|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
דן מרגלית
דן מרגלית
בקצה הדרך, במוצא הנהר היהודי אל הים האנושי, נמצא צידוק לדרכנו ונראה את אחינו באים אל הארץ המובטחת מי בלהט ההכרה ומי במנוסת אימה
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האנס קצב - בכלא
מאת: גורי גרוסמן  |  07/12/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הוא לא אנס!
  אהוד פרלסמן   7/12/11 17:01
היום פרסמתי באתר זה מאמר בשם: "פרשת קצב: קיצור תולדות העלילה". במאמר זה הוכחתי, באמצעות לוחות זמנים של התקשרויות טלפוניות, שקצב לא אנס. אודה לך אם תואיל להקדיש לי מספר דקות, לקרוא את המאמר, ולומר האם גם לאחר שקראת אותו אתה עוד מאמין שהוא אנס.

בתודה ובברכה,
אהוד פרלסמן
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
קראתי בעיון
  המחבר   7/12/11 18:21
מר פרלסמן הנכבד-קראתי בעיון את מאמרך לצערי לא השתכנעתי. בית המשפט בשתי ערכאות הרשיע אותו, סוללה של טובי עורכי הדין נכשלו בהוכחת חפותו, גם אם השתמשו בכל הנימוקים אותם העלית וברבים נוספים.
כתוב תגובה ל- המחבר
שתי ערכאות הרשיעו ברצח ואונס
  גם את עמוס ברנס   7/12/11 19:05
כתוב תגובה ל- גם את עמוס ברנס
אני מאוד מודה לך.
  אהוד פרלסמן   7/12/11 23:46
אני שמח שהקדשת לי מזמנך, יותר אינני יכול לבקש.

בברכת שפע בריאות ואושר,

אהוד פרלסמן
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לא נימקת למה לא שוכנעת
  רזי   8/12/11 23:14
סתם לומר "לא נראה לי"- זה לא תשובה. אהוד העלה טענות ענייניות- לא התמודדת איתן. ולומר 'השופטים הרשיעו' - זו לא התמודדות.
כתוב תגובה ל- רזי
לגורי גרוסמן. תשובה מפורטת
  עמוס שנער   9/12/11 03:06
בס"ד ידוע שבית המשפט אינו עוסק בצדק כל כך הרבה מקרים של עיוות הצדק בישראל. מלא ישראלים שחוו על בשרם אי צדק בבתי המשפט. יש לנו מדינה בה הצדק מיועד רק לעשירים כפי שטען עורך הדין ווינרוט אחרי שזוכה באמצעות סוללה של עורכי דין נבחרים. תקרא את המאמר שכתבתי כאן באתר: "לידיעת ארגוני הנשים: גם גברים בוכים". ותראה איך הצדק בישראל יכול להרוג בני אדם תראה את המלחמות בעליון לגבי מי יבחר לשופט ומי לא. אם היה קו צדק אחיד וחד משמעי אז מה זה משנה מי השופט? הרי תמיד הוויכוחים הם סביב אנשים הידועים כמקצועניים. אך כנראה שהוויכוחים אינם סתמיים והם מבחינת: "אמור לי מי שופטך ואומר לך אם תצא זכאי". אם הצדק מנחה את המשפט בישראל מדוע מאפשרים לחברות הסוללרי להתעלל בציבור לקוחותיהם כאשר הם נותנים להם קנסות על ימין ועל שמאל ולא תמיד בצדק בעוד הציבור לא יכול לקנוס את החברות בחזרה [אלא אם כן יש להם הרבה כסף ועצבים] למרות פשעים של ממש מצידם. ראה כתבה שלי: "הצילו לא מצליח לצאת מסלקום" [ועדיין לא סיימתי איתם סופית]. ראה את יוקר המחיה בישראל: אותם מוצרים בדיוק מתוצרת הארץ נמכרים בזול יותר בחוץ לארץ. אני אישית נפגעתי מבית המשפט. גם אמא שלי נפגעה על ידם. אותו שופט שנזף בעורך דין שפגע בה דיבר איתו בהתרפסות בדיון הנוסף [כנראה אחרי שוחד]. מלא אנשים נאלצים להתפשר על רכושם וכספם כדי להימנע ממשפטים ארוכים, כאבי ראש והתנהלות מול סוללות עורכי דין של חברות בעלי כוח. ראית את הכתבה של יואב יצחק על שחיתויות בייניש? לא גלוי וידוע לפניך שיואב יצחק לא היה מעז לכתוב אי דיוקים וודאי לא נגד בייניש כי ההפסד יהיה רק שלו? האם אתה עדיין יכול להגן על בתי המשפט? האם הם מערכת המייצרת צדק לדעתך? אגב. את השאלה הכי פוליטית אותה צריכים לפתור אזרחי ישראל פתר בג"ץ ברוב חוצפתו. "שטחים תמורת שלום", שהרי ההתנתקות של אריק שרון נעשתה באישור בג"ץ ונשענה על קולות ימין שהצביעו לאריק שרון במטרה מנוגדת לביצוע מהלכי התנתקות וכל זאת סמוך לבחירות בו יכל העם להביע את דעותיו כלפי דעתו החדשה של שרון. נו? זה באמת בית משפט שאפשר לסמוך על פסיקותיו?
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
2
קצב לא אנס
  מתעב שרלטנים   7/12/11 17:14
כתוב תגובה ל- מתעב שרלטנים
3
שתי נשים וערבי אחד.
  אליהו חיים   7/12/11 17:48
גם בהרכב הראשון וגם בשני היו שתי נשים וערבי אחד, הרכב קטלני לכל אחד המואשם במעשים מגונים שלא לדבר על אונס.
שלום ירושלמי ,שלי סמרטוטוביץ ורבים אחרים ידעו על כל עלילות קצב טרם היבחרו לנשיא כשם שיודעים הם על עלילות משפחת נבון ועל עלילות פרס ,יודעים ומחרישים ועכשיו מתנפלים על קצב בכדי לעשות וידוי הריגה.
קצב מאז ומתמיד היה זנאי ,תכמן ושקרן כמו הרבה חברי כנסת, אנס הוא לא,לא באלף רבתי אפשר לקרוא את עו"ד דן אבי יצחק שכותב על צדק ומשפט ומתברר שמשפט לא היה כאן.
מערכת המשפט לצערי לא פחות רקובה מהמערכת הפוליטית ואם שתי הידים האלו אתם רוצים לשטוף את הפנים???
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
שתי ביצים ואיבר אחד-מהמקפיצה..
  מה זה חשוב   8/12/11 15:56
אליהו אתה אידיוט המשתין מהמקפיצה בפרהסייה. ע"פ הסטטיסטיקה שופטים גברים מחמירים בהרבה במשפטי אונס מאשר נשים. בנוסף שופט ערבי המגיע מחברה שמרנית פאטראכלית, דווקא אמור ללכת עם הגבר ולא עם האשה. כך שהטעונים שלך הם טעוני סרק. אתה פשוט טפש!!!
כתוב תגובה ל- מה זה חשוב
מסקנותיך לא נכונות בכלל!
  מב"י   8/12/11 22:30
אילו היית חושב נכון היית מגיע למסקנות הפוכות לחלוטין, ולא היית מתלהב לכנות את הכותב "טיפש", וזה תואר שיותר מתאים לך מאשר לו.
ה"הרקב" (לא שגיאת כתיב!) היה מכוון וזדוני מצד ה"נשיאה"
דיורית ביניש, שיואב יצחק הגדיר אותה "מושחתת". כל האתר היום מלא בדברי ביקורת איומים ונוראים על התנהלותה והתנהלות המשפט.
באשר לשופט הערבי: קודם כל כערבי הוא נאמן להלכי הרוח הידועים כלפי מדינת ישראל. שופט כזה לאו דוקא בראש דאגותיו כבודו של נשיא יהודי במדינת ישראל...ואם אפשר לנגח למה לא! אהלן וסהלן) ובאשר לשתי הנשים השופטות קודם כל הן צריכות להוכיח נאמנות וסולידריות לבנות מינן בארגוני הנשים ההסטריות והצווחניות, שהפגינו יום אחרי יום ברעש בתופים בחצוצרות ובמצלתיים מול שערי הפרקליטות ובתי המשפט עוד בטרם התחיל המשפט!)
ועכשיו חשוב שה"ההרקב" המנצח (מבחינתה) שזממה ה"נשיאה" ביניש כדי להבטיח אותה תוצאה נבחר פ ע מ י י ם : ערבי ו-2שופטות. זה כבר לא מקרה!!! זאת כוונת זדון מתוכננת היטב!
כתוב תגובה ל- מב"י
4
"המזכים" לא יודעים את החוק
  טיטו   7/12/11 18:53
אם כל הכבוד לכותב המאמר ושאר הטוענים לחפותו, לא אתם ולא אני ישבנו בכס השיפוט בתיק הזה ולא ראינו כל חומר הראויות ולא שמענו עדויות.
אשה אינה פסולה ע"פ החוק לדון בתיק אונס, כך שטענה ששופטות בהיותן נשים הרשיעו אותו חסרה כל שחר. בעברות מין יש הבדל גדול משאר עברות פליליות. רק בעברות מין ניתן להרשיע נאשם רק על סמך אמינות של עדות המתלוננת ורק למתלוננת בעברות מין יש זכות להעיד עדות הכבושה מה שאין כן בשאר עברות מין. זה החוק, ומשה קצב בהיותו חבר כנסת מודע לכך, הרי הוא ישב ברשות המחוקקת ואחראי על חקיקה וע"פ אותו החוק שחקק הורשע.
סנגורי קצב שוכחים שמערכת נהגה עמו בכפפות של משי, מני מזוז לא רצה להגיש נגדו כתב אישום ובשלב השני הציעו לו העסקת טיעון נדיבה ביותר, כך שלכל הטענות שמערכת תפרה לו תיק בהיותו מזרחי שואף לראשות הממשלה אין כל שחר.
כתוב תגובה ל- טיטו
5
שקרן ואפס מאופס
  הדוברת   7/12/11 20:10
לא נמאס לכולכם מהאפס הזה,מספיק התבזינו בזה שהנקניק האנס הזה הגיע לנשיאות (רק בישראל)
כתוב תגובה ל- הדוברת
6
הכל נכון, למעט דבר אחד קטן
  מזכיר המדינה   7/12/11 21:55
הוא לא אנס! אישה שמוכנה לפתוח רגליים כדי לקבל טובת הנאה מסויימת או למנוע הרעת מצבה - לא עברה אונס!
כתוב תגובה ל- מזכיר המדינה
7
גורי גרוסמן, מגעיל שרוקד על
  אבי123   7/12/11 23:51
דמו של קצב.
כתוב תגובה ל- אבי123
אני בז לו מעומק ליבי
  המחבר   8/12/11 08:42
אני לא רוקד על הדם אלא דווקא כגבר בז לו,מעומק ליבי, על כך שניצל את מרותו על אותן אומללות שנאלצו לעבוד במחיצתו. אני משתתף בצערן בעלבונן, בכאב ליבן, ובסבל שעברו במחיצת עבריין המין הזה שלבושתנו היה נשיא ישראל.
כתוב תגובה ל- המחבר
מסכים עם כל מילה
  ק. מירושלים   8/12/11 13:06
כתוב תגובה ל- ק. מירושלים
אולי שכחת שהתנהגות קצב היתה
  ספיינר   9/12/11 10:21
"נורמה" בתקופה ההיא. עובדה היא שקבים, גם בעיתונות ידעו על מעלליו - כמו שידעו על מעללי רבים וטובים מדיין והלאה -ובחרו אותו לנשיא. לפני שבחרו אותו לנשיא הוא נבחר לכנסת ונעשה שר.
לא פלא שנשים חששו לבוא ולהעיד נגדו ונגד אחרים. עכשיו גם שילון מודיע שאשתו כמעט נאנסה...
אצל רבים הכעס עליו הוא על שניתפש ולכן הכפיש את שם כולנו. או אולי משום שלא לקח את עיסקת הטיעון ויורד מהרשתית...
כתוב תגובה ל- ספיינר
8
הוא לא אנס כמו שברנס לא רצח!-ו
  קורןנאוה טבריה   8/12/11 08:29
ותכניס את זה טוב טוב לאזניים=זו עוד עלילת דם מבית היוצר של בית המדרש של ה0מול הקיצון!!!אפשר להאשים אותו בכל דבר,לא באונס מסיבה פשוטה:לא יתכן שנאנסת תבקש לחזור לעבוד בזירת האונס ותחת מרותו של אותו ה"אנס"= כפי שנהגה חביבת ה0מול והתשקורת,ממשרד התיירות!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
הקיצוניות מעבירה אותך על דעתך
  המחבר   8/12/11 08:53
ההשוואה לברנס חסרת שחר אין כל מקום להשוואה.לפי ההיגיון העקום הזה כ-70% מהעבריינים היושבים בכלא טוענים לחפותם (ע"פ הסטטיסטיקה)ולכן יש לשחררם. שנאתך לשמאל מעוורת את עיניך ומשבשת את דעתך. האם משפטו של אולמרט גם הוא בשל רדיפתו כימני?
כתוב תגובה ל- המחבר
הגב' קורן פשוט אווילה משרישה
  בר גזית   8/12/11 13:11
אתה בטוח שהמטומטמת הזו מבינה בין ימין ושמאל או בין ענייני ולא ענייני?
היא כלל לא שווה תגובה.
כתוב תגובה ל- בר גזית
תגובה פרימיטיבית של אוויל מצוי
  קורןנאוה טבריה   9/12/11 06:54
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
השופט חיים כהן בתגובה:"לנו למע
  קורןנאוה טבריה   9/12/11 06:42
למערכת המשפט יש אות קין על המצח-לא לך!"=כך הגיב גדול שופטי ישראל המנוח, לסירובו של עמוס ברנס לבקש חנינה על פשע שלא ביצע ולסיים את חייו עם אות קין על המצח=כהן הודה בפני החוקר רז שברנס הוא:"קורבן יוקרת המערכת"!!!!!האם גם כהן "קיצוני" כמוני?ולמה לא להשוות?הרי מדובר בפשעים ועוולות של מערכת המשפט נגד אזרחים,זה שאתה,התשקורת ושופטי ישראל החליטו שקצב אנס וברנס רצח=לא הופך את זה לאמת!!!!אז במקום ללכלך,מה דעתך על המאמר של יואב יצחק תחת הכותברת:"בייניש-עבריינית סידרתית"? מה דעתך על עלילות ה"שמפניה" של השב"כ של רבין,גילון,אוסלו ואבישי רביב בהכשרת הפרקליטות של ארבל ובייניש?מה דעתך על הפשעים שחוללו בשם"החוק"נגד יהודים חפים מפשע?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
רככת המח
  נוירוכירורג   10/12/11 11:44
תגידי, את סובלת מעודף גזים, כי הם לוחצים לך על המח
כתוב תגובה ל- נוירוכירורג
9
אל תלמד סניגוריה על התקשורת !
  עו"ד נבון קצב   8/12/11 12:31
מר גורי שלום וברכה, אל נא תלמד פה בבקשה סניגוריה על התקשורת ! שכן זו פשעה בצורה חמורה ביותר בפרשה זו ומנעה דין צדק - דין אמת, זאת תוך שהיא משפיעה על שופטים שהם בני אדם בשר ודם ומטילה עליהם את מוראה דבר שלא יעשה !

יום כניסתו של נשיאה השמיני של מדינת ישראל אל הכלא לריצוי מאסר בן - 7 שנים הוא יום שחור למדינת ישראל.

זאת יודגש לאחר שנשיאה השמיני של מדינת ישראל כבר נאנס באונס ברוטאלי קבוצתי ופומבי זאת שעה שהן כבודו והן שמו הטוב כבר ניטלו ממנו בטרם משפט.

ניהול משפט שדה ציבורי ברוטאלי בכיכרה של עיר המזכיר לנו מעשי לינץ ממשטרים אפלים ובניצוחם של התקשורת וארגוני הנשים , אלה אשר הפגינו מול בתי המשפט מתוך רצון גלוי ולא סמוי להשפיע על ההליך השיפוטי.

וכל זאת כאשר כל רשויות האכיפה במדינת ישראל צופות מהצד ולא עושות מאומה כדי לעצור את הלינץ.

וכך , לאחר אונס קבוצתי זה שבוצע בנשיאה השמיני של מדינת ישראל שלגביו אגב, אין ולא יכול להיות כל ספק ! שכן כולם חזו בו בארץ ובעולם ! הוכנס הוא אל שערי בית המשפט לתחילת משפטו כאשר תג של אנס כבר מוטבע על מצחו .

ועם העובדות האלה מה לעשות , אי אפשר להתווכח ! מילה אחת : ביזיון ! וריקבון נוסף במדינת ישראל !

ואיני בא ללמד סניגוריה על קצב שאגב אינו קרוב משפחה שלי אלא בא אני ללמד סניגוריה על שמירת עצמאותה של הרשות השופטת ועל זכויות חפים מפשע מפני הדורסנות של רשויות השלטון והתקשורת והפגנות מול בתי המשפט ! דבר חמור שאין כמותו.

תקרה בבקשה את מאמרי : " הדגל השחור מעל משפט נשיא מדינת ישראל השמיני " בטוח שתלמד דבר אחד או שניים מבלי לפגוע בך חלילה.

יום טוב ושבת שלום.
 הדגל השחור מעל משפט נשיא מדינת ישראל
כתוב תגובה ל- עו"ד נבון קצב
10
הכותב בקיבעון פתולוגי
  מתעב ראשי עץ   9/12/11 08:02
כתוב תגובה ל- מתעב ראשי עץ
11
סוף עידן התמימות
  דולי כבשה מיוחמת   17/12/11 09:37
הייתי מציע שכולם יאמרו אמת !והאמת חייבת להיאמר והיא גם תאמר ! גם נשים אינן טלית שכולה תכלת ! וגם אינן צדקניות ( אם כי יש בינהן גם כאלה ).

בלא מעט מקומות עבודה ובפרט בפוליטיקה קיימות נשים ( חלקן אגב עם בני זוג או בעלים ) שמקרבות מאוד מאוד אל הבוס , נמרחות עליו , מגרות אותו ומפתות אותו בלבוש חושפני , בהנחת ידיים , בחשיפת שדיים ובקריצות עיניים , הן מתוך אהבה ומשיכה לבוס הגברי החזק והן עבור כל עבור תאוות כח ושליטה קרוב לבוס ואיך לא...עבור מנעמי העבודה.

נשים חסרות מעצורים שיעשו הכל כדי להתקדם בחיים , מפתות לא אחת גברים מעבידים נשואים וגם הורסות להם את החיים.

אל תתבלבלו...זה לא שהגברים הינם שיות תמימות ולא חרמניות כמוני דולי , אבל כמו כל גבר שהוא גבר ולא סמרטוט אימפוטנט שלא עומד לו , הרי יש לו גם יצרים כי גם הוא בן אדם ולכן לא תמיד קל לאותם גברים שלא להתפתות ולנהל יחסי מין במיוחד עם נשים צעירות סקסיות שיודעות את " העבודה ".

יש להבדיל בין קיום יחסי מין מרצון במקום העבודה לבין אונס בכפיה . מי שמטריד בחורה תמימה וכופה עליה קיום יחסי מין צריך להענש בכל החומרה !

אבל, לא כל יחסי מין הינם אונס .

וגם אם היה לנו נשיא שובב וחרמן שכל הזמן עומד לו זה עדיין לא אומר שהוא אנס בכח . היו כבר בהיסטוריה פוליאיקאים רבים כמוהו בעולם ובישראל.

אז אני מציע לכולם להפסיק להיתמם או לנסות למצוא חן בעיני נשים והדברים נכונים בפרט נכון הדבר לגבי גברים סמרטוטים.
כתוב תגובה ל- דולי כבשה מיוחמת
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il