלורליזם הצבוע והמזוייף שלה.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
18
אורוול בתגובה:"שמאל המעלה על נ
  קורןנאוה טבריה   20/11/11 06:20
נס את ערכיי הדמוקרטיה-כמוהו כזונה המתהדרת בטוהר מידות"!!!וזה מתאים במדויק ל0מול הקיצון בנוסח התעמולן מ"ידיעות אחרונות"ומסיתות-נושא לפיד ההסתה,לפיד-ג'וניור-בלוף!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
19
חוק טבע:כשה0מול מקונן ומתגייס
  קורןנאוה טבריה   20/11/11 06:30
להצלת ה"דמוקרטיה"הבולשביקית והסלקטיבית שלו=סימן שסוף סוף הממשלה ה0מרטוטית, בדרך כלל, מתחילה לעשות משהו טוב לדמוקרטיה וליהודים במדינת היהודים,קוראים לזה תיקון עוול בן יותר מ-60 שנה!!!בקיצור,מה שרע ל0מולנים טוב ליהודים!!!מי יתן וה0מול תמיד יהיה במצב של קינה על ה"דמורטיה" שלו, שימשיכו לאכול את הלב ושיהיה להם בתיאבון=זה טוב ליהודים,לדמוקרטיה,לצדק,לאמת ולארץ חמדה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
20
יהיר לפיד דור שני לשינאת חינם
  עובדה   20/11/11 09:57
כתוב תגובה ל- עובדה
21
ולא לשכוח שחברו הטוב הוא אולמר
  קורןנאוה טבריה   20/11/11 10:00
אולמרט=חבר משפחה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
22
נראה לי שאתה הפושע - החלטת
  עודד ז   20/11/11 16:31
ממשלה שהייתה חוקית, כך שמי אתה יבחוש בן שלולית תכנה את מה שנעשה כפשע.
כתוב תגובה ל- עודד ז
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il